TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2001. okt. 31. 9h:38'
EZ A 328. JÁTÉKHETED, 317. FORDULÓD
329. játékheted kezdete: nov. 8.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1026
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 68
Extra forduló: 1

WIFTOHI EL DOHREN KALANDJAI




be 77 bemész a 77. titkos labirintusba
Lemerülsz a vízbe. Csodálatos érzés a vízlélegzés! Fel-alá úszkálva, végül megtalálod a barlangbejáratot. Elég félelmetes kalandnak tűnik ez az egész! Semmi fényt nem látsz odabent. Beúszol a bejáraton. Döbbenetes ez a víz alatti világ! Halak spriccelnek melletted el. (Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] (Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] (Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 261.]

lm 3 905 6 mozogsz 3 905 6
Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy opati polip! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort. [védettséged: 23]

Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel teljesen átdöföd az opati polip testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (7 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az opati polip száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy opati polip. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt. [védettséged: 23]

Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az opati polip testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) (Felt. gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni! Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A teremben, ahová beérsz, rengeteg hínár akadályozza a látást. [6. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy kacagó szépia! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki. [védettséged: 23]

A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kacagó szépia nyálkás csápját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A kacagó szépia csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kacagó szépia nyálkás csápját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápjaival a kacagó szépia lecsap a bal karodra. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A kacagó szépia összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 423 tapasztalati pontot kaptál. Egy kacagó szépiát pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt. [védettséged: 23]

A lény tintát köp! Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a kacagó szépia testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel felnyársalod a kacagó szépia testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A kacagó szépia most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Felhasználva a kőkést, szereztél 4 polip szívókát. 423 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). A falból egy elforgatható kerék áll ki. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. (Felt. gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+39 életerő). [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). (Felt. gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+40 életerő). [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] [29 pontot használtál fel, van még 232.]

lm 900 4 605 mozogsz 900 4 605
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni! Vigyázva mozogsz, nehogy hozzáérj a falakból kiálló éles szikláknak. Kelet felé egy nagy termet látsz, benne gyanús sötét árnyak mozognak. [4. PONT.] Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten. [6 pontot használtál fel, van még 226.]

lm 7 900 14 mozogsz 7 900 14
Beúszol egy nagy terembe. Sötét árnyak mozognak körülötted. [7. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy moszatrája. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani. [védettséged: 23]

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a moszatrája testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A moszatrája farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A moszatrája összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy moszatrája. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen. [védettséged: 23]

Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a moszatrája moszatszerű testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a moszatrája, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál. Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Vigyázva mozogsz, nehogy hozzáérj a falakból kiálló éles szikláknak. Kelet felé egy nagy termet látsz, benne gyanús sötét árnyak mozognak. [4. PONT.] Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni! Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.] Valaha az egész barlangrendszer a föld felett lehetett, ezt tanúsítják a folyosó ajtói, amelyeket úszás közben látsz. [13. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy régi, rozsdás ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. A termet, amelybe besuhansz, a vízivilág mára már teljesen birtokba vette. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy hínárevő piranha! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. [védettséged: 23]

Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel felnyársalod a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A hínárevő piranha állkapcsa a levegőben csattan. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy hínárevő piranha. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra... [védettséged: 23]

Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel felnyársalod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál. [18 pontot használtál fel, van még 208.]

lm 16 18 20 mozogsz 16 18 20
Valaha az egész barlangrendszer a föld felett lehetett, ezt tanúsítják a folyosó ajtói, amelyeket úszás közben látsz. [13. PONT.] A vájat kanyarát követve, óvatosan tempózol. Észak felé egy rozsdás ajtót látsz. [15. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Beúszol egy kis szobába. Medúzák suhannak el előtted! Csodás látvány. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy elektromos angolna! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort. [védettséged: 23]

Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az elektromos angolna jobb oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az elektromos angolna állkapcsa a levegőben csattan. Az elektromos angolna mellédcsap a farkával! Az elektromos angolna összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 210 tapasztalati pontot kaptál. Egy elektromos angolna lakik itt. Itt csata lesz. [védettséged: 23]

Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az elektromos angolna testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az elektromos angolna állkapcsa a levegőben csattan. Az elektromos angolna farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 210 tapasztalati pontot kaptál. A vájat kanyarát követve, óvatosan tempózol. Észak felé egy rozsdás ajtót látsz. [15. PONT.] Furcs így, hogy nem kell levegőt venned, mégsem fuldoklasz. Szokatlanul mozogsz a szokatlan környezetben. [17. PONT.] Továbbmész. Egy régi, rozsdás ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Újabb, hínárral és egyéb vízinövénnyel teli szobába mész be. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy étkezési homár! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit. [védettséged: 23]

Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd az étkezési homár ollóját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Túlbuzgó szabó módjára az étkezési homár összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az étkezési homár testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az étkezési homár felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az étkezési homár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 324 tapasztalati pontot kaptál. Tempó, tempó! Úszol tovább. [19. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy régi, rozsdás ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Nyitva van! Benézel a parányi szobába. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 4 halcsont, 1 szigony, 120 arany, 1 krapixlon fürdőruha (ld. enc.), 1 szent jogar és 1 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát. [24 pontot használtál fel, van még 184.]

lm 25 34 34 mozogsz 25 34 34
Ahogy a szűk, kanyargó folyosót követed, elgondolkodsz, hogy vajon még meddig elegendő a vízlélegzés varázslat. [21. PONT.] Egy T-elágazáshoz értél. Most vajon merre? [22. PONT.] A terem kibővül, és beúszol sok ezer apró hal közé. A halak hirtelen megriadnak - láthatóan nem tőled! - és elsuhannak északi irányba. [23. PONT.] Egy moszatráját pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt. [védettséged: 28]

Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rontasz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod a moszatrája testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy moszatrája. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. [védettséged: 28]

Megmarkolva a szigonyt a másikra rohansz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod a moszatrája testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A moszatrája összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál. (Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Továbbúszol. Szorgalmasan tempózol. Lassan hallá változol, ha így folytatod! Kelet felől enyhe áramlatot érzel. [25. PONT.] Ezt a terem különösen sötét, sarkai beláthatatlanok. Bármelyikben rejtőzhet valamilyen igazán rémisztő mélytengeri szörny! [34. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy diuretikus kráken. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek. [védettséged: 28]

A lény tintát köp! Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Marokra fogva a szigonyt a másikra ugrasz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod a diuretikus kráken testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Csápjaival a diuretikus kráken lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) több döféssel felnyársalod a diuretikus kráken testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a kőkést, szereztél 6 polip szívókát. 671 tapasztalati pontot kaptál. Némi kutatás után találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő rézkulcs nyitja a ládát. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-26 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Megnézed, hogy mi a zsákmány: 350 arany, 1 galachmit, 1 arany karperec, 3 vas dobónyíl, 3 halcsont, 4 ramit kő, 1 kampós acélszigony (ld. enc.) és 4 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát. Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. (Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+35 életerő). [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] (Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Egyhelyben toporogsz. [33 pontot használtál fel, van még 151.]

lm 33 33 33 mozogsz 33 33 33
Szorgalmasan tempózol. Lassan hallá változol, ha így folytatod! Kelet felől enyhe áramlatot érzel. [25. PONT.] Továbbúszol. A terem kibővül, és beúszol sok ezer apró hal közé. A halak hirtelen megriadnak - láthatóan nem tőled! - és elsuhannak északi irányba. [23. PONT.] Egy T-elágazáshoz értél. Most vajon merre? [22. PONT.] Egy tágas, gömb alakú termen úszol keresztül. [27. PONT.] Egy hínárevő piranha lakik itt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort. [védettséged: 28]

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rohansz. nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha állkapcsa a levegőben csattan. Véres nyál csordul ki a hínárevő piranha száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál. Egy opati polipot veszel észre magad előtt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. [védettséged: 28]

Elszántan a másikra támadsz. teljesen átdöföd az opati polip testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy hínárevő piranha! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit. [védettséged: 28]

Meglengetve a szigonyt ellenfeledre támadsz. nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál. Kezd víziszonyod lenni. Már nagyon mélyen jársz a labirintusban! [28. PONT.] Töretlenül úszol tovább. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy trosnyogó szakóca. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit. [védettséged: 28]

