TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2000. jan. 17. 10h:25'
EZ A 234. JÁTÉKHETED, 228. FORDULÓD
235. játékheted kezdete: jan. 19.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #1026
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 132
|
WIFTOHI EL DOHREN KALANDJAI
be 72 | bemész a 72. titkos labirintusba
|
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! Bepillantasz: teljes a sötétség. Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut
végig rajtad. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Egy igazi
kalandnak nézel elébe! Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál
fel, van még 232.]
fgy 90 30 | felt. gyógyítás 90 30
|
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 232.]
(Felt. gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-7
varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-7
varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a
testedbe áramlik (+26 életerő). [-7 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+13 életerő). [-7
varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-7
varázspont.] [25 pontot használtál fel, van még 207.]
fvh 1 | felt. varázslat haszn. 1
|
Harci varázslataidat használni fogod minden 1. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 207.]
Haladsz az ellenséges labirintusban. [2. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd
a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid
kimerültek [-309 varázspont]. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy joviális m.szockó. Rögtön látod, hogy
ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a
joviális m.szockó gömbtestét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban
émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt
bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Ezt a támadást elhibáztad! Egy gyenge harapást kapsz a bal
válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megütöd a joviális m.szockó testét. (1 támadással 12
életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a joviális m.szockó testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A joviális
m.szockó belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot
vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába
fogadhat. Továbbmész. [2. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy joviális m.szockó. Rögtön látod,
hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a joviális m.szockó testét. (2
támadással 12 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert
váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket
mérve rá összetöröd a joviális m.szockó gömbtestét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A joviális m.szockó állkapcsa a
levegőben csattan. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a joviális m.szockó gömbtestét. (2 támadással 32
életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a joviális m.szockó testét. (2 támadással 11 életpontot
sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a joviális m.szockó, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13
életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj,
ahogy távolodsz legyőződtől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe
áramlik (+26 életerő). [-7 varázspont.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [2. PONT.] Egy joviális m.szockót
pillantasz meg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Egy villámcsapás
varázslatot dobsz ellenfeledre. 93 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng.
Pár lövedéked átjárja a joviális m.szockó gömbtestét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A joviális m.szockó
összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
409 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy kneopatikus mollusk. (ld. enc.) Mivel
meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 89 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz,
majd ellő egy méregfelhő varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot hajítasz a
másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a kneopatikus mollusk testét. (1 támadással 17 életpontot
sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 molluszk házat. (ld. enc.) 292 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet.
Találsz nála 1 szopókövet[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy
azért, mert betelt a hátizsákod.) A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [4. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor
észreveszed, hogy egy vízionár van előtted! A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Egy
kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 81 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit
majd csendben meghal.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 vízionár szemet. 60 tapasztalati pontot kaptál. Egy kart látsz a falon. Próba
szerencse, meghúzod! Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [25 pontot használtál
fel, van még 182.]
fgy 40 30 | felt. gyógyítás 40 30
|
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 182.]
v 88 1 | elmormolod a 88. varázslatot
|
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő.)
[0 pontot használtál fel, van még 182.]
ba 66 | nem támadod a 66. szörnyet
|
BA 66 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 182.]
fvh 14 | felt. varázslat haszn. 14
|
Harci varázslataidat használni fogod minden 14. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 182.]
Egyhelyben toporogsz.
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az út itt elkanyarodik. [8. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem
számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A folyosó kanyarodik. [9. PONT.] [10 pontot használtál
fel, van még 172.]
lm 15 12 11 | mozogsz 15 12 11
|
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [17. PONT.] Találkozol Éjben Kacagóval. Csontos
keze szörnyen erősnek látszik. Dornodon püspöke. Egy vasvértet, egy denevér szimbólumot, egy sárga erőövet, egy fekete
bőrcsizmát, egy obszidián karkötőt és egy vassisakot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét.
