TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2000. nov. 28. 9h:09'
EZ A 279. JÁTÉKHETED, 261. FORDULÓD
280. játékheted kezdete: nov. 30.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1026
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 64
Extra forduló: 1

WIFTOHI EL DOHREN KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 15. pontnál.
ftv 51 212 felt. tám/véd. varázslat az 51. varázslatot a 212. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 370.]

lm 24 18 19 mozogsz 24 18 19
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [14. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [13. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [9. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 19 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol. (Felt. gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+37 életerő). [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [8. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [6. PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [4. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [2. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [24. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [23. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [18. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 33 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol. (Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+37 életerő). [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [21. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [19. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Tguarkhan! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 147 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan sziklatestét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Csontpálcával eltalálod a Tguarkhan bal oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A borzalmas ütés ripityára törte a bal kezedben levő tárgyat. A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngysor (ld. enc.) és egy fűszertartó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2366 tapasztalati pontot kaptál. Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. (Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+39 életerő). [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] (Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+42 életerő). [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] [80 pontot használtál fel, van még 290.]

lm 18 26 28 mozogsz 18 26 28
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [21. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [18. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [23. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [24. PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [26. PONT.] Egy Zinthurg lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Semmi hatás! Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontpálcát a másikra rontasz. Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) A Zinthurg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű és 2 fekete gyöngy. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1492 tapasztalati pontot kaptál. (Felt. gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerő). [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Folytatod az utat. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [28. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Zinthurg van előtted! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontpálcát a másikra rohansz. Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a Zinthurg ébenfekete testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) A Zinthurg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1492 tapasztalati pontot kaptál. [35 pontot használtál fel, van még 255.]

lm 30 4 2 mozogsz 30 4 2
Mész tovább, előre. Innen csak egy út van: előre! [27. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, gránitból készült ajtó állja utadat. Az ajtót vörösen vibáló mágikus aura védi. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel [-40 életpont]. A lépcső, amelyhez elértél, lefelé vezet. Felméred a terepet, majd némi önbizalmat hipnotizálva magadnak, lemész. [30. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] (Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerő). [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 8 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol. (Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+38 életerő). [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [2. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 9 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol. [30 pontot használtál fel, van még 225.]

lm 10 11 10 mozogsz 10 11 10
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [10. PONT.] Egy éjkornist pillantasz meg. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 163 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 31 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Teli erőből bogyógránátot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bogyógránát. Lövedékeiddel perforálod az éjkornis fekete testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Az éjkornis most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy gyöngysor, 9 arany és egy aranytű. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 trikornis szarvat. Magad mögé lököd a pitiáner Tguarkhan trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő éjkornis trófeát. 2352 tapasztalati pontot kaptál. (Felt. gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+40 életerő). [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [11. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [10. PONT.] [20 pontot használtál fel, van még 205.]

lm 14 10 5 mozogsz 14 10 5
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [14. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [10. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [2. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Innen csak egy út van: előre! [5. PONT.] Egy borzalmas varkaudar lakik itt. Fegyvere egy vashegyű lándzsa. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 170 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot vesztettél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a borzalmas varkaudar bal lábát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken. Magad mögé lököd a pitiáner kultúrmasztodon trófeát, és kiszedsz egy borzalmas varkaudar trófeát. 2334 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vashegyű lándzsát, 1 vasvértet és 1 nagy vaspajzsot. Figyelmeztetés: megterheltséged 100% fölé emelkedett! [20 pontot használtál fel, van még 185.]

