TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2002. máj. 2. 9h:48'
EZ A 357. JÁTÉKHETED, 355. FORDULÓD
358. játékheted kezdete: máj. 9.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1026
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 423

WIFTOHI EL DOHREN KALANDJAI



be 95 bemész a 95. titkos labirintusba
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. Bepillantasz: teljes a sötétség. Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Istenedhez imádkozva, szemedet a sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot használtál fel, van még 266.]

fgy 70 10 1 felt. gyógyítás 70 10
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 266.] Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +86 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 266.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

lm 2 mozogsz 2
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [2. PONT.] Egy zombi mestert veszel észre magad előtt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 220 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi mester testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester bal oldalát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Harci kalapáccsal meghorzsolod a zombi mester testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Karmait felemelve, a zombi mester meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-9 varázspont.) A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1958 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] [3 pontot használtál fel, van még 263.]

v 205 2 elmormolod a 205. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a Pörhemór köre varázslatot! Elhelyezed Pörhemór körét. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+4% teo] [5 pontot használtál fel, van még 258.]

lm 34 35 36 mozogsz 34 35 36
Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [30. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. [33. PONT.] Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Egy kis szobába érkezel. [34. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy őrült varázsló. Fegyvere egy bot. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 214 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az őrült varázsló testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 púderkő és egy fokhagyma. 2181 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [35. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 3 mutáns csont. Felpakolsz. Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [36. PONT.] Megbotlasz valamiben: 1 lapockacsont és 1 ezüsttollú nyíl. Felpakolsz. [15 pontot használtál fel, van még 243.]

lm 43 905 44 mozogsz 43 905 44
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [38. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi mester. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 219 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütöd a zombi mester jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1958 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kholden kulcsot. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [39. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Innen csak egy út van: előre! [40. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [43. PONT.] Egy ősdentort pillantasz meg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] A másik mormol valamit: egy védelem tűz ellen varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy gömbvillám varázslat. 189 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az ősdentor ragyás testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod az ősdentor ragyás testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod az ősdentor ragyás testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Harci kalapáccsal megpöccinted az ősdentor fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az ősdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 3672 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [42. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [44. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [28 pontot használtál fel, van még 215.]

lm 900 45 49 mozogsz 900 45 49
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Haladsz az ellenséges labirintusban. Kanyarodik a járat. [42. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekifeszülsz, és minden erődet összegyűjtve benyomod az ajtót. Az út végetér - egy zsákutca! [45. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-11 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 árnyékkulcs (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [42. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [40. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [39. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [46. PONT.] Egy ősdentort veszel észre magad előtt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy védelem tűz ellen mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy gömbvillám. 209 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Ellenfeled könnyedén félreüti! Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor bal vállát. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az ősdentor ragyás testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod az ősdentor jobb lábát. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az ősdentor bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A seb azonnal beforr! Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> 35 arany, -2 ÉP] 3672 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [47. PONT.] Csodás dolgot pillantasz meg: egy nekrofun trón! Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [48. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. 8 nyílvessző talált el. 62 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett. Bátran haladsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Egy nagyobb terembe érkezel. [49. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy molgan. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy gömbvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 189 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a molgan bal lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 manakristályt. 2683 tapasztalati pontot kaptál. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kis aranykulcs nyitja a ládát. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-31 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 dizen kulcs, 1 galachmit és 3 gyógykenőcs. Gyorsan kiüríted a ládát. [27 pontot használtál fel, van még 188.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleporálsz a körre! (2. ref. pontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 188.]

lm 12 13 16 mozogsz 12 13 16
Mész tovább, előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [10. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy régi, rozsdás ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [12. PONT.] Megbotlasz valamiben: 1 kholden kulcs. Felpakolsz. Továbbsuhansz a folyosón. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [10. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [13. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy őrült varázsló. Fegyvere egy bot. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 208 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Egy tűzvihar varázslatot dob rád a másik. 58 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 53 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az őrült varázsló testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 7 spiritusz és 8 madártoll. 2181 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +117 életerő.) Továbbsuhansz a folyosón. [15. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Egy kis szobába érkezel. [16. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy varkaudar varázsló! Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 227 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 42 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 2030 tapasztalati pontot kaptál. Ezért méltán várhatsz dícséretet istenedtől. [18 pontot használtál fel, van még 170.]


