TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2002. márc. 18. 9h:00'
EZ A 348. JÁTÉKHETED, 348. FORDULÓD
349. játékheted kezdete: márc. 21.
A következő fordulódat legkorábban
a 349. játékhéten tudjuk betáplálni.
| KALANDOZÓ: #1026
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 48
|
WIFTOHI EL DOHREN KALANDJAI
4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 34. pontnál.
v 14 1 | elmormolod a 14. varázslatot
|
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot!
A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] [5 pontot
használtál fel, van még 451.]
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
|
Leveszed a vascarai csizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 441.]
lm 38 42 46 | mozogsz 38 42 46
|
Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! A szoba,
amelybe belépsz, aránylag kicsi. [33. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [32.
PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [35. PONT.] Folytatod az
utat. Egy pillanatra megállsz fülelni. [37. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy élőholt mágus van
előtted! Fegyvere egy bot. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled ujjai a
levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mormolsz,
majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). [+4%
tau] Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 43 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen
testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.)
Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a Pusztítás Botját
ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mágus testét. (3 támadással 111
életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 98 életpontot sebeztél. Harci
kalapáccsal megütöd az élőholt mágus jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál
kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
1676 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd
egy fegyvermesternél. (ezt a kar.lapon * jelöli.) Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*] és 1 norgat kulcsot. (A [*]-al
jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Bátran
haladsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva.
Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. A
belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [38. PONT.] Egy ősi, elsárgult könyvet pillantasz meg. Izgatottan vizsgálod
meg. Egy varázslat! A neve vámpirizáció. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.) A folyosón, a
falhoz lapulva mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [37. PONT.] Hangot hallasz szemből -
megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [39.
PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy pillanatra megállsz fülelni. [41. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész
tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés,
próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl.
Belépsz a térképen is jelölt szobába. [42. PONT.] Megpillantasz egy barna, bőrkötéses könyvet. Felnyitod. Egy ősi varázslat
van itt, melynek neve áldomás. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.) A folyosón, a falhoz
lapulva mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [41. PONT.] Haladsz előre. Ellenőrzöd a
térképen, hogy hol is vagy. [43. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [44. PONT.] Egy zombi mestert
pillantasz meg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1%
tau] Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont).
[+4% tau] Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi mester bal
lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva
tartja. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva
összezúzod a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a
másikra. 114 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 18
életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A zombi mester még
megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
1813 tapasztalati pontot kaptál. Úgy suhansz, mint az árnyék. Innen csak egy út van: előre! [45. PONT.] Folytatod az utat.
[46. PONT.] [42 pontot használtál fel, van még 398.]
kf 421 1 | kézbeveszed/felveszed a 421. tárgyat a jobb kezedbe
|
Elrakod a Pusztítás Botját, majd a jobb kezedbe veszed a tyrex bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 398.]
v 1 999 10 | elmormolod az 1. varázslatot
|
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot!
Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog
kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-14 varázspont.] Morgan
szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 393.]
v 6 999 20 | elmormolod a 6. varázslatot
|
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót,
létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja
gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 388.]
ff 364 421 316 | felt. fegyverváltás: 364 421 316
|
Felt. fegyverváltás: << vámpírtőr << tyrex bunkó << Pusztítás Botja. [0 pontot használtál fel, van még 388.]
ffk 300 280 200 | felt.fv.kozkázata: 300 280 200
|
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 300 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 280 % lesz. Ok, a 3. fegyverre a kockázat 200 % lesz.
[0 pontot használtál fel, van még 388.]
lm 48 905 49 | mozogsz 48 905 49
|
Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy pillanatra megállsz fülelni. [48. PONT.] Minden lépés után igen alaposan
körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Folytatod a felderítést. Egy tömör
sziklából kifaragott ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a
nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. A belépés pillanatában felkészülsz a
legrosszabbra. [49. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [11
pontot használtál fel, van még 377.]
lm 900 52 53 | mozogsz 900 52 53
|
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Mész tovább, előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [48. PONT.] Vigyázó léptekkel
mozogsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [50. PONT.] Folytatod az utat. Az egyenes folyosó közepén vagy. [52.
PONT.] Egy élőholt mágus lakik itt. Fegyvere egy bot. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem
éppen neked akar ugrani.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau]
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen
belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy
villámcsapás varázslatot. 34 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl.
Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus bal karját. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni
a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót a másikra támadsz. Tyrex
bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mágus testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+22 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod az élőholt mágus bal karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny
még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
1676 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
[+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Átkutatod a
szörnyet. Találsz nála 1 botot[*] és 1 norgat kulcsot. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a
GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy tömör
sziklából kifaragott ajtó! Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő
norgat kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne.
[53. PONT.] Egy ősi, elsárgult könyvet pillantasz meg. Izgatottan vizsgálod meg. Egy varázslat! A neve kényszerport. Sajnos
a varázslatot már ismered, így nem élsz a varázslat megtanulásának lehetőségével. [12 pontot használtál fel, van még 365.]
ftv 50 177 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 177. szörnyet
|
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 365.]
ftv 40 177 | felt. tám/véd. varázslat a 40. varázslatot a 177. szörnyet
|
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még
365.]
t 177 1 | támadod a 177. szörnyet
|
FT 177 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 365.]
lm 52 79 79 | mozogsz 52 79 79
|
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [52. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat,
lassan lépkedsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [54. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül
lopakodsz tovább. A folyosó kanyarodik. [56. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden
csendes. [57. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy autentikus vámpír. Végre egy kis testmozgás.