lm 15 mozogsz 15
Továbbsuhansz a folyosón. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [3. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 9 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol. (Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+37 életerő). [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [15. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy őrült varázsló! (ld. enc.) Fegyvere egy csontpálca. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 18 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló bal lábát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 23 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 23 életpontot vesztettél. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fokhagyma és 5 gyenge méreg. Mosolyogva kidobod a nevetséges borzalmas varkaudar trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő őrült varázsló trófeát. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy éjkornis. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 154 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával jól megszúrkálod az éjkornis fekete testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Az éjkornis többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-8 varázspont.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Az éjkornis összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 5 vasérc, egy nagy bronzkulcs, 5 arany és egy ezüst nyaklánc. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 trikornis szarvat. 2352 tapasztalati pontot kaptál. (Felt. gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+40 életerő). [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] (Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+49 életerő). [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] [27 pontot használtál fel, van még 158.]

lm 15 15 16 mozogsz 15 15 16
Egyhelyben toporogsz. Egyhelyben toporogsz. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [16. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrödik el a füledhez a labirintus mélyéről. [6 pontot használtál fel, van még 152.]

lm 15 18 15 mozogsz 15 18 15
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [15. PONT.] Az út végetér - egy zsákutca! [18. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Tompa dübörgést hallasz a távolból. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [15. PONT.] [18 pontot használtál fel, van még 134.]

lm 20 24 20 mozogsz 20 24 20
Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [20. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Orkhan Thai! (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy fehér glóbusz mágiát. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Tolmokov-koktélt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai tűztestét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (47 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd az Orkhan Thai testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Ismét a térkép szerinti 15. pontnál vagy. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [20. PONT.] Egy Orkhan Thait veszel észre magad előtt. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 15. pontnál vagy. Haladsz az ellenséges labirintusban. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [20. PONT.] Egy Orkhan Thai lakik itt. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 15. pontnál vagy. [18 pontot használtál fel, van még 116.]

lm 22 20 15 mozogsz 22 20 15
Továbbsuhansz a folyosón. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [20. PONT.] Egy Orkhan Thai lakik itt. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 15. pontnál vagy. Folytatod az utat. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [20. PONT.] Egy Orkhan Thait veszel észre magad előtt. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 15. pontnál vagy. Egyhelyben toporogsz. [12 pontot használtál fel, van még 104.]

lm 5 25 28 mozogsz 5 25 28
Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [3. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [5. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Mivel már rettenetesen le vagy gyengülve [nagyon kevés az életerőd] könnyen lehet, hogy a Rúna kisülése esetleg a halálodat okozhatná. Inkább nem kockáztatod meg az ajtó kinyitását. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Az ajtót vörösen vibáló mágikus aura védi. Mivel már rettenetesen le vagy gyengülve [nagyon kevés az életerőd] könnyen lehet, hogy a Rúna kisülése esetleg a halálodat okozhatná. Inkább nem kockáztatod meg az ajtó kinyitását. [24 pontot használtál fel, van még 80.]

lm 31 25 5 mozogsz 31 25 5
Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Mivel már rettenetesen le vagy gyengülve [nagyon kevés az életerőd] könnyen lehet, hogy a Rúna kisülése esetleg a halálodat okozhatná. Inkább nem kockáztatod meg az ajtó kinyitását. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Mivel már rettenetesen le vagy gyengülve [nagyon kevés az életerőd] könnyen lehet, hogy a Rúna kisülése esetleg a halálodat okozhatná. Inkább nem kockáztatod meg az ajtó kinyitását. Egyhelyben toporogsz. [12 pontot használtál fel, van még 68.]

lm 4 34 37 mozogsz 4 34 37
Továbbsuhansz a folyosón. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [2. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [4. PONT.] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [12 pontot használtál fel, van még 56.]

