Betáplálva: 2001. máj. 18. 9h:44'
EZ A 304. JÁTÉKHETED, 278. FORDULÓD 305. játékheted kezdete: máj. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. | KALANDOZÓ: #1026
SZÁMLA : XXXX ZSETONOK : 83 Extra forduló: 1 |
be 71 | bemész a 71. titkos labirintusba |
lm 6 7 6 | mozogsz 6 7 6 |
lm 9 11 16 | mozogsz 9 11 16 |
lm 17 18 18 | mozogsz 17 18 18 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau]
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 75 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+3%
tau] Bogyógránátot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bogyógránát. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex oszlopos
lábát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra
támadsz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (4 támadással 165
életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a tyrannoszaurusz rex farkát. (2 támadással 19 életpontot
sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval néhányszor
megcsapod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a
tyrannoszaurusz rex jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti.
(1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a
mandibulakaszát, szereztél 1 tyrex csontot. 2567 tapasztalati pontot kaptál. Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 3
bordacsont, 1 lajhár csont, 2 lapockacsont és 7 mutáns csont. Felpakolsz.
(Felt. gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+37 életerő). [-8
varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
(Felt. gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik
(+42 életerő). [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Egyhelyben toporogsz.
[26 pontot használtál fel, van még 75.]
lm 11 2 5 | mozogsz 11 2 5 |
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 26 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálosztó kain jobb vállát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra rontasz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a halálosztó kain tüskés bőrét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a halálosztó kain fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A halálosztó kain néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 kőszemet. 1355 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Egy nómenklatúrát pillantasz meg. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a nómenklatúra bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Elszántan ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nómenklatúra nyálkás tömegét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a nómenklatúra bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a nómenklatúra száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál. Egy ekharion lakik itt. {max. életpontja: 191-205.} Fegyvere egy göcsörtös bunkó. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 143 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az ekharion ragyás testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Hoppálé! 1 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 36 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 göcsörtös bunkót. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy borzalmas varkaudar. Fegyvere egy vashegyű lándzsa. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 159 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy igazgy. fülbevaló. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vashegyű lándzsát ** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 dözmöng szívet. **, 20 aranyat és 1 arany karperecet[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Egy norpadolótika lakik itt. {támadása: 46.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 72 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel megdöfködöd a norpadolótika testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Harci kalapáccsal többször eltalálod a norpadolótika jobb oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A norpadolótika összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy nanda. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 153 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nanda bal vállát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A nanda most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1920 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy kultúrmasztodon! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Támadó varázslatot
alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több
lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a
tyrex bunkót. Elszántan a másikra rohansz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kultúrmasztodon
testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a kultúrmasztodon fejét. (2
támadással 11 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 24
életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 120 életpontot
sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a kultúrmasztodon jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt
rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan,
aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 12 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Egy orbitális mackósajtot pillantasz
meg. (ld. enc.) Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 4. pontnál
vagy. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +101 életerő.) Magadra kensz egy
adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +103 életerő.) [72 pontot használtál fel, van még 3.]
lm 5 5 5 | mozogsz 5 5 5 |
|
|
|
|
Eddig összesen 1732 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23044 TP-t kaptál. Jelenleg 984650 TP-d van. A következő szinthez még 15350 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, ősdentor, taalru. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 királynő, 10 élőholt, 1 vadász, 5 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos. A 273. fordulódban 2214 arany került a bankszámládra. 2324 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
Felt. fegyverváltás: << vámpírtőr (220%) << tyrex bunkó (180%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0-9.); bumeráng (10-15.); ubuk dobónyíl (16-18.); vas dobónyíl (19-21.); bogyógránát (22-996.); ezüstshuriken (997.); bűvös shuriken (998.); tüske (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
víziharc: | 6/00 (-) | ökölvívás: | 2/00 (-) | szúrófegyverek: | 23/00 (-) | vágófegyverek: | 9/00 (-) | ||||
ütőfegyverek: | 26/00 (-) | lőfegyverek: | 5/00 (-) | dobófegyverek: | 26/00 (-) |
rejtőzködés: | (01) 18/00 (-) | nyomkövetés: | (02) 69/00 (+1/00) | lopás: | (03) 1/00 (-) | mászás: | (04) 9/00 (-) | ||||
csapdakészítés: | (05) 16/00 (-) | csapdaészlelés: | (06) 6/00 (-) | gyógyítás: | (07) 48/00 (-) | titkosírás: | (08) 8/00 (-) | ||||
felderítés: | (09) 20/00 (-) | szörnyidomítás: | (10) 4/00 (-) | teológia: | (11) 40/00 (-) | taumaturgia: | (12) 60/00 (-) | ||||
szerencsejáték: | (13) 1/00 (-) | zene: | (14) 6/00 (-) | szörnyismeret: | (15) 5/00 (-) | pszi: | (16) 4/00 (-) | ||||
zárnyitás: | (17) 1/00 (-) | vadászat: | (18) 7/00 (-) | bányászat: | (19) 12/00 (-) | úszás: | (20) 5/00 (-) |
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat | ||||||||||||||||||||||||||||||
|