TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2001. nov. 28. 9h:29'
EZ A 332. JÁTÉKHETED, 327. FORDULÓD
333. játékheted kezdete: dec. 6.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1026
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 178
Extra forduló: 1

WIFTOHI EL DOHREN KALANDJAI




be 99 bemész a 99. titkos labirintusba
Megtalálod a csatornalejáratot, amelyet az írnok javasolt. Semmi fényt nem látsz odabent. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Óvatosan felemeled a fedelet, és leereszkedsz. Alattad a főcsatorna fekete szennyvize hömpölyög - orrfacsaró bűz csapja meg az orrodat. Találkozol egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű ember nővel. Bőre bronzként csillog. Fairlight főpapja. Homlokán a mágia ezüst színű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy zafír erőövet, egy mithril kesztyűt, egy villám szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy Rughar gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy Bufa páncélját, egy szerencsetalizmánt, egy mágusköpenyt, egy Morgan sipkáját és egy vascarai csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy Chara-din fattya trófea, egy ongóliant trófea és egy orbitális mackósajt trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy szívkeresőt, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Jól megnézed, bár ő nem lát téged. [5 pontot használtál fel, van még 327.]

h 305 2 használod a 305. tárgyat
Porrá zúzol 2 varázskövet. (+200 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 327.]

fgy 74 10 1 felt. gyógyítás 74 10
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

lm 24 25 26 mozogsz 24 25 26
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Egy Hrumagurk lakik itt. (ld. enc.) A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 181 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 27 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Hrumagurk testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A Hrumagurk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1998 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy átokosztó! (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 181 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az átokosztó farkát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1866 tapasztalati pontot kaptál. Találkozol Albertus Magnusszal. Leah félisten hatalmú uralkodó papja. Egy zafír fülbevalót, egy Urgod fétisét, egy smaragd védőgyűrűt, egy obszidián karkötőt, egy koponya szimbólumot, egy zafír erőövet, egy mithril kesztyűt, egy dalebg.kristályvértet, egy törpe bakancsot, egy Morgan sipkáját, egy őselemek köpenyét, egy Rughar gyűrűjét és egy Luthius karkötőjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kasza. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Láthatatlan vagy: ezért elmegy melletted. Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy átokosztó! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 182 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. 1866 tapasztalati pontot kaptál. Egy átokosztó lakik itt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 207 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo] Az átokosztó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. 1866 tapasztalati pontot kaptál. Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben. Meglepő csend honol ebben az oldaljáratban [24. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy oglyth! (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 192 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Bogyógránátot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bogyógránát. Pár lövedéked átjárja az oglyth farkát. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az oglyth testét. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az oglyth zömök testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Az oglyth csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-11 varázspont.) Az oglyth csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-10 varázspont.) Csápjaival az oglyth lecsap a bal karodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. 34 életpontot vesztettél. Az oglyth csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. 39 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 3069 tapasztalati pontot kaptál. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +86 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +106 életerő.) Már magad sem lepődsz meg a vérnyomokon a falon [25. PONT.] Egy élőholt hadúrt veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 178 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt hadúr bal lábát. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2380 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy gorath lárva. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 184 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre rontasz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gorath lárva nyálkás testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a gorath lárva fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 44 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő bronzhegyű nyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A gorath lárva ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A gorath lárva összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 2100 tapasztalati pontot kaptál. Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben. A csatorna távoli csobogása csak halkan szűrödik ebbe a kis beugróba [26. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [48 pontot használtál fel, van még 279.]

