TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2001. okt. 4. 9h:15'
EZ A 324. JÁTÉKHETED, 307. FORDULÓD
325. játékheted kezdete: okt. 11.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1026
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 538
Extra forduló: 1

WIFTOHI EL DOHREN KALANDJAI




be 76 bemész a 76. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. Semmi fényt nem látsz odabent. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Nagyon óvatosan, fegyveredet erősen markolva indulsz befelé. (Felt. gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+68 életerő). [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 118.]

h 305 2 használod a 305. tárgyat
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 118.]

lm 2 4 24 mozogsz 2 4 24
Mész tovább, előre. Egy kereszteződéshez érkeztél. [2. PONT.] Innét egy lépcső vezet lefelé. Ügyelve, hogy meg ne csússzál, lecammogsz. [4. PONT. --> 18. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [19. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy nanda van előtted! {max. életpontja: 211-220.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 225 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A nanda összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 1920 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 bájitalt. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [24. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani. [12 pontot használtál fel, van még 106.]

lm 905 27 900 mozogsz 905 27 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [27. PONT.] Egy óriásférget veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 1x 6d10+6.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra rohansz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriásféreg testét. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az óriásféreg testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az óriásféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. 2006 tapasztalati pontot kaptál. A fal mellett találsz egy vasalt faládát. A ládát egy csapda védi, de Te, csapdaészlelés képességednek köszönhetően, idejében felfigyeltél rá. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő rézkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 ezüst papi karkötő és 1 galachmit. Gyorsan kiüríted a ládát. Összefutsz egy vörös, kontyos hajú, zöld szemű, körszakállas kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Dornodon főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy jing-jang fejpántot, egy zangrozi csizmát, egy tankány karmot, egy denevér szimbólumot, egy umbatari karkötőt, egy mithril láncinget, egy smaragd védőgyűrűt és egy bíbor erőövet visel. Ruházatát egy orbitális mackósajt trófea, egy ongóliant trófea és egy trikornis herceg trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy Tharr pajzsát tart. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. {egészsége: 29.} Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Ellor Drang. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: kavadu iszák, mérg. ubuk tüske, obszidián karkötő, ezüstshuriken. Megszólal: " Mit bámulsz? Szétszedlek, mint hülyegyerek a meséskönyvet!" Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+56 életerő). [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [13 pontot használtál fel, van még 93.]

lm 25 905 26 mozogsz 25 905 26
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy pillanatra megállsz fülelni. [24. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [19. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [23. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [25. PONT.] Egy ragyás burástya lakik itt. {védettsége: 13 szúró, 26 vágó, 36 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (3 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót ellenfeledre ugrasz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a ragyás burástya testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 56 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1142 tapasztalati pontot kaptál. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A fenébe! Egy zsákutca. [26. PONT.] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Megnyomod. Miért is ne? Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [20 pontot használtál fel, van még 73.]

lm 900 19 905 mozogsz 900 19 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [25. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [23. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [19. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [9 pontot használtál fel, van még 64.]

lm 22 900 20 mozogsz 22 900 20
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót látsz. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükséges a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a Rúna, megszűnt a védővarázslat. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% teo] Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis aranykulcs nyitja az ajtót. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [22. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy vasalt faládát. A ládát egy csapda védi, de Te, csapdaészlelés képességednek köszönhetően, idejében felfigyeltél rá. Hatástalanítod. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy vaskulcs, 150 arany, 1 varázskő, 2 csuklyavirág és 1 tudás gyöngye (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [19. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [20. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy óriásféreg van előtted! {max. életpontja: 261-290.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriásféreg testét. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az óriásféreg testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 59 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 2006 tapasztalati pontot kaptál. [14 pontot használtál fel, van még 50.]

lm 21 18 5 mozogsz 21 18 5
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [19. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [21. PONT.] Egy átokmurgattyút pillantasz meg. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 250 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Az átokmurgattyú szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. 885 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 márványkulcsot, 40 aranyat, 1 arany karperecet és 1 borostyán függőt. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [19. PONT.] Elértél a lépcsőhőz, amely a feletted levő szintre vezet. Nosza, rajta, gyerünk! Felmész. [18. PONT. --> 4. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [2. PONT.] Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz. Lemész. [5. PONT. --> 28. PONT.] [18 pontot használtál fel, van még 32.]