Megmarkolva a szigonyt a másikra ugrasz. teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. 28 tapasztalati pontot kaptál. Hmm, ezt a teljesítményt még Krapixlon Cousteau is megirigyelné! Egy egész szűk átjáróhoz érsz, a falról acélkarmok meredeznek. Vajon kit vagy mit kellett visszatartaniuk? [31. PONT.] Széttépett halak teteme között úszol. Ajjaj! [32. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy trosnyogó szakóca! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre. [védettséged: 28]

Megmarkolva a szigonyt a másikra rontasz. teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. 28 tapasztalati pontot kaptál. Egy csupasz terembe érkeztél. Hirtelen halálfélelmed támad. A terem végében hatalmas, szürke test villan meg. [33. PONT.] Egy vércápa lakik itt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra. [védettséged: 28]

Meglengetve a szigonyt a másikra rohansz. több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a vércápa száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 505 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vércápa van előtted! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki. [védettséged: 28]

Marokra fogva a szigonyt a másikra ugrasz. tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa a levegőben csattan. néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa a levegőben csattan. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. 505 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vércápa. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort. [védettséged: 28]

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. néhányszor teljesen átdöföd a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. néhányszor teljesen átdöföd a vércápa uszonyát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A vércápa összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 505 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy vércápa! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani. [védettséged: 28]

Meglengetve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. több döféssel felnyársalod a vércápa farkát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vércápa összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 505 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy nagyobb vércápa. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. [védettséged: 28]

Elszántan a másikra támadsz. néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a nagyobb vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. (Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] (Felt. gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] (Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Egy csupasz terembe érkeztél. Hirtelen halálfélelmed támad. A terem végében hatalmas, szürke test villan meg. [33. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy nagyobb vércápa! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra... [védettséged: 28]

Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rontasz. több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa farkát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. Egy csupasz terembe érkeztél. Hirtelen halálfélelmed támad. A terem végében hatalmas, szürke test villan meg. [33. PONT.] Egy nagyobb vércápát pillantasz meg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod. [védettséged: 28]

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! megdöfködöd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. [54 pontot használtál fel, van még 97.]

lm 33 33 33 mozogsz 33 33 33
Egy csupasz terembe érkeztél. Hirtelen halálfélelmed támad. A terem végében hatalmas, szürke test villan meg. [33. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy nagyobb vércápa. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is. [védettséged: 28]

Elszántan a másikra rohansz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. Egy csupasz terembe érkeztél. Hirtelen halálfélelmed támad. A terem végében hatalmas, szürke test villan meg. [33. PONT.] Egy nagyobb vércápát veszel észre magad előtt. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. Egy csupasz terembe érkeztél. Hirtelen halálfélelmed támad. A terem végében hatalmas, szürke test villan meg. [33. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy nagyobb vércápa. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. [9 pontot használtál fel, van még 88.]

vv 109 58 5 elmormolod a 109. varázslatot az 58. varázslatot az 5. varázslatot
10 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 25 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 88.] 10 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 88.] 10 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 11 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 88.]

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KRAPIXLON FÜRDŐRUHA (454. TÁRGY)
A Krapixlon ősi, nemesi család, amely büszke lehetett arra, hogy az úszóversenyek győztesei mindig e család tagjai közül kerültek ki. Róluk nevezték el ezt a testhezálló, sikamlós fürdőruhát, amely nemcsak áramvonalasabbá teszi az úszót, hanem bizonyos mértékű védelmet nyújt a víziszörnyek harapásai ellen: ha ezt viseled víziharcban (külön KF parancsot nem kell kiadnod, automatikusan megteszed), védelmed megnő 5-el. A fürdőruhát a páncél helyére veszed fel.
KAMPÓS ACÉLSZIGONY (455. TÁRGY)
Annak a kalandozónak, aki ezt a hosszú, kampós végű, hegyes acélszigonyt forgatja, nem jelent nehézséget még egy vércápa leölése sem. A kampós acélszigony használatakor kapsz +2 támadást, és az okozott sebzés 3D6+5. A fegyver forgatásához szükséges minimális vízifegyver szakértelem 9.