Fincsi!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). [+2%
tau] Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2
életpont). [+4% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül
3 tüske. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír fejét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál
kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással,
felemelve a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd az autentikus vámpír testét. (3
támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod az autentikus vámpír testét. (1
támadással 23 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de
szerencsére az erősen fogva tartja. Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke
kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést,
szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [58. PONT.] Egy
autentikus vámpírt pillantasz meg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Megveted a lábad, és a fúvócsővel
ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír jobb lábát. (3 támadással 20 életpontot
sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a
félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz.
Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az autentikus vámpír jobb lábát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+20 életerő). Harci kalapáccsal megütöd az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.)
(Nincs értelme vámpirizálni.) Az autentikus vámpír karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki az autentikus vámpír
száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést,
szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe
léptél be. [59. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az út itt elkanyarodik. [60. PONT.] Továbbsuhansz a
folyosón. Az egyenes folyosó közepén vagy. [61. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra
helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad
bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 24 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó
melletted csapódik a folyosó végének! Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [62. PONT.] Egy csontváz
lordot pillantasz meg. Fegyvere egy kvazár kard. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 74
életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel
perforálod a csontváz lord jobb lábát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval
halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz lord fejét. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55
életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütöd a csontváz lord testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5
életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 61 életpontot sebeztél. A
szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 19
életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
2646 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14
varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.]
Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kvazár kardot [kvazár kard ládikóba-> 140
arany, -2 ÉP] és 1 zafír erőövet [zafír erőöv ládikóba-> 28 arany, -2 ÉP]. Haladsz az ellenséges labirintusban. Innen csak egy
út van: előre! [63. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [64. PONT.] Ahová
belépsz, az egy kisebb szoba. [65. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zombi mester van előtted! A
ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A
szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a
hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1
bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi mester fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.)
Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz.
Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 210 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+43 életerő). Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással
61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen
fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
1813 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Meg-megállsz,
fülelsz miközben előrehaladsz. Az út itt elkanyarodik. [66. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A gyér
világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [67. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy óriás csontváz!
Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. A szilánk működik
(+2 életpont). [+3% tau] Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz
(+2 életpont). [+4% tau] A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz zörgő
csontjait. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva
tartja. Megmarkolva a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás
csontváz sárga bordáit. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Harci kalapáccsal megütöd az
óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a
hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829
tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [68. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz -
a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [69. PONT.] Távoli dübörgést hallasz,
amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő,
óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 23 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és
a falnak présel. Uuuuhhhhh! Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az út itt elkanyarodik. [70. PONT.] Haladsz
előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [71. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [72. PONT.]
Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zombi mester van előtted! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid.
Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk
működik (+2 életpont). [+2% tau] Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva,
megdöfi a zombi mester testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz.
Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester testét. (5 támadással 237 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+48 életerő). Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a zombi mester testét. (3 támadással 56 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó
halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
1813 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználod a manakristályt. (+1277 varázspont) Megújítod a vámpirizáció varázslatot.
[-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az út itt elkanyarodik.
[73. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Újabb kanyar! [74. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a
felderítést. Egy újabb kanyarnál vagy. [75. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Az út ismét kanyarodik. [76. PONT.]
Hangtalan léptekkel osonsz előre. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [77. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. A
szűk járat megintcsak kanyarodik. [78. PONT.] Igen, elérted a lépcsőt, ami a térképen is rajta van! Izgatottan
felkapaszkodsz a felsőbb szintre. [79. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
[78 pontot használtál fel, van még 287.]
lm 3 27 29 | mozogsz 3 27 29
|
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [2. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább.
Egy nagyobb terem! [3. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy óriás csontváz! Úgy tűnik ma Te vagy a
főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk
működik (+2 életpont). [+1% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen
belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva
koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célbatalálj. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz jobb lábát. (2
támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet
nem ismerve a másikra támadsz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz sárga bordáit. (3
támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod az óriás csontváz jobb lábát. (1
támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Az óriás
csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829
tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+3%
teo] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy óriás csontváz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már
ugrasz is.
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Támadó varázslatot
alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2
életpont). [+4% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan
megsorozod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de
legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra támadsz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat
szórva összezúzod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő).
Harci kalapáccsal eltalálod az óriás csontváz testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az
óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben
lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829
tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
[+2% teo] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zombi mester. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny
étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted.
Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen
belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1
bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 15 életpontot
sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a tyrex bunkót a
másikra ugrasz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester testét. (4 támadással 218
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a zombi mester foszladozó
testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de
szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
1813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2
életpont). [+2% teo] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 norgat kulcsot és 1 dizen kulcsot (ld. enc.). Egy kis szobába
érkezel. [2. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [21. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel
osonva látod, hogy egy zombi mester. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Távolról háló
varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). [+4% tau] Bumerángot
markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi mester
foszladozó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az
erősen fogva tartja. Meglengetve a tyrex bunkót a másikra rontasz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a zombi
mester jobb lábát. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal néhányszor
megcsapod a zombi mester bal lábát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de
szerencsére az erősen fogva tartja. A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
1813 tapasztalati pontot kaptál. Haladsz az ellenséges labirintusban. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen.
[22. PONT.] Összefutsz Atamo-Tua-Kétájjal. Ilyen agyarat humanoid szájában még nem láttál. Tharr korlátlan hatalmú
főpapja. Egy mithril kesztyűt, egy rájabőr úszógatyát, egy Morgan sipkáját, egy Tharr Keresztjét, egy két kard szimbólumot,
egy mágusköpenyt, egy zafír erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy törpe bakancsot, egy Rughar
gyűrűjét, egy Rhatt páncélját és egy arany papi karkötőt visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy ongóliant
hadúr trófea és egy őrjáratozó katona trófea színesíti. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy óriásölőt, bal
kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd
megszakad. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: vizestömlő, óndarab, manifeszt.nyúlvány,
fokhagyma. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [23. PONT.] A fal mellett találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva
van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő rézkulcs nyitja a ládát. Mohón felnyitod a ládát, és drágán
fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-9 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 8
gyógykenőcs és 8 varázskő. Gyorsan kiüríted a ládát. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A gyér világításnál gyors
pillantást vetsz a térképre. [24. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy pillanatra megállsz fülelni. [25. PONT.] Vigyázó
léptekkel mozogsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [26. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe.
[27. PONT.] Egy élőholt mágust veszel észre magad előtt. Fegyvere egy bot. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. A szilánk
működik (+2 életpont). [+1% tau] A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára.
Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). [+4% tau]
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 33 életpontot vesztettél. Teli erőből vas
dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus fejét. (5 támadással 89
életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem
ismerve ellenfeledre rohansz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mágus jobb lábát. (2
támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Harci kalapáccsal megütöd az élőholt mágus bal lábát. (1
támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére
az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
1676 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
[+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet.
Találsz nála 1 botot[*], 1 norgat kulcsot, 1 varázskövet és 2 dizen kulcsot. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem
mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy
kanyarhoz érkeztél. [26. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy pillanatra megállsz fülelni. [25. PONT.] Hangot hallasz
szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [24.
PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az út itt elkanyarodik. [23. PONT.] Néha
hátra-hátranézve sietsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [28. PONT.] Egy óriás csontvázat veszel észre
magad előtt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. A szilánk működik
(+2 életpont). [+2% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a
hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske.
Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 2 életpontot sebezve.)
Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a tyrex bunkót ellenfeledre
rohansz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz testét. (2 támadással 111 életpontot
sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod az óriás csontváz testét. (1 támadással 19 életpontot
sebezve.) Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel
a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 829 tapasztalati pontot
kaptál. Bátran haladsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva.
Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a
kulcs elfüstöl. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [29. PONT.] Ah! Egy totemoszlop!
Ahogy közelebb lépsz, furcsa bizsergés fog el: egy varázslat megértésére van itt lehetőséged, melynek neve tűzgolyó.
Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.) [48 pontot használtál fel, van még 239.]
lm 28 22 36 | mozogsz 28 22 36
|
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [28. PONT.] Kicsit
meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Kanyarodik a járat. [23. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem
számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [22.
PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [36. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy lidércúr.
Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 22. pontnál vagy. [12
pontot használtál fel, van még 227.]
lm 40 905 44 | mozogsz 40 905 44
|
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [36. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy lidércúr. Túl
kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 22. pontnál vagy. Minden lépés után igen
alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A falhoz lapulva osonsz
előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [36. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod,
hogy egy lidércúr. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 22. pontnál vagy. [11
pontot használtál fel, van még 216.]
lm 900 47 48 | mozogsz 900 47 48
|
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [21. PONT.] Úgy lépsz be a kis
szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [2. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz
érkeztél. [4. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [45. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy
autentikus vámpír. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau]
Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). [+4% tau]
Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az autentikus vámpír testét.
(3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod az autentikus vámpír testét.
(1 támadással 23 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de
szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Egy autentikus vámpírt pillantasz meg.
Itt csata lesz.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeledre háló varázslatot lősz.
Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Ellenfeled megpróbál
kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a
vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az autentikus vámpír testét. (3
támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod az autentikus vámpír nyakát.
(1 támadással 20 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de
szerencsére az erősen fogva tartja. Az autentikus vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy
tűnik, hogy egy autentikus vámpír. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau]
Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont).
[+3% tau] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a
vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az autentikus vámpír
testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod az autentikus vámpír
testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de
szerencsére az erősen fogva tartja. Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Egy szubreális vámpírt veszel észre
magad előtt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau]
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja
gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max.
varázspont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott
rád. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a szubreális vámpír jobb
oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva
tartja. Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra ugrasz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szubreális
vámpír bal lábát. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd a
szubreális vámpír fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére
az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1
norgat kulcsot. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [46. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan
mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó! Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz,
hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. A törékony mágikus kulcs összeroppan! Minden rezdülésre ügyelve lépsz be
a szobába. [47. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy tömör kődobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod.
