TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2002. máj. 30. 9h:10'
EZ A 361. JÁTÉKHETED, 361. FORDULÓD
362. játékheted kezdete: jún. 6.
A következő fordulódat legkorábban
a 362. játékhéten tudjuk betáplálni.
| KALANDOZÓ: #1026
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 383
|
WIFTOHI EL DOHREN KALANDJAI
ek 7 6 6 | t. energia kisütése: 7 6 6
|
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+6 csapdaészlelés.) (-6 TU.) [0 pontot használtál fel, van
még 664.]
ftv 40 391 | felt. tám/véd. varázslat a 40. varázslatot a 391. szörnyet
|
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még
641.]
tv 108 47 51 | támadó/véd. varázslat a 108. varázslatot a 47. varázslatot az 51. varázslatot
|
108. varázslat listáról törölve. 47. varázslat listáról törölve. 51. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még
641.]
tv 40 98 38 | támadó/véd. varázslat a 40. varázslatot a 98. varázslatot a 38. varázslatot
|
40. varázslat listáról törölve. 98. varázslat listáról törölve. 38. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még
641.]
tv 34 108 51 | támadó/véd. varázslat a 34. varázslatot a 108. varázslatot az 51. varázslatot
|
Védekező varázslatok listájára került: varázsvédelem. Védekező varázslatok listájára került: varázsvédelem II. Védekező
varázslatok listájára került: elektromos pajzs. [0 pontot használtál fel, van még 641.]
tv 38 47 40 | támadó/véd. varázslat a 38. varázslatot a 47. varázslatot a 40. varázslatot
|
Védekező varázslatok listájára került: védelem tűz ellen. Védekező varázslatok listájára került: fehér glóbusz. Védekező
varázslatok listájára került: tompítás. [0 pontot használtál fel, van még 641.]
fv 189 5 55 | felveszed a 189. tárgyat (5 darabot) 55
|
Rábukkansz a rejtekhelyre! Magadhoz vettél 5 vas dobónyilat. [4 pontot használtál fel, van még 637.]
be 100 | bemész a 100. titkos labirintusba
|
Alaposan felméred a terepet, majd hozzálátsz a kutatáshoz. Eredménnyel! Megvan a bejárat. A járatban sötét félhomály
van. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó
ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja
gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Amint belépsz, magával ragad a felfedezés izgalma. [5 pontot használtál fel, van még 594.]
ek 334 1 1 | t. energia kisütése: 334 1 1
|
Harci mágia: villámkéz, 1. szinttől. [0 pontot használtál fel, van még 594.]
le 223 | leveszed/lerakod a 223. tárgyat
|
Lehúzod az ujjadról a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 594.]
kf 529 | kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat
|
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 594.]
lm 900 6 20 | mozogsz 900 6 20
|
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [5. PONT.] Ahová
belépsz, az egy kisebb szoba. [6. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy bolyongó lidérc! Kicsit sokat tud
ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau]
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz
(+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert
váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával
többször kegyetlenül megütöd a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő).
Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a bolyongó lidérc testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4
életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 77 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
[+1% teo] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Mjölborg kalapácsával
gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bolyongó lidérc bal vállát. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz
(+35 életerő). Harci kalapáccsal súrolod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+2 életerő). Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 76 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít
(+4 életpont). [+3% teo] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik
elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal.
3434 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
[+1% teo] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontgólem van előtted! Itt csata lesz.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3%
tau] A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó
célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csontgólem vaskos lábát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.)
Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat
szórva összezúzod a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Harci
kalapáccsal párszor keményen megütöd a csontgólem testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1
életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] A csontgólem
mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat,
majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
4457 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1%
teo] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [5. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést.
Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [2. PONT.] Folytatod az
utat. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [3. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [13. PONT.] Néha
hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [17. PONT.] Testsúlyodat a
lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [20. PONT.] Valami mozog előtted!
Közelebb lopódzol. Egy bolyongó lidérc! Itt csata lesz.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk
működik (+4 életpont). [+1% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen
belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de
szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a
Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bolyongó lidérc testét.
