TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2001. ápr. 25. 15h:16'
EZ A 301. JÁTÉKHETED, 275. FORDULÓD
302. játékheted kezdete: máj. 3.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1026
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : -2
Extra forduló: 1

WIFTOHI EL DOHREN KALANDJAI



be 70 bemész a 70. titkos labirintusba
Az útmutatás pontos volt: rábukkansz a hatalmas fém félgömbre. Közelebb lépsz, és a tenyeredet a két piros foltra helyezed, majd azt mondod: "Ok-plua, ez nem phua!" Feltárul az ajtó, mögötte meredek járat sötétlik. Bepillantasz: teljes a sötétség. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Leóvakodsz a mélybe. Csöpögést hallasz: a szűk folyosót részben elárasztotta a víz! [5 pontot használtál fel, van még 166.]

fgy 80 10 1 felt. gyógyítás 80 10
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

(Felt. gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] (Felt. gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+37 életerő). [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] [10 pontot használtál fel, van még 156.]

lm 2 4 11 mozogsz 2 4 11
A folyosó zsákutcában végződik, viszont van itt egy kis tó. A térkép szerint esetleg érdemes lemerülni a víz alá, és dél felé úszva, kibukkanhatsz a másik folyosón. Nagy levegőt veszel, és alámerülsz! Hamarosan kibukkansz a túloldalon. [2->3. PONT.] Újabb barlangtó, újabb merülésre van szükség. Sikeresen átjutottál. De mindened vizes lett! [4->5. PONT.] Kanyarodik a folyosó. [6. PONT.] A barlang itt egyenetlenül tekerekve vezet tovább. Az agyagfal itt-ott lüktetni, megmozdulni látszik. [7. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy agyagelementál. {egyik sebzési módja: 2x 3d10+10.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az agyagelementál testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az agyagelementál testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod az agyagelementál testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 924 tapasztalati pontot kaptál. Továbbmész a nehezen belátható, tekergődző folyosón. [8. PONT.] Egy agyagelementál lakik itt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az agyagelementál agyagtestét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az agyagelementál agyagtestét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Harci kalapáccsal megütöd az agyagelementál fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az agyagelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 924 tapasztalati pontot kaptál. A Moa ősök csillogását szinte kézzel lehet tapintani. A kusza alagútrendszerben lépkedve azon töprengesz, hogy vajon tényleg a Moák építették-e ezt a primitív dungeont? Hát, nem túl valószínű... Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. A terem, ahová belépsz, egyfajta raktárszobának tűnik. [11. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 4 moa üveggömb, 1 moa obszidián, 2 gyógykenőcs, 1 szent jogar és 2 kvazár. Felpakolsz. [40 pontot használtál fel, van még 116.]

lm 11 13 13 mozogsz 11 13 13
Egyhelyben toporogsz. A kusza alagútrendszerben lépkedve azon töprengesz, hogy vajon tényleg a Moák építették-e ezt a primitív dungeont? Hát, nem túl valószínű... Mélyen bent jársz a labirintusban, remélhetőleg nem tévedtél el. Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 6 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz. Elérkeztél a központi terembe, ahonnét minden irányba vezet út. A plafonon furcsa, valószínűleg Moa írásjeleket világítasz meg. [13. PONT.] Egy bazaltelementált pillantasz meg. {max. életpontja: 151-170.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a bazaltelementál nyakát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bazaltelementál bazalttestét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a bazaltelementál fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A bazaltelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1230 tapasztalati pontot kaptál. Egyhelyben toporogsz. [15 pontot használtál fel, van még 101.]

lm 15 17 18 mozogsz 15 17 18
Nyomulsz. Egy zsákutca! Biztos valami kincs lesz itt. [15. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált! Mielőtt bevennéd a kanyart, félve előrelesel - de semmi! [16. PONT.] Egy kis szobába értél, az évszázadokig sötétben várakozó köveken a fény és árnyék furcsa táncot jár. [17. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Továbbmész. Bekukkantasz ebbe az apró cellába, hátha találsz valamit. [18. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [30 pontot használtál fel, van még 71.]

