TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. okt. 27. 8h:54'
EZ A 161. JÁTÉKHETED, 161. FORDULÓD
162. játékheted kezdete: nov. 3.
A következő fordulódat legkorábban
a 162. játékhéten tudjuk betáplálni.
Üzeneted jött!
KALANDOZÓ: #2488
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 866

LAUZIT KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,114] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 22. pontnál. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a Lord Kovács József (ld. enc.), a kvazár kovács (ld. enc.), a gazda (ld. enc.), a gnóm szolgáló (ld. enc.), az elf mesterharcos (ld. enc.), az ezoterikus mardel (ld. enc.), a kocsmai verekedő (ld. enc.) és a trosnyogó szakóca (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) kvazár sisakot (ld. enc.), szuper hálócsapdát (ld. enc.), kristálygömböt (ld. enc.), kvazár páncélt (ld. enc.), bájitalt (ld. enc.), rejtőköpenyt (ld. enc.), Mágikus Koponyát (ld. enc.) és tyrex csontot (ld. enc.). A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A teremtés zsákja létrehozott 1 acélpengőkét. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+152 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+40 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 630. hetének nyerőszámai: 11, 8, 2. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 305.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 300.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 295.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 290.]

* 5. KP: energia fejlesztése 1
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-1 TU.] A befejezéshez még 3240 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 280.]


kpk 5 kezd. parancs kivétele: 5
EF 1 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz energiával. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 270.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 260.]
tno 2 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 20 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

fku felt. kutatás
Minden fku parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

ftv 61 109 felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a 109. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

v 22 189 elmormolod a 22. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vas dobónyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 vasérc, 4 pirkit, 1 madártoll. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 255.]

v 22 189 elmormolod a 22. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vas dobónyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 vasérc, 4 pirkit, 1 madártoll. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 250.]

v 22 189 elmormolod a 22. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vas dobónyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 vasérc, 4 pirkit, 1 madártoll. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 245.]

flh 8 343 felt. lőfegyver haszn. 8 a 343. tárggyal
Ok, FLH 8 343 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

im 3 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megérkezik a telepatikus üzenet. - Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve vasszervezet. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Papjaim a jóság, a szeretet és a béke hirdetői. A békéhez és összefogáshoz olyan nyelvet kel találni, amelyet mindenki egyformán megért, és ez a muzsika útja. Imádkozz, amint zene szakértelmed elérte a 10. szintet! 2.) Kíváncsi vagyok, mennyire vagy előrehaladva az igazán nagy dolgok terén. Áldozz nekem kvazár sisakot! 3.) Hozz oltáromhoz és mutass be 15 szopókövet, jelezve, hogy készen állsz eme undorító tárgyak elleni keresztes háborúra! (-2 TU) [30 pontot használtál fel, van még 215.]

lm 21 2 6 mozogsz 21 2 6
Az út végén egy kőlépcső vezet fölfelé. Próba szerencse - megpróbálod! [21. PONT. --> 4. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 5 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének! Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy régi, rozsdás ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [2. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 nagy bronzkulcs. Felpakolsz. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [6. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kőkorszaki szaki van előtted! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 53 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 rézgolyó. Párszor kipécézted a kőkorszaki szaki testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkót [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [35 pontot használtál fel, van még 180.]

lm 6 7 24 mozogsz 6 7 24
Egyhelyben toporogsz. A lépcső, amelyhez elértél, lefelé vezet. Felméred a terepet, majd némi önbizalmat hipnotizálva magadnak, lemész. [7. PONT. --> 23. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [24. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy süvítő rája. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a süvítő rája testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a süvítő rája testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A süvítő rája farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 360 tapasztalati pontot kaptál. A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [14 pontot használtál fel, van még 166.]

flh 8 felt. lőfegyver haszn. 8
FLH 8 343 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

lm 23 10 26 mozogsz 23 10 26
Ahogy továbbmész, megpillantod a felfelé vezető lépcsőt. Kis habozás után felmész rajta - és már a következő szinten vagy! [23. PONT. --> 7. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [6. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 bunkó [bunkó ->eldobod]. Felpakolsz. Úgy suhansz, mint az árnyék. [8. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [9. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 16 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.

