TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2001. márc. 1. 9h:32'
EZ A 293. JÁTÉKHETED, 265. FORDULÓD
294. játékheted kezdete: márc. 8.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #1026
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 3
Extra forduló: 1 |
WIFTOHI EL DOHREN KALANDJAI
45 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 37. pontnál.
v 184 | elmormolod a 184. varázslatot
|
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült
elmondanod a varázsszem varázslatot! [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] [5 pontot
használtál fel, van még 550.]
kf 316 1 | kézbeveszed/felveszed a 316. tárgyat a jobb kezedbe
|
Elrakod a csontpálcát, majd a jobb kezedbe veszed a Pusztítás Botját. [0 pontot használtál fel, van még 540.]
v 132 | elmormolod a 132. varázslatot
|
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van!
Megidézted a mágiadagály varázslatot! Varázslói varázslataid sokkal erősebbek lesznek. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja
gyógyít (+2 életpont). [+4% teo] [5 pontot használtál fel, van még 535.]
lm 38 38 38 | mozogsz 38 38 38
|
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [38. PONT.] Sziszegést hallasz, és
a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6
támadás]. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Notermanthi. Mivel meglepni nem sikerült, ezért
gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau]
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is
ellenfeled felé egy tűzeső. 52 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% teo] Ellenfeled mágiatörés
varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Egek!
Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a
borzalmas kputtyintást. Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod a
Notermanthi jobb vállát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled
felé egy tűzeső. 62 életpontot sebeztél. A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A
Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Pusztítás Botjával párszor keményen
megütöd a Notermanthi bal vállát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre
tűzeső varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 36
életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 25 életpontot
vesztesz.) A Notermanthi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy shinai gömb. Elhajítod a vacak Tguarkhan
trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő Notermanthi trófeát. 3600 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan
semlegesíted a mérget. Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a
méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2
életpont). [+1% teo] Egy taalrut veszel észre magad előtt. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten
várod ellenfeled.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2
életpont). [+2% tau] Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot
eresztesz meg ellenfeled irányába. 61 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% teo] Ellenfeled mormol, majd
ujjaiból kirepül egy háló varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja
mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával
halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva,
megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. A taalru leken néhány pofont. (2
támadástól 29 életpontot vesztesz.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A taalru fogai
végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-11 varázspont.) Pusztítás
Botjával néhányszor megcsapod a taalru egyik lábát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz
a másikra. 69 életpontot sebeztél. Mielőtt észbekapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2
támadástól 29 életpontot vesztesz.) A taalru Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.)
Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-12 varázspont.)
A taalru szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függő, egy
pular kristály, egy ezüst kulcs, egy trófea nyaklánc és egy ezüst nyaklánc. Eldobod az értéktelenné vált Orkhan Thai trófeát,
és magadhoz veszel egy tekintélyes taalru trófeát. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Egy furcsa, vibráló óriásszem van itt.
Mintha beszélne hozzád... Igen, egy varázslatot akar neked megtanítani! A neve csupasz izom. Mágikus úton elsajátítod. (ld.
enc.) Az egyik sarokban találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban
levő nagy aranykulcs nyitja a ládát. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak
ki, alaposan összeégetve. (-10 életerő.) Életpontod a kritikus érték alá zuhant. Ezért óvatosságod mostantól 5: Minden
lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz.
Megnézed, hogy mi a zsákmány: 658 arany, 3 aranylánc, 4 aranygyűrű, 2 arany karperec, 1 arany papi karkötő (ld. enc.), 2
galachmit, 6 ezüst gyűrű, 2 ezüst nyaklánc, 3 ezüst karkötő és 1 ametiszt medál. Gyorsan kiüríted a ládát. Némi kutatás után
találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy aranykulcs
nyitja a ládát. A láda belsejéből kattanás hallatszik, és gomolygó fehér füst emelkedik fel. Belélegezted! (-1 erő.) A szörnyű
gáztól köhögni kezdesz. (-8 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Megnézed, hogy mi a
zsákmány: 1 moa rubin (ld. enc.), 1 kvazár kesztyű (ld. enc.), 1 fpi formázó minta (ld. enc.), 6 kvazár, 1 mithril (ld. enc.), 3
manakristály ** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 bronzhegyű nyilat. ** (ld. enc.), 2 gyöngysor, 1 moa rubin, 1
roxati üvegszem ** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 3 óndarabot. ** (ld. enc.) és 3 Eldereth szilánk ** Helyet
csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 3 mérg. ubuk tüskét. ** (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát.