Felszerelését egy ongóliant trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy elit gárdista trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van:
mindent átható csapatszellem. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy
tünde íj. Mentális auráját felismered, sötét, akárcsak a lelke. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a
köszönését. Továbbmész. Összefutsz Kobu Leevel. Raia bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Mellkasán a
Jáde-sárkány óvó tetoválását viseli. Egy tankány karmot, egy fekete bőrcsizmát, egy nap szimbólumot, egy smaragd
védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy sárga erőövet és egy obszidián karkötőt visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy
ekharion trófea és egy borzalmas varkaudar trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy kolostort védelmező Jáde-
sárkány. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: tisztán tündököl.
Egy jó jelleművel állsz szemben! A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+7
varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [15. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy
ongóliant. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat
ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant testét. (3 támadással 43
életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (21
életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt
bunkóval többször eltalálod az ongóliant ragyás lábszárát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod
az ongóliant testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra.
(2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Az ongóliant összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az
ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy
kristálygömb, 5 gyöngymangó, egy obszidián karkötő és 2 borostyán függő. Messze hajítod a vacak kis jégtroll trófeát, és
kiszedsz egy ongóliant trófeát. 1462 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek
szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a kar.lapon * jelöli.) Összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, csillogó
szemű mutáns nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Tharr eljövendő papja. Egy két kard szimbólumot, egy fekete
bőrcsizmát, egy ezüst papi karkötőt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy bíbor erőövet, egy
kvazár sisakot, egy Tharr Keresztjét és egy vasvértet visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy borzalmas varkaudar
trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy
raptor szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Elég egy mentális pillantás aurájára:
színtelen semleges, mint Neked. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Elémia Night. Homlokérintéssel biztosítjátok a
későbbi telepatikus összeköttetést. Azt mondja: " A halál előszele még félelmetesebb, mint maga a halál." A másik
barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök
megy tovább.
Találkozol Véreskezű Gorath-tal. Raia püspöke. Egy nap szimbólumot, egy bíbor erőövet, egy lánckesztyűt, egy smaragd
védőgyűrűt, egy regeneráló gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy ametiszt medált, egy fekete bőrcsizmát, egy rejtőköpenyt, egy
obszidián karkötőt, egy kristályrendet és egy vasvértet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy
ekharion trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy Főnix. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy nagy
vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Holmiját egy ragyás burástya cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme jó,
valószínűleg nem akar rosszat. Az Álomőrző a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom
száll meg. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Egy meleg kézfogás,
rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót
látsz. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót.
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [12. PONT.] A fal mellett találsz egy bronzból öntött nagy
dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy bronzkulcs nyitja a ládát. A láda
kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 smaragd védőgyűrű, 80 arany, 30
drótszőr és 2 csontpálca. Gyorsan kiüríted a ládát. Rábukkansz a pórul járt futár maradványaira. Mész tovább, előre. [15.
PONT.]
Egy nagyobb terembe érkezel. [17. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [14. PONT.] Egy
acélkolosszust pillantasz meg. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép
szerinti 17. pontnál vagy. [30 pontot használtál fel, van még 142.]
kf 223 | kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat
|
Az ujjadra húzod a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 142.]
lm 12 15 18 | mozogsz 12 15 18
|
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [15. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [12. PONT.]
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [15. PONT.] Továbbmész. Egy tömör sziklából
kifaragott ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő
rézkulcs nyitja az ajtót. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy
nagyobb terembe. [18. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy pszi elementál. Nem tetszik a szörny
képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 67 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak
ellened: ellenfeled rádzuhogtat egy agykorbács pszit. 6 életpontot vesztettél. Mentális támadást alkalmaznak ellened:
ellenfeled rádzuhogtat egy agybénítás pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Véres nyál csordul ki a pszi elementál
száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
560 tapasztalati pontot kaptál. Egy pszi elementált pillantasz meg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó.
Felkészülsz az összecsapásra.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 75 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak
ellened: ellenfeled rádzuhogtat egy agykorbács pszit. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy
direkt kontaktus I pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. A pszi elementál összeesik, és nem mozdul többé.
