TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2002. márc. 4. 10h:27'
EZ A 346. JÁTÉKHETED, 345. FORDULÓD
347. játékheted kezdete: márc. 7.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1026
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 588
Ingyenforduló: 0

WIFTOHI EL DOHREN KALANDJAI



be 79 bemész a 79. titkos labirintusba
Alaposan felméred a terepet, majd hozzálátsz a kutatáshoz. Eredménnyel! Megvan a bejárat. Odabent sötét van. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Istenedhez imádkozva, szemedet a sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot használtál fel, van még 227.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a vascarai csizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

lm 6 28 905 mozogsz 6 28 905
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [2. PONT.] Haladsz előre. [3. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [6. PONT.] Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a kényszerport varázslatot! [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [27. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [28. PONT.] Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a kényszerport varázslatot! [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [25. PONTRA.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [12 pontot használtál fel, van még 215.]

lm 26 900 15 mozogsz 26 900 15
Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [26. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a kényszerport varázslatot! [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [18. PONTON vagy.] Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Továbbsuhansz a folyosón. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [16. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [15. PONT.] Egy Orkhan Thai lakik itt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] A másik mormol valamit: egy fehér glóbusz varázslat! Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 198 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai jobb oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel megdöfködöd az Orkhan Thai jobb karját. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Harci kalapáccsal súrolod az Orkhan Thai jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Mielőtt észbekapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 2680 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 500 aranyat. [14 pontot használtál fel, van még 201.]

lm 5 24 40 mozogsz 5 24 40
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [14. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [13. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [12. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 27 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +117 életerő.) Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [11. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [7. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [2. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [3. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [5. PONT.] Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a kényszerport varázslatot! [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [23. PONTON vagy.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [24. PONT.] Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a kényszerport varázslatot! [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [39. PONTRA.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [40. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Zinthurg! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót a másikra ugrasz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a Zinthurg testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 995 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Zinthurg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra támadsz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a Zinthurg egyik karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Zinthurg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Félrehajolsz, de a Zinthurg karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 10 arany és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 995 tapasztalati pontot kaptál. Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 ezüsthegyű lándzsa és 3 ezüsttollú nyíl. Felpakolsz. [30 pontot használtál fel, van még 171.]

lm 43 9 32 mozogsz 43 9 32
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy kereszteződéshez érkeztél. [39. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [43. PONT.] Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kényszerport varázslatot! [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [8. PONTON.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [9. PONT.] Különös érzés lesz rajtad úrrá. Mintha istened személyes jelenlétét éreznéd! Hirtelen egy erőt és végtelen elégedettséged sugárzó hang szólal meg a fejedben: Hosszú utat jártál be, amíg elérkeztél ide. Jutalmul személyes áldásomban részesítelek! Istened ennek örülni fog. Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [8. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [7. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Kanyarodik a járat. [11. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [12. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [29. PONT.] Egy Zinthurg lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg bal lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Elszántan a másikra rontasz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a Zinthurg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 arany és egy vasérc [vasérc ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 995 tapasztalati pontot kaptál. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kanyarodik a járat. [30. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [31. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy degradátor van előtted! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre rontasz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a degradátor középső potrohát. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a degradátor bal középső lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A degradátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 834 tapasztalati pontot kaptál. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Megtorpansz: kanyarodik az út! [32. PONT.] [33 pontot használtál fel, van még 138.]

lm 905 33 900 mozogsz 905 33 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [33. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Tompa dübörgést hallasz a távolból. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [8 pontot használtál fel, van még 130.]

lm 38 50 51 mozogsz 38 50 51
Folytatod az utat. Az út itt elkanyarodik. [32. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [31. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [30. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [29. PONT.] Mész tovább, előre. Kanyarodik a járat. [34. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [35. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [38. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [44. PONTON.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [46. PONT.] Folytatod az utat. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [47. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 14 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh! Bekukkantasz a kis terembe. [48. PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [50. PONT.] Hah! Egy lépcsőhöz értél, amely a mélybe vezet. Elővigyázatosan lelopakszol. [51. PONT. --> 52. PONT.] [36 pontot használtál fel, van még 94.]