KARAKTERLAPOD


Wiftohi el Dohren, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight főpapja vagy. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 261. fordulód.

erő : 38
iq : 32
ügyesség : 33
egészség : 28
szerencse: 35
tudatpont: 14/ 8
szint : 22
támadás : 21
védekezés: 38
életpont : 310/ 23
varázspt : 821/ 2
pszi pont: 10
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem:semleges(-3)
pénz : 214 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 182 cm
testsúly: 72 kg
életkor: 41 év
tul.pont: 0
kép.pont: 4
EFejl: 20 TU

Eddig összesen 1627 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14408 TP-t kaptál. Jelenleg 827461 TP-d van. A következő szinthez még 172539 TP szükséges. Trófeáid: éjkornis, ongóliant, őrült varázsló. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 királynő, 10 élőholt, 1 vadász, 5 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos. A 259. fordulódban 12 arany került a bankszámládra. 12 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (230%) << vashegyű lándzsa (150%) << vasalt bunkó (130%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0-9.); bumeráng (10-15.); ubuk dobónyíl (16-18.); vas dobónyíl (19-21.); bogyógránát (22-996.); ezüstshuriken (997.); tolmokov-koktél (998.); bogyógránát (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
  víziharc: 6/00 (-)  ökölvívás: 2/00 (-)  szúrófegyverek: *22/00 (-)  vágófegyverek: 9/00 (-)
  ütőfegyverek: 25/00 (-)  lőfegyverek: 5/00 (-)  dobófegyverek: *25/00 (-)

Egyéb ismeretek (szint)

  rejtőzködés: (01) 18/00 (-)  nyomkövetés: (02) 65/00 (-)  lopás: (03) 1/00 (-)  mászás: (04) 8/00 (-)
  csapdakészítés: (05) 15/00 (-)  csapdaészlelés: (06) 5/00 (-)  gyógyítás: (07) 45/00 (-)  titkosírás: (08) 7/00 (-)
  felderítés: (09) 19/00 (-)  szörnyidomítás: (10) 4/00 (-)  teológia: (11) 37/00 (-)  taumaturgia: (12) 57/00 (-)
  szerencsejáték: (13) 1/00 (-)  zene: (14) 6/00 (-)  szörnyismeret: (15) 4/00 (-)  pszi: (16) 1/00
  zárnyitás: (17) 1/00 (-)  vadászat: (18) 7/00 (-)  bányászat: (19) 11/00 (-)  úszás: (20) 5/00 (-)

*** Feltételes parancsaid:


*készítesz 138. tárgyat (ubuk dobónyíl) (max. 4 db-ot)

*készítesz 6. tárgyat (kőkés) (max. 1 db-ot)
*készítesz 29. tárgyat (smirglilevél) (max. 20 db-ot)
*készítesz 249. tárgyat (bumeráng) (max. 1 db-ot)
ásol max. 24 pontért
*készítesz 19. tárgyat (kerek kő) (max. 10 db-ot)
*készítesz 189. tárgyat (vas dobónyíl) (max. 4 db-ot)
mászol max. 100 pontért
gyógyítasz 80 % életerő alatt, 30 pontért
*készítesz 17. tárgyat (szögletes kő) (max. 5 db-ot)
*készítesz 429. tárgyat (kaktuszbogyó) (max. 10 db-ot)
*készítesz 430. tárgyat (bogyógránát) (max. 4 db-ot)
*készítesz 119. tárgyat (púderkő) (max. 10 db-ot)
maradék tvp-dből 4. tulajdonságodat (egészség) TF-eled


Felt. támadás: *trikornis (#104), *bávatag golombár (#165) Barátságosság: Kerekkorsó Rendje (ált.) KT (#9136), Szeretet Vándorai (ELENIOS) KT (#9138), őrjárat (#274), semlegesek (#989), jók (#990), quwarg ősmágus (#302), Igaz Barátok (semleges) KT (#9141)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Éber kakukk (#3 *6)[0%] Gyógymógy (#5 *6)[0%] Alkímia (#7 *7)[0%] Gondolatolvasás (#8 *9)[1%] Varázsfesték (#9 *4)[0%] Esőidézés (#11 *8)[1%] Erőpajzs I. (#12 *6)[0%] Méregsemlegesítés (#14 *10)[1%] Szaporítás (#15 *7)[0%] Kitartó ló (#19 *10)[1%] Korgó gyomor, huss (#21 *3)[0%] Unkreáció (#22 *0)[0%] Jellemrejtés (#23 *10)[1%] Hadiszerencse II. (#24 *6)[0%] Tündérfény (#25 *1)[0%] Tulajdonságpajzs (#26 *16)[2%] Harmadik szem (#27 *12)[1%] Kristálygömb (#54 *30)[3%] A lélek védelme (#57 *32)[4%] Tűzeső (#61 *16)[2%] Oltár eltörlése (#79 *60)[4%] Szörnycsábítás (#83 *14)[1%] Vasszerevzet (#86 *8)[1%] Szopókőpusztítás (#88 *21)[2%] Villámsújtás (#89 *15)[1%] DEM kreálása (#95 *90)[4%] Mágiadagály (#132 *25)[3%] Tárgyészlelés (#135 *35)[4%] Alku (#139 *20)[2%] Szopókőírtás (#174 *10)[1%]

