TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2002. ápr. 11. 9h:30'
EZ A 352. JÁTÉKHETED, 352. FORDULÓD
353. játékheted kezdete: ápr. 18.
A következő fordulódat legkorábban
a 353. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #1026
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 148

WIFTOHI EL DOHREN KALANDJAI



kf 477 kézbeveszed/felveszed a 477. tárgyat
A füledre akasztod a zafír fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 668.]

hu 338 123 224 hulladék: 338 123 224
Hulladék, ezért nem gyűjtesz királyi koronát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz göcsörtös bunkót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 668.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: királyi korona (125 ap), varkaudar lándzsa (15 ap), göcsörtös bunkó (32 ap), összesen 172 arany, 6 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 663.]

lm 10 6 16 mozogsz 10 6 16
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [12. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [11. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy pillanatra megállsz fülelni. [10. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [9. PONT.] Haladsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [8. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [7. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [6. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [7. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [8. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [9. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [10. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [11. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [12. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [15. PONT.] Elértél a felfelé vezető lépcső aljához. Felkukázol, majd lassan fellépkedsz. [16. PONT. --> 3. SZINT, 1. PONT.] [120 pontot használtál fel, van még 543.]

lm 5 905 6 mozogsz 5 905 6
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [2. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Az egyenes folyosó közepén vagy. [4. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót látsz. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő smaragd kulcs nyitja az ajtót. Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [5. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [6. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy nagy tölgyfaládát. Kiszúrod, hogy csapda van a ládán! Ügyesen eltávolítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő rézkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 10 a fiatalság itala. Gyorsan kiüríted a ládát. [32 pontot használtál fel, van még 511.]

lm 900 7 mozogsz 900 7
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [5. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [7. PONT.] [6 pontot használtál fel, van még 505.]

kpcs 3 7 kapcsoló 3
Hosszas kutatásba, vizsgálódásba kezdesz: valahol itt lennie kell egy titkos kallantyúnak! Sikerrel jársz! Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [20 pontot használtál fel, van még 485.]

lm 4 9 15 mozogsz 4 9 15
Folytatod az utat. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [8. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [9. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy bibircsók-óriás! Fegyvere egy bunkó. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 225 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] A bibircsók-óriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkót[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Egy gránitelementált pillantasz meg. Itt csata lesz.

Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 216 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] A gránitelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 1640 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy pszi elementál. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 204 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. A pszi elementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 560 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy jégelementál. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy fehér glóbusz varázst. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 217 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a jégelementál testét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (25 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fairlight botját. Marokra fogva a Fairlight botját ellenfeledre támadsz. Fairlight botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a jégelementál testét. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 160 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal csak érinted a jégelementál testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 48 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] A jégelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A jégelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4151 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy hegyi góliát. Fegyvere egy vasalt bunkó. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 208 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a hegyi góliát nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (4 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fairlight botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Fairlight botját a másikra rontasz. Fairlight botjával többször kegyetlenül megütöd a hegyi góliát oszlopos lábát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 148 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal csak érinted a hegyi góliát jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a hegyi góliát ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 14 aranyat. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vasalt bunkót. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy tűzelementál. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy védelem tűz ellen mágia... Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 155 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tűzelementál bal oldalát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tűzelementál testét. (3 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Harci kalapáccsal megpöccinted a tűzelementál bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] A tűzelementál Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 54 életpontot vesztettél. A tűzelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4179 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy ongóliantot veszel észre magad előtt. Fegyvere egy göcsörtös bunkó. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 218 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az ongóliant testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 gyöngymangó, egy fűszertartó, 29 arany és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 göcsörtös bunkót [göcsörtös bunkó ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP]. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy viharóriás! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Egy elektromos pajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 219 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 40 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a viharóriás bal lábát. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a viharóriás testét. (5 támadással 370 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a viharóriás oszlopos lábát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 39 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 88 aranyat. 7032 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Egy viharóriást veszel észre magad előtt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy elektromos pajzs mágia... Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 212 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 47 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás testét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a viharóriás testét. (5 támadással 362 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a viharóriás villámló testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A viharóriás egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 42 életpontot vesztettél. A viharóriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 87 aranyat. 7032 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 drakolder kulcsot. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [10. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [13. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [14. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy pszi elementál. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 216 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rádzuhogtat egy agykorbács pszit. Semmi hatás! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) A pszi elementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 560 tapasztalati pontot kaptál. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [15. PONT.] [21 pontot használtál fel, van még 464.]

