TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2002. máj. 23. 10h:16'
EZ A 360. JÁTÉKHETED, 360. FORDULÓD
361. játékheted kezdete: máj. 30.
A következő fordulódat legkorábban
a 361. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #1026
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 178

WIFTOHI EL DOHREN KALANDJAI




be 100 bemész a 100. titkos labirintusba
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. Bepillantasz: teljes a sötétség. Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 609.]

fvh 1 felt. varázslat haszn. 1
Harci varázslataidat használni fogod minden 1. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 609.]

kb 500 1 kiveszel a bankból az 500. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 609.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 609.]

tv 155 176 89 támadó/véd. varázslat a 155. varázslatot a 176. varázslatot a 89. varázslatot
155. varázslat listáról törölve. 176. varázslat listáról törölve. 89. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 609.]

tv 186 támadó/véd. varázslat a 186. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: háló. [0 pontot használtál fel, van még 609.]

lm 905 7 900 mozogsz 905 7 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [7. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [8 pontot használtál fel, van még 601.]

lm 8 6 mozogsz 8 6
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [8. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy lidércúr van előtted! Itt csata lesz.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a lidércúr bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidércúr testét. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a lidércúr fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A lidércúr karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidércúr szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 3248 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zombi mágus. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a zombi mágus jobb lábát. (5 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Agyartőrrel jól megszúrkálod a zombi mágus jobb lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Véres nyál csordul ki a zombi mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 3597 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [7. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [5. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [6. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy bolyongó lidérc van előtted! (ld. enc.) Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 5. pontnál vagy. [12 pontot használtál fel, van még 589.]

t 388 1 támadod a 388. szörnyet
FT 388 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 589.]

lm 6 12 mozogsz 6 12
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [6. PONT.] Egy bolyongó lidércet veszel észre magad előtt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a bolyongó lidérc bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a bolyongó lidérc jobb karját. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Te itt életveszélyben vagy. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Ismét a térkép szerinti 5. pontnál vagy. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy kereszteződéshez érkeztél. [2. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [11. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [12. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy zombi mágus! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mágus nyakát. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Agyartőrrel jól megszúrkálod a zombi mágus fejét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A zombi mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 3597 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 577.]

kpcs 3 12 kapcsoló 3
Hosszas kutatásba, vizsgálódásba kezdesz: valahol itt lennie kell egy titkos kallantyúnak! Sikerrel jársz! Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [20 pontot használtál fel, van még 557.]

lm 10 16 14 mozogsz 10 16 14
Belépsz a térképen is jelölt szobába. [11. PONT.] Folytatod az utat. A folyosót egy másik járat keresztezi. [2. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [9. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [10. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csontgólem. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a csontgólem vaskos lábát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a csontgólem gigászi testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. 4457 tapasztalati pontot kaptál. Bekukkantasz a kis terembe. [9. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [2. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [3. PONT.] Egy zombi mestert pillantasz meg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester testét. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Agyartőrrel megbököd a zombi mester nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2103 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] Mész tovább, előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [15. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [16. PONT.] Egy zombi mestert pillantasz meg. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi mester bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Agyartőrrel megérinted a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2103 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy lélekorzó! (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a lélekorzó bal lábát. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Agyartőrrel megdöfködöd a lélekorzó testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a lélekorzó egyik csápját. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a lélekorzó bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 3678 tapasztalati pontot kaptál. Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy pillanatra megállsz fülelni. [15. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy kereszteződéshez érkeztél. [3. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [13. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [14. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy csontgólem! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Agyartőrrel megérinted a csontgólem testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 52 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Mielőtt észbekapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a csontgólem vaskos lábát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Mielőtt észbekapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. 4457 tapasztalati pontot kaptál. [39 pontot használtál fel, van még 518.]

kpcs 3 14 kapcsoló 3
Hosszas kutatásba, vizsgálódásba kezdesz: valahol itt lennie kell egy titkos kallantyúnak! Sikerrel jársz! Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [20 pontot használtál fel, van még 498.]

