TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2001. szept. 27. 9h:23'
EZ A 323. JÁTÉKHETED, 305. FORDULÓD
324. játékheted kezdete: okt. 4.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1026
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 123
Extra forduló: 1

WIFTOHI EL DOHREN KALANDJAI




be 76 bemész a 76. titkos labirintusba
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! Odabent sötét honol. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-4 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 241.]

ba 224 nem támadod a 224. szörnyet
BA 224 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

lm 3 8 11 mozogsz 3 8 11
Haladsz az ellenséges labirintusban. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [2. PONT.] Egy lefelé vezető lépcsőt látsz! Ahogy lenézel, némi légáramlatot észlelsz. Leóvakodsz. [3. PONT. --> 7. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy régi, rozsdás ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [8. PONT.] Egy velociraptort pillantasz meg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a velociraptor testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra rontasz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a velociraptor vastag bőrét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a velociraptor fejét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 61 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. 1344 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 kis aranykulcs. Felpakolsz. Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [9. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [10. PONT.] Egy óriásférget veszel észre magad előtt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Meglengetve a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriásféreg testét. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az óriásféreg testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Az óriásféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 2006 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) (Felt. gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+65 életerő). [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [11. PONT.] [29 pontot használtál fel, van még 212.]

lm 13 15 16 mozogsz 13 15 16
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis aranykulcs nyitja az ajtót. Egy széles, magas terembe érsz. [13. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [14. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [15. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy óriásféreg! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Elszántan ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriásféreg testét. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az óriásféreg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az óriásféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 2006 tapasztalati pontot kaptál. Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [16. PONT.] [16 pontot használtál fel, van még 196.]

lm 905 17 900 mozogsz 905 17 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [17. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [9 pontot használtál fel, van még 187.]

lm 7 4 24 mozogsz 7 4 24
Úgy suhansz, mint az árnyék. Kanyarodik a járat. [16. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [14. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [13. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, gránitból készült ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Teljes erővel próbálod az ajtót benyomni, de sikertelenül. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [16 pontot használtál fel, van még 171.]

lm 905 27 900 mozogsz 905 27 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

lm 25 905 26 mozogsz 25 905 26
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

lm 900 19 905 mozogsz 900 19 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

lm 22 900 20 mozogsz 22 900 20
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

lm 21 18 5 mozogsz 21 18 5
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

vv 88 58 5 elmormolod a 88. varázslatot az 58. varázslatot az 5. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő.) [0 pontot használtál fel, van még 171.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 169.] Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 167.]

lm 31 905 36 mozogsz 31 905 36
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

lm 900 32 905 mozogsz 900 32 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

lm 38 900 42 mozogsz 38 900 42
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

lm 33 905 40 mozogsz 33 905 40
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

lm 900 42 34 mozogsz 900 42 34
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

lm 905 44 900 mozogsz 905 44 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

lm 29 6 51 mozogsz 29 6 51
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

lm 54 mozogsz 54
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

vv 88 58 5 elmormolod a 88. varázslatot az 58. varázslatot az 5. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő.) [0 pontot használtál fel, van még 167.] Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 165.] Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 163.]

ba 224 nem támadod a 224. szörnyet
BA 224 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

lm 54 905 55 mozogsz 54 905 55
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

lm 900 57 mozogsz 900 57
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

vv 109 58 5 elmormolod a 109. varázslatot az 58. varázslatot az 5. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] [2 pontot használtál fel, van még 161.] 1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 15 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 161.] 1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 9 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 161.]


KARAKTERLAPOD


Wiftohi el Dohren, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight nagyhatalmú főpapja vagy. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 305. fordulód.

erő : 34(35)
iq : 35
ügyesség : 38(41)
egészség : 30
szerencse: 40(42)
tudatpont: 14/ 2
szint : 24
támadás : 23
védekezés: 64
életpont : 380/393
varázspt : 1016/ 6
pszi pont: 117/ 15
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 35 %
jellem:semleges(-3)
pénz : 174 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 182 cm
testsúly: 72 kg
életkor: 42/ 44 év
tul.pont: 0
kép.pont: 7
EFejl: 50 TU

Eddig összesen 1964 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16731 TP-t kaptál. Jelenleg 1367435 TP-d van. A következő szinthez még 32565 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, ősdentor, taalru. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 királynő, 10 élőholt, 1 vadász, 5 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos. A 305. fordulódban 905 arany került a bankszámládra. 905 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


