TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. márc. 29. 9h:55'
EZ A 461. JÁTÉKHETED, 231. FORDULÓD
462. játékheted kezdete: márc. 30.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1902
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 728
Extra forduló: 11

BUNDÁS SÜSIN KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [126,71] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el. Az aranytermő erszény 35 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kőszemet. A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet. A teremtés zsákja létrehozott 1 elkarog szőrt. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+24 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+349 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+44 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 600. hetének nyerőszámai: 16, 3, 20. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy tesh alligátor nyomára vezet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a tesh alligátor hüllőtestét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a tesh alligátor farkát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A tesh alligátor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 alligátorbőrt. 535 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 425.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 423.] Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse.) [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 421.] Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-9 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 421.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 419.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 417.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő.) [0 pontot használtál fel, van még 417.]

* 3. KP: kiveszel a bankból az 1133. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 moa varázsdobozt. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

* 4. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy kvazár pajzs képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 397.]


h 1269 használod az 1269. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Fiatalodtál 3 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 394.]
hu 71 188 84 hulladék: 71 188 84
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézpáncélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérg. ubuk dobónyilat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz díszes rézpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

hu 137 129 147 hulladék: 137 129 147
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérg. ubuk tüskét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sallank nyilat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz hebrencs csapdát. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

hu 131 331 128 hulladék: 131 331 128
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ubuk tüskét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mutáns csontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sallank karmot. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

h 1271 135 használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy gyöngymangót ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 389.]

kt 1068 elkészíted az 1068. tárgyat
Legyártottál 1 bundás kabátot. Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 359.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: díszes rézpajzs (100,80)-> (15 ap), mérg. ubuk dobónyíl (100,80)-> (kudarc), mérg. ubuk tüske (100,80)-> (4 ap), mutáns csont (100,80)-> (4 ap), rézpáncél (100,80)-> (24 ap), sallank karom (100,80)-> (30 ap), sallank nyíl (100,80)-> (6 ap), ubuk tüske (100,80)-> (21 ap), összesen 104 arany, 16 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 354.]

hu 92 186 1067 hulladék: 92 186 1067
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kötelet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nagy vaskulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz jegesmedve bundát. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

bb 2 733 152 beraksz a bankba a 2. tárgyat (733 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 59 kaját. Beraksz a bank széfjébe 6 bunthar bőrt. Beraksz a bank széfjébe 4 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[125,71] Füves síkságra érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran híveié. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [124,71] Továbbra is síkságon vagy. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Sheran hívői építették. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Milyen lesz pusztulásom? A föld elárul, magához ölel. A többi kegyelem. "

(Továbbmész...) [123,71] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy pattanóböde. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pattanóböde tüskés bőrét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a pattanóböde tüskés bőrét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a pattanóböde, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A pattanóböde még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Felfedeztél egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 107 pontot kell rá költeni.) Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kihúzod a tüskét a talpából. Az ormánygőte vidáman elszalad. (+2 jóság.) Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (100,80)-> 6 arany, -2 ÉP] Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Egészséged TF-elődött. [34 pontot használtál fel, van még 320.]

h 1167 6 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom omlós szerencsemassza készül. Nyami-fali! Azonnal szerencsésebbnek érzed magad. 289 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 310.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[122,70] A dombokból hegyek lesznek, méghozzá egyre magasabbak. Magashegységben vagy! Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Bányászat képességeddel fémet (pular kristály) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bávatag golombár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy megsebesített ongóliant nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 39 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant bal oldalát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Fürdesz a piros lángnyelvekben. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával megvagdalod az ongóliant ragyás lábszárát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az ongóliant jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ongóliant száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 vasérc, egy arany karperec, egy ametiszt medál, 5 gyöngymangó és egy arany. 1462 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-8 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-8 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-8 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 280.]

kf 1068 kézbeveszed/felveszed az 1068. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a bundás kabátot. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

kb 153 90 kiveszel a bankból a 153. tárgyat (90 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 82 pirkitet. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

tv 61 41 támadó/véd. varázslat a 61. varázslatot a 41. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: tűzeső. 41. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

be 124 bemész a 124. titkos labirintusba
Egyik hegycsúcsról a másikra kapaszkodsz, csak hogy az egyiken valahol eldugva, megtalálhasd a különleges barlangbejáratot. Átlátszó függöny takarja a nyílást, ismeretlen anyagból, mely leginkább egy szétfeszített magszimbélre hasonlít. Félrehajtod, hogy bekukkanthass mögé. Majdnem térdre kényszerít a hideg fuvallat, mely bentről árad kifelé. Bepillantasz: teljes a sötétség. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-4 varázspont.] Vajon milyen titkokat rejthet ez az elhagyatott hely? Az első pár lépés után már nyilvánvaló válik számodra, idebent dermesztően hideg van. Összébb húzod a ruháidat magadon, és kíváncsian meresztgeted tovább a szemedet befelé. [5 pontot használtál fel, van még 275.]