KARAKTERLAPOD


Wiftohi el Dohren, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 317. fordulód.

erő : 36(35)
iq : 38(39)
ügyesség : 41(44)
egészség : 33
szerencse: 40(42)
tudatpont: 14/ 10
szint : 25
támadás : 22
védekezés: 62
életpont : 400/200
varázspt : 1086/ 16
pszi pont: 149/ 45
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 35 %
jellem:semleges
pénz : 863 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 182 cm
testsúly: 72 kg
életkor: 42/ 45 év
tul.pont: 0
kép.pont: 10
EFejl: 50 TU

Eddig összesen 2103 szörnyet (31 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24181 TP-t kaptál. Jelenleg 1603121 TP-d van. A következő szinthez még 96879 TP szükséges. Trófeáid: magnetikus praglonc, jégelementál, árnylord. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 királynő, 10 élőholt, 1 vadász, 5 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos. A 315. fordulódban 1125 arany került a bankszámládra. 1136 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


Felt. fegyverváltás: << vámpírtőr (220%) << tyrex bunkó (160%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-13.); bumeráng (14-17.); ubuk dobónyíl (18-21.); vas dobónyíl (22-27.); bogyógránát (28-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998.); tüske (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
  víziharc: 8/00 (+2/00)  ökölvívás: 2/00 (-)  szúrófegyverek: 24/00 (-)  vágófegyverek: 9/00 (-)
  ütőfegyverek: 30/00 (-)  lőfegyverek: 10/00 (-)  dobófegyverek: 28/00 (-)

Egyéb ismeretek (szint)

  rejtőzködés: (01) 21/00 (-)  nyomkövetés: (02) 81/00 (+1/00)  lopás: (03) 1/00 (-)  mászás: (04) 11/00 (-)
  csapdakészítés: (05) 19/00 (-)  csapdaészlelés: (06) 7/00 (+1/00)  gyógyítás: (07) 51/00 (-)  titkosírás: (08) 8/00 (-)
  felderítés: (09) 21/00 (-)  szörnyidomítás: (10) 6/00 (-)  teológia: (11) 52/00 (+1/00)  taumaturgia: (12) 77/00 (-)
  szerencsejáték: (13) 1/00 (-)  zene: (14) 13/00 (+1/00)  szörnyismeret: (15) 8/00 (-)  pszi: (16) 15/00 (-)
  zárnyitás: (17) 1/00 (-)  vadászat: (18) 7/00 (-)  bányászat: (19) 14/00 (-)  úszás: (20) 5/00 (-)

*** Feltételes parancsaid:


A DEM 1 mező távolságra repítsen
mászol max. 100 pontért
gyógyítasz 80 % életerő alatt, 10 pontért max. 1 alkalommal
*készítesz 312. tárgyat (borkonyó bibe) (max. 100 db-ot)
*készítesz 429. tárgyat (kaktuszbogyó) (max. 20 db-ot)
*készítesz 430. tárgyat (bogyógránát) (max. 4 db-ot)
*készítesz 189. tárgyat (vas dobónyíl) (max. 4 db-ot)
*készítesz 22. tárgyat (tüske) (max. 20 db-ot)
*készítesz 17. tárgyat (szögletes kő) (max. 5 db-ot)
*készítesz 19. tárgyat (kerek kő) (max. 5 db-ot)
*készítesz 69. tárgyat (szárnyas hernyó) (max. 100 db-ot)
*készítesz 447. tárgyat (lótuszvirág) (max. 100 db-ot)
elfogod a 150. szörnyet (fémbontó szójer) a 219. csapdával (fedett verem)
*készítesz 582. tárgyat (csalánvirág) (max. 100 db-ot)
*készítesz 578. tárgyat (ében toboz) (max. 100 db-ot)
maradék tvp-dből 2. tulajdonságodat (IQ) TF-eled


