TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2002. jan. 18. 9h:35'
EZ A 339. JÁTÉKHETED, 337. FORDULÓD
340. játékheted kezdete: jan. 24.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1026
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 53
Extra forduló: 1

WIFTOHI EL DOHREN KALANDJAI




be 84 bemész a 84. titkos labirintusba
A kutatkodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! Semmi fényt nem látsz odabent. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Istenedhez imádkozva, szemedet a sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot használtál fel, van még 352.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a vascarai csizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

h 313 2 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +15 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy gyógykenőcsöt elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

fgy 70 10 1 felt. gyógyítás 70 10
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

t 255 1 támadod a 255. szörnyet
FT 255 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

lm 10 11 20 mozogsz 10 11 20
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [2. PONT.] Mész tovább, előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [9. PONT.] Egy lila brekket pillantasz meg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a lila brekk jobb hátsó lábát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a lila brekk jobb hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A lila brekk állkapcsa a levegőben csattan. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 100 tapasztalati pontot kaptál. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [10. PONT.] Egy vadász tatu lakik itt. Itt csata lesz.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász tatu testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót ellenfeledre rontasz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a vadász tatu bal oldalát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a vadász tatu testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vadász tatu karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 100 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [9. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [12. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy gonyolék! Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót a másikra rontasz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a gonyolék bal oldalát. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a gonyolék testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A gonyolék nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A gonyolék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 100 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. Hopp, it lehet eggyel feljebb menni! A lépcső nem túl bizalomgerjesztő, de azért felmászol rajta - és lám, baj nélkül! [11. PONT. --> 2. SZINT, 18. PONT.] Egy szárnyas gömböcöt pillantasz meg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Meglengetve a tyrex bunkót a másikra ugrasz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szárnyas gömböc testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a szárnyas gömböc nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc feléd harap, de sikertelenül. A szárnyas gömböc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 125 tapasztalati pontot kaptál. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [19. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kőszáli disznó. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a kőszáli disznó jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a kőszáli disznó testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a kőszáli disznó fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A kőszáli disznó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 257 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [20. PONT.] Egy woor-antilopot pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a woor-antilop jobb hátsó lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a woor-antilop testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a woor-antilop testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a woor-antilop öklelő szarvai elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 200 tapasztalati pontot kaptál. [27 pontot használtál fel, van még 325.]

lm 905 21 900 mozogsz 905 21 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [21. PONT.] Egy surranó kígyót veszel észre magad előtt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a surranó kígyó jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a surranó kígyó pikkelyes testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a surranó kígyó lapos fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A surranó kígyó feléd harap, de sikertelenül. A surranó kígyó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 215 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrödik el a füledhez a labirintus mélyéről. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [8 pontot használtál fel, van még 317.]

lm 18 22 23 mozogsz 18 22 23
Egy nagyobb terembe érkezel. [20. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [19. PONT.] A folyosó végén egy lefelé vezető lépcső van. Izgi! Lemászol rajta. [18. PONT. --> 1. SZINT, 11. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [12. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [9. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [4. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [21. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy sakál! A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sakál fejét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sakál nyakát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a sakál bal hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sakál fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sakál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 166 tapasztalati pontot kaptál. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [22. PONT.] Egy óriás sáskát pillantasz meg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az óriás sáska testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra rontasz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd az óriás sáska jobb szárnyát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az óriás sáska testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az óriás sáska csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az óriás sáska még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 140 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [21. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [24. PONT.] Egy királygyík lakik itt. Itt csata lesz.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a királygyík testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót ellenfeledre ugrasz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a királygyík fejét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a királygyík bal vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A királygyík nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A királygyík most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 141 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. A folyosó végén egy lépcsőt pillantasz meg. Szűk és rozoga, de ez az egyetlen út - fölmész. [23. PONT. --> 2. SZINT, 6. PONT.] Egy grákó denevér lakik itt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a grákó denevér fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra rontasz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a grákó denevér jobb oldalát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a grákó denevér bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A grákó denevér állkapcsa a levegőben csattan. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 grákóbőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál. [33 pontot használtál fel, van még 284.]

