TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2002. ápr. 4. 9h:28'
EZ A 351. JÁTÉKHETED, 350. FORDULÓD
352. játékheted kezdete: ápr. 11.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1026
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 403

WIFTOHI EL DOHREN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 26. pontnál. Az idő esemény nélkül telt el. Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Varázserőd regenerálódik. (+758 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+79 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 688.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő.) [0 pontot használtál fel, van még 688.] Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 686.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 227. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 686.] Gyorsvarázsolsz! [-36 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] [2 pontot használtál fel, van még 684.] Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 682.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 28. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! (+2 szerencse.) [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 680.] Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 678.] Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 676.]

* 4. KP: elmormolod a 137. varázslatot a 188. varázslatot a 90. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 674.] Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 674.] Gyorsvarázsolsz! Agyburok feszül a tudatod köré. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 674.]

* 5. KP: elmormolod a 157. varázslatot a 178. varázslatot a 184. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! [-34 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+4% tau] [2 pontot használtál fel, van még 672.] Fürgén varázsolsz! Leheletvékony mágikus aurát von tárgyaid köré a szétcsepegtetett víz. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 670.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] [2 pontot használtál fel, van még 668.]


bb 425 312 310 beraksz a bankba a 425. tárgyat (312 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 pengepajzsot. Beraksz a bank széfjébe 44 borkonyó bibét. Beraksz a bank széfjébe 10 galachmitot. [0 pontot használtál fel, van még 668.]

bb 112 100 beraksz a bankba a 112. tárgyat (100 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 100 madártollat. [0 pontot használtál fel, van még 668.]

kf 316 1 kézbeveszed/felveszed a 316. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a Tilnetor kardját, majd a jobb kezedbe veszed a Pusztítás Botját. [0 pontot használtál fel, van még 668.]

vv 161 147 elmormolod a 161. varázslatot a 147. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 666.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] [0 pontot használtál fel, van még 666.]

vv 137 90 112 elmormolod a 137. varázslatot a 90. varázslatot a 112. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 666.] Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 666.] 97 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 666.]

ftv 35 996 felt. tám/véd. varázslat a 35. varázslatot Tharr híveit
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 666.]

ftv 50 213 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 213. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 666.]

ftv 186 252 felt. tám/véd. varázslat a 186. varázslatot a 252. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 666.]

ftv 186 250 felt. tám/véd. varázslat a 186. varázslatot a 250. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 666.]

fkt 17 20 1 felt. készítesz a 17. tárgyat (20 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 666.]

t 250 1 támadod a 250. szörnyet
FT 250 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 666.]

f 215 616 619 kísérletezel a 215. tárggyal a 616. tárggyal a 619. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lekiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Lázasan töröd a fejed... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz univerzum nektárját. (ld. enc.) 246 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 656.]

kt 634 2 elkészíted a 634. tárgyat (2 darabot)
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a varázsital főzése varázslatot! Miközben forralod a főzetet, illatos füveket szórsz bele. De még így is nagyon büdös lesz, amikor beledobod a fő komponenseket és kimondod a megfelelő varázsszavakat. Elkészült a nagy mű! [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Sajnos csak 1 univerzum nektárja készítéséhez van elegendő alapanyagod. Legyártottál 1 univerzum nektárját. Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 646.]

le 615 leveszed/lerakod a 615. tárgyat
Leveszed az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 646.]

h 634 használod a 634. tárgyat
Megiszol egy adagnyi univerzum nektárját. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( tested megedződött a megpróbáltatástól, +18 max. életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 646.]

kf 615 kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat
A nyakadba akasztod az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 646.]