Megölted!
560 tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy pszi elementál van előtted! Úgy tűnik ma
Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem
volt. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Semmi eredménye! Tolmokov-koktélt küldesz ellenfeled
felé. Elrepül 2 tolmokov-koktél. Alaposan megsorozod a pszi elementál párolgó héját. (2 támadással 58 életpontot
sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 560 tapasztalati pontot
kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy pszi elementál van előtted! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod,
és már ugrasz is.
Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rádzuhogtat egy agybénítás pszit. A támadása szerencsére hatástalan
volt. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot
vesztettél. Tolmokov-koktélt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 tolmokov-koktél. Alaposan megsorozod a pszi
elementál farkát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 560 tapasztalati pontot
kaptál. Egy pszi elementált veszel észre magad előtt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a
szörnyre.
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mentális
energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot vesztettél. Teli erőből
tolmokov-koktélt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 tolmokov-koktél. Lövedéked átfúrja a pszi elementál jobb lábát. (1
támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pszi
elementál jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat
szórva összezúzod a pszi elementál párolgó héját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A pszi
elementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ököllel
iszonyatosan megcsapod a pszi elementál testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci
kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi elementál ködlő zsumókját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.)
A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Úgy
gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Ismét a térkép szerinti 15.
pontnál vagy. [20 pontot használtál fel, van még 122.]
lm 19 20 1 | mozogsz 19 20 1
|
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [17.
PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. [10. PONT.] Egy varkaudar behemót lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az
izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót bikafejét. (2
támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz.
Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót bikafejét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.)
Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A
varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál
átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 66 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál.
Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli
tornának, és megáll.
Ismét a térkép szerinti 17. pontnál vagy. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe
áramlik (+29 életerő). [-7 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe
áramlik (+29 életerő). [-7 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-7
varázspont.] [25 pontot használtál fel, van még 97.]
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KNEOPATIKUS MOLLUSZK (209. SZÖRNY)
Ez az óriási csápos-csiga egy másik létsík lakója, az, hogy felbukkant a mi planétánkon, nyilvánvalóan egy közeli
dimenziókapu jelenlétére utal. Szerencsére a lény még nem alkalmazkodott igazán a helyi körülményekhez, ezért nem
mutált ki mindenféle immunitást. Ennek ellenére nagyon agresszív, és csápjai ismeretlen összetételű savakat bocsátanak ki,
ezért lehetőleg kerüld el az érintését. Vágófegyveren kívül gyakorlatilag semmivel sem lehet elpusztítani.
MOLLUSZK HÁZ (353. TÁRGY)
Ha leölsz egy kneopatkus molluszkot, és elég gusztusod van hozzá, kipucolhatod a nyálkát a meszes csigaházból. Bár a
molluszk ház elég nagy, szerencsére nagyon könnyű, mindössze két kiló. Mivel ez egy idegen létsíkról származó anyag,
esélyed van AVF-re (azonosítatlan vírusos fertőzés).
ONGÓLIANT (159. SZÖRNY)
Képzelj el egy majdnem négy méter magas, rinocéroszbőrű, vérben forgó szemű tomboló óriást. Igen, az imént lefestett kép
leginkább egy nyugtatókkal telepumpált, szende ongóliantgyermekre illik. Az ongóliantok nem ismernek el senkit és
semmit maguk fölött, és ez jogosnak is tűnik, amikor valaki megpillantja fél tonnás kőbunkójukat és iszonyatos termetüket.
