Betáplálva: 2002. febr. 4. 9h:14'
EZ A 342. JÁTÉKHETED, 342. FORDULÓD 343. játékheted kezdete: febr. 7. A következő fordulódat legkorábban a 343. játékhéten tudjuk betáplálni. | KALANDOZÓ: #1026
SZÁMLA : XXXX ZSETONOK : 623 Ingyenforduló: 0 |
4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 71. pontnál.
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 73 75 76 | mozogsz 73 75 76 |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy elektromos pajzs mágia... Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy rövid íj tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Meglengetve a tyrex bunkót ellenfeledre rontasz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén jobb első lábát. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 31 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Egy kis szobába érkezel. [74. PONT.] Egy quwarg parafenomént pillantasz meg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elektromos pajzs varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már
süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd
rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott
rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot
markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén jobb vállát. (2
támadással 34 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő
tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy fűszertartó felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy
mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra rohansz. Tyrex bunkóval
halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg parafenomén jobb első lábát. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Harci
kalapáccsal megütöd a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt
is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 31 életpontot vesztettél. A quwarg
parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
1873 tapasztalati pontot kaptál. Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy
legyen. [75. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [76. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 10
quwarg tojás [quwarg tojás ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], 5 gyógykenőcs és 6 pular kristály [pular kristály ládikóba-> 48
arany, -2 ÉP]. Felpakolsz. [15 pontot használtál fel, van még 435.]
lm 78 60 63 | mozogsz 78 60 63 |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a vadász quwarg testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a vadász quwarg testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász quwarg. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra rohansz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász quwarg testét. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a vadász quwarg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász quwarg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót ellenfeledre ugrasz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a vadász quwarg testét. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +81 életerő.) Haladsz az ellenséges labirintusban. Megtorpansz: kanyarodik az út! [50. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [51. PONT.] Egy quwarg parafenomént pillantasz meg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A mészárlásra kiszemelt áldozat elektromos pajzs varázst lök magára. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Elszántan ellenfeledre rontasz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg parafenomén torát. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg parafenomén megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 32 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Hangtalan léptekkel osonsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [52. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy kanyarhoz érkeztél. [54. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [55. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 12 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz. Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérted a következő kanyart. [56. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [57. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [58. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 15 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +99 életerő.) Mész tovább, előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [59. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [60. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 2 szent jogar, 4 gyógykenőcs, 3 varázskő, 1 Dantor vértje (ld. enc.) és 1 moa katalizátor. Felpakolsz. Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [59. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [58. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [62. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy qwarg rohamosztagos. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a qwarg rohamosztagos fejét. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos bal vállát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (10 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Egy qwarg rohamosztagost veszel észre magad előtt. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra rontasz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (10 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a qwarg rohamosztagos nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A 4 qwarg rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy qwarg rohamosztagos. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos jobb vállát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a qwarg rohamosztagos fejét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 10 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (10 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 4 qwarg rohamosztagos. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A 4 qwarg rohamosztagos szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Egy quwarg parafenomént veszel észre magad előtt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A csata nem lesz könnyű: célpontod elektromos pajzs varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy
vakító fény varázslat. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Egy
vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba
ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe.
Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A
parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki!
Ilyen amatőrt! Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót ellenfeledre ugrasz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva
összezúzod a quwarg parafenomén potrohát. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a
quwarg parafenomén testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg parafenomén
csáprágójával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 32 életpontot vesztettél. A
quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
1873 tapasztalati pontot kaptál. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +83 életerő.) Magadra
kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +111 életerő.) A lépcső, amelyhez elértél, lefelé
vezet. Felméred a terepet, majd némi önbizalmat hipnotizálva magadnak, lemész. [63. PONT. --> 1. SZINT, 79. PONT.]
[54 pontot használtál fel, van még 381.]
kf 468 469 370 | kézbeveszed/felveszed a 468. tárgyat a 469. tárggyal a 370. tárgyat |
lm 80 80 80 | mozogsz 80 80 80 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Távolról
villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 140 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled mormol,
majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Fairlight varázspálcájából sárga sugár csap ki, és megakadályozza a quwarg
istenség varázslatát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. Fairlight
varázspálcájából sárga sugár csap ki, és megakadályozza a quwarg istenség varázslatát. Üdvözlésképpen egy sorvasztás
varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Fairlight varázspálcájából sárga sugár csap ki, és megakadályozza a quwarg
istenség varázslatát. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a
kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűz melegen, de
ártalmatlanul ölel körül. Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra rontasz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a
kisebb quwarg isten testét. (2 támadással 306 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a kisebb quwarg
isten testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 51 életpontot
sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] A kisebb quwarg isten feléd sújt csáprágóival, de mellé! A
másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 18
arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP], egy szent jogar, 2 obszidián függő
[obszidián függő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] és egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP]. Danton
amulettje porrá omlik. Danton vértje darabokra esik. Nem gondoltad volna, hogy ez a vacak páncél így megvéd!