Felt. fegyverváltás: << vámpírtőr (220%) << tyrex bunkó (160%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-13.); bumeráng (14-17.); ubuk dobónyíl (18-21.); vas dobónyíl (22-27.); bogyógránát (28-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998.); tüske (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
  víziharc: 6/00 (-)  ökölvívás: 2/00 (-)  szúrófegyverek: 24/00 (-)  vágófegyverek: 9/00 (-)
  ütőfegyverek: 29/00 (-)  lőfegyverek: 10/00 (+1/00)  dobófegyverek: 27/00 (-)

Egyéb ismeretek (szint)

  rejtőzködés: (01) 21/00 (-)  nyomkövetés: (02) 77/00 (-)  lopás: (03) 1/00 (-)  mászás: (04) 10/00 (-)
  csapdakészítés: (05) 18/00 (-)  csapdaészlelés: (06) 16/00 (+0/00)  gyógyítás: (07) 50/00 (-)  titkosírás: (08) 8/00 (-)
  felderítés: (09) 20/00 (-)  szörnyidomítás: (10) 6/00 (-)  teológia: (11) 46/00 (-)  taumaturgia: (12) 71/00 (-)
  szerencsejáték: (13) 1/00 (-)  zene: (14) 10/00 (+1/00)  szörnyismeret: (15) 7/00 (-)  pszi: (16) 12/00 (-)
  zárnyitás: (17) 1/00 (-)  vadászat: (18) 7/00 (-)  bányászat: (19) 13/00 (-)  úszás: (20) 5/00 (-)

*** Feltételes parancsaid:


A DEM 8 mező távolságra repítsen
mászol max. 100 pontért
gyógyítasz 80 % életerő alatt, 10 pontért max. 1 alkalommal
*készítesz 312. tárgyat (borkonyó bibe) (max. 100 db-ot)
*készítesz 429. tárgyat (kaktuszbogyó) (max. 20 db-ot)
*készítesz 430. tárgyat (bogyógránát) (max. 4 db-ot)
*készítesz 189. tárgyat (vas dobónyíl) (max. 4 db-ot)
*készítesz 22. tárgyat (tüske) (max. 20 db-ot)
*készítesz 17. tárgyat (szögletes kő) (max. 5 db-ot)
*készítesz 19. tárgyat (kerek kő) (max. 5 db-ot)
*készítesz 69. tárgyat (szárnyas hernyó) (max. 100 db-ot)
*készítesz 447. tárgyat (lótuszvirág) (max. 100 db-ot)
elfogod a 150. szörnyet (fémbontó szójer) a 219. csapdával (fedett verem)
maradék tvp-dből 2. tulajdonságodat (IQ) TF-eled


Felt. támadás: *trikornis (#104), *bávatag golombár (#165), *átokmurgattyú (#225), *adószedő (#234), *kputtyintó csalán (#247) Barátságosság: Kerekkorsó Rendje (ált.) KT (#9136), Szeretet Vándorai (ELENIOS) KT (#9138), őrjárat (#274), semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150), Igaz Barátok (semleges) KT (#9141)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Éber kakukk (#3 *9)[1%] Gyógymógy (#5 *9)[1%] Alkímia (#7 *7)[0%] Gondolatolvasás (#8 *9)[1%] Varázsfesték (#9 *7)[0%] Esőidézés (#11 *8)[0%] Erőpajzs I. (#12 *9)[1%] Méregsemlegesítés (#14 *10)[1%] Szaporítás (#15 *7)[0%] Kitartó ló (#19 *10)[1%] Korgó gyomor, huss (#21 *6)[0%] Unkreáció (#22 *3)[0%] Jellemrejtés (#23 *10)[1%] Hadiszerencse II. (#24 *9)[1%] Tündérfény (#25 *4)[0%] Tulajdonságpajzs (#26 *16)[1%] Harmadik szem (#27 *12)[1%] Csupasz izom (#28 *10)[1%] Kristálygömb (#54 *30)[3%] A lélek védelme (#57 *32)[3%] Azonnali gyógyítás (#58 *15)[1%] Tűzeső (#61 *16)[1%] Oltár eltörlése (#79 *60)[4%] Szörnycsábítás (#83 *14)[1%] Szörnyidézés (#84 *72)[4%] Vasszerevzet (#86 *8)[0%] Szopókőpusztítás (#88 *21)[2%] Villámsújtás (#89 *15)[1%] Agyburok (#90 *11)[1%] Rúnapukkasztás (#94 *3)[0%] DEM kreálása (#95 *90)[4%] Erőpajzs III. (#127 *30)[3%] Mágiadagály (#132 *25)[2%] Tárgyészlelés (#135 *35)[3%] Szemmelverés (#137 *18)[2%] Alku (#139 *20)[2%] Mágikus ütés (#147 *18)[2%] Kreáció (#148 *12)[1%] Esszenciavédelem (#165 *15)[1%] Oltár teremtése (#167 *50)[4%] Szopókőírtás (#174 *10)[1%] Gyorsvarázslás (#179 *3)[0%] Kényszerport (#183 *8)[0%]