lm 20 13 23 mozogsz 20 13 23
Továbbmész. Rossz előérzettől kísérve lépsz be az utolsó szobácskába. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy bazaltelementál van előtted! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a bazaltelementál bazalttestét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bazaltelementál nyakát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Harci kalapáccsal megütöd a bazaltelementál testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mancsával a bazaltelementál végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1230 tapasztalati pontot kaptál. Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő rézkulcs nyitja a ládát. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-8 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy aranykulcs, 1 moa gyöngy és 1 ezüst kulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Továbbmész. Mielőtt bevennéd a kanyart, félve előrelesel - de semmi! [16. PONT.] Nyomulsz. Elérkeztél a központi terembe, ahonnét minden irányba vezet út. A plafonon furcsa, valószínűleg Moa írásjeleket világítasz meg. [13. PONT.] Ellenőrzöd a térképen, hogy jó felé mész-e. Igen, most vagy az M betű bal felső csücskénél. Elérkeztél a MOA felirat jobb felső csücskéhez. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy agyagelementál. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az agyagelementál agyagtestét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az agyagelementál fejét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Harci kalapáccsal megütöd az agyagelementál jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál mancsával oldalba lök. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az agyagelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 924 tapasztalati pontot kaptál. Kanyarodik a folyosó: a gigantikus felirat közepénél jársz. [45 pontot használtál fel, van még 26.]

lm 30 31 26 mozogsz 30 31 26
Elérkezel az O és az A betű közötti átjáróhoz. Különös szagot érzel, ahogy továbbmész: mintha valamilyen idegen, nem evilági anyagot égetnének valahol. [27. PONT.] Ez a terem, ahová belépsz, tele van fényes, kék szálakkal. Át- meg átszövik a térséget, furcsa, extraterriális hangulatot kölcsönözve a teremnek. Itt-ott apró gubókat látsz, amelyekben mozog valami. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy pszi elementál! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 10 életpontot vesztettél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi hatás! Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bűvös shuriken. Lövedéked átfúrja a pszi elementál farkát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A pszi elementál szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 560 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy pszi elementál. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bűvös shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A pszi elementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 560 tapasztalati pontot kaptál. Belesel a középső nyílásba. [30. PONT.] Megvizsgálod a déli nyílást. [31. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [25 pontot használtál fel, van még 1.]

KARAKTERLAPOD


Wiftohi el Dohren, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight nagyhatalmú főpapja vagy. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 275. fordulód.

erő : 37
iq : 32
ügyesség : 36
egészség : 30
szerencse: 35
tudatpont: 14/ 4
szint : 22
támadás : 21
védekezés: 40
életpont : 327/292
varázspt : 874/ 10
pszi pont: 38/ 20
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 35 %
jellem:semleges
pénz : 331 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 182 cm
testsúly: 72 kg
életkor: 41 év
tul.pont: 0
kép.pont: 2
EFejl: 20 TU

Eddig összesen 1695 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14337 TP-t kaptál. Jelenleg 937570 TP-d van. A következő szinthez még 62430 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, ősdentor, taalru. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 királynő, 10 élőholt, 1 vadász, 5 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos. A 273. fordulódban 2214 arany került a bankszámládra. 2258 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


Felt. fegyverváltás: << vámpírtőr (180%) << tyrex bunkó (150%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0-9.); bumeráng (10-15.); ubuk dobónyíl (16-18.); vas dobónyíl (19-21.); bogyógránát (22-996.); ezüstshuriken (997.); bűvös shuriken (998.); tüske (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
  víziharc: 6/00 (-)  ökölvívás: 2/00 (-)  szúrófegyverek: 23/00 (-)  vágófegyverek: 9/00 (-)
  ütőfegyverek: 26/00 (-)  lőfegyverek: 5/00 (-)  dobófegyverek: 26/00 (-)

Egyéb ismeretek (szint)

  rejtőzködés: (01) 18/00 (-)  nyomkövetés: (02) 68/00 (-)  lopás: (03) 1/00 (-)  mászás: (04) 9/00 (-)
  csapdakészítés: (05) 16/00 (-)  csapdaészlelés: (06) 14/00 (+0/00)  gyógyítás: (07) 47/00 (-)  titkosírás: (08) 8/00 (-)
  felderítés: (09) 20/00 (-)  szörnyidomítás: (10) 4/00 (-)  teológia: (11) 40/00 (-)  taumaturgia: (12) 60/00 (+1/00)
  szerencsejáték: (13) 1/00 (-)  zene: (14) 6/00 (-)  szörnyismeret: (15) 5/00 (+1/00)  pszi: (16) 4/00 (-)
  zárnyitás: (17) 1/00 (-)  vadászat: (18) 7/00 (-)  bányászat: (19) 12/00 (-)  úszás: (20) 5/00 (-)

