Betáplálva: 2001. nov. 28. 9h:29'
EZ A 332. JÁTÉKHETED, 327. FORDULÓD 333. játékheted kezdete: dec. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. | KALANDOZÓ: #1026
SZÁMLA : XXXX ZSETONOK : 178 Extra forduló: 1 |
be 99 | bemész a 99. titkos labirintusba |
h 305 2 | használod a 305. tárgyat |
fgy 74 10 1 | felt. gyógyítás 74 10 |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 24 25 26 | mozogsz 24 25 26 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 181 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 27 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Hrumagurk testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A Hrumagurk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1998 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy átokosztó! (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 181 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az átokosztó farkát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1866 tapasztalati pontot kaptál. Találkozol Albertus Magnusszal. Leah félisten hatalmú uralkodó papja. Egy zafír fülbevalót, egy Urgod fétisét, egy smaragd védőgyűrűt, egy obszidián karkötőt, egy koponya szimbólumot, egy zafír erőövet, egy mithril kesztyűt, egy dalebg.kristályvértet, egy törpe bakancsot, egy Morgan sipkáját, egy őselemek köpenyét, egy Rughar gyűrűjét és egy Luthius karkötőjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kasza. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Láthatatlan vagy: ezért elmegy melletted. Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy átokosztó! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 182 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. 1866 tapasztalati pontot kaptál. Egy átokosztó lakik itt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 207 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo] Az átokosztó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. 1866 tapasztalati pontot kaptál. Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben. Meglepő csend honol ebben az oldaljáratban [24. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy oglyth! (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 192 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Bogyógránátot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bogyógránát. Pár lövedéked átjárja az oglyth farkát. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az oglyth testét. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az oglyth zömök testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Az oglyth csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-11 varázspont.) Az oglyth csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-10 varázspont.) Csápjaival az oglyth lecsap a bal karodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. 34 életpontot vesztettél. Az oglyth csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. 39 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 3069 tapasztalati pontot kaptál. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +86 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +106 életerő.) Már magad sem lepődsz meg a vérnyomokon a falon [25. PONT.] Egy élőholt hadúrt veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 178 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt hadúr bal lábát. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2380 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy gorath lárva. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. A szilánk
működik (+2 életpont). [+1% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 184
életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Marokra fogva
a tyrex bunkót ellenfeledre rontasz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gorath lárva nyálkás testét. (2
támadással 101 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a gorath lárva fejét. (1 támadással 21 életpontot
sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 44 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de
csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat
fecskendez egy nálad levő bronzhegyű nyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A gorath lárva ostorszerű nyelve
véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A gorath lárva összecsuklik, majd megpróbál
feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2100 tapasztalati pontot kaptál.
Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben.
A csatorna távoli csobogása csak halkan szűrödik ebbe a kis beugróba [26. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan
jó! Magabiztosan meghúzod. Tompa dübörgést hallasz a távolból.
[48 pontot használtál fel, van még 279.]
lm 11 8 9 | mozogsz 11 8 9 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 181 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bérgyilkos bal oldalát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A bérgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 1950 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét. Bokáig gázolsz a szennyvízben [7. PONT.] Egy zsákutca - széttépett konyhai maradványok úszkálnak mindenfelé [8. PONT.] Egy oglythot veszel észre magad előtt. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az oglyth testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az oglyth zömök testét. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az oglyth bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápjaival az oglyth lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-3 varázspont.) Az oglyth meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. 39 életpontot vesztettél. Csápjával megérint az oglyth. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. 41 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2210 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy oglyth! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre.
Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az oglyth bal hátsó lábát. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Fegyvert
váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Meglengetve a tyrex bunkót ellenfeledre ugrasz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva
péppé vered az oglyth fejét. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az oglyth zömök
testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az oglyth meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot
vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 9 életpontot
vesztesz.) Csápjaival az oglyth lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány
szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. 36 életpontot vesztettél. Az oglyth csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 5
életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 40 életpontot vesztettél. Az oglyth összeesik, és nem
mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
2210 tapasztalati pontot kaptál. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +96 életerő.)
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +97 életerő.)
Bokáig gázolsz a szennyvízben [7. PONT.]
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Összefutsz Albertus Magnusszal. Leah félisten hatalmú uralkodó papja. Egy zafír
fülbevalót, egy Urgod fétisét, egy smaragd védőgyűrűt, egy obszidián karkötőt, egy koponya szimbólumot, egy zafír erőövet,
egy mithril kesztyűt, egy dalebg.kristályvértet, egy törpe bakancsot, egy Morgan sipkáját, egy őselemek köpenyét, egy
Rughar gyűrűjét és egy Luthius karkötőjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy
kisebb quwarg isten trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy kasza. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami
kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Tárgyainak egy részét egy Thargodan
csontváz viszi. Alaposan megbámulhatod, hiszen te láthatatlan vagy.
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.]
Mindenhol rohadó tetemek maradványai vesznek körül [9. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó!