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *11)[0%] Hhaar burka (#32 *12)[0%] Izomernyesztés (#33 *12)[0%] Varázsvédelem (#34 *14)[1%] Mágiatörés (#35 *16)[1%] Tompítás (#40 *14)[1%] Jégcsóva (#41 *21)[1%] Fehér glóbusz (#47 *19)[1%] Villámcsapás (#50 *24)[1%] Elektromos pajzs (#51 *20)[1%] Láthatatlanság (#76 *21)[1%] Láth. észlelése (#78 *13)[1%] Városi teleportáció (#96 *50)[3%] Varázsitalfőzés (#100 *30)[2%] Varázsvédelem II. (#108 *24)[1%] Felszínre ugrás (#109 *25)[1%] Tűzmágia (#157 *24)[1%] Familiáris idézése (#159 *40)[3%] Varázskő készítés (#160 *140)[4%] Varázsenergia (#161 *35)[2%] Dimenzióugrás (#163 *55)[4%] Városi teleport II. (#181 *60)[4%]Varázsszem (#184 *15)[1%] Állatvédelem (#192 *25)[1%] A munka gyümölcse (#224 *16)[1%] Villámmágia (#227 *36)[2%] Kalmárszem (#228 *17)[1%]

Pszi hatások


Pszi-ernyő (#64 *6)[2%] Auratranszformáció (#65 *10)[3%] Pszi-regeneráció (#66 *12)[4%] Felejtés (#68 *5)[1%] Agyletapogatás (#70 *20)[6%] Szürkeállomány akt. (#71 *12)[4%] Mentális pajzs (#72 *9)[3%] Pszí fejlesztés (#73 *20)[6%] Molekulaátrendezés (#74 *20)[6%] Agykorbács (#97 *18)[6%] Pszí acéltorony (#98 *14)[4%]

Mágikus képességek


Tűzlehelet (#110 *0) Nagyobb tűzlehelet (#150 *0) Pszí-kő készítése (#151 *0)

Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 19 költség

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


állatvédelem méregsemlegesítés villámmágia szemmelverés láth. észlelése agyburok tűzmágia varázsszem varázsenergia láthatatlanság Feltételes varázslat-használat: 19. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslataid listája: Villámcsapás (#50), Tűzeső (#61) Védekező varázslataid listája: Elektromos pajzs (#51), Varázsvédelem (#34), Fehér glóbusz (#47), Tompítás (#40)
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Izomernyesztés (#33)nómenklatura (#158) Izomernyesztés (#33)kultúrmasztodon (#227)
Villámcsapás (#50)tguarkhan (#212) Izomernyesztés (#33)Zinthurg (#180)
Jégcsóva (#41)őrült varázsló (#255) Tűzeső (#61)kronotapír (#286)
Tűzeső (#61)quwarg parafenomén (#248) Izomernyesztés (#33)Raia Szent Lovagja (#239)
Tűzeső (#61)adószedő (#234) Nagyobb tűzlehelet (#150)nők (#999)
Nagyobb tűzlehelet (#150)férfiak (#998) Izomernyesztés (#33)norpadolótika (#226)
Tompítás (#40)éjkornis (#228) Tompítás (#40)adószedő (#234)
Elektromos pajzs (#51)férfiak (#998) Elektromos pajzs (#51)nők (#999)
Tompítás (#40)Tharr hívei (#996) Tompítás (#40)őrült varázsló (#255)
Elektromos pajzs (#51)tguarkhan (#212)

Elfogott szörnyeid


Rughar familiárisa (#245) státusz: OK; sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK;

Isteni küldetéseid


1.) Szaporítsd vagyonodat szerencsejátékkal is. Érj el 6-os szerencsejáték szakértelmet! 2.) A mágusokat a kihívás élteti - ejts el egy nandát! 3.) Mesés relikviák anyagi komponense a galachmit. Áldozz belőle ötöt!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)



Páncélok és pajzsok

1 mászókarom (#78) 1 szöges páncél (#65) 1*lánckesztyű (#230) 1*törpe bakancs (#475) 1 kvazár sisak (#266) 1 varkaudar csizma (#317) 1*Rhatt páncélja (#458) 1*zafír erőöv (#397) 1 bőrpáncél (#51) 1*mithril sisak (#465) 1*mágusköpeny (#453)


