TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2002. jan. 31. 10h:14'
EZ A 342. JÁTÉKHETED, 341. FORDULÓD
343. játékheted kezdete: febr. 7.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1026
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 63

WIFTOHI EL DOHREN KALANDJAI




be 78 bemész a 78. titkos labirintusba
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. Odabent sötét honol. Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ahogy belépsz, furcsa hang fogad odabentről. [5 pontot használtál fel, van még 353.]

ov óvatosságod:
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 353.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a vascarai csizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 353.]

fgy 70 10 1 felt. gyógyítás 70 10
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 353.]

lm 2 3 9 mozogsz 2 3 9
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [3. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Kanyarodik a járat. [9. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 9 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz. [9 pontot használtál fel, van még 344.]

lm 12 18 11 mozogsz 12 18 11
Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [11. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [12. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Megtorpansz: kanyarodik az út! [13. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [14. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A folyosó kanyarodik. [15. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 11 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [16. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [17. PONT.] Elértél a felfelé vezető lépcső aljához. Felkukázol, majd lassan fellépkedsz. [18. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [2. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [3. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [4. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [5. PONT.] Haladsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [6. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az út ismét kanyarodik. [7. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [8. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [9. PONT.] Haladsz előre. Kanyarodik a járat. [10. PONT.] Hah! Egy lépcsőhöz értél, amely a mélybe vezet. Elővigyázatosan lelopakszol. [11. PONT. --> 1. SZINT, 19. PONT.] [54 pontot használtál fel, van még 290.]

lm 36 39 23 mozogsz 36 39 23
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Kanyarodik a járat. [20. PONT.] Mész tovább, előre. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [21. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Újabb kanyar! [22. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [23. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [24. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A folyosó kanyarodik. [25. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [26. PONT.] Folytatod az utat. [27. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [28. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 8 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol. Mész tovább, előre. Innen csak egy út van: előre! [29. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [30. PONT.] Mész tovább, előre. Innen csak egy út van: előre! [31. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 13 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [32. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 10 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A folyosó kanyarodik. [33. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [34. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [35. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [36. PONT.] Folytatod az utat. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [35. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [38. PONT.] Igen, elérted a lépcsőt, ami a térképen is rajta van! Izgatottan felkapaszkodsz a felsőbb szintre. [39. PONT. --> 2. SZINT, 12. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [13. PONT.] Mész tovább, előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [14. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [16. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az út ismét kanyarodik. [17. PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az út ismét kanyarodik. [18. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérted a következő kanyart. [19. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [20. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [21. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [22. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [23. PONT.] [90 pontot használtál fel, van még 200.]
lm 15 12 37 mozogsz 15 12 37
Haladsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [22. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [21. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A folyosó kanyarodik. [20. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [19. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Újabb kanyar! [18. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [17. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Elérted a következő kanyart. [16. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [14. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [15. PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [14. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [13. PONT.] Hah! Egy lépcsőhöz értél, amely a mélybe vezet. Elővigyázatosan lelopakszol. [12. PONT. --> 1. SZINT, 39. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [38. PONT.] Elértél a felfelé vezető lépcső aljához. Felkukázol, majd lassan fellépkedsz. [37. PONT. --> 2. SZINT, 24. PONT.] [42 pontot használtál fel, van még 158.]

