TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2000. júl. 20. 10h:28'
EZ A 261. JÁTÉKHETED, 255. FORDULÓD
262. játékheted kezdete: júl. 27.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1026
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 0
Extra forduló: 1

WIFTOHI EL DOHREN KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Tűztövis mentális híre jut el tudatodhoz: Lehet fejleszteni a 11. KT képességet! Fejenként 20 TU kell bele. Tűztövis érdekes híreket mesél a kasztroplanáris csatornákon: A mostani képességbe még 1333 TU kell összesen. Aki tud, tegyen még bele! Tűztövis érdekes híreket mesél a kasztroplanáris csatornákon: Akinek van felesleges TU-ja, adjon 1719-nak. Tűztövis mentális híre jut el tudatodhoz: A mostani képességbe még 1282 TU kell összesen. Aki tud, tegyen még bele! Némi fejfájás árán ugyan, de visszanyerted a józanságodat. Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+380 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 390.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! (+2 szerencse.) [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 385.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 380.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted az a munka gyümölcse varázslatot! [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 380.]

* 5. KP: elmormolod a 227. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a villámmágia varázslatot! [-36 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+4% tau] [5 pontot használtál fel, van még 375.]


av 13 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 372.]


(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+13 életerő.) [10 pontot használtál fel, van még 362.]

ek 7 19 3 t. energia kisütése: 7 19 3
12 vp felhasználásával előállítasz 1 TU-t. Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+3 úszás.) (-3 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 362.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] [5 pontot használtál fel, van még 357.]

be 68 bemész a 68. titkos labirintusba
A kutatkodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! Bepillantasz: teljes a sötétség. Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. (Felt. gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+37 életerő). [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] (Felt. gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] (Felt. gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] (Felt. gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 352.]

lm 1 mozogsz 1
Mosolyogva térsz vissza a kijárathoz - sikerült ép bőrrel megúszni! Kimész. [5 pontot használtál fel, van még 347.]

v 96 93 53 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A teleportálás pillanata előtti térképed

(140,58) fényűző villa (#605), a 68. labirintus bejárata

Épületek tűnnek fel. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Brutaliti isten rúnaköve innen 123 mérföldre keletre van. Egy hű követője. " Egy kristálytiszta vizű tó csillog előtted. Szomjodat oltod. Gyöngyözően üde érzésed van. (+1 jóság.) Feltöltöd a vizestömlőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy megrongált Vlagyimir szobrát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 120 pontot kell rá költeni.) Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Észreveszel egy sörsátrat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Metamorph Böffenet harcművész-iskolája innen 81 mérföldre délre megnyílt! " Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alvin Dorell. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Fairlight gyermekei! Álljatok közénk, hittársaitok közé az Arany Magisztrátus soraiba! " Van itt egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemű mutáns férfival. Bőre teljesen fehér! Chara-din hűséges követője. Egy fekete bőrcsizmát, egy káosz szimbólumot, egy bronzpáncélt, egy vassisakot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Felszerelését egy bibircsók-óriás trófea, egy trikornis trófea és egy ragyás burástya trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Jól megnézed, bár ő nem lát téged. Összefutsz egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember férfival. Dornodon inkvizítora. Egy denevér szimbólumot, egy smaragd védőgyűrűt, egy fekete bőrcsizmát, egy Eldaran karkötőjét, egy lánckesztyűt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt és egy kígyóbőr övet visel. Ruházatát egy törpe kovács trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar behemót trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy sullár a hátasa. Persze nem lát téged. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Libertan város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 75 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 80 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 15 mérföld északra. A belépés ingyenes! " [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+6% tau] [10 pontot használtál fel, van még 337.]

pki 50 kiveszel a bankból 50 aranyat
Kiveszel a bankból 50 aranyat. A számládon van még 204 arany. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

m 5 mozogsz délnyugatra
Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Száradjon le az összes Elenios hívő keze! -E.X.- " Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Szolgáljon eme tábla Sheevának, Ghalla legszebb nőjének dicsőítésére! -G. " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kifog rajtad az ajtó, ongóliantölő? Mr. Elem-Elek orvosolja bajod! " Van itt egy fogadó a Csupasz Sünmedvéhez. (611. épület.). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőzödhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Szesszel kellemesebb! Igyál Te is!-Hukk! W. egy mámor lovag " [8 pontot használtál fel, van még 329.]

be 611 3 14 bemész a 611. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbűznek, a legutóbbi verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom. Egy üres asztalhoz vezet, és te azonnal rendelsz. Egy pohárkányi erőset rendelsz. Jóleső meleg fut végig a testeden. Újabb pohárkákkal rendelsz. Hinnye! Jól elitaloztad az időt. Kegyetlenül beszívtál, ez tisztán látszik. Azaz nem, még ez sem látszik tisztán, ahogy kivisznek. 43 aranyat vesznek el fizetségképp, biztos jól számoltak [a köv. forduló elejéig +6 támadás, -6 védekezés]. [70 pontot használtál fel, van még 259.]

