TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2001. aug. 10. 9h:17'
EZ A 316. JÁTÉKHETED, 292. FORDULÓD
317. játékheted kezdete: aug. 16.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1026
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 338
Extra forduló: 1

WIFTOHI EL DOHREN KALANDJAI




be 74 bemész a 74. titkos labirintusba
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. Semmi fényt nem látsz odabent. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-4 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Nagyon óvatosan, fegyveredet erősen markolva indulsz befelé. [5 pontot használtál fel, van még 423.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 418.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 413.]

v 157 elmormolod a 157. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tűzmágia varázslatot! [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+4% tau] [5 pontot használtál fel, van még 408.]

v 90 elmormolod a 90. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad az agyburok varázslatot! Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 408.]

lm 2 3 mozogsz 5 5 5
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [2. PONT.] Egy húsevő magszim lakik itt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a húsevő magszim testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A húsevő magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 64 tapasztalati pontot kaptál. Egy kis szobába érkezel. [3. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy húsevő magszim. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra rohansz. Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a húsevő magszim testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A húsevő magszim még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 64 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 388.]

lm 905 5 5 mozogsz 905 5 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [4. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó! Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [5. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy lebegő gomba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a lebegő gomba húsos törzsét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A lebegő gomba mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Vámpírtőrrel többször eltalálod a lebegő gomba testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A lebegő gomba mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [5. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy lebegő gomba! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a lebegő gomba puha kalapját. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A lebegő gomba mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a lebegő gomba húsos törzsét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A lebegő gomba mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. [30 pontot használtál fel, van még 358.]

lm 5 900 9 mozogsz 5 900 9
Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [5. PONT.] Egy lebegő gombát veszel észre magad előtt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lebegő gomba húsos törzsét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A lebegő gomba mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a lebegő gomba húsos törzsét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A lebegő gomba mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [6. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [7. PONT.] Egy vérfürdető magszimot pillantasz meg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütögeted a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál. Bekukkantasz a kis terembe. [8. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy vérfürdető magszim! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra ugrasz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál. Továbbsuhansz a folyosón. Kanyarodik a járat. [9. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 328.]

lm 16 16 16 mozogsz 16 16 16
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [10. PONT.] Egy vérfürdető magszimot veszel észre magad előtt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor megpöccinted a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 1169 tapasztalati pontot kaptál. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [12. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [13. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [14. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy kputtyintó csalán. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 164 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre ugrasz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kputtyintó csalán egyik csápját. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor súrolod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 50 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [15. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kputtyintó csalán. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 167 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra támadsz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor súrolva eltalálod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 42 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [16. PONT.] Egyhelyben toporogsz. Egyhelyben toporogsz. [30 pontot használtál fel, van még 298.]

h 313 2 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy gyógykenőcsöt elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

lm 17 17 17 mozogsz 17 17 17
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [17. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy kputtyintó csalán! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 158 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Becsapódva, megdöfi a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót a másikra rontasz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kputtyintó csalán bal oldalát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor megpöccinted a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 61 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 6 ragasztót.) 2359 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kputtyintó csalán. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 145 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+4% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Becsapódva, megdöfi a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra támadsz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor súrolva eltalálod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 45 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval súrolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 41 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 7 ragasztót.) 2359 tapasztalati pontot kaptál. Egy kputtyintó csalánt pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 150 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Megmarkolva a tyrex bunkót ellenfeledre rontasz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor megpöccinted a kputtyintó csalán húsos levelét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval megpöccinted a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütögeted a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 8 ragasztót.) 2359 tapasztalati pontot kaptál. Egy kputtyintó csalán lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 163 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor megpöccinted a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 6 ragasztót.) 2359 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála[*] 1 arx formázó mintát és 1 era formázó mintát (ld. enc.). (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Igazat mondott a bölcs! A csalán szétzilált rostjai közt rábukkansz a varázsbot első darabjára. Féltve elcsomagolod. [A bot külön nincs jelölve a karakterlapodon, nem adhatod át, nem lophatják el stb.] Egyhelyben toporogsz. Egyhelyben toporogsz. [5 pontot használtál fel, van még 293.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+4% tau] [5 pontot használtál fel, van még 288.]