lm 42 42 44 mozogsz 42 42 44
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A folyosó kanyarodik. [25. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Újabb kanyar! [26. PONT.] Folytatod az utat. Elérted a következő kanyart. [27. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [28. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [29. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [30. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [31. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg királynő. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót a másikra ugrasz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a quwarg királynő torát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 1401 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 30 quwarg tojást [quwarg tojás ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP]. Összefutsz Caladannal. Tharr személyes tanácsadója. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy két kard szimbólumot, egy smaragd védőgyűrűt, egy lidérckoronát, egy arany papi karkötőt, egy Tharr Keresztjét, egy kvazár kesztyűt, egy varkaudar csizmát, egy zafír erőövet és egy umbatari karkötőt visel. Ruházatát egy Notermanthi trófea, egy dombi óriásyeti trófea és egy taalru trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy Tharr pajzsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Persze nem lát téged. Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [32. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [33. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy quwarg királynő! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a quwarg királynő torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 1401 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 30 quwarg tojást [quwarg tojás ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [34. PONT.] Egy quwarg királynő lakik itt. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő bal hátsó lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (4 támadással 231 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a quwarg királynő bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] 1401 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 30 quwarg tojást [quwarg tojás ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP]. Továbbsuhansz a folyosón. Megtorpansz: kanyarodik az út! [35. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [36. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg királynő. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra ugrasz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő jobb középső lábát. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a quwarg királynő jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] 1401 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 30 quwarg tojást [quwarg tojás ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP]. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [37. PONT.] Egy quwarg királynőt veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra rohansz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő jobb első lábát. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] 1401 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 30 quwarg tojást [quwarg tojás ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP]. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [38. PONT.] Egy quwarg királynőt veszel észre magad előtt. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő torát. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 1401 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 30 quwarg tojást [quwarg tojás ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP]. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [39. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg nagymester van előtted! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Meglengetve a tyrex bunkót a másikra ugrasz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. Összeakadsz Atamo-Tua-Kétájjal. Csontos keze szörnyen erősnek látszik. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy mithril kesztyűt, egy rájabőr úszógatyát, egy Morgan sipkáját, egy Tharr Keresztjét, egy két kard szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy zafír erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy törpe bakancsot, egy Rughar gyűrűjét, egy Rhatt páncélját és egy arany papi karkötőt visel. Ruházatát egy magnetikus praglonc trófea, egy ongóliant hadúr trófea és egy őrjáratozó katona trófea díszíti. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy óriásölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Málhásállata egy bazaltelementál. Jól megnézed, bár ő nem lát téged. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +97 életerő.) Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [40. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [41. PONT.] Hah! Egy lépcsőhöz értél, amely a mélybe vezet. Elővigyázatosan lelopakszol. [42. PONT. --> 1. SZINT, 40. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [41. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [42. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [43. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vadász quwarg. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a vadász quwarg bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Az út végetér - egy zsákutca! [44. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 50 quwarg tojás [quwarg tojás ládikóba-> 100 arany, -2 ÉP], 3 gyógykenőcs és 1 tudás gyöngye. Felpakolsz. [66 pontot használtál fel, van még 92.]

lm 48 58 58 mozogsz 48 58 58
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [43. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [42. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [41. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [48. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy élőholt quwarg! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rontasz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg torát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy élőholt quwarg van előtted! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg torát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra támadsz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Haladsz az ellenséges labirintusban. Az út itt elkanyarodik. [49. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 11 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [50. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy qwarg rohamosztagos! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót ellenfeledre ugrasz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos jobb vállát. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 9 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (9 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a qwarg rohamosztagos fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 3 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Kanyarodik a járat. [51. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [52. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 7 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [54. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [55. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg parafenomén van előtted! Itt csata lesz.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót a másikra rontasz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg parafenomén jobb vállát. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a quwarg parafenomén jobb első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 32 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +108 életerő.) A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [56. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg parafenomén. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén bal oldalát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Meglengetve a tyrex bunkót a másikra rohansz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén potrohát. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Mész tovább, előre. Kanyarodik a járat. [57. PONT.] Folytatod az utat. Egy újabb kanyarnál vagy. [58. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 9 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz. Egyhelyben toporogsz. [39 pontot használtál fel, van még 53.]

lm 59 46 47 mozogsz 59 46 47
Ahogy továbbmész, megpillantod a felfelé vezető lépcsőt. Kis habozás után felmész rajta - és már a következő szinten vagy! [59. PONT. --> 2. SZINT, 43. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [44. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász quwarg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg jobb első lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász quwarg testét. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a vadász quwarg testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A vadász quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Egy vadász quwargot veszel észre magad előtt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg bal első lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász quwarg testét. (4 támadással 221 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a vadász quwarg torát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Kanyarodik a járat. [45. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [46. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 30 gyöngymangó, 6 kaja, 15 szárnyas hernyó, 6 amniosz. Felpakolsz. Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. A folyosó kanyarodik. [45. PONT.] Hah! Egy lépcsőhöz értél, amely a mélybe vezet. Elővigyázatosan lelopakszol. [47. PONT. --> 1. SZINT, 60. PONT.] [18 pontot használtál fel, van még 35.]