lm 8 905 9 mozogsz 8 905 9
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [7. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy gyilkos mókus. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a gyilkos mókus testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos mókus testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a gyilkos mókus jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A gyilkos mókus szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 100 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [8. PONT.] Egy görgőte lakik itt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a görgőte testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 11 tapasztalati pontot kaptál. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [9. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy manó van előtted! Fegyvere egy Eldereth szilánk. Itt csata lesz.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a manó testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a manó jobb oldalát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a manó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a manó, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 125 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [14 pontot használtál fel, van még 270.]

lm 900 6 18 mozogsz 900 6 18
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [8. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [7. PONT.] Egy lefelé vezető lépcsőt látsz! Ahogy lenézel, némi légáramlatot észlelsz. Leóvakodsz. [6. PONT. --> 1. SZINT, 23. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [24. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [21. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [5. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [17. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy mérges pók! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a mérges pók egyik lábát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Elszántan a másikra támadsz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mérges pók testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a mérges pók testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) 111 tapasztalati pontot kaptál. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [18. PONT.] Egy drótszőrű pincsit pillantasz meg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a drótszőrű pincsi nyakát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a drótszőrű pincsi fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A drótszőrű pincsi szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 drótszőrt. 136 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. [24 pontot használtál fel, van még 246.]

lm 19 12 905 mozogsz 19 12 905
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [17. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [20. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy ormánygőte! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra rohansz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd az ormánygőte tekergő ormányát. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az ormánygőte testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az ormánygőte feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 ormánygőte csontot. 150 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. Az út végén egy kőlépcső vezet fölfelé. Próba szerencse - megpróbálod! [19. PONT. --> 2. SZINT, 10. PONT.] Egy kavadut veszel észre magad előtt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Meglengetve a tyrex bunkót a másikra rohansz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kavadu nyakát. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a kavadu jobb szárnyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A kavadu megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kavadu még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kavadu lebenyt. 160 tapasztalati pontot kaptál. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [11. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy lebegő gomba van előtted! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Megmarkolva a tyrex bunkót ellenfeledre rontasz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lebegő gomba testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a lebegő gomba húsos törzsét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A lebegő gomba mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A lebegő gomba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 80 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [12. PONT.] Egy hamupók lakik itt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót ellenfeledre rontasz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hamupók vékony lábát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a hamupók jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A hamupók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 133 tapasztalati pontot kaptál. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [15 pontot használtál fel, van még 231.]

lm 13 900 10 mozogsz 13 900 10
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [13. PONT.] Egy goblint veszel észre magad előtt. Fegyvere egy Eldereth szilánk. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Megmarkolva a tyrex bunkót ellenfeledre ugrasz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a goblin jobb karját. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a goblin bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a goblin csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 120 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [12. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [11. PONT.] Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz! Csak pillanatig habozol, azután lemész. [10. PONT. --> 1. SZINT, 19. PONT.] [17 pontot használtál fel, van még 214.]

lm 14 15 16 mozogsz 14 15 16
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [20. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [17. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Innen csak egy út van: előre! [8. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [13. PONT.] Egy rambó bogarat pillantasz meg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Meglengetve a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a rambó bogár testét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a rambó bogár testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 83 tapasztalati pontot kaptál. Egy nagyobb terembe érkezel. [14. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy démontetű. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót a másikra rohansz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a démontetű kitinpáncélját. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a démontetű testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A démontetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 71 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [13. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [16. PONT.] Egy homokvarány lakik itt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a homokvarány testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a homokvarány lapos hátát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A homokvarány karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 83 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. Ahogy továbbmész, megpillantod a felfelé vezető lépcsőt. Kis habozás után felmész rajta - és már a következő szinten vagy! [15. PONT. --> 2. SZINT, 14. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy bolhakutya van előtted! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Elszántan a másikra ugrasz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a bolhakutya fejét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a bolhakutya bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A bolhakutya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A bolhakutya szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 80 tapasztalati pontot kaptál. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [15. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy bakkura. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bakkura apró lábait. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Elszántan a másikra támadsz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a bakkura fekete páncélját. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a bakkura testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A bakkura csápol, de mindhiába. A bakkura szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bakkura bőrt. 233 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [16. PONT.] Egy óriás patkányt veszel észre magad előtt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriás patkány testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás patkány jobb első lábát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az óriás patkány testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az óriás patkány feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az óriás patkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 160 tapasztalati pontot kaptál. [30 pontot használtál fel, van még 184.]