KARAKTERLAPOD


Zicho, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Fairlight személyes tanácsadója vagy. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 355. fordulód.

erő : 45(46)
iq : 42(43)
ügyesség : 45
egészség : 42(44)
szerencse: 54(59)
tudatpont: 21/ 20
szint : 29
támadás : 31
védekezés: 73
életpont : 522/447
varázspt : 1418/1282
pszi pont: 196/113
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 35 %
jellem:semleges
pénz : 3517 arany
halhatatlanság: 4%
magasság: 182 cm
testsúly: 72 kg
életkor: 43/ 50 év
tul.pont: 1
kép.pont: 25
EFejl: 60 TU

Eddig összesen 2582 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 41452 TP-t kaptál. Jelenleg 2728551 TP-d van. A következő szinthez még 271449 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 királynő, 10 élőholt, 1 vadász, 5 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos. A 354. fordulódban 11420 arany került a bankszámládra. 11477 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 8 ökölvívás: 3 szúrófegyverek: 25 vágófegyverek: 9 ütőfegyverek: 33 lőfegyverek: 15 dobófegyverek: 30 Felt. fegyverváltás: << Mjölborg kalapácsa (180%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-13.); bumeráng (14-21.); vas dobónyíl (22-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


(01) rejtőzködés: 23 (02) nyomkövetés: 90 (03) lopás: 1 (04) mászás: 12 (05) csapdakészítés: 21 (06) csapdaészlelés: 10 (07) gyógyítás: 52 (08) titkosírás: 12 (09) felderítés: 25 (10) szörnyidomítás: 11 (11) teológia: 80 (12) taumaturgia: 98 (13) szerencsejáték: 6 (14) versengés: 1 (15) zene: 18 (16) szörnyismeret: 9 (17) pszi: 20 (18) zárnyitás: 2 (19) vadászat: 9 (20) bányászat: 15 (21) úszás: 5

*** Feltételes parancsaid:


A DEM 1 mező távolságra repítsen
mászol max. 100 pontért
*készítesz 312. tárgyat (borkonyó bibe) (max. 100 db-ot)
*készítesz 429. tárgyat (kaktuszbogyó) (max. 20 db-ot)
*készítesz 22. tárgyat (tüske) (max. 20 db-ot)
*készítesz 447. tárgyat (lótuszvirág) (max. 100 db-ot)
elfogod a 150. szörnyet a 219. csapdával
*készítesz 582. tárgyat (csalánvirág) (max. 100 db-ot)
*készítesz 578. tárgyat (ében toboz) (max. 100 db-ot)
*készítesz 562. tárgyat (bűvös shuriken) (max. 5 db-ot)
*készítesz 119. tárgyat (púderkő) (max. 10 db-ot)
*készítesz 17. tárgyat (szögletes kő) (max. 20 db-ot)
cirkusz 19
gyógyítasz 70 % életerő alatt, 10 pontért max. 1 alkalommal
maradék tvp-dből 1. tulajdonságodat TF-eled


Felt. támadás: *trikornis (#104), *bávatag golombár (#165), *átokmurgattyú (#225), *adószedő (#234), *kputtyintó csalán (#247), *trikornis herceg (#261), *őrült varázsló (#255), *massza (#217), *csontváz lord (#177), *lidércúr (#252), *Noth szellem (#250), *Raia Szent Lovagja (#239), *őrjárat (#274) Barátságosság: Kerekkorsó Rendje (ált.) KT (#9136), Szeretet Vándorai (ELENIOS) KT (#9138), semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), (ismeretlen) (#395), (kalandozó) (#2807), Igaz Barátok (semleges) KT (#9141)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Vámpirizáció (#1 *8) Éber kakukk (#3 *6) Áldomás (#6 *5) Alkímia (#7 *7) Gondolatolvasás (#8 *9) Varázsfesték (#9 *4) Esőidézés (#11 *8) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10) Szaporítás (#15 *7) Kitartó ló (#19 *10) Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0) Jellemrejtés (#23 *10) Hadiszerencse II. (#24 *6) Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16) Harmadik szem (#27 *12) Csupasz izom (#28 *10) Méregfelhő (#37 *12) Védelem a tűz ellen (#38 *12) Kristálygömb (#54 *30) A lélek védelme (#57 *32) Azonnali gyógyítás (#58 *15) Puha ütés (#60 *18) Tűzeső (#61 *16) Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnycsábítás (#83 *14) Szörnyidézés (#84 *72) Vasszerevzet (#86 *8) Szopókőpusztítás (#88 *21) Villámsújtás (#89 *15) Agyburok (#90 *11) Rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *90) Erőpajzs III. (#127 *30) Mágiadagály (#132 *25) Tárgyészlelés (#135 *35) Szemmelverés (#137 *18) Alku (#139 *20) Földelem idézése (#144 *70) Mágikus ütés (#147 *18) Kreáció (#148 *12) Esszenciavédelem (#165 *15) Oltár teremtése (#167 *50) Isteni küldetés (#170 *40) Planetáris őrdémon (#172 *18) Szopókőírtás (#174 *10) Gömbvillám (#176 *20) Tárgyvédelem (#178 *14) Gyorsvarázslás (#179 *0) Agytaposás (#180 *12) Kényszerport (#183 *80) Esszenciavédelem II (#188 *15) Méregfelhő II. (#193 *18) Pörhemór köre (#205 *30) Kisebb kívánság (#208 *300) Vadászat (#209 *40) Menekülés (#212 *12) Aranyeső (#214 *12) Armageddon (#218 *100)

