| Betáplálva: 2001. okt. 31.  9h:38'
 EZ A 328. JÁTÉKHETED, 317. FORDULÓD 329. játékheted kezdete: nov. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.  | KALANDOZÓ: #1026
 SZÁMLA : XXXX ZSETONOK : 68 Extra forduló: 1  | 
| be 77 | bemész a 77. titkos labirintusba | 
| lm 3 905 6 | mozogsz 3 905 6 | 
Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel teljesen átdöföd az opati polip testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (7 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az opati polip száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy opati polip. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt. [védettséged: 23]
Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az opati polip testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) (Felt. gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni! Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A teremben, ahová beérsz, rengeteg hínár akadályozza a látást. [6. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy kacagó szépia! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki. [védettséged: 23]
A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kacagó szépia nyálkás csápját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A kacagó szépia csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kacagó szépia nyálkás csápját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápjaival a kacagó szépia lecsap a bal karodra. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A kacagó szépia összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 423 tapasztalati pontot kaptál. Egy kacagó szépiát pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt. [védettséged: 23]
A  lény  tintát  köp!  Vicces!  Azt  hiszi,  hogy  ettől  gyengébben  fogsz  tudni támadni! Hát nem. Megmarkolva a vámpírtőrt 
ellenfeledre  támadsz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a kacagó szépia testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) 
Vámpirizálsz  (+8  életerő).  Csápok  tekergődznek  feléd.  Megpróbálod  elkerülni  őket,  de  néhány  lecsap  a  testedre. (4 
támadástól  32 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel felnyársalod a kacagó szépia testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) 
Vámpirizálsz  (+5  életerő).  Csápok  tekergődznek  feléd.  Megpróbálod  elkerülni  őket,  de  néhány  lecsap  a  testedre. (3 
támadástól 25 életpontot vesztesz.) A kacagó szépia most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 
Felhasználva  a  kőkést,  szereztél  4  polip  szívókát.  423  tapasztalati  pontot  kaptál.  A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 
víziharc).  A  falból  egy  elforgatható  kerék  áll  ki.  Nem  tudsz  ellenállni  a késztetésnek, lassan elforgatod. Egy pillanatra 
megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. 
(Felt.  gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+39 életerő). [-11 
varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). 
(Felt.  gyógyítás:)  Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+40 életerő). [-11 
varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] 
[29 pontot használtál fel, van még 232.] 
| lm 900 4 605 | mozogsz 900 4 605 | 
| lm 7 900 14 | mozogsz 7 900 14 | 
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a moszatrája testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A moszatrája farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A moszatrája összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy moszatrája. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen. [védettséged: 23]
Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a moszatrája moszatszerű testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a moszatrája, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál. Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Vigyázva mozogsz, nehogy hozzáérj a falakból kiálló éles szikláknak. Kelet felé egy nagy termet látsz, benne gyanús sötét árnyak mozognak. [4. PONT.] Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni! Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.] Valaha az egész barlangrendszer a föld felett lehetett, ezt tanúsítják a folyosó ajtói, amelyeket úszás közben látsz. [13. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy régi, rozsdás ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. A termet, amelybe besuhansz, a vízivilág mára már teljesen birtokba vette. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy hínárevő piranha! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. [védettséged: 23]
Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel felnyársalod a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A hínárevő piranha állkapcsa a levegőben csattan. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy hínárevő piranha. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra... [védettséged: 23]
Vad  csatakiáltással,  felemelve  a  vámpírtőrt  ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel felnyársalod a hínárevő piranha testét. (1 
támadással  20  életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 
életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál. 
[18 pontot használtál fel, van még 208.] 
| lm 16 18 20 | mozogsz 16 18 20 | 
Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az elektromos angolna jobb oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az elektromos angolna állkapcsa a levegőben csattan. Az elektromos angolna mellédcsap a farkával! Az elektromos angolna összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 210 tapasztalati pontot kaptál. Egy elektromos angolna lakik itt. Itt csata lesz. [védettséged: 23]
Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az elektromos angolna testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az elektromos angolna állkapcsa a levegőben csattan. Az elektromos angolna farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 210 tapasztalati pontot kaptál. A vájat kanyarát követve, óvatosan tempózol. Észak felé egy rozsdás ajtót látsz. [15. PONT.] Furcs így, hogy nem kell levegőt venned, mégsem fuldoklasz. Szokatlanul mozogsz a szokatlan környezetben. [17. PONT.] Továbbmész. Egy régi, rozsdás ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Újabb, hínárral és egyéb vízinövénnyel teli szobába mész be. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy étkezési homár! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit. [védettséged: 23]
Meglengetve  a  vámpírtőrt  ellenfeledre  támadsz.  Vámpírtőrrel  néhányszor  teljesen átdöföd az étkezési homár ollóját. (2 
támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Túlbuzgó szabó módjára az étkezési homár összevagdalja az 
oldaladat.    (2   támadástól  17  életpontot  vesztesz.)  Vámpírtőrrel  tökéletesen  perforálod  az  étkezési  homár  testét.  (2  
támadással  26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az étkezési homár felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 
támadástól  14  életpontot vesztesz.) Az étkezési homár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az 
ereje, és elterül. Megölted. 
