TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2002. ápr. 30. 11h:58'
EZ A 356. JÁTÉKHETED, 354. FORDULÓD
357. játékheted kezdete: máj. 9.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1026
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 513
Extra forduló: 1

WIFTOHI EL DOHREN KALANDJAI




be 94 bemész a 94. titkos labirintusba
Alaposan felméred a terepet, majd hozzálátsz a kutatáshoz. Eredménnyel! Megvan a bejárat. A járatban sötét félhomály van. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 383.]

lm 900 15 18 mozogsz 900 15 18
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [2. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [15. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [16. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [18. PONT.] [12 pontot használtál fel, van még 371.]

lm 20 16 9 mozogsz 20 16 9
Belépsz a térképen is jelölt szobába. [19. PONT.] Hopp, it lehet eggyel feljebb menni! A lépcső nem túl bizalomgerjesztő, de azért felmászol rajta - és lám, baj nélkül! [20. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [2. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [3. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy pillanatra megállsz fülelni. [4. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [5. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy pillanatra megállsz fülelni. [6. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [7. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Kanyarodik a járat. [8. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [9. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [10. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [11. PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A folyosó kanyarodik. [12. PONT.] Továbbmész. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [15. PONT.] Ahogy továbbmész, megpillantod a felfelé vezető lépcsőt. Kis habozás után felmész rajta - és már a következő szinten vagy! [16. PONT. --> 3. SZINT, 1. PONT.] Folytatod az utat. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [2. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. [13. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [17. PONT.] Némi kutatás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-25 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 Morgan pálcája (ld. enc.), 4 tudás gyöngye, 1 mágusölő, 1 nehéz harci kesztyű (ld. enc.), 1 moa töltő (ld. enc.), 1 Luthius karkötője (ld. enc.) és 1200 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. Összefutsz Vasverő Dániellel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy gyémántsisakot, egy roxati üvegszemet, egy Ovgun nyakláncát, egy zafír fülbevalót, egy Tharr Keresztjét, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy arany papi karkötőt, egy zafír erőövet, egy törpe bakancsot, egy Urgod kesztyűjét, egy regeneráló gyűrűt és egy mágusköpenyt visel. Felszerelését egy élőholt ősmágus trófea, egy triklem drakolder trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy Zombilapítót tart. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: kék orchidea, két kard szimbólum, lant, ezüsttollú nyíl, madártoll, varázskő, amniosz. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Hohó! Örömmel látod, hogy eggyel kevesebb szopókő van nálad. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót látsz. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő drakolder kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [9. PONT.] Összefutsz Trebor Yascorabbal. Ilyen agyarat humanoid szájában még nem láttál. Raia főpapja. Egy nap szimbólumot, egy zafír erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy mithril kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy Rughar gyűrűjét, egy törpe bakancsot, egy optiri agysisakot, egy mágusköpenyt, egy Rhatt páncélját és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy élőholt ősmágus trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy viharóriás trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: mindent átható csapatszellem. Jobb kezében egy Raia pallosát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Málhásállata egy sivatagi doareg. Tisztán érzed auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: spiritusz, szöges bunkó, pszi kő, ezüstdarab, pirkit, nagy bronzkulcs. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. [57 pontot használtál fel, van még 314.]

lm 905 17 900 mozogsz 905 17 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [17. PONT.] Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [8 pontot használtál fel, van még 306.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-31 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] [2 pontot használtál fel, van még 304.]

