TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2000. nov. 22. 9h:22'
EZ A 278. JÁTÉKHETED, 259. FORDULÓD
279. játékheted kezdete: nov. 23.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1026
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 202
Extra forduló: 1

WIFTOHI EL DOHREN KALANDJAI




be 93 bemész a 93. titkos labirintusba
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. Semmi fényt nem látsz odabent. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Amint belépsz, magával ragad a felfedezés izgalma. [5 pontot használtál fel, van még 425.]

fgy 80 30 felt. gyógyítás 80 30
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 425.]

(Felt. gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+47 életerő). [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] (Felt. gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+38 életerő). [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] [10 pontot használtál fel, van még 415.]

ftv 33 180 felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 180. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 415.]

lm 2 6 9 mozogsz 2 6 9
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [2. PONT.] Egy drónkeselyűt veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a drónkeselyű csupasz nyakát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drónkeselyű jobb oldalát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a drónkeselyű testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csőrével a drónkeselyű belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 17 életpontot vesztettél. A drónkeselyű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 7 madártollat. 779 tapasztalati pontot kaptál. Egy drónkeselyűt pillantasz meg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a drónkeselyű csupasz nyakát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a drónkeselyű csupasz nyakát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a drónkeselyű fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csőrével a drónkeselyű belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 16 életpontot vesztettél. A drónkeselyű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 6 madártollat. 779 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy drónkeselyű! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a drónkeselyű farkát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drónkeselyű bal vállát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a drónkeselyű fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A drónkeselyű belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 18 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a drónkeselyű száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 6 madártollat. 779 tapasztalati pontot kaptál. (Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] (Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+39 életerő). [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Haladsz az ellenséges labirintusban. Az egyenes folyosó közepén vagy. [4. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [6. PONT.] Egy vadász varkaudart pillantasz meg. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a vadász varkaudar testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 616 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a kar.lapon * jelöli.) Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vadász varkaudar. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vadász varkaudar testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a vadász varkaudar jobb vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 616 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát. (Felt. gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+37 életerő). [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [8. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [9. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 22 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod. [40 pontot használtál fel, van még 375.]

lm 14 17 17 mozogsz 14 17 17
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [13. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [14. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vark. nekromanta. Fegyvere egy bot. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vark. nekromanta nyakát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vark. nekromanta testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1162 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*] és 2 purifikátor hájat. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vark. nekromanta van előtted! Fegyvere egy bot. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vark. nekromanta jobb oldalát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1162 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*] és 1 xirnox szívet. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) (Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+37 életerő). [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Mész tovább, előre. Innen csak egy út van: előre! [15. PONT.] (Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+37 életerő). [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Sorvadsz (-1 életerő). Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [17. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy varkaudar behemót! Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 163 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1516 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést! Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar páncélt és 1 varkaudar csizmát (ld. enc.). Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy varkaudar behemót! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót jobb lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 142 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar páncélt és 1 varkaudar csizmát. (Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] (Felt. gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+38 életerő). [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] (Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+35 életerő). [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] (Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+38 életerő). [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Egyhelyben toporogsz. Figyelmeztetés: megterheltséged 100% fölé emelkedett! [50 pontot használtál fel, van még 325.]

lm 17 17 17 mozogsz 17 17 17
Egyhelyben toporogsz. Egyhelyben toporogsz. Egyhelyben toporogsz. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

kf 317 kézbeveszed/felveszed a 317. tárgyat
Leveszed a fekete bőrcsizmát, majd felhúzod a varkaudar csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

v 7 294 2 elmormolod a 7. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 20 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] [3 pontot használtál fel, van még 322.]

lm 12 10 2 mozogsz 12 10 2
Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Továbbsuhansz a folyosón. Az egyenes folyosó közepén vagy. [16. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [12. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vark. nekromanta van előtted! Fegyvere egy bot. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta jobb vállát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vark. nekromanta nyakát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a vark. nekromanta testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1162 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*] és 2 szvó-ektoplazmát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Egy vark. nekromanta lakik itt. Fegyvere egy bot. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vark. nekromanta bal vállát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vark. nekromanta jobb lábát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1162 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*] és 3 fekete gyöngyöt. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) (Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+42 életerő). [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [11. PONT.] Sorvadsz (-1 életerő). Egy nagyobb terembe érkezel. [10. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 22 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod. (Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+35 életerő). [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [7. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Egy nagyobb terembe érkezel. [5. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy vadász varkaudar! Fegyvere egy varkaudar lándzsa. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a vadász varkaudar testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a vadász varkaudar nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 616 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát. Egy vadász varkaudart pillantasz meg. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a vadász varkaudar bal lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vadász varkaudar jobb vállát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a vadász varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 616 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát. Sorvadsz (-1 életerő). Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [3. PONT.] Sorvadsz (-1 életerő). Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [2. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). [50 pontot használtál fel, van még 272.]