*** Feltételes parancsaid:


A DEM 8 mező távolságra repítsen
mászol max. 100 pontért
gyógyítasz 80 % életerő alatt, 10 pontért max. 1 alkalommal
*készítesz 312. tárgyat (borkonyó bibe) (max. 100 db-ot)
*készítesz 429. tárgyat (kaktuszbogyó) (max. 20 db-ot)
*készítesz 430. tárgyat (bogyógránát) (max. 4 db-ot)
*készítesz 189. tárgyat (vas dobónyíl) (max. 4 db-ot)
*készítesz 22. tárgyat (tüske) (max. 20 db-ot)
*készítesz 17. tárgyat (szögletes kő) (max. 5 db-ot)
*készítesz 19. tárgyat (kerek kő) (max. 5 db-ot)
maradék tvp-dből 3. tulajdonságodat (ügyesség) TF-eled


Felt. támadás: *trikornis (#104), *bávatag golombár (#165), *átokmurgattyú (#225), *adószedő (#234), *Raia Szent Lovagja (#239) Barátságosság: Kerekkorsó Rendje (ált.) KT (#9136), Szeretet Vándorai (ELENIOS) KT (#9138), őrjárat (#274), semlegesek (#989), jók (#990), quwarg ősmágus (#302), Igaz Barátok (semleges) KT (#9141)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Éber kakukk (#3 *6)[0%] Gyógymógy (#5 *6)[0%] Alkímia (#7 *7)[0%] Gondolatolvasás (#8 *9)[1%] Varázsfesték (#9 *4)[0%] Esőidézés (#11 *8)[1%] Erőpajzs I. (#12 *6)[0%] Méregsemlegesítés (#14 *10)[1%] Szaporítás (#15 *7)[0%] Kitartó ló (#19 *10)[1%] Korgó gyomor, huss (#21 *3)[0%] Unkreáció (#22 *0)[0%] Jellemrejtés (#23 *10)[1%] Hadiszerencse II. (#24 *6)[0%] Tündérfény (#25 *1)[0%] Tulajdonságpajzs (#26 *16)[2%] Harmadik szem (#27 *12)[1%] Csupasz izom (#28 *10)[1%] Kristálygömb (#54 *30)[3%] A lélek védelme (#57 *32)[4%] Tűzeső (#61 *16)[2%] Oltár eltörlése (#79 *60)[4%] Szörnycsábítás (#83 *14)[1%] Szörnyidézés (#84 *72)[4%] Vasszerevzet (#86 *8)[1%] Szopókőpusztítás (#88 *21)[2%] Villámsújtás (#89 *15)[1%] Agyburok (#90 *11)[1%] DEM kreálása (#95 *90)[4%] Erőpajzs III. (#127 *30)[3%] Mágiadagály (#132 *25)[3%] Tárgyészlelés (#135 *35)[4%] Alku (#139 *20)[2%] Mágikus ütés (#147 *18)[2%] Esszenciavédelem (#165 *15)[1%] Szopókőírtás (#174 *10)[1%]

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *5)[0%] Hhaar burka (#32 *6)[0%] Izomernyesztés (#33 *6)[0%] Varázsvédelem (#34 *8)[0%] Mágiatörés (#35 *10)[0%] Tompítás (#40 *8)[0%] Jégcsóva (#41 *15)[1%] Fehér glóbusz (#47 *13)[1%] Villámcsapás (#50 *18)[1%] Elektromos pajzs (#51 *14)[1%] Láthatatlanság (#76 *15)[1%] Láth. észlelése (#78 *7)[0%] Városi teleportáció (#96 *50)[4%] Varázsitalfőzés (#100 *30)[2%] Felszínre ugrás (#109 *25)[2%] Tűzmágia (#157 *24)[2%] Familiáris idézése (#159 *40)[3%] Varázskő készítés (#160 *140)[4%] Varázsenergia (#161 *35)[3%] Városi teleport II. (#181 *60)[4%]Varázsszem (#184 *9)[0%] Állatvédelem (#192 *25)[2%] A munka gyümölcse (#224 *10)[0%] Villámmágia (#227 *36)[3%] Kalmárszem (#228 *11)[1%]

Pszi hatások


Pszi-ernyő (#64 *6)[3%] Auratranszformáció (#65 *10)[5%] Pszi-regeneráció (#66 *12)[6%] Felejtés (#68 *5)[2%]

Mágikus képességek


Tűzlehelet (#110 *0)

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


méregsemlegesítés villámmágia tűzmágia állatvédelem Feltételes varázslat-használat: 18. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslataid listája: Jégcsóva (#41), Tűzeső (#61), Villámcsapás (#50) Védekező varázslataid listája: Varázsvédelem (#34), Tompítás (#40), Elektromos pajzs (#51), Fehér glóbusz (#47)
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Izomernyesztés (#33)nómenklatura (#158) Izomernyesztés (#33)kultúrmasztodon (#227)
Villámcsapás (#50)tguarkhan (#212) Izomernyesztés (#33)Zinthurg (#180)
Jégcsóva (#41)őrült varázsló (#255) Tűzeső (#61)kronotapír (#286)
Tűzeső (#61)quwarg parafenomén (#248) Izomernyesztés (#33)Raia Szent Lovagja (#239)
Tompítás (#40)őrült varázsló (#255) Elektromos pajzs (#51)tguarkhan (#212)