Szerencsére, az ongóliantok csak eldugott helyeken, magashegyek közt és lakott területektől távoli földeken élnek. Néha
azonban feldühítik őket - például valamelyik isten ongóliant-vadászatra indul - és ilyenkor gyilkos pusztító ongóliant
törzsek indulnak meg a városok felé, hogy a rajtuk esett sérelemért elégtételt vegyenek. Az ongóliantokat csak a
legtapasztaltabb kalandozók képesek megállítani, a legtöbbet (szám szerint negyvenhatot) eddig Toborzásgátló Vlagyimir
ölte meg. (A halhatatlanok rekordjait senki sem tartja számon, Dornodon, a leghírhedtebb ongóliant-vadász valószínűleg
csak kacagna Valgyimir nyomorúságos teljesítményén.) Ha esetleg te is ongóliant-ölésre adnád a fejed, nem árt, ha tudod -
nagyon, NAGYON tapasztaltnak kell ahhoz lenned, hogy Merészséged akár 10-re állításával harcot kezdeményezz. Ha
pedig a direkt FT-re hagyatkozol, nyáladat csorgatva a hatalmas kincsek után, amit az ongóliant a zsákjában hordoz, ne
feledkezz meg az ongóliant pusztító tűzleheletéről, amelynél csak a sárkányoké halálosabb...
KARAKTERLAPOD
Wiftohi el Dohren, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight főpap-jelöltje vagy.
Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 228. fordulód.
erő : | 37 |
iq : | 34 |
ügyesség : | 32 |
egészség : | 26 |
szerencse: | 31 |
tudatpont: | 7/ 6 |
| |
|
szint : | 20 |
támadás : | 19 |
védekezés: | 35 |
életpont : | 292/143 |
varázspt : | 689/ 49 |
| |
| |
|
merészség: | 10/ 1 |
agresszió: | 5 |
menekülés: | 30 % |
jellem: | semleges(-8) |
pénz : | 700 arany |
| |
| |
|
magasság: | 182 cm |
testsúly: | 72 kg |
életkor: | 40 év |
tul.pont: | 3 |
kép.pont: | 5 |
EFejl: | 20 TU |
| |
|
Eddig összesen 1345 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8910 TP-t kaptál. Jelenleg 571664 TP-d
van. A következő szinthez még 28336 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, ongóliant, miksziszi húsgólem. A 217.
fordulódban 2400 arany került a bankszámládra. 2832 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (300%) << vasalt bunkó (180%) << vashegyű lándzsa
Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); bumeráng (1-15.); ubuk dobónyíl (16-18.); vas
dobónyíl (19-996.); ezüstshuriken (997.); tolmokov-koktél (998.); tolmokov-koktél (kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
ökölvívás: | 2/00 (-) | | szúrófegyverek: | 20/00 (-) | | vágófegyverek: | 7/00 (-) | | ütőfegyverek: | *23/00 (+1/00) | |
lőfegyverek: | 5/00 (-) | | dobófegyverek: | *24/00 (+1/00) | |
Egyéb ismeretek (szint)
rejtőzködés: | (01) 19/00 (-) | | nyomkövetés: | (02) 58/00 (-) | | lopás: | (03) 1/00 (-) | | mászás: | (04) 7/00 (-) | |
csapdakészítés: | (05) 14/00 (-) | | csapdaészlelés: | (06) 4/00 (-) | | gyógyítás: | (07) 37/00 (-) | | titkosírás: | (08) 6/00 (-) | |
felderítés: | (09) 16/00 (-) | | szörnyidomítás: | (10) 4/00 (-) | | teológia: | (11) 31/00 (-) | | taumaturgia: | (12) 41/00 (-) | |
szerencsejáték: | (13) 1/00 (-) | | zene: | (14) 6/00 (-) | | szörnyismeret: | (15) 4/00 (-) | | zárnyitás: | (16) 1/00 (-) | |
vadászat: | (17) 7/00 (-) | | bányászat: | (18) 9/00 (+1/00) | |
*** Feltételes parancsaid:
*készítesz 138. tárgyat (ubuk dobónyíl) (max. 4 db-ot)