ENCYCLOPEDIA FANTASIA

VADÁSZAT (209. VARÁZSLAT)
A hozzád hasonló, iszonyatos hatalmú kalandozó fejlődéséhez megfelelő számú kihívással is kell szembenéznie. Ebben segít a vadászat. Mint tudjuk, minden egyes mezőn tömegével nyüzsögnek a szörnyek, csak nem biztos, hogy találkozol velük. A vadászat viszont mindig elvezet egy szörnyhöz: tehát a varázslat eredményeképpen minden egyes lépésnél biztosan fogsz szörnnyel találkozni! A vadászat anyagi komponense egy nyílvessző, elmondása 40 varázspontot igényel. És sajnos van egy hátránya is: a koncentrált nekromancia (ilyen a csatamezőkön található) kioltja! Ha tehát kikutatsz egy csatamezőt (ha csak rálépsz, akkor nem) akkor a vadászat megszűnik, és a kör hátralevő részében már nem is tudod elmondani, a rádtapadó nekromantikus lepedék miatt.
MORGAN PÁLCÁJA (503. TÁRGY)
Morgan pálcája egy fekete kőből készült, kb. kar hosszúságú rúd, melynek végén egy obszidián gömb pihen. Ez a hihetetlen hatalmú varázstárgy számos speciális képességgel bír, amelyek legtöbbjének használatához több évszázada praktizáló ősmágusnak, de legalábbis a mágiában járatos ősöreg Thargodannak kell lenned. Az egyszerű halandók számára sem teljesen használhatatlan azért a pálca. Ha egy harc végeztével életerőd menekülés% alá zuhan, automatikusan maxba gyógyítod magad 3 max. életerő elköltésével, ha a beállított menekülés%-od 1-re végződik (pl. 31%, 41% stb.)
NEHÉZ HARCI KESZTYŰ (464. TÁRGY)
A nehéz harci kesztyű a zangrozi fegyverkovácsok titkos alkotása, készítésének módját még senkinek sem sikerült megszereznie. A nehéz harci kesztyű 7-el növeli a védettségedet, kettővel az erődet, és a végéből kiálló hegyes karmok miatt ad +4 sebzést pusztakezes harcban, viszont nehézkessége miatt csökkenti szerencsédet eggyel és támadásodat kettővel. A nehéz harci kesztyűt nem használhatod 18. szint alatt.
MOA TÖLTŐ (525. TÁRGY)
Egy ősi relikvia a moa időkből, egy kézbe fogható, komplex szerkezet. Oldalán egy gombot látsz, mire megszólal egy hang, számodra érthetően! "A gránátlövedékek készítéséhez helyezze a ramit követ és a pirkitet a felső töltőcsőbe, majd nyomja meg a zöld gombot." Ijedten hátraugrasz. Mi van? Micsoda ördögi masina ez?
LUTHIUS KARKÖTKŐJE (527. TÁRGY)
A legendák szerint Luthius mágikus karkötőjének köszönhette, hogy mindig tapasztaltabb, mindentudóbb volt kalandozótársainál. Bizony, ha Luthius karkötőjét viseled, minden alkalommal, amikor tapasztalati pontot kapsz, 8%-al többet kapsz! És ha ez még nem lenne elég, állítólag több karkötő hatása is összeadódik, de hogy mennyi a maximális hatásfok, arról nem szól a fáma. A karkötőnek csak egy kellemetlen tulajdonsága van: igencsak nehéz tőle megszabadulni.
TŰZÚR CSIZMÁJA (533. TÁRGY)
Ezt a puha, de nagyon ellenálló bőrből készült csizmát eredetileg a vezető tűzmágusok számára készítették. Amellett, hogy nyolccal megnöveli a védettségedet, +8-at ad taumatugia szakértelmedhez, és tűzvarázslataid szintenként eggyel többet sebeznek, amíg viseled. Vigyázz azonban, ha 25.-nél alacsonyabb szintű vagy, amikor felöltöd a csizmát, nyomban elégsz (ezért inkább ilyenkor fel sem veszed).

KARAKTERLAPOD


Zicho, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Fairlight személyes tanácsadója vagy. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 354. fordulód.

erő : 45(46)
iq : 42(43)
ügyesség : 44
egészség : 42(44)
szerencse: 54(59)
tudatpont: 21/ 15
szint : 29
támadás : 31
védekezés: 79
életpont : 520/616
varázspt : 1394/337
pszi pont: 196/108
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 35 %
jellem:semleges
pénz : 3748 arany
halhatatlanság: 4%
magasság: 182 cm
testsúly: 72 kg
életkor: 43/ 50 év
tul.pont: 1
kép.pont: 25
EFejl: 60 TU