vv 88 58 5 elmormolod a 88. varázslatot az 58. varázslatot az 5. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+4% teo] [2 pontot használtál fel, van még 30.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+55 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 28.] Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 26.]

lm 31 905 36 mozogsz 31 905 36
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosó kanyarodik. [29. PONT.] Mész tovább, előre. [30. PONT.] Az út végetér - egy zsákutca! [31. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [35. PONTON vagy.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [36. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Nyekergő hang szűrödik el a füledhez a labirintus mélyéről. Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [30. PONTRA.] [17 pontot használtál fel, van még 9.]

lm 900 32 905 mozogsz 900 32 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [32. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [37. PONTON.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [3 pontot használtál fel, van még 6.]

lm 38 900 42 mozogsz 38 900 42
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

lm 33 905 40 mozogsz 33 905 40
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

lm 900 42 34 mozogsz 900 42 34
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

lm 905 44 900 mozogsz 905 44 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

lm 29 6 51 mozogsz 29 6 51
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

lm 54 mozogsz 54
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

vv 88 58 5 elmormolod a 88. varázslatot az 58. varázslatot az 5. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő.) [0 pontot használtál fel, van még 6.] 6 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 15 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 6.] 6 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 9 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

lm 54 905 55 mozogsz 54 905 55
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

lm 900 57 mozogsz 900 57
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

vv 109 58 5 elmormolod a 109. varázslatot az 58. varázslatot az 5. varázslatot
6 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 25 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 6.] 6 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 15 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 6.] 6 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 9 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

KARAKTERLAPOD


Wiftohi el Dohren, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight nagyhatalmú főpapja vagy. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 307. fordulód.

erő : 34(35)
iq : 36
ügyesség : 38(41)
egészség : 30
szerencse: 40(42)
tudatpont: 14/ 2
szint : 25
támadás : 24
védekezés: 61
életpont : 392/397
varázspt : 1049/ 33
pszi pont: 117/ 18
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 35 %
jellem:semleges(-3)
pénz : 509 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 182 cm
testsúly: 72 kg
életkor: 42/ 44 év
tul.pont: 3
kép.pont: 10
EFejl: 50 TU

Eddig összesen 1992 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 25870 TP-t kaptál. Jelenleg 1412827 TP-d van. A következő szinthez még 287173 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, ősdentor, taalru. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 királynő, 10 élőholt, 1 vadász, 5 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos. A 307. fordulódban 732 arany került a bankszámládra. 732 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


Felt. fegyverváltás: << vámpírtőr (220%) << tyrex bunkó (160%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-13.); bumeráng (14-17.); ubuk dobónyíl (18-21.); vas dobónyíl (22-27.); bogyógránát (28-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998.); tüske (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
  víziharc: 6/00 (-)  ökölvívás: 2/00 (-)  szúrófegyverek: 24/00 (-)  vágófegyverek: 9/00 (-)
  ütőfegyverek: 29/00 (-)  lőfegyverek: 10/00 (-)  dobófegyverek: 27/00 (-)

Egyéb ismeretek (szint)

  rejtőzködés: (01) 21/00 (-)  nyomkövetés: (02) 78/00 (+1/00)  lopás: (03) 1/00 (-)  mászás: (04) 11/00 (-)
  csapdakészítés: (05) 18/00 (-)  csapdaészlelés: (06) 14/00 (+0/00)  gyógyítás: (07) 50/00 (-)  titkosírás: (08) 8/00 (-)
  felderítés: (09) 21/00 (-)  szörnyidomítás: (10) 6/00 (-)  teológia: (11) 46/00 (-)  taumaturgia: (12) 72/00 (-)
  szerencsejáték: (13) 1/00 (-)  zene: (14) 10/00 (-)  szörnyismeret: (15) 8/00 (+1/00)  pszi: (16) 12/00 (-)
  zárnyitás: (17) 1/00 (-)  vadászat: (18) 7/00 (-)  bányászat: (19) 13/00 (-)  úszás: (20) 5/00 (-)