Magabiztosan meghúzod. Nyekergő hang szűrödik el a füledhez a labirintus mélyéről.
[66 pontot használtál fel, van még 213.]
lm 14 18 15 | mozogsz 14 18 15 |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az átokosztó poshadt hasát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az átokosztó farkát. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az átokosztó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Agyarával az átokosztó felkarcolja a combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó leken néhány pofont. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 37 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szopókövet. 1866 tapasztalati pontot kaptál. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +113 életerő.) Mindenfelé bomló állattetemeket sodor az áradat [14. PONT.] Egy mutáns patkány lakik itt. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mutáns patkány farkát. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a mutáns patkány fejét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. [-4 támadás.] A mutáns patkány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a mutáns patkány testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mutáns patkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. [-4 támadás.] A mutáns patkány megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A mutáns patkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1890 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy gorath lárva. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra rontasz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gorath lárva fejét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a gorath lárva nyálkás testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő bronzsisak felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A gorath lárva ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval eltalálod a gorath lárva testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a gorath lárva bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A gorath lárva csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vas dobónyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A gorath lárva nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A gorath lárva összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 2100 tapasztalati pontot kaptál. Egy élőholt hadúrt pillantasz meg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt hadúr bal lábát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt hadúr jobb karját. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az élőholt hadúr foszladozó fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 23 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2380 tapasztalati pontot kaptál. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +118 életerő.) A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. Ahogy haladsz, gusztustalanul hömölyög az szenny a lábad alatt. Szörnyű bűz csapja meg az orrod. Valami nagyon ocsmány dolog rothad a víz alatt - puha dologra lépsz [18. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy gorath lárva. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Elszántan a másikra rontasz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gorath lárva testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a gorath lárva testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő aranylánc felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A gorath lárva ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a gorath lárva testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a gorath lárva jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő rézdarab felszínére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A gorath lárva nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A gorath lárva még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 2100 tapasztalati pontot kaptál. Egy bérgyilkos lakik itt. Fegyvere egy bronzpenge. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bérgyilkos testét. (4 támadással
52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra ugrasz. Tyrex
bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a bérgyilkos jobb karját. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Harci
kalapáccsal párszor keményen megütöd a bérgyilkos testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A bérgyilkos fegyverével
több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bérgyilkos száján,
majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 1950 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz
nála 1 bronzpengét. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +90 életerő.) Magadra
kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +109 életerő.)
Ahogy haladsz, gusztustalanul hömölyög az szenny a lábad alatt.
Véres úszó húscafatok mutatják egy nemrég véget ért csata nyomait [15. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is
hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Egy pillanatra megrettensz tetted
következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. A sok gyakorlás növelte
tudásodat (+1 felderítés).
[54 pontot használtál fel, van még 159.]
lm 34 38 36 | mozogsz 34 38 36 |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bérgyilkos bal karját. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a bérgyilkos testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a bérgyilkos jobb vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 82 életpontot vesztesz.) A bérgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 1950 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét. A csatorna itt elkanyarodik, követed a szennyvíz folyását [37. PONT.] Egy elhagyatott beömlőnyíláshoz érkeztél. Egy fekete test csillan a víz alatt, rettegve hátralépsz [38. PONT.] Egy oglythot pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az oglyth jobb oldalát. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra rontasz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az oglyth testét. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az oglyth testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Az oglyth csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csápjaival az oglyth lecsap a bal karodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! 38 életpontot vesztettél. Az oglyth elhibázza az ütést csápjával. A mágus kezéből láng csap feléd. 44 életpontot vesztettél. Tyrex bunkóval megütöd az oglyth testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az oglyth nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival az oglyth csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint az oglyth. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint az oglyth. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! 39 életpontot vesztettél. Az oglyth csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. 41 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2455 tapasztalati pontot kaptál. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +97 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +83 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +105 életerő.) A csatorna itt elkanyarodik, követed a szennyvíz folyását [37. PONT.] Iszonyatosan büdös a szennyvíz! [35. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy gorath lárva van előtted! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Meglengetve a tyrex bunkót a másikra rontasz. Tyrex bunkóval gyilkos
csapásokat szórva összezúzod a gorath lárva testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször
eltalálod a gorath lárva farkát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal
bokádon. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A
lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mászókampó felületére. Mázli! Semmi baja sem
esett. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval megütöd a gorath
lárva farkát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a gorath lárva testét. (1 támadással 17
életpontot sebezve.) A gorath lárva csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A
gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd
nyálat fecskendez egy nálad levő bronzhegyű nyíl felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Nyelvével a gorath lárva
eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A gorath lárva összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2100 tapasztalati pontot kaptál.
Egy zsákutcába érkeztél [36. PONT.]
[54 pontot használtál fel, van még 105.]
