TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2000. nov. 24. 9h:14'
EZ A 279. JÁTÉKHETED, 260. FORDULÓD
280. játékheted kezdete: nov. 30.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1026
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 133
Extra forduló: 1

WIFTOHI EL DOHREN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 9. pontnál.


v 22 430 elmormolod a 22. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad az unkreáció varázslatot! Hatalmas robbanás repít hátra (-13 életerő). Úgy látszik, hogy az unkreáció által keltett mágikus indukció felrobbantotta a tárgyat az unkreálás helyett. Érdekes tapasztalat! [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 374.]

lm 24 18 19 mozogsz 24 18 19
Folytatod az utat. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [8. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [6. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [4. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [2. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [24. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [23. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [18. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 30 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). (Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [21. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [19. PONT.] Egy Tguarkhan lakik itt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 71 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 91 életpontot vesztettél. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Tguarkhan sziklatestét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontpálcát a másikra ugrasz. Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Tguarkhan bal lábát. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a Tguarkhan jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Tguarkhan belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy szent jogar, egy ametiszt medál és 3 vasérc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. Eldobod az értéktelenné vált borzalmas varkaudar trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő Tguarkhan trófeát. 2366 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Tguarkhan. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 21. pontnál vagy. (Felt. gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+41 életerő). [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). (Felt. gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] (Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] (Felt. gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+43 életerő). [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] (Felt. gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+37 életerő). [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] [75 pontot használtál fel, van még 293.]

lm 18 26 28 mozogsz 18 26 28
Egy kis szobába érkezel. [18. PONT.] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [5 pontot használtál fel, van még 288.]

lm 30 4 2 mozogsz 30 4 2
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [23. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [24. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [2. PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [4. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [2. PONT.] [25 pontot használtál fel, van még 263.]
lm 10 11 10 mozogsz 10 11 10
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [3. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [5. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [7. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [10. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 21 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol. (Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+43 életerő). [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [11. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [10. PONT.] [35 pontot használtál fel, van még 228.]

lm 14 10 5 mozogsz 14 10 5
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [11. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [12. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [16. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó! Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [17. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Úgy suhansz, mint az árnyék. Innen csak egy út van: előre! [15. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [14. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [15. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [17. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [16. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [12. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Innen csak egy út van: előre! [11. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [10. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [7. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [5. PONT.] [70 pontot használtál fel, van még 158.]

lm 15 mozogsz 15
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [7. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [10. PONT.] Haladsz előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [11. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [12. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy pillanatra megállsz fülelni. [16. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [17. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [15. PONT.] [35 pontot használtál fel, van még 123.]

ftv 40 255 felt. tám/véd. varázslat a 40. varázslatot a 255. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 123.]

lm 15 15 16 mozogsz 15 15 16
Egyhelyben toporogsz. Egyhelyben toporogsz. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [17. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [16. PONT.] [10 pontot használtál fel, van még 113.]

lm 15 18 15 mozogsz 15 18 15
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [17. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [15. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [14. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Az egyenes folyosó közepén vagy. [13. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [9. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 22 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [8. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [6. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [4. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [2. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [24. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [23. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [18. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [23. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [24. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [2. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [4. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [6. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [8. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [9. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [13. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [14. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Az egyenes folyosó közepén vagy. [15. PONT.] [110 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 20 24 20 mozogsz 20 24 20
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 22 20 15 mozogsz 22 20 15
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 5 25 28 mozogsz 5 25 28
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 31 25 5 mozogsz 31 25 5
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten. Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 4 34 37 mozogsz 4 34 37
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

KARAKTERLAPOD


Wiftohi el Dohren, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight főpapja vagy. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 260. fordulód.

erő : 37
iq : 32
ügyesség : 32
egészség : 28
szerencse: 32
tudatpont: 14/ 6
szint : 22
támadás : 21
védekezés: 38
életpont : 311/273
varázspt : 821/136
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem:semleges(-3)
pénz : 210 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 182 cm
testsúly: 72 kg
életkor: 41 év
tul.pont: 3
kép.pont: 4
EFejl: 20 TU

Eddig összesen 1620 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2366 TP-t kaptál. Jelenleg 813053 TP-d van. A következő szinthez még 186947 TP szükséges. Trófeáid: Tguarkhan, ongóliant, kultúrmasztodon. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 királynő, 10 élőholt, 1 vadász, 5 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos. A 259. fordulódban 12 arany került a bankszámládra. 12 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (230%) << vashegyű lándzsa (150%) << vasalt bunkó (130%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0-9.); bumeráng (10-15.); ubuk dobónyíl (16-18.); vas dobónyíl (19-21.); bogyógránát (22-996.); ezüstshuriken (997.); tolmokov-koktél (998.); bogyógránát (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
  víziharc: 6/00 (-)  ökölvívás: 2/00 (-)  szúrófegyverek: *22/00 (-)  vágófegyverek: 9/00 (-)
  ütőfegyverek: 25/00 (-)  lőfegyverek: 5/00 (-)  dobófegyverek: *25/00 (-)