m 6 2 2 mozogsz nyugatra, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz! Még mindig füves síkságon vagy. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Megpillantasz egy egy napra kikötözött Raia-hívőt, akinek ki van peckelve a szeme. Ha segíteni akarsz, költs el 1 TVP-t! (53. jellempróba). Magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg, egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Van itt egy fényűző villa (605. épület.). Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Összefutsz egy hófehér, göndör hajú, teljesen vak kobudera férfival. Bőre mélykék színű. Leah felszentelt papja. Egy tankány karmot, egy koponya szimbólumot, egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy réz masszariasztót, egy gromak páncélt, egy smaragd védőgyűrűt, egy trófea nyakláncot és egy obszidián karkötőt visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy óriásféreg trófea és egy adószedő trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy aurapollátor a hátasa. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Pár pillanatra megállsz, hogy jobban megnézd az állatot. Ez elég volt az aurapollátornak: hatalmas tuskónak nézett és levizelte a lábad. A pokolba vele! Legközelebb megpróbálod elkerülni. Teljesen láthatatlan vagy, így elsétál melletted.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 505 tapasztalati pontot kaptál. Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Elszántan ellenfeledre rohansz. néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. tökéletesen perforálod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. 505 tapasztalati pontot kaptál. Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Megmarkolva a szigonyt a másikra támadsz. tökéletesen perforálod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) tökéletesen perforálod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. [28 pontot használtál fel, van még 231.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Meglengetve a szigonyt a másikra támadsz. néhányszor teljesen átdöföd a vércápa uszonyát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) több döféssel felnyársalod a vércápa uszonyát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Elszántan a másikra rontasz. tökéletesen perforálod a vércápa farkát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A vércápa összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 505 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Elszántan a másikra rohansz. néhányszor teljesen átdöföd a vércápa farkát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vércápa száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 505 tapasztalati pontot kaptál. Úszol tovább, remélve, hogy nem kell többet küzdened. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Elszántan a másikra támadsz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa! Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [30 pontot használtál fel, van még 201.]

be 68 bemész a 68. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. Semmi fényt nem látsz odabent. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Kissé félve az ismeretlentől indulsz meg befelé a folyosón. (Felt. gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] (Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] (Felt. gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] (Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] (Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] (Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] (Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 196.]

lm 1 mozogsz 1
Mosolyogva térsz vissza a kijárathoz - sikerült ép bőrrel megúszni! Kimész. [5 pontot használtál fel, van még 191.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Marokra fogva a szigonyt a másikra ugrasz. néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A vércápa még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 505 tapasztalati pontot kaptál. Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra ugrasz. több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 505 tapasztalati pontot kaptál. Úszol tovább, remélve, hogy nem kell többet küzdened. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Elszántan a másikra támadsz. tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre támadsz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A vércápa szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 505 tapasztalati pontot kaptál. Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Elszántan ellenfeledre rontasz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 505 tapasztalati pontot kaptál. Úszol tovább, remélve, hogy nem kell többet küzdened. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre támadsz. néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa! Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [30 pontot használtál fel, van még 161.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa! Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa! Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa! Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. [30 pontot használtál fel, van még 131.]

be 68 bemész a 68. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. Odabent sötét honol. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Behatolsz, megindulsz az ismeretlen felé! (Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] (Felt. gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] (Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] (Felt. gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] (Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] (Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] (Felt. gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 126.]

lm 1 mozogsz 1
Elérkezel a bejárathoz. No végre! Gyorsan kimászol. [5 pontot használtál fel, van még 121.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Megmarkolva a szigonyt a másikra ugrasz. több döféssel felnyársalod a vércápa farkát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A vércápa összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 505 tapasztalati pontot kaptál. Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Meglengetve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. több döféssel felnyársalod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 505 tapasztalati pontot kaptál. Úszol tovább, remélve, hogy nem kell többet küzdened. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rohansz. több döféssel felnyársalod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A vércápa összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 505 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan odébbsiklasz, hátrahagyva a tetemet. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. 505 tapasztalati pontot kaptál. Kétségbeesetten tempózol odébb, amikor látod a lakomára közelgő cápákat. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rohansz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A vércápa most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 505 tapasztalati pontot kaptál. Azonnal továbblököd a hólyagot, távolodva a harc színhelyétől. Úristen! Sikerült! Nem jön több cápa! Ez nem lehet igaz! Már majdnem átkeltél a csatornán!!! Hirtelen azonban iszonyatos fájdalmat érzel: most haladtál át az energiafüggönyön! [-1 minden tulajdonságra, -11 max. életerő, -116 életerő, -27 max. varázspont.] Majdnem elveszted az eszméletedet, de utolsó erőddel megkapaszkodsz a hólyagban. Mikor egy perc múlva magadhoz térsz, még mindig nem jönnek a cápák. Teljes erőbedobással tempózni kezdesz, és végül kimászol a túlparton! Dideregve veszed fel a holmijaidat. Amikor megfordulsz, minden erő elszáll a tagjaidból: a parti őrség vigyorgó mágusai és katonái vesznek körbe! - Á, á! Ez igazán szép teljesítmény! - mondja az elöl álló mágus, tenyerén egy aktiválásra váló halálvarázslat gömbjét görgetve. Ráébredsz, hogy a biztos halál vár rád. - És a komppénzt ki fogja megfizetni? - megcsillan a remény: a parti őrséget meg lehet vesztegetni! - Öö... Mennyi is a díj? - Neked... de csakis neked! A kiváló sportteljesítményed szemet gyönyörködtető volt, ezért most csak 400 aranyat számítunk fel. - Umm! Hisz nincs is annyi pénzem! - diderged. - Dehogy nincs! - veregeti meg valaki barátságosan a válladat egy kvazár karddal. Hamarosan kiderül, hogy tényleg nincs elég pénzed. Végül döbbenetes megoldás születik: előkerül egy Fairlight bankár, aki meghitelezi neked a megvesztegetéshez hiányzó összeget! Leesik az állad az államhivatal ilyen gigászi korrupciója láttán, de sokat nem tehetsz - legalább nem ölnek meg! Odaadod az összes nálad levő pénzt, majd a bankárral írsz egy papírt arról, hogy tartozol 386 arannyal. Ha nincs ennyi pénz a bankszámládon, akkor a maradékot - 50% kamat hozzáadásával - felírják adósság gyanánt, amelyet fél éven belül ki kell fizetned [vagy ha volt már adósságod, akkor azzal együtt], különben jön az acélkolosszus. - Sok sikert az új országban, bevándorló! - kiált utánad valaki, amit hangos röhögés kísér. Hiába a szörnyű megaláztatás, hiába a tengernyi kín, ráébredsz hogy valami hihetetlent vittél végbe! (ld. enc.) (+1 halhatatlanság.) (ld. enc.) Füves síkságra érkeztél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy ezoterikus mardel. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).