Xswytyyzlidjxat teste lassan vízzé válik, csak a tárgyai maradnak vissza. Pedig szép trófea lett volna... Messze hajítod a vacak
kis jégelementál trófeát, és diadalmasan beszerzel egy kisebb quwarg isten trófeát. 11000 tapasztalati pontot kaptál.
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 agyartőrt, 1 őstroll agyalót és 1200 aranyat. És igen! A sok quwarg mocsok között
előfénylik a bot ötödik darabja! Félve teszed el: a quwarg istenséggel szemben már láttad, mire is képes a bot. (láth.
észlelése:) Találkozol Rhaetchiellel. Alakja elmosódik. Dornodon nagyhatalmú főpapja. Egy denevér szimbólumot, egy
smaragd védőgyűrűt, egy törpe bakancsot, egy mithril kesztyűt, egy zafír erőövet, egy roxati üvegszemet, egy obszidián
karkötőt, egy umbatari karkötőt, egy mágusköpenyt, egy Rughar gyűrűjét, egy Morgan sipkáját és egy arany pikkelyvértet
visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy dombi óriásyeti trófea és egy Ekhnagorhu trófea teszi egyedivé. Jelet
látsz a ruhájára festve: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy
koponyalékelőt tart. Lőfegyvere egy mérg.ubuk dobónyíl. Málhásállata egy sivatagi doareg. Mentális auráját felismered,
fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: purifikátor háj,
ubuk dobónyíl, deus ex machina, Muezli aranykeze, ubuk tüske, bűvös shuriken, sünmedve tüske, szeksztáns.
{Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy Sötétség Hercege (ld. enc.)} Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összeakadsz Atamo-Tua-Kétájjal. Ezzel az állkapoccsal kiharapja a pókot a sarokból. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy
mithril kesztyűt, egy rájabőr úszógatyát, egy Morgan sipkáját, egy Tharr Keresztjét, egy két kard szimbólumot, egy
mágusköpenyt, egy zafír erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy törpe bakancsot, egy Rughar
gyűrűjét, egy Rhatt páncélját és egy arany papi karkötőt visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy ongóliant
hadúr trófea és egy őrjáratozó katona trófea teszi egyedivé. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy óriásölőt, bal
kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. A tolvajszem
működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: vizestömlő, szeksztáns, kis aranykulcs, kőszem, mászókarom, súlyzó,
kavadu iszák, mérleg. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Egyhelyben
toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[6 pontot használtál fel, van még 375.]
kf 370 458 366 | kézbeveszed/felveszed a 370. tárgyat a 458. tárggyal a 366. tárgyat |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
|
|
|
|
Eddig összesen 2398 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 37468 TP-t kaptál. Jelenleg 2137904 TP-d van. A következő szinthez még 162096 TP szükséges. Trófeáid: magnetikus praglonc, kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 királynő, 10 élőholt, 1 vadász, 5 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos. A 337. fordulódban 5457 arany került a bankszámládra. 5593 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-13.); bumeráng (14-21.); vas dobónyíl (22-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
víziharc: | 8/00 (-) | ökölvívás: | 2/00 (-) | szúrófegyverek: | 25/00 (-) | vágófegyverek: | 9/00 (-) | ||||
ütőfegyverek: | 32/00 (-) | lőfegyverek: | 13/00 (-) | dobófegyverek: | 29/00 (-) |
rejtőzködés: | (01) 21/00 (-) | nyomkövetés: | (02) 87/00 (+1/00) | lopás: | (03) 1/00 (-) | mászás: | (04) 12/00 (-) | ||||
csapdakészítés: | (05) 20/00 (-) | csapdaészlelés: | (06) 8/00 (+1/00) | gyógyítás: | (07) 51/00 (-) | titkosírás: | (08) 12/00 (-) | ||||
felderítés: | (09) 24/00 (-) | szörnyidomítás: | (10) 11/00 (-) | teológia: | (11) 64/00 (-) | taumaturgia: | (12) 78/00 (-) | ||||
szerencsejáték: | (13) 6/00 (+4/00) | zene: | (14) 18/00 (-) | szörnyismeret: | (15) 9/00 (-) | pszi: | (16) *19/00 (-) | ||||
zárnyitás: | (17) 1/00 (-) | vadászat: | (18) 7/00 (-) | bányászat: | (19) 14/00 (-) | úszás: | (20) 5/00 (-) |
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|