kpcs 3 15 kapcsoló 3
Meg vagy róla győződve, hogy valahol a közelben egy kapcsolónak kell lennie, ezért kutatni kezdesz. Sikerrel jársz! Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [20 pontot használtál fel, van még 444.]

lm 13 12 17 mozogsz 13 12 17
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [14. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [13. PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [10. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [11. PONT.] Egy tűzelementál lakik itt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy védelem tűz ellen mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 167 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 23 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tűzelementál lángoló testét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a tűzelementál testét. (3 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Harci kalapáccsal meghorzsolod a tűzelementál fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 55 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] A tűzelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 73 életpontot vesztettél. A tűzelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4179 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [12. PONT.] Ez nem lehet igaz! Egy nekrofun trónt látsz. Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [11. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Kanyarodik a járat. [10. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [17. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy triklem drakolder. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 107 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Egy árnyéktűz varázslattal köszönt csatapartnered. Fairlight botja bíbor fénnyel felizzik, erőteret vonva köréd! Hihetetlen, de igaz - nem hatott rád az árnyéktűz! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. 198 életpontot vesztettél. Fairlight botja kékes fénnyel felizzik. Eljött az idő! Rámutatsz a drakolderre. Iszonyatos fájdalom hasít beléd, ahogy a bot elszívja életenergiádat (1 ÉP-re kerültél). Az életenergiát pusztító energiává transzformálva, irtózatos energianyaláb csapódik a drakolder testébe. Fülsiketítő visítás hallatszik, ahogy a drakolder teste szinté kettészakad! A felszabaduló mágikus energiáknak köszönhetően Fairlight botja apró darabokra robban, de még elég energiája van ahhoz, hogy védelmező energiaburkot vonjon köréd: így nem semmisülsz meg az elkövetkezendő percekben tomboló pokolban. Ahogy a füst elül, megpillantod a hatalmas testet magad előtt. Még mindig van benne élet! A szörny felnyöszörög: - Legyőztél, mert alábecsültelek. A testem ugyan újra manifesztálódhat, de ehhez még sok időnek kell eltelnie. Meghajolok előtted! Te vagy a leghatalmasabb kalandozó, akivel eddig találkoztam. - érzed istened elismerését [ha le akarod imádkozni a triklem drakolderes isteni küldetést, mostantól bármikor megteheted]. A szörny folytatja - Vidd a kincseimet, megérdemled őket! - ezzel kileheli lelkét. Vajon csak képzelted a gúnyt az öblös hangban? Mindegy, amit véghezvittél mindenképpen hihetetlen tett! (+3% halhatatlanság.) A triklem drakolder összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a kőkést, szereztél 1 drakolder szemet. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner viharóriás trófeát, és kinyersz egy alkalmas triklem drakolder trófeát. 100000 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 drakolder kulcsot. Némi kutatás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő drakolder kulcs nyitja a ládát. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-25 életerő.) Életpontod a kritikus érték alá zuhant. Ezért óvatosságod mostantól 5: Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Minden elsötétül előtted... Ez már bizonyosan a halál. [29 pontot használtál fel, van még 415.] Hirtelen valami hatalmas erő ragad a magasba. Ilyen lenne a halál? A földre huppanva, sokáig várod a fanfárok zenéjét. Aztán félve kinyitod a szemed. A jelek szerint még mindig élsz! Néhány percbe telik, amíg rájössz, hogy hogyan menekültél meg: a deus ex machina, amely nálad volt, mentette meg az életedet. A varázstárgy, mielőtt végleg eltűnt volna, még néhány sebedet is begyógyította... (+276 életerő.)