(Továbbmész...) Vált a terep: ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit késöbb óvatosan kilesel. Ráismersz a távolodóra. Egy kronokukac. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy varkaudar behemót. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

(Továbbmész...) A terep továbbra is ritka erdő. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy a kihívás tornyát. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [34 pontot használtál fel, van még 87.]
m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Még mindig az erdőben vagy. Felfedeztél egy kék orchideacserjét.

(Továbbmész...) Tovább barangolsz a fák között.

(Továbbmész...) A terep továbbra is ritka erdő. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete lótuszt. (ld. enc.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délre. [24 pontot használtál fel, van még 63.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Tovább barangolsz a fák között. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy fekete lótuszt.

(Továbbmész...) A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [16 pontot használtál fel, van még 47.]


* 1. BP: elmormolod a 21. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 6 kaja. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 42.]

* 2. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [4 pontot használtál fel, van még 38.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 215 2
12 vp felhasználásával előállítasz 1 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 38.]

* 4. BP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 38 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 134 TVP-t kell elköltened.] [38 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.] Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Végre! A Sötét Föld tárt kapukkal vár mindenkit! (ld. enc.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 396 pontot. A következő körben tehát 396 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÁTKELTÉL A CSATORNÁN!
Hát igen, ez valóban döbbenetes teljesítmény volt. A csatorna keleti oldalán egy kicsit mások a szabályok, és ezekkel meg kell ismerkedned, ha életben akarsz maradni. Először is, az eddigi 12 helyett mostantól egyszerre 16 BA és T parancsod lehet érvényben. 6 helyett 12 FLH parancsot használhatsz. Mostantól valamivel több varázspontot regenerálsz (a kedvező mágikus környezetnek köszönhetően), minden 40 max. vp-d után kapsz +1 vp-t.) Ezenkívül a legalább 18. szintű szörnyekkel való harctól a jobbkezes fegyver szakértelmed duplán fejlődik. A csatornán túl nincs helye a gyáváknak: kalandozókkal szembeni merészségedet nem állíthatod 5 alá (illetve, ha az alatt volt, most automatikusan 5 lett). Hasonlóképpen, a menekülés% maximális értéke itt 60%. A csatornán keresztül visszafelé nem hajtható végre tudatkinézis, de társaid továbbra is tudnak tárgyakat küldeni neked. A csatornán való átkelés nyugatra még nagyobb kellemetlenségekkel jár, mint a keletre való átjutás.
HALHATATLANSÁG
Igen! Gigászi hőstetteddel megtetted az első lépést a halhatatlanság felé! Mit is jelent az, hogy 1%-ban halhatatlan vagy? Nos, aki sorozatosan nagy tetteket visz véghez, arra előbb-utóbb felfigyelnek az istenek. Minden egyes ilyen tetteddel nagyobb figyelmet érdemelsz ki, ezt jelentik a halhatatlanság százalékok. Tehát az, hogy mondjuk 60%-os halhatatlan vagy, nem jelenti azt, hogy részben sebezhetetlenné váltál, csak annyit, hogy az istenek már nagyon odafigyelnek rád. Ha eléred a 100%-ot, lehetőséged van arra, hogy átlépj a halhatatlanok földjére, és mindenféle különleges képességet kapjál. Ekkor közvetlenül az isteneket szolgálod, félistenné válsz, és halandó lény nem képes többé megsebezni téged. Aki elérte a halhatatlanságot, az maga is megkapja a jogot a teremtéshez: új dolgokat hozhatsz létre a Túlélők Földjén! Persze egy halhatatlan lény élete sem unalmas, ő is szembenézhet kihívásokkal, mint például más halhatatlan teremtményekkel.
KRONOKUKAC (285. SZÖRNY)
