TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2000. febr. 2. 9h:07'
EZ A 237. JÁTÉKHETED, 232. FORDULÓD
238. játékheted kezdete: febr. 9.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1026
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 163

WIFTOHI EL DOHREN KALANDJAI




be 73 bemész a 73. titkos labirintusba
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! A járatban sötét félhomály van. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Nagyon óvatosan, fegyveredet erősen markolva indulsz befelé. [5 pontot használtál fel, van még 146.]

fgy 90 30 felt. gyógyítás 90 30
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

(Felt. gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-7 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-7 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-7 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-7 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-7 varázspont.] [25 pontot használtál fel, van még 121.]

v 160 2 elmormolod a 160. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a varázskő készítés varázslatot! Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-140 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 111.]

fgy 50 30 felt. gyógyítás 50 30
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

lm 3 3 7 mozogsz 3 3 7
Mész tovább, előre. Egy kereszteződéshez érkeztél. [2. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy autentikus vámpír. Itt csata lesz.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az autentikus vámpír bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az autentikus vámpír bal lábát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az autentikus vámpír testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az autentikus vámpír testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy autentikus vámpír. Felkészülsz, hogy minnél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az autentikus vámpír testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az autentikus vámpír nyakát. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az autentikus vámpír testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az autentikus vámpír testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az autentikus vámpír karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Egy hangot hallasz: "A kincseskamrába vezet út a 12-es ponton át vezet!" (Aha! Tehát mindenképpen szerepelnie kell a 12-esnek a 15-ös ponthoz vezető LM-ben.) Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy sima, fából készült ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Egy nagyobb terembe érkezel. [3. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek [-93 varázspont]. Egy purifikátort pillantasz meg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a purifikátor jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor ruganyos törzsét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a purifikátor nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (5 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 jóság.) A purifikátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. Egy purifikátort veszel észre magad előtt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 10 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a purifikátor testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor szürke hengertestét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a purifikátor testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A purifikátor többször beléd döfi a szarvát. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) A purifikátor szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. Egyhelyben toporogsz. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy sima, fából készült ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Elszántan mész előre. Egy sima, fából készült ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy kemény tölgyből készült ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [4. PONT.] Egy zombi lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a zombi rotható húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a zombi testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a zombi jobb karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zombi. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a zombi jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi rotható húsát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 tapasztalati pontot kaptál. Egy zombi lakik itt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi rotható húsát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi bal vállát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a zombi testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 tapasztalati pontot kaptál. Haladsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [5. PONT.] Egy zombit veszel észre magad előtt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontpálcát ellenfeledre ugrasz. Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi jobb lábát. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a zombi rotható húsát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi jobb lábát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a zombi rotható húsát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 tapasztalati pontot kaptál. Egy zombit pillantasz meg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a zombi testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a zombi bal vállát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! Csontpálcával kegyetlenül megütöd a zombi foszladozó testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zombi. Itt csata lesz.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a zombi rotható húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a zombi testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 tapasztalati pontot kaptál. Bátran haladsz tovább. Egy sima, fából készült ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [6. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek [-0 varázspont]. Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 shinai gömb (ld. enc.) és 1 vaskulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy kemény tölgyből készült ajtó! Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. A fenébe! Egy zsákutca. [7. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Tompa dübörgést hallasz a távolból. [30 pontot használtál fel, van még 81.]

lm 7 7 3 mozogsz 7 7 3
Egyhelyben toporogsz. Egyhelyben toporogsz. Egy széles, magas terembe érsz. [6. PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [5. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [4. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [3. PONT.] [20 pontot használtál fel, van még 61.]