Eddig összesen 2566 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 29310 TP-t kaptál. Jelenleg 2687099 TP-d van. A következő szinthez még 312901 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 királynő, 10 élőholt, 1 vadász, 5 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos. A 354. fordulódban 11420 arany került a bankszámládra. 11420 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 8 ökölvívás: 3 szúrófegyverek: 25 vágófegyverek: 9 ütőfegyverek: 33 lőfegyverek: 15 dobófegyverek: 30 Felt. fegyverváltás: << vámpírtőr (300%) << Mjölborg kalapácsa (180%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-13.); bumeráng (14-21.); vas dobónyíl (22-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


(01) rejtőzködés: 22 (02) nyomkövetés: 89 (03) lopás: 1 (04) mászás: 12 (05) csapdakészítés: 21 (06) csapdaészlelés: 9 (07) gyógyítás: 52 (08) titkosírás: 12 (09) felderítés: 25 (10) szörnyidomítás: 11 (11) teológia: 79 (12) taumaturgia: 106 (13) szerencsejáték: 6 (14) versengés: 1 (15) zene: 18 (16) szörnyismeret: 9 (17) pszi: 20 (18) zárnyitás: 2 (19) vadászat: 9 (20) bányászat: 15 (21) úszás: 5

*** Feltételes parancsaid:


A DEM 1 mező távolságra repítsen
mászol max. 100 pontért
*készítesz 312. tárgyat (borkonyó bibe) (max. 100 db-ot)
*készítesz 429. tárgyat (kaktuszbogyó) (max. 20 db-ot)
*készítesz 22. tárgyat (tüske) (max. 20 db-ot)
*készítesz 69. tárgyat (szárnyas hernyó) (max. 100 db-ot)
*készítesz 447. tárgyat (lótuszvirág) (max. 100 db-ot)
elfogod a 150. szörnyet a 219. csapdával
*készítesz 582. tárgyat (csalánvirág) (max. 100 db-ot)
*készítesz 578. tárgyat (ében toboz) (max. 100 db-ot)
*készítesz 562. tárgyat (bűvös shuriken) (max. 5 db-ot)
*készítesz 119. tárgyat (púderkő) (max. 10 db-ot)
*készítesz 17. tárgyat (szögletes kő) (max. 20 db-ot)
cirkusz 19
maradék tvp-dből 1. tulajdonságodat TF-eled


Felt. támadás: *trikornis (#104), *bávatag golombár (#165), *átokmurgattyú (#225), *adószedő (#234), *kputtyintó csalán (#247), *trikornis herceg (#261), *őrült varázsló (#255), *massza (#217), *csontváz lord (#177), *lidércúr (#252), *Noth szellem (#250), *Raia Szent Lovagja (#239), *őrjárat (#274) Barátságosság: Kerekkorsó Rendje (ált.) KT (#9136), Szeretet Vándorai (ELENIOS) KT (#9138), semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), (ismeretlen) (#395), (kalandozó) (#2807), Igaz Barátok (semleges) KT (#9141)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Vámpirizáció (#1 *8) Éber kakukk (#3 *6) Áldomás (#6 *5) Alkímia (#7 *7) Gondolatolvasás (#8 *9) Varázsfesték (#9 *4) Esőidézés (#11 *8) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10) Szaporítás (#15 *7) Kitartó ló (#19 *10) Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0) Jellemrejtés (#23 *10) Hadiszerencse II. (#24 *6) Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16) Harmadik szem (#27 *12) Csupasz izom (#28 *10) Méregfelhő (#37 *12) Védelem a tűz ellen (#38 *12) Kristálygömb (#54 *30) A lélek védelme (#57 *32) Azonnali gyógyítás (#58 *15) Puha ütés (#60 *18) Tűzeső (#61 *16) Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnycsábítás (#83 *14) Szörnyidézés (#84 *72) Vasszerevzet (#86 *8) Szopókőpusztítás (#88 *21) Villámsújtás (#89 *15) Agyburok (#90 *11) Rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *90) Erőpajzs III. (#127 *30) Mágiadagály (#132 *25) Tárgyészlelés (#135 *35) Szemmelverés (#137 *18) Alku (#139 *20) Földelem idézése (#144 *70) Mágikus ütés (#147 *18) Kreáció (#148 *12) Esszenciavédelem (#165 *15) Oltár teremtése (#167 *50) Isteni küldetés (#170 *40) Planetáris őrdémon (#172 *18) Szopókőírtás (#174 *10) Gömbvillám (#176 *20) Tárgyvédelem (#178 *14) Gyorsvarázslás (#179 *0) Agytaposás (#180 *12) Kényszerport (#183 *80) Esszenciavédelem II (#188 *15) Méregfelhő II. (#193 *18) Pörhemór köre (#205 *30) Kisebb kívánság (#208 *300) Vadászat (#209 *40) Armageddon (#218 *100)