KARAKTERLAPOD


Wiftohi el Dohren, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight nagyhatalmú főpapja vagy. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 292. fordulód.

erő : 35
iq : 33
ügyesség : 39
egészség : 30
szerencse: 39
tudatpont: 14/ 1
szint : 23
támadás : 22
védekezés: 56
életpont : 354/312
varázspt : 927/ 7
pszi pont: 87/ 2
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 35 %
jellem:semleges(-5)
pénz : 0 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 182 cm
testsúly: 72 kg
életkor: 42 év
tul.pont: 0
kép.pont: 4
EFejl: 40 TU

Eddig összesen 1841 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18615 TP-t kaptál. Jelenleg 1152029 TP-d van. A következő szinthez még 47971 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, ősdentor, taalru. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 királynő, 10 élőholt, 1 vadász, 5 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos. A 292. fordulódban 1785 arany került a bankszámládra. 1785 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


Felt. fegyverváltás: << vámpírtőr (220%) << tyrex bunkó (160%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0-9.); bumeráng (10-15.); ubuk dobónyíl (16-18.); vas dobónyíl (19-21.); bogyógránát (22-996.); ezüstshuriken (997.); bűvös shuriken (998.); tüske (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
  víziharc: 6/00 (-)  ökölvívás: 2/00 (-)  szúrófegyverek: 23/00 (-)  vágófegyverek: 9/00 (-)
  ütőfegyverek: 27/00 (-)  lőfegyverek: 8/00 (+1/00)  dobófegyverek: 27/00 (-)

Egyéb ismeretek (szint)

  rejtőzködés: (01) 20/00 (-)  nyomkövetés: (02) 73/00 (-)  lopás: (03) 1/00 (-)  mászás: (04) 10/00 (-)
  csapdakészítés: (05) 17/00 (-)  csapdaészlelés: (06) 6/00 (-)  gyógyítás: (07) 49/00 (-)  titkosírás: (08) 8/00 (-)
  felderítés: (09) 20/00 (-)  szörnyidomítás: (10) 6/00 (-)  teológia: (11) 43/00 (+1/00)  taumaturgia: (12) 65/00 (-)
  szerencsejáték: (13) 1/00 (-)  zene: (14) 6/00 (-)  szörnyismeret: (15) 5/00 (-)  pszi: (16) 9/00 (-)
  zárnyitás: (17) 1/00 (-)  vadászat: (18) 7/00 (-)  bányászat: (19) 13/00 (-)  úszás: (20) 5/00 (-)

*** Feltételes parancsaid:


A DEM 8 mező távolságra repítsen
mászol max. 100 pontért
gyógyítasz 80 % életerő alatt, 10 pontért max. 1 alkalommal
*készítesz 312. tárgyat (borkonyó bibe) (max. 100 db-ot)
*készítesz 429. tárgyat (kaktuszbogyó) (max. 20 db-ot)
*készítesz 430. tárgyat (bogyógránát) (max. 4 db-ot)
*készítesz 189. tárgyat (vas dobónyíl) (max. 4 db-ot)
*készítesz 22. tárgyat (tüske) (max. 20 db-ot)
*készítesz 17. tárgyat (szögletes kő) (max. 5 db-ot)
*készítesz 19. tárgyat (kerek kő) (max. 5 db-ot)
maradék tvp-dből 2. tulajdonságodat (IQ) TF-eled


Felt. támadás: *trikornis (#104), *bávatag golombár (#165), *átokmurgattyú (#225), *adószedő (#234), *Raia Szent Lovagja (#239), *kputtyintó csalán (#247) Barátságosság: Kerekkorsó Rendje (ált.) KT (#9136), Szeretet Vándorai (ELENIOS) KT (#9138), őrjárat (#274), semlegesek (#989), jók (#990), quwarg ősmágus (#302), Igaz Barátok (semleges) KT (#9141)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Éber kakukk (#3 *6)[0%] Gyógymógy (#5 *6)[0%] Alkímia (#7 *7)[0%] Gondolatolvasás (#8 *9)[1%] Varázsfesték (#9 *4)[0%] Esőidézés (#11 *8)[0%] Erőpajzs I. (#12 *6)[0%] Méregsemlegesítés (#14 *10)[1%] Szaporítás (#15 *7)[0%] Kitartó ló (#19 *10)[1%] Korgó gyomor, huss (#21 *3)[0%] Unkreáció (#22 *0)[0%] Jellemrejtés (#23 *10)[1%] Hadiszerencse II. (#24 *6)[0%] Tündérfény (#25 *1)[0%] Tulajdonságpajzs (#26 *16)[1%] Harmadik szem (#27 *12)[1%] Csupasz izom (#28 *10)[1%] Kristálygömb (#54 *30)[3%] A lélek védelme (#57 *32)[3%] Tűzeső (#61 *16)[1%] Oltár eltörlése (#79 *60)[4%] Szörnycsábítás (#83 *14)[1%] Szörnyidézés (#84 *72)[4%] Vasszerevzet (#86 *8)[0%] Szopókőpusztítás (#88 *21)[2%] Villámsújtás (#89 *15)[1%] Agyburok (#90 *11)[1%] DEM kreálása (#95 *90)[4%] Erőpajzs III. (#127 *30)[3%] Mágiadagály (#132 *25)[2%] Tárgyészlelés (#135 *35)[3%] Alku (#139 *20)[2%] Mágikus ütés (#147 *18)[2%] Esszenciavédelem (#165 *15)[1%] Szopókőírtás (#174 *10)[1%]