(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-5 varázspont.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Innét egy lépcső vezet lefelé. Ügyelve, hogy meg ne csússzál, lecammogsz. [10. PONT. --> 25. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [26. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy topránypolip. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a topránypolip puha testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a topránypolip puha testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A topránypolip csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál. Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [47 pontot használtál fel, van még 119.]

lm 25 15 28 mozogsz 25 15 28
Az út végén egy kőlépcső vezet fölfelé. Próba szerencse - megpróbálod! [25. PONT. --> 10. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [9. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 16 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. [8. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Kanyarodik a járat. [11. PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [12. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy nyuhaj karbin! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a nyuhaj karbin testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a nyuhaj karbin száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vaskulcsot. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az út itt elkanyarodik. [13. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [14. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált! Egy lefelé vezető lépcsőt látsz! Ahogy lenézel, némi légáramlatot észlelsz. Leóvakodsz. [15. PONT. --> 27. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [28. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy manifesztátor. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a manifesztátor testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a manifesztátor testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A manifesztátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Megnyomod. Miért is ne? Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [63 pontot használtál fel, van még 56.]

lm 27 18 30 mozogsz 27 18 30
Igen, elérted a lépcsőt, ami a térképen is rajta van! Izgatottan felkapaszkodsz a felsőbb szintre. [27. PONT. --> 15. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [14. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált! Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Kanyarodik a járat. [16. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [17. PONT.] Rálépve egy billegő kőlapra, dübörgést hallasz, a fejed fölül! Szerencsédnek köszönhetően csak 6 életpontot vesztettél. Iszonyatos ütést érzel, ahogy a lecsapó kőfal-csapda telibe talál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy fémbontó szójer! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a fémbontó szójer nyakát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a fémbontó szójer bal vállát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vashegyű nyíl felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a fémbontó szójer testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 660 tapasztalati pontot kaptál.

(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-5 varázspont.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó! Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Nem hatástalanítottad a védőrúnát - a hatás nem marad el. Bummm! (-15 életpont). Egy lefelé vezető lépcsőt látsz! Ahogy lenézel, némi légáramlatot észlelsz. Leóvakodsz. [18. PONT. --> 29. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [30. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy kardfogú fülemüle! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kardfogú fülemüle. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kardfogú fülemüle száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál. Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-5 varázspont.] [52 pontot használtál fel, van még 4.]

im 2 imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 29 20 mozogsz 29 20
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]


* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-5 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 1.] Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 1, 3. Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a trikornis. Egy kaját bezabál a bölcs szilmill. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 302 pontot. A következő körben tehát 303 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LORD KOVÁCS JÓZSEF (129. ELLENFÉL)
Ez a markáns arcvonásokkal megáldott, bajuszos férfi Alanor királyának egyik legfontosabb hadvezére. Csak úgy sugárzik belőle az erő és a tapasztaltság. Emellett a jóság és a megvesztegethetetlenség mintaképe ő. Ha bárki akárcsak szóban megkérdőjelezné ezt, hűséges fegyverével, a mindenhova magával vitt vaslándzsájával fog kártérítést venni az illetőn. S hogy ki kerülne ki győztesen a küzdelemből? Hm... felkészültség és némi szerencse kérdése.

KVAZÁR KOVÁCS (167. ELLENFÉL)
A kvazár megműveléséhez törpe kell. Így hát ne csodálkozz, hogy a kvazár kohók személyzetében mindig ezt a fajt üdvözölheted. Persze ha úgy döntesz, elhagyhatod a barátságos közeledést, de akkor készülj fel rá: a kvazár kovácsok legalább olyan jól használják a kalapácsukat a nekik nem tetsző alakok kobakjának beverésére, mint ahogy szerte földön híres páncéljaikat állítják elő.

GAZDA (24. ELLENFÉL)
Ha betörsz egy tanyára, vagy öklöddel fenyegetőzve kérsz szállást éjszakára egy ilyen helyen, könnyen megtudhatod a házigazda milyen ügyes fegyverforgató. Lehet, hogy egy kaszával ront elő az istállóból, de az is lehet, hogy a szögre akasztott kapát veszi kezébe, hogy megmutassa, nem akárkivel van dolgod. Nem véletlen eme harci tudás, hiszen a Túlélők Földjén még akkor is edzettnek kell lenni, ha visszavonultan éldegélsz, csupán a mindennapi betevőért folyó harcnak szentelve életed. Azért becsüld meg ezeket az embereket, hiszen lehet, hogy egyszer, ha már te is belefáradtál az örökös harcba és vándorlásba, pont az ő sorsukat választod életed folytatásaként.