Megnézed, hogy mi a zsákmány: 3 fokhagyma, 1 koponya szimbólum, 1 deus ex machina, 3 tükör, 1 galachmit, 400 arany, 1
moa burát és 2 angyalok gyűrűje (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérsz a T-elágazáshoz.
Most vajon merre? [46. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai
bontakoznak ki előtted. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a
nálad levő dizen kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a
szobába. [48. PONT.] Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi
a zsákmány: 350 arany, 1 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], 5 a fiatalság itala, 1 Tilnetor kardja
és 2 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát. [24 pontot használtál fel, van még 192.]
kf 316 1 | kézbeveszed/felveszed a 316. tárgyat a jobb kezedbe
|
Elrakod a tyrex bunkót, majd a jobb kezedbe veszed a Pusztítás Botját. [0 pontot használtál fel, van még 192.]
lm 19 20 905 | mozogsz 19 20 905
|
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz.
[0 pontot használtál fel, van még 192.]
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A térképen is jelölt hármas
elágazáshoz érsz. [46. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [45. PONT.]
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az út itt elkanyarodik. [4. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő
fogad. [2. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [3. PONT.] Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [40 pontot
használtál fel, van még 152.]
lm 16 23 22 | mozogsz 16 23 22
|
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [2. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [21.
PONT.] Mész tovább, előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [22. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész.
A folyosó kanyarodik. [23. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz.
[22. PONT.] [15 pontot használtál fel, van még 137.]
lm 10 905 9 | mozogsz 10 905 9
|
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 137.]
lm 900 8 905 | mozogsz 900 8 905
|
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el
ahhoz a ponthoz.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz.
[0 pontot használtál fel, van még 137.]
vv 188 | elmormolod a 188. varázslatot
|
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 137.]
lm 6 900 21 | mozogsz 6 900 21
|
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [21. PONT.] [3 pontot használtál fel,
van még 134.]
ftv 155 179 | felt. tám/véd. varázslat a 155. varázslatot a 179. szörnyet
|
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 134.]
Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [22. PONT.] Mész tovább, előre. Az út itt elkanyarodik. [23.
PONT.] Folytatod az utat. Innen csak egy út van: előre! [24. PONT.] Egyhelyben toporogsz.
[9 pontot használtál fel, van még 125.]
kf 474 1 | kézbeveszed/felveszed a 474. tárgyat a jobb kezedbe
|
Elrakod a Pusztítás Botját, majd a jobb kezedbe veszed a Tilnetor kardját. [0 pontot használtál fel, van még 125.]
vv 58 58 58 | elmormolod az 58. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot
|
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]
[2 pontot használtál fel, van még 123.]
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2
életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 121.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2
életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 119.]
lm 24 24 24 | mozogsz 24 24 24
|
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 119.]
lm 24 25 26 | mozogsz 24 25 26
|
Egyhelyben toporogsz.
Folytatod az utat. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [25. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy kanyarhoz
érkeztél. [26. PONT.] [6 pontot használtál fel, van még 113.]
v 21 10 | elmormolod a 21. varázslatot
|
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot!
Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 10 kaja. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% teo] [5 pontot
használtál fel, van még 108.]
kpk 4 | kezd. parancs kivétele: 4
|
VV 137 78 90 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 108.]
vv 137 188 90 | elmormolod a 137. varázslatot a 188. varázslatot a 90. varázslatot
|
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 108.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 108.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 108.]
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
VÁMPIRIZÁCIó (1. VARÁZSLAT)
Ha ezt a varázslatot elmondod csata előtt, minden sikeres ütéseddel képes leszel az ellenfél megsebzéskor elvesztett
életenergiájának egy részét felszívni, és ezt a saját sejtjeid regenerálására fordítani. Tehát minél nagyobb sebzést okozol,
annál többet gyógyulsz. A vámpirizáció az elmondástól a legközelebbi csata végéig tart, és 8 VP-be kerül. Ha akarod, a
parancs második paramétereként megadhatod, hogy a csata végén a varázslatot újból, 8 VP-ért hosszabbítsd meg. Ahányat
írsz, annyiszor. Pl. V 1 2 hatására a parancs kiadásán kívül még maximum kétszer fogod a varázslatot elmondani. Ez egyike
azon kevés varázslatoknak, amellyel életerőd a maximális érték fölé kerülhet.
Újdonság a vámpirizáció varázslat korábbi verziójához képest: ezentúl megadhatsz egy 3. paramétert is. Ha a harc első
körében, a jobbkezes fegyverrel történő ütéskor nem gyógyulnál annyit, mint amennyi a 3. paraméter, akkor az adott
harcban a vámpirizáció nem fog aktiválódni és így a harc végén megújítanod sem kell. Ha nem adsz meg 3. paramétert, a
vámpirizáció minden harcban aktivizálódik. (Ez csak szörnyekkel való harcra vonatkozik, kalandozókkal szemben a
varázslat mindig kisül.)