(5 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a bolyongó
lidérc áttetsző testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Üdvözlésképpen egy villámkéz
varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 78 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Ellenfeled
megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a
bolyongó lidérc jobb karját. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Harci kalapáccsal gyengén
megütöd a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Néhány elegáns
kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 64 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo]
Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést
hallat, majd eldől.
3434 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4
életpont). [+3% teo] [24 pontot használtál fel, van még 570.]
lm 23 22 17 | mozogsz 23 22 17
|
Mész tovább, előre. Az út itt elkanyarodik. [19. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [23. PONT.]
Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy bolyongó lidérc van előtted! A ellenséges teremtmény a földbe akar
döngölni. Nem hagyod magad.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted.
Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled
teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a
hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg
kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bolyongó lidérc bal
karját. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a
bolyongó lidérc fejét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol:
ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Ellenfeled
megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd
a bolyongó lidérc testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Harci kalapáccsal csak érinted a
bolyongó lidérc jobb karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre villámkéz
varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból,
de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
3434 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2%
teo] Egy lépcső aljához érkeztél. Igyekezve a felfelé vezető utat bevilágítani, felóvakodsz. [22. PONT. --> 2. SZINT, 1.
PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy
legyen. [2. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [10. PONT.] Izzadó
tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [12. PONT.] Izzadó tenyeredet
megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [13. PONT.] Egy
szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy bolyongó lidérc. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten
várod.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont).
[+2% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba!
Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen
fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával
borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bolyongó lidérc fejét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) (Nincs értelme
vámpirizálni.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a bolyongó lidérc jobb vállát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.)
Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 97 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Ellenfeled
megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a
bolyongó lidérc jobb oldalát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a bolyongó lidérc
testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 69
életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de
szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a bolyongó lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
3434 tapasztalati pontot kaptál. Továbbsuhansz a folyosón. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [15. PONT.] Nincs megállás -
továbbtotyogsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [17. PONT.] [27 pontot használtál fel, van még 543.]
lm 905 18 900 | mozogsz 905 18 900
|
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz.
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [18. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó!
Magabiztosan meghúzod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Mostantól nem
foglalkozol a csapdákkal. [8 pontot használtál fel, van még 535.]
lm 16 27 3 | mozogsz 16 27 3
|
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [17. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy
T-elágazáshoz érkeztél. [15. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [16. PONT.] Egy szörnyet
pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csontgólem. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4
életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó
célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csontgólem nyakát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.)
Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz.
Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontgólem testét. (5 támadással 273 életpontot sebezve.)
(Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a csontgólem jobb vállát. (3 támadással 68
életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 84 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont).
[+2% teo] Mielőtt észbekapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 86 életpontot
vesztesz.) A csontgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
4457 tapasztalati pontot kaptál. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [15.
PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [13. PONT.]
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [12. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz.
Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [10. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Hoppsz, már itt is
van a T-elágazás! [19. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az út itt elkanyarodik. [25. PONT.] Kicsit meggörnyedten,
meg-meglapulva mész. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [26. PONT.] Elértél a lépcsőhőz, amely a feletted levő szintre
vezet. Nosza, rajta, gyerünk! Felmész. [27. PONT. --> 3. SZINT, 1. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A térképen is
jelölt hármas elágazáshoz érsz. [2. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [3. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [6.
PONTON vagy.] [39 pontot használtál fel, van még 496.]
lm 13 30 33 | mozogsz 13 30 33
|
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [8. PONT.] Bevilágítva magad
előtt az utat, lassan lépkedsz. Kanyarodik a járat. [10. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérsz a
T-elágazáshoz. Most vajon merre? [12. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [13. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed
lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 17. PONTRA. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A térképen is jelölt
hármas elágazáshoz érsz. [16. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [18.
PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kanyarodik a járat. [20. PONT.] Folytatod az
utat. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [21. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Hoppsz, már itt is
van a T-elágazás! [22. PONT.] Haladsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [24. PONT.] Egy szörnyet
pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csontgólem. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] A lényt
antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas
dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csontgólem vaskos lábát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz:
előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül
megütöd a csontgólem nyakát. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Harci kalapáccsal
párszor keményen megütöd a csontgólem vaskos lábát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő).