lm 905 17 900 mozogsz 905 17 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [17. PONT.] Egy tigroszlánt veszel észre magad előtt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Megmarkolva a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tigroszlán testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a tigroszlán jobb első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a tigroszlán meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tigroszlán megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tigroszlán szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. 252 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [8 pontot használtál fel, van még 176.]

lm 14 5 6 mozogsz 14 5 6
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [16. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [15. PONT.] Keskeny, szűk lépcső vezet innét lefelé. Vigyázva arra, hogy meg ne csússzál, lemászol. [14. PONT. --> 1. SZINT, 15. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [16. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [13. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [8. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [5. PONT.] Elszántan mész előre. Egy kemény tölgyből készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [6. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy bérmágus. Fegyvere egy bot. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 12 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a bérmágus testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Harci kalapáccsal megütöd a bérmágus fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A bérmágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. A bérmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 620 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*] és 1 szopókövet[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [24 pontot használtál fel, van még 152.]

lm 7 3 4 mozogsz 7 3 4
Elérkezel a lépcsőhöz, és fölmész rajta. [7. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [2. PONT.] Elérkezel a bejárathoz. No végre! Gyorsan kimászol. Egy harci mágus lakik itt. Fegyvere egy bot. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy elektromos pajzs mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Semmi hatás! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a harci mágus fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harci mágus jobb oldalát. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a harci mágus testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a harci mágus csapása elől. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. A harci mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1116 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*], 50 aranyat és 1 rejtőköpenyt. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy harci mágus! Fegyvere egy bot. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy elektromos pajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a harci mágus fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Elszántan a másikra rontasz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harci mágus girhes testét. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a harci mágus girhes testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A harci mágus vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Könnyedén félreszökkensz a harci mágus csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A harci mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1116 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*], 60 aranyat és 1 arany karperecet [arany karperec ládikóba-> 26 arany, -2 ÉP]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó! Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Bátran haladsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [4. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy mestervarázsló! Fegyvere egy bot. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A csata nem lesz könnyű: célpontod tompítás varázslatot rak magára. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 39 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mestervarázsló jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Elszántan a másikra rontasz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mestervarázsló jobb lábát. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a mestervarázsló girhes testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a mestervarázsló csapása elől. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A mestervarázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. A mestervarázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1627 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*], 80 aranyat, 1 kvazár sisakot és 1 szürke bőrkesztyűt. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy mestervarázsló. Fegyvere egy bot. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled tompítás varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mestervarázsló testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra rohansz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mestervarázsló nyakát. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a mestervarázsló fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A mestervarázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Nem sikerült a mestervarázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a mestervarázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1627 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*], 92 aranyat, 1 varázskövet, 1 zangrozi csizmát, 1 zöld üveget és 1 vaskulcsot. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +100 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +82 életerő.) [12 pontot használtál fel, van még 140.]

lm 4 905 5 mozogsz 4 905 5
Egyhelyben toporogsz. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Folytatod a felderítést. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó! Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükséges a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a Rúna, megszűnt a védővarázslat. [-80 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+7% teo] Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [5. PONT.] Egy őrült varázsló lakik itt. Fegyvere egy bot. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elektromos pajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 129 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 39 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra rontasz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs van rajta.) A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 34 életpontot vesztettél. Tyrex bunkóval néhányszor megcsapod az őrült varázsló jobb oldalát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 39 életpontot vesztettél. Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 csuklyavirág és 2 sallank karom. 3787 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*], 1 szerencsetalizmánt, 1 mágusköpenyt, 4 gyógykenőcsöt, 1 smaragd kulcsot, 1 villám szimbólumot és 2 Eldereth szilánkot. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Rövid körbevizsgálódás után találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő smaragd kulcs nyitja a ládát. Prezíc, mágiával egybeépített roxati mechnizmust aktiváltál. Dezintegráló sugár csapódik beléd. Megsemmisült 5 bogyógránát! Te is megsérültél. (-19 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 400 arany, 2 galachmit, 1 cru formázó minta, 3 varázskő, 1 varkaudar csizma, 1 a fiatalság itala, 1 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], 1 moa jádekő, 1 ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP] és 70 kerek kő. Gyorsan kiüríted a ládát. Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 5 ketrec. Felpakolsz. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +114 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +102 életerő.) Figyelmeztetés: megterheltséged 150% fölé emelkedett! [8 pontot használtál fel, van még 132.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] [2 pontot használtál fel, van még 130.]