lm 17 20 21 mozogsz 17 20 21
Egy kis szobába érkezel. [13. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [17. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosó kanyarodik. [20. PONT.] Egy bolyongó lidércet veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a bolyongó lidérc áttetsző testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a bolyongó lidérc testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Agyartőrrel gyengén megszurkálod a bolyongó lidérc fejét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Ismét a térkép szerinti 17. pontnál vagy. Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [4. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [15. PONTON.] Mész tovább, előre. Kanyarodik a járat. [21. PONT.] [15 pontot használtál fel, van még 483.]

lm 23 22 6 mozogsz 23 22 6
Bah! Egy zsákutcába jutottál! [23. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy halottidéző! (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 20 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 23 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a halottidéző fejét. (5 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Agyartőrrel megérinted a halottidéző bal karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A halottidéző most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 3670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Egy lidércurat pillantasz meg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a lidércúr testét. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Agyartőrrel megbököd a lidércúr köpenyét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Félrehajolsz, de a lidércúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidércúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 3248 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] Egy bolyongó lidérc lakik itt. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bolyongó lidérc testét. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a bolyongó lidérc testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Ismét a térkép szerinti 21. pontnál vagy. Elérkezel a lépcsőhöz, és fölmész rajta. [22. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy lélekorzó. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lélekorzó fejét. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Agyartőrrel többször eltalálod a lélekorzó testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lélekorzó bal vállát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a lélekorzó jobb vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 3678 tapasztalati pontot kaptál. Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [3. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [5. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy lélekorzó. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lélekorzó testét. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a lélekorzó fekete testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lélekorzó testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a lélekorzó testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a lélekorzó lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. 3678 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [6. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy halottidéző van előtted! Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 22 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halottidéző foszló testét. (5 támadással 277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Agyartőrrel jól megszúrkálod a halottidéző foszló testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Mjölborg kalapácsával eltalálod a halottidéző foszló testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Agyartőrrel megkarcolod a halottidéző testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. 3670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] [18 pontot használtál fel, van még 465.]

lm 7 21 23 mozogsz 7 21 23
Úgy suhansz, mint az árnyék. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [5. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [7. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csontgólem. Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 52 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] A csontgólem Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a csontgólem gigászi testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a csontgólem testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) A csontgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 4457 tapasztalati pontot kaptál. Mész tovább, előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [5. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [2. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [10. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [19. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [4. PONTON vagy.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [20. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [21. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy halottidéző. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled pajzszúzás varázslatot lő rád. 74 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 24 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halottidéző testét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 114 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megkarcolod a halottidéző testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A halottidéző szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 3670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [20. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [23. PONT.] Egy zombi mester lakik itt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester jobb lábát. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Agyartőrrel megkarcolod a zombi mester bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2103 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zombi mágus. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mágus oszladozó fejét. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a zombi mágus rothadó testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A zombi mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 3597 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] [33 pontot használtál fel, van még 432.]

lm 905 24 900 mozogsz 905 24 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A fenébe! Egy zsákutca. [24. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [8 pontot használtál fel, van még 424.]

lm 22 11 27 mozogsz 22 11 27
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A folyosó kanyarodik. [23. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [20. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [22. PONT.] Egy halottidéző lakik itt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 19 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a halottidéző jobb oldalát. (5 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a halottidéző testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 3670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Úgy suhansz, mint az árnyék. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [20. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [19. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [4. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [10. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [11. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy halottidéző van előtted! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pajzszúzás varázslatot lő rád. 149 életpontot vesztettél. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halottidéző foszló testét. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Agyartőrrel jól megszúrkálod a halottidéző jobb oldalát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 3670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Folytatod az utat. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [10. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [19. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [4. PONTRA.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [25. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy zombi mágus! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mágus rothadó testét. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a zombi mágus rothadó testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy halálvarázs II varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Karmával néhányszor a zombi mágus megcsapja a fejedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A zombi mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 3597 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérted a következő kanyart. [26. PONT.] Az út végén egy kőlépcső vezet fölfelé. Próba szerencse - megpróbálod! [27. PONT. --> 3. SZINT, 1. PONT.] [36 pontot használtál fel, van még 388.]