lm 900 19 20 mozogsz 900 19 20
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [25. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [24. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [23. PONT.] A fal mellett találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-8 életerő.) Kellemetlen csalódás ér: a láda üres. Úgy suhansz, mint az árnyék. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [22. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [21. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [2. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.] Haladsz előre. Kanyarodik a járat. [5. PONT.] Egy noth szellemet pillantasz meg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). [+4% tau] Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a noth szellem bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra támadsz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a noth szellem szellemtestét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 110 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a noth szellem bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Innen csak egy út van: előre! [6. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [7. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy noth szellem van előtted! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a noth szellem testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a noth szellem szellemtestét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 103 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a noth szellem szellemtestét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A noth szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál. Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy pillanatra megállsz fülelni. [8. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út itt elkanyarodik. [9. PONT.] Egy noth szellemet veszel észre magad előtt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a noth szellem bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra rontasz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a noth szellem fejét. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 122 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod a noth szellem szellemtestét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A noth szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérted a következő kanyart. [10. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Újabb kanyar! [11. PONT.] Egy noth szellemet pillantasz meg. Itt csata lesz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+4% tau] Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a noth szellem fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a noth szellem szellemtestét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 121 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a noth szellem jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [12. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [13. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. A folyosó kanyarodik. [14. PONT.] Egy noth szellemet veszel észre magad előtt. Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). [+4% tau] Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a noth szellem jobb karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra rontasz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a noth szellem testét. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a noth szellem bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A noth szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Innen csak egy út van: előre! [15. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [16. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérted a következő kanyart. [17. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy noth szellem van előtted! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+4% tau] Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a noth szellem bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a Pusztítás Botját a másikra rontasz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a noth szellem szellemtestét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 122 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a noth szellem szellemtestét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál. Mész tovább, előre. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [18. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [19. PONT.] Az út végén egy kőlépcső vezet fölfelé. Próba szerencse - megpróbálod! [20. PONT. --> 3. SZINT, 1. PONT.] [69 pontot használtál fel, van még 577.]

lm 905 3 900 mozogsz 905 3 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [3. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy lidércúr. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a lidércúr bal lábát. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra támadsz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a lidércúr bal lábát. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a lidércúr jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A lidércúr csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-1 max. varázspont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [16 pontot használtál fel, van még 561.]

lm 16 23 22 mozogsz 16 23 22
Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [2. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [14. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [16. PONT.] Csodás dolgot pillantasz meg: egy nekrofun trón! Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [14. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosó kanyarodik. [13. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [12. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [11. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [23. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi mester. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a zombi mester testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 117 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütöd a zombi mester bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 norgat kulcsot és 1 kholden kulcsot. Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [11. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [10. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. A törékony mágikus kulcs összeroppan! Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [22. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy zombi mester! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). [+4% tau] Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester jobb lábát. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 111 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal csak érinted a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 norgat kulcsot és 1 kholden kulcsot. [33 pontot használtál fel, van még 528.]

lm 10 905 9 mozogsz 10 905 9
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [10. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Egy nagyobb terembe érkezel. [9. PONT.] Egy lidércúr lakik itt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a lidércúr jobb lábát. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Marokra fogva a Pusztítás Botját a másikra rontasz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidércúr testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a lidércúr testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A lidércúr néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-2 max. varázspont.) Véres nyál csordul ki a lidércúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [11 pontot használtál fel, van még 517.]

lm 900 8 905 mozogsz 900 8 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Haladsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [7. PONT.] Találkozol Calhoun Mooneyval. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy obszidián karkötőt, egy zafír erőövet, egy két kard szimbólumot, egy mithril kesztyűt, egy Rhatt páncélját, egy arany papi karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát és egy törpe bakancsot visel. Fegyverzetét egy jégelementál trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy magnetikus praglonc trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy tyrex bunkót, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: kaja, bronzhegyű nyíl, ubuk dobónyíl, bőrsisak. Calhoun Mooney kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Elszántan mész előre. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó! Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [8. PONT.] Ah! Egy totemoszlop! Ahogy közelebb lépsz, furcsa bizsergés fog el: egy varázslat megértésére van itt lehetőséged, melynek neve esszenciavédelem 2. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.) Találkozol Bányász Somával. Tharr nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy két kard szimbólumot, egy zafír erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy arany papi karkötőt, egy Morgan sipkáját, egy Urgod kesztyűjét, egy mágusköpenyt, egy kvazár páncélt, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét és egy törpe bakancsot visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy Notermanthi trófea és egy taalru trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: fűszertartó, kulcskarika, szeksztáns, ásó, pirkit, ubuk dobónyíl, mihlanil, remák szív. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [6 pontot használtál fel, van még 511.]

vv 188 elmormolod a 188. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 509.]

lm 6 900 21 mozogsz 6 900 21
Egy nagyobb terembe érkezel. [6. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy lidércúr. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a lidércúr bal oldalát. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidércúr nyakát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal csak érinted a lidércúr nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A lidércúr többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Véres nyál csordul ki a lidércúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [21. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-4 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 szent kehely, 4 manakristály és 1 deus ex machina. Gyorsan kiüríted a ládát. [11 pontot használtál fel, van még 498.]