KARAKTERLAPOD


Zicho, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 337. fordulód.

erő : 36(35)
iq : 39(40)
ügyesség : 40(44)
egészség : 35
szerencse: 45(49)
tudatpont: 14/ 0
szint : 26
támadás : 23
védekezés: 64
életpont : 411/400
varázspt : 1192/372
pszi pont: 193/127
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 35 %
jellem:semleges
pénz : 1591 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 182 cm
testsúly: 72 kg
életkor: 43/ 51 év
tul.pont: 0
kép.pont: 15
EFejl: 24 TU

Eddig összesen 2313 szörnyet (37 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19432 TP-t kaptál. Jelenleg 1984222 TP-d van. A következő szinthez még 15778 TP szükséges. Trófeáid: magnetikus praglonc, jégelementál, élőholt ősmágus. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 királynő, 10 élőholt, 1 vadász, 5 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos. A 337. fordulódban 5457 arany került a bankszámládra. 5457 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


Felt. fegyverváltás: << vámpírtőr (300%) << tyrex bunkó (280%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-13.); bumeráng (14-21.); vas dobónyíl (22-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998-); Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
  víziharc: 8/00 (-)  ökölvívás: 2/00 (-)  szúrófegyverek: 25/00 (-)  vágófegyverek: 9/00 (-)
  ütőfegyverek: 31/00 (-)  lőfegyverek: 13/00 (-)  dobófegyverek: *28/00 (+1/00)

Egyéb ismeretek (szint)

  rejtőzködés: (01) 21/00 (-)  nyomkövetés: (02) 86/00 (-)  lopás: (03) 1/00 (-)  mászás: (04) 11/00 (-)
  csapdakészítés: (05) 20/00 (-)  csapdaészlelés: (06) 7/00 (-)  gyógyítás: (07) 51/00 (-)  titkosírás: (08) 12/00 (-)
  felderítés: (09) 30/00 (+0/00)  szörnyidomítás: (10) 11/00 (-)  teológia: (11) 62/00 (-)  taumaturgia: (12) 77/00 (-)
  szerencsejáték: (13) 6/00 (-)  zene: (14) 18/00 (-)  szörnyismeret: (15) 9/00 (-)  pszi: (16) *19/00 (-)
  zárnyitás: (17) 1/00 (-)  vadászat: (18) 7/00 (-)  bányászat: (19) 14/00 (-)  úszás: (20) 5/00 (-)

*** Feltételes parancsaid:


A DEM 1 mező távolságra repítsen
mászol max. 100 pontért
*készítesz 312. tárgyat (borkonyó bibe) (max. 100 db-ot)
*készítesz 429. tárgyat (kaktuszbogyó) (max. 20 db-ot)
*készítesz 22. tárgyat (tüske) (max. 20 db-ot)
*készítesz 69. tárgyat (szárnyas hernyó) (max. 100 db-ot)
*készítesz 447. tárgyat (lótuszvirág) (max. 100 db-ot)
elfogod a 150. szörnyet (fémbontó szójer) a 219. csapdával (fedett verem)
*készítesz 582. tárgyat (csalánvirág) (max. 100 db-ot)
*készítesz 578. tárgyat (ében toboz) (max. 100 db-ot)
*készítesz 562. tárgyat (bűvös shuriken) (max. 5 db-ot)
*készítesz 119. tárgyat (púderkő) (max. 10 db-ot)
gyógyítasz 70 % életerő alatt, 10 pontért max. 1 alkalommal
maradék tvp-dből 1. tulajdonságodat (erő) TF-eled