lm 905 18 900 mozogsz 905 18 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [2. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [4. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [2. PONTON.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [6. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [8. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [10. PONT.] Egy zombi mágust veszel észre magad előtt. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mágus rothadó testét. (5 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a zombi mágus jobb vállát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. 6000 életpontot vesztettél. Karmaival a zombi mágus megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] [+1% teo] Ahogy minden elsötétedik előtted, lelked öntudatlanul is kapaszkodik mihaszna testedbe. Utolsó gondolatoddal görcsösen tiltakozol a halál ellen. [45 pontot használtál fel, van még 343.] Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hűlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínéről! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+5494 életerő.)

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZOMBI MÁGUS (389. SZÖRNY)
Az élőholtaknak is megvannak a maguk zászlóhordozói, ágyútöltelékei, felderítői - és mágusai. Persze ezek a mágusok közel sem bírnak akkora erővel, mint egy ősmágus - azonban erejük le nem becsülhető. Szemüregük mélyén ott izzik a fény, mely lehetetlenné teszi összetévesztésüket a sokkal csekélyebb erejű, bizonnyal általad is ismert élőholt mágusokkal. Valamint az, hogy a velük való harcot csak direkt T paranccsal veszed fel, hiszen képesek egyetlen varázslatukkal kioltani az életet.
BOLYONGÓ LIDÉRC (388. SZÖRNY)
A nagyot vétett lelkek Leah birodalmában szenvednek, míg megtisztulásuk eljön - legalábbis abban az esetben, ha egy halottidéző nem szólítja őket elő. Ám ha ez megtörténik, az idéző olyan szövetségesekre tesz szert, akik légies voltuk miatt igen veszedelmes ellenfelek. A Lidércek többnyire a falból lépnek elő, így távfegyvert nincs időd alkalmazni - testükben pedig csak a mágiával bíró pengék tesznek komoly kárt. Érintésük magával hoz valamit az Árnyékbirodalom hidegéből - öregedést s korai halált hoz minden csapásuk. Mindazonáltal nagyon hatásos segítségek tudnak lenni, abban az esetben, ha legalább akkora mágikus erővel bírsz, mint egy élőholt ősmágus.
CSONTGÓLEM (392. SZÖRNY)
Vedd egy ongóliant csontvázát, keményítsd azt adamantitkeményre, lehelj bele életet és lásd el valamennyi tudattal - persze ne többel, minthogy képes legyen parancsaidat teljesíteni. Ha ongóliant tetem nem áll rendelkezésre, elég, ha csak egy tyrexét, vagy végszükség esetén egy raptorét használod fel. Az eredményt itt látod magad előtt. Egy csontból felépült kolosszus, amiben a mágia igen kis mértékben tesz kárt - és akinek mázsányi ütésit csak a legjobb páncé- lok képesek gyengíteni kicsit. A hitványabbak nemhogy nem védenek meg, de könnyen szilánkokra is zúzódhatnak ütése nyomán. Ez az ellenfél az egyik legnagyobb hatalmú, mellyel a Kárpiton innen találkozhatsz - a legendák szerint Raia angyalainak egyik feladata irtaniuk eme halandók által szinte legyőzhetetlen bestiát.
LÉLEKORZÓ (390. SZÖRNY)
"Ha emlékszel gyermekkorod meséire, biztosan emlékszel a Lélekorzókra is - ezekre a nagyhatalmú, gonosz entitásokra, kiket először Morgan idézett meg a Semmi pereméről. Önnön erejükből nem képesek síkunkra jönni, így ha találkozol eggyel, az ékes jele annak, hogy a közelben gonosz idéző praktikák folynak. Érintése képes elorozni a nehezen megszerzett tapasztalatot, melyért tengernyi kínnal és vérrel fizettél - így csak direkt T paranccsal támadod meg. Ha ez nem lenne elég, a lény képes arra, hogy leheletével megfagyassza ereidben a vért. Legyőzéséhez talán a szúrófegyver a legjobb választás, azonban ha nincs az adott fegyver rúnákkal is ellátva, aligha jársz sikerrel - kivéve persze, ha magadra öltöd a Mágikus Ütés varázslatot.
HALOTTIDÉZő (391. SZÖRNY)
A démoni síkok lakóival való kapcsolatteremtés igencsak körülményes; s elég egyetlen hiba is, hogy épp elmédet elveszd. Mi a helyzet az Árnyékbirodalom lakóival találkozást teremtő varázslókkal? A dolog, mint démonidéző társaiknál, igencsak nagy hatalommal kecsegtet - ellentétben azonban velük, ha rajtavesztenek, nem lelkük pusztul el, testük senyved el szép lassacskán. Hogy aztán az legyen belőlük, amit itt látsz magad előtt - egy félig-meddig tiszta elmével rendelkező roncs, akinek torz testét mágia élteti. Varázshatalma azonban nem lebecsülendő - bár kedvenc tevékenységének, az idézésnek már rég nem hódolhat, harci képességei csak csekély mértékben csorbultak.
ABSZOLÚT TRANSZFORMÁCIÓ (29. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Mostantól képesnek érzed magadat, hogy átváltozz bármilyen, általad ismert tárggyá: legyen az egy csepp víz, egy smirglibokor, egy csontszurony, vagy bármi más. Ehhez az alakváltás: AV 29 <tárgy szám> parancsot kell kiadnod, 20 TVP-ért (a visszaváltozás automatikusan történik). Pillanatnyilag a képesség használatának (az álcázáson kívül) nem sok gyakorlati hasznát látod. Lesznek azonban speciális helyzetek, amikor jól fog jönni - ilyenkor automatikusan használod majd.

