TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2000. ápr. 11. 15h:34'
EZ A 246. JÁTÉKHETED, 245. FORDULÓD
247. játékheted kezdete: ápr. 13.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1026
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 104

WIFTOHI EL DOHREN KALANDJAI




be 605 bemész a 605. épületbe
Megtalálod a bejáratot - hatalmas, öntöttvas kapu. Nincs bezárva. Lassan betolod, és sétálni kezdesz a veranda márványlépcsői felé. A ház felől csilingelést hallasz. Kinyílik egy ajtó, és a házigazda siet eléd, hogy üdvözöljön. Magas, izmos férfi, fekete kecskeszakálla és hegyes bajusza van, szeme valószínűtlenül kék. Hegyes füle alapján felismered, hogy csakis egy elf lehet. Csak egy könnyű, adamantit szemcsékből készített láncinget visel. Oldalán halvány ezüstfényben vibráló varázskard fityeg. - Üdv újra! Örülök, hogy még mindig élve látlak. Röviden mesélsz kalandjaidról. Hogy s mint? Csak nem azt akarod mondani, hogy máris teljesítetted a kiszabott próbát? Mosolyogva bólintasz. [ 1200 tapasztalati pontot kaptál.] A harmadik teszt a legkeményebb! - az elf intésére előkocog egy öreg, púpos, béna, félszemű gnóm. A háziúr a nyomorúságos teremtmény felé int. - Ez hűséges szolgám, Tralkultrippók. Vele kell megküzdened, hogy rátermettségedet bizonyítsd! Ne ijedj meg - ő csak fél kézzel fog harcolni, és a hátára kötünk egy hátizsákot ötven kiló kővel. Így, ha elég tapasztalt vagy, képes leszel legyőzni. A harc természetesen nem halálig megy: ezért kérlek, hogy csak akkor állj ki vele, ha van deus ex machinád. Így nem fogsz meghalni, ha esetleg nem vagy eléggé fölkészült. Szolgám a ház pincéjében fog rád várakozni, sem fegyverek, sem páncél nem lesz nála. Ha sikerült legyőznöd, siess vissza! [A pince normál labirintusként, valamilyen világítóalkalmatossággal és a BE paranccsal közelíthető meg. Nem árt a merészségedet magasra állítani, ha nem akarsz a szolgáló elől egyből elmenekülni.]

Ez a 68. labirintus térképe. A bejárat innét 0 mérföldre található. Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 340.]

be 68 bemész a 68. titkos labirintusba
Megkezded a felderítést. Munkádat siker koronázta! Megvan a bejárat. Odabent sötét van. Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Körültekintően, lélekben mindenre felkészülten indulsz előre. Istenedhez imádkozva, szemedet a sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot használtál fel, van még 335.]

fgy 90 30 felt. gyógyítás 90 30
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

(Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-7 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-7 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-7 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-7 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 315.]

fgy 30 30 felt. gyógyítás 30 30
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

lm 4 4 4 mozogsz 4 4 4
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [2. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [4. PONT.] Egy gnóm szolgálót veszel észre magad előtt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 45 életpontot vesztettél. A szörny szemeivel rád bámul. Iszonyodva érzed, hogy tagjaid megmerevenednek. Bármilyen hihetetlen, de kővé váltál! Hosszú várakozásra vagy ítélve. [-80 TVP.] Elfek érkeznek, akik a KÖVGEO alkalmazottaiként mutatkoznak be. Visszaváltoztatnak, amiért végtelenül hálás vagy. Elmegy a kedved a harctól. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [4. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy gnóm szolgáló. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 44 életpontot vesztettél. A szörny szemeivel rád bámul. Iszonyodva érzed, hogy tagjaid megmerevenednek. Bármilyen hihetetlen, de kővé váltál! Hosszú várakozásra vagy ítélve. [-50 TVP.] Gnóm mágusok jönnek, KÖVGEO szakértők. Elűzik rólad a kővéváltoztató varázst, és megkérnek, hogy legközelebb jobban vigyázz. Nem akarsz kinyúlni. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Egy széles, magas terembe érsz. [4. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy gnóm szolgáló van előtted! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 131 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 43 életpontot vesztettél. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gnóm szolgáló testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a gnóm szolgáló karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (4 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 1626 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a kar.lapon * jelöli.) A gnóm teste eltűnt: nyilván elrepítette a D.E.M. [20 pontot használtál fel, van még 165.]

