TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2001. márc. 1. 9h:32'
EZ A 293. JÁTÉKHETED, 265. FORDULÓD
294. játékheted kezdete: márc. 8.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1026
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 3
Extra forduló: 1

WIFTOHI EL DOHREN KALANDJAI


45 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 37. pontnál.

v 184 elmormolod a 184. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a varázsszem varázslatot! [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] [5 pontot használtál fel, van még 550.]

kf 316 1 kézbeveszed/felveszed a 316. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a csontpálcát, majd a jobb kezedbe veszed a Pusztítás Botját. [0 pontot használtál fel, van még 540.]

v 132 elmormolod a 132. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a mágiadagály varázslatot! Varázslói varázslataid sokkal erősebbek lesznek. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+4% teo] [5 pontot használtál fel, van még 535.]

lm 38 38 38 mozogsz 38 38 38
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [38. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás]. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Notermanthi. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 52 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% teo] Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod a Notermanthi jobb vállát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 62 életpontot sebeztél. A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Pusztítás Botjával párszor keményen megütöd a Notermanthi bal vállát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A Notermanthi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy shinai gömb. Elhajítod a vacak Tguarkhan trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő Notermanthi trófeát. 3600 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Egy taalrut veszel észre magad előtt. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 61 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% teo] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A taalru fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-11 varázspont.) Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod a taalru egyik lábát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 69 életpontot sebeztél. Mielőtt észbekapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A taalru Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-12 varázspont.) A taalru szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függő, egy pular kristály, egy ezüst kulcs, egy trófea nyaklánc és egy ezüst nyaklánc. Eldobod az értéktelenné vált Orkhan Thai trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes taalru trófeát. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Egy furcsa, vibráló óriásszem van itt. Mintha beszélne hozzád... Igen, egy varázslatot akar neked megtanítani! A neve csupasz izom. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.) Az egyik sarokban találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy aranykulcs nyitja a ládát. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-10 életerő.) Életpontod a kritikus érték alá zuhant. Ezért óvatosságod mostantól 5: Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 658 arany, 3 aranylánc, 4 aranygyűrű, 2 arany karperec, 1 arany papi karkötő (ld. enc.), 2 galachmit, 6 ezüst gyűrű, 2 ezüst nyaklánc, 3 ezüst karkötő és 1 ametiszt medál. Gyorsan kiüríted a ládát. Némi kutatás után találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy aranykulcs nyitja a ládát. A láda belsejéből kattanás hallatszik, és gomolygó fehér füst emelkedik fel. Belélegezted! (-1 erő.) A szörnyű gáztól köhögni kezdesz. (-8 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 moa rubin (ld. enc.), 1 kvazár kesztyű (ld. enc.), 1 fpi formázó minta (ld. enc.), 6 kvazár, 1 mithril (ld. enc.), 3 manakristály ** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 bronzhegyű nyilat. ** (ld. enc.), 2 gyöngysor, 1 moa rubin, 1 roxati üvegszem ** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 3 óndarabot. ** (ld. enc.) és 3 Eldereth szilánk ** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 3 mérg. ubuk tüskét. ** (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. (Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+41 életerő). [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] (Felt. gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+39 életerő). [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] (Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+38 életerő). [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] (Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+44 életerő). [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] (Felt. gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+42 életerő). [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Egyhelyben toporogsz. Egyhelyben toporogsz. Figyelmeztetés: megterheltséged 100% fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 505.]

lm 38 38 38 mozogsz 38 38 38
Egyhelyben toporogsz. Egyhelyben toporogsz. Egyhelyben toporogsz. [0 pontot használtál fel, van még 505.]


ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BŰVÖS SHURIKEN (562. TÁRGY)
A bűvös shurikenek különleges mágikus potenciállal bíró mágikus dobófegyverek. Elkészítésükhöz ugyan nem szükséges varázstárgy készítés varázslat, viszont a megfelelő hatás eléréséhez kizárólag mágiával sűrűn átitatott helyen lehet őket megcsinálni. Erre kiválóan alkalmasak a Thargodan csatamezők. Bizony, nem kevés bátorság kell ahhoz, hogy a halálos kisugárzású, átkozott helyeken nekiállj, és Thargodan esszenciával bekenj egy ezüstshurikent. Még szerencse, hogy az eljárás mindössze 3 TVP-t igényel, és máris kész a 3D4+3 sebzésű dobófegyver, amely csak igen ritkán vész el.
PUSZTÍTÁS BOTJA (316. TÁRGY)
A Pusztítás Botja nagyhatalmú varázstárgy. Minden alkalommal, amikor lesújtasz vele egy ellenfeledre, egyúttal egy tűzesőt is kisütsz! Mindez nem igényel varázspontot és anyagi komponenst. A Pusztítás Botja egyébként egy mágikus ütőfegyver, amelyet +3 támadással használsz és sebzése 2D6+6. Használatához minimum 15-ös teológia szükséges.
TAALRU (249. SZÖRNY)
A taalru egy borzalmas pusztító erővel bíró, ámde lélek nélküli Thargodan. Közel négy méter magas, nyolc izmos póklábon közlekedik, felsőteste egy óriásira nőtt, felágaskodó tigroszlánra emlékeztet. A taalrukat a Thargodan hercegek tenyésztették ki, és gyakorlatilag bábként használják őket. Nem saját maguk utaznak egy másik létsíkra vagy a rivális Thargodan herceg birtokára, hanem egy taalrut küldenek, és beleköltöznek annak testébe. Ha a taalru megsemmisül, a Thargodan herceg huss, hazarepül, hátrahagyva az elhasznált testet. Természetesen, a hercegek igyekeznek gondoskodni arról, hogy erre ne kerüljön sor, és ezért a taalru a különböző varázslatok és támadási formák olyan arzenáljával van ellátva, hogy azt bármelyik Thargodan lord megirigyelné. Ha a taalrut nem birtokolja éppen lélek, mindig ura legutóbbi parancsát követi, és ez általában a pusztításra vonatkozik...
CSUPASZ IZOM (28. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat megnöveli az erődet, lehetővé téve, hogy ellenfeleiden még nagyobbat sebezzél és több fegyvert, páncélt tudj cipelni. Kezdők eggyel, profik kettővel vagy akár hárommal is meg tudják így egy fordulóra növelni az erejüket. A varázslat elmondása a V 28 paranccsal, 10 VP-ért történik.
ARANY PAPI KARKÖTŐ (309. TÁRGY)
A jó és gonosz istenek követői varázslatainak erősségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen előnyt - amíg nem öltenek magukra egy arany papi karkötőt! E varázstárgy viselésekor (KF 309) a pap varázslatainak erőssége sokkal nagyobb lesz, hatásában vetekedve egy hatalma teljében levő jó/gonosz papéval. Az arany papi karkötő hatása nem adódik össze más, hasonló jellegű tárgyakéval.
MOA RUBIN (379. TÁRGY)
Egy gyönyörűséges vörös ékszercsepp, egyedülálló látványosság a maga nevében. Az ősi Moák ékszerészei legendás hírűek voltak, és minden bizonnyal csodálatos ékszerek készítéséhez használták fel annak idején ezt a parányi rubint.
KVAZÁR KESZTYŰ (445. TÁRGY)
A kvazár kesztyű elkészítéséhez szükséges egy kvazár kohó, ahol a kesztyűhöz elegendő három kvazárt fel tudják hevíteni. A kovácsnak átadott Gór formázó minta segítségével a kvazár kesztyű elnyeri végleges formáját. A kikovácsolás mindössze 40 TVP-t vesz igénybe. A kvazár kesztyűt a KF 445 paranccsal viselheted, így hárommal megnő a védettséged. Ezenfelül pusztakezes harc esetén kapsz +3 sebzést. A kesztyű megrendelése a KT 445 paranccsal történik.