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *5) Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8) Mágiatörés (#35 *10) Tompítás (#40 *8) Jégcsóva (#41 *15) Fehér glóbusz (#47 *13) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14) Láthatatlanság (#76 *15) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50) Varázsitalfőzés (#100 *30) Varázsvédelem II. (#108 *18) Felszínre ugrás (#109 *25) Varázslatfelejtés (#130 *20) Tűzgolyó (#155 *25) Tűzmágia (#157 *24) Familiáris idézése (#159 *40) Varázskő készítés (#160 *140) Varázsenergia (#161 *35) Hhaar burka II (#162 *14) Dimenzióugrás (#163 *55) Városi teleport II. (#181 *60) Varázsszem (#184 *9) Vízlégzés (#185 *15) Háló (#186 *24) Állatvédelem (#192 *25) Korlátlan teleport (#198 *100) A munka gyümölcse (#224 *10) Villámmágia (#227 *36) Kalmárszem (#228 *11)

Pszi hatások


Pszi-ernyő (#64 *6) Auratranszformáció (#65 *10) Pszi-regeneráció (#66 *12) Felejtés (#68 *5) Agyletapogatás (#70 *20) Szürkeállomány akt. (#71 *12) Mentális pajzs (#72 *9) Pszí fejlesztés (#73 *20) Molekulaátrendezés (#74 *20) Agykorbács (#97 *18) Pszí acéltorony (#98 *14) Tudatkutatás (#99 *20) Térképelemzés I. (#104 *50) Kontinuum-tágítás (#105 *60) Tudatrombolás (#111 *25) Pszí-gyűjtés (#112 *300) Pszí-ernyő II. (#113 *12)

Mágikus képességek


Tűzlehelet (#110 *0) Nagyobb tűzlehelet (#150 *0) Pszí-kő készítése (#151 *0)

Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 12 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 11 költség alatt;

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


vámpirizáció villámmágia szemmelverés agyburok tűzmágia varázsszem Pörhemór köre (95,2) Feltételes varázslat-használat: 1. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 155 176 Védekező varázslat lista (var. szám): 108 47 51 40 98 38
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Armageddon (#218)nők (#999) Armageddon (#218)férfiak (#998)
Háló (#186)Noth szellem (#250) Agytaposás (#180)őrjárat (#274)
Tompítás (#40)őrült varázsló (#255)

Elfogott szörnyeid


sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK; tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK; Rughar familiárisa (#245) státusz: OK; agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat) státusz: OK;

Isteni küldetéseid


1.) A konkurrencia felkutatása mindig nehéz feladat. Most egy varkaudar varázslóval kell végezned. 2.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! 3.) A mágusok igazi ellenségei Chara-din fattyai. Végezz egy csapattal!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)



Páncélok és pajzsok

1 mászókarom (#78) 1 tűzúr csizmája (#533) 1 nehéz harci kesztyű (#464 1*Rhatt páncélja (#458) 1*Urgod kesztyűje (#462) 1*lidérckorona (#531) $1*zafír erőöv ($397) 1*mágusköpeny (#453) 1*törpe bakancs (#475)