KARAKTERLAPOD


Wiftohi el Dohren, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight személyes tanácsadója vagy. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 360. fordulód.

erő : 49(54)
iq : 42(45)
ügyesség : 45(47)
egészség : 44(48)
szerencse: 55(62)
tudatpont: 21/ 14
szint : 30
támadás : 32
védekezés: 77
életpont : 539/483
varázspt : 1499/1405
pszi pont: 196/243
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 35 %
jellem:semleges(+1)
pénz : 3165 arany
halhatatlanság: 6%
magasság: 182 cm
testsúly: 72 kg
életkor: 44/ 47 év
tul.pont: 5
kép.pont: 30
EFejl: 60 TU

Eddig összesen 2657 szörnyet (24 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 83314 TP-t kaptál. Jelenleg 3045625 TP-d van. A következő szinthez még 454375 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 királynő, 10 élőholt, 1 vadász, 5 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos. A 354. fordulódban 11420 arany került a bankszámládra. 11705 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


Felt. fegyverváltás: << Mjölborg kalapácsa (180%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-13.); bumeráng (14-21.); vas dobónyíl (22-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998-); Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
  víziharc: 8/00  ökölvívás: 3/00  szúrófegyverek: 25/00  vágófegyverek: 9/00
  ütőfegyverek: 34/00  lőfegyverek: 15/00  dobófegyverek: 30/00

Egyéb ismeretek (szint)

  rejtőzködés: (01) 23/00  nyomkövetés: (02) 90/00  lopás: (03) 1/00  mászás: (04) 12/00
  csapdakészítés: (05) 21/00  csapdaészlelés: (06) 12/00  gyógyítás: (07) 52/00  titkosírás: (08) 12/00
  felderítés: (09) 26/00  szörnyidomítás: (10) 11/00  teológia: (11) 84/00  taumaturgia: (12) 100/00
  szerencsejáték: (13) 6/00  versengés: (14) 2/00  zene: (15) 18/00  szörnyismeret: (16) 9/00
  pszi: (17) *20/00  zárnyitás: (18) 2/00  vadászat: (19) 9/00  bányászat: (20) 15/00
  úszás: (21) 5/00