ek 116 65 58 t. energia kisütése: 116 65 58
Azonnali gyógyítás varázslatot fogsz használni, ha életerőd 65 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

lm 10 mozogsz 10
Minden jeges és csúszós előtted. Különös megfontoltsággal teszed egyik lábad a másik után. [1. SZINT 2. PONT] Bár messzire nem látni, a falakat és a padlót borító jégrétegen időnként megcsillan az általad a labirintusba hozott fény. Bár ijesztőek az ilyen felvillanások, mindig megnyugszol kicsit, amikor rájössz, te vagy az okozójuk és nem egy mélyedésben éhesen ácsingózó szörny. [1. SZINT 3. PONT] Egy ideje lábad minden lépéssel bokádig érő latyakos hórétegbe merül. Aztán hirtelen elveszted az egyensúlyod, és piciny barlangtóba zuhansz. A nyakadig érő jégkásás víz hamar lehűti szervezeted. Hatalmas tüsszentés árulkodik arról, hogy megfáztál. (-2 erő kör végéig.) Egy rozmárember lakik itt. (ld. enc.) Fegyvere egy kőhegyű lándzsa. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a rozmárember rozmárbőrét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A rozmárember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rozmárfogat. (ld. enc.) 620 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kőhegyű lándzsát [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) A járat három irányba ágazik. A folytatás is ugyanolyan jegesnek néz ki, mint ahonnan érkeztél. [1. SZINT 4. PONT] Bizonytalan léptekkel haladsz előre a csúszós padlón. Az egyik álló jégcsap felületén befagyott kitinpáncélú bogarak mászkálnak. Inkább nem zavarod meg őket mindennapi tevékenységük közepette. [1. SZINT 8. PONT] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 2 gyöngymangó. Felpakolsz. A hol kiszélesedő, hol összeszűkülő járatban csak egyetlen dolog állandó: a jeges padló, és a falak, melyek kísérteties hideget árasztanak magukból. [1. SZINT 9. PONT] Síkos lépcsőfokok vezetnek a mélybe. Egy zúzmarás korlát próbálja összkomfortosabbá tenni a lefelé vezető utat, de rozoga kinézete csupán a félelmeidet támasztja alá. Viszont nincs mit tenni, egy bátor kalandozó nem hátrálhat meg ilyen csipcsup veszélytől. Belekapaszkodsz a korlátba, majd örökkévalóságnak tűnő percek múlva már lent is állsz, a lépcső tövében. Innen visszanézve igencsak magasan lehet a felső szint. [1. SZINT 10. PONT -> 3. SZINT 23. PONT] [30 pontot használtál fel, van még 245.]

bb 1066 10 beraksz a bankba az 1066. tárgyat (10 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