lm 4 4 1 mozogsz 4 4 1
Egyhelyben toporogsz. Egyhelyben toporogsz. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [2. PONT.] Elérkezel a bejárathoz. No végre! Gyorsan kimászol. [10 pontot használtál fel, van még 155.]

be 605 bemész a 605. épületbe
Megtalálod a bejáratot - hatalmas, öntöttvas kapu. Nincs bezárva. Lassan betolod, és sétálni kezdesz a veranda márványlépcsői felé. A ház felől csilingelést hallasz. Kinyílik egy ajtó, és a házigazda siet eléd, hogy üdvözöljön. Magas, izmos férfi, fekete kecskeszakálla és hegyes bajusza van, szeme valószínűtlenül kék. Hegyes füle alapján felismered, hogy csakis egy elf lehet. Csak egy könnyű, adamantit szemcsékből készített láncinget visel. Oldalán halvány ezüstfényben vibráló varázskard fityeg. - Üdv újra! Örülök, hogy még mindig élve látlak. Röviden mesélsz kalandjaidról. Barátom, rád még nagy jövő vár! Az elf lelkendezve hátravezet a kertbe, és kezdetét veszi az úszólecke. Eleinte rettenetesen idegenkedel a víztől, és képtelen vagy a felszínen maradni. Oktatód személyes varázsa, hatalmas tudása, és végtelen kitartása együttesen segít hozzá, hogy lassan képes legyél rá, hogy az azonnali fuldoklás helyett megtegyél néhány tempót. Hosszan gyakoroltok, amíg végül képes vagy rá, hogy megtegyél egy rövidke távot. Valami egészen új dolgot tanultál: egy új képességet szereztél! [úszás: 1. szint.] (ld. enc.) Kimerülten hagyod el a medencét. Lihegve fejezed ki csodálatodat tanítódnak - biztos vagy benne, hogy te senkit sem lennél képes megtanítani úszni. Ezután megkérdezed, hogy mikor lesz a következő lecke. Az elf csak a fejét rázza. - Sajnálom, de a további leckéket már magadnak kell venned. Rengeteg kisebb tavacska van errefelé, ott gyakorolj! Javaslom, hogy először csak a tempózgatással foglalkozz, ne távolodj el nagyon a parttól, és olyan helyen ússzál, ahol leér a lábad! Később lehetsz merészebb is, sőt lemerülhetsz a víz alá. De a tengerbe soha, soha ne merészkedj! Olyan életformák élnek a mélyben, amelyek szemvillanás alatt átrágják magukat a leghatékonyabb mágikus védelmen is. Megköszönöd a jótanácsokat, és lassan szárítkozol. Komolyan fontolgatod, hogy valaha még bemerészkedj-e a vízbe. Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 150.]