A teleportálás pillanata előtti térképed




ENCYCLOPEDIA FANTASIA

DRAKOLDER SZEM (478. TÁRGY)
"Leölve egy triklem drakoldert, kinyerheted nagy, guvadt, vizenyős szemét..." - hát ez mégiscsak nevetségesen hangzik! Hogy Ghalla egyik legnagyobb hatalmú, némely vidékeken kisebb istenként uralkodó, mágiától lüktető lényét csak úgy egy kalap alá venni a csontjáért, bőréért és hasonlókért leölt szerencsétlen szörnyekkel! No igen, a drakolder szem ezúttal nem egy átlag komponens, hanem a hihetetlen teljesítményedet (vagy egyszerűen csak szerencsédet) jelképező trófea.
ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT)
Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat.
ARMAGEDDON (218. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Az Armageddon irdatlan hatalmú varázslat, amely annak idején kiszabadulva Dornodon irányítása alól, felégette a világot. Most azonban már megfelelően nagy a papi hatalmad, hogy kordában tudd ezt a varázslatot tartani, és mivel nem rúnamágiaként, hanem istened ellenőrzése mellett használod, bizonyos lehetsz benne, hogy nem fog elszabadulni. Az Armageddon hatására egy koncentrált tűzoszlop csap le az égből, és szintenként 1D12 sebzést okozva, szinte szénné égeti a célpontot. Ezután a tűzoszlopot gyorsan megszünteted, nehogy tombolva elszabaduljon. Az Armageddon használata persze nem olcsó mulatság: elmondása 100 varázspontot és egy lótuszvirágot igényel. Tűzvarázslat, tehát a különböző, tűzvarázslatokat erősítő hatások ezt is tovább erősítik, viszont tökéletes védelmet nyújt ellene a védelem a tűztől.
A SASSZÁRNYAK TELJES MEGÉRTÉSE (28. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Ahogy közeledsz ahhoz a ponthoz, amelyhez a történelem folyamán csak néhány ősi, félisten hatalmú alakváltó jutott el, a megismerés félelmetes távlatai nyílnak meg előtted. Megismered a Túlélők Földjének a termomágikus háború által felborított gravitációs törvényeit, azokat, amelyek lehetetlenné tették eddig a 9. alakváltó képesség használatát. Mostantól képes vagy szabadon szárnyalni! Boldogan repülsz az égen, órákon keresztül szárnyalsz. Semmi kedved nincs visszatérni a halandók egyszerű kis világához! Végül amikor leszállsz, egyfajta magasztos érzés tölt el. Micsoda hihetetlen lehetőségei vannak egy alakváltónak! Milyen fantasztikus fejlődési irányok! Fejlődés... Eszedbe jut a kudarcot vallott kvatációs kísérlet. Vajon meddig fog érdekelni a kalandozás, a földhözkötöttek csip-csup ügyei, ha ilyen végtelen lehetőségeid vannak? Ráébredsz, hogy választanod kell: a szabad repülés, út egy új faj felé, vagy a régi életed, amely ugyan küzdelmekkel teli, de így legalább nem szakadsz el kalandozótársaidtól. Végül a kalandók, a halandóság izgalma mellett döntesz, és véglegesen lemondasz a Sasszárnyakról.

KARAKTERLAPOD


Zicho, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Fairlight személyes tanácsadója vagy. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 352. fordulód.

erő : 44(45)
iq : 42(43)
ügyesség : 44(45)
egészség : 42(44)
szerencse: 54(59)
tudatpont: 14/ 6
szint : 29
támadás : 31
védekezés: 73
életpont : 519/116
varázspt : 1376/961
pszi pont: 199/132
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 35 %
jellem:semleges
pénz : 2966 arany
halhatatlanság: 4%
magasság: 182 cm
testsúly: 72 kg
életkor: 43/ 58 év
tul.pont: 8
kép.pont: 25
EFejl: 60 TU

Eddig összesen 2552 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 160009 TP-t kaptál. Jelenleg 2649570 TP-d van. A következő szinthez még 350430 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 királynő, 10 élőholt, 1 vadász, 5 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos. A 337. fordulódban 5457 arany került a bankszámládra. 5866 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 8 ökölvívás: 3 szúrófegyverek: 25 vágófegyverek: 9 ütőfegyverek: 33 lőfegyverek: 15 dobófegyverek: 30 Felt. fegyverváltás: << vámpírtőr (300%) << Mjölborg kalapácsa (180%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-13.); bumeráng (14-21.); vas dobónyíl (22-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998-); Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