324 tapasztalati pontot kaptál. 
Tempó, tempó! Úszol tovább. [19. PONT.] 
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy régi, rozsdás ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Nyitva van! Benézel a parányi 
szobába.  Rövid  körbevizsgálódás  után  találsz  egy  fémládikót.  Nincs  bezárva:  óvatosan  kinyitod.  Megnézed,  hogy mi a 
zsákmány:  4  halcsont,  1  szigony,  120  arany,  1  krapixlon  fürdőruha  (ld.   enc.), 1 szent jogar és 1 tudás gyöngye. Gyorsan 
kiüríted a ládát. 
[24 pontot használtál fel, van még 184.] 
| lm 25 34 34 | mozogsz 25 34 34 | 
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rontasz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod a moszatrája testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy moszatrája. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. [védettséged: 28]
Megmarkolva a szigonyt a másikra rohansz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod a moszatrája testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A moszatrája összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál. (Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Továbbúszol. Szorgalmasan tempózol. Lassan hallá változol, ha így folytatod! Kelet felől enyhe áramlatot érzel. [25. PONT.] Ezt a terem különösen sötét, sarkai beláthatatlanok. Bármelyikben rejtőzhet valamilyen igazán rémisztő mélytengeri szörny! [34. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy diuretikus kráken. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek. [védettséged: 28]
A  lény  tintát  köp! Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Marokra fogva a szigonyt a másikra ugrasz. nagy lendületekkel át- meg 
átszúrod  a  diuretikus  kráken  testét.  (2  támadással  46  életpontot  sebezve.)  Csápjaival a diuretikus kráken lecsap a jobb 
karodra.  (6  támadástól  22  életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 
életpontot  vesztesz.)  több  döféssel  felnyársalod  a  diuretikus kráken testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Csápok 
szívnak  vért  a  combjaidból.  (5  támadástól  19 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken fogai megkarcolják kézfejedet. (1 
támadástól 5 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 
Felhasználva  a  kőkést,  szereztél  6  polip  szívókát.  671  tapasztalati  pontot  kaptál.  Némi  kutatás  után találsz egy nehéz 
kőládát.  Sajnos  zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő rézkulcs nyitja a ládát. Amint kinyitod 
a  fedelet,  előrepül  egy  hihetetlenül  éles,  forgó  fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-26 életerő.) A sok gyakorlás 
növelte  tudásodat  (+1  csapdaészlelés).  Megnézed,  hogy  mi  a  zsákmány:  350 arany, 1 galachmit, 1 arany karperec, 3 vas 
dobónyíl, 3 halcsont, 4 ramit kő, 1 kampós acélszigony (ld.  enc.) és 4 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát. Megpillantasz 
egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Tompa dübörgést 
hallasz a távolból. 
(Felt.  gyógyítás:)  Az  utolsó  ige  kiejtésével  elmondtad  a  gyógymógy  varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe 
áramlik (+35 életerő). [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] 
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-11 
varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] 
Egyhelyben toporogsz. 
[33 pontot használtál fel, van még 151.] 
| lm 33 33 33 | mozogsz 33 33 33 | 
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rohansz. nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha állkapcsa a levegőben csattan. Véres nyál csordul ki a hínárevő piranha száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál. Egy opati polipot veszel észre magad előtt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. [védettséged: 28]
Elszántan a másikra támadsz. teljesen átdöföd az opati polip testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy hínárevő piranha! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit. [védettséged: 28]
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre támadsz. nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál. Kezd víziszonyod lenni. Már nagyon mélyen jársz a labirintusban! [28. PONT.] Töretlenül úszol tovább. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy trosnyogó szakóca. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit. [védettséged: 28]
Megmarkolva a szigonyt a másikra ugrasz. teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. 28 tapasztalati pontot kaptál. Hmm, ezt a teljesítményt még Krapixlon Cousteau is megirigyelné! Egy egész szűk átjáróhoz érsz, a falról acélkarmok meredeznek. Vajon kit vagy mit kellett visszatartaniuk? [31. PONT.] Széttépett halak teteme között úszol. Ajjaj! [32. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy trosnyogó szakóca! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre. [védettséged: 28]
Megmarkolva a szigonyt a másikra rontasz. teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. 28 tapasztalati pontot kaptál. Egy csupasz terembe érkeztél. Hirtelen halálfélelmed támad. A terem végében hatalmas, szürke test villan meg. [33. PONT.] Egy vércápa lakik itt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra. [védettséged: 28]
Meglengetve a szigonyt a másikra rohansz. több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a vércápa száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 505 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vércápa van előtted! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki. [védettséged: 28]
Marokra fogva a szigonyt a másikra ugrasz. tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa a levegőben csattan. néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa a levegőben csattan. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. 505 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vércápa. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort. [védettséged: 28]
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. néhányszor teljesen átdöföd a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. néhányszor teljesen átdöföd a vércápa uszonyát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A vércápa összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 505 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy vércápa! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani. [védettséged: 28]
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. több döféssel felnyársalod a vércápa farkát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vércápa összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 505 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy nagyobb vércápa. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. [védettséged: 28]
Elszántan a másikra támadsz. néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a nagyobb vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. (Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] (Felt. gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] (Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Egy csupasz terembe érkeztél. Hirtelen halálfélelmed támad. A terem végében hatalmas, szürke test villan meg. [33. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy nagyobb vércápa! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra... [védettséged: 28]
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rontasz. több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa farkát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. Egy csupasz terembe érkeztél. Hirtelen halálfélelmed támad. A terem végében hatalmas, szürke test villan meg. [33. PONT.] Egy nagyobb vércápát pillantasz meg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod. [védettséged: 28]
Vad  csatakiáltással,  felemelve  a szigonyt ellenfeledre ugrasz. tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 
támadással  53  életpontot  sebezve.)  Ellenfeled  fogaival  elkapja  a  jobb  lábadat.  (1  támadástól  45  életpontot vesztesz.) 