ÁLDOMÁS (6. VARÁZSLAT)
A varázslat elmondásakor az istened megacélozza a kezedet, vezeti a fegyveredet, amikor lesújtasz: az áldomás elmondása
utáni legközelebbi csatában lesz +4 támadásod. Ez 5 VP-be kerül, de második paraméterként megadhatod, hogy a csata
végeztével elmondd-e az áldomást újból (ismét 5 VP-ért), és ha igen, hányszor. Pl. V 6 2 hatására maximum a legközelebbi
három csatában fogod ezt a varázslatot elmondani. Ha akarod, 3. paraméterként megadhatsz egy szintet, szörnyekkel való
harc esetén ha ennél alacsonyabb szintű szörnnyel harcolsz, akkor nem fogod az áldomást használni.
DIZEN KULCS (472. TÁRGY)
A dizen kulcs egy speciális, kék kristályból készült mágikus eszköz, amelyet az olyan zárakhoz használnak, amelyet
lehetőleg sem mágikus, sem fizikai úton nem kéne kinyitnia az arra nem felhatalmazottnak. Emellett, ha a dizen kulcs
idegen kezekbe kerül, pillanatok alatt megsemmisül, de ha elég gyors vagy, és elrohansz vele a zárhoz, akkor még
kinyithatod vele előtte.
TŰZGOLYÓ (155. TÁMADÓ VARÁZSLAT)
A tűzgolyó az egyik leguniverzálisabb, legszélesebb körben használt támadó varázslat. Ennek ellenére, a mesterek nem
szokták egy kezdő varázslónak megtanítani, ugyanis alacsony taumaturgia szinten sokkal hatékonyabb varázslatok is
vannak. Azonban a tűzgolyónak van egy óriási előnye a legtöbb sebzést okozó támadó varázslattal szemben: hatóereje nincs
maximálva, azaz minél tapasztaltabb mágiahasználó vagy, annál nagyobb tűzgolyókat fogsz lődözni. A tűzgolyó elmondása
25 VP-t és egy pirkitet igényel.
AZ ANGYALOK GYŰRŰJE (529. TÁRGY)
Az angyalok gyűrűje egy speciális varázstárgy, amely az azonnali halált okozó támadások (halálkiáltás, halálvarázs) ellen
védi hordozóját. Ha ilyen támadás ér, és meg is ölne, akkor az angyalok gyűrűje elég, és megment a támadástól. Az angyalok
gyűrűje elengedhetetlen kellék, ha halálelementálokkal csatázol. A gyűrűt viselned kell ahhoz, hogy működjön! Ha több
ilyen gyűrűd van, és valamelyik elég, a következőt automatikusan azonnal beKF-eled.
GÁZFORMA (27. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
A tested feletti uralmat már majdnem tökélyre fejlesztetted. Ennek egyik látványos eredménye, hogy mostantól képes vagy
magadat apró gázmolekulákra bontani, és így minden ajtó alatt átsiklani. Mivel a folyamat energiaigényes (10 TVP-t kell
elköltened), csak akkor használod, ha már minden egyéb próbálkozás (zárnyitó készlet, ajtóbetörés) csődöt mondott. Nincs
többé szükség kulcsokra! - mondhatnád, de sajnos tudod, hogy a mágikusan lezárt ajtókon való átjutásra ez nem jó -
ezeknél továbbra is szükséges a megfelelő kulcs. Az ilyen, mágikusan lezárt ajtóknál meg sem fogod próbálni a gázforma
alkalmazását! Mivel a dolog igen nagyfokú zavartalan koncentrálást igényel, harcban, menekülésre a gázformát sajnos nem
alkalmazhatod.
KARAKTERLAPOD
Zicho, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd kreolszínű.
Fairlight személyes tanácsadója vagy. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 348. fordulód.