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+41 életerő). [-8
varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
(Felt. gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+39 életerő). [-8
varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]
(Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe
áramlik (+38 életerő). [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
(Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe
áramlik (+44 életerő). [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]
(Felt. gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik
(+42 életerő). [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100% fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 505.]
lm 38 38 38 | mozogsz 38 38 38
|
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 505.]
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
BŰVÖS SHURIKEN (562. TÁRGY)
A bűvös shurikenek különleges mágikus potenciállal bíró mágikus dobófegyverek. Elkészítésükhöz ugyan nem szükséges
varázstárgy készítés varázslat, viszont a megfelelő hatás eléréséhez kizárólag mágiával sűrűn átitatott helyen lehet őket
megcsinálni. Erre kiválóan alkalmasak a Thargodan csatamezők. Bizony, nem kevés bátorság kell ahhoz, hogy a halálos
kisugárzású, átkozott helyeken nekiállj, és Thargodan esszenciával bekenj egy ezüstshurikent. Még szerencse, hogy az
eljárás mindössze 3 TVP-t igényel, és máris kész a 3D4+3 sebzésű dobófegyver, amely csak igen ritkán vész el.
PUSZTÍTÁS BOTJA (316. TÁRGY)
A Pusztítás Botja nagyhatalmú varázstárgy. Minden alkalommal, amikor lesújtasz vele egy ellenfeledre, egyúttal egy tűzesőt
is kisütsz! Mindez nem igényel varázspontot és anyagi komponenst. A Pusztítás Botja egyébként egy mágikus ütőfegyver,
amelyet +3 támadással használsz és sebzése 2D6+6. Használatához minimum 15-ös teológia szükséges.
TAALRU (249. SZÖRNY)
A taalru egy borzalmas pusztító erővel bíró, ámde lélek nélküli Thargodan. Közel négy méter magas, nyolc izmos póklábon
közlekedik, felsőteste egy óriásira nőtt, felágaskodó tigroszlánra emlékeztet. A taalrukat a Thargodan hercegek
tenyésztették ki, és gyakorlatilag bábként használják őket. Nem saját maguk utaznak egy másik létsíkra vagy a rivális
Thargodan herceg birtokára, hanem egy taalrut küldenek, és beleköltöznek annak testébe. Ha a taalru megsemmisül, a
Thargodan herceg huss, hazarepül, hátrahagyva az elhasznált testet. Természetesen, a hercegek igyekeznek gondoskodni
arról, hogy erre ne kerüljön sor, és ezért a taalru a különböző varázslatok és támadási formák olyan arzenáljával van ellátva,
hogy azt bármelyik Thargodan lord megirigyelné. Ha a taalrut nem birtokolja éppen lélek, mindig ura legutóbbi parancsát
követi, és ez általában a pusztításra vonatkozik...
CSUPASZ IZOM (28. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat megnöveli az erődet, lehetővé téve, hogy ellenfeleiden még nagyobbat sebezzél és több fegyvert, páncélt tudj
cipelni. Kezdők eggyel, profik kettővel vagy akár hárommal is meg tudják így egy fordulóra növelni az erejüket. A varázslat
elmondása a V 28 paranccsal, 10 VP-ért történik.
ARANY PAPI KARKÖTŐ (309. TÁRGY)
A jó és gonosz istenek követői varázslatainak erősségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A
semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen előnyt - amíg nem öltenek magukra egy arany papi karkötőt! E
varázstárgy viselésekor (KF 309) a pap varázslatainak erőssége sokkal nagyobb lesz, hatásában vetekedve egy hatalma
teljében levő jó/gonosz papéval. Az arany papi karkötő hatása nem adódik össze más, hasonló jellegű tárgyakéval.
MOA RUBIN (379. TÁRGY)
Egy gyönyörűséges vörös ékszercsepp, egyedülálló látványosság a maga nevében. Az ősi Moák ékszerészei legendás hírűek
voltak, és minden bizonnyal csodálatos ékszerek készítéséhez használták fel annak idején ezt a parányi rubint.
KVAZÁR KESZTYŰ (445. TÁRGY)
A kvazár kesztyű elkészítéséhez szükséges egy kvazár kohó, ahol a kesztyűhöz elegendő három kvazárt fel tudják hevíteni.
