TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2002. febr. 4. 9h:14'
EZ A 342. JÁTÉKHETED, 342. FORDULÓD
343. játékheted kezdete: febr. 7.
A következő fordulódat legkorábban
a 343. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #1026
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 623
Ingyenforduló: 0

WIFTOHI EL DOHREN KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 71. pontnál.

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a vascarai csizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 457.]

lm 73 75 76 mozogsz 73 75 76
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [72. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy újabb kanyarnál vagy. [73. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg parafenomén. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy elektromos pajzs mágia... Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy rövid íj tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Meglengetve a tyrex bunkót ellenfeledre rontasz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén jobb első lábát. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 31 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Egy kis szobába érkezel. [74. PONT.] Egy quwarg parafenomént pillantasz meg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elektromos pajzs varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén jobb vállát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy fűszertartó felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra rohansz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg parafenomén jobb első lábát. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 31 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [75. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [76. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 10 quwarg tojás [quwarg tojás ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], 5 gyógykenőcs és 6 pular kristály [pular kristály ládikóba-> 48 arany, -2 ÉP]. Felpakolsz. [15 pontot használtál fel, van még 435.]

lm 78 60 63 mozogsz 78 60 63
Haladsz az ellenséges labirintusban. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [75. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Az út itt elkanyarodik. [77. PONT.] Az út végén egy kőlépcső vezet fölfelé. Próba szerencse - megpróbálod! [78. PONT. --> 2. SZINT, 48. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [49. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász quwarg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a vadász quwarg testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a vadász quwarg testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász quwarg. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra rohansz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász quwarg testét. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a vadász quwarg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász quwarg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót ellenfeledre ugrasz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a vadász quwarg testét. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +81 életerő.) Haladsz az ellenséges labirintusban. Megtorpansz: kanyarodik az út! [50. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [51. PONT.] Egy quwarg parafenomént pillantasz meg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A mészárlásra kiszemelt áldozat elektromos pajzs varázst lök magára. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Elszántan ellenfeledre rontasz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg parafenomén torát. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg parafenomén megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 32 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Hangtalan léptekkel osonsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [52. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy kanyarhoz érkeztél. [54. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [55. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 12 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz. Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérted a következő kanyart. [56. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [57. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [58. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 15 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +99 életerő.) Mész tovább, előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [59. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [60. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 2 szent jogar, 4 gyógykenőcs, 3 varázskő, 1 Dantor vértje (ld. enc.) és 1 moa katalizátor. Felpakolsz. Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [59. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [58. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [62. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy qwarg rohamosztagos. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a qwarg rohamosztagos fejét. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos bal vállát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (10 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Egy qwarg rohamosztagost veszel észre magad előtt. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra rontasz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (10 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a qwarg rohamosztagos nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A 4 qwarg rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy qwarg rohamosztagos. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos jobb vállát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a qwarg rohamosztagos fejét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 10 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (10 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 4 qwarg rohamosztagos. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A 4 qwarg rohamosztagos szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Egy quwarg parafenomént veszel észre magad előtt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A csata nem lesz könnyű: célpontod elektromos pajzs varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót ellenfeledre ugrasz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg parafenomén potrohát. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg parafenomén csáprágójával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 32 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +83 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +111 életerő.) A lépcső, amelyhez elértél, lefelé vezet. Felméred a terepet, majd némi önbizalmat hipnotizálva magadnak, lemész. [63. PONT. --> 1. SZINT, 79. PONT.] [54 pontot használtál fel, van még 381.]

kf 468 469 370 kézbeveszed/felveszed a 468. tárgyat a 469. tárggyal a 370. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 381.] Lecsatolod a Rhatt páncélját, majd magadra öltöd a Dantor vértjét. Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a vascarai csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