FPI FORMÁLÓ MINTA (419. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, szürkés, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy tőrt formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Fpi formázó minta. A Fpi a szúrófegyvert jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok szúrófegyver alakúra formázni.
MITHRIL (352. TÁRGY)
Nagyon mélyen, a föld alatt csillogó erek húzódnak meg. A legtapasztaltabb törpe bányászok képesek megtalálni és kibányászni ezt a hihetetlenül értékes és ritka fémet. A mithril kizárólag varázsfegyver készítésénél, megfelelő varázslatok használata mellett alkalmazható. Csak úgy kikalapálni belőle egy fegyvert... nos, ezzel minden törpe őst egyszerre gyalázol meg és húzod meg egyszersmind a szakállát. A mithril mágikus anyag, ezért megmunkálása lehetetlen mágia nélkül.
MANAKRISTÁLY (500. TÁRGY)
Ezer színben játszó, óriási hókristályra emlékeztető, csodálatosan szép tárgy a manakristály. Elképzelhetetlennek tartod, hogy emberi alkotás nyomán szülessen ez a csoda, csakis természeti képződmény lehet. Emberfeletti szépsége mellett mesés mágikus képességgel bír: ha összetöröd, varázspontod visszaáll a maximális lehetséges szintre. De ugyan ki bír egy ilyen csodát önző, anyagias érdekekből megsemmisíteni? A manakristályt a H 500 paranccsal tudod használni (ha legalább 50 VP-d hiányzik), illetve automatikusan felszabadítod a benne rejlő energiát, ha varázsolnál V paranccsal, de nincs elég varázspontod. A varázskőhöz hasonlóan, harc közben nincs időd manakristállyal szöszmötölni. Ha egyszerre birtokolsz manakristályt és varázskövet, akkor először mindig a varázskövet fogod összetörni az automatikusan használatnál. Egy körben legfeljebb egy manakristályt használhatsz fel. Ezenkívül az alábbi korlátozás érvényes: Ha taumaturgiád 100-nál nagyobb, amennyivel nagyobb 100-nál, annyiszor 2%-kal kevesebb varázspontot ad vissza, tehát 110-es taumaturgiánál 20%, 120-asnál 40%-kal kevesebbet kapsz, de legalább 200 vp-t mindig kapni fogsz, még 150-es taumaturgiánál is.
ROXATI ÜVEGSZEM (443. TÁRGY)
Roxatot nem véletlenül nevezték a tolvajok városának, rengeteg olyan apró "segédeszköz" is e városnak köszönheti eredetét, mint például a roxati üvegszem. Az üvegszem tolvajok számára igen hasznos kiegészítő: aki viseli, az mindig látja, hogy akivel találkozik, annak mi lapul hátizsákjában, pontosan úgy, mint a tolvajszem varázslat esetében. Az üvegszemet a KF 443 paranccsal akaszthatod a füledre (fülbevalóként kell KF-elni), és ha találkozol valakivel, automatikusan a szemedhez emeled.
ELDERETH SZILÁNK (512. TÁRGY)
Az idők kezdetétől, a virágzó őself kultúra, a silverina birodalom idejéből való mesés relikvia az Eldereth kristály. Több ezer év után már az is csoda, hogy néhány szilánk megmaradt belőle. Ha meg akarod kísérelni a lehetetlent, újra összerakni az Eldereth kristályt, a varázstárgy készítés varázslaton kívül harminc Eldereth szilánkra és három galachmitra van szükséged. A procedúra során, amely 30 TVP-t igényel, a galachmitokat porrá zúzod, és az így keletkezett mágikus ragasztóanyaggal illeszted össze a szilánkokat, ősi mágia megidézése közben.