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 68 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4
életpont). [+2% teo] Mielőtt észbekapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól
107 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
4457 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3%
teo] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy lélekorzó van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Mélyen
koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba!
Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6
max. varázspont.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lélekorzó egyik
csápját. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva.
Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg
kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a lélekorzó testét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz
(+41 életerő). Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a lélekorzó bal oldalát. (3 támadással 27 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 85 életpontot
sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Csápjaival a lélekorzó csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 44 életpontot
vesztesz.) A lélekorzó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
3678 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1%
teo] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [26. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben
előrehaladsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [28. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az út itt elkanyarodik. [30.
PONT.] Egy bolyongó lidércet veszel észre magad előtt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny
agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Egy
háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4
életpont). [+2% tau] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz:
előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával többször
kegyetlenül megütöd a bolyongó lidérc testét. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Harci
kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a bolyongó lidérc bal karját. (3 támadással 25 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+6 életerő). Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 78 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít
(+4 életpont). [+1% teo] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Mjölborg
kalapácsával többször eltalálod a bolyongó lidérc testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő).
Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a bolyongó lidérc bal karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2
életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 76 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4
életpont). [+2% teo] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül,
rángatózik egy kicsit majd csendben meghal.
3434 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1%
teo] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [31. PONT.] Haladsz az ellenséges
labirintusban. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [32. PONT.] Az út végetér - egy zsákutca! [33. PONT.] Hirtelen meglódul veled
a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [36. PONT.] [48 pontot használtál fel, van még 448.]
lm 38 37 42 | mozogsz 38 37 42
|
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [38. PONT.] Egy lélekorzó lakik itt. A ellenséges teremtmény a földbe
akar döngölni. Nem hagyod magad.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau]
Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
[+1% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lélekorzó
testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva
tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra
rohansz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a lélekorzó fejét. (5 támadással 194 életpontot sebezve.)
(Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a lélekorzó fekete testét. (3 támadással 22
életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo]
Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A lélekorzó összeesik, és nem mozdul többé.
Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
3678 tapasztalati pontot kaptál. Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Kő mozog kövön,
ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Elérsz a
T-elágazáshoz. Most vajon merre? [36. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [37. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a
világ. Teleportáltál egyet! [43. PONTRA.] Haladsz előre. Innen csak egy út van: előre! [42. PONT.] Oopsz! Elfordul
körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [40. PONTRA.] [12 pontot használtál fel, van még 436.]
lm 39 905 44 | mozogsz 39 905 44
|
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [39. PONT.] Összefutsz Vasverő Dániellel. Tagja az Igaz
Barátok Rendjének. Egy zafír fülbevalót, egy Tharr Keresztjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy arany papi karkötőt, egy zafír
erőövet, egy törpe bakancsot, egy Urgod kesztyűjét, egy dalebg.kristályvértet, egy Morgan sipkáját, egy angyalok gyűrűjét,
egy Ovgun nyakláncát, egy Luthius karkötőjét, egy őselemek köpenyét és egy hatalom fülbevalóját visel. Ruházatát egy
élőholt ősmágus trófea, egy triklem drakolder trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény
mutatja: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy Zombilapítót tart.
Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban
lapuló tárgy: ezüsttollú nyíl, mászókarom, vashegyű nyíl, rézkulcs. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz.
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [44. PONT.] Egy bolyongó lidérc
lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Morgan szilánkja
gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen
belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a
hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan ellenfeledre
rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bolyongó lidérc testét. (5 támadással 184 életpontot
sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a bolyongó lidérc testét. (3 támadással 24
életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 77 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3%
teo] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Mjölborg kalapácsával néhányszor
megcsapod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a
bolyongó lidérc testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 61 életpontot
sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az
erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
3434 tapasztalati pontot kaptál. Egy zombi mágust veszel észre magad előtt. Itt csata lesz.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Egy számodra
ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen
belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a
halál szava varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan
megsorozod a zombi mágus bal lábát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból,
de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg
kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a zombi mágus jobb lábát. (5
támadással 282 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal csak érinted a zombi mágus fejét. (1
támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont).