Felt. támadás: *trikornis (#104), *bávatag golombár (#165), *átokmurgattyú (#225), *adószedő (#234), *kputtyintó csalán (#247), *trikornis herceg (#261) Barátságosság: Kerekkorsó Rendje (ált.) KT (#9136), Szeretet Vándorai (ELENIOS) KT (#9138), őrjárat (#274), semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), csápos otagi (#395), Igaz Barátok (semleges) KT (#9141)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Éber kakukk (#3 *11)[1%] Gyógymógy (#5 *11)[1%] Alkímia (#7 *12)[1%] Gondolatolvasás (#8 *14)[1%] Varázsfesték (#9 *9)[0%] Esőidézés (#11 *13)[1%] Erőpajzs I. (#12 *11)[1%] Méregsemlegesítés (#14 *15)[1%] Szaporítás (#15 *12)[1%] Kitartó ló (#19 *15)[1%] Korgó gyomor, huss (#21 *8)[0%] Unkreáció (#22 *5)[0%] Jellemrejtés (#23 *15)[1%] Hadiszerencse II. (#24 *11)[1%] Tündérfény (#25 *6)[0%] Tulajdonságpajzs (#26 *16)[1%] Harmadik szem (#27 *17)[1%] Csupasz izom (#28 *15)[1%] Kristálygömb (#54 *30)[3%] A lélek védelme (#57 *32)[3%] Azonnali gyógyítás (#58 *20)[2%] Tűzeső (#61 *16)[1%] Oltár eltörlése (#79 *60)[4%] Szörnycsábítás (#83 *19)[1%] Szörnyidézés (#84 *72)[4%] Vasszerevzet (#86 *13)[1%] Szopókőpusztítás (#88 *21)[2%] Villámsújtás (#89 *20)[2%] Agyburok (#90 *16)[1%] Rúnapukkasztás (#94 *5)[0%] DEM kreálása (#95 *90)[4%] Erőpajzs III. (#127 *30)[3%] Mágiadagály (#132 *25)[2%] Tárgyészlelés (#135 *35)[3%] Szemmelverés (#137 *18)[1%] Alku (#139 *20)[2%] Földelem idézése (#144 *70)[4%] Mágikus ütés (#147 *18)[1%] Kreáció (#148 *17)[1%] Esszenciavédelem (#165 *20)[2%] Oltár teremtése (#167 *50)[4%] Szopókőírtás (#174 *15)[1%] Tárgyvédelem (#178 *19)[1%] Gyorsvarázslás (#179 *5)[0%] Kényszerport (#183 *13)[1%]

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *11)[0%] Hhaar burka (#32 *12)[0%] Izomernyesztés (#33 *12)[0%] Varázsvédelem (#34 *14)[1%] Mágiatörés (#35 *10)[0%] Tompítás (#40 *14)[1%] Jégcsóva (#41 *15)[1%] Fehér glóbusz (#47 *13)[0%] Villámcsapás (#50 *18)[1%] Elektromos pajzs (#51 *14)[1%] Láthatatlanság (#76 *15)[1%] Láth. észlelése (#78 *13)[0%] Városi teleportáció (#96 *50)[3%] Varázsitalfőzés (#100 *30)[2%] Varázsvédelem II. (#108 *18)[1%] Felszínre ugrás (#109 *25)[1%] Varázslatfelejtés (#130 *20)[1%] Tűzmágia (#157 *24)[1%] Familiáris idézése (#159 *40)[2%] Varázskő készítés (#160 *140)[4%] Varázsenergia (#161 *35)[2%] Dimenzióugrás (#163 *55)[3%] Városi teleport II. (#181 *60)[4%]Varázsszem (#184 *9)[0%] Vízlégzés (#185 *15)[1%] Állatvédelem (#192 *25)[1%] A munka gyümölcse (#224 *10)[0%] Villámmágia (#227 *36)[2%] Kalmárszem (#228 *11)[0%]

Pszi hatások


Pszi-ernyő (#64 *6)[2%] Auratranszformáció (#65 *10)[3%] Pszi-regeneráció (#66 *12)[4%] Felejtés (#68 *5)[1%] Agyletapogatás (#70 *20)[6%] Szürkeállomány akt. (#71 *12)[4%] Mentális pajzs (#72 *9)[3%] Pszí fejlesztés (#73 *20)[6%] Molekulaátrendezés (#74 *20)[6%] Agykorbács (#97 *18)[6%] Pszí acéltorony (#98 *14)[4%] Tudatkutatás (#99 *20)[6%] Térképelemzés I. (#104 *50)[7%]