lm 24 24 mozogsz 24 24
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [6. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [7. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [24. PONT.] Egy élőholt ősmágus lakik itt. Fegyvere egy Pusztítás Botja. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). [+4% tau] Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (elektromos pajzs védelmez.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt ősmágus törékeny testét. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra rohansz. Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 124 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod az élőholt ősmágus testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védelmezte.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ellenfeled regenerálódik! Pusztítás Botjával többször eltalálod az élőholt ősmágus testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütögeted az élőholt ősmágus testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. Semmi hatás! (elektromos pajzs van rajta.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. Egy nagyobb terembe érkezel. [24. PONT.] Egy élőholt ősmágus lakik itt. Fegyvere egy Pusztítás Botja. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy elektromos pajzs mágia... Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 37 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt ősmágus jobb lábát. (5 támadással 67 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával párszor keményen megütöd az élőholt ősmágus törékeny testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 114 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod az élőholt ősmágus testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. Semmi eredménye! (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ellenfeled regenerálódik! Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod az élőholt ősmágus jobb karját. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 115 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütögeted az élőholt ősmágus bal vállát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ellenfeled regenerálódik! Túl sok sebet kaptál. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. [12 pontot használtál fel, van még 486.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 486.]

kf 474 1 kézbeveszed/felveszed a 474. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a Pusztítás Botját, majd a jobb kezedbe veszed a Tilnetor kardját. [0 pontot használtál fel, van még 486.]

vv 58 58 elmormolod az 58. varázslatot az 58. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 484.] Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 482.]

lm 24 24 24 mozogsz 24 24 24
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [24. PONT.] Egy élőholt ősmágust pillantasz meg. Fegyvere egy Pusztítás Botja. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Egy elektromos pajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. Semmi hatás! (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt ősmágus törékeny testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Tilnetor kardjával kicsit megvagdalod az élőholt ősmágus jobb lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 413 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal néhányszor súrolod az élőholt ősmágus jobb vállát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ellenfeled regenerálódik! Tilnetor kardjával kissé megkarcolod az élőholt ősmágus testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 402 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted az élőholt ősmágus bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. Semmi hatás! (elektromos pajzs védelmezte.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% teo] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Tilnetor kardja eltűnt! 8000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Pusztítás Botját, 1 mágusköpenyt, 1 Rhatt páncélját, 1 királyi koronát, 1 zafír fülbevalót (ld. enc.) és 1 Morgan szilánkját. Mágnesként vonzza a tekintetedet egy fehér kristálygömb, belsejében kavargó, kékes szikrák. A varázspálca utolsó darabja! A levegőben is szikrák kezdenek pattogni. Remegve fogod meg a gömböt. Bizsergető érzés fut végig rajtad! Lassan, óvatosan a kristályt a bot markot formázó végébe helyezed. A marok a gömb köré zárul, és az egész bot felizzik! Ijedten elejted. Az egész teremben hatalmas szikrázás kezdődik, villámok csapdosnak a padlótól a plafonig. Fékeveszett látvány, döbbenten, földbe gyökerezett lábbal állsz, arra is képtelen vagy, hogy menekülj! A tombolás lassanként alábbmaradt, és te kissé riadtan, de teljesen sértetlenül állsz ott. Csak hajad áll az égnek! Egyszercsak egy hangot hallasz a fejedben: - Na mi lesz már? Mikor veszel fel? - ráébredsz, hogy a bot szólt hozzád. Tétován, remegő kézzel emeled fel a varázsbotot, de sem áramütést, sem más iszonytató csapást nem kapsz. Kiderül, hogy a botban életre kelt az őt irányító lélek, és most megtudhatsz tőle mindent a relikviáról, amit tudni akartál. (ld. enc.) Hát ez fantasztikus! Most pedig előveheted és megvizsgálhatod a lepecsételt térképet, amelyet már oly régóta hordasz magaddal.

Ez a 94. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 87, északra 129 mérföldre található. Egyhelyben toporogsz. Egyhelyben toporogsz. [3 pontot használtál fel, van még 479.]