lm 63 66 76 mozogsz 63 66 76
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Kanyarodik a járat. [61. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [62. PONT.] Egy quwarg nagymestert veszel észre magad előtt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a quwarg nagymester jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [63. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 10 quwarg tojás [quwarg tojás ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], 20 kaja és 1 moa rubin. Felpakolsz. Továbbsuhansz a folyosón. Kanyarodik a járat. [64. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [65. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 10 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +95 életerő.) Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [66. PONT.] Egy élőholt quwarg lakik itt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [65. PONT.] Mész tovább, előre. Kanyarodik a járat. [67. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [69. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [70. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy qwarg rohamosztagos van előtted! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Megmarkolva a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (10 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a qwarg rohamosztagos fejét. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a qwarg rohamosztagos fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 4 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Az út itt elkanyarodik. [71. PONT.] Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [33 pontot használtál fel, van még 2.]


KARAKTERLAPOD


Zicho, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 341. fordulód.

erő : 36(35)
iq : 39(40)
ügyesség : 40(44)
egészség : 35
szerencse: 47(49)
tudatpont: 14/ 8
szint : 27
támadás : 24
védekezés: 67
életpont : 422
varázspt : 1227/1045
pszi pont: 193/228
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 35 %
jellem:semleges
pénz : 3586 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 182 cm
testsúly: 72 kg
életkor: 43/ 50 év
tul.pont: 1
kép.pont: 18
EFejl: 30 TU

Eddig összesen 2382 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 31226 TP-t kaptál. Jelenleg 2100436 TP-d van. A következő szinthez még 199564 TP szükséges. Trófeáid: magnetikus praglonc, jégelementál, élőholt ősmágus. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 királynő, 10 élőholt, 1 vadász, 5 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos. A 337. fordulódban 5457 arany került a bankszámládra. 5566 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-13.); bumeráng (14-21.); vas dobónyíl (22-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
  víziharc: 8/00 (-)  ökölvívás: 2/00 (-)  szúrófegyverek: 25/00 (-)  vágófegyverek: 9/00 (-)
  ütőfegyverek: 32/00 (-)  lőfegyverek: 13/00 (-)  dobófegyverek: 29/00 (-)

Egyéb ismeretek (szint)

  rejtőzködés: (01) 21/00 (-)  nyomkövetés: (02) 86/00 (-)  lopás: (03) 1/00 (-)  mászás: (04) 12/00 (-)
  csapdakészítés: (05) 20/00 (-)  csapdaészlelés: (06) 7/00 (-)  gyógyítás: (07) 51/00 (-)  titkosírás: (08) 12/00 (-)
  felderítés: (09) 24/00 (-)  szörnyidomítás: (10) 11/00 (-)  teológia: (11) 64/00 (-)  taumaturgia: (12) 78/00 (+1/00)
  szerencsejáték: (13) 2/00 (-)  zene: (14) 18/00 (-)  szörnyismeret: (15) 9/00 (-)  pszi: (16) *19/00 (-)
  zárnyitás: (17) 1/00 (-)  vadászat: (18) 7/00 (-)  bányászat: (19) 14/00 (-)  úszás: (20) 5/00 (-)

*** Feltételes parancsaid:


A DEM 1 mező távolságra repítsen
mászol max. 100 pontért
*készítesz 312. tárgyat (borkonyó bibe) (max. 100 db-ot)
*készítesz 429. tárgyat (kaktuszbogyó) (max. 20 db-ot)
*készítesz 22. tárgyat (tüske) (max. 20 db-ot)
*készítesz 69. tárgyat (szárnyas hernyó) (max. 100 db-ot)
*készítesz 447. tárgyat (lótuszvirág) (max. 100 db-ot)
elfogod a 150. szörnyet (fémbontó szójer) a 219. csapdával (fedett verem)
*készítesz 582. tárgyat (csalánvirág) (max. 100 db-ot)
*készítesz 578. tárgyat (ében toboz) (max. 100 db-ot)
*készítesz 562. tárgyat (bűvös shuriken) (max. 5 db-ot)
*készítesz 119. tárgyat (púderkő) (max. 10 db-ot)
gyógyítasz 70 % életerő alatt, 10 pontért max. 1 alkalommal
maradék tvp-dből 1. tulajdonságodat (erő) TF-eled