*** Feltételes parancsaid:


A DEM 1 mező távolságra repítsen
mászol max. 100 pontért
*készítesz 312. tárgyat (borkonyó bibe) (max. 100 db-ot)
*készítesz 429. tárgyat (kaktuszbogyó) (max. 20 db-ot)
*készítesz 22. tárgyat (tüske) (max. 20 db-ot)
*készítesz 447. tárgyat (lótuszvirág) (max. 100 db-ot)
elfogod a 150. szörnyet a 219. csapdával
*készítesz 582. tárgyat (csalánvirág) (max. 100 db-ot)
*készítesz 578. tárgyat (ében toboz) (max. 100 db-ot)
*készítesz 562. tárgyat (bűvös shuriken) (max. 5 db-ot)
*készítesz 119. tárgyat (púderkő) (max. 10 db-ot)
*készítesz 17. tárgyat (szögletes kő) (max. 20 db-ot)
cirkusz 19 (céllövölde - 1, ötpróba - 2, labirintus - 16)
gyógyítasz 70 % életerő alatt, 10 pontért max. 1 alkalommal
*készítesz 19. tárgyat (kerek kő) (max. 30 db-ot)
maradék tvp-dből 1. tulajdonságodat TF-eled


Felt. támadás: *trikornis (#104), *bávatag golombár (#165), *adószedô (#234), *kputtyintó csalán (#247), *trikornis herceg (#261), *ôrült varázsló (#255), *massza (#217), *lidércúr (#252), *Noth szellem (#250), *Raia Szent Lovagja (#239), *ôrjárat (#274), *óriás csontváz (#176), *halálelementál (#279), *csontváz lord (#177), *(ismeretlen) KT (#9940), *bolyongo lidérc (#388) Barátságosság: Kerekkorsó Rendje (ált.) KT (#9136), Szeretet Vándorai (ELENIOS) KT (#9138), semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), csápos otagi (#395), (kalandozó) (#2807), Igaz Barátok (semleges) KT (#9141)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Vámpirizáció (#1 *8) Éber kakukk (#3 *6) Áldomás (#6 *5) Alkímia (#7 *7) Gondolatolvasás (#8 *9) Varázsfesték (#9 *4) Esőidézés (#11 *8) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10) Szaporítás (#15 *7) Kitartó ló (#19 *10) Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0) Jellemrejtés (#23 *10) Hadiszerencse II. (#24 *6) Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16) Harmadik szem (#27 *12) Csupasz izom (#28 *10) Méregfelhő (#37 *12) Védelem a tűz ellen (#38 *12) Kristálygömb (#54 *30) A lélek védelme (#57 *32) Azonnali gyógyítás (#58 *15) Puha ütés (#60 *18) Tűzeső (#61 *16) Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnycsábítás (#83 *14) Szörnyidézés (#84 *72) Vasszerevzet (#86 *8) Szopókőpusztítás (#88 *21) Villámsújtás (#89 *15) Agyburok (#90 *11) Rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *90) Erőpajzs III. (#127 *30) Mágiadagály (#132 *25) Tárgyészlelés (#135 *35) Szemmelverés (#137 *18) Alku (#139 *20) Földelem idézése (#144 *70) Mágikus ütés (#147 *18) Kreáció (#148 *12) Esszenciavédelem (#165 *15) Oltár teremtése (#167 *50) Isteni küldetés (#170 *40) Planetáris őrdémon (#172 *18) Szopókőírtás (#174 *10) Gömbvillám (#176 *20) Tárgyvédelem (#178 *14) Gyorsvarázslás (#179 *0) Agytaposás (#180 *12) Kényszerport (#183 *80) Esszenciavédelem II (#188 *15) Méregfelhő II. (#193 *18) Megfejtés (#199 *28) Pörhemór köre (#205 *30) Kisebb kívánság (#208 *300) Vadászat (#209 *40) Menekülés (#212 *12) Aranyeső (#214 *12) Áldomás III. (#217 *15) Armageddon (#218 *100) Lidércidézés (#219 *30) A mágia megértése (#226 *0)