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *5)[0%] Hhaar burka (#32 *6)[0%] Izomernyesztés (#33 *6)[0%] Varázsvédelem (#34 *8)[0%] Mágiatörés (#35 *10)[0%] Tompítás (#40 *8)[0%] Jégcsóva (#41 *15)[1%] Fehér glóbusz (#47 *13)[1%] Villámcsapás (#50 *18)[1%] Elektromos pajzs (#51 *14)[1%] Láthatatlanság (#76 *15)[1%] Láth. észlelése (#78 *7)[0%] Városi teleportáció (#96 *50)[4%] Varázsitalfőzés (#100 *30)[2%] Familiáris idézése (#159 *40)[3%] Varázskő készítés (#160 *140)[4%] Varázsenergia (#161 *35)[3%] Varázsszem (#184 *9)[0%] A munka gyümölcse (#224 *10)[0%] Villámmágia (#227 *36)[3%] Kalmárszem (#228 *11)[1%]

Pszi hatások


Pszi-ernyő (#64 *6)[3%]

Mágikus képességek


Tűzlehelet (#110 *0)

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


méregsemlegesítés villámmágia Feltételes varázslat-használat: 18. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslataid listája: Villámcsapás (#50), Jégcsóva (#41), Tűzeső (#61) Védekező varázslataid listája: Varázsvédelem (#34), Tompítás (#40), Elektromos pajzs (#51), Fehér glóbusz (#47)
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Izomernyesztés (#33)nómenklatura (#158) Jégcsóva (#41)áeratikus hasnyák (#243)
Villámcsapás (#50)fémbontó szójer (#150) Villámsújtás (#89)dögkeselyű (#174)
Villámsújtás (#89)pszi elementál (#221) Jégcsóva (#41)quwarg parafenomén (#248)
Villámcsapás (#50)semlegesek (#989) Villámcsapás (#50)gonoszok (#988)
Jégcsóva (#41)jók (#990) Mágiatörés (#35)Tharr hívei (#996)
Izomernyesztés (#33)kultúrmasztodon (#227) Izomernyesztés (#33)Zinthurg (#180)
Villámcsapás (#50)tguarkhan (#212) Elektromos pajzs (#51)tguarkhan (#212)
Varázsvédelem (#34)jók (#990) Varázsvédelem (#34)gonoszok (#988)
Elektromos pajzs (#51)semlegesek (#989) Tompítás (#40)óriás csontváz (#176)

Elfogott szörnyeid


Rughar familiárisa (#245) státusz: OK;

Isteni küldetéseid


1.) A kihívás egyre nagyobb. Egy gránitelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! 2.) Sajátítsd el a pszi képességet, és imádkozz oltáromnál úgy, hogy pszi szakértelmed legalább 3. szintű! 3.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy varkaudar behemót életét!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)



Páncélok és pajzsok

1 mászókarom (#78) 1 fekete bőrcsizma (#247) 2*vasvért (#164) 2 nagy vaspajzs (#161) 1*lánckesztyű (#230) $1 bronzsisak (#88) 1*kvazár sisak (#266) 1 bíbor erőöv (#291) 2*varkaudar csizma (#317) 1 vérvörös köpeny (#412) 1 fekete csuha (#375) $2 tankány karom (#237) 1*zafír erőöv (#397)