lm 80 80 80 mozogsz 80 80 80
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [80. PONT.] Egy kisebb quwarg istent veszel észre magad előtt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 140 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Fairlight varázspálcájából sárga sugár csap ki, és megakadályozza a quwarg istenség varázslatát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. Fairlight varázspálcájából sárga sugár csap ki, és megakadályozza a quwarg istenség varázslatát. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Fairlight varázspálcájából sárga sugár csap ki, és megakadályozza a quwarg istenség varázslatát. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra rontasz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kisebb quwarg isten testét. (2 támadással 306 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 51 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] A kisebb quwarg isten feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 18 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP], egy szent jogar, 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] és egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP]. Danton amulettje porrá omlik. Danton vértje darabokra esik. Nem gondoltad volna, hogy ez a vacak páncél így megvéd! Xswytyyzlidjxat teste lassan vízzé válik, csak a tárgyai maradnak vissza. Pedig szép trófea lett volna... Messze hajítod a vacak kis jégelementál trófeát, és diadalmasan beszerzel egy kisebb quwarg isten trófeát. 11000 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 agyartőrt, 1 őstroll agyalót és 1200 aranyat. És igen! A sok quwarg mocsok között előfénylik a bot ötödik darabja! Félve teszed el: a quwarg istenséggel szemben már láttad, mire is képes a bot. (láth. észlelése:) Találkozol Rhaetchiellel. Alakja elmosódik. Dornodon nagyhatalmú főpapja. Egy denevér szimbólumot, egy smaragd védőgyűrűt, egy törpe bakancsot, egy mithril kesztyűt, egy zafír erőövet, egy roxati üvegszemet, egy obszidián karkötőt, egy umbatari karkötőt, egy mágusköpenyt, egy Rughar gyűrűjét, egy Morgan sipkáját és egy arany pikkelyvértet visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy dombi óriásyeti trófea és egy Ekhnagorhu trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy koponyalékelőt tart. Lőfegyvere egy mérg.ubuk dobónyíl. Málhásállata egy sivatagi doareg. Mentális auráját felismered, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: purifikátor háj, ubuk dobónyíl, deus ex machina, Muezli aranykeze, ubuk tüske, bűvös shuriken, sünmedve tüske, szeksztáns. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy Sötétség Hercege (ld. enc.)} Köszöntitek egymást, aztán tovább. Összeakadsz Atamo-Tua-Kétájjal. Ezzel az állkapoccsal kiharapja a pókot a sarokból. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy mithril kesztyűt, egy rájabőr úszógatyát, egy Morgan sipkáját, egy Tharr Keresztjét, egy két kard szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy zafír erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy törpe bakancsot, egy Rughar gyűrűjét, egy Rhatt páncélját és egy arany papi karkötőt visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy ongóliant hadúr trófea és egy őrjáratozó katona trófea teszi egyedivé. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy óriásölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: vizestömlő, szeksztáns, kis aranykulcs, kőszem, mászókarom, súlyzó, kavadu iszák, mérleg. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Egyhelyben toporogsz. Egyhelyben toporogsz. [6 pontot használtál fel, van még 375.]

kf 370 458 366 kézbeveszed/felveszed a 370. tárgyat a 458. tárggyal a 366. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 375.] Magadra öltöd a Rhatt páncélját. A nyakadba akasztod a szerencsetalizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 375.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] [2 pontot használtál fel, van még 373.]