lm 54 65 68 mozogsz 54 65 68
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [53. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [54. PONT.] Egy lebegő szellemalak materializálódik előtted! Ijedten hátralépsz, de a szellem megnyugtat: csak egy varázslatot akar neked megtanítani, melynek neve háló. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.) Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [53. PONT.] Mész tovább, előre. Az út itt elkanyarodik. [55. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Zinthurg van előtted! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre rontasz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Zinthurg bikafejét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A Zinthurg csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 vasérc [vasérc ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP]. 995 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 sullár hólyagot. Összefutsz Yog Sothoth-tal. Még egy tyrex is megirigyelhetné a lábszárcsontját. Raia nagyhatalmú főpapja. Egy Rhatt páncélját, egy nap szimbólumot, egy mithril kesztyűt, egy törpe bakancsot, egy gyémántsisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy obszidián karkötőt, egy Rughar gyűrűjét, egy umbatari karkötőt, egy zafír erőövet, egy szerencsetalizmánt és egy mágusköpenyt visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy káoszbajnok trófea és egy magnetikus praglonc trófea díszíti. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Nem tűnik túl barátságosnak. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: zangrozi csizma, áldott kő, pirkit, zöld üveg, varázskő. Továbbmész. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +92 életerő.) Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [56. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [57. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [58. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az út itt elkanyarodik. [59. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az egyenes folyosó közepén vagy. [60. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út itt elkanyarodik. [61. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Tguarkhan van előtted! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan egyik karját. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Megmarkolva a tyrex bunkót ellenfeledre rontasz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Tguarkhan sziklatestét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a Tguarkhan kutyafejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Tguarkhan fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbekapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Mancsával a Tguarkhan megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A Tguarkhan még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy trófea nyaklánc és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 1510 tapasztalati pontot kaptál. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [62. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [63. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [64. PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [65. PONT.] Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a kényszerport varázslatot! [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [69. PONTON vagy.] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [42 pontot használtál fel, van még 52.]

lm 72 76 78 mozogsz 72 76 78
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Kanyarodik a járat. [70. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [71. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [72. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Tguarkhan. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 27 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a Tguarkhan kutyafejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Tguarkhan kutyafejét. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Tguarkhan megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Mielőtt észbekapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbekapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. A Tguarkhan még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP] és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 1510 tapasztalati pontot kaptál. Egy Orkhan Thait veszel észre magad előtt. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Egy fehér glóbusz rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 202 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel többször eltalálod az Orkhan Thai jobb lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Harci kalapáccsal megpöccinted az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 33 arany, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 2680 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 tudás gyöngyét. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +106 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +113 életerő.) Nincs megállás - továbbtotyogsz. Innen csak egy út van: előre! [73. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [74. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [75. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [76. PONT.] Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a kényszerport varázslatot! [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [77. PONTON vagy.] Bekukkantasz a kis terembe. [78. PONT.] Egy Chara-din fattyát pillantasz meg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). [+4% tau] Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 185 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Meglengetve a tyrex bunkót a másikra támadsz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a Chara-din fattya testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor belédmar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (6 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval néhányszor megcsapod a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a Chara-din fattya testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az 1 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. [24 pontot használtál fel, van még 28.]

lm 84 84 84 mozogsz 84 84 84
Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [79. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [80. PONT.] Egy Chara-din fattyát pillantasz meg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). [+4% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 195 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya bal oldalát. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a Chara-din fattya nyakát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (5 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval súrolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a Chara-din fattya fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az 1 Chara-din fattya fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az 1 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [81. PONT.] Egy taalrut veszel észre magad előtt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy elektromos pajzs varázst. Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra támadsz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a taalru póklábát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 99 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a taalru tigristestét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-3 varázspont.) Pusztítás Botjával súrolod a taalru fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 119 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a taalru tigristestét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A taalru belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A taalru most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 39 arany, egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +99 életerő.) A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [82. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [83. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Mnebolath. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A csata nem lesz könnyű: célpontod elektromos pajzs varázslatot rak magára. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (23 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath bal vállát. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 118 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal meghorzsolod a Mnebolath jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Mnebolath. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (24 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 115 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütöd a Mnebolath nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű és 3 arany. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Egy taalru lakik itt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára. Egy háló varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru póklábát. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 113 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a taalru fejét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbekapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod a taalru egyik lábát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 99 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod a taalru testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A taalru Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A taalru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP], 2 ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP], egy aranytű és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP]. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Egy taalrut pillantasz meg. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 82. pontnál vagy. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +107 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +105 életerő.) Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [83. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy taalru. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára. Távolról háló varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru egyik lábát. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 119 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a taalru egyik lábát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A taalru Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod a taalru jobb oldalát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 134 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal meghorzsolod a taalru bal vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mielőtt észbekapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A taalru belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> 25 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy aranytű és 4 gyöngymangó. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 márványkulcsot és 2 tudás gyöngyét. Némi kutatás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő márványkulcs nyitja a ládát. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-9 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 mithril kesztyű, 800 arany, 15 varázskő, 2 galachmit, 5 pular kristály [pular kristály ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP], 1 roxati zárfaló, 1 ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP], 1 arany karperec [arany karperec ládikóba-> 26 arany, -2 ÉP], 1 bev formázó minta és 8 tolmokov-koktél. Gyorsan kiüríted a ládát. A zöldesfekete Thargodan trutyiból előásod a bot 6. darabját, és egy ronggyal megtisztítod. Hát, kemény munka volt megszerezni, de megérte! Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +84 életerő.) Elérkezel a bejárathoz. No végre! Gyorsan kimászol. [21 pontot használtál fel, van még 7.]