Egyéb ismeretek (szint)

  rejtőzködés: (01) 18/00 (-)  nyomkövetés: (02) 65/00 (-)  lopás: (03) 1/00 (-)  mászás: (04) 8/00 (-)
  csapdakészítés: (05) 15/00 (-)  csapdaészlelés: (06) 5/00 (+1/00)  gyógyítás: (07) 45/00 (-)  titkosírás: (08) 7/00 (-)
  felderítés: (09) 19/00 (-)  szörnyidomítás: (10) 4/00 (-)  teológia: (11) 37/00 (+1/00)  taumaturgia: (12) 57/00 (-)
  szerencsejáték: (13) 1/00 (-)  zene: (14) 6/00 (-)  szörnyismeret: (15) 4/00 (-)  zárnyitás: (16) 1/00 (-)
  vadászat: (17) 7/00 (-)  bányászat: (18) 11/00 (-)  úszás: (19) 5/00 (-)

*** Feltételes parancsaid:


*készítesz 138. tárgyat (ubuk dobónyíl) (max. 4 db-ot)

*készítesz 6. tárgyat (kőkés) (max. 1 db-ot)
*készítesz 29. tárgyat (smirglilevél) (max. 20 db-ot)
*készítesz 249. tárgyat (bumeráng) (max. 1 db-ot)
ásol max. 24 pontért
*készítesz 19. tárgyat (kerek kő) (max. 10 db-ot)
*készítesz 189. tárgyat (vas dobónyíl) (max. 4 db-ot)
mászol max. 100 pontért
gyógyítasz 80 % életerő alatt, 30 pontért
*készítesz 17. tárgyat (szögletes kő) (max. 5 db-ot)
*készítesz 429. tárgyat (kaktuszbogyó) (max. 10 db-ot)
*készítesz 430. tárgyat (bogyógránát) (max. 4 db-ot)
*készítesz 119. tárgyat (púderkő) (max. 10 db-ot)
maradék tvp-dből 4. tulajdonságodat (egészség) TF-eled


Felt. támadás: *trikornis (#104), *bávatag golombár (#165) Barátságosság: Kerekkorsó Rendje (ált.) KT (#9136), Szeretet Vándorai (ELENIOS) KT (#9138), őrjárat (#274), semlegesek (#989), jók (#990), quwarg ősmágus (#302), Igaz Barátok (semleges) KT (#9141)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Éber kakukk (#3 *6)[0%] Gyógymógy (#5 *6)[0%] Alkímia (#7 *7)[0%] Gondolatolvasás (#8 *9)[1%] Varázsfesték (#9 *4)[0%] Esőidézés (#11 *8)[1%] Erőpajzs I. (#12 *6)[0%] Méregsemlegesítés (#14 *10)[1%] Szaporítás (#15 *7)[0%] Kitartó ló (#19 *10)[1%] Korgó gyomor, huss (#21 *3)[0%] Unkreáció (#22 *0)[0%] Jellemrejtés (#23 *10)[1%] Hadiszerencse II. (#24 *6)[0%] Tündérfény (#25 *1)[0%] Tulajdonságpajzs (#26 *16)[2%] Harmadik szem (#27 *12)[1%] Kristálygömb (#54 *30)[3%] A lélek védelme (#57 *32)[4%] Tűzeső (#61 *16)[2%] Oltár eltörlése (#79 *60)[4%] Szörnycsábítás (#83 *14)[1%] Vasszerevzet (#86 *8)[1%] Szopókőpusztítás (#88 *21)[2%] Villámsújtás (#89 *15)[1%] DEM kreálása (#95 *90)[4%] Mágiadagály (#132 *25)[3%] Tárgyészlelés (#135 *35)[4%] Alku (#139 *20)[2%] Szopókőírtás (#174 *10)[1%]

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *5)[0%] Hhaar burka (#32 *6)[0%] Izomernyesztés (#33 *6)[0%] Varázsvédelem (#34 *8)[0%] Mágiatörés (#35 *10)[0%] Tompítás (#40 *8)[0%] Jégcsóva (#41 *15)[1%] Fehér glóbusz (#47 *13)[1%] Villámcsapás (#50 *18)[1%] Elektromos pajzs (#51 *14)[1%] Láthatatlanság (#76 *15)[1%] Láth. észlelése (#78 *7)[0%] Városi teleportáció (#96 *50)[4%] Varázsitalfőzés (#100 *30)[2%] Familiáris idézése (#159 *40)[3%] Varázskő készítés (#160 *140)[4%] Varázsenergia (#161 *35)[3%] Varázsszem (#184 *9)[0%] A munka gyümölcse (#224 *10)[0%] Villámmágia (#227 *36)[3%] Kalmárszem (#228 *11)[1%]

Mágikus képességek


Tűzlehelet (#110 *0)