[+1% teo] Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel
borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
3597 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy lélekorzó. No, ma sem fognak
berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk
működik (+4 életpont). [+1% tau] Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba!
Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod
ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lélekorzó fekete testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.)
Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg
kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva
összezúzod a lélekorzó fekete testét. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal
néhányszor súrolod a lélekorzó fejét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 68
életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de
szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
3678 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy halottidéző. Ha a szörny harcolni
akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau]
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló
varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Egy pajzszúzás
varázslattal köszönt csatapartnered. 72 életpontot vesztettél. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Semmi
hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halottidéző bal
karját. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva
tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra
támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a halottidéző fejét. (5 támadással 273 életpontot sebezve.)
(Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a halottidéző jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot
sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 89 életpontot sebeztél. Gyógyulsz
(+4 életpont). [+1% teo] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A halottidéző
még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
3670 tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontgólem van előtted! Kicsit sokat tud
ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk
működik (+4 életpont). [+1% tau] A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat
markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem gigászi testét. (4
támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a
másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontgólem testét. (5 támadással 278
életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a csontgólem nyakát. (3
támadással 61 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 86 életpontot sebeztél.
Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2
támadástól 90 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
4457 tapasztalati pontot kaptál. A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. A ládát egy csapda védi, de Te, csapdaészlelés
képességednek köszönhetően, idejében felfigyeltél rá. Hatástalanítod. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy
mi a zsákmány: 150 arany, 1 Zombilapító (ld. enc.) és 3 a fiatalság itala. Gyorsan kiüríted a ládát. Sajnos mire az utolsó
ellenfeled is megölted, vezérük, egy thargodan mágus éppen el tudott menekülni a terem sarkában található térkapun
keresztül. Óvatosan közelítesz a térkapukoz, ami szép lassan záródik. Még éppen meg tudod figyelni a túloldalon található
környezetet. Erről sürgősen be kell számolnod a Minisztériumban! [11 pontot használtál fel, van még 425.]
kf 533 223 | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat a 223. tárggyal
|
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a tűzúr csizmáját.
Lehúzod az ujjadról a Rughar gyűrűjét, majd az ujjadra húzod a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 425.]
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot
|
Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4
életpont). [+3% tau] [2 pontot használtál fel, van még 423.]
[187,61] Továbbmész a város utcáján. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
A következő épületeket látod: egy jósda (645. épület.) és egy Invázióügyi Minisztérium (688. épület.). Találkozol Ultimate
Warriorral. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy zafír erőövet, egy zangrozi csizmát, egy mágusköpenyt, egy obszidián
karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy rothasztó talizmánt, egy arany papi karkötőt, egy arany
pikkelyvértet, egy Tharr Keresztjét és egy gyémántsisakot visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy Notermanthi trófea
és egy taalru trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy
biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy bűvös shuriken. A tolvajszem működésbe lép! Néhány,
a zsákban lapuló tárgy: vas dobónyíl, mászókarom, kazmár gyökér, aranyló ugarhéj, kulcskarika. Egymásra mosolyogtok,
híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. [8 pontot használtál fel, van még 415.]
be 688 | bemész a 688. épületbe
|
Felkeresed az Invázióügyi Minisztérium épületét. Meghatódva lépsz be a hatalmas kapun. Gyönyörű márványlépcső vezet
fel az emeletre. Amint felérsz, utadat állja egy kvazárpáncélba öltözött elit palotaőr. Te már csak odaveted neki: - A
küldetés ügyében jöttem! -, mire némi rosszallás közepette ugyan, de utat enged neked. Az írnok megint hatalmas
irathalom közepén fogad téged.
Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. - Sikerrel jártam! - mondod büszkén. [ 6960 tapasztalati pontot kaptál.] Az írnok,
biccent, és sietve kihátrál a szobából. Rövid ideig várakozol, majd egy tiszteletet parancsoló kinézetű mágus lép be a
szobába.