(01) rejtőzködés: 22 (02) nyomkövetés: 89 (03) lopás: 1 (04) mászás: 12 (05) csapdakészítés: 21 (06) csapdaészlelés: 9 (07) gyógyítás: 52 (08) titkosírás: 12 (09) felderítés: 25 (10) szörnyidomítás: 11 (11) teológia: 78 (12) taumaturgia: 97 (13) szerencsejáték: 6 (14) zene: 18 (15) szörnyismeret: 9 (16) pszi: 20 (17) zárnyitás: 2 (18) vadászat: 8 (19) bányászat: 15 (20) úszás: 5

*** Feltételes parancsaid:


A DEM 1 mező távolságra repítsen
mászol max. 100 pontért
*készítesz 312. tárgyat (borkonyó bibe) (max. 100 db-ot)
*készítesz 429. tárgyat (kaktuszbogyó) (max. 20 db-ot)
*készítesz 22. tárgyat (tüske) (max. 20 db-ot)
*készítesz 69. tárgyat (szárnyas hernyó) (max. 100 db-ot)
*készítesz 447. tárgyat (lótuszvirág) (max. 100 db-ot)
elfogod a 150. szörnyet a 219. csapdával
*készítesz 582. tárgyat (csalánvirág) (max. 100 db-ot)
*készítesz 578. tárgyat (ében toboz) (max. 100 db-ot)
*készítesz 562. tárgyat (bűvös shuriken) (max. 5 db-ot)
*készítesz 119. tárgyat (púderkő) (max. 10 db-ot)
*készítesz 17. tárgyat (szögletes kő) (max. 20 db-ot)
maradék tvp-dből 1. tulajdonságodat TF-eled


Felt. támadás: *trikornis (#104), *bávatag golombár (#165), *átokmurgattyú (#225), *adószedő (#234), *kputtyintó csalán (#247), *trikornis herceg (#261), *őrült varázsló (#255), *massza (#217), *csontváz lord (#177), *lidércúr (#252), *Noth szellem (#250) Barátságosság: Kerekkorsó Rendje (ált.) KT (#9136), Szeretet Vándorai (ELENIOS) KT (#9138), semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), (ismeretlen) (#395), (kalandozó) (#2807), Igaz Barátok (semleges) KT (#9141)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Vámpirizáció (#1 *8) Éber kakukk (#3 *6) Áldomás (#6 *5) Alkímia (#7 *7) Gondolatolvasás (#8 *9) Varázsfesték (#9 *4) Esőidézés (#11 *8) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10) Szaporítás (#15 *7) Kitartó ló (#19 *10) Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0) Jellemrejtés (#23 *10) Hadiszerencse II. (#24 *6) Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16) Harmadik szem (#27 *12) Csupasz izom (#28 *10) Méregfelhő (#37 *12) Védelem a tűz ellen (#38 *12) Kristálygömb (#54 *30) A lélek védelme (#57 *32) Azonnali gyógyítás (#58 *15) Puha ütés (#60 *18) Tűzeső (#61 *16) Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnycsábítás (#83 *14) Szörnyidézés (#84 *72) Vasszerevzet (#86 *8) Szopókőpusztítás (#88 *21) Villámsújtás (#89 *15) Agyburok (#90 *11) Rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *90) Erőpajzs III. (#127 *30) Mágiadagály (#132 *25) Tárgyészlelés (#135 *35) Szemmelverés (#137 *18) Alku (#139 *20) Földelem idézése (#144 *70) Mágikus ütés (#147 *18) Kreáció (#148 *12) Esszenciavédelem (#165 *15) Oltár teremtése (#167 *50) Isteni küldetés (#170 *40) Planetáris őrdémon (#172 *18) Szopókőírtás (#174 *10) Gömbvillám (#176 *20) Tárgyvédelem (#178 *14) Gyorsvarázslás (#179 *0) Agytaposás (#180 *12) Kényszerport (#183 *80) Esszenciavédelem II (#188 *15) Méregfelhő II. (#193 *18) Pörhemór köre (#205 *30) Kisebb kívánság (#208 *300) Armageddon (#218 *100)

