| Betáplálva: 2001. aug. 10.  9h:17'
 EZ A 316. JÁTÉKHETED, 292. FORDULÓD 317. játékheted kezdete: aug. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.  | KALANDOZÓ: #1026
 SZÁMLA : XXXX ZSETONOK : 338 Extra forduló: 1  | 
| be 74 | bemész a 74. titkos labirintusba | 
| v 161 | elmormolod a 161. varázslatot | 
| v 28 | elmormolod a 28. varázslatot | 
| v 157 | elmormolod a 157. varázslatot | 
| v 90 | elmormolod a 90. varázslatot | 
| lm 2 3 | mozogsz 5 5 5 | 
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a húsevő magszim testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A húsevő magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 64 tapasztalati pontot kaptál. Egy kis szobába érkezel. [3. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy húsevő magszim. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Fegyvert  váltasz:  előkapod  a  vámpírtőrt.  Elszántan  a  másikra  rohansz.  Vámpírtőrrel  nagy  lendületet véve kegyetlenül 
megszúrod  a  húsevő  magszim  testét.  (1  támadással  24  életpontot  sebezve.)  Vámpirizálsz  (+5 életerő). Kőkalapáccsal 
iszonyatosan  megcsapod  a  húsevő  magszim  húsos  törzsét.  (1  támadással  12  életpontot  sebezve.)  A  húsevő  magszim  
csápjával  feléd  suhint,  de  ügyesen  félrehajolsz.  A  húsevő  magszim  még  megpróbál elszaladni, de két-három lépés után 
összeesik, és nem mozdul többet. 
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 64 tapasztalati pontot kaptál. 
[20 pontot használtál fel, van még 388.] 
| lm 905 5 5 | mozogsz 905 5 5 | 
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a lebegő gomba húsos törzsét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A lebegő gomba mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Vámpírtőrrel többször eltalálod a lebegő gomba testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A lebegő gomba mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [5. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy lebegő gomba! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Fegyvert  váltasz:  előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel több 
döféssel  felnyársalod a lebegő gomba puha kalapját. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A 
lebegő  gomba  mancsa  nem  tudott  sebet  ejteni  Rajtad.  Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a lebegő gomba húsos 
törzsét.  (4  támadással  115  életpontot  sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A lebegő gomba mancsával feléd csap, de Te 
résen vagy. Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. 
Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. [30 pontot használtál fel, van még 358.] 
| lm 5 900 9 | mozogsz 5 900 9 | 
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lebegő gomba húsos törzsét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A lebegő gomba mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a lebegő gomba húsos törzsét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A lebegő gomba mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [6. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [7. PONT.] Egy vérfürdető magszimot pillantasz meg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütögeted a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál. Bekukkantasz a kis terembe. [8. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy vérfürdető magszim! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Bumerángot  hajítasz  a  másik  védtelen  testébe.  Elrepül  1  bumeráng.  Becsapódva,  megdöfi a vérfürdető magszim húsos 
törzsét.  (1  támadással  17  életpontot  sebezve.)  Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Marokra fogva a tyrex bunkót a 
másikra  ugrasz.  Tyrex  bunkóval  többször kegyetlenül megütöd a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 120 életpontot 
sebezve.)  Kőkalapáccsal  meghorzsolod  a  vérfürdető  magszim  testét.  (1  támadással  4 életpontot sebezve.) A vérfürdető 
magszim  csápjával  megpöccinti  a  válladat.  (1  támadástól  3  életpontot  vesztesz.) A vérfürdető magszim még megpróbál 
elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 
Megpróbálsz  minél  többet  összegyűjteni  az  ellőtt  lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
Felhasználva  a  kőkést,  szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál. Továbbsuhansz a folyosón. Kanyarodik a 
járat. [9. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 328.] 
| lm 16 16 16 | mozogsz 16 16 16 | 
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor megpöccinted a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 1169 tapasztalati pontot kaptál. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [12. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [13. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [14. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy kputtyintó csalán. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 164 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre ugrasz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kputtyintó csalán egyik csápját. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor súrolod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 50 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [15. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kputtyintó csalán. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Néhány  mozdulatot  teszel,  mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 
életpont).  [+3%  tau]  Egy  villámcsapás  varázslatot dobsz ellenfeledre. 167 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). 
[+3%  tau]  Még  elég  távol  vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. 
Több  lövedéked  átfúrja  a  kputtyintó  csalán  ragacsos  virágát.  (2  támadással  3 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat 
kputtyint.  Huh,  szerencsére  nem  észlelsz  semmi  hatást.  Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Megmarkolva a tyrex 
bunkót    a    másikra  támadsz.  Tyrex  bunkóval  borzalmas  ütéseket  mérve  rá  összetöröd  a  kputtyintó  csalán  testét.  (4  
támadással  156  életpontot  sebezve.)  Kőkalapáccsal  párszor  súrolva  eltalálod  a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 9 
életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 42 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja 
gyógyít  (+2  életpont).  [+1%  tau]  Csápjaival  a  kputtyintó  csalán  lecsap  a  jobb  karodra.  (2  támadástól  12 életpontot 
vesztesz.)  Csápok  szívnak  vért  a  combjaidból. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán még megpróbál 
elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 
Megpróbálsz  minél  többet  összegyűjteni  az  ellőtt  lövedékekből.  Sajnos  egyet  sem  találsz  meg.  Felhasználva a kőkést, 
szereztél  6  csepp  ragasztót.  2359  tapasztalati  pontot  kaptál.  Hangot  hallasz  szemből  -  megtorpansz, figyelsz, de aztán 
semmi. Még óvatosabban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [16. PONT.] Egyhelyben toporogsz. 