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *5) Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8) Mágiatörés (#35 *10) Tompítás (#40 *8) Jégcsóva (#41 *15) Fehér glóbusz (#47 *13) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14) Láthatatlanság (#76 *15) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50) Varázsitalfőzés (#100 *30) Varázsvédelem II. (#108 *18) Felszínre ugrás (#109 *25) Varázslatfelejtés (#130 *20) Tűzgolyó (#155 *25) Tűzmágia (#157 *24) Familiáris idézése (#159 *40) Varázskő készítés (#160 *140) Varázsenergia (#161 *35) Hhaar burka II (#162 *14) Dimenzióugrás (#163 *55) Városi teleport II. (#181 *60) Varázsszem (#184 *9) Vízlégzés (#185 *15) Háló (#186 *24) Állatvédelem (#192 *25) Korlátlan teleport (#198 *100) A munka gyümölcse (#224 *10) Villámmágia (#227 *36) Kalmárszem (#228 *11)

Pszi hatások


Pszi-ernyő (#64 *6) Auratranszformáció (#65 *10) Pszi-regeneráció (#66 *12) Felejtés (#68 *5) Agyletapogatás (#70 *20) Szürkeállomány akt. (#71 *12) Mentális pajzs (#72 *9) Pszí fejlesztés (#73 *20) Molekulaátrendezés (#74 *20) Agykorbács (#97 *18) Pszí acéltorony (#98 *14) Tudatkutatás (#99 *20) Térképelemzés I. (#104 *50) Kontinuum-tágítás (#105 *60) Tudatrombolás (#111 *25) Pszí-gyűjtés (#112 *300) Pszí-ernyő II. (#113 *12)

Mágikus képességek


Tűzlehelet (#110 *0) Nagyobb tűzlehelet (#150 *0) Pszí-kő készítése (#151 *0)

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


vámpirizáció villámmágia tűzmágia varázsszem szemmelverés agyburok varázsenergia Feltételes varázslat-használat: 1. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 89 Védekező varázslat lista (var. szám): 108 47 51 40 98 38
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Armageddon (#218)nők (#999) Armageddon (#218)férfiak (#998)
Háló (#186)Noth szellem (#250) Agytaposás (#180)őrjárat (#274)
Tompítás (#40)őrült varázsló (#255)

Elfogott szörnyeid


sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK; tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK; Rughar familiárisa (#245) státusz: OK;

Isteni küldetéseid


1.) Emlékszel a hegyi rákos feladatra? Milyen nehéz volt! Most húsz rákpáncélt kell áldoznod. 2.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! 3.) A mágusok igazi ellenségei Chara-din fattyai. Végezz egy csapattal!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)



Páncélok és pajzsok

1 mászókarom (#78) 1*tűzúr csizmája (#533) 1 nehéz harci kesztyű (#464 1*Rhatt páncélja (#458) 1*Urgod kesztyűje (#462) 1*lidérckorona (#531) $1*zafír erőöv ($397) 1*mágusköpeny (#453) 1 törpe bakancs (#475)