- Már szóltak nekem az érkezésedről, mesélj az anomália forrásában tapasztalt dolgokról. - Ezeknek mindenhol vannak
kémeik? Persze ez annyira nem is meglepő. Mesélsz neki a Thargodan Mágusról, és a helyszínről, amit az éppen becsukódó
térkapun át láttál. Amikor a térkaput említed neki, szemmel láthatóan elszörnyed. Amint befejezted mondandód azonnal
belevág az övébe:
- Nagyon elborzasztó, hogy a Sötét Földről is tudnak nyitni térkaput hozzák. Bízzunk benne, hogy ez egy egyedi eset. A
helyszínt, amit leirtál, már más kalandozók is felfedezték. A térképét mindjárt felhozattom egy tanonccal, és arra kérnélek,
hogy intézd el a kaput nyitó Thargodan mágust, ezzel csökkentve a kockázatát annak, hogy esetleg átadja másoknak a
tudását, és veszélyeztesse a létsíkunkat.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ZOMBILAPÍTÓ (721. TÁRGY)
Ez a kalapács egy igazi törp mestermunka - a mihtril, amiből kovácsolták, a szivárvány minden színében csillog, különösen,
ha élőholtak közelében tartózkodsz. A legendás zombilapítót ugyanis annak idején Thorgain királynak készítették, a törpe
város alsó tárnáit benépesítő élőholtakat kiűző hadjáratra. Mára már több másolat is készült ebből a bal kézben is
használható mágikus ütőfegyverből, amely 2D4+5-ös sebzése mellett 2-vel megnöveli a védettségedet, ha a használod.
KARAKTERLAPOD
Wiftohi el Dohren, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight személyes
tanácsadója vagy. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 361. fordulód.
erő : | 54(59) |
iq : | 43(46) |
ügyesség : | 46(48) |
egészség : | 44(48) |
szerencse: | 55(62) |
tudatpont: | 21/ 11 |
| |
|
szint : | 30 |
támadás : | 32 |
védekezés: | 84 |
életpont : | 539/709 |
varázspt : | 1505/ 61 |
pszi pont: | 189/149 |
| |
|
merészség: | 10/ 5 |
agresszió: | 3 |
menekülés: | 35 % |
jellem: | semleges(+1) |
pénz : | 380 arany |
halhatatlanság: | 6% |
| |
|
magasság: | 182 cm |
testsúly: | 72 kg |
életkor: | 44/ 47 év |
tul.pont: | 0 |
kép.pont: | 30 |
EFejl: | 60 TU |
| |
|
Eddig összesen 2678 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 81849 TP-t kaptál. Jelenleg 3127474 TP-d
van. A következő szinthez még 372526 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus. A
quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 királynő, 10 élőholt, 1 vadász, 5 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos. A 361.
fordulódban 13705 arany került a bankszámládra. 13705 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
Felt. fegyverváltás: << Mjölborg kalapácsa (180%)
Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-13.); bumeráng (14-21.); vas dobónyíl
(22-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998-);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
víziharc: | 8/00 | | ökölvívás: | 3/00 | | szúrófegyverek: | 25/00 | | vágófegyverek: | 9/00 | |
ütőfegyverek: | 34/00 | | lőfegyverek: | 15/00 | | dobófegyverek: | 30/00 | |
Egyéb ismeretek (szint)
rejtőzködés: | (01) 23/00 | | nyomkövetés: | (02) 90/00 | | lopás: | (03) 1/00 | | mászás: | (04) 12/00 | |
csapdakészítés: | (05) 21/00 | | csapdaészlelés: | (06) 18/00 | | gyógyítás: | (07) 52/00 | | titkosírás: | (08) 12/00 | |