v 7 224 4 elmormolod a 7. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 20 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] [3 pontot használtál fel, van még 269.]

lm 24 18 19 mozogsz 24 18 19
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

ftv 50 212 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 212. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

lm 19 19 18 mozogsz 19 19 18
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

lm 24 26 28 mozogsz 24 26 28
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

lm 27 30 30 mozogsz 27 30 30
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

lm 4 2 10 mozogsz 4 2 10
Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Innen csak egy út van: előre! [4. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [2. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [3. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [5. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy pillanatra megállsz fülelni. [7. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [10. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). [30 pontot használtál fel, van még 239.]

(Felt. gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+46 életerő). [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 234.]

lm 11 10 14 mozogsz 11 10 14
Továbbsuhansz a folyosón. Egy pillanatra megállsz fülelni. [11. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Egy nagyobb terembe érkezel. [10. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [11. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Egy nagyobb terembe érkezel. [12. PONT.] Sorvadsz (-1 életerő). Úgy suhansz, mint az árnyék. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [16. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [17. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Nyekergő hang szűrödik el a füledhez a labirintus mélyéről. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Haladsz előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [15. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [14. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 194.]

lm 10 5 15 mozogsz 10 5 15
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [15. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Egy széles, magas terembe érsz. [17. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Sorvadsz (-2 életerő). Folytatod az utat. Az egyenes folyosó közepén vagy. [16. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [12. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [11. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Egy széles, magas terembe érsz. [10. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [7. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [5. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [7. PONT.] Sorvadsz (-1 életerő). Egy nagyobb terembe érkezel. [10. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [11. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Egy nagyobb terembe érkezel. [12. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Nincs megállás - továbbtotyogsz. Innen csak egy út van: előre! [16. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [17. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Haladsz az ellenséges labirintusban. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [15. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). [75 pontot használtál fel, van még 119.]

v 7 164 1 elmormolod a 7. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 60 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] [3 pontot használtál fel, van még 116.]

v 7 161 1 elmormolod a 7. varázslatot
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az alkímia varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] [3 pontot használtál fel, van még 113.]

ftv 40 255 felt. tám/véd. varázslat a 40. varázslatot a 255. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 113.]

lm 15 15 16 mozogsz 15 15 16
Egyhelyben toporogsz. Egyhelyben toporogsz. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [17. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Sorvadsz (-1 életerő). Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [16. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). [10 pontot használtál fel, van még 103.]

lm 15 18 15 mozogsz 15 18 15
Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [17. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Sorvadsz (-1 életerő). Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [15. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [14. PONT.] Sorvadsz (-1 életerő). Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [13. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Egy széles, magas terembe érsz. [9. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [8. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [6. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Innen csak egy út van: előre! [4. PONT.] Sorvadsz (-1 életerő). Egy széles, magas terembe érsz. [2. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [24. PONT.] Egy borzalmas varkaudar lakik itt. Fegyvere egy vashegyű lándzsa. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 150 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy agyroppantás varázslatot, majd rád küldi. (-1 IQ, permanensen. Yop...) Bogyógránátot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bogyógránát. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken. Messze hajítod a vacak kis norpadolótika trófeát, és diadalmasan beszerzel egy borzalmas varkaudar trófeát. 2334 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vashegyű lándzsát, 1 vasvértet és 1 nagy vaspajzsot. Egy borzalmas varkaudart veszel észre magad előtt. Fegyvere egy vashegyű lándzsa. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 155 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 15 életpontot vesztettél. Teli erőből bogyógránátot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bogyógránát. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc. 2334 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vashegyű lándzsát, 1 vasvértet és 1 nagy vaspajzsot. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Bekukkantasz a kis terembe. [23. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Belépsz a térképen is jelölt szobába. [18. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 30 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod. (Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+43 életerő). [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Sorvadsz (-1 életerő). Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [23. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [24. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [2. PONT.] Sorvadsz (-2 életerő). Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [4. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [6. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [8. PONT.] Sorvadsz (-1 életerő). Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [9. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. Figyelmeztetés: megterheltséged 100% fölé emelkedett! [100 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 20 24 20 mozogsz 20 24 20
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]


ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DRÓNKESELYŰ (208. SZÖRNY)
Chara'din, a régmúlt gonosz istenségének szent állata, állítólag csak a legendákban létezik. A drónkeselyű mágikus képességekkel is rendelkezik, harc előtt elvakítja ellenfelét, majd ráakaszkodik, és kiszívja az összes vérét. A drónkeselyű korlátozott regenerálódási képességgel is rendelkezik, de bármilyen fegyverrel egyformán sebezhető.
VARKAUDAR CSIZMA (317. TÁRGY)
A varkaudar csizma valamilyen különös bőrből, ismeretlen eljárással készült igen kényelmes és ellenálló lábbeli. Bár készítésének titkát csak a varkaudarok ismerik, viselni te is tudod, a KF 317 paranccsal. A varkaudar csizma 4-el javítja a védettségedet!
AZ ŐSÖK BÖLCSESSÉGE (21. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
ELjutottál arra a szintre, amikor képes vagy megérteni az univerzum összefüggéseit, az intelligens lények tapasztalati fejlődését, a különböző fajok eltérő mentalitását. Mostantól a szakértelmeid ugyanolyan mértékben fejlődnek, mint a többi fajé, és a szintlépéskor kapott képességpontok is megegyeznek a többi faj által kapottal.

KARAKTERLAPOD


Wiftohi el Dohren, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight főpapja vagy. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 259. fordulód.

erő : 37
iq : 32
ügyesség : 32
egészség : 28
szerencse: 32
tudatpont: 14/ 2
szint : 22
támadás : 21
védekezés: 28
életpont : 310/255
varázspt : 821/ 68
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem:semleges(-3)
pénz : 128 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 182 cm
testsúly: 72 kg
életkor: 41 év
tul.pont: 3
kép.pont: 4
EFejl: 20 TU

Eddig összesen 1619 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 22497 TP-t kaptál. Jelenleg 810687 TP-d van. A következő szinthez még 189313 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, ongóliant, kultúrmasztodon. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 királynő, 10 élőholt, 1 vadász, 5 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos. A 259. fordulódban 12 arany került a bankszámládra. 12 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (230%) << vashegyű lándzsa (150%) << vasalt bunkó (130%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0-9.); bumeráng (10-15.); ubuk dobónyíl (16-18.); vas dobónyíl (19-21.); bogyógránát (22-996.); ezüstshuriken (997.); tolmokov-koktél (998.); bogyógránát (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
  víziharc: 6/00 (-)  ökölvívás: 2/00 (-)  szúrófegyverek: *22/00 (+1/00)  vágófegyverek: 9/00 (-)
  ütőfegyverek: 25/00 (-)  lőfegyverek: 5/00 (-)  dobófegyverek: *25/00 (-)

Egyéb ismeretek (szint)

  rejtőzködés: (01) 18/00 (-)  nyomkövetés: (02) 65/00 (-)  lopás: (03) 1/00 (-)  mászás: (04) 8/00 (-)
  csapdakészítés: (05) 15/00 (-)  csapdaészlelés: (06) 4/00 (-)  gyógyítás: (07) 45/00 (+1/00)  titkosírás: (08) 7/00 (-)
  felderítés: (09) 19/00 (+1/00)  szörnyidomítás: (10) 4/00 (-)  teológia: (11) 36/00 (-)  taumaturgia: (12) 57/00 (-)
  szerencsejáték: (13) 1/00 (-)  zene: (14) 6/00 (-)  szörnyismeret: (15) 4/00 (-)  zárnyitás: (16) 1/00 (-)
  vadászat: (17) 7/00 (-)  bányászat: (18) 11/00 (-)  úszás: (19) 5/00 (-)

*** Feltételes parancsaid:


*készítesz 138. tárgyat (ubuk dobónyíl) (max. 4 db-ot)