A kronokukacok az Idő Létsíkjáról származnak. Ez a sík tökéletesen el van zárva minden más síktól, hiszen ha érintkezne más dimenziókkal, annak katasztrofális következményei lennének. Bármilyen furcsa, az Idő létsíkján van élet! Vagy legalábbis valami, amit annak is nevezhetünk. A kronolények az idő folyását segítő, megakadályozó vagy megváltoztató katalizátorok, amelyek némelyike korlátozott vagy teljes öntudattal rendelkezik. Ezek közül az egyik legkisebb a kronokukac. Persze az idő felett birtokolt befolyása még őt is hatalmassá teszi az anyagi síkon. Ha valahogy átkerül a mi világunkba egy ilyen kronolény, kisebb-nagyobb időtöréseket okozhat, esetleg bizonyos területeken az idő megállhat, vagy gyorsabban telhet. A kronolények elpusztítása fontos feladat, hiszen világunk egyensúlyát fenyegetik. A kronokukacot a vastag, gumiszerű képződmény, amely bőrét alkotja, gyakorlatilag immunissá teszi vágó és ütőfegyvertől származó támadásokkal szemben.
FEKETE LÓTUSZ
Gyönyörű, szemkápráztató virág a fekete lótusz, amely csak a legeldugottabb helyeken található meg, a legodaadóbb botanikus számára. Nagy óvatossággal (KT 447 parancs, 3 TVP) begyűjtheted a lótuszvirágot, ezt a csodálatos kincset. Egy körben max. két virágot lehet leszedni, ha egyáltalán virágzik a lótuszvirág. A fekete lótusz állítólag kiváló ellenszere a mérgeknek, ha a megfelelő formulát alkalmazod.
A SÖTÉT FÖLD
Elérkezett a várva várt pillanat: Borax udvari mágusai publikus térkapukat nyitottak a Sötét Földre, amelyen keresztül a kalandozók végre megtisztíthatják az ocsmány teremtményektől ezt a távoli világot! A nagyhatalmú mágia teljesen biztonságossá teszi az utazást, Thargodanok nem képesek a kapun átkelni (dehogy a Sötét Földön barangoló nevenincs Rémekkel, sárkányokkal és más borzalmakkal mi a helyzet, arról nincs tájékoztatás). Az Alanori királyság kereskedelme fellendülését reméli a Sötét Földről beáramló legendás relikviáktól és egyéb egzotikus anyagoktól, mind pl. sárkánypikkely és hasonlók. A térkapukat a dimenzióugrás varázslattal használhatod, amelyet a csatorna nyugati oldalán, Sutor Kragoru tornyaiban tanítják. Ha valamilyen okból nem tudtad ott a varázslatot megvásárolni, ne ess kétségbe: a varázslatot Borax mágusai is megvették és oktatják a varázslótornyokban, igaz, eléggé borsos áron, és csakis pult alól. A varázslat elsajátításához a toronyban a VTN 163 163 parancsot add ki, ekkor 10,000 arany árán elsajátítod a dimenzióugrást. Persze nem mindenki ilyen krőzus: a varázslat árát le is lehet dolgozni! 500 TVP erejéig kell takarítanod, mosnod és egyéb szolgamunkát végezned a varázslótoronyban, ehhez a VTN 163 <TVP> parancsot add ki a tornyon. A munkát nem kell egyszerre elvégezned, lehet több részletben is. Ha az 500 TVP-t elköltötted, automatikusan és ingyen megtanulod a varázslatot (persze a 35 TVP-t a tanulásra így is el kell költeni.) A dimenzióugrás használatáról ld. részletesebben a varázslat leírását. Itt csak annyit fűzünk hozzá, hogy az egymásnak megfelelő térkapuk a következők: (188,31) <-> (364,61). (190,60) <-> (364,64). (191,105) <-> (364,67). Ezek egyenesen a Sötét Föld középpontjába repítenek. Tehát pl. a (188,31)-es térkapun a V 163 364 61 paranccsal lehet átkelni. Két fontos figyelmeztetés a Sötét Földre vezető térkapukkal kapcsolatban: Legalább 20. szintű kalandozók használhatják, és egy körben összesen egyszer utazhatsz ilyen kapun, tehát vagy oda mész a körben, vagy visszajössz. Bár a Sötét Föld egyenlőre még igencsak ismeretlen terület, mégis, az első felfedezők jelentései alapján már tudunk róla néhány dolgot, ezek: A manakristályok legfeljebb 500 varázspontot adnak vissza a Sötét Földön; a kör végén a max. ép-d bármeddig nőhet; a Sötét Föld igen gazdak ércekben, Trákin csákányának mágiája is hatékonyabban működik; az éhezés sokkal drasztikusabban megviseli a szervezetedet, mint ezen a világon; a GY parancs - Raia angyalai mágiájának köszönhetően - kétszer hatékonyabban működik, mint a halandó világban. Végezetül felhívjuk a figyelmedet, ha olyan tárgyat találsz a Sötét Földön, amelyet szövege szerint nem adhatsz át és el, azokat a tárgyakat a D paranccsal továbbra is eldobhatod (de ekkor más nem fogja megtalálni őket, és elrejteni sem tudod). Ez persze nem vonatkozik a 'klasszikus' átkozott tárgyakra, mint pl. szopókő, azt ott sem dobhatod el. Jó kalandozást kívánunk!

