TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2001. dec. 17. 9h:28'
EZ A 341. JÁTÉKHETED, 339. FORDULÓD
342. játékheted kezdete: dec. 24.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2526
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 540
Extra forduló: 1

DEAFBLIND DUMB KALANDJAI



be 83 bemész a 83. titkos labirintusba
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. Semmi fényt nem látsz odabent. Istenedhez imádkozva, szemedet a sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot használtál fel, van még 504.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+4 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 474.]

lm 29 30 mozogsz 29 30
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [2. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [3. PONT.] Haladsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [4. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [5. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [6. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Kanyarodik a járat. [7. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy régi, rozsdás ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [8. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [26. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [27. PONT.] Egy vércápát veszel észre magad előtt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. [védettséged: 23]

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra ugrasz. tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [28. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [29. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy mélység fattya van előtted! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki. [védettséged: 23]

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rontasz. néhányszor teljesen átdöföd a mélység fattya alaktalan testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Csápjaival a mélység fattya lecsap a bal karodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csápjaival a mélység fattya lecsap a bal karodra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A mélység fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 308 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A falból egy elforgatható kerék áll ki. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [28. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [27. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [30. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kacagó szépia van előtted! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. [védettséged: 23]

A szörny tintát bocsát ki magából. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Elszántan a másikra rohansz. több döféssel felnyársalod a kacagó szépia nyálkás csápját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Csápjaival a kacagó szépia lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 polip szívókát. 423 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A falból egy elforgatható kerék áll ki. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [126 pontot használtál fel, van még 348.]

lm 12 13 15 mozogsz 12 13 15
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [27. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [26. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [8. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [9. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [10. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy diuretikus kráken. Itt csata lesz. [védettséged: 23]

A szörny tintát bocsát ki magából. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Elszántan ellenfeledre támadsz. több döféssel felnyársalod a diuretikus kráken óriási csápját. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) több döféssel felnyársalod a diuretikus kráken óriási csápját. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 polip szívókát. 671 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy pillanatra megállsz fülelni. [11. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [12. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy vaskulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 galachmit, 2 halcsont, 3 polip szívóka, 1 moa katalizátor, 1 réz papi karkötő, 250 arany, 2 obszidián tüske [Betelt a hátizsákod, a maximális megengedett számú tárgy van Nálad, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] és 1 ezüstdarab. Gyorsan kiüríted a ládát. [Betelt a hátizsákod, a maximális megengedett számú tárgy van Nálad, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [11. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [10. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [13. PONT.] Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [10. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A folyosó kanyarodik. [14. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [15. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy nagyobb vércápa. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé. [védettséged: 23]

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa farkát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Előremozdulva, a nagyobb vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Ismét a térkép szerinti 14. pontnál vagy. [117 pontot használtál fel, van még 231.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+121 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 201.]

v 6 5 elmormolod a 6. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 196.]

lm 15 15 15 mozogsz 15 15 15
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [15. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy nagyobb vércápa. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra... [védettséged: 23]

Elszántan a másikra ugrasz. több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) A nagyobb vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) A nagyobb vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Ismét a térkép szerinti 14. pontnál vagy. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [15. PONT.] Egy nagyobb vércápát pillantasz meg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára. [védettséged: 23]

Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rohansz. néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) A nagyobb vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Ismét a térkép szerinti 14. pontnál vagy. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [15. PONT.] Egy nagyobb vércápa lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront. [védettséged: 23]

Elszántan ellenfeledre támadsz. néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Ismét a térkép szerinti 14. pontnál vagy. (Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+42 életerő). [-6 varázspont.] [32 pontot használtál fel, van még 164.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 159.]


KARAKTERLAPOD


Deafblind Dumb, egy fekete, tüsi hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia félisten hatalmú szolgája vagy. A Naplovagok (#9108) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 339. fordulód.

erő : 33(32)
iq : 35(36)
ügyesség : 28(30)
egészség : 28
szerencse: 38(40)
tudatpont: 21/ 2
szint : 28
támadás : 25
védekezés: 55
életpont : 408/301
varázspt : 888/315
pszi pont: 143/190
merészség: 6/ 5
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (777)
pénz : 1119 arany
halhatatlanság: 2%
magasság: 176 cm
testsúly: 89 kg
életkor: 28/ 29 év
tul.pont: 0
kép.pont: 31
EFejl: 70 TU

Eddig összesen 2430 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8830 TP-t kaptál. Jelenleg 2355367 TP-d van. A következő szinthez még 244633 TP szükséges. Trófeáid: ősquwarg, Főmágus, pszi elementál lord. A 318. fordulódban 5852 arany került a bankszámládra. 6466 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 8 szúrófegyverek: 32 vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 25 lőfegyverek: 6 dobófegyverek: 30 Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (110%) << Pusztítás Botja (90%) << szívkereső (130%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0-14.); mérg.ubuk dobónyíl (15-17.); bumeráng (18-22.); mérg. vas dobónyíl (23-997.); bűvös shuriken (998-); Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtőzködés: 30 nyomkövetés: 81 lopás: 1 mászás: 6 csapdakészítés: 25 csapdaészlelés: 11 gyógyítás: 77 titkosírás: 6 felderítés: 28 szörnyidomítás: 16 teológia: 41 taumaturgia: 44 szerencsejáték: 6 zene: 10 szörnyismeret: 9 pszi:*19 zárnyitás: 3 vadászat: 3 bányászat: 19 úszás: 9

