Betáplálva: 2002. márc. 4. 10h:27'
EZ A 346. JÁTÉKHETED, 345. FORDULÓD 347. játékheted kezdete: márc. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. | KALANDOZÓ: #1026
SZÁMLA : XXXX ZSETONOK : 588 Ingyenforduló: 0 |
be 79 | bemész a 79. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 6 28 905 | mozogsz 6 28 905 |
lm 26 900 15 | mozogsz 26 900 15 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted.
Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] A másik mormol valamit: egy fehér glóbusz varázslat! Egy villámsújtás varázslattal
köszöntöd a másikat. 198 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Ellenfeled támadó
varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) A fúvócsővel
ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai jobb oldalát. (2 támadással 8
életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned.
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel megdöfködöd az
Orkhan Thai jobb karját. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Harci kalapáccsal súrolod az
Orkhan Thai jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az Orkhan Thai mancsai a
bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő
pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Mielőtt észbekapnál, az Orkhan Thai
megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok
repülnek ki. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba->
60 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> 20
arany, -2 ÉP] 2680 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 500 aranyat. [14 pontot használtál fel, van
még 201.]
lm 5 24 40 | mozogsz 5 24 40 |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót a másikra ugrasz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a Zinthurg testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 995 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Zinthurg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled
sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel.
Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr!
Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra támadsz. Tyrex bunkóval többször
kegyetlenül megütöd a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a
Zinthurg egyik karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Zinthurg fogai végigkarcolják a jobb
combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10
életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Félrehajolsz, de a Zinthurg karmai így is karcolják az arcodat. (1
támadástól 6 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan
lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Kincs!
KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 10 arany és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP].
Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 995
tapasztalati pontot kaptál. Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 ezüsthegyű lándzsa és 3 ezüsttollú nyíl.
Felpakolsz. [30 pontot használtál fel, van még 171.]
lm 43 9 32 | mozogsz 43 9 32 |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg bal lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Elszántan a másikra rontasz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a Zinthurg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 arany és egy vasérc [vasérc ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 995 tapasztalati pontot kaptál. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kanyarodik a járat. [30. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [31. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy degradátor van előtted! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Fegyvert váltasz:
előkapod a tyrex bunkót. Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre rontasz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva
összezúzod a degradátor középső potrohát. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a
degradátor bal középső lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5
életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A degradátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után
összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
834 tapasztalati pontot kaptál. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Megtorpansz: kanyarodik az út! [32. PONT.]
[33 pontot használtál fel, van még 138.]
lm 905 33 900 | mozogsz 905 33 900 |
lm 38 50 51 | mozogsz 38 50 51 |
lm 54 65 68 | mozogsz 54 65 68 |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre rontasz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Zinthurg bikafejét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A Zinthurg csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 vasérc [vasérc ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP]. 995 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 sullár hólyagot. Összefutsz Yog Sothoth-tal. Még egy tyrex is megirigyelhetné a lábszárcsontját. Raia nagyhatalmú főpapja. Egy Rhatt páncélját, egy nap szimbólumot, egy mithril kesztyűt, egy törpe bakancsot, egy gyémántsisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy obszidián karkötőt, egy Rughar gyűrűjét, egy umbatari karkötőt, egy zafír erőövet, egy szerencsetalizmánt és egy mágusköpenyt visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy káoszbajnok trófea és egy magnetikus praglonc trófea díszíti. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Nem tűnik túl barátságosnak. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: zangrozi csizma, áldott kő, pirkit, zöld üveg, varázskő. Továbbmész. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +92 életerő.) Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [56. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [57. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [58. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az út itt elkanyarodik. [59. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az egyenes folyosó közepén vagy. [60. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út itt elkanyarodik. [61. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Tguarkhan van előtted! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+2
életpont). [+1% tau] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy villámsújtás
varázslatot dob rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel.
Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan egyik karját. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) A seb azonnal
beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Megmarkolva a tyrex bunkót ellenfeledre rontasz. Tyrex bunkóval gyilkos
csapásokat szórva összezúzod a Tguarkhan sziklatestét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal
megcsapod a Tguarkhan kutyafejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Tguarkhan fogai
megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbekapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat
és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Mancsával a Tguarkhan megpöcköli a jobb válladat. (1
támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél.
A Tguarkhan még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy trófea nyaklánc és egy kristálygömb [kristálygömb
ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia
ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 1510 tapasztalati pontot kaptál. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy pillanatra
megállsz fülelni. [62. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [63. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és
semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [64.
PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy
félre tudtál ugrani. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út!
[65. PONT.] Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a
kényszerport varázslatot! [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Zutty! Mi volt ez? Ahá,
teleportáltál! [69. PONTON vagy.] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz
a ponthoz.
[42 pontot használtál fel, van még 52.]
lm 72 76 78 | mozogsz 72 76 78 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 27 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a Tguarkhan kutyafejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Tguarkhan kutyafejét. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Tguarkhan megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Mielőtt észbekapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbekapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. A Tguarkhan még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP] és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 1510 tapasztalati pontot kaptál. Egy Orkhan Thait veszel észre magad előtt. Itt csata lesz.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Egy fehér glóbusz rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 202 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel többször eltalálod az Orkhan Thai jobb lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Harci kalapáccsal megpöccinted az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 33 arany, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 2680 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 tudás gyöngyét. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +106 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +113 életerő.) Nincs megállás - továbbtotyogsz. Innen csak egy út van: előre! [73. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [74. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [75. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [76. PONT.] Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a kényszerport varázslatot! [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [77. PONTON vagy.] Bekukkantasz a kis terembe. [78. PONT.] Egy Chara-din fattyát pillantasz meg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted.