lm 21 19 17 mozogsz 21 19 17
Továbbmész. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. A folyosó végén egy korlát van, mögötte olyan mély szakadék húzódik, hogy nem látni le az aljáig. Mellette aprócska figyelmeztető tábla... Még jó, hogy valaki így óvja a kalandozók testi épségét. [3. SZINT 22. PONT] A sokadig T-alakú elágazásba sétálsz. [3. SZINT 20. PONT] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A szoba szemközti falát rácsszerű jégcsapok alkotják. Olyan vastagok, hogy biztos nem tudnád felolvasztani őket. Közelebb lépsz, hogy kíváncsiságodat kielégítve megtudd, mi van a túloldalon. Hatalmas csarnok húzódik ott, melyből nem sokat látni a gyér fény miatt. Pedig lehet, hogy érdemes lenne oda bejutni, de innen nem fog menni sajnos. Túl kicsik a rések, a mennyezettől a padlóig érő zord jégcsapok között. [3. SZINT 21. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy fagyelementál van előtted! (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 72 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fagyelementál egyik csápját. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1380 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 4 ulkor gyöngyöt (ld. enc.). A sokadig T-alakú elágazásba sétálsz. [3. SZINT 20. PONT] Épp lazítasz tartásodon, gondolván, nincs okod aggodalomra, amikor észreveszed, hogy egy jegesmedve bámul rád. Felé fordulsz, mire ő nyakába szedve lábait eliramodik az ellenkező irányba. Még ilyet?! - gondolod. [3. SZINT 18. PONT] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Különös látványban van részed: a helyiség közepén vérvörös írásjelek lebegnek. Végigolvasod az illúzióbetűket, amik nagyon hasonlítanak valamelyik varázslat rúnáira. Csak nem egy új formulát fogsz itt elsajátítani? Hangosan elmotyogod, amit látsz, de semmi nem történik. [3. SZINT 19. PONT] Épp lazítasz tartásodon, gondolván, nincs okod aggodalomra, amikor észreveszed, hogy egy jegesmedve bámul rád. Felé fordulsz, mire ő nyakába szedve lábait eliramodik az ellenkező irányba. Még ilyet?! - gondolod. [3. SZINT 18. PONT] Egy távoli nesz arra késztet, hogy harcra kész mozdulatokkal osonj tovább. [3. SZINT 16. PONT] Továbbmész. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Nyitva van! Amint belépsz, tudod, hogy nem vagy egyedül. Tucatnyi megsokszorozódott önmagad bámul vissza rád. Mi ez? Tán valami mágia? Másaid ijedtebbnek tűnnek, mint te magad. Percekig bámuljátok egymást, majd ráeszmélsz, hogy csak a visszatükröződő fény csalfa játékáról van szó. [3. SZINT 17. PONT] Megbotlasz valamiben: 1 nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (100,80)-> 16 arany, -2 ÉP]. Felpakolsz.
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-14 varázspont.] [59 pontot használtál fel, van még 186.]

lm 13 5 7 mozogsz 13 5 7
Egy távoli nesz arra késztet, hogy harcra kész mozdulatokkal osonj tovább. [3. SZINT 16. PONT] Kitaposott út vezet a derékszögű kanyarig. Kidugod a fejed, de mivel nem látsz ellenséget, bátrabban folytatod az utad. [3. SZINT 15. PONT] Elhaladsz egy jégszobor mellett. Visszalépsz, mert túlságosan ismerősek az arcvonásai... Igen! Biztos, hogy láttad már valahol. Csak nem az a törpe az, akivel a legutóbb harcoltál? Á, nem, mégsem... elhessegeted a gondolatot. [3. SZINT 14. PONT] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 vasalt bunkó. Felpakolsz. Kétfelé vezet tovább az út. Nagyot sóhajtasz, majd döntesz. [3. SZINT 12. PONT] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Körülkémlelsz, veszélyt sejtve, de csak egy árválkodó súlyzón akad meg a pillantásod. Remek ötleted támad: egy kis testedzés épp kellemesen felmelengetne. Két kézzel ragadod meg, mégsem moccan. Ennyire legyengített volna a hideg? Ah, csak be van fagyva - mentegeted magad. [3. SZINT 13. PONT] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy dermesztő lidérc. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 55 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dermesztő lidérc bal oldalát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a dermesztő lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 lidércesszencia (ld. enc.). 1284 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Kétfelé vezet tovább az út. Nagyot sóhajtasz, majd döntesz. [3. SZINT 12. PONT] T-alakú elágazásba érkezel. A térképről tárolt emlékeid szerint már a harmadik szint szívében barangolsz. [3. SZINT 10. PONT] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Nyitva van! Szúrós trollszag csapja meg az orrod... Valaki az itt járt kalandozók közül valószínűleg itt könnyíthetett magán. Körülnézel és meg is pillantod az árulkodó sárga foltokat. [3. SZINT 11. PONT] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 2 gyöngymangó. Felpakolsz. Bátran haladsz tovább. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Amilyen lendülettel a következő terembe érkezel, kis híján belelépsz egy bődületesen nagyméretű medvecsapdába. Pár centire a bokádtól csattannak össze hatalmas fémfogai. [3. SZINT 3. PONT] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 hebrencs csapda [hebrencs csapda ládikóba-> (72,59)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felpakolsz. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó! Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Eléggé összefagytál, a kezed is remeg már a hidegtől. Nem baj, gondolod, most már nem időzöl itt sokáig, ha megvan a kincs, akkor uzsgyi ki innen. [3. SZINT 2. PONT] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 2 gyöngymangó. Felpakolsz. Néhány lépés után ismét egy jégpáncél ajtó előtt találod magad. [3. SZINT 4. PONT] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy rozmárember. Fegyvere egy kőhegyű lándzsa. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a rozmárember jobb lábát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rozmárfogat. 620 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kőhegyű lándzsát [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A terem szemközti falán szorgos bányászkezek próbáltak lyukat ütni, csekélyke sikerrel. Az alkarnyi mély résben semmit nem találsz, valószínűleg elődeid is így jártak. [3. SZINT 5. PONT] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy jegesmedve. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a jegesmedve testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a jegesmedve bal hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A jegesmedve mancsával oldalba lök. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A jegesmedve belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 jegesmedve bundát. [jegesmedve bunda ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP] 213 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy hópárduc. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hópárduc bal első lábát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A hópárduc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 párducszem. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 párducbőrt. (ld. enc.) 580 tapasztalati pontot kaptál. Néhány lépés után ismét egy jégpáncél ajtó előtt találod magad. [3. SZINT 4. PONT] A nagy hidegtől kicsit elálmosodtál. Megdörgölöd szemed, hogy újra éber lehess a rád leselkedő veszélyek elkerülése érdekében. [3. SZINT 6. PONT] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtóba ütközöl. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a Rúna, megszűnt a védővarázslat. [-30 varázspont.] Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Még épp időben kapod el a fejed egy csapat jégdenevér menekülési útvonalából, valószínűleg felzavartad őket az érkezéseddel. Susogva eltűnnek egy kürtőben a falon, ami ki tudja merre vezet tovább. Szárnycsapásaik hangja hamar elhal. [3. SZINT 7. PONT] A fal mellett találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-9 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 10 szárnyas hernyó és 1 kis ónixkulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. [90 pontot használtál fel, van még 96.]