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *5)[0%] Hhaar burka (#32 *6)[0%] Izomernyesztés (#33 *6)[0%] Varázsvédelem (#34 *8)[0%] Mágiatörés (#35 *10)[0%] Tompítás (#40 *8)[0%] Jégcsóva (#41 *15)[1%] Fehér glóbusz (#47 *13)[1%] Villámcsapás (#50 *18)[1%] Elektromos pajzs (#51 *14)[1%] Láthatatlanság (#76 *15)[1%] Láth. észlelése (#78 *7)[0%] Városi teleportáció (#96 *50)[4%] Varázsitalfőzés (#100 *30)[2%] Felszínre ugrás (#109 *25)[2%] Tűzmágia (#157 *24)[2%] Familiáris idézése (#159 *40)[3%] Varázskő készítés (#160 *140)[4%] Varázsenergia (#161 *35)[2%] Városi teleport II. (#181 *60)[4%]Varázsszem (#184 *9)[0%] Állatvédelem (#192 *25)[2%] A munka gyümölcse (#224 *10)[0%] Villámmágia (#227 *36)[3%] Kalmárszem (#228 *11)[0%]

Pszi hatások


Pszi-ernyő (#64 *6)[3%] Auratranszformáció (#65 *10)[5%] Pszi-regeneráció (#66 *12)[6%] Felejtés (#68 *5)[2%] Agyletapogatás (#70 *20)[10%] Szürkeállomány akt. (#71 *12)[6%] Mentális pajzs (#72 *9)[4%] Pszí fejlesztés (#73 *20)[10%] Molekulaátrendezés (#74 *20)[10%]

Mágikus képességek


Tűzlehelet (#110 *0) Pszí-kő készítése (#151 *0)

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


állatvédelem villámmágia tűzmágia agyburok varázsenergia szörnycsábítás Feltételes varázslat-használat: 19. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslataid listája: Villámcsapás (#50), Tűzeső (#61) Védekező varázslataid listája: Elektromos pajzs (#51), Varázsvédelem (#34), Fehér glóbusz (#47), Tompítás (#40)
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Izomernyesztés (#33)nómenklatura (#158) Izomernyesztés (#33)kultúrmasztodon (#227)
Villámcsapás (#50)tguarkhan (#212) Izomernyesztés (#33)Zinthurg (#180)
Jégcsóva (#41)őrült varázsló (#255) Tűzeső (#61)kronotapír (#286)
Tűzeső (#61)quwarg parafenomén (#248) Izomernyesztés (#33)Raia Szent Lovagja (#239)
Mágiatörés (#35)Tharr hívei (#996) Tűzlehelet (#110)férfiak (#998)
Tűzlehelet (#110)nők (#999) Mágiatörés (#35)(kalandozó) (#5047)
Tompítás (#40)Tharr hívei (#996) Tompítás (#40)őrült varázsló (#255)
Elektromos pajzs (#51)tguarkhan (#212)

Elfogott szörnyeid


Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes; sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes;

Isteni küldetéseid


1.) A kihívás egyre nagyobb. Egy gránitelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! 2.) Hozz létre mithrilt mesterséges úton! 3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)