lm 11 8 9 mozogsz 11 8 9
Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben. Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.] A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Összeakadsz Albertus Magnusszal. Leah félisten hatalmú uralkodó papja. Egy zafír fülbevalót, egy Urgod fétisét, egy smaragd védőgyűrűt, egy obszidián karkötőt, egy koponya szimbólumot, egy zafír erőövet, egy mithril kesztyűt, egy dalebg.kristályvértet, egy törpe bakancsot, egy Morgan sipkáját, egy őselemek köpenyét, egy Rughar gyűrűjét és egy Luthius karkötőjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kasza. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Alaposan megbámulhatod, hiszen te láthatatlan vagy. Bokáig gázolsz a szennyvízben [7. PONT.] Egy használaton kívüli, kiszáradt csatonanyílást veszel észre [11. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy bérgyilkos. (ld. enc.) Fegyvere egy bronzpenge. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 181 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bérgyilkos bal oldalát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A bérgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 1950 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét. Bokáig gázolsz a szennyvízben [7. PONT.] Egy zsákutca - széttépett konyhai maradványok úszkálnak mindenfelé [8. PONT.] Egy oglythot veszel észre magad előtt. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az oglyth testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az oglyth zömök testét. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az oglyth bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápjaival az oglyth lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-3 varázspont.) Az oglyth meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. 39 életpontot vesztettél. Csápjával megérint az oglyth. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. 41 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2210 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy oglyth! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az oglyth bal hátsó lábát. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Meglengetve a tyrex bunkót ellenfeledre ugrasz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az oglyth fejét. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az oglyth zömök testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az oglyth meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csápjaival az oglyth lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. 36 életpontot vesztettél. Az oglyth csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 40 életpontot vesztettél. Az oglyth összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2210 tapasztalati pontot kaptál. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +96 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +97 életerő.) Bokáig gázolsz a szennyvízben [7. PONT.] A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Összefutsz Albertus Magnusszal. Leah félisten hatalmú uralkodó papja. Egy zafír fülbevalót, egy Urgod fétisét, egy smaragd védőgyűrűt, egy obszidián karkötőt, egy koponya szimbólumot, egy zafír erőövet, egy mithril kesztyűt, egy dalebg.kristályvértet, egy törpe bakancsot, egy Morgan sipkáját, egy őselemek köpenyét, egy Rughar gyűrűjét és egy Luthius karkötőjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy kasza. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Alaposan megbámulhatod, hiszen te láthatatlan vagy. A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] Mindenhol rohadó tetemek maradványai vesznek körül [9. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Nyekergő hang szűrödik el a füledhez a labirintus mélyéről. [66 pontot használtál fel, van még 213.]

lm 14 18 15 mozogsz 14 18 15
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Találkozol Albertus Magnusszal. Leah félisten hatalmú uralkodó papja. Egy zafír fülbevalót, egy Urgod fétisét, egy smaragd védőgyűrűt, egy obszidián karkötőt, egy koponya szimbólumot, egy zafír erőövet, egy mithril kesztyűt, egy dalebg.kristályvértet, egy törpe bakancsot, egy Morgan sipkáját, egy őselemek köpenyét, egy Rughar gyűrűjét és egy Luthius karkötőjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kasza. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Alaposan megbámulhatod, hiszen te láthatatlan vagy. A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. Egy átokosztót veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az átokosztó poshadt hasát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az átokosztó farkát. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az átokosztó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Agyarával az átokosztó felkarcolja a combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó leken néhány pofont. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 37 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szopókövet. 1866 tapasztalati pontot kaptál. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +113 életerő.) Mindenfelé bomló állattetemeket sodor az áradat [14. PONT.] Egy mutáns patkány lakik itt. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mutáns patkány farkát. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a mutáns patkány fejét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. [-4 támadás.] A mutáns patkány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a mutáns patkány testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mutáns patkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. [-4 támadás.] A mutáns patkány megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A mutáns patkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1890 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy gorath lárva. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra rontasz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gorath lárva fejét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a gorath lárva nyálkás testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő bronzsisak felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A gorath lárva ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval eltalálod a gorath lárva testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a gorath lárva bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A gorath lárva csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vas dobónyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A gorath lárva nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A gorath lárva összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 2100 tapasztalati pontot kaptál. Egy élőholt hadúrt pillantasz meg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt hadúr bal lábát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt hadúr jobb karját. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az élőholt hadúr foszladozó fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 23 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2380 tapasztalati pontot kaptál. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +118 életerő.) A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. Ahogy haladsz, gusztustalanul hömölyög az szenny a lábad alatt. Szörnyű bűz csapja meg az orrod. Valami nagyon ocsmány dolog rothad a víz alatt - puha dologra lépsz [18. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy gorath lárva. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Elszántan a másikra rontasz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gorath lárva testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a gorath lárva testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő aranylánc felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A gorath lárva ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a gorath lárva testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a gorath lárva jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő rézdarab felszínére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A gorath lárva nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A gorath lárva még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 2100 tapasztalati pontot kaptál. Egy bérgyilkos lakik itt. Fegyvere egy bronzpenge. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bérgyilkos testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra ugrasz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a bérgyilkos jobb karját. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a bérgyilkos testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A bérgyilkos fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bérgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 1950 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +90 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +109 életerő.) Ahogy haladsz, gusztustalanul hömölyög az szenny a lábad alatt. Véres úszó húscafatok mutatják egy nemrég véget ért csata nyomait [15. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [54 pontot használtál fel, van még 159.]