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *5) Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8) Mágiatörés (#35 *10) Tompítás (#40 *8) Jégcsóva (#41 *15) Fehér glóbusz (#47 *13) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14) Láthatatlanság (#76 *15) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50) Varázsitalfőzés (#100 *30) Varázsvédelem II. (#108 *18) Felszínre ugrás (#109 *25) Varázslatfelejtés (#130 *20) Tűzgolyó (#155 *25) Tűzmágia (#157 *24) Familiáris idézése (#159 *40) Varázskő készítés (#160 *140) Varázsenergia (#161 *35) Hhaar burka II (#162 *14) Dimenzióugrás (#163 *55) Városi teleport II. (#181 *60) Varázsszem (#184 *9) Vízlégzés (#185 *15) Háló (#186 *24) Állatvédelem (#192 *25) Korlátlan teleport (#198 *100) A munka gyümölcse (#224 *10) Villámmágia (#227 *36) Kalmárszem (#228 *11)

Pszi hatások


Pszi-ernyő (#64 *6) Auratranszformáció (#65 *10) Pszi-regeneráció (#66 *12) Felejtés (#68 *5) Agyletapogatás (#70 *20) Szürkeállomány akt. (#71 *12) Mentális pajzs (#72 *9) Pszí fejlesztés (#73 *20) Molekulaátrendezés (#74 *20) Agykorbács (#97 *18) Pszí acéltorony (#98 *14) Tudatkutatás (#99 *20) Térképelemzés I. (#104 *50) Kontinuum-tágítás (#105 *60) Tudatrombolás (#111 *25) Pszí-gyűjtés (#112 *300) Pszí-ernyő II. (#113 *12)

Mágikus képességek


Tűzlehelet (#110 *0) Nagyobb tűzlehelet (#150 *0) Pszí-kő készítése (#151 *0)

Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 12 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 26 költség alatt; Feltételes varázslat-használat: 1. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 50 155 Védekező varázslat lista (var. szám): 108 47 51 40 98 38
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Jégcsóva (#41)adószedő (#234) Tűzeső (#61)Mnebolath (#237)
Méregfelhő II. (#193)nők (#999) Méregfelhő II. (#193)férfiak (#998)
Puha ütés (#60)kultúrmasztodon (#227) Villámcsapás (#50)csontváz lord (#177)
Háló (#186)lidércúr (#252) Háló (#186)Noth szellem (#250)
Tűzgolyó (#155)jégelementál (#277) Tompítás (#40)csontváz lord (#177)
Védelem a tűz ellen (#38)kis quwarg isten (#213) Tompítás (#40)bávatag golombár (#165)
Tompítás (#40)tguarkhan (#212) Elektromos pajzs (#51)élőholt ősmágus (#179)
Elektromos pajzs (#51)semlegesek (#989) Védelem a tűz ellen (#38)gonoszok (#988)
Védelem a tűz ellen (#38)jók (#990) Védelem a tűz ellen (#38)Orkhan Thai (#238)
Tompítás (#40)éjkornis (#228) Fehér glóbusz (#47)Mnebolath (#237)
Tompítás (#40)adószedő (#234) Tompítás (#40)őrült varázsló (#255)
Védelem a tűz ellen (#38)notermanthi (#257)

Elfogott szörnyeid


sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes; tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: éhes; Rughar familiárisa (#245) státusz: OK;

Isteni küldetéseid


1.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! 2.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! 3.) A mágusok igazi ellenségei Chara-din fattyai. Végezz egy csapattal!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)



Páncélok és pajzsok

1 mászókarom (#78) 1 vascarai csizma (#370) 2*Rhatt páncélja (#458) 1*Urgod kesztyűje (#462) 1*lidérckorona (#531) 1 Morgan sipkája (#466) 1 kvazár kesztyű (#445) $1*zafír erőöv ($397) 2*mágusköpeny (#453) 1*törpe bakancs (#475)