A kovácsnak átadott Gór formázó minta segítségével a kvazár kesztyű elnyeri végleges formáját. A kikovácsolás mindössze
40 TVP-t vesz igénybe. A kvazár kesztyűt a KF 445 paranccsal viselheted, így hárommal megnő a védettséged. Ezenfelül
pusztakezes harc esetén kapsz +3 sebzést. A kesztyű megrendelése a KT 445 paranccsal történik.
FPI FORMÁLÓ MINTA (419. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, szürkés, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy tőrt formáz. A
formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra
folyamán lehet előállítani. Ez egy Fpi formázó minta. A Fpi a szúrófegyvert jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a
segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok szúrófegyver alakúra formázni.
MITHRIL (352. TÁRGY)
Nagyon mélyen, a föld alatt csillogó erek húzódnak meg. A legtapasztaltabb törpe bányászok képesek megtalálni és
kibányászni ezt a hihetetlenül értékes és ritka fémet. A mithril kizárólag varázsfegyver készítésénél, megfelelő varázslatok
használata mellett alkalmazható. Csak úgy kikalapálni belőle egy fegyvert... nos, ezzel minden törpe őst egyszerre gyalázol
meg és húzod meg egyszersmind a szakállát. A mithril mágikus anyag, ezért megmunkálása lehetetlen mágia nélkül.
MANAKRISTÁLY (500. TÁRGY)
Ezer színben játszó, óriási hókristályra emlékeztető, csodálatosan szép tárgy a manakristály. Elképzelhetetlennek tartod,
hogy emberi alkotás nyomán szülessen ez a csoda, csakis természeti képződmény lehet. Emberfeletti szépsége mellett mesés
mágikus képességgel bír: ha összetöröd, varázspontod visszaáll a maximális lehetséges szintre. De ugyan ki bír egy ilyen
csodát önző, anyagias érdekekből megsemmisíteni? A manakristályt a H 500 paranccsal tudod használni (ha legalább 50
VP-d hiányzik), illetve automatikusan felszabadítod a benne rejlő energiát, ha varázsolnál V paranccsal, de nincs elég
varázspontod. A varázskőhöz hasonlóan, harc közben nincs időd manakristállyal szöszmötölni. Ha egyszerre birtokolsz
manakristályt és varázskövet, akkor először mindig a varázskövet fogod összetörni az automatikusan használatnál. Egy
körben legfeljebb egy manakristályt használhatsz fel.
Ezenkívül az alábbi korlátozás érvényes: Ha taumaturgiád 100-nál nagyobb, amennyivel nagyobb 100-nál, annyiszor 2%-kal
kevesebb varázspontot ad vissza, tehát 110-es taumaturgiánál 20%, 120-asnál 40%-kal kevesebbet kapsz, de legalább 200
vp-t mindig kapni fogsz, még 150-es taumaturgiánál is.
ROXATI ÜVEGSZEM (443. TÁRGY)
Roxatot nem véletlenül nevezték a tolvajok városának, rengeteg olyan apró "segédeszköz" is e városnak köszönheti
eredetét, mint például a roxati üvegszem. Az üvegszem tolvajok számára igen hasznos kiegészítő: aki viseli, az mindig látja,
hogy akivel találkozik, annak mi lapul hátizsákjában, pontosan úgy, mint a tolvajszem varázslat esetében. Az üvegszemet a
KF 443 paranccsal akaszthatod a füledre (fülbevalóként kell KF-elni), és ha találkozol valakivel, automatikusan a
szemedhez emeled.
ELDERETH SZILÁNK (512. TÁRGY)
Az idők kezdetétől, a virágzó őself kultúra, a silverina birodalom idejéből való mesés relikvia az Eldereth kristály. Több
ezer év után már az is csoda, hogy néhány szilánk megmaradt belőle. Ha meg akarod kísérelni a lehetetlent, újra összerakni
az Eldereth kristályt, a varázstárgy készítés varázslaton kívül harminc Eldereth szilánkra és három galachmitra van
szükséged. A procedúra során, amely 30 TVP-t igényel, a galachmitokat porrá zúzod, és az így keletkezett mágikus
ragasztóanyaggal illeszted össze a szilánkokat, ősi mágia megidézése közben.