lm 34 38 36 mozogsz 34 38 36
A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Összefutsz Albertus Magnusszal. Leah félisten hatalmú uralkodó papja. Egy zafír fülbevalót, egy Urgod fétisét, egy smaragd védőgyűrűt, egy obszidián karkötőt, egy koponya szimbólumot, egy zafír erőövet, egy mithril kesztyűt, egy dalebg.kristályvértet, egy törpe bakancsot, egy Morgan sipkáját, egy őselemek köpenyét, egy Rughar gyűrűjét és egy Luthius karkötőjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy kasza. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Láthatatlan vagy: ezért elmegy melletted. A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] Dulakodás nyomait találod a falakon [34. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy bérgyilkos. Fegyvere egy bronzpenge. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bérgyilkos bal karját. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a bérgyilkos testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a bérgyilkos jobb vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 82 életpontot vesztesz.) A bérgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 1950 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét. A csatorna itt elkanyarodik, követed a szennyvíz folyását [37. PONT.] Egy elhagyatott beömlőnyíláshoz érkeztél. Egy fekete test csillan a víz alatt, rettegve hátralépsz [38. PONT.] Egy oglythot pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az oglyth jobb oldalát. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra rontasz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az oglyth testét. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az oglyth testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Az oglyth csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csápjaival az oglyth lecsap a bal karodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! 38 életpontot vesztettél. Az oglyth elhibázza az ütést csápjával. A mágus kezéből láng csap feléd. 44 életpontot vesztettél. Tyrex bunkóval megütöd az oglyth testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az oglyth nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival az oglyth csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint az oglyth. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint az oglyth. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! 39 életpontot vesztettél. Az oglyth csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. 41 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2455 tapasztalati pontot kaptál. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +97 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +83 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +105 életerő.) A csatorna itt elkanyarodik, követed a szennyvíz folyását [37. PONT.] Iszonyatosan büdös a szennyvíz! [35. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy gorath lárva van előtted! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Meglengetve a tyrex bunkót a másikra rontasz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gorath lárva testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a gorath lárva farkát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mászókampó felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval megütöd a gorath lárva farkát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a gorath lárva testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A gorath lárva csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő bronzhegyű nyíl felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Nyelvével a gorath lárva eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A gorath lárva összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 2100 tapasztalati pontot kaptál. Egy zsákutcába érkeztél [36. PONT.] [54 pontot használtál fel, van még 105.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Meg vagy róla győződve, hogy valahol a közelben egy kapcsolónak kell lennie, ezért kutatni kezdesz. Sikerrel jársz! Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [20 pontot használtál fel, van még 85.]

lm 32 33 31 mozogsz 32 33 31
Iszonyatosan büdös a szennyvíz! [35. PONT.] A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Összeakadsz Albertus Magnusszal. Leah félisten hatalmú uralkodó papja. Egy zafír fülbevalót, egy Urgod fétisét, egy smaragd védőgyűrűt, egy obszidián karkötőt, egy koponya szimbólumot, egy zafír erőövet, egy mithril kesztyűt, egy dalebg.kristályvértet, egy törpe bakancsot, egy Morgan sipkáját, egy őselemek köpenyét, egy Rughar gyűrűjét és egy Luthius karkötőjét visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy kasza. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Teljesen láthatatlan vagy, így elsétál melletted. Az oldalcsatorna elágazásába érkeztél. Egy beömlőnyílás előtt állsz, ömlik befelé a szennyvíz [32. PONT.] Egy mutáns patkány lakik itt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mutáns patkány jobb első lábát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel megdöfködöd a mutáns patkány testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A mutáns patkány állkapcsa a levegőben csattan. A mutáns patkány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a mutáns patkány bal első lábát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mutáns patkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. [-4 támadás.] A mutáns patkány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Te itt életveszélyben vagy. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Ismét a térkép szerinti 30. pontnál vagy. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +104 életerő.) A latyakban gázolva egy csatornazárodáshoz érkezel. Mintha valami megcsillant volna a rácsok között! [33. PONT.] Egy mutáns patkány lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mutáns patkány testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel többször eltalálod a mutáns patkány foltos szőrét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A mutáns patkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. [-4 támadás.] A szörny néhányszor belédmar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Vámpírtőrrel többször eltalálod a mutáns patkány bal első lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A mutáns patkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. [-4 támadás.] A mutáns patkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Túl sok sebet kaptál. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Ismét a térkép szerinti 30. pontnál vagy. Egy rég elfeledett oldaljáratra bukkantál! [31. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Tompa dübörgést hallasz a távolból. [42 pontot használtál fel, van még 43.]