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÚSZÁS
Az úszástól való babonás félelemnek mostanában már nem sok helye van: a vizeket megfertőző torax férgek jórészt kipusztultak. Mikor használhatod ezt a szakértelmet a vízben szegény Túlélők Földjén? Először is, a nyugaton is megtalálható kisebb tavakban pancsolva űzheted ezt a minden tekintetben csodálatos sportot. Ilyenkor egyszerűen csak az Úszás: USZ <TVP> parancsot kell kiadnod, meghatározva, hogy mennyi ideig akarsz pancsolni. Ezt a parancsot persze értelmetlen dolog 20-nál kevesebb TVP-ért kiadni, hiszen az csak megmártódzást jelentene. Ha az úszás szakértelmed már legalább 5, a tavakban való úszkáláskor lemerülhetsz a mélybe, kincsek, szörnyek után kutatva. (Ezt automatikusan meg is fogod tenni, ha kiadtad az USZ parancsot.) Ha úszás szakértelmed eléri a 8-at, megkísérelheted, hogy átkelj a háborgó vizű és veszedelmes alanori csatornán. Ehhez nem kell USZ parancsot kiadnod, elég a megfelelő M parancs. 12-es szakértelemtől kezdve kimerészkedhetsz az iszonyatos hullámokat verő óceánba is, de max. úszás szakértelem / 3 mérföldet tehetsz meg így (tehát mivel vissza is kell úsznod, 12-es úszás szakértelem esetén max. 2 mezőre távolodhatsz el a tengerparttól). Itt is az M parancsot kell használnod. Ezenkívül vannak bizonyos földalatti barlangtavak, vizek, amelyeket szintén az USZ paranccsal deríthetsz fel (hogy itt milyen úszás szakértelemre van szükség, azt majd megtudod). Vigyázz: páncélban nem lehet úszni! Amikor úszásra kerül sor, a páncélodat, sisakodat, kesztyűdet, csizmádat, köpenyedet automatikusan leveszed (egyéb tárgyak, pl. fülbevaló, gyűrű, stb. maradhat), külön parancs kiadása nélkül. Ha USZ paranccsal derítesz fel valamit, ezeket a tárgyakat, egyéb, nehezebb holmijaiddal együtt hátrahagyod a parton (ne félj, ilyenkor nem lophatják el!). Amikor kiúszol, a páncélt, stb. automatikusan visszaveszed. Ha átkelsz egy mezőn (csatorna, folyó, tenger) a felsorolt tárgyakból csomagot készítesz, és felfújt hólyagokat rögzítesz a csomaghoz, hogy ne süllyedjen el (a hólyagot nem kell külön elkészíteni és nem igényel komponenst) és a csomagot úsztatással viszed magaddal. Az ilyen, "VÍZ" mezőn való átkelés mindig 20 TVP-be kerül, és semmilyen befogott állatot nem vihetsz magaddal. Megjegyzés: a parttól egy mezőre levő tenger mezőre még minden következmény (és úszás szakértelem) nélkül be lehet gyalogolni, ilyenkor a befogott szörnyeid sem mennek el. Az ilyen mezőn táborozni is lehet (ilyenkor a kisebb partmenti homokszigeteken versz tanyát).

KARAKTERLAPOD


Wiftohi el Dohren, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight főpap-jelöltje vagy. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 245. fordulód.

erő : 38
iq : 34
ügyesség : 32
egészség : 27
szerencse: 32
tudatpont: 14/ 10
szint : 21
támadás : 20
védekezés: 37
életpont : 302/147
varázspt : 745/170
merészség: 10/ 1
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem:semleges(-9)
pénz : 320 arany
magasság: 182 cm
testsúly: 72 kg
életkor: 41 év
tul.pont: 1
kép.pont: 8
EFejl: 22 TU

Eddig összesen 1506 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5676 TP-t kaptál. Jelenleg 710307 TP-d van. A következő szinthez még 89693 TP szükséges. Trófeáid: norpadolótika, ongóliant, qwarg rohamosztagos. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 királynő, 10 élőholt, 1 vadász, 5 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos. A 245. fordulódban 5177 arany került a bankszámládra. 5177 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (230%) << vashegyű lándzsa (150%) << vasalt bunkó (130%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0-9.); bumeráng (10-15.); ubuk dobónyíl (16-18.); vas dobónyíl (19-996.); ezüstshuriken (997.); tolmokov-koktél (998.); tolmokov-koktél (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
  ökölvívás: 2/00 (-)  szúrófegyverek: *21/00 (+1/00)  vágófegyverek: 8/00 (-)  ütőfegyverek: 24/00 (-)
  lőfegyverek: 5/00 (-)  dobófegyverek: 25/00 (-)

Egyéb ismeretek (szint)

  rejtőzködés: (01) 20/00 (-)  nyomkövetés: (02) 62/00 (-)  lopás: (03) 1/00 (-)  mászás: (04) 8/00 (-)
  csapdakészítés: (05) 15/00 (-)  csapdaészlelés: (06) 4/00 (-)  gyógyítás: (07) 43/00 (-)  titkosírás: (08) 7/00 (-)
  felderítés: (09) 18/00 (-)  szörnyidomítás: (10) 4/00 (-)  teológia: (11) 33/00 (-)  taumaturgia: (12) 45/00 (-)
  szerencsejáték: (13) 1/00 (-)  zene: (14) 6/00 (-)  szörnyismeret: (15) 4/00 (-)  zárnyitás: (16) 1/00 (-)
  vadászat: (17) 7/00 (-)  bányászat: (18) 10/00 (-)  úszás: (19) 1/00