Mágikus képességek


Tűzlehelet (#110 *0) Nagyobb tűzlehelet (#150 *0) Pszí-kő készítése (#151 *0)

Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 9 költség

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


méregsemlegesítés villámmágia szemmelverés láth. észlelése agyburok tűzmágia varázsszem varázsenergia Feltételes varázslat-használat: 19. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslataid listája: Tűzeső (#61), Villámsújtás (#89) Védekező varázslataid listája: Elektromos pajzs (#51), Fehér glóbusz (#47), Tompítás (#40), Varázsvédelem (#34)
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Izomernyesztés (#33)nómenklatura (#158) Izomernyesztés (#33)kultúrmasztodon (#227)
Villámcsapás (#50)tguarkhan (#212) Izomernyesztés (#33)Zinthurg (#180)
Jégcsóva (#41)őrült varázsló (#255) Tűzeső (#61)kronotapír (#286)
Tűzeső (#61)quwarg parafenomén (#248) Izomernyesztés (#33)Raia Szent Lovagja (#239)
Tűzeső (#61)adószedő (#234) Nagyobb tűzlehelet (#150)nők (#999)
Nagyobb tűzlehelet (#150)férfiak (#998) Izomernyesztés (#33)norpadolótika (#226)
Tűzeső (#61)Mnebolath (#237) Tűzeső (#61)taalru (#249)
Fehér glóbusz (#47)Mnebolath (#237) Tompítás (#40)éjkornis (#228)
Tompítás (#40)adószedő (#234) Elektromos pajzs (#51)férfiak (#998)
Elektromos pajzs (#51)nők (#999) Tompítás (#40)Tharr hívei (#996)
Tompítás (#40)őrült varázsló (#255) Elektromos pajzs (#51)tguarkhan (#212)

Elfogott szörnyeid


Rughar familiárisa (#245) státusz: OK; sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK;

Isteni küldetéseid


1.) Szaporítsd vagyonodat szerencsejátékkal is. Érj el 6-os szerencsejáték szakértelmet! 2.) Minden titok megismeréséhez tudás szükségeltetik, és a tudáshoz az írás ismerete. Imádkozz, amint titkosírás szakértelmed elérte a 12-t! 3.) Mesés relikviák anyagi komponense a galachmit. Áldozz belőle ötöt!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)



Páncélok és pajzsok

1 mászókarom (#78) 1*lánckesztyű (#230) 1 szürke bőrkesztyű (#271) 1*vascarai csizma (#370) 1 varkaudar csizma (#317) 1*Rhatt páncélja (#458) 1*Morgan sipkája (#466) 1 törpe bakancs (#475) 1*zafír erőöv (#397) 1*mágusköpeny (#453) 1 bőrpáncél (#51) $1 sárga erőöv ($276) 1 bakkura csizma (#96) 1 krapixlon fürdőruha (#454 1 optiri agysisak (#315)


Fegyverek és lövedékek

5 vas dobónyíl (#189) 5 rövid íj (#107) 6 ubuk dobónyíl (#138) 1*fúvócső (#20) 5 bűvös shuriken (#562) 1 bunkó (#5) 1 bot (#4) 20 tüske (#22) 1 kőkalapács (#13) 1 bumeráng (#249) 1 tyrex bunkó (#421) 1 vámpírtőr (#364) 4 bogyógránát (#430) 4 ubuk tüske (#131) 1 kőkés (#6) 1*Pusztítás Botja (#316) 11 nyílvessző (#108) 1 csontkés (#11) 5 kerek kő (#19) 1 bronzpenge (#126) 1 cápaölő tőr (#480) 1*harci kalapács (#174) $1 ezüstshuriken ($327) 5 szögletes kő (#17) 1 szigony (#389) 1 kampós acélszigony (#455)


Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*villám szimbólum (#145) 2 trófea nyaklánc (#196) $1*roxati üvegszem ($443) $2 borostyán függő ($162) 1*Rughar gyűrűje (#518) 1 aranylánc (#191) 1*smaragd védőgyűrű (#223) $1*arany papi karkötő ($309) $1 igazgy. fülbevaló ($197) $3 ezüst gyűrű ($180) $1 ezüst karkötő ($158) 1*umbatari karkötő (#278) $1 arany karperec ($194)


Eszközök, használati tárgyak, készletek

30 kaja (#2) 1 távcső (#42) 7 aranytű (#272) 1 szeksztáns (#32) 1 mászókampó (#165) 1 furulya (#233) 1 acéltű (#334) 1 kulcskarika (#648) 2 ásó (#34) 4 kötél (#92) 1 nagy aranykulcs (#246) 4+pukkanó tűcsapda (#336) 2+deus ex machina (#1) 1 roxati zárfaló (#314) 1 Morgan szilánkja (#508) 1 áldott kő (#642) 4 varázskő (#305) 2 márványkulcs (#245) 1 szent jogar (#150) 1 tudás gyöngye (#522)


Löttyök és porok, tartóstul

2 kavadu iszák (#25) [ bennük 4 csepp gyenge méreg (#26) ] (Kapacitás: 20, fér még: 16) 2 huhogó bibe (#332) [ bennük 7 csepp rákfatty váladék (#333) ] (Kapacitás: 24, fér még: 17) 3 zöld üveg (#82) [ bennük 44 csepp ragasztó (#83) ] (Kapacitás: 60, fér még: 16) 4 uzbány csőr (#169) [ bennük 34 csepp ugh méreg (#166) ] (Kapacitás: 48, fér még: 14) 8 fűszertartó (#210) [ bennük 7 csepp sáfránypor (#211) ] (Kapacitás: 40, fér még: 33) 7 sullár hólyag (#168) [ bennük 11 csepp spiritusz (#170) ] (Kapacitás: 140, fér még: 129) 4 vizestömlő (#3) [ bennük 73 korty víz (#27) ] (Kapacitás: 80, fér még: 7) 5 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] (Kapacitás: 50, fér még: 50) 1 szent kehely (#257) [ benne 7 csepp isteni könnycsepp (#260) ] (Kapacitás: 10, fér még: 3)


Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

4 mocsári penke (#148) 2 raptor karom (#281) 8 halcsont (#390) 20 szárnyas hernyó (#69) 10 borkonyó bibe (#312) 4 manifeszt.nyúlvány (#214) 23 smirglilevél (#29) 5 mutáns csont (#331) 9 purifikátor háj (#269) 37 drótszőr (#37) 5 kvazár (#244) 2 fekete gyöngy (#99) 10 ezüstdarab (#326) 1 kavadu lebeny (#24) 27 vasérc (#152) 20 sallank karom (#128) 6+főnixtoll (#563) 1 bordacsont (#16) 2 galachmit (#310) 2 surranó kígyó bőr (#47) 30 sünmedve tüske (#14) 4 gromak bőr (#268) 1 kazmár gyökér (#205) 38 pirkit (#153) 3 óndarab (#85) 4 karbin plazma (#199) 50 madártoll (#112) 9 lótuszvirág (#447) 1 praglonc hártya (#215) 5 rókafarok (#124) 1 tükör (#43) 6 remák szív (#264) 2 ormánygőte csont (#21) 19 rézdarab (#70) 1 acélpengőke (#231) 10 kaktuszbogyó (#429) 1 evaporőr háj (#105) 14 fokhagyma (#403) 3 fülemüle agyar (#267) 3 lajhár csont (#236) 3 kaktusztüske (#114) 1 dentor bőr (#551) 2 magszim bél (#103) 1 bakkura bőr (#95) 12 tigroszlán fog (#63) 1 jégszív (#282) 1 antilopbőr (#48) 1 kőszem (#304) 2 szuperkötél (#209) 3 fabontó (#106) 3 trikornis szarv (#198) 6 Thargodan esszencia (#328 22 polip szívóka (#391) 26 gyöngymangó (#135) 4 rájabőr (#404) 2 varányszem (#30) 4 ramit kő (#226) Összsúly: 173.09 kg megterheltség: 133 %