elfogod a 61. szörnyet (hegyirák) a 219. csapdával (fedett verem)
*készítesz 6. tárgyat (kőkés) (max. 1 db-ot)
*készítesz 29. tárgyat (smirglilevél) (max. 20 db-ot)
*készítesz 249. tárgyat (bumeráng) (max. 1 db-ot)
ásol max. 24 pontért
*készítesz 19. tárgyat (kerek kő) (max. 10 db-ot)
*készítesz 189. tárgyat (vas dobónyíl) (max. 4 db-ot)
mászol max. 100 pontért
udvarolsz az 5730. játékosnak
gyógyítasz 40 % életerő alatt, 30 pontért
*készítesz 17. tárgyat (szögletes kő) (max. 5 db-ot)
kutatsz max. 120 pontért
maradék tvp-dből 4. tulajdonságodat (egészség) TF-eled
Felt. támadás: *trikornis (#104)
Barátságosság: Kerekkorsó Rendje (ált.) KT (#9136), Szeretet Vándorai (ELENIOS) KT (#9138),
őrjárat (#274), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (semleges) KT (#9141)
*** Varázslataid (típusonként)
Papi varázslatok
Éber kakukk (#3 *6)[0%] Gyógymógy (#5 *6)[0%] Alkímia (#7 *7)[1%]
Varázsfesték (#9 *4)[0%] Esőidézés (#11 *8)[1%] Erőpajzs I. (#12 *6)[0%]
Méregsemlegesítés (#14 *10)[1%] Szaporítás (#15 *7)[1%] Kitartó ló (#19 *10)[1%]
Korgó gyomor, huss (#21 *3)[0%] Unkreáció (#22 *0)[0%] Jellemrejtés (#23 *10)[1%]
Hadiszerencse II. (#24 *6)[0%] Tündérfény (#25 *1)[0%] Tulajdonságpajzs (#26 *16)[2%]
Harmadik szem (#27 *12)[1%] Kristálygömb (#54 *30)[4%] Tűzeső (#61 *16)[2%]
Oltár eltörlése (#79 *60)[4%] Szörnycsábítás (#83 *14)[2%] Szopókőpusztítás (#88 *21)[3%]
Villámsújtás (#89 *15)[2%] DEM kreálása (#95 *90)[4%] Tárgyészlelés (#135 *35)[4%]
Szopókőírtás (#174 *10)[1%]
Taumaturgia varázslatok
Energiatüskék (#29 *5)[0%] Hhaar burka (#32 *6)[0%] Izomernyesztés (#33 *6)[0%]
Varázsvédelem (#34 *8)[1%] Mágiatörés (#35 *10)[1%] Tompítás (#40 *8)[1%]
Jégcsóva (#41 *15)[1%] Fehér glóbusz (#47 *13)[1%] Villámcsapás (#50 *18)[2%]
Elektromos pajzs (#51 *14)[1%] Láthatatlanság (#76 *15)[1%] Városi teleportáció (#96 *50)[4%]
Varázsitalfőzés (#100 *30)[3%] Varázskő készítés (#160 *140)[4%] Varázsszem (#184 *9)[1%]
A munka gyümölcse (#224 *10)[1%] Kalmárszem (#228 *11)[1%]
Mágikus képességek
Tűzlehelet (#110 *0)
Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok
méregsemlegesítés
Feltételes varázslat-használat: 14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslataid listája:
Villámcsapás (#50), Jégcsóva (#41), Tűzeső (#61)
Védekező varázslataid listája:
Varázsvédelem (#34)
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat |
Mit | Kire | | Mit | Kire |
Izomernyesztés (#33) | nómenklatura (#158) | | Jégcsóva (#41) | áeratikus hasnyák (#243) |
Villámcsapás (#50) | fémbontó szójer (#150) | | Villámsújtás (#89) | dögkeselyű (#174) |
Villámsújtás (#89) | pszi elementál (#221) | | Tompítás (#40) | óriás csontváz (#176) |
|
Elfogott szörnyeid
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: nagyon
éhezik; törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: éhes;
Isteni küldetéseid
1.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly
nehézség hét orgyilkos lemészárlása. 2.) Sajátítsd el a pszi képességet, és imádkozz
oltáromnál úgy, hogy pszi szakértelmed legalább 3. szintű! 3.) Rakj be a bankszámládra
legalább 2000 aranyat, és hagyd érintetlenül (ne vegyél ki róla és ne rakjál be hozzá)
legalább 10 körig! Ezután IMádkozz (mielőtt hozzányúlnál a pénzhez).
Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)
Páncélok és pajzsok
1 mászókarom (#78) 1*vassisak (#160) 1*fekete bőrcsizma (#247)
1*vasvért (#164) 1*lánckesztyű (#230) 1*bíbor erőöv (#291)
1 szürke bőrkesztyű (#271) 1*rejtőköpeny (#277)
Fegyverek és lövedékek
5 szögletes kő (#17) 10*ubuk dobónyíl (#138) 1 vasalt bunkó (#181)
6 kerek kő (#19) 5 vas dobónyíl (#189) 1 kőkalapács (#13)
7 ubuk tüske (#131) 4 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 mandibulakasza (#127)
3 ezüstshuriken (#327) 1*harci kalapács (#174) 1 mérg. ubuk tüske (#137)
$1 rövid íj (#107) 1 kőkés (#6) 2 csontpálca (#329)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1*ezüst papi karkötő (#308) 1*villám szimbólum (#145) 1 obszidián karkötő (#229)
$2 borostyán függő (#162) 1*smaragd védőgyűrű (#223)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 varázskő (#305) 1 távcső (#42) 1 szeksztáns (#32)
1 mászókampó (#165) 2 rézkulcs (#75) 1 vaskulcs (#183)
3 ezüst kulcs (#184) 1 furulya (#233) 1 csontkulcs (#74)
1 kis vaskulcs (#40) 1 smaragd kulcs (#241) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 kis aranykulcs (#240) 2 bronzkulcs (#76) 1 nagy aranykulcs (#246)
1 márványkulcs (#245) 1 ásó (#34) 1 súlyzó (#347)
1 kötél (#92) 1 szent jogar (#150) 5+pukkanó tűcsapda (#336)
2 kristálygömb (#265) 5 deus ex machina (#1) 2 aranypikkely (#415)
2 nagy bronzkulcs (#185)
Löttyök és porok, tartóstul
3 kavadu iszák (#25) [ üres ] (Kapacitás: 30, fér még: 30)
2 huhogó bibe (#332) [ üres ] (Kapacitás: 24, fér még: 24)
4 zöld üveg (#82) [ üres ] (Kapacitás: 80, fér még: 80)
4 uzbány csőr (#169) [ üres ] (Kapacitás: 48, fér még: 48)
4 fűszertartó (#210) [ üres ] (Kapacitás: 20, fér még: 20)
6 sullár hólyag (#168) [ üres ] (Kapacitás: 120, fér még: 120)
3 vizestömlő (#3) [ bennük 43 korty víz (#27) ] (Kapacitás: 60, fér még: 17)
2 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] (Kapacitás: 20, fér még: 20)
1 molluszk ház (#353) [ üres ] (Kapacitás: 12, fér még: 12)
1 szent kehely (#257) [ benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260) ] (Kapacitás: 10, fér még: 0)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 mocsári penke (#148) 6 pirkit (#153) 34 gyöngymangó (#135)
18 manifeszt.nyúlvány (#214) 25 smirglilevél (#29) 3 púderkő (#119)
1 lajhár csont (#236) 2 purifikátor háj (#269) 10 álompor (#396)
5 vasérc (#152) 1 bev formázó minta (#299) 1+főnixtoll (#563)
$1 rézdarab (#70) 2 moa üveggömb (#383) 2 gyíkfű (#201)
1 fekete gyöngy (#99) 1 kazmár gyökér (#205) $1 jégszív (#282)
2 fabontó (#106) $1 óndarab (#85) 7 madártoll (#112)
2 moa obszidián (#380) 1 kőszem (#304) 13 kaktusztüske (#114)
1 csuklyavirág (#133) $2 vízionár szem (#102) $30 drótszőr (#37)
5 rókafarok (#124)
Összsúly: 82.38 kg megterheltség: 72 %