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HÁLÓ (186. TÁMADÓ VARÁZSLAT)
A háló egy igen brutális és hatékony támadó varázslat, annak ellenére, hogy sebzést nem okoz. Elmondásakor egy vastag, ragacsos háló repül ellenfeledre, aki - ha nem tud félreugrani előle - teljesen belegabalyodik. A harc következő fázisában, a lőfegyver használatkor, a lőfegyver használat (szörnyeknél az egyik speciális támadás) helyett megpróbálhat kibújni a hálóból - a siker esélye főként az ügyességtől és a varázsló szintjétől függ. Ha kudarcot vall, akkor ismét próbálkozhat az első kör harci fázisában, majd a második harci fázisban. A harc végére a háló varázslat mindenképpen elmúlik, ezért fogolyejtésre sajnos a varázslat nem alkalmas, csak arra, hogy a magatehetetlen ellenfelet csépelhesd. A varázslat anyagi komponense egy csepp ragasztó, elmondása 24 VP-be kerül.

KARAKTERLAPOD


Zicho, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 345. fordulód.

erő : 38(37)
iq : 40(41)
ügyesség : 41(45)
egészség : 38
szerencse: 50(54)
tudatpont: 14/ 4
szint : 27
támadás : 24
védekezés: 64
életpont : 453/332
varázspt : 1260/ 63
pszi pont: 193/189
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 35 %
jellem:semleges
pénz : 3403 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 182 cm
testsúly: 72 kg
életkor: 43/ 50 év
tul.pont: 5
kép.pont: 18
EFejl: 47 TU

Eddig összesen 2441 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 45876 TP-t kaptál. Jelenleg 2250034 TP-d van. A következő szinthez még 49966 TP szükséges. Trófeáid: magnetikus praglonc, kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 királynő, 10 élőholt, 1 vadász, 5 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos. A 337. fordulódban 5457 arany került a bankszámládra. 5675 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


Felt. fegyverváltás: << vámpírtőr (300%) << tyrex bunkó (280%) << Pusztítás Botja (200%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-13.); bumeráng (14-21.); vas dobónyíl (22-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
  víziharc: 8/00 (-)  ökölvívás: 2/00 (-)  szúrófegyverek: 25/00 (-)  vágófegyverek: 9/00 (-)
  ütőfegyverek: 32/00 (-)  lőfegyverek: 14/00 (-)  dobófegyverek: 29/00 (-)

Egyéb ismeretek (szint)

  rejtőzködés: (01) 22/00 (-)  nyomkövetés: (02) 88/00 (+1/00)  lopás: (03) 1/00 (-)  mászás: (04) 12/00 (-)
  csapdakészítés: (05) 20/00 (-)  csapdaészlelés: (06) 8/00 (-)  gyógyítás: (07) 52/00 (+1/00)  titkosírás: (08) 12/00 (-)
  felderítés: (09) 24/00 (-)  szörnyidomítás: (10) 11/00 (-)  teológia: (11) 65/00 (+1/00)  taumaturgia: (12) 83/00 (+1/00)
  szerencsejáték: (13) 6/00 (-)  zene: (14) 18/00 (-)  szörnyismeret: (15) 9/00 (-)  pszi: (16) *19/00 (-)
  zárnyitás: (17) 2/00 (-)  vadászat: (18) 8/00 (-)  bányászat: (19) 15/00 (+1/00)  úszás: (20) 5/00 (-)