lm 8 11 12 mozogsz 8 11 12
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A folyosót egy másik járat keresztezi. [2. PONT.] Egy hangot hallasz: "A kincseskamrába vezet út a 12-es ponton át vezet!" (Aha! Tehát mindenképpen szerepelnie kell a 12-esnek a 15-ös ponthoz vezető LM-ben.) Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [8. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek [-0 varázspont]. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy áeratikus hasnyák. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az áeratikus hasnyák testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az áeratikus hasnyák jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Siralmas támadást intéz farkával az áeratikus hasnyák, épp csak megsuhint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az áeratikus hasnyák, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 18 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Egy tetemembert pillantasz meg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tetemember rotható húsát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tetemember rotható húsát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tetemember testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki a tetemember száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a kar.lapon * jelöli.) Találkozol Geor Dar Khordakkal. Raia püspöke. Egy obszidián karkötőt, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy vasvértet, egy Raia papi palástját, egy Eldaran karkötőjét, egy sárga erőövet, egy obszidián függőt, egy aranyláncot és egy smaragd védőgyűrűt visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy óriásféreg trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [9. PONT.] Egy csontváz lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy csontváz! Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a csontváz jobb vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48 tapasztalati pontot kaptál. Egy csontvázat pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48 tapasztalati pontot kaptál. Folytatod az utat. Innen csak egy út van: előre! [10. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy csontváz! Felkészülsz, hogy minnél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontpálcát ellenfeledre támadsz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy csontváz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a csontváz jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a csontváz jobb lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Csontpálcával gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a csontváz jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48 tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontváz van előtted! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz fejét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a csontváz bal lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a csontváz testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48 tapasztalati pontot kaptál. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó! Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [11. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek [-0 varázspont]. Az egyik sarokban találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő csontkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 60 arany, 1 dözmöng szív, 5 vasérc és 1 varázskő. Gyorsan kiüríted a ládát. Továbbmész. Egy sima, fából készült ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Úgy suhansz, mint az árnyék. Megtorpansz: kanyarodik az út! [12. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Összefutsz Emella a Bombázóval. Sheran főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy virág szimbólumot, egy gromak páncélt, egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy tankány karmot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy kvazár sisakot és egy bíbor erőövet visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy norpadolótika trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges, mint a Tiéd. Megszólal: " Néha a csend a legjobb válasz... :)" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. [30 pontot használtál fel, van még 31.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 26.]

lm 14 15 15 mozogsz 14 15 15
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [14. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [15. PONT.] Egy Zinthurgot veszel észre magad előtt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 99 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Semmi hatás! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál. Egy Zinthurgot veszel észre magad előtt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Zinthurg fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő. 995 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Tguarkhan! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. Semmi eredménye! Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Tguarkhan testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A Tguarkhan összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy fekete gyöngy, egy ezüst kulcs és egy nagy vaskulcs. 1510 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vasvértet. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 borostyán függő, 3 ezüstshuriken, 1 nagy vaspajzs, 100 arany, 1 galachmit, 2 kvazár (ld. enc.), 1 Eldaran karkötője (ld. enc.), 5 pirkit és 14 drótszőr. Gyorsan kiüríted a ládát. Aha, itt van az üvegszelence is, benne valamilyen porral! Magadhoz veszed, de nem mered kinyitni. Egyhelyben toporogsz. [10 pontot használtál fel, van még 16.]

lm 14 12 11 mozogsz 14 12 11
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [14. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kanyarodik a járat. [12. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Egy nagyobb terembe érkezel. [11. PONT.] [15 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 8 1 mozogsz 8 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]


KARAKTERLAPOD


Wiftohi el Dohren, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight főpap-jelöltje vagy. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 232. fordulód.

erő : 37
iq : 34
ügyesség : 32
egészség : 26
szerencse: 31
tudatpont: 7/ 0
szint : 21
támadás : 20
védekezés: 36
életpont : 302/200
varázspt : 727/ 39
merészség: 10/ 1
agresszió: 5
menekülés: 30 %
jellem:semleges(-6)
pénz : 2296 arany
magasság: 182 cm
testsúly: 72 kg
életkor: 40 év
tul.pont: 6
kép.pont: 6
EFejl: 22 TU

Eddig összesen 1400 szörnyet (28 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14660 TP-t kaptál. Jelenleg 605956 TP-d van. A következő szinthez még 194044 TP szükséges. Trófeáid: norpadolótika, ongóliant, ekharion. A 217. fordulódban 2400 arany került a bankszámládra. 3000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (200%) << vashegyű lándzsa (180%) << vasalt bunkó (150%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); bumeráng (1-15.); ubuk dobónyíl (16-18.); vas dobónyíl (19-996.); ezüstshuriken (997.); tolmokov-koktél (998.); tolmokov-koktél (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
  ökölvívás: 2/00 (-)  szúrófegyverek: *20/00 (+1/00)  vágófegyverek: 7/00 (-)  ütőfegyverek: 24/00 (-)
  lőfegyverek: 5/00 (-)  dobófegyverek: 25/00 (-)