GNÓM SZOLGÁLÓ (181. ELLENFÉL)
Az öreg, púpos, béna, félszemű gnóm szolgáló első pillantásra teljesen ártalmatlannak tűnik, azonban az, hogy egy nagyhatalmú elf harcost szolgál, óvatosságra int. Az ember sohasem lehet biztos benne, hogy minden az, aminek látja. A gnóm szolgáló nem visel semmilyen páncélt, nincs semmilyen fegyvere. Mindössze egy deus ex machina fityeg az oldalán. Vajon hogyan képes ártani neked, főleg úgy, hogy a fél keze hátra van kötve? Hmmm... Valószínűleg csak egy buta tréfa az egész.

ELF MESTERHARCOS (183. ELLENFÉL)
Az elfek között vannak kiváló harcosok. Főleg ez itt. Pengéje, mely úgy simul kezébe, mintha ezzel született volna, és úgy suhan együtt mozdulataival, mintha csak testének része volna, egyetlen rossz mozdulatodra olyan sebesen ejtené rajtad a vágásokat, hogy egyet pislantani sem maradna időd (vagy hogy annyit mondj: fapapucs). Egy józan lelkületű ember messziről elkerülné a leghalványabb lehetőségét is annak, hogy harcba bocsátkozzon ezzel a férfivel.

EZOTERIKUS MARDEL (184. SZÖRNY)
Az ezoterikus mardel nagytestű, közel két méter magas szőrös kutyára emlékeztető szörny. Speciális pszi képességekkel rendelkezik. Például megérzi a tőle rettegő kalandozók jelenlétét (tehát értelmetlen rá BA parancsot kiadni, ily módon nem tudod a harcot elkerülni). Ezenfelül képes gyilkos pszi-sugarakat kibocsátani, amelyek meggyengítik elmédet és gyakran elveszíted a közelmúltban szerzett tapasztalatokat. Az ezoterikus mardel hatalmas, agyarszerű fogazatával támad, olyan dühvel, hogy gyakran még percekkel az elpusztítása után is képes sebeket okozni (ezt is egyfajta pszi képességnek vélik a megfigyelők). Ezért az ezoterikus mardelt szó szerint miszlikbe kell aprítanod, ha el akarod pusztítani. Bármilyen fegyver egyformán jó ellene. Megjegyzés: egy Toborzásgátló Vlagyimir nevű, tapasztaltnak mondható kalandozó állítása szerint ha valakinek sikerül egy ezoterikus mardelt elfognia, akkor aránylag könnyen megszelídítheti. És kevés olyan enyveskezű mestertolvaj született még e világra, aki észrevétlenül meg tudna közelíteni egy ezoterikus mardel által őrzött tábort...

KOCSMAI VEREKEDŐ (188. ELLENFÉL)
A fogadók leggyakoribb közönsége mindig vevő egy kis bunyóra. Ilyenkor a legbutább trollból is hős lehet rövid percekre, amikor egyszerre több fejet is összetrancsírozhat szögekkel kivert jókora bunkójával. Persze a pillanat hamar elszáll, amikor egy nála erősebb és kötekedésre hajlamos alakba botlik. Márpedig a fogadók törzsközönsége pont ennyire változatos; soha nem tudhatod, hogy van-e nálad erősebb kocsmatöltelék a teremben.

TROSNYOGÓ SZAKÓCA (192. SZÖRNY)
A trosnyogó szakóca egyike a legártalmatlanabb víziszörnyeknek. Egy gumiszerű polipra emlékeztet, hat apró, tömzsi lábacskával. Szeret a tavacskák és patakok melletti sárban trosnyogni, vagy a vízben úszkálni. Nagyon buta, és még a nála nagyobb lényeket is megtámadja, beleértve a humanoidokat is. Apró szívókái nem jelentenek igazán veszélyt az úszásban jártas kalandozókra.