felderítés: | (09) 26/00 | | szörnyidomítás: | (10) 11/00 | | teológia: | (11) 85/00 | | taumaturgia: | (12) 109/00 | |
szerencsejáték: | (13) 6/00 | | versengés: | (14) 2/00 | | zene: | (15) 18/00 | | szörnyismeret: | (16) 9/00 | |
pszi: | (17) *20/00 | | zárnyitás: | (18) 2/00 | | vadászat: | (19) 9/00 | | bányászat: | (20) 15/00 | |
úszás: | (21) 5/00 | |
*** Feltételes parancsaid:
A DEM 1 mező távolságra repítsen
mászol max. 100 pontért
*készítesz 312. tárgyat (borkonyó bibe) (max. 100 db-ot)
*készítesz 429. tárgyat (kaktuszbogyó) (max. 20 db-ot)
*készítesz 22. tárgyat (tüske) (max. 20 db-ot)
*készítesz 447. tárgyat (lótuszvirág) (max. 100 db-ot)
elfogod a 150. szörnyet a 219. csapdával
*készítesz 582. tárgyat (csalánvirág) (max. 100 db-ot)
*készítesz 578. tárgyat (ében toboz) (max. 100 db-ot)
*készítesz 562. tárgyat (bűvös shuriken) (max. 5 db-ot)
*készítesz 119. tárgyat (púderkő) (max. 10 db-ot)
*készítesz 17. tárgyat (szögletes kő) (max. 20 db-ot)
cirkusz 19 (céllövölde - 1, ötpróba - 2, labirintus - 16)
gyógyítasz 70 % életerő alatt, 10 pontért max. 1 alkalommal
*készítesz 19. tárgyat (kerek kő) (max. 30 db-ot)
maradék tvp-dből 2. tulajdonságodat (IQ) TF-eled
Felt. támadás: *trikornis (#104), *bávatag golombár (#165), *adószedő (#234),
*kputtyintó csalán (#247), *trikornis herceg (#261), *őrült varázsló (#255),
*massza (#217), *lidércúr (#252), *Noth szellem (#250), *Raia Szent Lovagja (#239),
*őrjárat (#274), *óriás csontváz (#176), *halálelementál (#279), *csontváz lord (#177),
*(ismeretlen) KT (#9940), *bolyongo lidérc (#388)
Barátságosság: Kerekkorsó Rendje (ált.) KT (#9136), Szeretet Vándorai (ELENIOS) KT (#9138),
semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225),
csápos otagi (#395), (kalandozó) (#2807), Igaz Barátok (semleges) KT (#9141)
*** Varázslataid (típusonként)
Papi varázslatok
Vámpirizáció (#1 *8) Éber kakukk (#3 *6) Áldomás (#6 *5)
Alkímia (#7 *7) Gondolatolvasás (#8 *9) Varázsfesték (#9 *4)
Esőidézés (#11 *8) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10)
Szaporítás (#15 *7) Kitartó ló (#19 *10) Korgó gyomor, huss (#21 *3)
Unkreáció (#22 *0) Jellemrejtés (#23 *10) Hadiszerencse II. (#24 *6)
Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16) Harmadik szem (#27 *12)
Csupasz izom (#28 *10) Méregfelhő (#37 *12) Védelem a tűz ellen (#38 *12)
Kristálygömb (#54 *30) A lélek védelme (#57 *32) Azonnali gyógyítás (#58 *15)
Puha ütés (#60 *18) Tűzeső (#61 *16) Oltár eltörlése (#79 *60)
Szörnycsábítás (#83 *14) Szörnyidézés (#84 *72) Vasszerevzet (#86 *8)
Szopókőpusztítás (#88 *21) Villámsújtás (#89 *15) Agyburok (#90 *11)
Rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *90) Erőpajzs III. (#127 *30)
Mágiadagály (#132 *25) Tárgyészlelés (#135 *35) Szemmelverés (#137 *18)
Alku (#139 *20) Földelem idézése (#144 *70) Mágikus ütés (#147 *18)
Kreáció (#148 *12) Esszenciavédelem (#165 *15) Oltár teremtése (#167 *50)
Isteni küldetés (#170 *40) Planetáris őrdémon (#172 *18) Szopókőírtás (#174 *10)
Gömbvillám (#176 *20) Tárgyvédelem (#178 *14) Gyorsvarázslás (#179 *0)
Agytaposás (#180 *12) Kényszerport (#183 *80) Esszenciavédelem II (#188 *15)