Felt. támadás: *trikornis (#104), *bávatag golombár (#165), *átokmurgattyú (#225), *adószedő (#234), *kputtyintó csalán (#247), *trikornis herceg (#261), *őrült varázsló (#255) Barátságosság: Kerekkorsó Rendje (ált.) KT (#9136), Szeretet Vándorai (ELENIOS) KT (#9138), őrjárat (#274), semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), csápos otagi (#395), magnetikus praglonc (#200), Igaz Barátok (semleges) KT (#9141)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Éber kakukk (#3 *11)[1%] Alkímia (#7 *12)[1%] Gondolatolvasás (#8 *14)[1%] Varázsfesték (#9 *9)[0%] Esőidézés (#11 *13)[1%] Erőpajzs I. (#12 *11)[1%] Méregsemlegesítés (#14 *15)[1%] Szaporítás (#15 *12)[1%] Kitartó ló (#19 *15)[1%] Korgó gyomor, huss (#21 *8)[0%] Unkreáció (#22 *5)[0%] Jellemrejtés (#23 *15)[1%] Hadiszerencse II. (#24 *11)[1%] Tündérfény (#25 *6)[0%] Tulajdonságpajzs (#26 *16)[1%] Harmadik szem (#27 *17)[1%] Csupasz izom (#28 *15)[1%] Méregfelhő (#37 *17)[1%] Védelem a tűz ellen (#38 *17)[1%] Kristálygömb (#54 *30)[2%] A lélek védelme (#57 *32)[2%] Azonnali gyógyítás (#58 *20)[1%] Puha ütés (#60 *18)[1%] Tűzeső (#61 *16)[1%] Oltár eltörlése (#79 *60)[4%] Szörnycsábítás (#83 *19)[1%] Szörnyidézés (#84 *72)[4%] Vasszerevzet (#86 *13)[1%] Szopókőpusztítás (#88 *21)[1%] Villámsújtás (#89 *20)[1%] Agyburok (#90 *16)[1%] Rúnapukkasztás (#94 *5)[0%] DEM kreálása (#95 *90)[4%] Erőpajzs III. (#127 *30)[2%] Mágiadagály (#132 *25)[2%] Tárgyészlelés (#135 *35)[3%] Szemmelverés (#137 *18)[1%] Alku (#139 *20)[1%] Földelem idézése (#144 *70)[4%] Mágikus ütés (#147 *18)[1%] Kreáció (#148 *17)[1%] Esszenciavédelem (#165 *20)[1%] Oltár teremtése (#167 *50)[4%] Planetáris őrdémon (#172 *18)[1%] Szopókőírtás (#174 *15)[1%] Gömbvillám (#176 *20)[1%] Tárgyvédelem (#178 *19)[1%] Gyorsvarázslás (#179 *5)[0%] Agytaposás (#180 *17)[1%] Kényszerport (#183 *13)[1%] Méregfelhő II. (#193 *18)[1%]

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *11)[0%] Hhaar burka (#32 *12)[0%] Izomernyesztés (#33 *12)[0%] Varázsvédelem (#34 *14)[1%] Mágiatörés (#35 *10)[0%] Tompítás (#40 *14)[1%] Jégcsóva (#41 *15)[1%] Fehér glóbusz (#47 *13)[0%] Villámcsapás (#50 *18)[1%] Elektromos pajzs (#51 *14)[1%] Láthatatlanság (#76 *15)[1%] Láth. észlelése (#78 *13)[0%] Városi teleportáció (#96 *50)[3%] Varázsitalfőzés (#100 *30)[2%] Varázsvédelem II. (#108 *18)[1%] Felszínre ugrás (#109 *25)[1%] Varázslatfelejtés (#130 *20)[1%] Tűzmágia (#157 *24)[1%] Familiáris idézése (#159 *40)[2%] Varázskő készítés (#160 *140)[4%] Varázsenergia (#161 *35)[2%] Hhaar burka II (#162 *10)[0%] Dimenzióugrás (#163 *55)[3%] Városi teleport II. (#181 *60)[4%] Varázsszem (#184 *9)[0%] Vízlégzés (#185 *15)[1%] Állatvédelem (#192 *25)[1%] A munka gyümölcse (#224 *10)[0%] Villámmágia (#227 *36)[2%] Kalmárszem (#228 *11)[0%]