KVAZÁR SISAK (266. TÁRGY)
A kvazár sisak elkészítéséhez szükséges egy kvazár kohó, ahol a sisakhoz elegendő három kvazárt fel tudják hevíteni. A kovácsnak átadott Bev formázó minta segítségével a kvazár sisak elnyeri végleges formáját. A kikovácsolás mindössze 40 TVP-t vesz igénybe. A kvazár sisakot a KF 266 paranccsal viselheted, így öttel megnő a védettséged. A sisak megrendelése a KT 266 paranccsal történik.

SZUPER HÁLÓCSAPDA (274. SZÖRNYCSAPDA)
A kiváló minőségű szuper dobóhálót egy szörnyre dobva könnyedén foglyul ejtheted, ha a szörny aránylag kicsi. Ha a FOG <szörny> 274 parancs teljesül, vagyis megpillantod a keresett szörnyet, és a birtokodban van egy szuper dobóháló, megpróbálod rádobni. Mindenfajta tereptípuson alkalmazható, és csak nagyon ritkán fordul elő, hogy a szörny széttépi a hálót, ellentétben a sima kötélből készített dobóhálóval. A szuper dobóháló nem működik különösen nagy lények (3 méter vagy nagyobb) ill. különlegesen erős lények ellen. A használat 8 TVP-be kerül.

KRISTÁLYGÖMB (265. TÁRGY)
Átlátszó üveggömb, amely mágikus képességekkel bír. Ha erősen koncentrálsz egy kalandozóra, és a kristálygömböt a két kezedbe fogod, megpillanthatod a kalandozót, és azt is megtudhatod, jelenleg hol tartózkodik. Ehhez a H 265 <kalandozó> parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. A használattól a kristálygömb mágikus képessége megfogyatkozik: minden ilyen használat után van 10% esély, hogy a gömb elveszti mágikus képességét.

KVAZÁR PÁNCÉL (251. TÁRGY)
A kvazár páncél elkészítésére egyedül nem vállalkozhatsz: ehhez megfelelő szakembereket kell keresni, akik rendelkeznek a kvazár megmunkálásához szükséges felszereléssel. Igen, egy jól felszerelt kvazár kohóról van szó. A szükséges komponensek, amelyeket magaddal kell vinni, aránylag könnyen beszerezhetőek: mindössze 14 kvazárról és egy Arx formázó mintáról van szó. A kvazár páncél igen ellenálló, és 12-vel megnöveli a védettségedet, ha a KF 251 paranccsal magadra öltöd. A kvazár páncél megkovácsolásának kivárása 120 TVP-t vesz igénybe. A páncél elkészíttetéséhez a KT 251 parancsot kell kiadnod.

ILLATOS BÁJITAL (261. TÁRGY)
Ez a parányi, levélszerű tartóban fortyogó sűrű főzet fantasztikus és bódító illatot áraszt. Ahogy beleszagolsz, körülötted énekelni, gyönyörű színekben csillogni kezd a világ. Minden olyan csodálatos, olyan mámorítóan szép! A bájital hívogat, hogy hörpintsd fel, váljon még csodálatosabbá ez a mennyei érzés. A bájital sikertelennek induló feltételes udvarlásnál és bűvölésnél automatikusan átadásra kerül, az előbbinél biztosítva a sikert, az utóbbinál 10-el csökkentve az áldozat mentődobását. A tárgy nem átadható.

REJTŐKÖPENY (277. TÁRGY)
Ez a szürke színű, dísztelen köpeny viseléskor (KF 277) mutatja meg igazi értékét: segít beleolvadni, belelapulni a környezetbe azáltal, hogy bizonyos mértékben felveszi a környezet mintázatát. Ez annyit jelent, hogy amíg a köpenyt viseled, rejtőzködés szakértelmed kettővel magasabb.

MÁGIKUS KOPONYA (279. TÁRGY)
Ezt a speciális, sisakként a fejre rakható tárgyat KIZÁRÓLAG Leah papjai használhatják (KF 279). A fekete, és végtelenül könnyű kőből készült fejfedő készítésének titka rég elveszett a múlt homályában, de annyi bizonyos, hogy sötét szertartások sorozatát igényli. Védelmet egyáltalán nem nyújt, azonban viselőjét különleges képességekkel ruházza fel, amelyek használat közben válnak nyilvánvalóvá... [Egy ötlet: számolj utána, hogy a harcban használt papi varázslataid mennyi varázspontot is fogyasztottak, amíg a sisak a fejeden volt. Meglepő felfedezést fogsz tenni.]