Méregfelhő II. (#193 *18) Megfejtés (#199 *28) Pörhemór köre (#205 *30)
Kisebb kívánság (#208 *300) Vadászat (#209 *40) Menekülés (#212 *12)
Aranyeső (#214 *12) Áldomás III. (#217 *15) Armageddon (#218 *100)
Lidércidézés (#219 *30) A mágia megértése (#226 *0)
Taumaturgia varázslatok
Energiatüskék (#29 *5) Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6)
Varázsvédelem (#34 *8) Mágiatörés (#35 *10) Tompítás (#40 *8)
Jégcsóva (#41 *15) Fehér glóbusz (#47 *13) Villámcsapás (#50 *18)
Elektromos pajzs (#51 *14) Láthatatlanság (#76 *15) Láth. észlelése (#78 *7)
Városi teleportáció (#96 *50) Varázsitalfőzés (#100 *30) Varázsvédelem II. (#108 *18)
Felszínre ugrás (#109 *25) Varázslatfelejtés (#130 *20) Tűzgolyó (#155 *25)
Tűzmágia (#157 *24) Familiáris idézése (#159 *40) Varázskő készítés (#160 *140)
Varázsenergia (#161 *35) Hhaar burka II (#162 *14) Dimenzióugrás (#163 *55)
Városi teleport II. (#181 *60) Varázsszem (#184 *9) Vízlégzés (#185 *15)
Háló (#186 *24) Állatvédelem (#192 *25) Tiltott teleport (#198 *100)
A munka gyümölcse (#224 *10) Villámmágia (#227 *36) Kalmárszem (#228 *11)
Pszi hatások
Pszi-ernyő (#64 *6) Auratranszformáció (#65 *10) Pszi-regeneráció (#66 *12)
Felejtés (#68 *5) Agyletapogatás (#70 *20) Szürkeállomány akt. (#71 *12)
Mentális pajzs (#72 *9) Pszí fejlesztés (#73 *20) Molekulaátrendezés (#74 *20)
Agykorbács (#97 *18) Pszí acéltorony (#98 *14) Tudatkutatás (#99 *20)
Térképelemzés I. (#104 *50) Kontinuum-tágítás (#105 *60) Tudatrombolás (#111 *25)
Pszí-gyűjtés (#112 *300) Pszí-ernyő II. (#113 *12)
Mágikus képességek
Tűzlehelet (#110 *0) Nagyobb tűzlehelet (#150 *0) Pszí-kő készítése (#151 *0)
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 12 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 11 költség
Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások
vámpirizáció Pörhemór köre (95,38) méregsemlegesítés
villámmágia szemmelverés agyburok
tűzmágia varázsszem
Feltételes varázslat-használat: 1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslat lista (var. szám) : 186
Védekező varázslat lista (var. szám): 34 108 51 38 47 40
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat |
Mit | Kire | | Mit | Kire |
Armageddon (#218) | nők (#999) | | Armageddon (#218) | férfiak (#998) |
Háló (#186) | Noth szellem (#250) | | Tűzgolyó (#155) | molgan (#284) |
Tűzgolyó (#155) | woorgard (#231) | | Háló (#186) | ragadozó (#292) |
Tűzgolyó (#155) | tüskés gigaféreg (#256) | | Tompítás (#40) | halottidézö (#391) |
Lidércidézés (#219) | tüskés gigaféreg (#256) | | Fehér glóbusz (#47) | jégelementál (#277) |
Védelem a tűz ellen (#38) | Ekhnagorhu (#291) | | Védelem a tűz ellen (#38) | aranyfecske (#283) |
Agytaposás (#180) | őrjárat (#274) | | Tompítás (#40) | őrült varázsló (#255) |
|
Elfogott szörnyeid
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK; tüskés
gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK; Rughar
familiárisa (#245) státusz: OK;
Isteni küldetéseid
1.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! 2.)
Páratlan varázspárviadalban lesz részed, amikor kihívod és legyőzöd a Sötétség Hercegét.
3.) A mágusok igazi ellenségei Chara-din fattyai. Végezz egy csapattal!
Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)
Páncélok és pajzsok
1 mászókarom (#78) 1*tűzúr csizmája (#533) 1*dalebg.kristályvért (#564
1*Urgod kesztyűje (#462) 1*lidérckorona (#531) $1*zafír erőöv ($397)
1 mágusköpeny (#453) 1*őselemek köpenye (#560) 1 törpe bakancs (#475)
Fegyverek és lövedékek
1 bumeráng (#249) 1*fúvócső (#20) 16 tolmokov-koktél (#351)
1 Mjölborg kalapácsa (#523) 1*harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13)
4 vas dobónyíl (#189) 1 esszenciakristály (#350) 1 Zombilapító (#721)
1 kőkés (#6) 4 ezüsttollú nyíl (#363) 4 bűvös shuriken (#562)
14 szögletes kő (#17) 1*Pusztítás Botja (#316) 56 nyílvessző (#108)
2 agyartőr (#420) 17 kerek kő (#19) 4 bogyógránát (#430)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2 villám szimbólum (#145) 6 mópat token (#585) 1 koponya szimbólum (#139)
$1*roxati üvegszem ($443) 1*Ovgun nyaklánca (#615) 8*angyalok gyűrűje (#529)
1 Rughar gyűrűje (#518) 1*zafír fülbevaló (#477) 2*Luthius karkötője (#527)
$1*smaragd védőgyűrű ($223) $1*arany papi karkötő ($309) 1*szerencsetalizmán (#366)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 kaja (#2) 1 távcső (#42) 2 kholden kulcs (#470)
1 Morgan pálcája (#503) 4 norgat kulcs (#471) 1 aranytermő ládikó (#504)
1 szeksztáns (#32) 1 mászókampó (#165) 1 furulya (#233)
6 gyógykenőcs (#313) 13 csontkulcs (#74) 1 acéltű (#334)
1 kulcskarika (#648) 10 a fiatalság itala (#473) 1 ásó (#34)
1 moa töltő (#525) 16 varázskő (#305) 4+pukkanó tűcsapda (#336)
2 kristályfolyadék (#449) 1 szent jogar (#150) 11+deus ex machina (#1)
2 Morgan szilánkja (#508) 1 kötél (#92) 2 moa katalizátor (#386)
1 amul kulcs (#565) $4 sötét tekercs ($535) 2 márványkulcs (#245)
3 pszi kő (#248)
Löttyök és porok, tartóstul
2 kavadu iszák (#25) [ üres ] (Kapacitás: 20, fér még: 20)
2 huhogó bibe (#332) [ üres ] (Kapacitás: 24, fér még: 24)
8 zöld üveg (#82) [ bennük 102 csepp ragasztó (#83) ] (Kapacitás: 160, fér még: 58)
4 uzbány csőr (#169) [ üres ] (Kapacitás: 48, fér még: 48)
8 fűszertartó (#210) [ bennük 32 csepp sáfránypor (#211) ] (Kapacitás: 40, fér még: 8)
14 sullár hólyag (#168) [ bennük 219 csepp spiritusz (#170) ] (Kapacitás: 280, fér még: 61)
4 vizestömlő (#3) [ bennük 50 korty víz (#27) ] (Kapacitás: 80, fér még: 30)
4 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] (Kapacitás: 40, fér még: 40)
2 szent kehely (#257) [ üres ] (Kapacitás: 20, fér még: 20)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 eknozol (#540) 44 varányszem (#30) 40 ovimon-bogyó (#207)
36 csalánvirág (#582) 7 halcsont (#390) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
10 smirglilevél (#29) 2 Eldereth szilánk (#512) 9 purifikátor háj (#269)
2 bev formázó minta (#299) 10 ezüstdarab (#326) 2 tükör (#43)
2 moa burát (#384) 46 sallank karom (#128) 6+főnixtoll (#563)
6 mithril (#352) 16 mutáns csont (#331) 60 polip szívóka (#391)
1 kazmár gyökér (#205) 63 pirkit (#153) 1 din formázó minta (#301)
21 madártoll (#112) 6 lótuszvirág (#447) 23 kvazár (#244)
2 gyíkfű (#201) 16 rókafarok (#124) 1 lapockacsont (#33)
5 kaktuszbogyó (#429) 11 galachmit (#310) 14 fokhagyma (#403)
2 lajhár csont (#236) 12 szárnyas hernyó (#69) 5 borkonyó bibe (#312)
6 moa smaragd (#377) 1 dözmöng szív (#122) 12 púderkő (#119)
2 kék orchidea (#68) 1 cru formázó minta (#300) 10 szvó-ektoplazma (#151)
1 moa rubin (#379) 83 gyöngymangó (#135)
Összsúly: 120.85 kg megterheltség: 67 %