lm 24 25 26 mozogsz 24 25 26
Egyhelyben toporogsz. Az út végetér - egy zsákutca! [25. PONT.] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő norgat kulcs nyitja a ládát. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészelted egy része gőzzé válva párolog el. (-2 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 500 arany, 1 din formázó minta, 1 esszenciakristály, 3 varkaudar lándzsa, 1 kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], 2 deus ex machina és 6 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát. Ez nem lehet igaz! Egy nekrofun trónt látsz. [A vp-dnek még több, mint a fele megvan, ezért most nem ülsz bele.] Összefutsz Atamo-Tua-Kétájjal. Még egy tyrex is megirigyelhetné a lábszárcsontját. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy mithril kesztyűt, egy rájabőr úszógatyát, egy Morgan sipkáját, egy Tharr Keresztjét, egy két kard szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy zafír erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy törpe bakancsot, egy Rughar gyűrűjét, egy Rhatt páncélját, egy arany papi karkötőt és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy őrjáratozó katona trófea színesíti. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy óriásölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Málhásállata egy bazaltelementál. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: vizestömlő, fokhagyma, varázskő, kavadu iszák. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [24. PONT.] Fellélegezve, hogy végre ideértél, elhagyod a járatokat. [9 pontot használtál fel, van még 470.]

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ UNIVERZUM NEKTÁRJA (634. TÁRGY)
Ezt az undorító, förtelmes kotyvalékot ironikusan szokták az "univerzum nektárjának" nevezni. Állítólag olyan irtózatosan mérgező, hogy egy kalandozó életében legfeljebb egyszer bírja ki, hogy igyon belőle - másodszorra biztos, hogy belepusztul. Elkészítéséhez természetesen varázsital főzésre van szükség, meg 5 csepp vízre, de hogy igazán felforduljon tőle a gyomrod, tegyél bele egy rémplazmát, két lélekesszenciát, egy xirnox szivet és fűszerezd apróra tört praglonc hártyával. A kotyvasztás 10 TVP-t veszi igénybe, és utána... brr... a H 634 paranccsal fogyaszthatod el, ha még mindig van hozzá gusztusod.
ESSZENCIAVÉDELEM II. (188. VARÁZSLAT)
Borzalmas érzés, amikor bizonyos szörnyek a maximális varázspontodat, a manakortexedet szívják el, márpedig ez egyre gyakrabban fenyegeti azokat a bátor kalandozókat, akik lidércurakat és hasonló ocsmányságokat hívnak ki párviadalra. Az esszenicavédelem II egy hatékony védővarázs, amely kékes fénnyel burkolja be bőrödet a gonosz érintés pillanatában. Az esszenciavédelem II. csakis szörnyek ütéssel járó speciális képessége ellen véd, és hatása a köröd végéig tart. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül.
ZAFÍR FÜLBEVALÓ (477. TÁRGY)
A zafír fülbevaló egy mágikus tárgy, amely bizonyos fokú védelmet nyújt viselője számára. A zafír fülbevalót a KF 477 paranccsal öltheted fel, és védettséged megnő néggyel, ha hordod.
FAIRLIGHT BOTJA (476. TÁRGY)
Fairlight botjának a legendája a messzi múltba nyúl vissza, amikor Fairlight még halandó volt. A bot egy még ősibb, mára eltűnt viharistenség, Thór öröksége volt, amelynek darabjait Fairlight gyűjtötte össze. Amikor istenné vált, a botot darabokra törte, és szétszórta a világban, hogy segítséget jelenthessenek az arra érdemes kalandozóknak. A bot nálad is csak addig fog maradni, amíg küldetésedet beteljesíted. Speciális képességeinek legtöbbjét sajnos nem fogod megismerni - ez Fairlightnak és több évébe telt - elég annyit tudnod, hogy a bot képes megvédeni bizonyos különlegesen nagyhatalmú és ritka varázslatok ellen, és ha kell, életenergiádat mindent elsöprő, pusztító energiává transzformálja. Ezenkívül, ha Fairlight híve vagy (de csak akkor!) akkor a botot a kezedbe veheted (KF 476 1 parancs), és fegyverként használhatod. Ekkor a bot 2D6+6 sebzésű ütőfegyverként működik, minden harci körben ellő egy villámsújtást, ad +10 védelmet és a táborozásod során +100 varázspontot regenerálsz.
MANÓODÚ (698. TEREPTÁRGY)
Megpillantasz egy sötéten ásítozó barlangnyílást. Valaki álcázni próbálta, de elég siralmasan! Kíváncsian, közelebb óvakodsz. A barlang mélyéből egy pislogó szempár világít. Kacagva szólalsz meg. - Gyere elő nyugodtan, nem bántalak! - biztató szavadra egy rongyos árnymanó ólálkodik elő. Bizalmatlanul mér végig téged. - Gazdagnak látszol, vándor kalandozó! Van valamim, aminek biztos hasznát vennéd! Persze, az alapanyagokat és a munkadíjat fizetned kell... Egy csinos sötét kámzsa! - először tiltakozni próbálsz, hogy neked ilyesmire semmi szükséged nincs - de aztán az árnymanó céloz rá, hogy később esetleg még jobb üzletekről is lehet szó. Lehet, hogy érdemes megcsináltatni vele azt a fránya kámzsát, és utána valami értelmes dolgot is szerezhetsz tőle... [Figyelem: a küldetést bármely manóodúban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]
RAHN ÉKKŐ (701. TÁRGY)
Az árnymanó sunyin rádsandít. - Úgy látom, eléggé megbízható vagy... Nos, én ismerem egy ősi varázstárgy készítésének a titkát! Ez pedig a Rahn ékkő, amely hihetetlen hatalommal ruházza fel használóját. Nem kell mást tenned, csak hoznod nekem egy elf tekercset, egy hibátlan gyémántot és egy tűzfényt, no meg persze 100 aranyat a költségeim fedezésére, és tiéd lehet ez a fantasztikus tárgy! - Hmmm... még meggondolom - válaszolsz bizonytalanul, magadban elálmélkodva az ismeretlen tárgyakon, amelyekről az árnymanó beszélt. A Rahn ékkövet a KT 701 paranccsal kérheted el a manóodúnál, ha már minden hozzávalót megszereztél, 5 TVP árán. A Rahn ékkövet nem kell KF-elned ahhoz, hogy működjön. Ha birtokodban van, tapasztalati pontot fogsz kapni sok olyan tevékenységért, ami eddig csak nyűg és fáradtság volt - ilyen például az építkezés, a készítés (de a Küldetés Teljesítéséért nem kapsz extra TP-t) és a ZIP. Talán mondani sem kell - a Rahn ékkő nem átadható, és nem ellopható.