Felt. támadás: *trikornis (#104), *bávatag golombár (#165), *átokmurgattyú (#225), *adószedő (#234), *kputtyintó csalán (#247), *trikornis herceg (#261), *őrült varázsló (#255) Barátságosság: Kerekkorsó Rendje (ált.) KT (#9136), Szeretet Vándorai (ELENIOS) KT (#9138), őrjárat (#274), semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), csápos otagi (#395), magnetikus praglonc (#200), (kalandozó) (#2807), Igaz Barátok (semleges) KT (#9141)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Éber kakukk (#3 *11)[0%] Alkímia (#7 *12)[1%] Gondolatolvasás (#8 *14)[1%] Varázsfesték (#9 *9)[0%] Esőidézés (#11 *13)[1%] Erőpajzs I. (#12 *11)[0%] Méregsemlegesítés (#14 *15)[1%] Szaporítás (#15 *12)[1%] Kitartó ló (#19 *15)[1%] Korgó gyomor, huss (#21 *8)[0%] Unkreáció (#22 *5)[0%] Jellemrejtés (#23 *15)[1%] Hadiszerencse II. (#24 *11)[0%] Tündérfény (#25 *6)[0%] Tulajdonságpajzs (#26 *16)[1%] Harmadik szem (#27 *17)[1%] Csupasz izom (#28 *15)[1%] Méregfelhő (#37 *17)[1%] Védelem a tűz ellen (#38 *17)[1%] Kristálygömb (#54 *30)[2%] A lélek védelme (#57 *32)[2%] Azonnali gyógyítás (#58 *20)[1%] Puha ütés (#60 *18)[1%] Tűzeső (#61 *16)[1%] Oltár eltörlése (#79 *60)[4%] Szörnycsábítás (#83 *19)[1%] Szörnyidézés (#84 *72)[4%] Vasszerevzet (#86 *13)[1%] Szopókőpusztítás (#88 *21)[1%] Villámsújtás (#89 *20)[1%] Agyburok (#90 *16)[1%] Rúnapukkasztás (#94 *5)[0%] DEM kreálása (#95 *90)[4%] Erőpajzs III. (#127 *30)[2%] Mágiadagály (#132 *25)[2%] Tárgyészlelés (#135 *35)[2%] Szemmelverés (#137 *18)[1%] Alku (#139 *20)[1%] Földelem idézése (#144 *70)[4%] Mágikus ütés (#147 *18)[1%] Kreáció (#148 *17)[1%] Esszenciavédelem (#165 *20)[1%] Oltár teremtése (#167 *50)[4%] Planetáris őrdémon (#172 *18)[1%] Szopókőírtás (#174 *15)[1%] Gömbvillám (#176 *20)[1%] Tárgyvédelem (#178 *19)[1%] Gyorsvarázslás (#179 *5)[0%] Agytaposás (#180 *17)[1%] Kényszerport (#183 *13)[1%] Méregfelhő II. (#193 *18)[1%]

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *11)[0%] Hhaar burka (#32 *12)[0%] Izomernyesztés (#33 *12)[0%] Varázsvédelem (#34 *14)[1%] Mágiatörés (#35 *10)[0%] Tompítás (#40 *14)[1%] Jégcsóva (#41 *15)[1%] Fehér glóbusz (#47 *13)[0%] Villámcsapás (#50 *18)[1%] Elektromos pajzs (#51 *14)[1%] Láthatatlanság (#76 *15)[1%] Láth. észlelése (#78 *13)[0%] Városi teleportáció (#96 *50)[3%] Varázsitalfőzés (#100 *30)[2%] Varázsvédelem II. (#108 *18)[1%] Felszínre ugrás (#109 *25)[1%] Varázslatfelejtés (#130 *20)[1%] Tűzmágia (#157 *24)[1%] Familiáris idézése (#159 *40)[2%] Varázskő készítés (#160 *140)[4%] Varázsenergia (#161 *35)[2%] Hhaar burka II (#162 *10)[0%] Dimenzióugrás (#163 *55)[3%] Városi teleport II. (#181 *60)[4%] Varázsszem (#184 *9)[0%] Vízlégzés (#185 *15)[1%] Állatvédelem (#192 *25)[1%] A munka gyümölcse (#224 *10)[0%] Villámmágia (#227 *36)[2%] Kalmárszem (#228 *11)[0%]