KARAKTERLAPOD


Wiftohi el Dohren, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight főpapja vagy. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 265. fordulód.

erő : 37
iq : 32
ügyesség : 33
egészség : 30
szerencse: 35
tudatpont: 14/ 10
szint : 22
támadás : 21
védekezés: 46
életpont : 312/288
varázspt : 827/ 15
pszi pont: 10/ 4
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 40 %
jellem:semleges(-3)
pénz : 1451 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 182 cm
testsúly: 72 kg
életkor: 41 év
tul.pont: 0
kép.pont: 4
EFejl: 20 TU

Eddig összesen 1634 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7125 TP-t kaptál. Jelenleg 845785 TP-d van. A következő szinthez még 154215 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, ongóliant, taalru. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 királynő, 10 élőholt, 1 vadász, 5 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos. A 259. fordulódban 12 arany került a bankszámládra. 13 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (230%) << vashegyű lándzsa (150%) << vasalt bunkó (130%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0-9.); bumeráng (10-15.); ubuk dobónyíl (16-18.); vas dobónyíl (19-21.); bogyógránát (22-996.); ezüstshuriken (997.); tolmokov-koktél (998.); bogyógránát (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
  víziharc: 6/00 (-)  ökölvívás: 2/00 (-)  szúrófegyverek: *22/00 (-)  vágófegyverek: 9/00 (-)
  ütőfegyverek: 25/00 (-)  lőfegyverek: 5/00 (-)  dobófegyverek: *25/00 (-)

Egyéb ismeretek (szint)

  rejtőzködés: (01) 18/00 (-)  nyomkövetés: (02) 65/00 (-)  lopás: (03) 1/00 (-)  mászás: (04) 8/00 (-)
  csapdakészítés: (05) 16/00 (-)  csapdaészlelés: (06) 6/00 (+1/00)  gyógyítás: (07) 45/00 (-)  titkosírás: (08) 7/00 (-)
  felderítés: (09) 20/00 (-)  szörnyidomítás: (10) 4/00 (-)  teológia: (11) 38/00 (-)  taumaturgia: (12) 58/00 (-)
  szerencsejáték: (13) 1/00 (-)  zene: (14) 6/00 (-)  szörnyismeret: (15) 4/00 (-)  pszi: (16) 1/00 (-)
  zárnyitás: (17) 1/00 (-)  vadászat: (18) 7/00 (-)  bányászat: (19) 11/00 (-)  úszás: (20) 5/00 (-)

*** Feltételes parancsaid:


*készítesz 138. tárgyat (ubuk dobónyíl) (max. 4 db-ot)

*készítesz 6. tárgyat (kőkés) (max. 1 db-ot)
*készítesz 29. tárgyat (smirglilevél) (max. 20 db-ot)
*készítesz 249. tárgyat (bumeráng) (max. 1 db-ot)
ásol max. 24 pontért
*készítesz 19. tárgyat (kerek kő) (max. 10 db-ot)
*készítesz 189. tárgyat (vas dobónyíl) (max. 4 db-ot)
mászol max. 100 pontért
gyógyítasz 80 % életerő alatt, 30 pontért
*készítesz 17. tárgyat (szögletes kő) (max. 5 db-ot)
*készítesz 429. tárgyat (kaktuszbogyó) (max. 10 db-ot)
*készítesz 430. tárgyat (bogyógránát) (max. 4 db-ot)
*készítesz 119. tárgyat (púderkő) (max. 10 db-ot)
maradék tvp-dből 4. tulajdonságodat (egészség) TF-eled


Felt. támadás: *trikornis (#104), *bávatag golombár (#165), *átokmurgattyú (#225) Barátságosság: Kerekkorsó Rendje (ált.) KT (#9136), Szeretet Vándorai (ELENIOS) KT (#9138), őrjárat (#274), semlegesek (#989), jók (#990), quwarg ősmágus (#302), Igaz Barátok (semleges) KT (#9141)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Éber kakukk (#3 *6)[0%] Gyógymógy (#5 *6)[0%] Alkímia (#7 *7)[0%] Gondolatolvasás (#8 *9)[1%] Varázsfesték (#9 *4)[0%] Esőidézés (#11 *8)[1%] Erőpajzs I. (#12 *6)[0%] Méregsemlegesítés (#14 *10)[1%] Szaporítás (#15 *7)[0%] Kitartó ló (#19 *10)[1%] Korgó gyomor, huss (#21 *3)[0%] Unkreáció (#22 *0)[0%] Jellemrejtés (#23 *10)[1%] Hadiszerencse II. (#24 *6)[0%] Tündérfény (#25 *1)[0%] Tulajdonságpajzs (#26 *16)[2%] Harmadik szem (#27 *12)[1%] Csupasz izom (#28 *10)[1%] Kristálygömb (#54 *30)[3%] A lélek védelme (#57 *32)[4%] Tűzeső (#61 *16)[2%] Oltár eltörlése (#79 *60)[4%] Szörnycsábítás (#83 *14)[1%] Vasszerevzet (#86 *8)[1%] Szopókőpusztítás (#88 *21)[2%] Villámsújtás (#89 *15)[1%] DEM kreálása (#95 *90)[4%] Mágiadagály (#132 *25)[3%] Tárgyészlelés (#135 *35)[4%] Alku (#139 *20)[2%] Szopókőírtás (#174 *10)[1%]