KARAKTERLAPOD


Zicho, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Fairlight személyes tanácsadója vagy. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 350. fordulód.

erő : 42(43)
iq : 40(41)
ügyesség : 42(43)
egészség : 41(43)
szerencse: 52(57)
tudatpont: 14/ 11
szint : 28
támadás : 34
védekezés: 68
életpont : 505/701
varázspt : 1313/216
pszi pont: 199/ 97
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 35 %
jellem:semleges
pénz : 1306 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 182 cm
testsúly: 72 kg
életkor: 43/ 58 év
tul.pont: 4
kép.pont: 22
EFejl: 60 TU

Eddig összesen 2502 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 35251 TP-t kaptál. Jelenleg 2360015 TP-d van. A következő szinthez még 239985 TP szükséges. Trófeáid: magnetikus praglonc, kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 királynő, 10 élőholt, 1 vadász, 5 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos. A 337. fordulódban 5457 arany került a bankszámládra. 5811 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-13.); bumeráng (14-21.); vas dobónyíl (22-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
  víziharc: 8/00 (-)  ökölvívás: 3/00 (+1/00)  szúrófegyverek: 25/00 (-)  vágófegyverek: 9/00 (-)
  ütőfegyverek: 33/00 (-)  lőfegyverek: 15/00 (-)  dobófegyverek: 29/00 (-)

Egyéb ismeretek (szint)

  rejtőzködés: (01) 22/00 (-)  nyomkövetés: (02) 89/00 (-)  lopás: (03) 1/00 (-)  mászás: (04) 12/00 (-)
  csapdakészítés: (05) 21/00 (-)  csapdaészlelés: (06) 9/00 (-)  gyógyítás: (07) 52/00 (-)  titkosírás: (08) 12/00 (-)
  felderítés: (09) 25/00 (-)  szörnyidomítás: (10) 11/00 (-)  teológia: (11) 77/00 (+1/00)  taumaturgia: (12) 96/00 (+1/00)
  szerencsejáték: (13) 6/00 (-)  zene: (14) 18/00 (-)  szörnyismeret: (15) 9/00 (-)  pszi: (16) 20/00 (-)
  zárnyitás: (17) 2/00 (-)  vadászat: (18) 8/00 (-)  bányászat: (19) 15/00 (-)  úszás: (20) 5/00 (-)