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok


villámmágia méregsemlegesítés Feltételes varázslat-használat: 18. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslataid listája: Villámcsapás (#50), Jégcsóva (#41), Tűzeső (#61) Védekező varázslataid listája: Varázsvédelem (#34), Tompítás (#40), Elektromos pajzs (#51), Fehér glóbusz (#47)
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Izomernyesztés (#33)nómenklatura (#158) Jégcsóva (#41)áeratikus hasnyák (#243)
Villámcsapás (#50)fémbontó szójer (#150) Villámsújtás (#89)dögkeselyű (#174)
Villámsújtás (#89)pszi elementál (#221) Jégcsóva (#41)quwarg parafenomén (#248)
Villámcsapás (#50)semlegesek (#989) Villámcsapás (#50)gonoszok (#988)
Jégcsóva (#41)jók (#990) Mágiatörés (#35)Tharr hívei (#996)
Izomernyesztés (#33)kultúrmasztodon (#227) Izomernyesztés (#33)Zinthurg (#180)
Villámcsapás (#50)tguarkhan (#212) Varázsvédelem (#34)jók (#990)
Varázsvédelem (#34)gonoszok (#988) Elektromos pajzs (#51)semlegesek (#989)
Tompítás (#40)óriás csontváz (#176)

Elfogott szörnyeid


Rughar familiárisa (#245) státusz: OK;

Isteni küldetéseid


1.) A kihívás egyre nagyobb. Egy gránitelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! 2.) Sajátítsd el a pszi képességet, és imádkozz oltáromnál úgy, hogy pszi szakértelmed legalább 3. szintű! 3.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy varkaudar behemót életét!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)



Páncélok és pajzsok

1 mászókarom (#78) 1 fekete bőrcsizma (#247) 1*vasvért (#164) 1 nagy vaspajzs (#161) 1*lánckesztyű (#230) $1 bronzsisak (#88) 1*kvazár sisak (#266) 1*bíbor erőöv (#291) 2*varkaudar csizma (#317) 1 vérvörös köpeny (#412) 1 fekete csuha (#375) $2 tankány karom (#237)


Fegyverek és lövedékek

2 szögletes kő (#17) 2 bogyógránát (#430) 10 ubuk dobónyíl (#138) 1 vasalt bunkó (#181) 3 vashegyű lándzsa (#182) $3 mérg. ubuk tüske (#137) 2 bumeráng (#249) $1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 kőkalapács (#13) 6 vas dobónyíl (#189) 8 tolmokov-koktél (#351) 1 mandibulakasza (#127) 8 ezüstshuriken (#327) 1*harci kalapács (#174) 1 szigony (#389) 1 kőkés (#6) 4*csontpálca (#329)


Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*ezüst papi karkötő (#308) 1*villám szimbólum (#145) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1*Rughar gyűrűje (#518) $1 ametiszt medál (#275) 1 obszidián karkötő (#229) 1*smaragd védőgyűrű (#223) 1*Eldaran karkötője (#373)


Eszközök, használati tárgyak, készletek

1 távcső (#42) 1 aranytű (#272) 1 szeksztáns (#32) 1 mászókampó (#165) 1 furulya (#233) 1 acéltű (#334) 1 kulcskarika (#648) 1 ásó (#34) 1 márványkulcs (#245) 1 kötél (#92) 7 szent jogar (#150) 4+pukkanó tűcsapda (#336) 1 shinai gömb (#348) 1 nagy aranykulcs (#246) 2 pszi kő (#248) 6 deus ex machina (#1) 61 kaja (#2) 1 Morgan szilánkja (#508)


Löttyök és porok, tartóstul

3 kavadu iszák (#25) [ üres ] (Kapacitás: 30, fér még: 30) 2 huhogó bibe (#332) [ üres ] (Kapacitás: 24, fér még: 24) 2 zöld üveg (#82) [ bennük 6 csepp ragasztó (#83) ] (Kapacitás: 40, fér még: 34) 4 uzbány csőr (#169) [ bennük $14 csepp ugh méreg (#166) ] (Kapacitás: 48, fér még: 34) 5 fűszertartó (#210) [ bennük 2 csepp sáfránypor (#211) ] (Kapacitás: 25, fér még: 23) 7 sullár hólyag (#168) [ bennük 28 csepp spiritusz (#170) ] (Kapacitás: 140, fér még: 112) 3 vizestömlő (#3) [ bennük 38 korty víz (#27) ] (Kapacitás: 60, fér még: 22) 3 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] (Kapacitás: 30, fér még: 30) 1 szent kehely (#257) [ benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260) ] (Kapacitás: 10, fér még: 0)


Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

$4 szvó-ektoplazma (#151) 4 gyöngymangó (#135) 3 manifeszt.nyúlvány (#214) 22 smirglilevél (#29) 10 púderkő (#119) 2 kőszem (#304) 9 purifikátor háj (#269) $56 drótszőr (#37) $2 fülemüle agyar (#267) $3 óndarab (#85) 4 fekete gyöngy (#99) 12 vasérc (#152) 1 bev formázó minta (#299) 6+főnixtoll (#563) 1 xirnox szív (#213) 1 kazmár gyökér (#205) 33 pirkit (#153) 2 ilkin érc (#232) 63 madártoll (#112) 1 lótuszvirág (#447) 1 csuklyavirág (#133) 1 Thargodan esszencia (#328 2 mutáns csont (#331) 1 galachmit (#310) 2 kvazár (#244) Összsúly: 91.41 kg megterheltség: 97 %