lm 20 21 22 mozogsz 20 21 22
Az oldalcsatorna elágazásába érkeztél. A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Összeakadsz Albertus Magnusszal. Leah félisten hatalmú uralkodó papja. Egy zafír fülbevalót, egy Urgod fétisét, egy smaragd védőgyűrűt, egy obszidián karkötőt, egy koponya szimbólumot, egy zafír erőövet, egy mithril kesztyűt, egy dalebg.kristályvértet, egy törpe bakancsot, egy Morgan sipkáját, egy őselemek köpenyét, egy Rughar gyűrűjét és egy Luthius karkötőjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kasza. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Körbejárhatod, figyelheted elgondolkodó ábrázatát, mivel nem lát téged. Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.] A főcsatorna itt elágazik [6. PONT.] Itt friss vér keveredik a szennyvízzel! [20. PONT.] Egy átokosztót pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az átokosztó jobb lábát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az átokosztó farkát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod az átokosztó bal vállát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az átokosztó meglök agyarával. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 34 életpontot vesztettél. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az átokosztó poshadt hasát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az átokosztó poshadt hasát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az átokosztó megtaszít agyarával. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 37 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szopókövet. 1866 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy mutáns patkány! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mutáns patkány bal hátsó lábát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel többször eltalálod a mutáns patkány testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A mutáns patkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. [-4 támadás.] A mutáns patkány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Vámpírtőrrel megdöfködöd a mutáns patkány foltos szőrét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A mutáns patkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. [-4 támadás.] Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Nem akarsz kinyúlni. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +102 életerő.) Egy rég nem használt csatornabeömlőhöz érkeztél. Egy városi őr megsárgult csontváza hever itt [21. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Hrumagurk! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 72 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Hrumagurk jobb oldalát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Jól célzott! (38 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod a Hrumagurk testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 62 életpontot sebeztél. A Hrumagurk csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 50 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Elmegy a kedved a harctól. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +90 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +116 életerő.) A gusztustalan nyálkában egy csata nyomaira bukkansz - széttépett testek és törött fegyverek [22. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy bérgyilkos van előtted! Fegyvere egy bronzpenge. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 39 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal meghorzsolod a bérgyilkos bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Pusztítás Botjával néhányszor épp csak megérinted a bérgyilkos jobb lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a bérgyilkos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A bérgyilkos fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +86 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +113 életerő.) [42 pontot használtál fel, van még 1.]


ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HRUMAGURK (370. SZÖRNY)
Olvastad a Tudás Könyvét? Neeem? Akkor fogalmad sem lehet arról a borzalomról, melyet a rábukkanó mágusok Hrumagurknak neveztek el - még az Inváziós Háborúk idejében. Szerencsére ez a szörny azóta már csak a fóliánsok lapjain létezik; de gyermekeinek gyermekei még mindig élnek s ellepték a napfénytől távol lévő barlangokat és csatornarendszereket. Hogy honnan tudod, egy ilyen Hrumagurkal találkoztál? Először is a hangról - ahogyan a követ is szétmaró sav lassan folydogál az önnön ereje által kivájt vájatokban. Másodsorban pedig az, amikor ösztönösen is megpróbálod kikerülni a feléd szálló savdárdát - többnyire sikertelenül. Ez a hatalmas savfelhőket eregető amorf alakzat, amely mégiscsak bír valamilyen tudatalatti gonoszsággal, ugyanúgy pusztítható mindenféle fegyverrel; mindegy, hogy meddő erőlködéssel próbálod fegyveredet sem féltve felnyársalni, agyonütni, vagy szétvágni - úgysem fog sikerülni.
ÁTOKOSZTÓ (372. SZÖRNY)
Egy szokványos átokmurgattyú - gondolhatnád. Hacsak nem átlagon felüli megfigyelőképességgel vertek meg az istenek, s szemet szúr pár apró részlet. Először is a színe - bár a sötétség miatt azt hiszed, hogy csak a szemed játszik veled, azonban a gyenge világítás mellett is bizonyos vagy benne, hogy fekete. Másodszor pedig a feje - szarvakkal ékes, egyetlen, hatalmas kővel a közepén. Ez vonz a leginkább - ez a hatalmas, rubinnak tűnő ékkő. Nem is sejted, hogy mi is az valójában - s, hogy akármennyire is akarod, megtartod majd; erre kötelez a gonosz varázs, melyet leráznod magadról lehetetlen. A lény megtartotta az átokmurgattyúk szerencsétlenséget hozó tulajdonságát - így csak direkt T-vel támadsz neki.
OGLYTH (374. SZÖRNY)
Ha mágikus képességeidet valamelyik patináns egyetemen teljesítetted ki, biztosan emlékszel azokra az apró, sötétségben élő tenyészetekre, melyeken kezdőként Te is gyakoroltál; hiszen a kis erejű varázslatokat egyszerűen magukba szívták. Ezek a masszák azonban nem csak erre képesek - érintésük varázspontot szív, s ebből regenerálja sebeit. Ezenkívül spontán mágikus hatásokat is produkál - szikrákat lő rád, tüzet fröcsköl és közben persze nyújtogatja feléd csápjait. Legyőzéséhez talán a vágófegyver a leghatékonyabb.
ÉLŐHOLT HADÚR (371. SZÖRNY)
Bizonyára emlékezel a Tetememberekre - netán a Csontváz Lordokról és Zombi Mesterekről is hallottál már. Most pedig képzelj el egy oszló tetemet, ami hasonló tulajdonságokkal bír, mint ezen szörnyek együttvéve! Karjaiban, amiket már régen elpattant izmok emelnek, túlvilági erő bújik meg; regeneráló képessége pedig még a valaha élt troll héroszokét is meghazudtolja. A vele való harcban többszörösen is kockáztatod testi épségedet - azon kívül, hogy igencsak szép sebeket ejthet rajtad, csökkenhet egészséged is a küzdelem során. Ha ez nem lenne elég, egyetlen csapásával szilánkokra képes zúzni a gyatrább vérteket - mindezek miatt csak T paranccsal támadod meg, kivéve ha Tulajdonságpajzs védelmez.
GORATH LÁRVA (376. SZÖRNY)
Egy kifejlett Gorath legyőzésére csak a legtapasztaltabbak vállalkozhatnak - egy lárva azonban nem jelenthet akkora kihívást, hiszen nem bír akkora erővel, ami akár még egy óriást is megszégyenít. Ennek ellenére igenis valós fenyegetés - ha más miatt nem, akkor azért, mert képes a fején lévő antennáival elpusztí- tani fa és fém tárgyaidat; akár négyet is egy csata alatt! Ezen kívül igencsak nehéz a testét védő szelvények mögé beférkőzni - kivéve persze, ha egyszerűen csak pozdorjává zúzod a férget. Igencsak nehezen mozog, azonban ez csak egy dolog miatt szerencsés számodra - ha elfutsz, nem képes üldözni. Valószínű, hogy antennáival tájékozódik, mert szeme egyáltalán nincs - azért ne gondold, hogy hátrányban van veled szemben, aki félig vakon a szűk járatokban próbál valahogyan küzdeni.
BÉRGYILKOS (375. SZÖRNY)
A nagyvárosok csatornarendszereit gyakran használják a helyi tolvajklánok, hogy könnyedén és feltűnés nélkül eljussanak egyik helyről a másikra. Ha nincs szerencséd, Te is belebotolhatsz egy éppen küldetésre induló tolvajjal - bár, akik ezekbe a csatornákba merészkednek, sokkal inkább a harcos jelzőre szolgálnak rá. Fekete kelmék, mérgezett pengék - és egy elfeledettnek hitt harcstílus. Esetleges zsákmányod elég szerény - hacsak a nála lévő mérgeket nem tekinted pótolhatatlan kincseknek.
MUTÁNS PATKÁNY (373. SZÖRNY)
"Bizonnyal harcoltál már óriás patkányokkal - azt azonban nem tudod elképzelni, hogy hogyan nőhet ekkorára valami. Hallottál ugyan legendákat arról, hogy bizonyos mágusok száműzetésük után kísérleteik eredményeit szanaszét engedték ott, ahonnan összeszedték őket - s Te nem kívánod megízlelni a vérvörösen fénylő szemek ígéretét. A foltok a szőrén talán valamelyik fajtársával való harcra emlékeztetnek; s emiatt úgy gondolod, hogy talán nem mérgező a harapása, hiszen túlélte önnön fajtájának marását. Az eszedbe sem jut, hogy egy ilyen fürge állatot igen nehéz eltalálni s nem nagyon van, akivel egy ilyen állat kikezd, ha esélyt lát arra, hogy esetleg ő is elpusztulhat. Gondolom rájöttél - ha nem fut el előled, prédának tart. Rajta! Hacsak nem szúrófegyverrel küzdesz, vajmi esélyed van ez ellen a kíméletlen ragadozó ellen.

KARAKTERLAPOD


Egy Isten, egy barna, göndör hajú, kék szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. A bőröd kreolszínű. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 327. fordulód.

erő : 36(35)
iq : 38(39)
ügyesség : 40(44)
egészség : 35
szerencse: 45(1)
tudatpont: 14/ 7
szint : 26
támadás : 23
védekezés: 67
életpont : 408/206
varázspt : 1147/ 0
pszi pont: 171/ 25
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 35 %
jellem:semleges(-2)
pénz : 2149 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 182 cm
testsúly: 72 kg
életkor: 43/ 48 év
tul.pont: 0
kép.pont: 15
EFejl: 60 TU

Eddig összesen 2200 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 47580 TP-t kaptál. Jelenleg 1802975 TP-d van. A következő szinthez még 197025 TP szükséges. Trófeáid: magnetikus praglonc, jégelementál, árnylord. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 királynő, 10 élőholt, 1 vadász, 5 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos. A 327. fordulódban 21124 arany került a bankszámládra. 21124 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