*** Feltételes parancsaid:


A DEM 1 mező távolságra repítsen
mászol max. 100 pontért
*készítesz 312. tárgyat (borkonyó bibe) (max. 100 db-ot)
*készítesz 429. tárgyat (kaktuszbogyó) (max. 20 db-ot)
*készítesz 22. tárgyat (tüske) (max. 20 db-ot)
*készítesz 69. tárgyat (szárnyas hernyó) (max. 100 db-ot)
*készítesz 447. tárgyat (lótuszvirág) (max. 100 db-ot)
elfogod a 150. szörnyet (fémbontó szójer) a 219. csapdával (fedett verem)
*készítesz 582. tárgyat (csalánvirág) (max. 100 db-ot)
*készítesz 578. tárgyat (ében toboz) (max. 100 db-ot)
*készítesz 562. tárgyat (bűvös shuriken) (max. 5 db-ot)
*készítesz 119. tárgyat (púderkő) (max. 10 db-ot)
gyógyítasz 70 % életerő alatt, 10 pontért max. 1 alkalommal
*készítesz 17. tárgyat (szögletes kő) (max. 20 db-ot)
maradék tvp-dből 1. tulajdonságodat (erő) TF-eled


Felt. támadás: *trikornis (#104), *bávatag golombár (#165), *átokmurgattyú (#225), *adószedő (#234), *kputtyintó csalán (#247), *trikornis herceg (#261), *őrült varázsló (#255), *massza (#217), *csontváz lord (#177), *lidércúr (#252), *Noth szellem (#250) Barátságosság: Kerekkorsó Rendje (ált.) KT (#9136), Szeretet Vándorai (ELENIOS) KT (#9138), semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), csápos otagi (#395), (kalandozó) (#2807), Igaz Barátok (semleges) KT (#9141)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Vámpirizáció (#1 *14)[1%] Éber kakukk (#3 *12)[0%] Áldomás (#6 *11)[0%] Alkímia (#7 *13)[0%] Gondolatolvasás (#8 *15)[1%] Varázsfesték (#9 *10)[0%] Esőidézés (#11 *14)[1%] Erőpajzs I. (#12 *12)[0%] Méregsemlegesítés (#14 *16)[1%] Szaporítás (#15 *13)[0%] Kitartó ló (#19 *16)[1%] Korgó gyomor, huss (#21 *9)[0%] Unkreáció (#22 *6)[0%] Jellemrejtés (#23 *16)[1%] Hadiszerencse II. (#24 *12)[0%] Tündérfény (#25 *7)[0%] Tulajdonságpajzs (#26 *16)[1%] Harmadik szem (#27 *12)[0%] Csupasz izom (#28 *16)[1%] Méregfelhő (#37 *12)[0%] Védelem a tűz ellen (#38 *12)[0%] Kristálygömb (#54 *30)[2%] A lélek védelme (#57 *32)[2%] Azonnali gyógyítás (#58 *15)[1%] Puha ütés (#60 *18)[1%] Tűzeső (#61 *16)[1%] Oltár eltörlése (#79 *60)[4%] Szörnycsábítás (#83 *14)[1%] Szörnyidézés (#84 *72)[4%] Vasszerevzet (#86 *14)[1%] Szopókőpusztítás (#88 *21)[1%] Villámsújtás (#89 *15)[1%] Agyburok (#90 *17)[1%] Rúnapukkasztás (#94 *6)[0%] DEM kreálása (#95 *90)[4%] Erőpajzs III. (#127 *30)[2%] Mágiadagály (#132 *25)[1%] Tárgyészlelés (#135 *35)[2%] Szemmelverés (#137 *18)[1%] Alku (#139 *20)[1%] Földelem idézése (#144 *70)[4%] Mágikus ütés (#147 *18)[1%] Kreáció (#148 *12)[0%] Esszenciavédelem (#165 *15)[1%] Oltár teremtése (#167 *50)[3%] Planetáris őrdémon (#172 *18)[1%] Szopókőírtás (#174 *16)[1%] Gömbvillám (#176 *20)[1%] Tárgyvédelem (#178 *14)[1%] Gyorsvarázslás (#179 *6)[0%] Agytaposás (#180 *12)[0%] Kényszerport (#183 *14)[1%] Esszenciavédelem II (#188 *15)[1%]Méregfelhő II. (#193 *18)[1%] Kisebb kívánság (#208 *300)[4%]