TYREX CSONT (280. TÁRGY)
Rövid tűnődés után nekilátsz, hogy hosszadalmas munkával kivágd a tyrex lábszárcsontját. Először elég értelmetlennek tűnik a dolog, de a szörnykomponensek kinyerése automatikusan történik, úgyhogy nem sok beleszólásod van a dologba. Amikor végzel a munkával, és lepucolod a csontot, jó ötleted támad: a kemény, de viszonylag könnyű csontból jó ütőfegyvert lehetne készíteni. Ehhez persze valami igazán keménnyel, valami igazán ellenállóval, valami igazán fájdalmassal kéne a megfelelő alakúra faragott csont végét bevonni... Talán egy kvazár megmunkálásában járatos kováccsal kéne konzultálni.

VASSZERVEZET (86. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat elmondásától számítva egészen a forduló végéig érezteti hatását. Használójának kevesebb ételt és italt kell fogyasztania, mint egyébként, mivel szervezete átáll egy különlegesen takarékos felhasználásra. A V 86 parancs kiadása nem kerül TVP-be, VP költsége 8. Érdemes ezt a parancsot a Kezdeti Parancs listába berakni.



KARAKTERLAP
Lauzit, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű elf férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Raia püspöke vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 161. fordulód.

 Erő:18 (20)  Szint:19  Merészség:6/5 Magasság:163 cm 
 IQ:25 (31)  Támadás:23  Agresszió:3 Testsúly:50 kg 
 Ügyesség:25 (30)  Védekezés:44  Menekülés:20 % Életkor:163/163 év 
 Egészség:20 (22)  Életpont:305/203  Jellem: jó (340) Tul. pont:
 Szerencse:26 (30)  Varázspont:319/144  Pénz:489 arany Kép. pont:
 Tudatpont:20/0   Pszi pont:95/35      EFejl:31 
Eddig összesen 1058 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3160 TP-t kaptál. Jelenleg 353044 TP-d van. A következő szinthez még 96956 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, Tguarkhan, ongóliant. A 157. fordulódban 1245 arany került a bankszámládra. 1294 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1/9   szúrófegyverek: 20/66   vágófegyverek:22/23 (+6%)
  ütőfegyverek: 1/65   lőfegyverek: 23/3   

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tünde nyíl (#554) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtőzködés: 9/79   2. nyomkövetés: 42/62   3. mászás:9/39
  4. csapdakészítés: 12/60 (+6%)   5. csapdaészlelés: 5/96 (+42%)   6. gyógyítás:12/22
  7. titkosírás: 4/30   8. felderítés: 12/24 (+44%)   9. szörnyidomítás:3/44
  10. teológia: 27/54 (+19%)   11. taumaturgia: 12/89   12. szerencsejáték:2/45
  13. versengés: 10/62   14. zene: 6/15   15. szörnyismeret:9/32
  16. pszi: 14/90 (+33%)   17. zárnyitás: 11/35 (+11%)   18. vadászat:9/81
  19. bányászat: 16/56   20. főzés: 8/46   

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 40 TVP-ért
udvarolsz az 5155. karakternek az 5279. karakternek a 2650. karakternek a 3279. karakternek
elfogod szutykos remákot (#191) háló-csapdával (#220)
mászol max. 55 TVP-ért
cirkusz: kártyabarlang (8)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
trikornis (#104), Elvisel (#5607), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP)vakító fény (#43, 7 VP)tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP)azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP)éber vadászkutya (#62, 12 VP)oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP)DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) 
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)  

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)áldomás (#6)éber kakukk (#3) 

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
tisztítótűz (#44), tűzeső (#61), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)    

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bölcs szilmill (#343) státusz: éhes
trikornis (#104) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaim a jóság, a szeretet és a béke hirdetői. A békéhez és összefogáshoz olyan nyelvet kel találni, amelyet mindenki egyformán megért, és ez a muzsika útja. Imádkozz, amint zene szakértelmed elérte a 10. szintet!
2.) Kíváncsi vagyok, mennyire vagy előrehaladva az igazán nagy dolgok terén. Áldozz nekem kvazár sisakot!
3.) Hozz oltáromhoz és mutass be 15 szopókövet, jelezve, hogy készen állsz eme undorító tárgyak elleni keresztes háborúra!