Felt. fegyverváltás: << vámpírtőr (250%) << tyrex bunkó (160%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-13.); bumeráng (14-20.); vas dobónyíl (21-28.); bogyógránát (29-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998.); tüske (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
  víziharc: 8/00 (-)  ökölvívás: 2/00 (-)  szúrófegyverek: 25/00 (-)  vágófegyverek: 9/00 (-)
  ütőfegyverek: 30/00 (-)  lőfegyverek: 11/00 (-)  dobófegyverek: 28/00 (-)

Egyéb ismeretek (szint)

  rejtőzködés: (01) 21/00 (-)  nyomkövetés: (02) 84/00 (-)  lopás: (03) 1/00 (-)  mászás: (04) 11/00 (-)
  csapdakészítés: (05) 19/00 (-)  csapdaészlelés: (06) 7/00 (-)  gyógyítás: (07) 51/00 (-)  titkosírás: (08) 10/00 (-)
  felderítés: (09) 23/00 (+1/00)  szörnyidomítás: (10) 6/00 (-)  teológia: (11) 58/00 (-)  taumaturgia: (12) 75/00 (-4/00)
  szerencsejáték: (13) 6/00 (-)  zene: (14) 17/00 (-)  szörnyismeret: (15) 8/00 (-)  pszi: (16) 17/00 (-)
  zárnyitás: (17) 1/00 (-)  vadászat: (18) 7/00 (-)  bányászat: (19) 14/00 (-)  úszás: (20) 5/00 (-)

*** Feltételes parancsaid:


A DEM 1 mező távolságra repítsen
mászol max. 100 pontért
*készítesz 312. tárgyat (borkonyó bibe) (max. 100 db-ot)
*készítesz 429. tárgyat (kaktuszbogyó) (max. 20 db-ot)
*készítesz 430. tárgyat (bogyógránát) (max. 5 db-ot)
*készítesz 22. tárgyat (tüske) (max. 20 db-ot)
*készítesz 69. tárgyat (szárnyas hernyó) (max. 100 db-ot)
*készítesz 447. tárgyat (lótuszvirág) (max. 100 db-ot)
elfogod a 150. szörnyet (fémbontó szójer) a 219. csapdával (fedett verem)
*készítesz 582. tárgyat (csalánvirág) (max. 100 db-ot)
*készítesz 578. tárgyat (ében toboz) (max. 100 db-ot)
*készítesz 562. tárgyat (bűvös shuriken) (max. 5 db-ot)
gyógyítasz 74 % életerő alatt, 10 pontért max. 1 alkalommal
maradék tvp-dből 2. tulajdonságodat (IQ) TF-eled


Felt. támadás: *trikornis (#104), *bávatag golombár (#165), *átokmurgattyú (#225), *adószedő (#234), *kputtyintó csalán (#247), *trikornis herceg (#261) Barátságosság: Kerekkorsó Rendje (ált.) KT (#9136), Szeretet Vándorai (ELENIOS) KT (#9138), őrjárat (#274), semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), csápos otagi (#395), magnetikus praglonc (#200), Igaz Barátok (semleges) KT (#9141)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Éber kakukk (#3 *11)[1%] Alkímia (#7 *12)[1%] Gondolatolvasás (#8 *14)[1%] Varázsfesték (#9 *9)[0%] Esőidézés (#11 *13)[1%] Erőpajzs I. (#12 *11)[1%] Méregsemlegesítés (#14 *15)[1%] Szaporítás (#15 *12)[1%] Kitartó ló (#19 *15)[1%] Korgó gyomor, huss (#21 *8)[0%] Unkreáció (#22 *5)[0%] Jellemrejtés (#23 *15)[1%] Hadiszerencse II. (#24 *11)[1%] Tündérfény (#25 *6)[0%] Tulajdonságpajzs (#26 *16)[1%] Harmadik szem (#27 *17)[1%] Csupasz izom (#28 *15)[1%] Védelem a tűz ellen (#38 *17)[1%] Kristálygömb (#54 *30)[2%] A lélek védelme (#57 *32)[2%] Azonnali gyógyítás (#58 *20)[1%] Tűzeső (#61 *16)[1%] Oltár eltörlése (#79 *60)[4%] Szörnycsábítás (#83 *19)[1%] Szörnyidézés (#84 *72)[4%] Vasszerevzet (#86 *13)[1%] Szopókőpusztítás (#88 *21)[1%] Villámsújtás (#89 *20)[1%] Agyburok (#90 *16)[1%] Rúnapukkasztás (#94 *5)[0%] DEM kreálása (#95 *90)[4%] Erőpajzs III. (#127 *30)[2%] Mágiadagály (#132 *25)[2%] Tárgyészlelés (#135 *35)[3%] Szemmelverés (#137 *18)[1%] Alku (#139 *20)[1%] Földelem idézése (#144 *70)[4%] Mágikus ütés (#147 *18)[1%] Kreáció (#148 *17)[1%] Esszenciavédelem (#165 *20)[1%] Oltár teremtése (#167 *50)[4%] Isteni küldetés (#170 *40)[3%] Szopókőírtás (#174 *15)[1%] Tárgyvédelem (#178 *19)[1%] Gyorsvarázslás (#179 *5)[0%] Kényszerport (#183 *13)[1%]