Feltételes parancsok


ásol max. 32 pontért csak 152. fémet vagy jobbat; mászol max. 32 pontért; készítesz 313. tárgyat (max. 5 db-ot); készítesz 403. tárgyat (max. 50 db-ot); készítesz 190. tárgyat (max. 20 db-ot); készítesz 623. tárgyat (max. 20 db-ot); készítesz 447. tárgyat (max. 50 db-ot); készítesz 562. tárgyat (max. 10 db-ot); készítesz 429. tárgyat (max. 50 db-ot); készítesz 119. tárgyat (max. 3 db-ot); készítesz 582. tárgyat (max. 99 db-ot); gyógyítasz 40 % életerő alatt, 40 pontért; maradék tvp-dből 4. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: *96; *98; *170; *166; *210; *226; *249; *257; *270; 142; *273; *255; *267; *247; Barátságosság: 66; 150; 155; 243; 282; 274; semleges jelleműek; jó jelleműek;

Varázslataid és pszi képességeid (#sorszám, *hány pontba kerül)


éber kakukk (#3 *6) auralátás (#4 *8) gyógymógy (#5 *6) áldomás (#6 *5) erőpajzs I (#12 *6) méregsemlegesítés (#14 *10) vak őrület (#18 *3) korgó gyomor, huss (#21 *3) unkreáció (#22 *0) hadiszerencse II (#24 *6) tündérfény (#25 *1) tulajdonságpajzs (#26 *16) energiatüskék (#29 *5) hhaar burka (#32 *6) izomernyesztés (#33 *6) varázsvédelem (#34 *8) védelem sav ellen (#36 *12) védelem tűz ellen (#38 *12) tompítás (#40 *8) vakító fény (#43 *7) tisztítótűz (#44 *13) fehér glóbusz (#47 *13) villámcsapás (#50 *18) gyóntatás (#56 *10) azonnali gyógyítás (#58 *15) hadiszerencse III (#59 *15) puha ütés (#60 *18) tűzeső (#61 *16) éber vadászkutya (#62 *12) erőpajzs II (#63 *24) pszi-ernyő (#64 *6) auratranszformáció (#65 *10) pszi-regeneráció (#66 *12) felejtés (#68 *5) agyletapogatás (#70 *20) szürkeáll. aktiv (#71 *12) mentális pajzs (#72 *9) pszi fejlesztés (#73 *20) molekulaátrendezés (#74 *20) oltár eltörlése (#79 *60) szörnyészlelés I. (#82 *8) szörnycsábítás (#83 *14) restoráció (#85 *50) vasszervezet (#86 *8) szopókőpusztítás (#88 *21) fürgülés (#92 *22) DEM kreálása (#95 *50) agykorbács (#97 *18) pszi-acéltorony (#98 *14) tudatkutatás (#99 *20) varázsital főzése (#100 *30) térképelemzés (#104 *50) kontinuum-tágítás (#105 *60) varázsvédelem II (#108 *18) felszínre ugrás (#109 *25) tudatrombolás (#111 *25) pszi-gyűjtés (#112 *300) pszi-ernyő II (#113 *10) erőpajzs III (#127 *30) teljes gyógyulás (#133 *50) élőholt pozdorja (#134 *40) tárgyészlelés (#135 *30) energiafolyam (#136 *24) fiatalítás (#140 *40) életpajzs (#142 *16) mágikus ütés (#147 *18) tűzgolyó (#155 *25) tűzmágia (#157 *24) familiáris idézése (#159 *40) varázskő készítés (#160 *120) dimenzióugrás (#163 *55) égető tekintet (#164 *25) esszenciavédelem (#165 *15) oltár teremtése (#167 *50) feltámadás (#168 *0) isteni küldetés (#170 *40) szopógödöreltörlés (#173 *30) szopókőirtás (#174 *10) tűzvihar (#175 *24) városi teleport II (#181 *60) vízlélegzés (#185 *15) a munka gyümölcse (#224 *10)

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


állatvédelem Feltételes varázslat-használat: 20. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 134 136 44 60 33 50 61 155 175 97 Védekező varázslat lista (var. szám): 108 98 36 38 Feltételes támadó/védekező varázslat használat: Mit 33 33 60 60 38 108 38 47 40 40 34 47 38 40 40 Kire 236 227 249 212 993 236 9099 145 176 120 173 237 255 244 232 Mit 40 34 34 38 Kire 165 258 249 238