Páncélok és pajzsok

1 mászókarom (#78) 1*lánckesztyű (#230) 1 kvazár sisak (#266) 1 bőrsisak (#57) 1*varkaudar csizma (#317) 1*Rhatt páncélja (#458) 1*optiri agysisak (#315) 1 vassisak (#160) 1*mágusköpeny (#453) 1*zafír erőöv (#397) 1 bőrpáncél (#51) 1 kis vaspajzs (#159)


Fegyverek és lövedékek

4 vas dobónyíl (#189) 3 ezüsttőr (#322) 1 bumeráng (#249) 9 ubuk dobónyíl (#138) 1*fúvócső (#20) 5 szögletes kő (#17) 6 bűvös shuriken (#562) 1 bunkó (#5) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bot (#4) 1*kőkalapács (#13) 10 tüske (#22) 8 mérg.ubuk dobónyíl (#188) 1 tyrex bunkó (#421) 1 vámpírtőr (#364) 1 szöges bunkó (#8) 2 ubuk tüske (#131) 1 kőkés (#6) 1*Pusztítás Botja (#316) 2 nyílvessző (#108) 2 csontkés (#11)


Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*villám szimbólum (#145) 1*roxati üvegszem (#443) 1*Rughar gyűrűje (#518) 1 obszidián karkötő (#229) 1*smaragd védőgyűrű (#223) 1*Eldaran karkötője (#373) 1*arany papi karkötő (#309)


Eszközök, használati tárgyak, készletek

1 varázskő (#305) 1 távcső (#42) 3 aranytű (#272) 1 szeksztáns (#32) 1 mászókampó (#165) 1 furulya (#233) 1 acéltű (#334) 1 kulcskarika (#648) 1 ásó (#34) 2 kötél (#92) 1 nagy aranykulcs (#246) 4+pukkanó tűcsapda (#336) 6+deus ex machina (#1) 16 gyógykenőcs (#313) 1 Morgan szilánkja (#508)


Löttyök és porok, tartóstul

2 kavadu iszák (#25) [ bennük 4 csepp gyenge méreg (#26) ] (Kapacitás: 20, fér még: 16) 2 huhogó bibe (#332) [ üres ] (Kapacitás: 24, fér még: 24) 2 zöld üveg (#82) [ bennük 40 csepp ragasztó (#83) ] (Kapacitás: 40, fér még: 0) 4 uzbány csőr (#169) [ bennük 2 csepp ugh méreg (#166) ] (Kapacitás: 48, fér még: 46) 5 fűszertartó (#210) [ bennük 13 csepp sáfránypor (#211) ] (Kapacitás: 25, fér még: 12) 7 sullár hólyag (#168) [ bennük 41 csepp spiritusz (#170) ] (Kapacitás: 140, fér még: 99) 3 vizestömlő (#3) [ bennük 56 korty víz (#27) ] (Kapacitás: 60, fér még: 4) 4 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] (Kapacitás: 40, fér még: 40) 1 szent kehely (#257) [ benne 8 csepp isteni könnycsepp (#260) ] (Kapacitás: 10, fér még: 2)


Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

2 kőszem (#304) 2 álompor (#396) 42 borkonyó bibe (#312) 1 kék orchidea (#68) 8 gyöngymangó (#135) 4 manifeszt.nyúlvány (#214) 22 smirglilevél (#29) 1 purifikátor háj (#269) 141 drótszőr (#37) 2 kvazár (#244) 18 fekete gyöngy (#99) 10 ezüstdarab (#326) 1 kavadu lebeny (#24) 16 vasérc (#152) 2 sallank karom (#128) 6+főnixtoll (#563) 2 xirnox szív (#213) 28 sünmedve tüske (#14) 8 kaktuszbogyó (#429) 2 gromak bőr (#268) 1 kazmár gyökér (#205) 45 pirkit (#153) 6 óndarab (#85) 3 karbin plazma (#199) 40 madártoll (#112) 6 lótuszvirág (#447) 1 rókafarok (#124) 1 tükör (#43) 1 arx formázó minta (#298) 15 rézdarab (#70) 1 era formázó minta (#418) 1 acélpengőke (#231) 1 evaporőr háj (#105) 6 fokhagyma (#403) 1 fülemüle agyar (#267) 1 lajhár csont (#236) 6 varányszem (#30) 25 szárnyas hernyó (#69) 3 kaktusztüske (#114) 1 pular kristály (#239) 6 magszim bél (#103) 12 tigroszlán fog (#63) 1 antilopbőr (#48) Összsúly: 124.71 kg megterheltség: 95 %