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *5) Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8) Mágiatörés (#35 *10) Tompítás (#40 *8) Jégcsóva (#41 *15) Fehér glóbusz (#47 *13) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14) Láthatatlanság (#76 *15) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50) Varázsitalfőzés (#100 *30) Varázsvédelem II. (#108 *18) Felszínre ugrás (#109 *25) Varázslatfelejtés (#130 *20) Tűzgolyó (#155 *25) Tűzmágia (#157 *24) Familiáris idézése (#159 *40) Varázskő készítés (#160 *140) Varázsenergia (#161 *35) Hhaar burka II (#162 *14) Dimenzióugrás (#163 *55) Városi teleport II. (#181 *60) Varázsszem (#184 *9) Vízlégzés (#185 *15) Háló (#186 *24) Állatvédelem (#192 *25) Korlátlan teleport (#198 *100) A munka gyümölcse (#224 *10) Villámmágia (#227 *36) Kalmárszem (#228 *11)

Pszi hatások


Pszi-ernyő (#64 *6) Auratranszformáció (#65 *10) Pszi-regeneráció (#66 *12) Felejtés (#68 *5) Agyletapogatás (#70 *20) Szürkeállomány akt. (#71 *12) Mentális pajzs (#72 *9) Pszí fejlesztés (#73 *20) Molekulaátrendezés (#74 *20) Agykorbács (#97 *18) Pszí acéltorony (#98 *14) Tudatkutatás (#99 *20) Térképelemzés I. (#104 *50) Kontinuum-tágítás (#105 *60) Tudatrombolás (#111 *25) Pszí-gyűjtés (#112 *300) Pszí-ernyő II. (#113 *12)

Mágikus képességek


Tűzlehelet (#110 *0) Nagyobb tűzlehelet (#150 *0) Pszí-kő készítése (#151 *0) Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 12 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 11 költség

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


vámpirizáció Pörhemór köre (95,38) méregsemlegesítés villámmágia szemmelverés agyburok tűzmágia varázsszem varázsenergia Feltételes varázslat-használat: 1. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 186 Védekező varázslat lista (var. szám): 108 47 51 40 98 38
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Armageddon (#218)nôk (#999) Armageddon (#218)férfiak (#998)
Háló (#186)Noth szellem (#250) Tűzgolyó (#155)molgan (#284)
Tűzgolyó (#155)woorgard (#231) Háló (#186)ragadozó (#292)
Tűzgolyó (#155)tüskés gigaféreg (#256) Lidércidézés (#219)tüskés gigaféreg (#256)
Fehér glóbusz (#47)jégelementál (#277) Védelem a tűz ellen (#38)Ekhnagorhu (#291)
Védelem a tűz ellen (#38)aranyfecske (#283) Agytaposás (#180)ôrjárat (#274)
Tompítás (#40)ôrült varázsló (#255)

Elfogott szörnyeid


sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes; tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK; Rughar familiárisa (#245) státusz: OK;

Isteni küldetéseid


1.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! 2.) Páratlan varázspárviadalban lesz részed, amikor kihívod és legyőzöd a Sötétség Hercegét.

3.) A mágusok igazi ellenségei Chara-din fattyai. Végezz egy csapattal!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)



Páncélok és pajzsok

1 mászókarom (#78) 1 tűzúr csizmája (#533) 1*dalebg.kristályvért (#564 1*Urgod kesztyűje (#462) 1*lidérckorona (#531) $1*zafír erőöv ($397) 1 mágusköpeny (#453) 1*őselemek köpenye (#560) 1*törpe bakancs (#475)


Fegyverek és lövedékek

1 bumeráng (#249) 1*fúvócső (#20) 16 tolmokov-koktél (#351) 1 Mjölborg kalapácsa (#523) 1 harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 2 mágusölő (#422) 2 esszenciakristály (#350) 1 kőkés (#6) 4 ezüsttollú nyíl (#363) 4 bűvös shuriken (#562) 20 szögletes kő (#17) 1*Pusztítás Botja (#316) 56 nyílvessző (#108) 2*agyartőr (#420) 30 kerek kő (#19) 4 bogyógránát (#430)