Pszi hatások


Pszi-ernyő (#64 *6)[2%] Auratranszformáció (#65 *10)[3%] Pszi-regeneráció (#66 *12)[4%] Felejtés (#68 *5)[1%] Agyletapogatás (#70 *20)[6%] Szürkeállomány akt. (#71 *12)[4%] Mentális pajzs (#72 *9)[3%] Pszí fejlesztés (#73 *20)[6%] Molekulaátrendezés (#74 *20)[6%] Agykorbács (#97 *18)[6%] Pszí acéltorony (#98 *14)[4%] Tudatkutatás (#99 *20)[6%] Térképelemzés I. (#104 *50)[6%] Kontinuum-tágítás (#105 *60)[6%] Tudatrombolás (#111 *25)[6%] Pszí-gyűjtés (#112 *300)[6%]

Mágikus képességek


Tűzlehelet (#110 *0) Nagyobb tűzlehelet (#150 *0) Pszí-kő készítése (#151 *0) Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 9 költség

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


állatvédelem villámmágia szemmelverés láth. észlelése agyburok varázsszem varázsenergia Feltételes varázslat-használat: 21. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslataid listája: Villámsújtás (#89), Tűzeső (#61), Jégcsóva (#41) Védekező varázslataid listája: Varázsvédelem II. (#108), Fehér glóbusz (#47), Elektromos pajzs (#51), Tompítás (#40), Pszí acéltorony (#98), Védelem a tűz ellen (#38)
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Jégcsóva (#41)adószedő (#234) Tűzeső (#61)Mnebolath (#237)
Nagyobb tűzlehelet (#150)nők (#999) Nagyobb tűzlehelet (#150)férfiak (#998)
Izomernyesztés (#33)kultúrmasztodon (#227) Mágiatörés (#35)Tharr hívei (#996)
Tompítás (#40)bávatag golombár (#165) Tompítás (#40)tguarkhan (#212)
Elektromos pajzs (#51)élőholt ősmágus (#179) Elektromos pajzs (#51)semlegesek (#989)
Védelem a tűz ellen (#38)gonoszok (#988) Védelem a tűz ellen (#38)jók (#990)
Védelem a tűz ellen (#38)Orkhan Thai (#238) Tompítás (#40)éjkornis (#228)
Fehér glóbusz (#47)Mnebolath (#237) Tompítás (#40)adószedő (#234)
Tompítás (#40)őrült varázsló (#255) Védelem a tűz ellen (#38)notermanthi (#257)

Elfogott szörnyeid


sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes; tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK;

Isteni küldetéseid


1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! 2.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! 3.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)



Páncélok és pajzsok

1 mászókarom (#78) 1 bőrsisak (#57) 1 törpe bakancs (#475) 1*vascarai csizma (#370) 2 varkaudar csizma (#317) 1*Rhatt páncélja (#458) 1*Morgan sipkája (#466) 1*zafír erőöv (#397) 2*mágusköpeny (#453) 1 bőrpáncél (#51) 1 rejtőköpeny (#277) 1 kvazár sisak (#266) 1 szürke bőrkesztyű (#271) 1 zangrozi csizma (#451) 1*mithril kesztyű (#463)


Fegyverek és lövedékek

3 rövid íj (#107) 1 bumeráng (#249) 1*fúvócső (#20) 1 bunkó (#5) 1*harci kalapács (#174) 1 bot (#4) 1 kőkalapács (#13) 1 tyrex bunkó (#421) 1 vámpírtőr (#364) 13 ubuk tüske (#131) 1 kőkés (#6) 11 vas dobónyíl (#189) 1*Pusztítás Botja (#316) 12 nyílvessző (#108) 1 csontkés (#11) 80 kerek kő (#19) 1 cápaölő tőr (#480) 1 szögletes kő (#17) 2 bronzhegyű nyíl (#94)


Ékszerek és egyéb csecsebecsék

2*villám szimbólum (#145) $1*roxati üvegszem ($443) 1*Rughar gyűrűje (#518) 1 trófea nyaklánc (#196) 1 aranylánc (#191) $1*smaragd védőgyűrű ($223) $1*arany papi karkötő ($309) 2*szerencsetalizmán (#366) $1*umbatari karkötő ($278)