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DANTOR VÉRTJE (469. TÁRGY)
Szinte hihetetlennek tűnik, de Dantor, a nagy kalandozó, aki legyőzte Xswytyyzlidjxatot, az őrült quwarg félistent, ezt a rozoga, szakadt páncélt viselte. A páncél hajdani égszínkék festéséből, rajta az aprólékosan kidolgozott királyi címerből mára már csak valami szürke kosz maradt. A vért beljesét megszáradt quwarg ürülék borítja. Ha mégis felveszed, páncélként öltheted magadra. Dantor vértje a védettségedet kettővel növeli.
SÖTÉTSÉG HERCEGE (296. SZÖRNY)
A Sötétség Hercege nagyhatalmú Thargodan, amely képes alakváltoztatásra. Általában egy hatalmas és gyönyörű sötét elf képében tetszeleg, de ugyanígy kedveli a sárkány vagy a hatlábú, oroszlánfejű, gyíktestű fenevad alakját. Igazi alakja állítólag egy sötét, minden fényt magában nyelő, jellegtelen árny. A Sötétség hercege általában palotájából, erődítményéből tervezi a többi herceg elleni hadjáratokat, és ritkábban - ha egy dimenziókaput sikerül megnyittatnia egy rabul ejtett kóbor mágussal - akkor a halandók létsíkjára való kiruccanásait. A Sötétség hercege hihetetlen mágikus hatalommal rendelkezik, és általában erős Thargodnok veszik körül - úgyhogy semmi értelme sincs szembeszállnod vele.
ÁRNYÉKHARCOS GYŰRŰ (409. TÁRGY)
Ezt a varázstárgyat a rákarcolt rúnák és a Két Kard Testvériségének szimbóluma, a földbeszúrt kard különböztetik meg egy értéktelen acélkarikától. A gyűrűt maga Tharr adományozta a Testvériségnek egy szent küldetés végrehajtásáért cserébe. Ereje a harcban nyilvánul meg: miután az ujjadra húztad a KF 409 paranccsal, a védelmed 3-al, a szerencséd pedig 2-vel lesz magasabb! (Ugyanis a varázsjelek segítségével egy régóta halott elit harcos tudását tudod részben felhasználni.) Természetesen csak a KT tagjai tudják ezt a tárgyat használni. Az árnyékharcos gyűrűt nem lophatják el tőled!
FŐMÁGUS (273. ELLENFÉL)
A nagy tudású Főmágusok a varázslótornyok teljhatalmú urai, a halhatatlanságra aspiráló, Thargodanokat megidéző több száz éves emberek. Egy Főmágust kihívni balga ötlet, hiszen olyan mágikus arzenált képes rádzúdítani egy pillanat alatt, hogy molekulákra robbansz mielőtt felemelnéd a kardod. Persze ez nemigen fordul elő, hiszen a Főmágust a kalandozók békés konzultáció, tanulni vágyás céljából keresik fel. Probléma csak akkor van, ha Főmágus úgy érzi, MEGZAVARTÁK. Ilyenkor aztán az istenek kegyelmezzenek még a békés tanítványnak is!
GRÁNIT ŐRSZOBOR (369. TÁRGY)
Akinél ez az apró, alig 10 cm magas szobor fel van állítva táborozáskor egy olyan helyre, ahonnan jól belátható a környék, az biztos lehet benne, hogy nagy valószínűséggel senki sem tud lopni tőle (kivéve a leghírhedtebb mestertolvajokat). A szobrot úgy készítheted ki, mint egy csapdát (az helyett), 2 TVP-ért, a H 369 paranccsal. Ha esetleg tolvaj osonna táborod közelébe, a szobor egy energiacsípést mér a tolvajra, és közben mentális úton figyelmeztet téged, így aztán a "betolakodó" kénytelen feladni aljas szándékait. A szobor érzékeli a láthatatlant. Megjegyzés: a gránit őrszobor felállításától a csapdakészítés szakértelmed egyáltalán nem fejlődik.

KARAKTERLAPOD


Zicho, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 342. fordulód.

erő : 36(35)
iq : 39(40)
ügyesség : 40(44)
egészség : 37
szerencse: 49(53)
tudatpont: 14/ 12
szint : 27
támadás : 24
védekezés: 64
életpont : 422/312
varázspt : 1227/811
pszi pont: 193/231
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 35 %
jellem:semleges
pénz : 2053 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 182 cm
testsúly: 72 kg
életkor: 43/ 50 év
tul.pont: 1
kép.pont: 18
EFejl: 30 TU

Eddig összesen 2398 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 37468 TP-t kaptál. Jelenleg 2137904 TP-d van. A következő szinthez még 162096 TP szükséges. Trófeáid: magnetikus praglonc, kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 királynő, 10 élőholt, 1 vadász, 5 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos. A 337. fordulódban 5457 arany került a bankszámládra. 5593 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-13.); bumeráng (14-21.); vas dobónyíl (22-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
  víziharc: 8/00 (-)  ökölvívás: 2/00 (-)  szúrófegyverek: 25/00 (-)  vágófegyverek: 9/00 (-)
  ütőfegyverek: 32/00 (-)  lőfegyverek: 13/00 (-)  dobófegyverek: 29/00 (-)

Egyéb ismeretek (szint)

  rejtőzködés: (01) 21/00 (-)  nyomkövetés: (02) 87/00 (+1/00)  lopás: (03) 1/00 (-)  mászás: (04) 12/00 (-)
  csapdakészítés: (05) 20/00 (-)  csapdaészlelés: (06) 8/00 (+1/00)  gyógyítás: (07) 51/00 (-)  titkosírás: (08) 12/00 (-)
  felderítés: (09) 24/00 (-)  szörnyidomítás: (10) 11/00 (-)  teológia: (11) 64/00 (-)  taumaturgia: (12) 78/00 (-)
  szerencsejáték: (13) 6/00 (+4/00)  zene: (14) 18/00 (-)  szörnyismeret: (15) 9/00 (-)  pszi: (16) *19/00 (-)
  zárnyitás: (17) 1/00 (-)  vadászat: (18) 7/00 (-)  bányászat: (19) 14/00 (-)  úszás: (20) 5/00 (-)