*** Feltételes parancsaid:


*készítesz 138. tárgyat (ubuk dobónyíl) (max. 4 db-ot)

*készítesz 6. tárgyat (kőkés) (max. 1 db-ot)
*készítesz 29. tárgyat (smirglilevél) (max. 20 db-ot)
*készítesz 249. tárgyat (bumeráng) (max. 1 db-ot)
ásol max. 24 pontért
*készítesz 19. tárgyat (kerek kő) (max. 10 db-ot)
*készítesz 189. tárgyat (vas dobónyíl) (max. 4 db-ot)
mászol max. 100 pontért
gyógyítasz 30 % életerő alatt, 30 pontért
*készítesz 17. tárgyat (szögletes kő) (max. 5 db-ot)
kutatsz max. 120 pontért
készítesz 338. tárgyat (királyi korona) (max. 1 db-ot)
maradék tvp-dből 4. tulajdonságodat (egészség) TF-eled


Felt. támadás: *trikornis (#104), *bávatag golombár (#165) Barátságosság: Kerekkorsó Rendje (ált.) KT (#9136), Szeretet Vándorai (ELENIOS) KT (#9138), őrjárat (#274), semlegesek (#989), jók (#990), quwarg ősmágus (#302), Igaz Barátok (semleges) KT (#9141)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Éber kakukk (#3 *6)[0%] Gyógymógy (#5 *6)[0%] Alkímia (#7 *7)[1%] Gondolatolvasás (#8 *9)[1%] Varázsfesték (#9 *4)[0%] Esőidézés (#11 *8)[1%] Erőpajzs I. (#12 *6)[0%] Méregsemlegesítés (#14 *10)[1%] Szaporítás (#15 *7)[1%] Kitartó ló (#19 *10)[1%] Korgó gyomor, huss (#21 *3)[0%] Unkreáció (#22 *0)[0%] Jellemrejtés (#23 *10)[1%] Hadiszerencse II. (#24 *6)[0%] Tündérfény (#25 *1)[0%] Tulajdonságpajzs (#26 *16)[2%] Harmadik szem (#27 *12)[1%] Kristálygömb (#54 *30)[4%] Tűzeső (#61 *16)[2%] Oltár eltörlése (#79 *60)[4%] Szörnycsábítás (#83 *14)[2%] Szopókőpusztítás (#88 *21)[3%] Villámsújtás (#89 *15)[2%] DEM kreálása (#95 *90)[4%] Tárgyészlelés (#135 *35)[4%] Szopókőírtás (#174 *10)[1%]

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *5)[0%] Hhaar burka (#32 *6)[0%] Izomernyesztés (#33 *6)[0%] Varázsvédelem (#34 *8)[0%] Mágiatörés (#35 *10)[1%] Tompítás (#40 *8)[0%] Jégcsóva (#41 *15)[1%] Fehér glóbusz (#47 *13)[1%] Villámcsapás (#50 *18)[2%] Elektromos pajzs (#51 *14)[1%] Láthatatlanság (#76 *15)[1%] Városi teleportáció (#96 *50)[4%] Varázsitalfőzés (#100 *30)[3%] Familiáris idézése (#159 *40)[4%] Varázskő készítés (#160 *140)[4%] Varázsenergia (#161 *35)[3%] Varázsszem (#184 *9)[1%] A munka gyümölcse (#224 *10)[1%] Villámmágia (#227 *36)[4%] Kalmárszem (#228 *11)[1%]

Mágikus képességek


Tűzlehelet (#110 *0)

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok


méregsemlegesítés villámmágia Feltételes varázslat-használat: 15. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslataid listája: Villámcsapás (#50), Jégcsóva (#41), Tűzeső (#61) Védekező varázslataid listája: Varázsvédelem (#34), Tompítás (#40), Elektromos pajzs (#51)
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Izomernyesztés (#33)nómenklatura (#158) Jégcsóva (#41)áeratikus hasnyák (#243)
Villámcsapás (#50)fémbontó szójer (#150) Villámsújtás (#89)dögkeselyű (#174)
Villámsújtás (#89)pszi elementál (#221) Jégcsóva (#41)quwarg parafenomén (#248)
Tompítás (#40)óriás csontváz (#176)