*készítesz 6. tárgyat (kőkés) (max. 1 db-ot)
*készítesz 29. tárgyat (smirglilevél) (max. 20 db-ot)
*készítesz 249. tárgyat (bumeráng) (max. 1 db-ot)
ásol max. 24 pontért
*készítesz 19. tárgyat (kerek kő) (max. 10 db-ot)
*készítesz 189. tárgyat (vas dobónyíl) (max. 4 db-ot)
mászol max. 100 pontért
gyógyítasz 80 % életerő alatt, 30 pontért
*készítesz 17. tárgyat (szögletes kő) (max. 5 db-ot)
*készítesz 429. tárgyat (kaktuszbogyó) (max. 10 db-ot)
*készítesz 430. tárgyat (bogyógránát) (max. 4 db-ot)
*készítesz 119. tárgyat (púderkő) (max. 10 db-ot)
maradék tvp-dből 4. tulajdonságodat (egészség) TF-eled


Felt. támadás: *trikornis (#104), *bávatag golombár (#165) Barátságosság: Kerekkorsó Rendje (ált.) KT (#9136), Szeretet Vándorai (ELENIOS) KT (#9138), őrjárat (#274), semlegesek (#989), jók (#990), quwarg ősmágus (#302), Igaz Barátok (semleges) KT (#9141)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Éber kakukk (#3 *6)[0%] Gyógymógy (#5 *6)[0%] Alkímia (#7 *7)[0%] Gondolatolvasás (#8 *9)[1%] Varázsfesték (#9 *4)[0%] Esőidézés (#11 *8)[1%] Erőpajzs I. (#12 *6)[0%] Méregsemlegesítés (#14 *10)[1%] Szaporítás (#15 *7)[0%] Kitartó ló (#19 *10)[1%] Korgó gyomor, huss (#21 *3)[0%] Unkreáció (#22 *0)[0%] Jellemrejtés (#23 *10)[1%] Hadiszerencse II. (#24 *6)[0%] Tündérfény (#25 *1)[0%] Tulajdonságpajzs (#26 *16)[2%] Harmadik szem (#27 *12)[1%] Kristálygömb (#54 *30)[3%] A lélek védelme (#57 *32)[4%] Tűzeső (#61 *16)[2%] Oltár eltörlése (#79 *60)[4%] Szörnycsábítás (#83 *14)[1%] Vasszerevzet (#86 *8)[1%] Szopókőpusztítás (#88 *21)[2%] Villámsújtás (#89 *15)[1%] DEM kreálása (#95 *90)[4%] Mágiadagály (#132 *25)[3%] Tárgyészlelés (#135 *35)[4%] Alku (#139 *20)[2%] Szopókőírtás (#174 *10)[1%]

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *5)[0%] Hhaar burka (#32 *6)[0%] Izomernyesztés (#33 *6)[0%] Varázsvédelem (#34 *8)[0%] Mágiatörés (#35 *10)[0%] Tompítás (#40 *8)[0%] Jégcsóva (#41 *15)[1%] Fehér glóbusz (#47 *13)[1%] Villámcsapás (#50 *18)[1%] Elektromos pajzs (#51 *14)[1%] Láthatatlanság (#76 *15)[1%] Láth. észlelése (#78 *7)[0%] Városi teleportáció (#96 *50)[4%] Varázsitalfőzés (#100 *30)[2%] Familiáris idézése (#159 *40)[3%] Varázskő készítés (#160 *140)[4%] Varázsenergia (#161 *35)[3%] Varázsszem (#184 *9)[0%] A munka gyümölcse (#224 *10)[0%] Villámmágia (#227 *36)[3%] Kalmárszem (#228 *11)[1%]

Mágikus képességek


Tűzlehelet (#110 *0)

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok


méregsemlegesítés villámmágia Feltételes varázslat-használat: 18. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslataid listája: Villámcsapás (#50), Jégcsóva (#41), Tűzeső (#61) Védekező varázslataid listája: Varázsvédelem (#34), Tompítás (#40), Elektromos pajzs (#51), Fehér glóbusz (#47)
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Izomernyesztés (#33)nómenklatura (#158) Jégcsóva (#41)áeratikus hasnyák (#243)
Villámcsapás (#50)fémbontó szójer (#150) Villámsújtás (#89)dögkeselyű (#174)
Villámsújtás (#89)pszi elementál (#221) Jégcsóva (#41)quwarg parafenomén (#248)
Villámcsapás (#50)semlegesek (#989) Villámcsapás (#50)gonoszok (#988)
Jégcsóva (#41)jók (#990) Mágiatörés (#35)Tharr hívei (#996)
Izomernyesztés (#33)kultúrmasztodon (#227) Izomernyesztés (#33)Zinthurg (#180)
Villámcsapás (#50)tguarkhan (#212) Varázsvédelem (#34)jók (#990)
Varázsvédelem (#34)gonoszok (#988) Elektromos pajzs (#51)semlegesek (#989)
Tompítás (#40)óriás csontváz (#176)