*** Feltételes parancsaid:


A DEM 1 mező távolságra repítsen
mászol max. 100 pontért
*készítesz 312. tárgyat (borkonyó bibe) (max. 100 db-ot)
*készítesz 429. tárgyat (kaktuszbogyó) (max. 20 db-ot)
*készítesz 22. tárgyat (tüske) (max. 20 db-ot)
*készítesz 69. tárgyat (szárnyas hernyó) (max. 100 db-ot)
*készítesz 447. tárgyat (lótuszvirág) (max. 100 db-ot)
elfogod a 150. szörnyet (fémbontó szójer) a 219. csapdával (fedett verem)
*készítesz 582. tárgyat (csalánvirág) (max. 100 db-ot)
*készítesz 578. tárgyat (ében toboz) (max. 100 db-ot)
*készítesz 562. tárgyat (bűvös shuriken) (max. 5 db-ot)
*készítesz 119. tárgyat (púderkő) (max. 10 db-ot)
gyógyítasz 70 % életerő alatt, 10 pontért max. 1 alkalommal
maradék tvp-dből 1. tulajdonságodat (erő) TF-eled


Felt. támadás: *trikornis (#104), *bávatag golombár (#165), *átokmurgattyú (#225), *adószedő (#234), *kputtyintó csalán (#247), *trikornis herceg (#261), *őrült varázsló (#255), *massza (#217) Barátságosság: Kerekkorsó Rendje (ált.) KT (#9136), Szeretet Vándorai (ELENIOS) KT (#9138), őrjárat (#274), semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), csápos otagi (#395), magnetikus praglonc (#200), (kalandozó) (#2807), Igaz Barátok (semleges) KT (#9141)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Éber kakukk (#3 *12)[1%] Alkímia (#7 *13)[1%] Gondolatolvasás (#8 *15)[1%] Varázsfesték (#9 *10)[0%] Esőidézés (#11 *14)[1%] Erőpajzs I. (#12 *12)[1%] Méregsemlegesítés (#14 *16)[1%] Szaporítás (#15 *13)[1%] Kitartó ló (#19 *16)[1%] Korgó gyomor, huss (#21 *9)[0%] Unkreáció (#22 *6)[0%] Jellemrejtés (#23 *16)[1%] Hadiszerencse II. (#24 *12)[1%] Tündérfény (#25 *7)[0%] Tulajdonságpajzs (#26 *16)[1%] Harmadik szem (#27 *12)[1%] Csupasz izom (#28 *16)[1%] Méregfelhő (#37 *12)[1%] Védelem a tűz ellen (#38 *12)[1%] Kristálygömb (#54 *30)[2%] A lélek védelme (#57 *32)[2%] Azonnali gyógyítás (#58 *15)[1%] Puha ütés (#60 *18)[1%] Tűzeső (#61 *16)[1%] Oltár eltörlése (#79 *60)[4%] Szörnycsábítás (#83 *14)[1%] Szörnyidézés (#84 *72)[4%] Vasszerevzet (#86 *14)[1%] Szopókőpusztítás (#88 *21)[1%] Villámsújtás (#89 *15)[1%] Agyburok (#90 *17)[1%] Rúnapukkasztás (#94 *6)[0%] DEM kreálása (#95 *90)[4%] Erőpajzs III. (#127 *30)[2%] Mágiadagály (#132 *25)[2%] Tárgyészlelés (#135 *35)[2%] Szemmelverés (#137 *18)[1%] Alku (#139 *20)[1%] Földelem idézése (#144 *70)[4%] Mágikus ütés (#147 *18)[1%] Kreáció (#148 *12)[1%] Esszenciavédelem (#165 *15)[1%] Oltár teremtése (#167 *50)[4%] Planetáris őrdémon (#172 *18)[1%] Szopókőírtás (#174 *16)[1%] Gömbvillám (#176 *20)[1%] Tárgyvédelem (#178 *14)[1%] Gyorsvarázslás (#179 *6)[0%] Agytaposás (#180 *12)[1%] Kényszerport (#183 *14)[1%] Méregfelhő II. (#193 *18)[1%]