Elfogott szörnyeid


sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes; törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: éhes; Isteni küldetéseid
1.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. 2.) Sajátítsd el a pszi képességet, és imádkozz oltáromnál úgy, hogy pszi szakértelmed legalább 3. szintű! 3.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy varkaudar behemót életét!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)



Páncélok és pajzsok

1 mászókarom (#78) 2*fekete bőrcsizma (#247) 1*vasvért (#164) 1*lánckesztyű (#230) 1*kvazár sisak (#266) 1*bíbor erőöv (#291) 1*rejtőköpeny (#277)


Fegyverek és lövedékek

5 szögletes kő (#17) 2 bumeráng (#249) 16 ubuk dobónyíl (#138) 1 vasalt bunkó (#181) 1 vashegyű lándzsa (#182) 10 kerek kő (#19) $1 mérg.ubuk dobónyíl (#188) 1 kőkalapács (#13) 4 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 mandibulakasza (#127) 7 ezüstshuriken (#327) 1*harci kalapács (#174) $2 orgyilkos tőr (#225) 1 kőkés (#6) 1 tolmokov-koktél (#351) 5*csontpálca (#329)


Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*ezüst papi karkötő (#308) 1*villám szimbólum (#145) $1 arany karperec (#194) 1 obszidián karkötő (#229) 1*smaragd védőgyűrű (#223) 1*Eldaran karkötője (#373)


Eszközök, használati tárgyak, készletek

1 távcső (#42) 1 aranytű (#272) 1 szeksztáns (#32) 1 mászókampó (#165) 2 rézkulcs (#75) 2 vaskulcs (#183) 4 ezüst kulcs (#184) 1 furulya (#233) 1 csontkulcs (#74) 1 kis vaskulcs (#40) 1 smaragd kulcs (#241) 2 nagy vaskulcs (#186) 1 kis aranykulcs (#240) 1 bronzkulcs (#76) 1 nagy aranykulcs (#246) 1 márványkulcs (#245) 5 varázskő (#305) 1 ásó (#34) 1 súlyzó (#347) 1 kötél (#92) 2 szent jogar (#150) 4+pukkanó tűcsapda (#336) 1 hebrencs csapda (#147) 1 shinai gömb (#348) 2 kristálygömb (#265) 8 deus ex machina (#1) 2 nagy bronzkulcs (#185)


Löttyök és porok, tartóstul

3 kavadu iszák (#25) [ üres ] (Kapacitás: 30, fér még: 30) 2 huhogó bibe (#332) [ üres ] (Kapacitás: 24, fér még: 24) 9 zöld üveg (#82) [ bennük 8 csepp ragasztó (#83) ] (Kapacitás: 180, fér még: 172) 4 uzbány csőr (#169) [ üres ] (Kapacitás: 48, fér még: 48) 5 fűszertartó (#210) [ üres ] (Kapacitás: 25, fér még: 25) 6 sullár hólyag (#168) [ bennük $9 csepp spiritusz (#170) ] (Kapacitás: 120, fér még: 111) 3 vizestömlő (#3) [ bennük 56 korty víz (#27) ] (Kapacitás: 60, fér még: 4) 2 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] (Kapacitás: 20, fér még: 20) 1 szent kehely (#257) [ benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260) ] (Kapacitás: 10, fér még: 0)


Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

16 sünmedve tüske (#14) 38 gyöngymangó (#135) 18 manifeszt.nyúlvány (#214) 22 smirglilevél (#29) 1 púderkő (#119) 4 kőszem (#304) 3 purifikátor háj (#269) 19 álompor (#396) 3 vasérc (#152) 1 bev formázó minta (#299) 1+főnixtoll (#563) 2 moa üveggömb (#383) 2 gyíkfű (#201) 12 fekete gyöngy (#99) 3 kazmár gyökér (#205) 3 pirkit (#153) 1 grifftojás (#179) 34 madártoll (#112) 3 moa obszidián (#380) $1 magszim bél (#103) 18 kaktusztüske (#114) 1 csuklyavirág (#133) 1 moa gyöngy (#378) $2 gromak bőr (#268) 1 galachmit (#310) 2 kvazár (#244) 1 ilkin érc (#232) 4 rókafarok (#124) Összsúly: 94.42 kg megterheltség: 81 %