Eszközök, használati tárgyak, készletek

1 távcső (#42) 3 aranytű (#272) 1 aranytermő ládikó (#504) 1 szeksztáns (#32) 1 mászókampó (#165) 1 manakristály (#500) 1 furulya (#233) 22 gyógykenőcs (#313) 1 acéltű (#334) 1 kulcskarika (#648) 1 szent jogar (#150) 1 ásó (#34) 4 kötél (#92) 1 nagy aranykulcs (#246) 12 varázskő (#305) 4+pukkanó tűcsapda (#336) 26 kaja (#2) 3+deus ex machina (#1) 1 roxati zárfaló (#314) 1 Morgan szilánkja (#508) 2 kristályfolyadék (#449) 2 márványkulcs (#245) 1 vaskulcs (#183) 1 smaragd kulcs (#241) 1 a fiatalság itala (#473) 5 ketrec (#216)


Löttyök és porok, tartóstul

2 kavadu iszák (#25) [ bennük 20 csepp gyenge méreg (#26) ] (Kapacitás: 20, fér még: 0) 2 huhogó bibe (#332) [ üres ] (Kapacitás: 24, fér még: 24) 5 zöld üveg (#82) [ bennük 30 csepp ragasztó (#83) ] (Kapacitás: 100, fér még: 70) 4 uzbány csőr (#169) [ bennük 16 csepp ugh méreg (#166) ] (Kapacitás: 48, fér még: 32) 6 fűszertartó (#210) [ üres ] (Kapacitás: 30, fér még: 30) 9 sullár hólyag (#168) [ bennük 11 csepp spiritusz (#170) ] (Kapacitás: 180, fér még: 169) 4 vizestömlő (#3) [ bennük 34 korty víz (#27) ] (Kapacitás: 80, fér még: 46) 4 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] (Kapacitás: 40, fér még: 40) 1 szent kehely (#257) [ benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260) ] (Kapacitás: 10, fér még: 0)


Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

29 borkonyó bibe (#312) 8 mocsári penke (#148) 34 varányszem (#30) 2 raptor karom (#281) 1 csalánvirág (#582) 7 halcsont (#390) 1 lapkorong (#80) 2 galachmit (#310) 3 manifeszt.nyúlvány (#214) 25 smirglilevél (#29) 4 vadász tatu bőr (#15) 9 purifikátor háj (#269) 78 drótszőr (#37) 5 kvazár (#244) 10 ezüstdarab (#326) 2 kavadu lebeny (#24) 10 álompor (#396) 36 vasérc (#152) 30 sallank karom (#128) 6+főnixtoll (#563) 2 bordacsont (#16) 5 surranó kígyó bőr (#47) 34 sünmedve tüske (#14) 3 gromak bőr (#268) 1 kazmár gyökér (#205) 45 pirkit (#153) 2 quwarg tojás (#360) 13 óndarab (#85) 1 kőszem (#304) 30 madártoll (#112) 10 lótuszvirág (#447) 16 rókafarok (#124) 18 Eldereth szilánk (#512) 10 remák szív (#264) 3 ormánygőte csont (#21) 15 rézdarab (#70) 1 acélpengőke (#231) 2 karbin plazma (#199) 1 evaporőr háj (#105) 11 fokhagyma (#403) 3 lajhár csont (#236) 1 királygyík bőr (#44) 1 lapockacsont (#33) 3 kaktusztüske (#114) 32 szárnyas hernyó (#69) 3 magszim bél (#103) 6 bakkura bőr (#95) 19 tigroszlán fog (#63) 1 grákóbőr (#41) 2 antilopbőr (#48) 17 fekete gyöngy (#99) 7 púderkő (#119) 2 szuperkötél (#209) 6 fabontó (#106) 4 csuklyavirág (#133) 6 trikornis szarv (#198) 1 cru formázó minta (#300) 4 szvó-ektoplazma (#151) 8 gyöngymangó (#135) 4 rájabőr (#404) 1 moa jádekő (#382) Összsúly: 238.55 kg megterheltség: 183 %