Egyéb ismeretek (szint)

  rejtőzködés: (01) 19/00 (-)  nyomkövetés: (02) 59/00 (+1/00)  lopás: (03) 1/00 (-)  mászás: (04) 8/00 (-)
  csapdakészítés: (05) 14/00 (-)  csapdaészlelés: (06) 4/00 (-)  gyógyítás: (07) 38/00 (-)  titkosírás: (08) 6/00 (-)
  felderítés: (09) 17/00 (-)  szörnyidomítás: (10) 4/00 (-)  teológia: (11) 31/00 (-)  taumaturgia: (12) 42/00 (-)
  szerencsejáték: (13) 1/00 (-)  zene: (14) 6/00 (-)  szörnyismeret: (15) 4/00 (-)  zárnyitás: (16) 1/00 (-)
  vadászat: (17) 7/00 (-)  bányászat: (18) 9/00 (-)

*** Feltételes parancsaid:


*készítesz 138. tárgyat (ubuk dobónyíl) (max. 4 db-ot)

elfogod a 61. szörnyet (hegyirák) a 219. csapdával (fedett verem)
*készítesz 6. tárgyat (kőkés) (max. 1 db-ot)
*készítesz 29. tárgyat (smirglilevél) (max. 20 db-ot)
*készítesz 249. tárgyat (bumeráng) (max. 1 db-ot)
ásol max. 24 pontért
*készítesz 19. tárgyat (kerek kő) (max. 10 db-ot)
*készítesz 189. tárgyat (vas dobónyíl) (max. 4 db-ot)
mászol max. 100 pontért
udvarolsz az 5730. játékosnak
gyógyítasz 50 % életerő alatt, 30 pontért
*készítesz 17. tárgyat (szögletes kő) (max. 5 db-ot)
kutatsz max. 120 pontért
maradék tvp-dből 4. tulajdonságodat (egészség) TF-eled


Felt. támadás: *trikornis (#104) Barátságosság: Kerekkorsó Rendje (ált.) KT (#9136), Szeretet Vándorai (ELENIOS) KT (#9138), őrjárat (#274), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (semleges) KT (#9141)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Éber kakukk (#3 *6)[0%] Gyógymógy (#5 *6)[0%] Alkímia (#7 *7)[1%] Gondolatolvasás (#8 *9)[1%] Varázsfesték (#9 *4)[0%] Esőidézés (#11 *8)[1%] Erőpajzs I. (#12 *6)[0%] Méregsemlegesítés (#14 *10)[1%] Szaporítás (#15 *7)[1%] Kitartó ló (#19 *10)[1%] Korgó gyomor, huss (#21 *3)[0%] Unkreáció (#22 *0)[0%] Jellemrejtés (#23 *10)[1%] Hadiszerencse II. (#24 *6)[0%] Tündérfény (#25 *1)[0%] Tulajdonságpajzs (#26 *16)[2%] Harmadik szem (#27 *12)[1%] Kristálygömb (#54 *30)[4%] Tűzeső (#61 *16)[2%] Oltár eltörlése (#79 *60)[4%] Szörnycsábítás (#83 *14)[2%] Szopókőpusztítás (#88 *21)[3%] Villámsújtás (#89 *15)[2%] DEM kreálása (#95 *90)[4%] Tárgyészlelés (#135 *35)[4%] Szopókőírtás (#174 *10)[1%]

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *5)[0%] Hhaar burka (#32 *6)[0%] Izomernyesztés (#33 *6)[0%] Varázsvédelem (#34 *8)[0%] Mágiatörés (#35 *10)[1%] Tompítás (#40 *8)[0%] Jégcsóva (#41 *15)[1%] Fehér glóbusz (#47 *13)[1%] Villámcsapás (#50 *18)[2%] Elektromos pajzs (#51 *14)[1%] Láthatatlanság (#76 *15)[1%] Városi teleportáció (#96 *50)[4%] Varázsitalfőzés (#100 *30)[3%] Familiáris idézése (#159 *40)[4%] Varázskő készítés (#160 *140)[4%] Varázsszem (#184 *9)[1%] A munka gyümölcse (#224 *10)[1%] Kalmárszem (#228 *11)[1%]

Mágikus képességek


Tűzlehelet (#110 *0)

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok


méregsemlegesítés Feltételes varázslat-használat: 14. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslataid listája: Villámcsapás (#50), Jégcsóva (#41), Tűzeső (#61) Védekező varázslataid listája: Varázsvédelem (#34)
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Izomernyesztés (#33)nómenklatura (#158) Jégcsóva (#41)áeratikus hasnyák (#243)
Villámcsapás (#50)fémbontó szójer (#150) Villámsújtás (#89)dögkeselyű (#174)
Villámsújtás (#89)pszi elementál (#221) Tompítás (#40)óriás csontváz (#176)