Pszi hatások


Pszi-ernyő (#64 *6)[2%] Auratranszformáció (#65 *10)[3%] Pszi-regeneráció (#66 *12)[4%] Felejtés (#68 *5)[1%] Agyletapogatás (#70 *20)[6%] Szürkeállomány akt. (#71 *12)[4%] Mentális pajzs (#72 *9)[3%] Pszí fejlesztés (#73 *20)[6%] Molekulaátrendezés (#74 *20)[6%] Agykorbács (#97 *18)[6%] Pszí acéltorony (#98 *14)[4%] Tudatkutatás (#99 *20)[6%] Térképelemzés I. (#104 *50)[6%] Kontinuum-tágítás (#105 *60)[6%] Tudatrombolás (#111 *25)[6%] Pszí-gyűjtés (#112 *300)[6%]

Mágikus képességek


Tűzlehelet (#110 *0) Nagyobb tűzlehelet (#150 *0) Pszí-kő készítése (#151 *0) Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 9 költség

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


állatvédelem villámmágia szemmelverés láth. észlelése agyburok tűzmágia varázsszem varázsenergia láthatatlanság Feltételes varázslat-használat: 21. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslataid listája: Méregfelhő II. (#193), Villámsújtás (#89), Tűzeső (#61), Jégcsóva (#41) Védekező varázslataid listája: Varázsvédelem II. (#108), Fehér glóbusz (#47), Elektromos pajzs (#51), Tompítás (#40), Pszí acéltorony (#98), Védelem a tűz ellen (#38)
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Jégcsóva (#41)adószedő (#234) Tűzeső (#61)Mnebolath (#237)
Méregfelhő II. (#193)nők (#999) Méregfelhő II. (#193)férfiak (#998)
Puha ütés (#60)kultúrmasztodon (#227) Mágiatörés (#35)Tharr hívei (#996)
Villámcsapás (#50)kis quwarg isten (#213) Védelem a tűz ellen (#38)kis quwarg isten (#213)
Tompítás (#40)bávatag golombár (#165) Tompítás (#40)tguarkhan (#212)
Elektromos pajzs (#51)élőholt ősmágus (#179) Elektromos pajzs (#51)semlegesek (#989)
Védelem a tűz ellen (#38)gonoszok (#988) Védelem a tűz ellen (#38)jók (#990)
Védelem a tűz ellen (#38)Orkhan Thai (#238) Tompítás (#40)éjkornis (#228)
Fehér glóbusz (#47)Mnebolath (#237) Tompítás (#40)adószedő (#234)
Tompítás (#40)őrült varázsló (#255) Védelem a tűz ellen (#38)notermanthi (#257)

Elfogott szörnyeid


sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK; tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK;

Isteni küldetéseid


1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! 2.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! 3.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)



Páncélok és pajzsok

1 mászókarom (#78) 1 bőrsisak (#57) 1 törpe bakancs (#475) 1*vascarai csizma (#370) 1*Rhatt páncélja (#458) 1*Morgan sipkája (#466) 2*zafír erőöv (#397) 1*mágusköpeny (#453) 1 bőrpáncél (#51) $1 rejtőköpeny ($277) $2 zangrozi csizma ($451) 1*mithril kesztyű (#463)


Fegyverek és lövedékek

2 rövid íj (#107) 2 bumeráng (#249) 1*fúvócső (#20) 2 ezüsttollú nyíl (#363) 1*harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 1*tyrex bunkó (#421) 1 vámpírtőr (#364) 18 tüske (#22) 13 ubuk tüske (#131) 1 kőkés (#6) 11 vas dobónyíl (#189) 1 Pusztítás Botja (#316) 12 nyílvessző (#108) 1 csontkés (#11) 1 cápaölő tőr (#480) 4 bogyógránát (#430) 1 szögletes kő (#17)


Ékszerek és egyéb csecsebecsék

2*villám szimbólum (#145) $1*roxati üvegszem ($443) 1 gyémánt karperec (#728) 1*Rughar gyűrűje (#518) 1 trófea nyaklánc (#196) 2 aranylánc (#191) $1 ametiszt medál ($275) $1*smaragd védőgyűrű ($223) $1*arany papi karkötő ($309) 1*Dantor amulettje (#468) 1 szerencsetalizmán (#366) $1*umbatari karkötő ($278)