Ékszerek és egyéb csecsebecsék

2 villám szimbólum (#145) 6 mópat token (#585) 1 koponya szimbólum (#139) $1*roxati üvegszem ($443) 1*Ovgun nyaklánca (#615) 8 angyalok gyűrűje (#529) 1*Rughar gyűrűje (#518) 1*zafír fülbevaló (#477) 2*Luthius karkötője (#527) $1*smaragd védőgyűrű ($223) $1*arany papi karkötő ($309) 1*szerencsetalizmán (#366)


Eszközök, használati tárgyak, készletek

1 távcső (#42) 2 kholden kulcs (#470) 1 Morgan pálcája (#503) 4 norgat kulcs (#471) 1 aranytermő ládikó (#504) 1 szeksztáns (#32) 1 mászókampó (#165) 1 furulya (#233) 6 gyógykenőcs (#313) 13 csontkulcs (#74) 1 acéltű (#334) 1 kulcskarika (#648) 7 a fiatalság itala (#473) 1 ásó (#34) 1 kaja (#2) 1 moa töltő (#525) 18 varázskő (#305) 4+pukkanó tűcsapda (#336) 2 kristályfolyadék (#449) 1 szent jogar (#150) 1+deus ex machina (#1) 3 manakristály (#500) 1 tudás gyöngye (#522) 2 Morgan szilánkja (#508) 1 kötél (#92) 2 moa katalizátor (#386) 1 amul kulcs (#565) $4 sötét tekercs ($535) 2 márványkulcs (#245) 3 pszi kő (#248)


Löttyök és porok, tartóstul

2 kavadu iszák (#25) [ üres ] (Kapacitás: 20, fér még: 20) 2 huhogó bibe (#332) [ üres ] (Kapacitás: 24, fér még: 24) 8 zöld üveg (#82) [ bennük 117 csepp ragasztó (#83) ] (Kapacitás: 160, fér még: 43) 4 uzbány csőr (#169) [ üres ] (Kapacitás: 48, fér még: 48) 8 fűszertartó (#210) [ bennük 30 csepp sáfránypor (#211) ] (Kapacitás: 40, fér még: 10) 14 sullár hólyag (#168) [ bennük 219 csepp spiritusz (#170) ] (Kapacitás: 280, fér még: 61) 4 vizestömlő (#3) [ bennük 64 korty víz (#27) ] (Kapacitás: 80, fér még: 16) 4 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] (Kapacitás: 40, fér még: 40) 2 szent kehely (#257) [ bennük 16 csepp isteni könnycsepp (#260) ] (Kapacitás: 20, fér még: 4)


Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

1 eknozol (#540) 45 varányszem (#30) 40 ovimon-bogyó (#207) 36 csalánvirág (#582) 7 halcsont (#390) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 10 smirglilevél (#29) 2 Eldereth szilánk (#512) 10 purifikátor háj (#269) 2 bev formázó minta (#299) 10 ezüstdarab (#326) 3 tükör (#43) 2 moa burát (#384) 46 sallank karom (#128) 4+főnixtoll (#563) 6 mithril (#352) 16 mutáns csont (#331) 1 kazmár gyökér (#205) 63 pirkit (#153) 1 din formázó minta (#301) 2 xirnox szív (#213) 21 madártoll (#112) 6 lótuszvirág (#447) 23 kvazár (#244) 2 gyíkfű (#201) 16 rókafarok (#124) 1 lapockacsont (#33) 6 kaktuszbogyó (#429) 11 galachmit (#310) 14 fokhagyma (#403) 2 lajhár csont (#236) 12 szárnyas hernyó (#69) 5 borkonyó bibe (#312) 6 moa smaragd (#377) 1 dözmöng szív (#122) 12 púderkő (#119) 2 kék orchidea (#68) 1 cru formázó minta (#300) 10 szvó-ektoplazma (#151) 1 moa rubin (#379) 75 gyöngymangó (#135) Összsúly: 131.45 kg megterheltség: 78 %