Elfogott szörnyeid


Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes;

Isteni küldetéseid


1.) A kihívás egyre nagyobb. Egy gránitelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! 2.) Hozz létre mithrilt mesterséges úton! 3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)



Páncélok és pajzsok

1 mászókarom (#78) 1 törpe bakancs (#475) 1*vasvért (#164) 1*lánckesztyű (#230) 1*kvazár sisak (#266) $1*varkaudar csizma (#317) 1*zafír erőöv (#397) 1 szürke bőrkesztyű (#271)


Fegyverek és lövedékek

4 vas dobónyíl (#189) 10 ubuk dobónyíl (#138) 1*fúvócső (#20) 5 szögletes kő (#17) 6 bűvös shuriken (#562) 4 bogyógránát (#430) 5 kerek kő (#19) 1 bumeráng (#249) 1 bot (#4) 1 kőkalapács (#13) 12 tüske (#22) 1 mandibulakasza (#127) 1 tyrex bunkó (#421) 1 szigony (#389) 1 vámpírtőr (#364) 1 kőkés (#6) 1*Pusztítás Botja (#316) 1*harci kalapács (#174)


Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*villám szimbólum (#145) 1*roxati üvegszem (#443) 1*Rughar gyűrűje (#518) 1 obszidián karkötő (#229) 1*smaragd védőgyűrű (#223) 1*Eldaran karkötője (#373) 1*arany papi karkötő (#309)


Eszközök, használati tárgyak, készletek

3 varázskő (#305) 1 távcső (#42) 2 kristályfolyadék (#449) 3 aranytű (#272) 1 szeksztáns (#32) 1 mászókampó (#165) 1 furulya (#233) 1 acéltű (#334) 1 kulcskarika (#648) 1 ásó (#34) 1 szent jogar (#150) 1 kötél (#92) $1 nagy aranykulcs (#246) 4+pukkanó tűcsapda (#336) $1 ezüst kulcs (#184) 9 gyógykenőcs (#313) 6+deus ex machina (#1) 1 kristálygömb (#265) 1 Morgan szilánkja (#508)


Löttyök és porok, tartóstul

3 kavadu iszák (#25) [ üres ] (Kapacitás: 30, fér még: 30) 2 huhogó bibe (#332) [ üres ] (Kapacitás: 24, fér még: 24) 2 zöld üveg (#82) [ bennük 26 csepp ragasztó (#83) ] (Kapacitás: 40, fér még: 14) 4 uzbány csőr (#169) [ bennük 27 csepp ugh méreg (#166) ] (Kapacitás: 48, fér még: 21) 6 fűszertartó (#210) [ bennük 15 csepp sáfránypor (#211) ] (Kapacitás: 30, fér még: 15) 7 sullár hólyag (#168) [ bennük 22 csepp spiritusz (#170) ] (Kapacitás: 140, fér még: 118) 3 vizestömlő (#3) [ bennük 56 korty víz (#27) ] (Kapacitás: 60, fér még: 4) 4 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] (Kapacitás: 40, fér még: 40) 1 szent kehely (#257) [ üres ] (Kapacitás: 10, fér még: 10)


Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

1 kőszem (#304) 7 borkonyó bibe (#312) 1 kék orchidea (#68) 6 gyöngymangó (#135) 3 manifeszt.nyúlvány (#214) 22 smirglilevél (#29) 9 purifikátor háj (#269) 33 drótszőr (#37) 13 fekete gyöngy (#99) 10 ezüstdarab (#326) 3 álompor (#396) 4 moa üveggömb (#383) 5 vasérc (#152) 1 moa obszidián (#380) 6+főnixtoll (#563) 2 xirnox szív (#213) 2 mocsári penke (#148) 25 kaktuszbogyó (#429) 1 kazmár gyökér (#205) 5 pirkit (#153) 1 moa gyöngy (#378) 15 madártoll (#112) 6 lótuszvirág (#447) 2 remák szív (#264) 1 csuklyavirág (#133) 2 Thargodan esszencia (#328 6 rézdarab (#70) 10 kvazár (#244) 5 fokhagyma (#403) 7 varányszem (#30) 16 szárnyas hernyó (#69) 1 pular kristály (#239) 1 moa rubin (#379) 1 mithril (#352) Összsúly: 88.29 kg megterheltség: 93 %