KARAKTERLAPOD


Wiftohi el Dohren, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight főpapja vagy. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 255. fordulód.

erő : 37
iq : 33
ügyesség : 32
egészség : 27
szerencse: 31
tudatpont: 14/ 1
szint : 21
támadás : 26
védekezés: 34
életpont : 296/ 9
varázspt : 792/ 38
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem:semleges(-3)
pénz : 0 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 182 cm
testsúly: 72 kg
életkor: 41 év
tul.pont: 1
kép.pont: 3
EFejl: 20 TU

Eddig összesen 1574 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6566 TP-t kaptál. Jelenleg 757247 TP-d van. A következő szinthez még 42753 TP szükséges. Trófeáid: norpadolótika, ongóliant, qwarg rohamosztagos. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 királynő, 10 élőholt, 1 vadász, 5 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos. A 255. fordulódban 273 arany adósságod lett a Fairlight banknál.

Harci ismeretek (szint)


Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (230%) << vashegyű lándzsa (150%) << vasalt bunkó (130%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0-9.); bumeráng (10-15.); ubuk dobónyíl (16-18.); vas dobónyíl (19-996.); ezüstshuriken (997.); tolmokov-koktél (998.); mérg. vas dobónyíl (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
  víziharc: 6/00 (+1/00)  ökölvívás: 2/00 (-)  szúrófegyverek: 22/00 (-)  vágófegyverek: 9/00 (-)
  ütőfegyverek: 25/00 (-)  lőfegyverek: 5/00 (-)  dobófegyverek: 25/00 (-)

Egyéb ismeretek (szint)

  rejtőzködés: (01) 18/00 (-)  nyomkövetés: (02) 64/00 (-)  lopás: (03) 1/00 (-)  mászás: (04) 8/00 (-)
  csapdakészítés: (05) 15/00 (-)  csapdaészlelés: (06) 4/00 (-)  gyógyítás: (07) 44/00 (-)  titkosírás: (08) 7/00 (-)
  felderítés: (09) 18/00 (-)  szörnyidomítás: (10) 4/00 (-)  teológia: (11) 35/00 (-)  taumaturgia: (12) 56/00 (-)
  szerencsejáték: (13) 1/00 (-)  zene: (14) 6/00 (-)  szörnyismeret: (15) 4/00 (-)  zárnyitás: (16) 1/00 (-)
  vadászat: (17) 7/00 (-)  bányászat: (18) 10/00 (-)  úszás: (19) 8/00 (+0/00)

*** Feltételes parancsaid:


*készítesz 138. tárgyat (ubuk dobónyíl) (max. 4 db-ot)

*készítesz 6. tárgyat (kőkés) (max. 1 db-ot)
*készítesz 29. tárgyat (smirglilevél) (max. 20 db-ot)
*készítesz 249. tárgyat (bumeráng) (max. 1 db-ot)
ásol max. 24 pontért
*készítesz 19. tárgyat (kerek kő) (max. 10 db-ot)
*készítesz 189. tárgyat (vas dobónyíl) (max. 4 db-ot)
mászol max. 100 pontért
gyógyítasz 90 % életerő alatt, 10 pontért max. 1 alkalommal
*készítesz 17. tárgyat (szögletes kő) (max. 5 db-ot)
kutatsz max. 120 pontért
maradék tvp-dből 4. tulajdonságodat (egészség) TF-eled


Felt. támadás: *trikornis (#104), *bávatag golombár (#165) Barátságosság: Kerekkorsó Rendje (ált.) KT (#9136), Szeretet Vándorai (ELENIOS) KT (#9138), őrjárat (#274), semlegesek (#989), jók (#990), quwarg ősmágus (#302), Igaz Barátok (semleges) KT (#9141)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Éber kakukk (#3 *6)[0%] Gyógymógy (#5 *6)[0%] Alkímia (#7 *7)[0%] Gondolatolvasás (#8 *9)[1%] Varázsfesték (#9 *4)[0%] Esőidézés (#11 *8)[1%] Erőpajzs I. (#12 *6)[0%] Méregsemlegesítés (#14 *10)[1%] Szaporítás (#15 *7)[0%] Kitartó ló (#19 *10)[1%] Korgó gyomor, huss (#21 *3)[0%] Unkreáció (#22 *0)[0%] Jellemrejtés (#23 *10)[1%] Hadiszerencse II. (#24 *6)[0%] Tündérfény (#25 *1)[0%] Tulajdonságpajzs (#26 *16)[2%] Harmadik szem (#27 *12)[1%] Kristálygömb (#54 *30)[3%] A lélek védelme (#57 *32)[4%] Tűzeső (#61 *16)[2%] Oltár eltörlése (#79 *60)[4%] Szörnycsábítás (#83 *14)[1%] Vasszerevzet (#86 *8)[1%] Szopókőpusztítás (#88 *21)[2%] Villámsújtás (#89 *15)[1%] DEM kreálása (#95 *90)[4%] Mágiadagály (#132 *25)[3%] Tárgyészlelés (#135 *35)[4%] Alku (#139 *20)[2%] Szopókőírtás (#174 *10)[1%]