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *15)[1%] Hhaar burka (#32 *16)[1%] Izomernyesztés (#33 *16)[1%] Varázsvédelem (#34 *18)[1%] Mágiatörés (#35 *20)[1%] Tompítás (#40 *18)[1%] Jégcsóva (#41 *25)[1%] Fehér glóbusz (#47 *23)[1%] Villámcsapás (#50 *28)[2%] Elektromos pajzs (#51 *24)[1%] Láthatatlanság (#76 *25)[1%] Láth. észlelése (#78 *17)[1%] Városi teleportáció (#96 *50)[3%] Varázsitalfőzés (#100 *30)[2%] Varázsvédelem II. (#108 *28)[2%] Felszínre ugrás (#109 *25)[1%] Varázslatfelejtés (#130 *30)[2%] Tűzmágia (#157 *34)[2%] Familiáris idézése (#159 *40)[2%] Varázskő készítés (#160 *140)[4%] Varázsenergia (#161 *35)[2%] Hhaar burka II (#162 *20)[1%] Dimenzióugrás (#163 *55)[3%] Városi teleport II. (#181 *60)[4%] Varázsszem (#184 *19)[1%] Vízlégzés (#185 *25)[1%] Háló (#186 *34)[2%] Állatvédelem (#192 *25)[1%] Tiltott teleport (#198 *100)[4%] A munka gyümölcse (#224 *20)[1%] Villámmágia (#227 *36)[2%] Kalmárszem (#228 *21)[1%]

Pszi hatások


Pszi-ernyő (#64 *6)[2%] Auratranszformáció (#65 *10)[3%] Pszi-regeneráció (#66 *12)[4%] Felejtés (#68 *5)[1%] Agyletapogatás (#70 *20)[6%] Szürkeállomány akt. (#71 *12)[4%] Mentális pajzs (#72 *9)[3%] Pszí fejlesztés (#73 *20)[6%] Molekulaátrendezés (#74 *20)[6%] Agykorbács (#97 *18)[6%] Pszí acéltorony (#98 *14)[4%] Tudatkutatás (#99 *20)[6%] Térképelemzés I. (#104 *50)[6%] Kontinuum-tágítás (#105 *60)[6%] Tudatrombolás (#111 *25)[6%] Pszí-gyűjtés (#112 *300)[6%]

Mágikus képességek


Tűzlehelet (#110 *0) Nagyobb tűzlehelet (#150 *0) Pszí-kő készítése (#151 *0)

Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 12 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 25 költség

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


állatvédelem villámmágia szemmelverés láth. észlelése mentális pajzs tűzmágia varázsszem varázsenergia Feltételes varázslat-használat: 21. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslataid listája: Méregfelhő II. (#193), Villámsújtás (#89), Tűzeső (#61), Jégcsóva (#41) Védekező varázslataid listája: Varázsvédelem II. (#108), Fehér glóbusz (#47), Elektromos pajzs (#51), Tompítás (#40), Pszí acéltorony (#98), Védelem a tűz ellen (#38)
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Jégcsóva (#41)adószedő (#234) Tűzeső (#61)Mnebolath (#237)
Méregfelhő II. (#193)nők (#999) Méregfelhő II. (#193)férfiak (#998)
Puha ütés (#60)kultúrmasztodon (#227) Mágiatörés (#35)Tharr hívei (#996)
Villámcsapás (#50)kis quwarg isten (#213) Védelem a tűz ellen (#38)kis quwarg isten (#213)
Tompítás (#40)bávatag golombár (#165) Tompítás (#40)tguarkhan (#212)
Elektromos pajzs (#51)élőholt ősmágus (#179) Elektromos pajzs (#51)semlegesek (#989)
Védelem a tűz ellen (#38)gonoszok (#988) Védelem a tűz ellen (#38)jók (#990)
Védelem a tűz ellen (#38)Orkhan Thai (#238) Tompítás (#40)éjkornis (#228)
Fehér glóbusz (#47)Mnebolath (#237) Tompítás (#40)adószedő (#234)
Tompítás (#40)őrült varázsló (#255) Védelem a tűz ellen (#38)notermanthi (#257)

Elfogott szörnyeid


sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK; tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK; Rughar familiárisa (#245) státusz: OK;

Isteni küldetéseid


1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! 2.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! 3.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)



Páncélok és pajzsok

1 mászókarom (#78) 1 vascarai csizma (#370) 1*Rhatt páncélja (#458) 1*Morgan sipkája (#466) $1*zafír erőöv ($397) 1*mágusköpeny (#453) 1*törpe bakancs (#475) 2*mithril kesztyű (#463)