*** Feltételes parancsaid:


A DEM 1 mező távolságra repítsen
mászol max. 100 pontért
*készítesz 312. tárgyat (borkonyó bibe) (max. 100 db-ot)
*készítesz 429. tárgyat (kaktuszbogyó) (max. 20 db-ot)
*készítesz 22. tárgyat (tüske) (max. 20 db-ot)
*készítesz 69. tárgyat (szárnyas hernyó) (max. 100 db-ot)
*készítesz 447. tárgyat (lótuszvirág) (max. 100 db-ot)
elfogod a 150. szörnyet (fémbontó szójer) a 219. csapdával (fedett verem)
*készítesz 582. tárgyat (csalánvirág) (max. 100 db-ot)
*készítesz 578. tárgyat (ében toboz) (max. 100 db-ot)
*készítesz 562. tárgyat (bűvös shuriken) (max. 5 db-ot)
*készítesz 119. tárgyat (púderkő) (max. 10 db-ot)
gyógyítasz 70 % életerő alatt, 10 pontért max. 1 alkalommal
maradék tvp-dből 1. tulajdonságodat (erő) TF-eled


Felt. támadás: *trikornis (#104), *bávatag golombár (#165), *átokmurgattyú (#225), *adószedő (#234), *kputtyintó csalán (#247), *trikornis herceg (#261), *őrült varázsló (#255) Barátságosság: Kerekkorsó Rendje (ált.) KT (#9136), Szeretet Vándorai (ELENIOS) KT (#9138), őrjárat (#274), semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), csápos otagi (#395), magnetikus praglonc (#200), (kalandozó) (#2807), Igaz Barátok (semleges) KT (#9141)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Éber kakukk (#3 *11)[0%] Alkímia (#7 *12)[1%] Gondolatolvasás (#8 *14)[1%] Varázsfesték (#9 *9)[0%] Esőidézés (#11 *13)[1%] Erőpajzs I. (#12 *11)[0%] Méregsemlegesítés (#14 *15)[1%] Szaporítás (#15 *12)[1%] Kitartó ló (#19 *15)[1%] Korgó gyomor, huss (#21 *8)[0%] Unkreáció (#22 *5)[0%] Jellemrejtés (#23 *15)[1%] Hadiszerencse II. (#24 *11)[0%] Tündérfény (#25 *6)[0%] Tulajdonságpajzs (#26 *16)[1%] Harmadik szem (#27 *17)[1%] Csupasz izom (#28 *15)[1%] Méregfelhő (#37 *17)[1%] Védelem a tűz ellen (#38 *17)[1%] Kristálygömb (#54 *30)[2%] A lélek védelme (#57 *32)[2%] Azonnali gyógyítás (#58 *20)[1%] Puha ütés (#60 *18)[1%] Tűzeső (#61 *16)[1%] Oltár eltörlése (#79 *60)[4%] Szörnycsábítás (#83 *19)[1%] Szörnyidézés (#84 *72)[4%] Vasszerevzet (#86 *13)[1%] Szopókőpusztítás (#88 *21)[1%] Villámsújtás (#89 *20)[1%] Agyburok (#90 *16)[1%] Rúnapukkasztás (#94 *5)[0%] DEM kreálása (#95 *90)[4%] Erőpajzs III. (#127 *30)[2%] Mágiadagály (#132 *25)[2%] Tárgyészlelés (#135 *35)[2%] Szemmelverés (#137 *18)[1%] Alku (#139 *20)[1%] Földelem idézése (#144 *70)[4%] Mágikus ütés (#147 *18)[1%] Kreáció (#148 *17)[1%] Esszenciavédelem (#165 *20)[1%] Oltár teremtése (#167 *50)[4%] Planetáris őrdémon (#172 *18)[1%] Szopókőírtás (#174 *15)[1%] Gömbvillám (#176 *20)[1%] Tárgyvédelem (#178 *19)[1%] Gyorsvarázslás (#179 *5)[0%] Agytaposás (#180 *17)[1%] Kényszerport (#183 *13)[1%] Méregfelhő II. (#193 *18)[1%]