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
lm 32 33 31 | mozogsz 32 33 31 |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mutáns patkány jobb első lábát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel megdöfködöd a mutáns patkány testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A mutáns patkány állkapcsa a levegőben csattan. A mutáns patkány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a mutáns patkány bal első lábát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mutáns patkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. [-4 támadás.] A mutáns patkány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Te itt életveszélyben vagy. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Ismét a térkép szerinti 30. pontnál vagy. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +104 életerő.) A latyakban gázolva egy csatornazárodáshoz érkezel. Mintha valami megcsillant volna a rácsok között! [33. PONT.] Egy mutáns patkány lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked
átjárja a mutáns patkány testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan
ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel többször eltalálod a mutáns patkány foltos szőrét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+11 életerő). A mutáns patkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A
csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. [-4 támadás.] A szörny néhányszor belédmar, főként az oldaladat és a mellkasodat
részesítve előnyben. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Vámpírtőrrel többször
eltalálod a mutáns patkány bal első lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A mutáns
patkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot
vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. [-4 támadás.] A mutáns patkány fogai megkarcolják
kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Túl sok sebet kaptál. Szerencsédre a
futás jobban megy a bújócskánál.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Ismét a térkép szerinti 30. pontnál vagy.
Egy rég elfeledett oldaljáratra bukkantál! [31. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Tompa dübörgést
hallasz a távolból.
[42 pontot használtál fel, van még 43.]
lm 20 21 22 | mozogsz 20 21 22 |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az átokosztó jobb lábát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az átokosztó farkát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod az átokosztó bal vállát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az átokosztó meglök agyarával. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 34 életpontot vesztettél. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az átokosztó poshadt hasát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az átokosztó poshadt hasát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az átokosztó megtaszít agyarával. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 37 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szopókövet. 1866 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy mutáns patkány! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mutáns patkány bal hátsó lábát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel többször eltalálod a mutáns patkány testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A mutáns patkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. [-4 támadás.] A mutáns patkány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Vámpírtőrrel megdöfködöd a mutáns patkány foltos szőrét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A mutáns patkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. [-4 támadás.] Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Nem akarsz kinyúlni. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +102 életerő.) Egy rég nem használt csatornabeömlőhöz érkeztél. Egy városi őr megsárgult csontváza hever itt [21. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Hrumagurk! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 72 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Hrumagurk jobb oldalát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Jól célzott! (38 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod a Hrumagurk testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 62 életpontot sebeztél. A Hrumagurk csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 50 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Elmegy a kedved a harctól. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +90 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +116 életerő.) A gusztustalan nyálkában egy csata nyomaira bukkansz - széttépett testek és törött fegyverek [22. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy bérgyilkos van előtted! Fegyvere egy bronzpenge. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.
Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 39 életpontot sebeztél.
Harci kalapáccsal meghorzsolod a bérgyilkos bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat
eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Pusztítás Botjával
néhányszor épp csak megérinted a bérgyilkos jobb lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső
varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a bérgyilkos testét. (1 támadással 6 életpontot
sebezve.) A bérgyilkos fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Te itt
életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +86 életerő.)
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +113 életerő.)
[42 pontot használtál fel, van még 1.]
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
|
|
|
|
Eddig összesen 2200 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 47580 TP-t kaptál. Jelenleg 1802975 TP-d van. A következő szinthez még 197025 TP szükséges. Trófeáid: magnetikus praglonc, jégelementál, árnylord. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 királynő, 10 élőholt, 1 vadász, 5 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos. A 327. fordulódban 21124 arany került a bankszámládra. 21124 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
Felt. fegyverváltás: << vámpírtőr (250%) << tyrex bunkó (160%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-13.); bumeráng (14-20.); vas dobónyíl (21-28.); bogyógránát (29-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998.); tüske (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
víziharc: | 8/00 (-) | ökölvívás: | 2/00 (-) | szúrófegyverek: | 25/00 (-) | vágófegyverek: | 9/00 (-) | ||||
ütőfegyverek: | 30/00 (-) | lőfegyverek: | 11/00 (-) | dobófegyverek: | 28/00 (-) |
rejtőzködés: | (01) 21/00 (-) | nyomkövetés: | (02) 84/00 (-) | lopás: | (03) 1/00 (-) | mászás: | (04) 11/00 (-) | ||||
csapdakészítés: | (05) 19/00 (-) | csapdaészlelés: | (06) 7/00 (-) | gyógyítás: | (07) 51/00 (-) | titkosírás: | (08) 10/00 (-) | ||||
felderítés: | (09) 23/00 (+1/00) | szörnyidomítás: | (10) 6/00 (-) | teológia: | (11) 58/00 (-) | taumaturgia: | (12) 75/00 (-4/00) | ||||
szerencsejáték: | (13) 6/00 (-) | zene: | (14) 17/00 (-) | szörnyismeret: | (15) 8/00 (-) | pszi: | (16) 17/00 (-) | ||||
zárnyitás: | (17) 1/00 (-) | vadászat: | (18) 7/00 (-) | bányászat: | (19) 14/00 (-) | úszás: | (20) 5/00 (-) |
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 9 költség
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|