Fegyverek és lövedékek

1 bumeráng (#249) 1*fúvócső (#20) 16 tolmokov-koktél (#351) 1 Mjölborg kalapácsa (#523) 1*harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 1 mágusölő (#422) 2 esszenciakristály (#350) 1 kőkés (#6) 16*tüske (#22) 20 szögletes kő (#17) 10 vas dobónyíl (#189) 1*Pusztítás Botja (#316) 7 nyílvessző (#108) 9 kerek kő (#19) 4 bogyógránát (#430)


Ékszerek és egyéb csecsebecsék

2 villám szimbólum (#145) 6 mópat token (#585) 1 koponya szimbólum (#139) $1*roxati üvegszem ($443) 1*Ovgun nyaklánca (#615) 2 angyalok gyűrűje (#529) 1*Rughar gyűrűje (#518) 1*zafír fülbevaló (#477) 1*Luthius karkötője (#527) $1*smaragd védőgyűrű ($223) $1*arany papi karkötő ($309) 1*szerencsetalizmán (#366) $1 umbatari karkötő ($278)


Eszközök, használati tárgyak, készletek

1 távcső (#42) 2 kholden kulcs (#470) 1 Morgan pálcája (#503) 4 norgat kulcs (#471) 3 tudás gyöngye (#522) 1 aranytermő ládikó (#504) 1 szeksztáns (#32) 1 mászókampó (#165) 1 furulya (#233) 19 gyógykenőcs (#313) 14 csontkulcs (#74) 1 acéltű (#334) 1 kulcskarika (#648) 1 dizen kulcs (#472) 10 a fiatalság itala (#473) 1 ásó (#34) 1 nagy aranykulcs (#246) 1 moa töltő (#525) 26 varázskő (#305) 10 kaja (#2) 4+pukkanó tűcsapda (#336) 2 kristályfolyadék (#449) 8+deus ex machina (#1) 2 Morgan szilánkja (#508) 1 moa katalizátor (#386) $4 sötét tekercs ($535) 2 márványkulcs (#245) 2 pszi kő (#248)


Löttyök és porok, tartóstul

2 kavadu iszák (#25) [ üres ] (Kapacitás: 20, fér még: 20) 2 huhogó bibe (#332) [ üres ] (Kapacitás: 24, fér még: 24) 8 zöld üveg (#82) [ bennük 136 csepp ragasztó (#83) ] (Kapacitás: 160, fér még: 24) 4 uzbány csőr (#169) [ üres ] (Kapacitás: 48, fér még: 48) 8 fűszertartó (#210) [ bennük 23 csepp sáfránypor (#211) ] (Kapacitás: 40, fér még: 17) 14 sullár hólyag (#168) [ bennük 228 csepp spiritusz (#170) ] (Kapacitás: 280, fér még: 52) 4 vizestömlő (#3) [ bennük 37 korty víz (#27) ] (Kapacitás: 80, fér még: 43) 4 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] (Kapacitás: 40, fér még: 40) 2 szent kehely (#257) [ bennük 17 csepp isteni könnycsepp (#260) ] (Kapacitás: 20, fér még: 3)


Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

1 eknozol (#540) 51 varányszem (#30) 40 ovimon-bogyó (#207) 36 csalánvirág (#582) 7 halcsont (#390) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 10 smirglilevél (#29) 14 purifikátor háj (#269) 2 bev formázó minta (#299) 18 ezüstdarab (#326) 3 tükör (#43) 1 moa burát (#384) 20 sallank karom (#128) 6+főnixtoll (#563) 7 mutáns csont (#331) 9 ében toboz (#578) 1 kazmár gyökér (#205) 5 pirkit (#153) 1 din formázó minta (#301) 13 madártoll (#112) 6 lótuszvirág (#447) 2 gyíkfű (#201) 16 rókafarok (#124) 12 kaktuszbogyó (#429) 13 fokhagyma (#403) 2 lajhár csont (#236) 12 szárnyas hernyó (#69) 7 púderkő (#119) 1 kék orchidea (#68) 1 cru formázó minta (#300) 10 szvó-ektoplazma (#151) 1 moa rubin (#379) 41 gyöngymangó (#135)

Összsúly: 112.28 kg megterheltség: 73 %