Fegyverek és lövedékek

1 bumeráng (#249) 1 ezüsthegyű lándzsa (#324) 1*fúvócső (#20) 3 ezüsttollú nyíl (#363) 8 tolmokov-koktél (#351) 1*harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 1 tyrex bunkó (#421) 1 vámpírtőr (#364) 1 kőkés (#6) 13 vas dobónyíl (#189) 1*Pusztítás Botja (#316) 7 nyílvessző (#108) 10 kerek kő (#19) 4 bogyógránát (#430) 1 szögletes kő (#17) 1 pengepajzs (#425)


Ékszerek és egyéb csecsebecsék

2*villám szimbólum (#145) 6 mópat token (#585) $1*roxati üvegszem ($443) 1 gyémánt karperec (#728) 1*Rughar gyűrűje (#518) 2 trófea nyaklánc (#196) 2 aranylánc (#191) $1*smaragd védőgyűrű ($223) $1*arany papi karkötő ($309) 1*szerencsetalizmán (#366) $1*umbatari karkötő ($278)


Eszközök, használati tárgyak, készletek

1 távcső (#42) 9 aranytű (#272) 1 aranytermő ládikó (#504) 1 szeksztáns (#32) 3 tudás gyöngye (#522) 1 mászókampó (#165) 1 furulya (#233) 15 gyógykenőcs (#313) 1 manakristály (#500) 1 acéltű (#334) 1 kulcskarika (#648) 1 ásó (#34) 1 nagy aranykulcs (#246) 21 varázskő (#305) 4+pukkanó tűcsapda (#336) 6 kaja (#2) 5+deus ex machina (#1) 2 roxati zárfaló (#314) 1 Morgan szilánkja (#508) $2 sötét tekercs ($535) 2 márványkulcs (#245) 2 pszi kő (#248) 2 szent jogar (#150)


Löttyök és porok, tartóstul

2 kavadu iszák (#25) [ üres ] (Kapacitás: 20, fér még: 20) 2 huhogó bibe (#332) [ üres ] (Kapacitás: 24, fér még: 24) 5 zöld üveg (#82) [ bennük 44 csepp ragasztó (#83) ] (Kapacitás: 100, fér még: 56) 4 uzbány csőr (#169) [ üres ] (Kapacitás: 48, fér még: 48) 7 fűszertartó (#210) [ bennük 12 csepp sáfránypor (#211) ] (Kapacitás: 35, fér még: 23) 10 sullár hólyag (#168) [ bennük 3 csepp spiritusz (#170) ] (Kapacitás: 200, fér még: 197) 4 vizestömlő (#3) [ bennük 67 korty víz (#27) ] (Kapacitás: 80, fér még: 13) 4 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] (Kapacitás: 40, fér még: 40) 1 szent kehely (#257) [ benne 1 csepp isteni könnycsepp (#260) ] (Kapacitás: 10, fér még: 9)


Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

28 borkonyó bibe (#312) 1 eknozol (#540) 60 varányszem (#30) 40 ovimon-bogyó (#207) 16 csalánvirág (#582) 7 halcsont (#390) 9 galachmit (#310) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 10 smirglilevél (#29) 16 purifikátor háj (#269) 1 bev formázó minta (#299) 5 kvazár (#244) 10 ezüstdarab (#326) 18 álompor (#396) 20 sallank karom (#128) 6+főnixtoll (#563) 1 kazmár gyökér (#205) 15 pirkit (#153) 6 óndarab (#85) 3 kőszem (#304) 33 madártoll (#112) 6 lótuszvirág (#447) 16 rókafarok (#124) 12 remák szív (#264) 4 kaktuszbogyó (#429) 13 fokhagyma (#403) 2 lajhár csont (#236) 7 szárnyas hernyó (#69) 1 karbin plazma (#199) 10 púderkő (#119) 4 csuklyavirág (#133) 2 xirnox szív (#213) 1 téfea-agy (#172) 1 kék orchidea (#68) 1 cru formázó minta (#300) 4 szvó-ektoplazma (#151) 6 amniosz (#203) 1 moa jádekő (#382) 1 moa rubin (#379) 36 gyöngymangó (#135) Összsúly: 108.29 kg megterheltség: 80 %