Betáplálva: 2001. aug. 10. 9h:17'
EZ A 316. JÁTÉKHETED, 292. FORDULÓD 317. játékheted kezdete: aug. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. | KALANDOZÓ: #1026
SZÁMLA : XXXX ZSETONOK : 338 Extra forduló: 1 |
be 74 | bemész a 74. titkos labirintusba |
v 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 157 | elmormolod a 157. varázslatot |
v 90 | elmormolod a 90. varázslatot |
lm 2 3 | mozogsz 5 5 5 |
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a húsevő magszim testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A húsevő magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 64 tapasztalati pontot kaptál. Egy kis szobába érkezel. [3. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy húsevő magszim. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra rohansz. Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül
megszúrod a húsevő magszim testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Kőkalapáccsal
iszonyatosan megcsapod a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A húsevő magszim
csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A húsevő magszim még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után
összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 64 tapasztalati pontot kaptál.
[20 pontot használtál fel, van még 388.]
lm 905 5 5 | mozogsz 905 5 5 |
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a lebegő gomba húsos törzsét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A lebegő gomba mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Vámpírtőrrel többször eltalálod a lebegő gomba testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A lebegő gomba mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [5. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy lebegő gomba! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel több
döféssel felnyársalod a lebegő gomba puha kalapját. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A
lebegő gomba mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a lebegő gomba húsos
törzsét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A lebegő gomba mancsával feléd csap, de Te
résen vagy. Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. [30 pontot használtál fel, van még 358.]
lm 5 900 9 | mozogsz 5 900 9 |
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lebegő gomba húsos törzsét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A lebegő gomba mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a lebegő gomba húsos törzsét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A lebegő gomba mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [6. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [7. PONT.] Egy vérfürdető magszimot pillantasz meg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütögeted a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál. Bekukkantasz a kis terembe. [8. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy vérfürdető magszim! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a vérfürdető magszim húsos
törzsét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Marokra fogva a tyrex bunkót a
másikra ugrasz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 120 életpontot
sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A vérfürdető
magszim csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim még megpróbál
elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál. Továbbsuhansz a folyosón. Kanyarodik a
járat. [9. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 328.]
lm 16 16 16 | mozogsz 16 16 16 |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor megpöccinted a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 1169 tapasztalati pontot kaptál. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [12. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [13. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [14. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy kputtyintó csalán. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 164 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre ugrasz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kputtyintó csalán egyik csápját. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor súrolod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 50 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [15. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kputtyintó csalán. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2
életpont). [+3% tau] Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 167 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont).
[+3% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske.
Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat
kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Megmarkolva a tyrex
bunkót a másikra támadsz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kputtyintó csalán testét. (4
támadással 156 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor súrolva eltalálod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 9
életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 42 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja
gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 12 életpontot
vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán még megpróbál
elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést,
szereztél 6 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán
semmi. Még óvatosabban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [16. PONT.] Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[30 pontot használtál fel, van még 298.]
h 313 2 | használod a 313. tárgyat |
lm 17 17 17 | mozogsz 17 17 17 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 158 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Becsapódva, megdöfi a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót a másikra rontasz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kputtyintó csalán bal oldalát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor megpöccinted a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 61 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 6 ragasztót.) 2359 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kputtyintó csalán. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 145 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+4% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Becsapódva, megdöfi a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra támadsz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor súrolva eltalálod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 45 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval súrolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 41 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 7 ragasztót.) 2359 tapasztalati pontot kaptál. Egy kputtyintó csalánt pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 150 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Megmarkolva a tyrex bunkót ellenfeledre rontasz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor megpöccinted a kputtyintó csalán húsos levelét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval megpöccinted a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütögeted a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 8 ragasztót.) 2359 tapasztalati pontot kaptál. Egy kputtyintó csalán lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 163 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Mielőtt
ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán
ragacsos virágát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz
semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. Tyrex
bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.)
Kőkalapáccsal párszor megpöccinted a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz
varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Csápok
tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.)
Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán még
megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 6 ragasztót.) 2359 tapasztalati pontot kaptál.
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála[*] 1 arx formázó mintát és 1 era formázó mintát (ld. enc.). (A [*]-al jelölt tárgyakat
egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Igazat mondott a
bölcs! A csalán szétzilált rostjai közt rábukkansz a varázsbot első darabjára. Féltve elcsomagolod. [A bot külön nincs jelölve
a karakterlapodon, nem adhatod át, nem lophatják el stb.] Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[5 pontot használtál fel, van még 293.]
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
|
|
|
|
Eddig összesen 1841 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18615 TP-t kaptál. Jelenleg 1152029 TP-d van. A következő szinthez még 47971 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, ősdentor, taalru. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 királynő, 10 élőholt, 1 vadász, 5 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos. A 292. fordulódban 1785 arany került a bankszámládra. 1785 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
Felt. fegyverváltás: << vámpírtőr (220%) << tyrex bunkó (160%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0-9.); bumeráng (10-15.); ubuk dobónyíl (16-18.); vas dobónyíl (19-21.); bogyógránát (22-996.); ezüstshuriken (997.); bűvös shuriken (998.); tüske (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
víziharc: | 6/00 (-) | ökölvívás: | 2/00 (-) | szúrófegyverek: | 23/00 (-) | vágófegyverek: | 9/00 (-) | ||||
ütőfegyverek: | 27/00 (-) | lőfegyverek: | 8/00 (+1/00) | dobófegyverek: | 27/00 (-) |
rejtőzködés: | (01) 20/00 (-) | nyomkövetés: | (02) 73/00 (-) | lopás: | (03) 1/00 (-) | mászás: | (04) 10/00 (-) | ||||
csapdakészítés: | (05) 17/00 (-) | csapdaészlelés: | (06) 6/00 (-) | gyógyítás: | (07) 49/00 (-) | titkosírás: | (08) 8/00 (-) | ||||
felderítés: | (09) 20/00 (-) | szörnyidomítás: | (10) 6/00 (-) | teológia: | (11) 43/00 (+1/00) | taumaturgia: | (12) 65/00 (-) | ||||
szerencsejáték: | (13) 1/00 (-) | zene: | (14) 6/00 (-) | szörnyismeret: | (15) 5/00 (-) | pszi: | (16) 9/00 (-) | ||||
zárnyitás: | (17) 1/00 (-) | vadászat: | (18) 7/00 (-) | bányászat: | (19) 13/00 (-) | úszás: | (20) 5/00 (-) |
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|