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *5)[0%] Hhaar burka (#32 *6)[0%] Izomernyesztés (#33 *6)[0%] Varázsvédelem (#34 *8)[0%] Mágiatörés (#35 *10)[0%] Tompítás (#40 *8)[0%] Jégcsóva (#41 *15)[1%] Fehér glóbusz (#47 *13)[1%] Villámcsapás (#50 *18)[1%] Elektromos pajzs (#51 *14)[1%] Láthatatlanság (#76 *15)[1%] Láth. észlelése (#78 *7)[0%] Városi teleportáció (#96 *50)[4%] Varázsitalfőzés (#100 *30)[2%] Familiáris idézése (#159 *40)[3%] Varázskő készítés (#160 *140)[4%] Varázsenergia (#161 *35)[3%] Varázsszem (#184 *9)[0%] A munka gyümölcse (#224 *10)[0%] Villámmágia (#227 *36)[3%] Kalmárszem (#228 *11)[1%]

Pszi hatások


Pszi-ernyő (#64 *6)[3%]

Mágikus képességek


Tűzlehelet (#110 *0)

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


villámmágia varázsszem méregsemlegesítés varázsenergia Feltételes varázslat-használat: 18. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslataid listája: Jégcsóva (#41), Tűzeső (#61) Védekező varázslataid listája: Varázsvédelem (#34), Tompítás (#40), Elektromos pajzs (#51), Fehér glóbusz (#47)
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Izomernyesztés (#33)nómenklatura (#158) Villámcsapás (#50)semlegesek (#989)
Jégcsóva (#41)jók (#990) Mágiatörés (#35)Tharr hívei (#996)
Izomernyesztés (#33)kultúrmasztodon (#227) Izomernyesztés (#33)Zinthurg (#180)
Villámcsapás (#50)tguarkhan (#212) Jégcsóva (#41)őrült varázsló (#255)
Villámcsapás (#50)átokmurgattyú (#225) Tompítás (#40)őrült varázsló (#255)
Elektromos pajzs (#51)tguarkhan (#212) Varázsvédelem (#34)jók (#990)
Varázsvédelem (#34)gonoszok (#988) Elektromos pajzs (#51)semlegesek (#989)
Tompítás (#40)óriás csontváz (#176)

Elfogott szörnyeid


Rughar familiárisa (#245) státusz: OK;

Isteni küldetéseid


1.) A kihívás egyre nagyobb. Egy gránitelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! 2.) Sajátítsd el a pszi képességet, és imádkozz oltáromnál úgy, hogy pszi szakértelmed legalább 3. szintű! 3.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy varkaudar behemót életét!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)



Páncélok és pajzsok

1 mászókarom (#78) 1 fekete bőrcsizma (#247) 2*vasvért (#164) 2*nagy vaspajzs (#161) 1*lánckesztyű (#230) $1 bronzsisak (#88) 1*kvazár sisak (#266) 1 bíbor erőöv (#291) 2*varkaudar csizma (#317) 1 vérvörös köpeny (#412) 1 fekete csuha (#375) $2 tankány karom (#237) 1*zafír erőöv (#397) 1 kvazár kesztyű (#445)