Elfogott szörnyeid


sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes; törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: éhes; Isteni küldetéseid
1.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. 2.) Sajátítsd el a pszi képességet, és imádkozz oltáromnál úgy, hogy pszi szakértelmed legalább 3. szintű! 3.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy varkaudar behemót életét!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)



Páncélok és pajzsok

1 mászókarom (#78) 1*vassisak (#160) 1*fekete bőrcsizma (#247) 2*vasvért (#164) 1*lánckesztyű (#230) 1 kvazár sisak (#266) 2*bíbor erőöv (#291) 1 nagy vaspajzs (#161) 1*rejtőköpeny (#277)


Fegyverek és lövedékek

5 szögletes kő (#17) 1 bumeráng (#249) 9*ubuk dobónyíl (#138) 1 vasalt bunkó (#181) 1 vashegyű lándzsa (#182) 4 kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13) 7 ubuk tüske (#131) 4 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 mandibulakasza (#127) 6 ezüstshuriken (#327) 1*harci kalapács (#174) 6 mérg. ubuk tüske (#137) 2 vas dobónyíl (#189) 1 kőkés (#6) 1 tolmokov-koktél (#351) 2*csontpálca (#329)


Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*ezüst papi karkötő (#308) 1*villám szimbólum (#145) $1 ezüst karkötő (#158) $1 borostyán függő (#162) 1*obszidián karkötő (#229) 1*smaragd védőgyűrű (#223) 1 Eldaran karkötője (#373)


Eszközök, használati tárgyak, készletek

1 távcső (#42) 1 varázskő (#305) 1 szeksztáns (#32) 1 mászókampó (#165) 2 rézkulcs (#75) 2 vaskulcs (#183) 4 ezüst kulcs (#184) 1 furulya (#233) 1 csontkulcs (#74) 1 kis vaskulcs (#40) 1 smaragd kulcs (#241) 2 nagy vaskulcs (#186) 1 kis aranykulcs (#240) 2 bronzkulcs (#76) 1 nagy aranykulcs (#246) 1 márványkulcs (#245) 1 ásó (#34) 1 súlyzó (#347) 1 kötél (#92) 2 szent jogar (#150) 5+pukkanó tűcsapda (#336) 1 shinai gömb (#348) 2 kristálygömb (#265) 8 deus ex machina (#1) 2 aranypikkely (#415) 2 nagy bronzkulcs (#185)


Löttyök és porok, tartóstul

3 kavadu iszák (#25) [ üres ] (Kapacitás: 30, fér még: 30) 2 huhogó bibe (#332) [ üres ] (Kapacitás: 24, fér még: 24) 9 zöld üveg (#82) [ üres ] (Kapacitás: 180, fér még: 180) 4 uzbány csőr (#169) [ üres ] (Kapacitás: 48, fér még: 48) 5 fűszertartó (#210) [ üres ] (Kapacitás: 25, fér még: 25) 6 sullár hólyag (#168) [ üres ] (Kapacitás: 120, fér még: 120) 3 vizestömlő (#3) [ bennük 47 korty víz (#27) ] (Kapacitás: 60, fér még: 13) 2 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] (Kapacitás: 20, fér még: 20) 1 szent kehely (#257) [ benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260) ] (Kapacitás: 10, fér még: 0)


Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

2 dözmöng szív (#122) 34 gyöngymangó (#135) 18 manifeszt.nyúlvány (#214) 22 smirglilevél (#29) 3 púderkő (#119) 3 kőszem (#304) 4 purifikátor háj (#269) 10 álompor (#396) 7 vasérc (#152) 1 bev formázó minta (#299) 2+főnixtoll (#563) $2 szvó-ektoplazma (#151) 2 moa üveggömb (#383) 2 gyíkfű (#201) 2 fekete gyöngy (#99) 3 kazmár gyökér (#205) 8 pirkit (#153) 1 grifftojás (#179) 1 Thargodan esszencia (#328 35 madártoll (#112) 2 moa obszidián (#380) 13 kaktusztüske (#114) 1 csuklyavirág (#133) 1 galachmit (#310) 2 kvazár (#244) $14 drótszőr (#37) 5 rókafarok (#124) Összsúly: 98.11 kg megterheltség: 86 %