Fegyverek és lövedékek

1 bumeráng (#249) 1*fúvócső (#20) 1 vasalt bunkó (#181) 16 tolmokov-koktél (#351) 1 Mjölborg kalapácsa (#523) 1*harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 1 tyrex bunkó (#421) 1 vámpírtőr (#364) 2 esszenciakristály (#350) 5 vashegyű nyíl (#176) 1 kőkés (#6) 20*tüske (#22) 20 szögletes kő (#17) 2 ezüsttollú nyíl (#363) 10 vas dobónyíl (#189) 1 agyartőr (#420) 2*Pusztítás Botja (#316) 7 nyílvessző (#108) 10 kerek kő (#19) 4 bogyógránát (#430)


Ékszerek és egyéb csecsebecsék

2 villám szimbólum (#145) 6 mópat token (#585) 1 koponya szimbólum (#139) $1*roxati üvegszem ($443) 1*Ovgun nyaklánca (#615) 2 angyalok gyűrűje (#529) 1*Rughar gyűrűje (#518) 1*zafír fülbevaló (#477) $1*smaragd védőgyűrű ($223) $1*arany papi karkötő ($309) 1*szerencsetalizmán (#366) $1*umbatari karkötő ($278)


Eszközök, használati tárgyak, készletek

9 manakristály (#500) 1 távcső (#42) 2 kholden kulcs (#470) 4 norgat kulcs (#471) 10 aranytű (#272) 1 aranytermő ládikó (#504) 1 szeksztáns (#32) 1 mászókampó (#165) 1 furulya (#233) 46 gyógykenőcs (#313) 14 csontkulcs (#74) 1 acéltű (#334) 1 kulcskarika (#648) 1 dizen kulcs (#472) 15 a fiatalság itala (#473) 1 ásó (#34) 1 nagy aranykulcs (#246) 26 varázskő (#305) 5 kaja (#2) 4+pukkanó tűcsapda (#336) 1 drakolder kulcs (#524) 8+deus ex machina (#1) 2 Morgan szilánkja (#508) 1 moa katalizátor (#386) $4 sötét tekercs ($535) 2 márványkulcs (#245) 2 pszi kő (#248)


Löttyök és porok, tartóstul

2 kavadu iszák (#25) [ üres ] (Kapacitás: 20, fér még: 20) 2 huhogó bibe (#332) [ üres ] (Kapacitás: 24, fér még: 24) 8 zöld üveg (#82) [ bennük 124 csepp ragasztó (#83) ] (Kapacitás: 160, fér még: 36) 4 uzbány csőr (#169) [ üres ] (Kapacitás: 48, fér még: 48) 8 fűszertartó (#210) [ bennük 7 csepp sáfránypor (#211) ] (Kapacitás: 40, fér még: 33) 14 sullár hólyag (#168) [ bennük 178 csepp spiritusz (#170) ] (Kapacitás: 280, fér még: 102) 4 vizestömlő (#3) [ bennük 78 korty víz (#27) ] (Kapacitás: 80, fér még: 2) 4 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] (Kapacitás: 40, fér még: 40) 2 szent kehely (#257) [ bennük 15 csepp isteni könnycsepp (#260) ] (Kapacitás: 20, fér még: 5)


Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

1 eknozol (#540) 53 varányszem (#30) 40 ovimon-bogyó (#207) 36 csalánvirág (#582) 7 halcsont (#390) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 10 smirglilevél (#29) 11 purifikátor háj (#269) 2 bev formázó minta (#299) 18 ezüstdarab (#326) 3 tükör (#43) 1 moa burát (#384) 20 sallank karom (#128) 6+főnixtoll (#563) 2 mutáns csont (#331) 3 praglonc hártya (#215) 2 lélekesszencia (#619) 9 ében toboz (#578) 1 kazmár gyökér (#205) 5 pirkit (#153) 1 din formázó minta (#301) 14 madártoll (#112) 6 lótuszvirág (#447) 2 gyíkfű (#201) 16 rókafarok (#124) 12 remák szív (#264) 14 kaktuszbogyó (#429) 8 Eldereth szilánk (#512) 16 fokhagyma (#403) 2 lajhár csont (#236) 12 szárnyas hernyó (#69) 10 púderkő (#119) 4 xirnox szív (#213) 1 kék orchidea (#68) 1 cru formázó minta (#300) 10 szvó-ektoplazma (#151) 2 moa jádekő (#382) 1 moa rubin (#379) 36 gyöngymangó (#135)

Összsúly: 146.18 kg megterheltség: 97 %