Elfogott szörnyeid


Rughar familiárisa (#245) státusz: OK;

Isteni küldetéseid


1.) A kihívás egyre nagyobb. Egy gránitelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! 2.) Sajátítsd el a pszi képességet, és imádkozz oltáromnál úgy, hogy pszi szakértelmed legalább 3. szintű! 3.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy varkaudar behemót életét!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)



Páncélok és pajzsok

1 mászókarom (#78) 1 fekete bőrcsizma (#247) 2 vasvért (#164) 2 nagy vaspajzs (#161) 1*lánckesztyű (#230) $1 bronzsisak (#88) 1*kvazár sisak (#266) 1*bíbor erőöv (#291) 2*varkaudar csizma (#317) 1 vérvörös köpeny (#412) 1 fekete csuha (#375) $2 tankány karom (#237)


Fegyverek és lövedékek

3 szögletes kő (#17) 2 bogyógránát (#430) 10 ubuk dobónyíl (#138) 1 vasalt bunkó (#181) 3 vashegyű lándzsa (#182) $3 mérg. ubuk tüske (#137) 2 bumeráng (#249) $1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 kőkalapács (#13) 6 vas dobónyíl (#189) 8 tolmokov-koktél (#351) 1 mandibulakasza (#127) 8 ezüstshuriken (#327) 1*harci kalapács (#174) 1 szigony (#389) 1 kőkés (#6) 4*csontpálca (#329)


Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*ezüst papi karkötő (#308) 1*villám szimbólum (#145) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1*Rughar gyűrűje (#518) 1 obszidián karkötő (#229) 1*smaragd védőgyűrű (#223) 1*Eldaran karkötője (#373)


Eszközök, használati tárgyak, készletek

1 távcső (#42) 1 aranytű (#272) 1 szeksztáns (#32) 1 mászókampó (#165) 1 furulya (#233) 1 acéltű (#334) 1 kulcskarika (#648) 1 ásó (#34) 1 kötél (#92) 6 szent jogar (#150) 4+pukkanó tűcsapda (#336) 1 shinai gömb (#348) 1 nagy aranykulcs (#246) 6 deus ex machina (#1) 62 kaja (#2) 1 Morgan szilánkja (#508)


Löttyök és porok, tartóstul

3 kavadu iszák (#25) [ üres ] (Kapacitás: 30, fér még: 30) 2 huhogó bibe (#332) [ üres ] (Kapacitás: 24, fér még: 24) 2 zöld üveg (#82) [ bennük 6 csepp ragasztó (#83) ] (Kapacitás: 40, fér még: 34) 4 uzbány csőr (#169) [ bennük $14 csepp ugh méreg (#166) ] (Kapacitás: 48, fér még: 34) 5 fűszertartó (#210) [ bennük 2 csepp sáfránypor (#211) ] (Kapacitás: 25, fér még: 23) 7 sullár hólyag (#168) [ bennük 32 csepp spiritusz (#170) ] (Kapacitás: 140, fér még: 108) 3 vizestömlő (#3) [ bennük 42 korty víz (#27) ] (Kapacitás: 60, fér még: 18) 3 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] (Kapacitás: 30, fér még: 30) 1 szent kehely (#257) [ benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260) ] (Kapacitás: 10, fér még: 0)


Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

$4 szvó-ektoplazma (#151) 4 gyöngymangó (#135) 3 manifeszt.nyúlvány (#214) 22 smirglilevél (#29) 10 púderkő (#119) 2 kőszem (#304) 9 purifikátor háj (#269) $56 drótszőr (#37) $2 fülemüle agyar (#267) $3 óndarab (#85) 4 fekete gyöngy (#99) 9 vasérc (#152) 1 bev formázó minta (#299) 6+főnixtoll (#563) 1 xirnox szív (#213) 1 kazmár gyökér (#205) 33 pirkit (#153) 2 ilkin érc (#232) 63 madártoll (#112) 1 lótuszvirág (#447) 1 csuklyavirág (#133) 2 mutáns csont (#331) 1 galachmit (#310) 2 kvazár (#244) Összsúly: 102.34 kg megterheltség: 108 %