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 * gromak páncél (#270) 2   kígyóbőr kesztyű (#49)
1 * lánckesztyű (#230) 1   mászókarom (#78) 1 * rinóbőr öv (#685)
2   sárga erőöv (#276) 1   sötét kámzsa (#699) 1 * szirén köpenye (#820)
1 * tünde tegez (#1263) 1 * vassisak (#160)    
Fegyverek és lövedékek
2   csontpálca (#329) $1   csontszablya ($64) 1   ezüsthegyű nyíl (#323)
1   ezüstkard (#325) 4   ezüsttollú nyíl (#363) 1   ezüsttőr (#322)
1   fúvócső (#20) 1   hosszú íj (#111) 1   kőkalapács (#13)
1   kőkés (#6) 1   nyílvessző (#108) 1   nyu-shuriken (#157)
2   orgyilkos tőr (#225) 1   parittya (#18) 6   rézgolyó (#343)
2   rövid íj (#107) 1 * rövid kard (#171) 1 * tünde íj (#553)
11 * tünde nyíl (#554) 16   ubuk tüske (#131) 1   vadászkés (#1264)
1   varkaudar szablya (#516) 1 * vashegyű lándzsa (#182)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2   aranygyűrű (#193) 3   borostyán függő (#162) 1   ezüst karkötő (#158)
2   ezüst nyaklánc (#117) 1   gyöngysor (#192) 1 * halálhozó karkötője (#816)
1 * halálhozó talizmán (#813) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * nap szimbólum (#141)
1   obszidián karkötő (#229) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1   trófea nyaklánc (#196)
1 * umbatari karkötő (#278) 1 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 * vortex talizmán (#812)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   aranytű (#272) 1   ásó (#34)
4   deus ex machina (#1) 2   dobóháló (#221) 1   furulya (#233)
1 + hebrencs csapda (#147) 1   hűségérme (#1141) 15   kaja (#2)
4   kötél (#92) 1   mászókampó (#165) 1   megbűvölt utazóláda (#1218)
2   nagy bronzkulcs (#185) 3   ork csodaszer (#1228) 1   Rodger kezdő üstje (#1167)
2   sámán gyógykenőcs (#1139) 1   szeksztáns (#32) 2   szent jogar (#150)
2   távcső (#42) 1   teremtés zsákja (#818) 2   varkaudar pálinka (#1137)
1   vaskulcs (#183) 1   zárnyitó készlet (#39)    
Löttyök és porok, tartóstul
4   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 17 csepp tinta (#101), fér még: 23]
6   fűszertartó (#210) [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 29]
3   huhogó bibe (#332) [bennük 22 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 14]
5   kavadu iszák (#25) [bennük 25 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 25]
1   molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
9   sullár hólyag (#168) [bennük 24 csepp spiritusz (#170), fér még: 156]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
9   uzbány csőr (#169) [bennük 33 csepp ugh méreg (#166), fér még: 75]
5   vizestömlő (#3) [bennük 92 korty víz (#27), fér még: 8]
7   zöld üveg (#82) [bennük 8 csepp ragasztó (#83), fér még: 132]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6   acélpengőke (#231) 43   álompor (#396) 6   amniosz (#203)
1   aurach fog (#657) 5   csuklyavirág (#133) 1   darázsszárny (#652)
4   dorony tüdő (#212) 1   dözmöng szív (#122) 33   drótszőr (#37)
24   elkarog szőr (#665) 1   etra hályog (#712) 1   ezüstdarab (#326)
5   fekete gyöngy (#99) 6   főnixtoll (#563) $2   fülemüle agyar ($267)
1   galachmit (#310) 1   grákóbőr (#41) 3   gyíkfű (#201)
1   gyöngymangó (#135) 1   ilkin érc (#232) 34   kaktusztüske (#114)
5   karbin plazma (#199) 1   kavadu lebeny (#24) 1   kazmár gyökér (#205)
2   kék orchidea (#68) 2   kőszem (#304) 1   liumbe hajtás (#655)
17   madártoll (#112) 6   magszim bél (#103) 32   mákrózsa virág (#56)
1   manifeszt.nyúlvány (#214) 5   mocsári penke (#148) 6   mutáns csont (#331)
1   nektoraf faggyú (#667) 1   ormánygőte csont (#21) 11   pirkit (#153)
1   pular kristály (#239) 1   purifikátor háj (#269) 4   rakolits por (#669)
1   raptor karom (#281) 1   rinóbőr (#651) 1   smaragdkő (#678)
8   smirglilevél (#29) 22   sünmedve tüske (#14) 4   surranó kígyó bőr (#47)
1   szárnyas hernyó (#69) 1   szockó hólyag (#355) 3   szvó-ektoplazma (#151)
1   Thargodan esszencia (#328) 22   tigroszlán fog (#63) 16   varkaudar csont (#1113)
1   varkaudar tekercs (#653) $8   vasérc ($152) 13   vízionár szem (#102)
1   xirnox szív (#213)        