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *5)[0%] Hhaar burka (#32 *6)[0%] Izomernyesztés (#33 *6)[0%] Varázsvédelem (#34 *8)[0%] Mágiatörés (#35 *10)[0%] Tompítás (#40 *8)[0%] Jégcsóva (#41 *15)[1%] Fehér glóbusz (#47 *13)[1%] Villámcsapás (#50 *18)[1%] Elektromos pajzs (#51 *14)[1%] Láthatatlanság (#76 *15)[1%] Láth. észlelése (#78 *7)[0%] Városi teleportáció (#96 *50)[4%] Varázsitalfőzés (#100 *30)[2%] Familiáris idézése (#159 *40)[3%] Varázskő készítés (#160 *140)[4%] Varázsenergia (#161 *35)[3%] Varázsszem (#184 *9)[0%] A munka gyümölcse (#224 *10)[0%] Villámmágia (#227 *36)[3%] Kalmárszem (#228 *11)[1%]

Mágikus képességek


Tűzlehelet (#110 *0)

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok


méregsemlegesítés villámmágia láthatatlanság Feltételes varázslat-használat: 15. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslataid listája: Villámcsapás (#50), Jégcsóva (#41), Tűzeső (#61) Védekező varázslataid listája: Varázsvédelem (#34), Tompítás (#40), Elektromos pajzs (#51)
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Izomernyesztés (#33)nómenklatura (#158) Jégcsóva (#41)áeratikus hasnyák (#243)
Villámcsapás (#50)fémbontó szójer (#150) Villámsújtás (#89)dögkeselyű (#174)
Villámsújtás (#89)pszi elementál (#221) Jégcsóva (#41)quwarg parafenomén (#248)
Villámcsapás (#50)semlegesek (#989) Villámcsapás (#50)gonoszok (#988)
Jégcsóva (#41)jók (#990) Mágiatörés (#35)Tharr hívei (#996)
Varázsvédelem (#34)jók (#990) Varázsvédelem (#34)gonoszok (#988)
Elektromos pajzs (#51)semlegesek (#989) Tompítás (#40)óriás csontváz (#176)

Elfogott szörnyeid


Rughar familiárisa (#245) státusz: OK;

Isteni küldetéseid


1.) A kihívás egyre nagyobb. Egy gránitelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! 2.) Sajátítsd el a pszi képességet, és imádkozz oltáromnál úgy, hogy pszi szakértelmed legalább 3. szintű! 3.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy varkaudar behemót életét!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)



Páncélok és pajzsok

1 mászókarom (#78) 1*fekete bőrcsizma (#247) 1*vasvért (#164) 1*lánckesztyű (#230) 1*kvazár sisak (#266) 1*bíbor erőöv (#291) 2 szürke bőrkesztyű (#271)


Fegyverek és lövedékek

5 szögletes kő (#17) 3*mérg. vas dobónyíl (#190) 10 ubuk dobónyíl (#138) 1 vasalt bunkó (#181) 1 vashegyű lándzsa (#182) 2 kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13) 3 vas dobónyíl (#189) 1 mandibulakasza (#127) 7 ezüstshuriken (#327) 1*harci kalapács (#174) 1 szigony (#389) $2 orgyilkos tőr (#225) 1 kőkés (#6) 5*csontpálca (#329)


Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*ezüst papi karkötő (#308) 1*villám szimbólum (#145) 1*obszidián karkötő (#229) 1*smaragd védőgyűrű (#223) 1 Eldaran karkötője (#373)


Eszközök, használati tárgyak, készletek

1 távcső (#42) 1 aranytű (#272) 1 szeksztáns (#32) 1 mászókampó (#165) 1 furulya (#233) 1 varázskő (#305) 1 ásó (#34) 1 kötél (#92) 8 szent jogar (#150) 4+pukkanó tűcsapda (#336) 1 shinai gömb (#348) 6 deus ex machina (#1) 39 kaja (#2) 1 Morgan szilánkja (#508)


Löttyök és porok, tartóstul

3 kavadu iszák (#25) [ üres ] (Kapacitás: 30, fér még: 30) 2 huhogó bibe (#332) [ üres ] (Kapacitás: 24, fér még: 24) 9 zöld üveg (#82) [ bennük 16 csepp ragasztó (#83) ] (Kapacitás: 180, fér még: 164) 4 uzbány csőr (#169) [ bennük $4 csepp ugh méreg (#166) ] (Kapacitás: 48, fér még: 44) 5 fűszertartó (#210) [ üres ] (Kapacitás: 25, fér még: 25) 7 sullár hólyag (#168) [ bennük 49 csepp spiritusz (#170) ] (Kapacitás: 140, fér még: 91) 3 vizestömlő (#3) [ bennük 60 korty víz (#27) ] (Kapacitás: 60, fér még: 0) 2 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] (Kapacitás: 20, fér még: 20) 1 szent kehely (#257) [ benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260) ] (Kapacitás: 10, fér még: 0)


Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

74 gyöngymangó (#135) 3 manifeszt.nyúlvány (#214) 22 smirglilevél (#29) 1 púderkő (#119) 1 kőszem (#304) 3 purifikátor háj (#269) 4 vasérc (#152) 1 bev formázó minta (#299) 6+főnixtoll (#563) 1 kazmár gyökér (#205) 5 pirkit (#153) 1 xirnox szív (#213) 34 madártoll (#112) 1 csuklyavirág (#133) 1 mutáns csont (#331) 1 galachmit (#310) 2 kvazár (#244) Összsúly: 71.77 kg megterheltség: 76 %

Nálad levő tárgyfélék száma : 72

Nálad levő tárgyak összértéke : 2048

"HU" jelű tárgyaid összértéke : 0

Figyelmeztetések és üzenetek:



Figyelem! Nincs városi teleport II varázslatod! Csak nem ellopta egy szörny?
Figyelem! Nincs nálad fokhagyma.




A tűzgolyód átlagosan 70 ép-t sebez.
Az univerzum nektárja most 35 max.ép-t adna neked.

A kihívás tornyához szükséges tárgyak hiánylistája: 1x231 (acélpengőke)
1x334 (acéltű) 1x203 (amniosz) 1x48 (antilopbőr) 250x50 (arany)
1x191 (aranylánc) 4x95 (bakkurabőr) 1x16 (bordacsont) 1x51 (bőrpáncél) 1x57 (bőrsisak)
1x4 (bot) 1x5 (bunkó) 1x11 (csontkés) 10x37 (drótszőr) 1x212 (doronytüdő)
1x105 (evaporőrháj) 2x106 (fabontó) 12x99 (fekete gyöngy) 1x104 (fémrúd)
2x233 (furulya) 1x123 (göcsörtös bunkó) 2x21 (gőtecsont) 1x41 (grákóbőr)
2x268 (gromakbőr) 1x26 (gyengye méreg) 1x130 (hebrencsállkapocs) 1x429 (kaktuszbogyó)
1x114 (kaktusztüske) 1x24 (kavadu lebeny) 4x47 (kígyóbőr)
2x44 (királygyíkbőr) 1x45 (kis bőrpajzs) 1x92 (kötél) 1x236 (lajhárcsont) 2x80 (lapkorong)
1x33 (lapockacsont) 1x103 (magszimbél) 4x125 (mandibulapenge)
2x108 (nyílvessző) 6x85 (ón) 25x153 (pirkit) 6x404 (rájabőr) 1x281 (raptor karom)
2x333 (rákfatty váladék) 2x97 (rákpáncél) 8x70 (rézdarab) 2x107 (rövid íj)
4x211 (sáfránypor) 3x128 (sallank karom) 16x14 (süntüske) 17x17 (szögletes kő)
2x209 (szuperkötél) 3x15 (tatubőr) 6x63 (tigroszlánfog) 1x43 (tükör) 1x22 (tüske)
2x131 (ubuktüske) 1x110 (vapárág) 4x30 (varányszem) 16x152 (vasérc)
A kihívás tornyában szükséges 72 féle tárgyból 12 van nálad maradéktalanul!



*** Tárgylistád ABC sorrendben, ömlesztve


2 aranyló ugarhéj (#100) 1 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 bev formázó minta (#299) 1 bíbor erőöv (#291) 5 csontpálca (#329)
1 csuklyavirág (#133) 6 deus ex machina (#1) 1 Eldaran karkötője (#373)
1 ezüst papi karkötő (#308) 7 ezüstshuriken (#327) 1 fekete bőrcsizma (#247)
6 főnixtoll (#563) 1 furulya (#233) 5 fűszertartó (#210)
1 galachmit (#310) 74 gyöngymangó (#135) 1 harci kalapács (#174)
2 huhogó bibe (#332) 10 isteni könnycsepp (#260) 39 kaja (#2)
3 kavadu iszák (#25) 1 kazmár gyökér (#205) 2 kerek kő (#19)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 kőszem (#304)
1 kötél (#92) 2 kvazár (#244) 1 kvazár sisak (#266)
1 lánckesztyű (#230) 34 madártoll (#112) 1 mandibulakasza (#127)
3 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mászókampó (#165) 1 mászókarom (#78)
3 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 Morgan szilánkja (#508) 1 mutáns csont (#331)
1 obszidián karkötő (#229) 2 orgyilkos tőr (#225) 5 pirkit (#153)
1 púderkő (#119) 4 pukkanó tűcsapda (#336) 3 purifikátor háj (#269)
16 ragasztó (#83) 1 shinai gömb (#348) 1 smaragd védőgyűrű (#223)
22 smirglilevél (#29) 49 spiritusz (#170) 7 sullár hólyag (#168)
1 szeksztáns (#32) 8 szent jogar (#150) 1 szent kehely (#257)
1 szigony (#389) 5 szögletes kő (#17) 2 szürke bőrkesztyű (#271)
1 távcső (#42) 10 ubuk dobónyíl (#138) 4 ugh méreg (#166)
4 uzbány csőr (#169) 1 varázskő (#305) 3 vas dobónyíl (#189)
1 vasalt bunkó (#181) 4 vasérc (#152) 1 vashegyű lándzsa (#182)
1 vasvért (#164) 1 villám szimbólum (#145) 60 víz (#27)
3 vizestömlő (#3) 1 xirnox szív (#213) 9 zöld üveg (#82)