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *11)[0%] Hhaar burka (#32 *12)[0%] Izomernyesztés (#33 *12)[0%] Varázsvédelem (#34 *14)[1%] Mágiatörés (#35 *10)[0%] Tompítás (#40 *14)[1%] Jégcsóva (#41 *15)[1%] Fehér glóbusz (#47 *13)[0%] Villámcsapás (#50 *18)[1%] Elektromos pajzs (#51 *14)[1%] Láthatatlanság (#76 *15)[1%] Láth. észlelése (#78 *13)[0%] Városi teleportáció (#96 *50)[3%] Varázsitalfőzés (#100 *30)[2%] Varázsvédelem II. (#108 *18)[1%] Felszínre ugrás (#109 *25)[1%] Varázslatfelejtés (#130 *20)[1%] Tűzmágia (#157 *24)[1%] Familiáris idézése (#159 *40)[2%] Varázskő készítés (#160 *140)[4%] Varázsenergia (#161 *35)[2%] Hhaar burka II (#162 *10)[0%] Dimenzióugrás (#163 *55)[3%] Városi teleport II. (#181 *60)[4%] Varázsszem (#184 *9)[0%] Vízlégzés (#185 *15)[1%] Állatvédelem (#192 *25)[1%] A munka gyümölcse (#224 *10)[0%] Villámmágia (#227 *36)[2%] Kalmárszem (#228 *11)[0%]

Pszi hatások


Pszi-ernyő (#64 *6)[2%] Auratranszformáció (#65 *10)[3%] Pszi-regeneráció (#66 *12)[4%] Felejtés (#68 *5)[1%] Agyletapogatás (#70 *20)[6%] Szürkeállomány akt. (#71 *12)[4%] Mentális pajzs (#72 *9)[3%] Pszí fejlesztés (#73 *20)[6%] Molekulaátrendezés (#74 *20)[6%] Agykorbács (#97 *18)[6%] Pszí acéltorony (#98 *14)[4%] Tudatkutatás (#99 *20)[6%] Térképelemzés I. (#104 *50)[6%] Kontinuum-tágítás (#105 *60)[6%] Tudatrombolás (#111 *25)[6%] Pszí-gyűjtés (#112 *300)[6%]

Mágikus képességek


Tűzlehelet (#110 *0) Nagyobb tűzlehelet (#150 *0) Pszí-kő készítése (#151 *0) Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 9 költség

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


állatvédelem villámmágia szemmelverés láth. észlelése agyburok tűzmágia varázsszem Feltételes varázslat-használat: 21. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslataid listája: Méregfelhő II. (#193), Villámsújtás (#89), Tűzeső (#61), Jégcsóva (#41) Védekező varázslataid listája: Varázsvédelem II. (#108), Fehér glóbusz (#47), Elektromos pajzs (#51), Tompítás (#40), Pszí acéltorony (#98), Védelem a tűz ellen (#38)
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Jégcsóva (#41)adószedő (#234) Tűzeső (#61)Mnebolath (#237)
Méregfelhő II. (#193)nők (#999) Méregfelhő II. (#193)férfiak (#998)
Puha ütés (#60)kultúrmasztodon (#227) Mágiatörés (#35)Tharr hívei (#996)
Villámcsapás (#50)kis quwarg isten (#213) Védelem a tűz ellen (#38)kis quwarg isten (#213)
Tompítás (#40)bávatag golombár (#165) Tompítás (#40)tguarkhan (#212)
Elektromos pajzs (#51)élőholt ősmágus (#179) Elektromos pajzs (#51)semlegesek (#989)
Védelem a tűz ellen (#38)gonoszok (#988) Védelem a tűz ellen (#38)jók (#990)
Védelem a tűz ellen (#38)Orkhan Thai (#238) Tompítás (#40)éjkornis (#228)
Fehér glóbusz (#47)Mnebolath (#237) Tompítás (#40)adószedő (#234)
Tompítás (#40)őrült varázsló (#255) Védelem a tűz ellen (#38)notermanthi (#257)

Elfogott szörnyeid


sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK; tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK;

Isteni küldetéseid


1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! 2.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! 3.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)



Páncélok és pajzsok

1 mászókarom (#78) 1 bőrsisak (#57) 1*vascarai csizma (#370) 1*Rhatt páncélja (#458) 1*Morgan sipkája (#466) $2*zafír erőöv ($397) 1*mágusköpeny (#453) 1 bőrpáncél (#51) 1*mithril kesztyű (#463)


Fegyverek és lövedékek

1 rövid íj (#107) 1 bumeráng (#249) 1*fúvócső (#20) 2 ezüsttollú nyíl (#363) 1*harci kalapács (#174) 1 bot (#4) 1 kőkalapács (#13) 1 bunkó (#5) 1*tyrex bunkó (#421) 1 vámpírtőr (#364) 20 tüske (#22) 1 agyartőr (#420) 13 ubuk tüske (#131) 1 kőkés (#6) 11 vas dobónyíl (#189) 1 Pusztítás Botja (#316) 12 nyílvessző (#108) 1 csontkés (#11) 1 őstroll agyaló (#427) 10 kerek kő (#19) 4 bogyógránát (#430) 1 szögletes kő (#17)