*** Feltételes parancsaid:


A DEM 8 mező távolságra repítsen
mászol max. 100 pontért
gyógyítasz 80 % életerő alatt, 10 pontért max. 1 alkalommal
*készítesz 312. tárgyat (borkonyó bibe) (max. 100 db-ot)
*készítesz 429. tárgyat (kaktuszbogyó) (max. 20 db-ot)
*készítesz 430. tárgyat (bogyógránát) (max. 4 db-ot)
*készítesz 189. tárgyat (vas dobónyíl) (max. 4 db-ot)
*készítesz 22. tárgyat (tüske) (max. 20 db-ot)
*készítesz 17. tárgyat (szögletes kő) (max. 5 db-ot)
*készítesz 19. tárgyat (kerek kő) (max. 5 db-ot)
*készítesz 69. tárgyat (szárnyas hernyó) (max. 100 db-ot)
*készítesz 447. tárgyat (lótuszvirág) (max. 100 db-ot)
elfogod a 150. szörnyet (fémbontó szójer) a 219. csapdával (fedett verem)
*készítesz 582. tárgyat (csalánvirág) (max. 100 db-ot)
maradék tvp-dből 2. tulajdonságodat (IQ) TF-eled


Felt. támadás: *trikornis (#104), *bávatag golombár (#165), *átokmurgattyú (#225), *adószedő (#234), *kputtyintó csalán (#247) Barátságosság: Kerekkorsó Rendje (ált.) KT (#9136), Szeretet Vándorai (ELENIOS) KT (#9138), őrjárat (#274), semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150), Igaz Barátok (semleges) KT (#9141)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Éber kakukk (#3 *9)[1%] Gyógymógy (#5 *9)[1%] Alkímia (#7 *7)[0%] Gondolatolvasás (#8 *9)[1%] Varázsfesték (#9 *7)[0%] Esőidézés (#11 *8)[0%] Erőpajzs I. (#12 *9)[1%] Méregsemlegesítés (#14 *10)[1%] Szaporítás (#15 *7)[0%] Kitartó ló (#19 *10)[1%] Korgó gyomor, huss (#21 *6)[0%] Unkreáció (#22 *3)[0%] Jellemrejtés (#23 *10)[1%] Hadiszerencse II. (#24 *9)[1%] Tündérfény (#25 *4)[0%] Tulajdonságpajzs (#26 *16)[1%] Harmadik szem (#27 *12)[1%] Csupasz izom (#28 *10)[1%] Kristálygömb (#54 *30)[3%] A lélek védelme (#57 *32)[3%] Azonnali gyógyítás (#58 *15)[1%] Tűzeső (#61 *16)[1%] Oltár eltörlése (#79 *60)[4%] Szörnycsábítás (#83 *14)[1%] Szörnyidézés (#84 *72)[4%] Vasszerevzet (#86 *8)[0%] Szopókőpusztítás (#88 *21)[2%] Villámsújtás (#89 *15)[1%] Agyburok (#90 *11)[1%] Rúnapukkasztás (#94 *3)[0%] DEM kreálása (#95 *90)[4%] Erőpajzs III. (#127 *30)[3%] Mágiadagály (#132 *25)[2%] Tárgyészlelés (#135 *35)[3%] Szemmelverés (#137 *18)[2%] Alku (#139 *20)[2%] Mágikus ütés (#147 *18)[2%] Kreáció (#148 *12)[1%] Esszenciavédelem (#165 *15)[1%] Oltár teremtése (#167 *50)[4%] Szopókőírtás (#174 *10)[1%] Gyorsvarázslás (#179 *3)[0%] Kényszerport (#183 *8)[0%]

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *11)[0%] Hhaar burka (#32 *12)[0%] Izomernyesztés (#33 *12)[0%] Varázsvédelem (#34 *14)[1%] Mágiatörés (#35 *16)[1%] Tompítás (#40 *14)[1%] Jégcsóva (#41 *21)[1%] Fehér glóbusz (#47 *19)[1%] Villámcsapás (#50 *24)[1%] Elektromos pajzs (#51 *20)[1%] Láthatatlanság (#76 *21)[1%] Láth. észlelése (#78 *13)[1%] Városi teleportáció (#96 *50)[3%] Varázsitalfőzés (#100 *30)[2%] Varázsvédelem II. (#108 *24)[1%] Felszínre ugrás (#109 *25)[1%] Tűzmágia (#157 *24)[1%] Familiáris idézése (#159 *40)[3%] Varázskő készítés (#160 *140)[4%] Varázsenergia (#161 *35)[2%] Dimenzióugrás (#163 *55)[4%] Városi teleport II. (#181 *60)[4%]Varázsszem (#184 *15)[1%] Állatvédelem (#192 *25)[1%] A munka gyümölcse (#224 *16)[1%] Villámmágia (#227 *36)[2%] Kalmárszem (#228 *17)[1%]