Felfénylik  az  esszenciavédelem!  megdöfködöd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy gyenge 
harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! 
Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. 
[54 pontot használtál fel, van még 97.] 
| lm 33 33 33 | mozogsz 33 33 33 | 
Elszántan  a  másikra  rohansz.  nagy  lendületekkel  át-  meg  átszúrod  a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 37 
életpontot  sebezve.)  Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 
25  életpontot  vesztesz.)  Felfénylik  az  esszenciavédelem!  tökéletesen  perforálod  a  nagyobb  vércápa  sikamlós testét. (2 
támadással  41 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 36 életpontot 
vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! 
Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. 
Egy  csupasz  terembe  érkeztél.  Hirtelen  halálfélelmed  támad.  A  terem  végében  hatalmas,  szürke  test  villan  meg. [33. 
PONT.]  Egy  nagyobb vércápát veszel észre magad előtt. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a 
térkép szerinti 32. pontnál vagy. 
Egy  csupasz  terembe  érkeztél.  Hirtelen  halálfélelmed  támad.  A  terem  végében  hatalmas,  szürke  test  villan  meg. [33. 
PONT.]  Egy  szörnyet  pillantasz  meg  -  innét úgy tűnik, hogy egy nagyobb vércápa. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, 
hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. 
[9 pontot használtál fel, van még 88.] 
| vv 109 58 5 | elmormolod a 109. varázslatot az 58. varázslatot az 5. varázslatot | 
  | 
  | 
  | 
  | 
Eddig összesen 2103 szörnyet (31 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24181 TP-t kaptál. Jelenleg 1603121 TP-d van. A következő szinthez még 96879 TP szükséges. Trófeáid: magnetikus praglonc, jégelementál, árnylord. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 királynő, 10 élőholt, 1 vadász, 5 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos. A 315. fordulódban 1125 arany került a bankszámládra. 1136 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
Felt. fegyverváltás: << vámpírtőr (220%) << tyrex bunkó (160%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-13.); bumeráng (14-17.); ubuk dobónyíl (18-21.); vas dobónyíl (22-27.); bogyógránát (28-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998.); tüske (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
| víziharc: | 8/00 (+2/00) | ökölvívás: | 2/00 (-) | szúrófegyverek: | 24/00 (-) | vágófegyverek: | 9/00 (-) | ||||
| ütőfegyverek: | 30/00 (-) | lőfegyverek: | 10/00 (-) | dobófegyverek: | 28/00 (-) | 
| rejtőzködés: | (01) 21/00 (-) | nyomkövetés: | (02) 81/00 (+1/00) | lopás: | (03) 1/00 (-) | mászás: | (04) 11/00 (-) | ||||
| csapdakészítés: | (05) 19/00 (-) | csapdaészlelés: | (06) 7/00 (+1/00) | gyógyítás: | (07) 51/00 (-) | titkosírás: | (08) 8/00 (-) | ||||
| felderítés: | (09) 21/00 (-) | szörnyidomítás: | (10) 6/00 (-) | teológia: | (11) 52/00 (+1/00) | taumaturgia: | (12) 77/00 (-) | ||||
| szerencsejáték: | (13) 1/00 (-) | zene: | (14) 13/00 (+1/00) | szörnyismeret: | (15) 8/00 (-) | pszi: | (16) 15/00 (-) | ||||
| zárnyitás: | (17) 1/00 (-) | vadászat: | (18) 7/00 (-) | bányászat: | (19) 14/00 (-) | úszás: | (20) 5/00 (-) | 
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 9 költség
| *** Feltételes támadó/védekező varázslat használat | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
  |