KARAKTERLAPOD
Wiftohi el Dohren, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight főpapja vagy. Az
Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 265. fordulód.
erő : | 37 |
iq : | 32 |
ügyesség : | 33 |
egészség : | 30 |
szerencse: | 35 |
tudatpont: | 14/ 10 |
| |
|
szint : | 22 |
támadás : | 21 |
védekezés: | 46 |
életpont : | 312/288 |
varázspt : | 827/ 15 |
pszi pont: | 10/ 4 |
| |
|
merészség: | 10/ 5 |
agresszió: | 3 |
menekülés: | 40 % |
jellem: | semleges(-3) |
pénz : | 1451 arany |
halhatatlanság: | 1% |
| |
|
magasság: | 182 cm |
testsúly: | 72 kg |
életkor: | 41 év |
tul.pont: | 0 |
kép.pont: | 4 |
EFejl: | 20 TU |
| |
|
Eddig összesen 1634 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7125 TP-t kaptál. Jelenleg 845785 TP-d
van. A következő szinthez még 154215 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, ongóliant, taalru. A quwarg rajzásban leölt
quwargjaid: 1 királynő, 10 élőholt, 1 vadász, 5 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos. A 259. fordulódban 12 arany
került a bankszámládra. 13 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (230%) << vashegyű lándzsa (150%) << vasalt bunkó (130%)
Felt. lőfegyver használat: semmi (0-9.); bumeráng (10-15.); ubuk dobónyíl (16-18.); vas
dobónyíl (19-21.); bogyógránát (22-996.); ezüstshuriken (997.); tolmokov-koktél (998.);
bogyógránát (kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
víziharc: | 6/00 (-) | | ökölvívás: | 2/00 (-) | | szúrófegyverek: | *22/00 (-) | | vágófegyverek: | 9/00 (-) | |
ütőfegyverek: | 25/00 (-) | | lőfegyverek: | 5/00 (-) | | dobófegyverek: | *25/00 (-) | |
Egyéb ismeretek (szint)
rejtőzködés: | (01) 18/00 (-) | | nyomkövetés: | (02) 65/00 (-) | | lopás: | (03) 1/00 (-) | | mászás: | (04) 8/00 (-) | |
csapdakészítés: | (05) 16/00 (-) | | csapdaészlelés: | (06) 6/00 (+1/00) | | gyógyítás: | (07) 45/00 (-) | | titkosírás: | (08) 7/00 (-) | |
felderítés: | (09) 20/00 (-) | | szörnyidomítás: | (10) 4/00 (-) | | teológia: | (11) 38/00 (-) | | taumaturgia: | (12) 58/00 (-) | |
szerencsejáték: | (13) 1/00 (-) | | zene: | (14) 6/00 (-) | | szörnyismeret: | (15) 4/00 (-) | | pszi: | (16) 1/00 (-) | |
zárnyitás: | (17) 1/00 (-) | | vadászat: | (18) 7/00 (-) | | bányászat: | (19) 11/00 (-) | | úszás: | (20) 5/00 (-) | |
*** Feltételes parancsaid:
*készítesz 138. tárgyat (ubuk dobónyíl) (max. 4 db-ot)
*készítesz 6. tárgyat (kőkés) (max. 1 db-ot)
*készítesz 29. tárgyat (smirglilevél) (max. 20 db-ot)
*készítesz 249. tárgyat (bumeráng) (max. 1 db-ot)
ásol max. 24 pontért
*készítesz 19. tárgyat (kerek kő) (max. 10 db-ot)
*készítesz 189. tárgyat (vas dobónyíl) (max. 4 db-ot)
mászol max. 100 pontért
gyógyítasz 80 % életerő alatt, 30 pontért
*készítesz 17. tárgyat (szögletes kő) (max. 5 db-ot)
*készítesz 429. tárgyat (kaktuszbogyó) (max. 10 db-ot)
*készítesz 430. tárgyat (bogyógránát) (max. 4 db-ot)
*készítesz 119. tárgyat (púderkő) (max. 10 db-ot)
maradék tvp-dből 4. tulajdonságodat (egészség) TF-eled
Felt. támadás: *trikornis (#104), *bávatag golombár (#165), *átokmurgattyú (#225)
Barátságosság: Kerekkorsó Rendje (ált.) KT (#9136), Szeretet Vándorai (ELENIOS) KT (#9138),