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *11)[0%] Hhaar burka (#32 *12)[0%] Izomernyesztés (#33 *12)[0%] Varázsvédelem (#34 *14)[1%] Mágiatörés (#35 *10)[0%] Tompítás (#40 *14)[1%] Jégcsóva (#41 *15)[1%] Fehér glóbusz (#47 *13)[1%] Villámcsapás (#50 *18)[1%] Elektromos pajzs (#51 *14)[1%] Láthatatlanság (#76 *15)[1%] Láth. észlelése (#78 *13)[1%] Városi teleportáció (#96 *50)[3%] Varázsitalfőzés (#100 *30)[2%] Varázsvédelem II. (#108 *18)[1%] Felszínre ugrás (#109 *25)[1%] Varázslatfelejtés (#130 *20)[1%] Tűzmágia (#157 *24)[1%] Familiáris idézése (#159 *40)[3%] Varázskő készítés (#160 *140)[4%] Varázsenergia (#161 *35)[2%] Dimenzióugrás (#163 *55)[4%] Városi teleport II. (#181 *60)[4%]Varázsszem (#184 *9)[0%] Vízlégzés (#185 *15)[1%] Állatvédelem (#192 *25)[1%] A munka gyümölcse (#224 *10)[0%] Villámmágia (#227 *36)[2%] Kalmárszem (#228 *11)[0%]

Pszi hatások


Pszi-ernyő (#64 *6)[2%] Auratranszformáció (#65 *10)[3%] Pszi-regeneráció (#66 *12)[4%] Felejtés (#68 *5)[1%] Agyletapogatás (#70 *20)[6%] Szürkeállomány akt. (#71 *12)[4%] Mentális pajzs (#72 *9)[3%] Pszí fejlesztés (#73 *20)[6%] Molekulaátrendezés (#74 *20)[6%] Agykorbács (#97 *18)[6%] Pszí acéltorony (#98 *14)[4%] Tudatkutatás (#99 *20)[6%] Térképelemzés I. (#104 *50)[6%] Kontinuum-tágítás (#105 *60)[6%] Tudatrombolás (#111 *25)[6%]

Mágikus képességek


Tűzlehelet (#110 *0) Nagyobb tűzlehelet (#150 *0) Pszí-kő készítése (#151 *0)

Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 9 költség

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


villámmágia szemmelverés láth. észlelése agyburok varázsszem varázsenergia láthatatlanság Feltételes varázslat-használat: 19. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslataid listája: Villámsújtás (#89), Tűzeső (#61) Védekező varázslataid listája: Varázsvédelem II. (#108), Fehér glóbusz (#47), Elektromos pajzs (#51), Tompítás (#40), Pszí acéltorony (#98), Védelem a tűz ellen (#38)
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Jégcsóva (#41)adószedő (#234) Tűzeső (#61)Mnebolath (#237)
Nagyobb tűzlehelet (#150)nők (#999) Nagyobb tűzlehelet (#150)férfiak (#998)
Izomernyesztés (#33)kultúrmasztodon (#227) Mágiatörés (#35)Tharr hívei (#996)
Elektromos pajzs (#51)semlegesek (#989) Védelem a tűz ellen (#38)gonoszok (#988)
Védelem a tűz ellen (#38)jók (#990) Védelem a tűz ellen (#38)Orkhan Thai (#238)
Tompítás (#40)éjkornis (#228) Fehér glóbusz (#47)Mnebolath (#237)
Tompítás (#40)adószedő (#234) Tompítás (#40)őrült varázsló (#255)
Védelem a tűz ellen (#38)notermanthi (#257)

Isteni küldetéseid


1.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra! 2.) Minden titok megismeréséhez tudás szükségeltetik, és a tudáshoz az írás ismerete. Imádkozz, amint titkosírás szakértelmed elérte a 12-t! 3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)



Páncélok és pajzsok

1 mászókarom (#78) 2 bőrsisak (#57) 2 lánckesztyű (#230) $1 díszes rézpajzs ($84) 1*vascarai csizma (#370) 1 varkaudar csizma (#317) 1*Rhatt páncélja (#458) 1*Morgan sipkája (#466) 1*zafír erőöv (#397) 1*mágusköpeny (#453) 1 mithril sisak (#465) 1 bőrpáncél (#51) 1 bronzsisak (#88) 1*mithril kesztyű (#463)