Összsúly: 101.85 kgMegterheltség: 159%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 24 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
$1   bronzkulcs ($76) 1   csontkulcs (#74) $1   ezüst kulcs ($184)
1   fiatalság itala (#473) 1   kis vaskulcs (#40) 100   madártoll (#112)
1   moa jádekő (#382) 1   moa zafír (#381) 1   nagy bronzkulcs (#185)
1   rézkulcs (#75) 1   vaskulcs (#183)    

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 rézgolyó (#343) 3 spiritusz (#170) 3 vas dobónyíl (#189)
1 vashegyű nyíl (#176) 4 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 arany (#50) 1 acélpengőke (#231) 2 fülemüle agyar (#267)
3 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199) 1 kőszem (#304)
3 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 nagy bronzkulcs (#185)
11 pirkit (#153) 8 vasérc (#152) 1 vaskulcs (#183)



E körben tett lépéseid térképe

(122,114) kőkorszaki szaki (#109), süvítő rája (#113), topránypolip (#86), nyuhaj karbin (#110), manifesztátor (#124),
fémbontó szójer (#150), kardfogú fülemüle (#146)



© Beholder Kft., 1992-2003
Ha a játékkal kapcsolatban bármilyen gondod van, a következő címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. forduló küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!

::: A forduló megtekintéséhez szükséges képek :::
A fordulók megtekintéséhez szükséges képek letölthetőek a http://www.beholder.hu oldalról, a letöltés menüpont alatt. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd nekünk a tf@beholder.hu címen és elküldjük neked e-mailben.
::: Forduló archívum :::
Minden e-mailben kért fordulót automatikusan feltöltünk a Beholder Kft. serverén található forduló archívumba. Ha egy fordulót nem kaptál meg, elvesztetted, stb., akkor honlapunkról bármikor letöltheted. Ehhez be kell jelentkezned oldalunkra, és a számlainformációk menüpont alatt megtalálod karaktereid fordulóit. Ha akarod, fordulóidat nyilvánossá teheted, hogy mindenki megnézhesse azokat a honlapon.
::: A hibajavításról :::
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következőkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja karakterszámát, fordulószámát és számlaszámát.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg minden alkalommal, mikor erről levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) Ne lépjen addig, amíg nem kap tőlünk visszajelzést.
::: Mentális üzenet :::
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek egy másik játékostól. Az üzenetet a karaktered legközelebbi postán kért fordulójával együtt postázzuk, addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzeneted jött felirat.
Lehetőséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül.
::: A fordulók külalakjának megváltoztatása :::
Ha a színes forduló helyett neked jobban tetszene esetleg egy fekete alapon fehér betűkkel írt, vagy valamilyen más külalakú forduló, honlapunkról letölthetsz többféle classt is. Ezeket a letöltés menüpont alatt, a TF forduló kinézet (class) gyűjtemény néven találhatod meg.
::: Az Alanori Krónika megrendelése :::
Az Alanori Krónika a Beholder Kft. hivatalos kártya, fantasy és szerepjáték magazinja, melyben sok, a Túlélők Földjével foglalkozó cikket is olvashattok.
Ezentúl minden hónapban, megjelenéskor megkaphatod a Krónikát, a dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre írsz egy e-mailt amelyben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számládon lévő összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 30 zseton, mely tartalmazza a postázás költségeit is. Az újságra előfizethetsz a www.beholder.hu oldalon, az Alanori krónika menüpont alatt is.
A krónika korábbi számainak tartalmát, valamint néhány részletet szintén megtalálsz a www.beholder.hu weboldalon. A korábbi számokat itt meg is vásárolhatod.