őrjárat (#274), semlegesek (#989), jók (#990), quwarg ősmágus (#302), Igaz Barátok (semleges) KT (#9141)
*** Varázslataid (típusonként)
Papi varázslatok
Éber kakukk (#3 *6)[0%] Gyógymógy (#5 *6)[0%] Alkímia (#7 *7)[0%]
Gondolatolvasás (#8 *9)[1%] Varázsfesték (#9 *4)[0%] Esőidézés (#11 *8)[1%]
Erőpajzs I. (#12 *6)[0%] Méregsemlegesítés (#14 *10)[1%] Szaporítás (#15 *7)[0%]
Kitartó ló (#19 *10)[1%] Korgó gyomor, huss (#21 *3)[0%] Unkreáció (#22 *0)[0%]
Jellemrejtés (#23 *10)[1%] Hadiszerencse II. (#24 *6)[0%] Tündérfény (#25 *1)[0%]
Tulajdonságpajzs (#26 *16)[2%] Harmadik szem (#27 *12)[1%] Csupasz izom (#28 *10)[1%]
Kristálygömb (#54 *30)[3%] A lélek védelme (#57 *32)[4%] Tűzeső (#61 *16)[2%]
Oltár eltörlése (#79 *60)[4%] Szörnycsábítás (#83 *14)[1%] Vasszerevzet (#86 *8)[1%]
Szopókőpusztítás (#88 *21)[2%] Villámsújtás (#89 *15)[1%] DEM kreálása (#95 *90)[4%]
Mágiadagály (#132 *25)[3%] Tárgyészlelés (#135 *35)[4%] Alku (#139 *20)[2%]
Szopókőírtás (#174 *10)[1%]
Taumaturgia varázslatok
Energiatüskék (#29 *5)[0%] Hhaar burka (#32 *6)[0%] Izomernyesztés (#33 *6)[0%]
Varázsvédelem (#34 *8)[0%] Mágiatörés (#35 *10)[0%] Tompítás (#40 *8)[0%]
Jégcsóva (#41 *15)[1%] Fehér glóbusz (#47 *13)[1%] Villámcsapás (#50 *18)[1%]
Elektromos pajzs (#51 *14)[1%] Láthatatlanság (#76 *15)[1%] Láth. észlelése (#78 *7)[0%]
Városi teleportáció (#96 *50)[4%] Varázsitalfőzés (#100 *30)[2%] Familiáris idézése (#159 *40)[3%]
Varázskő készítés (#160 *140)[4%] Varázsenergia (#161 *35)[3%] Varázsszem (#184 *9)[0%]
A munka gyümölcse (#224 *10)[0%] Villámmágia (#227 *36)[3%] Kalmárszem (#228 *11)[1%]
Pszi hatások
Pszi-ernyő (#64 *6)[3%]
Mágikus képességek
Tűzlehelet (#110 *0)
Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások
villámmágia varázsszem méregsemlegesítés
varázsenergia
Feltételes varázslat-használat: 18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslataid listája:
Jégcsóva (#41), Tűzeső (#61)
Védekező varázslataid listája:
Varázsvédelem (#34), Tompítás (#40), Elektromos pajzs (#51),
Fehér glóbusz (#47)
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat |
Mit | Kire | | Mit | Kire |
Izomernyesztés (#33) | nómenklatura (#158) | | Villámcsapás (#50) | semlegesek (#989) |
Jégcsóva (#41) | jók (#990) | | Mágiatörés (#35) | Tharr hívei (#996) |
Izomernyesztés (#33) | kultúrmasztodon (#227) | | Izomernyesztés (#33) | Zinthurg (#180) |
Villámcsapás (#50) | tguarkhan (#212) | | Jégcsóva (#41) | őrült varázsló (#255) |
Villámcsapás (#50) | átokmurgattyú (#225) | | Tompítás (#40) | őrült varázsló (#255) |
Elektromos pajzs (#51) | tguarkhan (#212) | | Varázsvédelem (#34) | jók (#990) |
Varázsvédelem (#34) | gonoszok (#988) | | Elektromos pajzs (#51) | semlegesek (#989) |
Tompítás (#40) | óriás csontváz (#176) | |
|
Elfogott szörnyeid
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK;
Isteni küldetéseid
1.) A kihívás egyre nagyobb. Egy gránitelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni
is nehéz feladat! 2.) Sajátítsd el a pszi képességet, és imádkozz oltáromnál úgy, hogy
pszi szakértelmed legalább 3. szintű! 3.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy
varkaudar behemót életét!
Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)
Páncélok és pajzsok
1 mászókarom (#78) 1 fekete bőrcsizma (#247) 2*vasvért (#164)
2*nagy vaspajzs (#161) 1*lánckesztyű (#230) $1 bronzsisak (#88)
1*kvazár sisak (#266) 1 bíbor erőöv (#291) 2*varkaudar csizma (#317)
1 vérvörös köpeny (#412) 1 fekete csuha (#375) $2 tankány karom (#237)
1*zafír erőöv (#397) 1 kvazár kesztyű (#445)
Fegyverek és lövedékek
10 ubuk dobónyíl (#138) 1 vasalt bunkó (#181) 4 vashegyű lándzsa (#182)
6 bűvös shuriken (#562) 2 bumeráng (#249) 1 kőkalapács (#13)
7 vas dobónyíl (#189) 1 mandibulakasza (#127) 1 szigony (#389)
1 kőkés (#6) 3 csontpálca (#329) 1*Pusztítás Botja (#316)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$2 obszidián függő (#195) 1*ezüst papi karkötő (#308) 1*villám szimbólum (#145)
1 roxati üvegszem (#443) 5 ezüst nyaklánc (#117) 1*Rughar gyűrűje (#518)
$1 réz papi karkötő (#307) 4 gyöngysor (#192) $2 ametiszt medál (#275)
1 obszidián karkötő (#229) 1*smaragd védőgyűrű (#223) 1*Eldaran karkötője (#373)
$5 ezüst karkötő (#158) $7 ezüst gyűrű (#180) $1 trófea nyaklánc (#196)
$3 aranylánc (#191) $4 aranygyűrű (#193) $2 arany karperec (#194)
1 arany papi karkötő (#309)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 távcső (#42) 3 aranytű (#272) 1 szeksztáns (#32)
1 mászókampó (#165) 1 furulya (#233) 3 manakristály (#500)
1 acéltű (#334) 1 kulcskarika (#648) 1 bronzkulcs (#76)
1 ásó (#34) 1 márványkulcs (#245) 1 kötél (#92)
7 szent jogar (#150) 4+pukkanó tűcsapda (#336) 2 shinai gömb (#348)
1 nagy aranykulcs (#246) 1 pszi kő (#248) 3+deus ex machina (#1)
1 Morgan szilánkja (#508) 2 nagy bronzkulcs (#185) 23 kaja (#2)
1 ezüst kulcs (#184)
Löttyök és porok, tartóstul
3 kavadu iszák (#25) [ bennük $5 csepp gyenge méreg (#26) ] (Kapacitás: 30, fér még: 25)
2 huhogó bibe (#332) [ üres ] (Kapacitás: 24, fér még: 24)
2 zöld üveg (#82) [ bennük 6 csepp ragasztó (#83) ] (Kapacitás: 40, fér még: 34)
4 uzbány csőr (#169) [ bennük 14 csepp ugh méreg (#166) ] (Kapacitás: 48, fér még: 34)
6 fűszertartó (#210) [ bennük 20 csepp sáfránypor (#211) ] (Kapacitás: 30, fér még: 10)
7 sullár hólyag (#168) [ bennük 3 csepp spiritusz (#170) ] (Kapacitás: 140, fér még: 137)
3 vizestömlő (#3) [ bennük 12 korty víz (#27) ] (Kapacitás: 60, fér még: 48)
3 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] (Kapacitás: 30, fér még: 30)
1 szent kehely (#257) [ benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260) ] (Kapacitás: 10, fér még: 0)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$2 trikornis szarv (#198) $4 szvó-ektoplazma (#151) 4 gyöngymangó (#135)
3 manifeszt.nyúlvány (#214) 22 smirglilevél (#29) 10 púderkő (#119)
9 purifikátor háj (#269) $56 drótszőr (#37) $2 fülemüle agyar (#267)
11 fekete gyöngy (#99) 3 Eldereth szilánk (#512) 17 vasérc (#152)
1 bev formázó minta (#299) 6+főnixtoll (#563) 1 xirnox szív (#213)
1 kazmár gyökér (#205) 30 pirkit (#153) 2 ilkin érc (#232)
63 madártoll (#112) 1 lótuszvirág (#447) 1 csuklyavirág (#133)
2 Thargodan esszencia (#328 2 mutáns csont (#331) 15 kaktuszbogyó (#429)
3 galachmit (#310) 8 kvazár (#244) 1 fokhagyma (#403)
7 varányszem (#30) 15 szárnyas hernyó (#69) 1 pular kristály (#239)
2 moa rubin (#379) 1 fpi formázó minta (#419) 1 mithril (#352)
Összsúly: 101.69 kg megterheltség: 108 %