Fegyverek és lövedékek

10 ubuk dobónyíl (#138) 1 vasalt bunkó (#181) 4 vashegyű lándzsa (#182) $3 mérg. ubuk tüske (#137) 2 bumeráng (#249) $1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 kőkalapács (#13) 6 vas dobónyíl (#189) 4 tolmokov-koktél (#351) 1 mandibulakasza (#127) 6 ezüstshuriken (#327) 1 szigony (#389) 1 kőkés (#6) 5*csontpálca (#329)


Ékszerek és egyéb csecsebecsék

$1 obszidián függő (#195) 1*ezüst papi karkötő (#308) 1*villám szimbólum (#145) 2 ezüst nyaklánc (#117) 1*Rughar gyűrűje (#518) 2 gyöngysor (#192) $1 ametiszt medál (#275) 1 obszidián karkötő (#229) 1*smaragd védőgyűrű (#223) 1*Eldaran karkötője (#373)


Eszközök, használati tárgyak, készletek

1 távcső (#42) 3 aranytű (#272) 1 szeksztáns (#32) 1 mászókampó (#165) 1 furulya (#233) 1 acéltű (#334) 1 kulcskarika (#648) 1 ásó (#34) 1 márványkulcs (#245) 1 kötél (#92) 7 szent jogar (#150) 4+pukkanó tűcsapda (#336) 1 shinai gömb (#348) 1 nagy aranykulcs (#246) 1 pszi kő (#248) 4 deus ex machina (#1) 60 kaja (#2) 1 Morgan szilánkja (#508) 1 nagy bronzkulcs (#185)


Löttyök és porok, tartóstul

3 kavadu iszák (#25) [ bennük $5 csepp gyenge méreg (#26) ] (Kapacitás: 30, fér még: 25) 2 huhogó bibe (#332) [ üres ] (Kapacitás: 24, fér még: 24) 2 zöld üveg (#82) [ bennük 6 csepp ragasztó (#83) ] (Kapacitás: 40, fér még: 34) 4 uzbány csőr (#169) [ bennük $14 csepp ugh méreg (#166) ] (Kapacitás: 48, fér még: 34) 6 fűszertartó (#210) [ bennük 4 csepp sáfránypor (#211) ] (Kapacitás: 30, fér még: 26) 7 sullár hólyag (#168) [ bennük 16 csepp spiritusz (#170) ] (Kapacitás: 140, fér még: 124) 3 vizestömlő (#3) [ bennük 28 korty víz (#27) ] (Kapacitás: 60, fér még: 32) 3 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] (Kapacitás: 30, fér még: 30) 1 szent kehely (#257) [ benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260) ] (Kapacitás: 10, fér még: 0)


Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

$2 trikornis szarv (#198) $4 szvó-ektoplazma (#151) 4 gyöngymangó (#135) 3 manifeszt.nyúlvány (#214) 22 smirglilevél (#29) 10 púderkő (#119) 2 kőszem (#304) 9 purifikátor háj (#269) $56 drótszőr (#37) $2 fülemüle agyar (#267) $3 óndarab (#85) 6 fekete gyöngy (#99) 17 vasérc (#152) 1 bev formázó minta (#299) 6+főnixtoll (#563) 1 xirnox szív (#213) 1 kazmár gyökér (#205) 33 pirkit (#153) 2 ilkin érc (#232) 63 madártoll (#112) 1 lótuszvirág (#447) 1 csuklyavirág (#133) 4 Thargodan esszencia (#328 2 mutáns csont (#331) 3 kaktuszbogyó (#429) 1 galachmit (#310) 2 kvazár (#244) 1 fokhagyma (#403) Összsúly: 103.27 kg megterheltség: 107 %