*** Statisztika




Tárgyak, melyek nincsenek nálad, de van rájuk aktív HU parancsod:

szöges bunkó (#8), bunkósbot (#9), csontkés (#11), csontszurony (#12), vadász tatu bőr (#15), bordacsont (#16), fúvócső (#20), ormánygőte csont (#21), gyenge méreg (#26), lapockacsont (#33), drótszőr (#37), grákóbőr (#41), királygyík bőr (#44), kis bőrpajzs (#45), surranó kígyó bőr (#47), antilopbőr (#48), kígyóbőr kesztyű (#49), bőrpáncél (#51), bőrsisak (#57), tigroszlán fog (#63), csontszablya (#64), szöges páncél (#65), szöges bőrpajzs (#66), szárnyas hernyó (#69), rézdarab (#70), rézpáncél (#71), rézsisak (#72), rézpajzs (#73), díszes rézpajzs (#84), óndarab (#85), bronzhegyű lándzsa (#87), bronzsisak (#88), bronzpajzs (#89), bronzpáncél (#90), bronzhegyű nyíl (#94), bakkura bőr (#95), bakkura csizma (#96), rákpáncél (#97), rákpajzs (#98), tinta (#101), vízionár szem (#102), magszim bél (#103), fémrúd (#104), evaporőr háj (#105), örökkéval.gyémántja (#106), rövid íj (#107), nyílvessző (#108), hosszú íj (#111), göcsörtös bunkó (#123), mandibulapenge (#125), bronzpenge (#126), sallank karom (#128), sallank nyíl (#129), hebrencs állkapocs (#130), ubuk tüske (#131), mérg. ubuk tüske (#137), denevér szimbólum (#140), mocsári penke (#148), szvó-ektoplazma (#151), nyu-shuriken (#157), ezüst karkötő (#158), borostyán függő (#162), téfea-agy (#172), vashegyű nyíl (#176), ezüst gyűrű (#180), mérg.ubuk dobónyíl (#188), aranylánc (#191), aranygyűrű (#193), arany karperec (#194), obszidián függő (#195), trófea nyaklánc (#196), igazgy. fülbevaló (#197), trikornis szarv (#198), karbin plazma (#199), dorony tüdő (#212), varkaudar lándzsa (#224), acélpengőke (#231), tankány karom (#237), szopókő (#259), fülemüle agyar (#267), gromak bőr (#268), ametiszt medál (#275), raptor karom (#281), jégszív (#282), varkaudar páncél (#294), réz papi karkötő (#307), ezüsthegyű nyíl (#323), rákfatty váladék (#333), molluszk ház (#353), kisebb zan (#544)


Ebben a körben szerzett tárgyak 3 kaja (#2)

Ebben a körben elvesztett/elhasznált tárgyak 7 aranypénz (#50) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)

Papi erősség : 26 (rangból: 12, jellemből: 0, teológiából: 11, tárgyból: 3)
Varázslói erősség : 28
Papi erősség mentőkhöz : 26 (rangból: 12, jellemből: 0, teológiából: 11, tárgyból: 3)
Varázslói erősség mentőkhöz : 28
Teológia osztó : 8
Taumaturgia osztó : 11

Effektív védelem (nyugat) : 26
Effektív védelem (kelet) : 26
T parancsok száma : 2
BA parancsok száma : 7
T és BA parancsokból nyugaton 12-12, keleten 16-16 darab lehet!
FTV parancsok száma : 14 / 39 (36%)
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.

E körben tett lépéseid térképe

(140,58) fényűző villa (#605), a 68. labirintus bejárata, szent tölgyfa (#393), Elenios oltár, 53. jellempróba, vércápa (#193)
(142,58) ezoterikus mardel (#184), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Elenios oltár, 45. jellempróba
(143,58) kronokukac (#285), varkaudar behemót (#189)
(144,58) Raia rúnaköve, a kihívás tornya (#502)
(145,58) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(147,58) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447)
(148,58) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447)


© Beholder Kft. 1992-1999.
Reformat v3.0.4 for Windows by Timna (c) 2000-2002 ***
Töltsd le te is! (120K)
Töltsd le te is! (Linux-i386) (154K)
*** HIBABEJELENTÉS ITT ***
Olvasd te is a Ghalla News webes kiadását!