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *15)[0%] Hhaar burka (#32 *16)[1%] Izomernyesztés (#33 *16)[1%] Varázsvédelem (#34 *18)[1%] Mágiatörés (#35 *20)[1%] Tompítás (#40 *18)[1%] Jégcsóva (#41 *25)[1%] Fehér glóbusz (#47 *23)[1%] Villámcsapás (#50 *28)[1%] Elektromos pajzs (#51 *24)[1%] Láthatatlanság (#76 *25)[1%] Láth. észlelése (#78 *17)[1%] Városi teleportáció (#96 *50)[3%] Varázsitalfőzés (#100 *30)[1%] Varázsvédelem II. (#108 *28)[1%] Felszínre ugrás (#109 *25)[1%] Varázslatfelejtés (#130 *30)[1%] Tűzgolyó (#155 *25)[1%] Tűzmágia (#157 *34)[2%] Familiáris idézése (#159 *40)[2%] Varázskő készítés (#160 *140)[4%] Varázsenergia (#161 *35)[2%] Hhaar burka II (#162 *20)[1%] Dimenzióugrás (#163 *55)[3%] Városi teleport II. (#181 *60)[3%]Varázsszem (#184 *19)[1%] Vízlégzés (#185 *25)[1%] Háló (#186 *34)[2%] Állatvédelem (#192 *25)[1%] Tiltott teleport (#198 *100)[4%] A munka gyümölcse (#224 *20)[1%] Villámmágia (#227 *36)[2%] Kalmárszem (#228 *21)[1%]

Pszi hatások


Pszi-ernyő (#64 *6)[1%] Auratranszformáció (#65 *10)[2%] Pszi-regeneráció (#66 *12)[2%] Felejtés (#68 *5)[1%] Agyletapogatás (#70 *20)[4%] Szürkeállomány akt. (#71 *12)[2%] Mentális pajzs (#72 *9)[1%] Pszí fejlesztés (#73 *20)[4%] Molekulaátrendezés (#74 *20)[4%] Agykorbács (#97 *18)[3%] Pszí acéltorony (#98 *14)[2%] Tudatkutatás (#99 *20)[4%] Térképelemzés I. (#104 *50)[4%] Kontinuum-tágítás (#105 *60)[4%] Tudatrombolás (#111 *25)[4%] Pszí-gyűjtés (#112 *300)[4%] Pszí-ernyő II. (#113 *12)[2%]

Mágikus képességek


Tűzlehelet (#110 *0) Nagyobb tűzlehelet (#150 *0) Pszí-kő készítése (#151 *0)

Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 12 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 25 költség

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


állatvédelem méregsemlegesítés vámpirizáció áldomás villámmágia szemmelverés agyburok tűzmágia varázsszem varázsenergia Feltételes varázslat-használat: 1. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslataid listája: Háló (#186) Védekező varázslataid listája: Varázsvédelem II. (#108), Fehér glóbusz (#47), Elektromos pajzs (#51), Tompítás (#40), Pszí acéltorony (#98), Védelem a tűz ellen (#38)
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Jégcsóva (#41)adószedő (#234) Tűzeső (#61)Mnebolath (#237)
Méregfelhő II. (#193)nők (#999) Méregfelhő II. (#193)férfiak (#998)
Puha ütés (#60)kultúrmasztodon (#227) Villámcsapás (#50)csontváz lord (#177)
Háló (#186)lidércúr (#252) Háló (#186)Noth szellem (#250)
Tompítás (#40)csontváz lord (#177) Védelem a tűz ellen (#38)kis quwarg isten (#213)
Tompítás (#40)bávatag golombár (#165) Tompítás (#40)tguarkhan (#212)
Elektromos pajzs (#51)élőholt ősmágus (#179) Elektromos pajzs (#51)semlegesek (#989)
Védelem a tűz ellen (#38)gonoszok (#988) Védelem a tűz ellen (#38)jók (#990)
Védelem a tűz ellen (#38)Orkhan Thai (#238) Tompítás (#40)éjkornis (#228)
Fehér glóbusz (#47)Mnebolath (#237) Tompítás (#40)adószedő (#234)
Tompítás (#40)őrült varázsló (#255) Védelem a tűz ellen (#38)notermanthi (#257)

Elfogott szörnyeid


sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK; tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK; Rughar familiárisa (#245) státusz: OK;

Isteni küldetéseid


1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! 2.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! 3.) A mágusok igazi ellenségei Chara-din fattyai. Végezz egy csapattal!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)



Páncélok és pajzsok

1 mászókarom (#78) 1 királyi korona (#338) 1 mithril sisak (#465) 1 vascarai csizma (#370) 2*Rhatt páncélja (#458) 1*Urgod kesztyűje (#462) 1*lidérckorona (#531) 1 Morgan sipkája (#466) $1*zafír erőöv ($397) 2*mágusköpeny (#453) 1*törpe bakancs (#475) 1 mithril kesztyű (#463)