erő : | 40(39) |
iq : | 40(41) |
ügyesség : | 42(44) |
egészség : | 40(42) |
szerencse: | 52(56) |
tudatpont: | 14/ 3 |
| |
|
szint : | 28 |
támadás : | 35 |
védekezés: | 64 |
életpont : | 487/759 |
varázspt : | 1313/501 |
pszi pont: | 193/299 |
| |
|
merészség: | 10/ 5 |
agresszió: | 3 |
menekülés: | 35 % |
jellem: | semleges |
pénz : | 2035 arany |
halhatatlanság: | 1% |
| |
|
magasság: | 182 cm |
testsúly: | 72 kg |
életkor: | 43/ 53 év |
tul.pont: | 4 |
kép.pont: | 21 |
EFejl: | 60 TU |
| |
|
Eddig összesen 2484 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26063 TP-t kaptál. Jelenleg 2321964 TP-d
van. A következő szinthez még 278036 TP szükséges. Trófeáid: magnetikus praglonc, kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 királynő, 10 élőholt, 1 vadász, 5 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos. A
337. fordulódban 5457 arany került a bankszámládra. 5757 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
Felt. fegyverváltás: << vámpírtőr (300%) << tyrex bunkó (280%) << Pusztítás Botja (200%)
Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-13.); bumeráng (14-21.); vas dobónyíl
(22-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998-);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
víziharc: | 8/00 (-) | | ökölvívás: | 2/00 (-) | | szúrófegyverek: | 25/00 (-) | | vágófegyverek: | 9/00 (-) | |
ütőfegyverek: | *32/00 (+1/00) | | lőfegyverek: | 15/00 (-) | | dobófegyverek: | 29/00 (-) | |
Egyéb ismeretek (szint)
rejtőzködés: | (01) 22/00 (-) | | nyomkövetés: | (02) 89/00 (-) | | lopás: | (03) 1/00 (-) | | mászás: | (04) 12/00 (-) | |
csapdakészítés: | (05) 20/00 (-) | | csapdaészlelés: | (06) 8/00 (-) | | gyógyítás: | (07) 52/00 (-) | | titkosírás: | (08) 12/00 (-) | |
felderítés: | (09) 24/00 (-) | | szörnyidomítás: | (10) 11/00 (-) | | teológia: | (11) 66/00 (+1/00) | | taumaturgia: | (12) 85/00 (+1/00) | |
szerencsejáték: | (13) 6/00 (-) | | zene: | (14) 18/00 (-) | | szörnyismeret: | (15) 9/00 (-) | | pszi: | (16) *19/00 (-) | |
zárnyitás: | (17) 2/00 (-) | | vadászat: | (18) 8/00 (-) | | bányászat: | (19) 15/00 (-) | | úszás: | (20) 5/00 (-) | |
*** Feltételes parancsaid:
A DEM 1 mező távolságra repítsen
mászol max. 100 pontért
*készítesz 312. tárgyat (borkonyó bibe) (max. 100 db-ot)
*készítesz 429. tárgyat (kaktuszbogyó) (max. 20 db-ot)
*készítesz 22. tárgyat (tüske) (max. 20 db-ot)
*készítesz 69. tárgyat (szárnyas hernyó) (max. 100 db-ot)
*készítesz 447. tárgyat (lótuszvirág) (max. 100 db-ot)
elfogod a 150. szörnyet (fémbontó szójer) a 219. csapdával (fedett verem)
*készítesz 582. tárgyat (csalánvirág) (max. 100 db-ot)
*készítesz 578. tárgyat (ében toboz) (max. 100 db-ot)
*készítesz 562. tárgyat (bűvös shuriken) (max. 5 db-ot)
*készítesz 119. tárgyat (púderkő) (max. 10 db-ot)
gyógyítasz 70 % életerő alatt, 10 pontért max. 1 alkalommal
maradék tvp-dből 1. tulajdonságodat (erő) TF-eled
Felt. támadás: *trikornis (#104), *bávatag golombár (#165), *átokmurgattyú (#225),
*adószedő (#234), *kputtyintó csalán (#247), *trikornis herceg (#261),
*őrült varázsló (#255), *massza (#217), *csontváz lord (#177)
Barátságosság: Kerekkorsó Rendje (ált.) KT (#9136), Szeretet Vándorai (ELENIOS) KT (#9138),
őrjárat (#274), semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150),
átokmurgattyú (#225), csápos otagi (#395), magnetikus praglonc (#200), (kalandozó) (#2807),
Igaz Barátok (semleges) KT (#9141)
*** Varázslataid (típusonként)
Papi varázslatok
Vámpirizáció (#1 *14)[1%] Éber kakukk (#3 *12)[1%] Áldomás (#6 *11)[0%]
Alkímia (#7 *13)[1%] Gondolatolvasás (#8 *15)[1%] Varázsfesték (#9 *10)[0%]
Esőidézés (#11 *14)[1%] Erőpajzs I. (#12 *12)[1%] Méregsemlegesítés (#14 *16)[1%]
Szaporítás (#15 *13)[1%] Kitartó ló (#19 *16)[1%] Korgó gyomor, huss (#21 *9)[0%]
Unkreáció (#22 *6)[0%] Jellemrejtés (#23 *16)[1%] Hadiszerencse II. (#24 *12)[1%]
Tündérfény (#25 *7)[0%] Tulajdonságpajzs (#26 *16)[1%] Harmadik szem (#27 *12)[1%]
Csupasz izom (#28 *16)[1%] Méregfelhő (#37 *12)[1%] Védelem a tűz ellen (#38 *12)[1%]
Kristálygömb (#54 *30)[2%] A lélek védelme (#57 *32)[2%] Azonnali gyógyítás (#58 *15)[1%]
Puha ütés (#60 *18)[1%] Tűzeső (#61 *16)[1%] Oltár eltörlése (#79 *60)[4%]
Szörnycsábítás (#83 *14)[1%] Szörnyidézés (#84 *72)[4%] Vasszerevzet (#86 *14)[1%]
Szopókőpusztítás (#88 *21)[1%] Villámsújtás (#89 *15)[1%] Agyburok (#90 *17)[1%]