Egyhelyben toporogsz. 
[30 pontot használtál fel, van még 298.] 
| h 313 2 | használod a 313. tárgyat | 
| lm 17 17 17 | mozogsz 17 17 17 | 
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 158 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Becsapódva, megdöfi a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót a másikra rontasz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kputtyintó csalán bal oldalát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor megpöccinted a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 61 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 6 ragasztót.) 2359 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kputtyintó csalán. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 145 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+4% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Becsapódva, megdöfi a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra támadsz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor súrolva eltalálod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 45 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval súrolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 41 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 7 ragasztót.) 2359 tapasztalati pontot kaptál. Egy kputtyintó csalánt pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 150 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Megmarkolva a tyrex bunkót ellenfeledre rontasz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor megpöccinted a kputtyintó csalán húsos levelét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval megpöccinted a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütögeted a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 8 ragasztót.) 2359 tapasztalati pontot kaptál. Egy kputtyintó csalán lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ellenfeledre  villámcsapás  varázslatot  lősz.  163 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Mielőtt 
ellenfeled  a  közeledbe  érhetne,  megcélzod  a  fúvócsővel.  Elrepül  2  tüske.  Több  lövedéked  átfúrja  a  kputtyintó csalán 
ragacsos  virágát.  (2  támadással  4  életpontot  sebezve.)  Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz 
semmi  hatást.  Fegyvert  váltasz:  előkapod  a  tyrex  bunkót.  Marokra  fogva  a  tyrex  bunkót  ellenfeledre  támadsz.  Tyrex  
bunkóval  halálos  csapásokat  osztva  péppé vered a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) 
Kőkalapáccsal párszor megpöccinted a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz 
varázslatot    dobsz   ellenfeledre.  53  életpontot  sebeztél.  Morgan  szilánkja  gyógyít  (+2  életpont).  [+2%  tau]  Csápok  
tekergődznek  feléd.  Megpróbálod  elkerülni  őket,  de  néhány  lecsap  a  testedre.  (2  támadástól  9  életpontot  vesztesz.)  
Csápjaival  a  kputtyintó  csalán  csapásokat  mér  a hasadra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán még 
megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 
Megpróbálsz    minél  többet  összegyűjteni  az  ellőtt  lövedékekből.  1  tüskét  találsz  meg,  amelyet  még  használni  tudsz.  
Felhasználva   a  kőkést,  szereztél  6  csepp  ragasztót.  (Nincs  mibe  rakni  6  ragasztót.)  2359  tapasztalati  pontot  kaptál.  
Átkutatod  a  szörnyet.  Találsz  nála[*]  1  arx  formázó  mintát  és  1 era formázó mintát (ld.  enc.). (A [*]-al jelölt tárgyakat 
egyáltalán  nem  vagy  nem  mind  vetted  fel,  a  GYJ  parancs  miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Igazat mondott a 
bölcs! A csalán szétzilált rostjai közt rábukkansz a varázsbot első darabjára. Féltve elcsomagolod. [A bot külön nincs jelölve 
a karakterlapodon, nem adhatod át, nem lophatják el stb.] Egyhelyben toporogsz. 
Egyhelyben toporogsz. 
[5 pontot használtál fel, van még 293.] 
| v 109 | elmormolod a 109. varázslatot | 
  | 
  | 
  | 
  | 
Eddig összesen 1841 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18615 TP-t kaptál. Jelenleg 1152029 TP-d van. A következő szinthez még 47971 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, ősdentor, taalru. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 királynő, 10 élőholt, 1 vadász, 5 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos. A 292. fordulódban 1785 arany került a bankszámládra. 1785 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
Felt. fegyverváltás: << vámpírtőr (220%) << tyrex bunkó (160%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0-9.); bumeráng (10-15.); ubuk dobónyíl (16-18.); vas dobónyíl (19-21.); bogyógránát (22-996.); ezüstshuriken (997.); bűvös shuriken (998.); tüske (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
| víziharc: | 6/00 (-) | ökölvívás: | 2/00 (-) | szúrófegyverek: | 23/00 (-) | vágófegyverek: | 9/00 (-) | ||||
| ütőfegyverek: | 27/00 (-) | lőfegyverek: | 8/00 (+1/00) | dobófegyverek: | 27/00 (-) | 
| rejtőzködés: | (01) 20/00 (-) | nyomkövetés: | (02) 73/00 (-) | lopás: | (03) 1/00 (-) | mászás: | (04) 10/00 (-) | ||||
| csapdakészítés: | (05) 17/00 (-) | csapdaészlelés: | (06) 6/00 (-) | gyógyítás: | (07) 49/00 (-) | titkosírás: | (08) 8/00 (-) | ||||
| felderítés: | (09) 20/00 (-) | szörnyidomítás: | (10) 6/00 (-) | teológia: | (11) 43/00 (+1/00) | taumaturgia: | (12) 65/00 (-) | ||||
| szerencsejáték: | (13) 1/00 (-) | zene: | (14) 6/00 (-) | szörnyismeret: | (15) 5/00 (-) | pszi: | (16) 9/00 (-) | ||||
| zárnyitás: | (17) 1/00 (-) | vadászat: | (18) 7/00 (-) | bányászat: | (19) 13/00 (-) | úszás: | (20) 5/00 (-) | 
| *** Feltételes támadó/védekező varázslat használat | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
  |