Fegyverek és lövedékek

1 bumeráng (#249) 1*fúvócső (#20) 16 tolmokov-koktél (#351) 1 Mjölborg kalapácsa (#523) 1*harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 1 mágusölő (#422) 2 esszenciakristály (#350) 1 kőkés (#6) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 16*tüske (#22) 17 szögletes kő (#17) 14 vas dobónyíl (#189) 1*Pusztítás Botja (#316) 56 nyílvessző (#108) 24 kerek kő (#19) 4 bogyógránát (#430)


Ékszerek és egyéb csecsebecsék

2 villám szimbólum (#145) 6 mópat token (#585) 1 koponya szimbólum (#139) $1*roxati üvegszem ($443) 1*Ovgun nyaklánca (#615) 2 angyalok gyűrűje (#529) 1*Rughar gyűrűje (#518) 1*zafír fülbevaló (#477) 1*Luthius karkötője (#527) $1*smaragd védőgyűrű ($223) $1*arany papi karkötő ($309) 1*szerencsetalizmán (#366)


Eszközök, használati tárgyak, készletek

1 távcső (#42) 3 kholden kulcs (#470) 1 Morgan pálcája (#503) 4 norgat kulcs (#471) 2 tudás gyöngye (#522) 1 aranytermő ládikó (#504) 1 szeksztáns (#32) 1 mászókampó (#165) 1 furulya (#233) 20 gyógykenőcs (#313) 14 csontkulcs (#74) 1 acéltű (#334) 1 kulcskarika (#648) 2 dizen kulcs (#472) 10 a fiatalság itala (#473) 1 ásó (#34) 1 nagy aranykulcs (#246) 1 moa töltő (#525) 24 varázskő (#305) 14 kaja (#2) 4+pukkanó tűcsapda (#336) 2 kristályfolyadék (#449) 1 szent jogar (#150) 8+deus ex machina (#1) 1 árnyékkulcs (#566) 1 manakristály (#500) 2 Morgan szilánkja (#508) 1 moa katalizátor (#386) $4 sötét tekercs ($535) 2 márványkulcs (#245) 2 pszi kő (#248)


Löttyök és porok, tartóstul

2 kavadu iszák (#25) [ üres ] (Kapacitás: 20, fér még: 20) 2 huhogó bibe (#332) [ üres ] (Kapacitás: 24, fér még: 24) 8 zöld üveg (#82) [ bennük 142 csepp ragasztó (#83) ] (Kapacitás: 160, fér még: 18) 4 uzbány csőr (#169) [ üres ] (Kapacitás: 48, fér még: 48) 8 fűszertartó (#210) [ bennük 26 csepp sáfránypor (#211) ] (Kapacitás: 40, fér még: 14) 14 sullár hólyag (#168) [ bennük 235 csepp spiritusz (#170) ] (Kapacitás: 280, fér még: 45) 4 vizestömlő (#3) [ bennük 23 korty víz (#27) ] (Kapacitás: 80, fér még: 57) 4 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] (Kapacitás: 40, fér még: 40) 2 szent kehely (#257) [ bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260) ] (Kapacitás: 20, fér még: 0)


Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

1 eknozol (#540) 50 varányszem (#30) 40 ovimon-bogyó (#207) 36 csalánvirág (#582) 7 halcsont (#390) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 10 smirglilevél (#29) 14 purifikátor háj (#269) 2 bev formázó minta (#299) 17 ezüstdarab (#326) 8 tükör (#43) 1 moa burát (#384) 20 sallank karom (#128) 6+főnixtoll (#563) 10 mutáns csont (#331) 9 ében toboz (#578) 1 kazmár gyökér (#205) 5 pirkit (#153) 1 din formázó minta (#301) 21 madártoll (#112) 6 lótuszvirág (#447) 15 kvazár (#244) 2 gyíkfű (#201) 16 rókafarok (#124) 1 lapockacsont (#33) 11 kaktuszbogyó (#429) 1 galachmit (#310) 14 fokhagyma (#403) 2 lajhár csont (#236) 12 szárnyas hernyó (#69) 12 púderkő (#119) 1 kék orchidea (#68) 1 cru formázó minta (#300) 10 szvó-ektoplazma (#151) 1 moa rubin (#379) 45 gyöngymangó (#135)

Összsúly: 126.86 kg megterheltség: 83 %