Rúnapukkasztás (#94 *6)[0%] DEM kreálása (#95 *90)[4%] Erőpajzs III. (#127 *30)[2%]
Mágiadagály (#132 *25)[2%] Tárgyészlelés (#135 *35)[2%] Szemmelverés (#137 *18)[1%]
Alku (#139 *20)[1%] Földelem idézése (#144 *70)[4%] Mágikus ütés (#147 *18)[1%]
Kreáció (#148 *12)[1%] Esszenciavédelem (#165 *15)[1%] Oltár teremtése (#167 *50)[4%]
Planetáris őrdémon (#172 *18)[1%] Szopókőírtás (#174 *16)[1%] Gömbvillám (#176 *20)[1%]
Tárgyvédelem (#178 *14)[1%] Gyorsvarázslás (#179 *6)[0%] Agytaposás (#180 *12)[1%]
Kényszerport (#183 *14)[1%] Méregfelhő II. (#193 *18)[1%] Kisebb kívánság (#208 *300)[4%]
Taumaturgia varázslatok
Energiatüskék (#29 *15)[1%] Hhaar burka (#32 *16)[1%] Izomernyesztés (#33 *16)[1%]
Varázsvédelem (#34 *18)[1%] Mágiatörés (#35 *20)[1%] Tompítás (#40 *18)[1%]
Jégcsóva (#41 *25)[1%] Fehér glóbusz (#47 *23)[1%] Villámcsapás (#50 *28)[1%]
Elektromos pajzs (#51 *24)[1%] Láthatatlanság (#76 *25)[1%] Láth. észlelése (#78 *17)[1%]
Városi teleportáció (#96 *50)[3%] Varázsitalfőzés (#100 *30)[2%] Varázsvédelem II. (#108 *28)[1%]
Felszínre ugrás (#109 *25)[1%] Varázslatfelejtés (#130 *30)[2%] Tűzgolyó (#155 *25)[1%]
Tűzmágia (#157 *34)[2%] Familiáris idézése (#159 *40)[2%] Varázskő készítés (#160 *140)[4%]
Varázsenergia (#161 *35)[2%] Hhaar burka II (#162 *20)[1%] Dimenzióugrás (#163 *55)[3%]
Városi teleport II. (#181 *60)[4%]Varázsszem (#184 *19)[1%] Vízlégzés (#185 *25)[1%]
Háló (#186 *34)[2%] Állatvédelem (#192 *25)[1%] Tiltott teleport (#198 *100)[4%]
A munka gyümölcse (#224 *20)[1%] Villámmágia (#227 *36)[2%] Kalmárszem (#228 *21)[1%]
Pszi hatások
Pszi-ernyő (#64 *6)[2%] Auratranszformáció (#65 *10)[3%] Pszi-regeneráció (#66 *12)[4%]
Felejtés (#68 *5)[1%] Agyletapogatás (#70 *20)[6%] Szürkeállomány akt. (#71 *12)[4%]
Mentális pajzs (#72 *9)[3%] Pszí fejlesztés (#73 *20)[6%] Molekulaátrendezés (#74 *20)[6%]
Agykorbács (#97 *18)[6%] Pszí acéltorony (#98 *14)[4%] Tudatkutatás (#99 *20)[6%]
Térképelemzés I. (#104 *50)[6%] Kontinuum-tágítás (#105 *60)[6%] Tudatrombolás (#111 *25)[6%]
Pszí-gyűjtés (#112 *300)[6%]
Mágikus képességek
Tűzlehelet (#110 *0) Nagyobb tűzlehelet (#150 *0) Pszí-kő készítése (#151 *0)
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 12 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 25 költség
Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások
állatvédelem villámmágia szemmelverés
láth. észlelése agyburok tűzmágia
varázsszem varázsenergia méregsemlegesítés
vámpirizáció áldomás
Feltételes varázslat-használat: 1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslataid listája:
Háló (#186)
Védekező varázslataid listája:
Varázsvédelem II. (#108), Fehér glóbusz (#47), Elektromos pajzs (#51),
Tompítás (#40), Pszí acéltorony (#98), Védelem a tűz ellen (#38)
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat |
Mit | Kire | | Mit | Kire |
Jégcsóva (#41) | adószedő (#234) | | Tűzeső (#61) | Mnebolath (#237) |
Méregfelhő II. (#193) | nők (#999) | | Méregfelhő II. (#193) | férfiak (#998) |
Puha ütés (#60) | kultúrmasztodon (#227) | | Mágiatörés (#35) | Tharr hívei (#996) |
Villámcsapás (#50) | kis quwarg isten (#213) | | Villámcsapás (#50) | csontváz lord (#177) |
Tűzgolyó (#155) | élőholt ősmágus (#179) | | Tompítás (#40) | csontváz lord (#177) |
Védelem a tűz ellen (#38) | kis quwarg isten (#213) | | Tompítás (#40) | bávatag golombár (#165) |
Tompítás (#40) | tguarkhan (#212) | | Elektromos pajzs (#51) | élőholt ősmágus (#179) |
Elektromos pajzs (#51) | semlegesek (#989) | | Védelem a tűz ellen (#38) | gonoszok (#988) |
Védelem a tűz ellen (#38) | jók (#990) | | Védelem a tűz ellen (#38) | Orkhan Thai (#238) |
Tompítás (#40) | éjkornis (#228) | | Fehér glóbusz (#47) | Mnebolath (#237) |
Tompítás (#40) | adószedő (#234) | | Tompítás (#40) | őrült varázsló (#255) |
Védelem a tűz ellen (#38) | notermanthi (#257) | |
|
Elfogott szörnyeid
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes; tüskés
gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: éhes; Rughar
familiárisa (#245) státusz: éhes;
Isteni küldetéseid
1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint
halhatatlanságod legalább 4%! 2.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz
úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! 3.) A mágusok igazi ellenségei Chara-din fattyai.