Fegyverek és lövedékek

10 ubuk dobónyíl (#138) 1 vasalt bunkó (#181) 4 vashegyű lándzsa (#182) 6 bűvös shuriken (#562) 2 bumeráng (#249) 1 kőkalapács (#13) 7 vas dobónyíl (#189) 1 mandibulakasza (#127) 1 szigony (#389) 1 kőkés (#6) 3 csontpálca (#329) 1*Pusztítás Botja (#316)


Ékszerek és egyéb csecsebecsék

$2 obszidián függő (#195) 1*ezüst papi karkötő (#308) 1*villám szimbólum (#145) 1 roxati üvegszem (#443) 5 ezüst nyaklánc (#117) 1*Rughar gyűrűje (#518) $1 réz papi karkötő (#307) 4 gyöngysor (#192) $2 ametiszt medál (#275) 1 obszidián karkötő (#229) 1*smaragd védőgyűrű (#223) 1*Eldaran karkötője (#373) $5 ezüst karkötő (#158) $7 ezüst gyűrű (#180) $1 trófea nyaklánc (#196) $3 aranylánc (#191) $4 aranygyűrű (#193) $2 arany karperec (#194) 1 arany papi karkötő (#309)


Eszközök, használati tárgyak, készletek

1 távcső (#42) 3 aranytű (#272) 1 szeksztáns (#32) 1 mászókampó (#165) 1 furulya (#233) 3 manakristály (#500) 1 acéltű (#334) 1 kulcskarika (#648) 1 bronzkulcs (#76) 1 ásó (#34) 1 márványkulcs (#245) 1 kötél (#92) 7 szent jogar (#150) 4+pukkanó tűcsapda (#336) 2 shinai gömb (#348) 1 nagy aranykulcs (#246) 1 pszi kő (#248) 3+deus ex machina (#1) 1 Morgan szilánkja (#508) 2 nagy bronzkulcs (#185) 23 kaja (#2) 1 ezüst kulcs (#184)


Löttyök és porok, tartóstul

3 kavadu iszák (#25) [ bennük $5 csepp gyenge méreg (#26) ] (Kapacitás: 30, fér még: 25) 2 huhogó bibe (#332) [ üres ] (Kapacitás: 24, fér még: 24) 2 zöld üveg (#82) [ bennük 6 csepp ragasztó (#83) ] (Kapacitás: 40, fér még: 34) 4 uzbány csőr (#169) [ bennük 14 csepp ugh méreg (#166) ] (Kapacitás: 48, fér még: 34) 6 fűszertartó (#210) [ bennük 20 csepp sáfránypor (#211) ] (Kapacitás: 30, fér még: 10) 7 sullár hólyag (#168) [ bennük 3 csepp spiritusz (#170) ] (Kapacitás: 140, fér még: 137) 3 vizestömlő (#3) [ bennük 12 korty víz (#27) ] (Kapacitás: 60, fér még: 48) 3 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] (Kapacitás: 30, fér még: 30) 1 szent kehely (#257) [ benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260) ] (Kapacitás: 10, fér még: 0)


Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

$2 trikornis szarv (#198) $4 szvó-ektoplazma (#151) 4 gyöngymangó (#135) 3 manifeszt.nyúlvány (#214) 22 smirglilevél (#29) 10 púderkő (#119) 9 purifikátor háj (#269) $56 drótszőr (#37) $2 fülemüle agyar (#267) 11 fekete gyöngy (#99) 3 Eldereth szilánk (#512) 17 vasérc (#152) 1 bev formázó minta (#299) 6+főnixtoll (#563) 1 xirnox szív (#213) 1 kazmár gyökér (#205) 30 pirkit (#153) 2 ilkin érc (#232) 63 madártoll (#112) 1 lótuszvirág (#447) 1 csuklyavirág (#133) 2 Thargodan esszencia (#328 2 mutáns csont (#331) 15 kaktuszbogyó (#429) 3 galachmit (#310) 8 kvazár (#244) 1 fokhagyma (#403) 7 varányszem (#30) 15 szárnyas hernyó (#69) 1 pular kristály (#239) 2 moa rubin (#379) 1 fpi formázó minta (#419) 1 mithril (#352) Összsúly: 101.69 kg megterheltség: 108 %