Fegyverek és lövedékek

1 bumeráng (#249) 1*fúvócső (#20) 8 tolmokov-koktél (#351) 1*harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 1 tyrex bunkó (#421) 1 Fairlight botja (#476) 1 vámpírtőr (#364) 1 esszenciakristály (#350) 5 vashegyű nyíl (#176) 3 varkaudar lándzsa (#224) 1 kőkés (#6) 16*tüske (#22) 20 szögletes kő (#17) 12 vas dobónyíl (#189) 2 Pusztítás Botja (#316) 7 nyílvessző (#108) 10 kerek kő (#19) 4 bogyógránát (#430)


Ékszerek és egyéb csecsebecsék

2 villám szimbólum (#145) 6 mópat token (#585) 1 koponya szimbólum (#139) $1*roxati üvegszem ($443) 1*Ovgun nyaklánca (#615) 2 angyalok gyűrűje (#529) 1*Rughar gyűrűje (#518) 1 zafír fülbevaló (#477) $1*smaragd védőgyűrű ($223) $1*arany papi karkötő ($309) 1*szerencsetalizmán (#366) $1*umbatari karkötő ($278)


Eszközök, használati tárgyak, készletek

4 manakristály (#500) 1 távcső (#42) 2 kholden kulcs (#470) 5 norgat kulcs (#471) 9 aranytű (#272) 1 aranytermő ládikó (#504) 1 szeksztáns (#32) 1 mászókampó (#165) 1 dizen kulcs (#472) 1 furulya (#233) 47 gyógykenőcs (#313) 14 csontkulcs (#74) 1 acéltű (#334) 1 kulcskarika (#648) 5 a fiatalság itala (#473) 1 ásó (#34) 1 nagy aranykulcs (#246) 28 varázskő (#305) 4+pukkanó tűcsapda (#336) 3 kaja (#2) 6 tudás gyöngye (#522) 9+deus ex machina (#1) 2 Morgan szilánkja (#508) $2 sötét tekercs ($535) 2 márványkulcs (#245) 2 pszi kő (#248)


Löttyök és porok, tartóstul

2 kavadu iszák (#25) [ üres ] (Kapacitás: 20, fér még: 20) 2 huhogó bibe (#332) [ üres ] (Kapacitás: 24, fér még: 24) 8 zöld üveg (#82) [ bennük 124 csepp ragasztó (#83) ] (Kapacitás: 160, fér még: 36) 4 uzbány csőr (#169) [ üres ] (Kapacitás: 48, fér még: 48) 7 fűszertartó (#210) [ bennük 6 csepp sáfránypor (#211) ] (Kapacitás: 35, fér még: 29) 14 sullár hólyag (#168) [ bennük 183 csepp spiritusz (#170) ] (Kapacitás: 280, fér még: 97) 4 vizestömlő (#3) [ bennük 7 korty víz (#27) ] (Kapacitás: 80, fér még: 73) 4 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] (Kapacitás: 40, fér még: 40) 2 szent kehely (#257) [ bennük 6 csepp isteni könnycsepp (#260) ] (Kapacitás: 20, fér még: 14)


Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

1 eknozol (#540) 55 varányszem (#30) 40 ovimon-bogyó (#207) 36 csalánvirág (#582) 7 halcsont (#390) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 10 smirglilevél (#29) 13 purifikátor háj (#269) 1 bev formázó minta (#299) 10 ezüstdarab (#326) 3 tükör (#43) 1 moa burát (#384) 20 sallank karom (#128) 6+főnixtoll (#563) 2 mutáns csont (#331) 3 praglonc hártya (#215) 2 lélekesszencia (#619) 9 ében toboz (#578) 1 kazmár gyökér (#205) 15 pirkit (#153) 1 din formázó minta (#301) 15 madártoll (#112) 6 lótuszvirág (#447) 16 rókafarok (#124) 12 remák szív (#264) 16 kaktuszbogyó (#429) 16 fokhagyma (#403) 2 lajhár csont (#236) 12 szárnyas hernyó (#69) 1 karbin plazma (#199) 10 púderkő (#119) 4 xirnox szív (#213) 1 kék orchidea (#68) 1 cru formázó minta (#300) 10 szvó-ektoplazma (#151) 3 amniosz (#203) 1 moa jádekő (#382) 1 moa rubin (#379) 32 gyöngymangó (#135) Összsúly: 141.56 kg megterheltség: 96 %