Fegyverek és lövedékek

5 vas dobónyíl (#189) 2 rövid íj (#107) 5 ezüsttőr (#322) 9 ubuk dobónyíl (#138) 1*fúvócső (#20) 6 bűvös shuriken (#562) 1 bunkó (#5) 1 bot (#4) 1 kőkalapács (#13) 17 mérg.ubuk dobónyíl (#188) 14 tüske (#22) 1 tyrex bunkó (#421) 1 vámpírtőr (#364) 4 bogyógránát (#430) 2 ubuk tüske (#131) 1 kőkés (#6) 1*Pusztítás Botja (#316) 2 nyílvessző (#108) 1 csontkés (#11) 1 cápaölő tőr (#480) 1*harci kalapács (#174) $3 szöges bunkó ($8) 1 ezüstshuriken (#327)


Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*villám szimbólum (#145) 1*roxati üvegszem (#443) 1*Rughar gyűrűje (#518) 2 aranylánc (#191) 1*obszidián karkötő (#229) 1*smaragd védőgyűrű (#223) 1*arany papi karkötő (#309) 5 borostyán függő (#162) 1 arany karperec (#194)


Eszközök, használati tárgyak, készletek

1 távcső (#42) 5 aranytű (#272) 1 szeksztáns (#32) 1 mászókampó (#165) 1 furulya (#233) 1 acéltű (#334) 1 kulcskarika (#648) 1 ásó (#34) 4 kötél (#92) 1 nagy aranykulcs (#246) 4+pukkanó tűcsapda (#336) 1 varázskő (#305) 6+deus ex machina (#1) 43 gyógykenőcs (#313) 1 Morgan szilánkja (#508) 1 kis aranykulcs (#240) 26 kaja (#2) 1 nagy bronzkulcs (#185) 2 szent jogar (#150)


Löttyök és porok, tartóstul

2 kavadu iszák (#25) [ bennük 4 csepp gyenge méreg (#26) ] (Kapacitás: 20, fér még: 16) 2 huhogó bibe (#332) [ bennük 7 csepp rákfatty váladék (#333) ] (Kapacitás: 24, fér még: 17) 3 zöld üveg (#82) [ bennük 44 csepp ragasztó (#83) ] (Kapacitás: 60, fér még: 16) 4 uzbány csőr (#169) [ bennük 29 csepp ugh méreg (#166) ] (Kapacitás: 48, fér még: 19) 5 fűszertartó (#210) [ bennük 11 csepp sáfránypor (#211) ] (Kapacitás: 25, fér még: 14) 7 sullár hólyag (#168) [ bennük 84 csepp spiritusz (#170) ] (Kapacitás: 140, fér még: 56) 10 vizestömlő (#3) [ bennük 193 korty víz (#27) ] (Kapacitás: 200, fér még: 7) 4 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] (Kapacitás: 40, fér még: 40) 2 szent kehely (#257) [ bennük 17 csepp isteni könnycsepp (#260) ] (Kapacitás: 20, fér még: 3)


Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

13 kőszem (#304) 4 mocsári penke (#148) 2 raptor karom (#281) 12 álompor (#396) 92 borkonyó bibe (#312) 2 kék orchidea (#68) 4 manifeszt.nyúlvány (#214) 23 smirglilevél (#29) 9 purifikátor háj (#269) 60 drótszőr (#37) 2 kvazár (#244) 15 fekete gyöngy (#99) 10 ezüstdarab (#326) 1 kavadu lebeny (#24) 2 csuklyavirág (#133) 19 vasérc (#152) 12 sallank karom (#128) 6+főnixtoll (#563) 1 bordacsont (#16) 3 xirnox szív (#213) 2 surranó kígyó bőr (#47) 28 sünmedve tüske (#14) 2 gromak bőr (#268) 1 kazmár gyökér (#205) 50 pirkit (#153) 8 óndarab (#85) 3 karbin plazma (#199) 61 madártoll (#112) 8 lótuszvirág (#447) 2 rókafarok (#124) 1 tükör (#43) 4 téfea-agy (#172) 6 remák szív (#264) 2 ormánygőte csont (#21) 17 rézdarab (#70) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 acélpengőke (#231) 16 kaktuszbogyó (#429) 1 evaporőr háj (#105) 9 fokhagyma (#403) 3 fülemüle agyar (#267) 1 lajhár csont (#236) 87 szárnyas hernyó (#69) 3 kaktusztüske (#114) 12 pular kristály (#239) 2 magszim bél (#103) 1 bakkura bőr (#95) 12 tigroszlán fog (#63) 1 antilopbőr (#48) 1 moa gyémánt (#385) 1 bunthar bőr (#733) 2 szuperkötél (#209) 3 fabontó (#106) 3 trikornis szarv (#198) 3 tyrex csont (#280) 6 gyöngymangó (#135) Összsúly: 239.96 kg megterheltség: 184 %