Eszközök, használati tárgyak, készletek

1 távcső (#42) 5 aranytű (#272) 1 aranytermő ládikó (#504) 1 szeksztáns (#32) 1 mászókampó (#165) 1 furulya (#233) 13 gyógykenőcs (#313) 1 manakristály (#500) 1 acéltű (#334) 1 kulcskarika (#648) 4 szent jogar (#150) 1 ásó (#34) 2 kötél (#92) 1 nagy aranykulcs (#246) 4 varázskő (#305) 4+pukkanó tűcsapda (#336) 4+deus ex machina (#1) 1 roxati zárfaló (#314) 1 Morgan szilánkja (#508) 1 kristályfolyadék (#449) $29 kaja ($2) 1 márványkulcs (#245) $1 vaskulcs ($183) 1 smaragd kulcs (#241) 4 tudás gyöngye (#522)


Löttyök és porok, tartóstul

2 kavadu iszák (#25) [ bennük 20 csepp gyenge méreg (#26) ] (Kapacitás: 20, fér még: 0) 2 huhogó bibe (#332) [ üres ] (Kapacitás: 24, fér még: 24) 5 zöld üveg (#82) [ bennük 30 csepp ragasztó (#83) ] (Kapacitás: 100, fér még: 70) 4 uzbány csőr (#169) [ bennük $22 csepp ugh méreg ($166) ] (Kapacitás: 48, fér még: 26) 6 fűszertartó (#210) [ bennük 5 csepp sáfránypor (#211) ] (Kapacitás: 30, fér még: 25) 9 sullár hólyag (#168) [ bennük 21 csepp spiritusz (#170) ] (Kapacitás: 180, fér még: 159) 4 vizestömlő (#3) [ bennük 28 korty víz (#27) ] (Kapacitás: 80, fér még: 52) 4 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] (Kapacitás: 40, fér még: 40) 1 szent kehely (#257) [ benne 6 csepp isteni könnycsepp (#260) ] (Kapacitás: 10, fér még: 4)


Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

35 borkonyó bibe (#312) 8 mocsári penke (#148) 30 varányszem (#30) 2 raptor karom (#281) 2 csalánvirág (#582) 7 halcsont (#390) 1 lapkorong (#80) 5 galachmit (#310) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 10 smirglilevél (#29) 3 vadász tatu bőr (#15) 16 purifikátor háj (#269) 96 drótszőr (#37) 5 kvazár (#244) 10 ezüstdarab (#326) 2 kavadu lebeny (#24) 17 álompor (#396) 38 vasérc (#152) 30 sallank karom (#128) 6+főnixtoll (#563) 2 bordacsont (#16) 5 surranó kígyó bőr (#47) 94 sünmedve tüske (#14) 2 gromak bőr (#268) 1 kazmár gyökér (#205) 75 pirkit (#153) $2 quwarg tojás ($360) 6 óndarab (#85) 1 kőszem (#304) 35 madártoll (#112) 10 lótuszvirág (#447) 16 rókafarok (#124) 11 remák szív (#264) 3 ormánygőte csont (#21) 15 rézdarab (#70) 1 acélpengőke (#231) 8 kaktuszbogyó (#429) 1 evaporőr háj (#105) 11 fokhagyma (#403) 3 lajhár csont (#236) 1 királygyík bőr (#44) 1 lapockacsont (#33) 3 kaktusztüske (#114) 52 szárnyas hernyó (#69) 3 magszim bél (#103) 4 bakkura bőr (#95) 19 tigroszlán fog (#63) 1 grákóbőr (#41) 2 antilopbőr (#48) 25 fekete gyöngy (#99) 7 púderkő (#119) 2 szuperkötél (#209) 6 fabontó (#106) 4 csuklyavirág (#133) 2 xirnox szív (#213) 1 cru formázó minta (#300) 4 szvó-ektoplazma (#151) 60 gyöngymangó (#135) 4 rájabőr (#404) 6 amniosz (#203) 1 moa jádekő (#382) 1 moa rubin (#379) Összsúly: 173.94 kg megterheltség: 133 %