Végezz egy csapattal!
Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)
Páncélok és pajzsok
1 mászókarom (#78) 1 mithril sisak (#465) 1 vascarai csizma (#370)
1*Rhatt páncélja (#458) 1*Morgan sipkája (#466) $1*zafír erőöv ($397)
1*mágusköpeny (#453) 1*törpe bakancs (#475) 1*mithril kesztyű (#463)
Fegyverek és lövedékek
1 bumeráng (#249) 1*fúvócső (#20) 8 tolmokov-koktél (#351)
1*harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 1 tyrex bunkó (#421)
1*Tilnetor kardja (#474) 1 vámpírtőr (#364) 1 kőkés (#6)
13 vas dobónyíl (#189) 1 Pusztítás Botja (#316) 7 nyílvessző (#108)
10 kerek kő (#19) 4 bogyógránát (#430) 1 szögletes kő (#17)
1 pengepajzs (#425)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2 villám szimbólum (#145) 6 mópat token (#585) 1 koponya szimbólum (#139)
$1*roxati üvegszem ($443) 1*Ovgun nyaklánca (#615) 2 angyalok gyűrűje (#529)
1*Rughar gyűrűje (#518) $1*smaragd védőgyűrű ($223) $1*arany papi karkötő ($309)
1*szerencsetalizmán (#366) $1*umbatari karkötő ($278)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 távcső (#42) 2 kholden kulcs (#470) 4 norgat kulcs (#471)
9 aranytű (#272) 1 aranytermő ládikó (#504) 1 szeksztáns (#32)
1 mászókampó (#165) 2 dizen kulcs (#472) 1 furulya (#233)
47 gyógykenőcs (#313) 14 csontkulcs (#74) 1 acéltű (#334)
1 kulcskarika (#648) 5 a fiatalság itala (#473) 1 ásó (#34)
1 nagy aranykulcs (#246) 28 varázskő (#305) 4+pukkanó tűcsapda (#336)
2 tudás gyöngye (#522) 1 kaja (#2) 6+deus ex machina (#1)
1 Morgan szilánkja (#508) $2 sötét tekercs ($535) 2 márványkulcs (#245)
2 pszi kő (#248)
Löttyök és porok, tartóstul
2 kavadu iszák (#25) [ üres ] (Kapacitás: 20, fér még: 20)
2 huhogó bibe (#332) [ üres ] (Kapacitás: 24, fér még: 24)
8 zöld üveg (#82) [ bennük 143 csepp ragasztó (#83) ] (Kapacitás: 160, fér még: 17)
4 uzbány csőr (#169) [ üres ] (Kapacitás: 48, fér még: 48)
7 fűszertartó (#210) [ bennük 9 csepp sáfránypor (#211) ] (Kapacitás: 35, fér még: 26)
14 sullár hólyag (#168) [ bennük 183 csepp spiritusz (#170) ] (Kapacitás: 280, fér még: 97)
4 vizestömlő (#3) [ bennük 40 korty víz (#27) ] (Kapacitás: 80, fér még: 40)
4 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] (Kapacitás: 40, fér még: 40)
1 szent kehely (#257) [ benne 4 csepp isteni könnycsepp (#260) ] (Kapacitás: 10, fér még: 6)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
38 borkonyó bibe (#312) 1 eknozol (#540) 57 varányszem (#30)
40 ovimon-bogyó (#207) 36 csalánvirág (#582) 7 halcsont (#390)
10 galachmit (#310) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 10 smirglilevél (#29)
15 purifikátor háj (#269) 1 bev formázó minta (#299) 10 ezüstdarab (#326)
3 tükör (#43) 1 moa burát (#384) 20 sallank karom (#128)
6+főnixtoll (#563) 2 mutáns csont (#331) 1 rémplazma (#616)
2 praglonc hártya (#215) 1 lélekesszencia (#619) 9 ében toboz (#578)
1 kazmár gyökér (#205) 15 pirkit (#153) 6 óndarab (#85)
115 madártoll (#112) 6 lótuszvirág (#447) 16 rókafarok (#124)
12 remák szív (#264) 18 kaktuszbogyó (#429) 16 fokhagyma (#403)
2 lajhár csont (#236) 12 szárnyas hernyó (#69) 1 karbin plazma (#199)
10 púderkő (#119) 5 xirnox szív (#213) 1 kék orchidea (#68)
1 cru formázó minta (#300) 10 szvó-ektoplazma (#151) 6 amniosz (#203)
1 moa jádekő (#382) 1 moa rubin (#379) 36 gyöngymangó (#135)
Összsúly: 119.12 kg megterheltség: 86 %