Pszi hatások


Pszi-ernyő (#64 *6)[2%] Auratranszformáció (#65 *10)[3%] Pszi-regeneráció (#66 *12)[4%] Felejtés (#68 *5)[1%] Agyletapogatás (#70 *20)[6%] Szürkeállomány akt. (#71 *12)[4%] Mentális pajzs (#72 *9)[3%] Pszí fejlesztés (#73 *20)[6%] Molekulaátrendezés (#74 *20)[6%] Agykorbács (#97 *18)[6%] Pszí acéltorony (#98 *14)[4%]

Mágikus képességek


Tűzlehelet (#110 *0) Nagyobb tűzlehelet (#150 *0) Pszí-kő készítése (#151 *0)

Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 19 költség

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


állatvédelem méregsemlegesítés villámmágia szemmelverés láth. észlelése agyburok tűzmágia varázsenergia Feltételes varázslat-használat: 19. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslataid listája: Villámcsapás (#50), Tűzeső (#61) Védekező varázslataid listája: Elektromos pajzs (#51), Fehér glóbusz (#47), Tompítás (#40), Varázsvédelem (#34)
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Izomernyesztés (#33)nómenklatura (#158) Izomernyesztés (#33)kultúrmasztodon (#227)
Villámcsapás (#50)tguarkhan (#212) Izomernyesztés (#33)Zinthurg (#180)
Jégcsóva (#41)őrült varázsló (#255) Tűzeső (#61)kronotapír (#286)
Tűzeső (#61)quwarg parafenomén (#248) Izomernyesztés (#33)Raia Szent Lovagja (#239)
Tűzeső (#61)adószedő (#234) Nagyobb tűzlehelet (#150)nők (#999)
Nagyobb tűzlehelet (#150)férfiak (#998) Izomernyesztés (#33)norpadolótika (#226)
Tompítás (#40)éjkornis (#228) Tompítás (#40)adószedő (#234)
Elektromos pajzs (#51)férfiak (#998) Elektromos pajzs (#51)nők (#999)
Tompítás (#40)Tharr hívei (#996) Tompítás (#40)őrült varázsló (#255)
Elektromos pajzs (#51)tguarkhan (#212)

Elfogott szörnyeid


Rughar familiárisa (#245) státusz: OK; sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK;

Isteni küldetéseid


1.) Szaporítsd vagyonodat szerencsejátékkal is. Érj el 6-os szerencsejáték szakértelmet! 2.) A mágusokat a kihívás élteti - ejts el egy nandát! 3.) Mesés relikviák anyagi komponense a galachmit. Áldozz belőle ötöt!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)



Páncélok és pajzsok

1 mászókarom (#78) 1 szöges páncél (#65) 1*lánckesztyű (#230) 1*törpe bakancs (#475) 1 kvazár sisak (#266) 1 varkaudar csizma (#317) 1*Rhatt páncélja (#458) 1*zafír erőöv (#397) 1 bőrpáncél (#51) 1*mithril sisak (#465) 1*mágusköpeny (#453) 1 sárga erőöv (#276) 2 szürke bőrkesztyű (#271)


Fegyverek és lövedékek

6 vas dobónyíl (#189) 3 rövid íj (#107) 5 ezüsttőr (#322) 8 ubuk dobónyíl (#138) 1*fúvócső (#20) 6 bűvös shuriken (#562) 1 bunkó (#5) 1 bot (#4) 1 kőkalapács (#13) 17 mérg.ubuk dobónyíl (#188) 1 tyrex bunkó (#421) 1 vámpírtőr (#364) 4 bogyógránát (#430) 2 ubuk tüske (#131) 1 kőkés (#6) 1*Pusztítás Botja (#316) 2 nyílvessző (#108) 1 csontkés (#11) 1 cápaölő tőr (#480) 1*harci kalapács (#174) 1 orgyilkos tőr (#225) $1 szöges bunkó ($8) 1 ezüstshuriken (#327) 3 rézgolyó (#343) 1 tolmokov-koktél (#351)


Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*villám szimbólum (#145) 1*roxati üvegszem (#443) 1*Rughar gyűrűje (#518) 3 aranylánc (#191) 3*obszidián karkötő (#229) 1*smaragd védőgyűrű (#223) 1*arany papi karkötő (#309) $2 obszidián függő ($195) $2 arany karperec ($194) 1 ezüst papi karkötő (#308) $1 borostyán függő ($162)


Eszközök, használati tárgyak, készletek

1 távcső (#42) 5 aranytű (#272) 1 szeksztáns (#32) 1 mászókampó (#165) 1 furulya (#233) 1 acéltű (#334) 1 kulcskarika (#648) 1 ásó (#34) 4 kötél (#92) 1 nagy aranykulcs (#246) 1 nagy vaskulcs (#186) 4+pukkanó tűcsapda (#336) 2 varázskő (#305) 6+deus ex machina (#1) 66 gyógykenőcs (#313) 1 Morgan szilánkja (#508) 1 kis aranykulcs (#240) 29 kaja (#2) 1 nagy bronzkulcs (#185) 2 szent jogar (#150) 2 márványkulcs (#245) 1 ezüst kulcs (#184) 3 bájital (#261) 1 tudás gyöngye (#522)


Löttyök és porok, tartóstul

2 kavadu iszák (#25) [ bennük 4 csepp gyenge méreg (#26) ] (Kapacitás: 20, fér még: 16) 2 huhogó bibe (#332) [ bennük 7 csepp rákfatty váladék (#333) ] (Kapacitás: 24, fér még: 17) 3 zöld üveg (#82) [ bennük 44 csepp ragasztó (#83) ] (Kapacitás: 60, fér még: 16) 4 uzbány csőr (#169) [ bennük 33 csepp ugh méreg (#166) ] (Kapacitás: 48, fér még: 15) 5 fűszertartó (#210) [ bennük 9 csepp sáfránypor (#211) ] (Kapacitás: 25, fér még: 16) 7 sullár hólyag (#168) [ bennük 60 csepp spiritusz (#170) ] (Kapacitás: 140, fér még: 80) 10 vizestömlő (#3) [ bennük 63 korty víz (#27) ] (Kapacitás: 200, fér még: 137) 4 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] (Kapacitás: 40, fér még: 40) 2 szent kehely (#257) [ bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260) ] (Kapacitás: 20, fér még: 0)


Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

14 kőszem (#304) 4 mocsári penke (#148) 2 raptor karom (#281) 12 álompor (#396) 68 borkonyó bibe (#312) 3 kék orchidea (#68) 4 manifeszt.nyúlvány (#214) 23 smirglilevél (#29) 9 purifikátor háj (#269) 60 drótszőr (#37) 2 kvazár (#244) 20 fekete gyöngy (#99) 10 ezüstdarab (#326) 1 kavadu lebeny (#24) 6 csuklyavirág (#133) 22 vasérc (#152) 12 sallank karom (#128) 6+főnixtoll (#563) 1 bordacsont (#16) 3 xirnox szív (#213) 2 surranó kígyó bőr (#47) 28 sünmedve tüske (#14) 2 gromak bőr (#268) 1 kazmár gyökér (#205) 50 pirkit (#153) 7 óndarab (#85) 3 karbin plazma (#199) 69 madártoll (#112) 8 lótuszvirág (#447) 2 rókafarok (#124) 1 tükör (#43) 5 téfea-agy (#172) 6 remák szív (#264) 2 ormánygőte csont (#21) 17 rézdarab (#70) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 acélpengőke (#231) 14 kaktuszbogyó (#429) 1 evaporőr háj (#105) 10 fokhagyma (#403) 3 fülemüle agyar (#267) 1 lajhár csont (#236) 68 szárnyas hernyó (#69) 3 kaktusztüske (#114) 13 pular kristály (#239) 2 magszim bél (#103) 1 bakkura bőr (#95) 12 tigroszlán fog (#63) 1 antilopbőr (#48) 1 moa gyémánt (#385) 1 bunthar bőr (#733) 2 szuperkötél (#209) 3 fabontó (#106) 3 trikornis szarv (#198) 6 Thargodan esszencia (#328 6 gyöngymangó (#135) 4 csalánvirág (#582) 1 galachmit (#310) Összsúly: 171.94 kg megterheltség: 132 %