Gyógyulsz (+2 életpont). [+4% tau] Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 185 életpontot sebeztél. Gyógyulsz
(+2 életpont). [+1% teo] Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli
erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya jobb lábát. (5
támadással 104 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Meglengetve a tyrex bunkót a másikra
támadsz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 256 életpontot
sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a Chara-din fattya testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.)
A szörny néhányszor belédmar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (6 támadástól 28 életpontot
vesztesz.) Tyrex bunkóval néhányszor megcsapod a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Harci
kalapáccsal gyengén megütöd a Chara-din fattya testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a
jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az 1 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit
elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
2730 tapasztalati pontot kaptál. [24 pontot használtál fel, van még 28.]
lm 84 84 84 | mozogsz 84 84 84 |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). [+4% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 195 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya bal oldalát. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a Chara-din fattya nyakát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (5 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval súrolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a Chara-din fattya fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az 1 Chara-din fattya fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az 1 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [81. PONT.] Egy taalrut veszel észre magad előtt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy elektromos pajzs varázst. Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra támadsz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a taalru póklábát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 99 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a taalru tigristestét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-3 varázspont.) Pusztítás Botjával súrolod a taalru fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 119 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a taalru tigristestét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A taalru belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A taalru most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 39 arany, egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +99 életerő.) A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [82. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [83. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Mnebolath. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A csata nem lesz könnyű: célpontod elektromos pajzs varázslatot rak magára. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (23 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath bal vállát. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 118 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal meghorzsolod a Mnebolath jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Mnebolath. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (24 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 115 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütöd a Mnebolath nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű és 3 arany. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Egy taalru lakik itt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára. Egy háló varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru póklábát. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 113 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a taalru fejét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbekapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod a taalru egyik lábát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 99 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod a taalru testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A taalru Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A taalru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP], 2 ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP], egy aranytű és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP]. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Egy taalrut pillantasz meg. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 82. pontnál vagy. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +107 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +105 életerő.) Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [83. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy taalru. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára. Távolról háló varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az
égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat
megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat
osztva péppé vered a taalru egyik lábát. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít
is ellenfeled felé egy tűzeső. 119 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a taalru egyik lábát. (3
támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2
támadástól 23 életpontot vesztesz.) A taalru Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.)
Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod
a taalru jobb oldalát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 134 életpontot sebeztél.
Harci kalapáccsal meghorzsolod a taalru bal vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mielőtt
észbekapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A taalru leken
néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A taalru belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak
gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> 16
arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> 25 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> nem
kaptál semmit! -2 ÉP], egy aranytű és 4 gyöngymangó. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1
márványkulcsot és 2 tudás gyöngyét. Némi kutatás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid
próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő márványkulcs nyitja a ládát. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz
óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-9 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 mithril
kesztyű, 800 arany, 15 varázskő, 2 galachmit, 5 pular kristály [pular kristály ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP], 1 roxati zárfaló, 1
ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP], 1 arany karperec [arany karperec ládikóba-> 26 arany,
-2 ÉP], 1 bev formázó minta és 8 tolmokov-koktél. Gyorsan kiüríted a ládát. A zöldesfekete Thargodan trutyiból előásod a
bot 6. darabját, és egy ronggyal megtisztítod. Hát, kemény munka volt megszerezni, de megérte! Magadra kensz egy adag
gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +84 életerő.) Elérkezel a bejárathoz. No végre! Gyorsan kimászol. [21
pontot használtál fel, van még 7.]
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
|
|
|
|
Eddig összesen 2441 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 45876 TP-t kaptál. Jelenleg 2250034 TP-d van. A következő szinthez még 49966 TP szükséges. Trófeáid: magnetikus praglonc, kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 királynő, 10 élőholt, 1 vadász, 5 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos. A 337. fordulódban 5457 arany került a bankszámládra. 5675 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
Felt. fegyverváltás: << vámpírtőr (300%) << tyrex bunkó (280%) << Pusztítás Botja (200%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-13.); bumeráng (14-21.); vas dobónyíl (22-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
víziharc: | 8/00 (-) | ökölvívás: | 2/00 (-) | szúrófegyverek: | 25/00 (-) | vágófegyverek: | 9/00 (-) | ||||
ütőfegyverek: | 32/00 (-) | lőfegyverek: | 14/00 (-) | dobófegyverek: | 29/00 (-) |
rejtőzködés: | (01) 22/00 (-) | nyomkövetés: | (02) 88/00 (+1/00) | lopás: | (03) 1/00 (-) | mászás: | (04) 12/00 (-) | ||||
csapdakészítés: | (05) 20/00 (-) | csapdaészlelés: | (06) 8/00 (-) | gyógyítás: | (07) 52/00 (+1/00) | titkosírás: | (08) 12/00 (-) | ||||
felderítés: | (09) 24/00 (-) | szörnyidomítás: | (10) 11/00 (-) | teológia: | (11) 65/00 (+1/00) | taumaturgia: | (12) 83/00 (+1/00) | ||||
szerencsejáték: | (13) 6/00 (-) | zene: | (14) 18/00 (-) | szörnyismeret: | (15) 9/00 (-) | pszi: | (16) *19/00 (-) | ||||
zárnyitás: | (17) 2/00 (-) | vadászat: | (18) 8/00 (-) | bányászat: | (19) 15/00 (+1/00) | úszás: | (20) 5/00 (-) |
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 12 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 25 költség
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|