Fegyverek és lövedékek

3 rövid íj (#107) $8 ubuk dobónyíl ($138) 1 bumeráng (#249) $3 szöges bunkó ($8) 1 fúvócső (#20) 1 bunkó (#5) 1 bot (#4) 17 tüske (#22) 1 kőkalapács (#13) 1 tyrex bunkó (#421) 1 vámpírtőr (#364) 3 bronzpenge (#126) 8 ubuk tüske (#131) 1 kőkés (#6) 1*Pusztítás Botja (#316) 11 nyílvessző (#108) 1 csontkés (#11) 10 kerek kő (#19) 1 cápaölő tőr (#480) 1*harci kalapács (#174) 1 szögletes kő (#17) 1 sallank nyíl (#129) 1 bronzhegyű nyíl (#94)


Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*villám szimbólum (#145) $1*roxati üvegszem ($443) $1 borostyán függő ($162) 1*Rughar gyűrűje (#518) 1 aranylánc (#191) $1 obszidián függő ($195) $1*smaragd védőgyűrű ($223) $1*arany papi karkötő ($309) 1*szerencsetalizmán (#366) $1*umbatari karkötő ($278) $1 gyöngysor ($192)


Eszközök, használati tárgyak, készletek

1 távcső (#42) 1 aranytű (#272) 1 szeksztáns (#32) 1 mászókampó (#165) 1 furulya (#233) 1 acéltű (#334) 1 kulcskarika (#648) 4 szopókő (#259) 1 ásó (#34) 7 kaja (#2) 4 kötél (#92) 1 nagy aranykulcs (#246) 4+pukkanó tűcsapda (#336) 4+deus ex machina (#1) 1 roxati zárfaló (#314) 1 Morgan szilánkja (#508) 3 gyógykenőcs (#313) 2 kristályfolyadék (#449) 2 márványkulcs (#245)


Löttyök és porok, tartóstul

2 kavadu iszák (#25) [ bennük 20 csepp gyenge méreg (#26) ] (Kapacitás: 20, fér még: 0) 2 huhogó bibe (#332) [ üres ] (Kapacitás: 24, fér még: 24) 3 zöld üveg (#82) [ bennük 58 csepp ragasztó (#83) ] (Kapacitás: 60, fér még: 2) 4 uzbány csőr (#169) [ bennük 42 csepp ugh méreg (#166) ] (Kapacitás: 48, fér még: 6) 10 fűszertartó (#210) [ bennük 7 csepp sáfránypor (#211) ] (Kapacitás: 50, fér még: 43) 9 sullár hólyag (#168) [ bennük 8 csepp spiritusz (#170) ] (Kapacitás: 180, fér még: 172) 4 vizestömlő (#3) [ bennük 76 korty víz (#27) ] (Kapacitás: 80, fér még: 4) 4 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] (Kapacitás: 40, fér még: 40) 1 szent kehely (#257) [ benne 4 csepp isteni könnycsepp (#260) ] (Kapacitás: 10, fér még: 6)


Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

6 mocsári penke (#148) 42 varányszem (#30) 2 raptor karom (#281) 7 halcsont (#390) 72 borkonyó bibe (#312) 3 manifeszt.nyúlvány (#214) 25 smirglilevél (#29) 1 vadász tatu bőr (#15) 8 purifikátor háj (#269) 45 drótszőr (#37) 5 kvazár (#244) 10 ezüstdarab (#326) 1 kavadu lebeny (#24) 8 álompor (#396) 34 vasérc (#152) 24 sallank karom (#128) 6+főnixtoll (#563) 1 bordacsont (#16) 4 surranó kígyó bőr (#47) 34 sünmedve tüske (#14) 2 gromak bőr (#268) 1 kazmár gyökér (#205) 48 pirkit (#153) 7 óndarab (#85) 5 karbin plazma (#199) 5 madártoll (#112) 10 lótuszvirág (#447) 14 rókafarok (#124) 3 tükör (#43) 7 remák szív (#264) 2 ormánygőte csont (#21) 9 rézdarab (#70) 4 púderkő (#119) 1 acélpengőke (#231) 1 evaporőr háj (#105) 12 fokhagyma (#403) 3 lajhár csont (#236) 1 lapockacsont (#33) 3 kaktusztüske (#114) 32 szárnyas hernyó (#69) 3 magszim bél (#103) 5 bakkura bőr (#95) 12 tigroszlán fog (#63) 1 antilopbőr (#48) 1 kőszem (#304) 10 xirnox szív (#213) 2 szuperkötél (#209) 3 fabontó (#106) 6 trikornis szarv (#198) 1 csalánvirág (#582) 1 szvó-ektoplazma (#151) 19 gyöngymangó (#135) 4 rájabőr (#404) 1 mutáns csont (#331) Összsúly: 179.35 kg megterheltség: 199 %