Ékszerek és egyéb csecsebecsék

2*villám szimbólum (#145) $1*roxati üvegszem ($443) 1 gyémánt karperec (#728) 1*Rughar gyűrűje (#518) 1 trófea nyaklánc (#196) 2 aranylánc (#191) $1*smaragd védőgyűrű ($223) $1*arany papi karkötő ($309) 1*szerencsetalizmán (#366) $1*umbatari karkötő ($278)


Eszközök, használati tárgyak, készletek

1 távcső (#42) 5 aranytű (#272) 1 aranytermő ládikó (#504) 1 szeksztáns (#32) 1 mászókampó (#165) 1 furulya (#233) 18 gyógykenőcs (#313) 1 manakristály (#500) 1 acéltű (#334) 1 kulcskarika (#648) 1 ásó (#34) 2 kötél (#92) 1 nagy aranykulcs (#246) 7 varázskő (#305) 4+pukkanó tűcsapda (#336) 3 kaja (#2) 4+deus ex machina (#1) 1 roxati zárfaló (#314) 1 Morgan szilánkja (#508) 1 moa katalizátor (#386) 1 kristályfolyadék (#449) 1 márványkulcs (#245) 1 smaragd kulcs (#241)


Löttyök és porok, tartóstul

2 kavadu iszák (#25) [ bennük 20 csepp gyenge méreg (#26) ] (Kapacitás: 20, fér még: 0) 2 huhogó bibe (#332) [ üres ] (Kapacitás: 24, fér még: 24) 5 zöld üveg (#82) [ bennük 36 csepp ragasztó (#83) ] (Kapacitás: 100, fér még: 64) 4 uzbány csőr (#169) [ üres ] (Kapacitás: 48, fér még: 48) 6 fűszertartó (#210) [ bennük 11 csepp sáfránypor (#211) ] (Kapacitás: 30, fér még: 19) 9 sullár hólyag (#168) [ bennük 21 csepp spiritusz (#170) ] (Kapacitás: 180, fér még: 159) 4 vizestömlő (#3) [ bennük 19 korty víz (#27) ] (Kapacitás: 80, fér még: 61) 4 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] (Kapacitás: 40, fér még: 40) 1 szent kehely (#257) [ benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260) ] (Kapacitás: 10, fér még: 0)


Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

14 borkonyó bibe (#312) 8 mocsári penke (#148) 29 varányszem (#30) 2 raptor karom (#281) 3 csalánvirág (#582) 7 halcsont (#390) 1 lapkorong (#80) 5 galachmit (#310) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 10 smirglilevél (#29) 3 vadász tatu bőr (#15) 16 purifikátor háj (#269) 26 drótszőr (#37) 5 kvazár (#244) 10 ezüstdarab (#326) 2 kavadu lebeny (#24) 17 álompor (#396) 38 vasérc (#152) 30 sallank karom (#128) 6+főnixtoll (#563) 2 bordacsont (#16) 5 surranó kígyó bőr (#47) 14 sünmedve tüske (#14) 2 gromak bőr (#268) 1 kazmár gyökér (#205) 15 pirkit (#153) 6 óndarab (#85) 1 kőszem (#304) 35 madártoll (#112) 10 lótuszvirág (#447) 16 rókafarok (#124) 11 remák szív (#264) 3 ormánygőte csont (#21) 15 rézdarab (#70) 1 acélpengőke (#231) 7 kaktuszbogyó (#429) 1 evaporőr háj (#105) 11 fokhagyma (#403) 3 lajhár csont (#236) 1 királygyík bőr (#44) 1 lapockacsont (#33) 3 kaktusztüske (#114) 7 szárnyas hernyó (#69) 3 magszim bél (#103) 4 bakkura bőr (#95) 19 tigroszlán fog (#63) 1 grákóbőr (#41) 2 antilopbőr (#48) 27 fekete gyöngy (#99) 10 púderkő (#119) 2 szuperkötél (#209) 6 fabontó (#106) 4 csuklyavirág (#133) 2 xirnox szív (#213) 1 téfea-agy (#172) 1 kék orchidea (#68) 1 cru formázó minta (#300) 4 szvó-ektoplazma (#151) 4 rájabőr (#404) 6 amniosz (#203) 1 moa jádekő (#382) 1 moa rubin (#379) Összsúly: 163.60 kg megterheltség: 125 %