bb 1066 1110 2 beraksz a bankba az 1066. tárgyat (1110 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 párducbőrt. Beraksz a bank széfjébe 1 kis ónixkulcsot. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

lm 1 32 34 mozogsz 1 32 34
A nagy hidegtől kicsit elálmosodtál. Megdörgölöd szemed, hogy újra éber lehess a rád leselkedő veszélyek elkerülése érdekében. [3. SZINT 6. PONT] Néhány lépés után ismét egy jégpáncél ajtó előtt találod magad. [3. SZINT 4. PONT] Eléggé összefagytál, a kezed is remeg már a hidegtől. Nem baj, gondolod, most már nem időzöl itt sokáig, ha megvan a kincs, akkor uzsgyi ki innen. [3. SZINT 2. PONT] Amilyen lendülettel a következő terembe érkezel, kis híján belelépsz egy bődületesen nagyméretű medvecsapdába. Pár centire a bokádtól csattannak össze hatalmas fémfogai. [3. SZINT 3. PONT] Szúrós trollszag csapja meg az orrod... Valaki az itt járt kalandozók közül valószínűleg itt könnyíthetett magán. Körülnézel és meg is pillantod az árulkodó sárga foltokat. [3. SZINT 11. PONT] T-alakú elágazásba érkezel. A térképről tárolt emlékeid szerint már a harmadik szint szívében barangolsz. [3. SZINT 10. PONT] Egy vastag rúd előtt állsz, ami a felső szintig ér. Ezen kellene felmásznod? Elég lehetetlennek tűnik, de ne mondja senki, hogy nem próbáltad meg... Ahogy előre láttad: visszacsúszol, és a fenekeden landolsz. Ebből a lenti perspektívából viszont feltűnik, hogy a jégfalban bevágások vannak. Így már gyerekjáték feljutnod a feletted levő folyosóra. [3. SZINT 1. PONT -> 2. SZINT 34. PONT] A járat egy éles kanyarral elfordul, s vele te is. [2. SZINT 33. PONT] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtóban végződik az út. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a Rúna, megszűnt a védővarázslat. [-80 varázspont.] Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Nini, esik a hó. Felnézel a mennyezetre, de annak hűlt helyét látod. Vagyis olyan magasan lehet, amíg a téged körbeölelő fény nem juthat fel. Így elképzelni sem tudod, hogy fordulhat elő, hogy itt csapadék hull alá, hogy leérkezvén a jégpadló szerves részévé válhasson. [2. SZINT 32. PONT] Megbotlasz valamiben: 2 gyöngymangó. Felpakolsz. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 2 varázskő és 5 deus ex machina. Gyorsan kiüríted a ládát. A járat egy éles kanyarral elfordul, s vele te is. [2. SZINT 33. PONT] Eléred a folyosó végét. Itt csak egy lyuk van, közepén egy vastag rúddal. Hát ez mi a szösz? Megkapaszkodsz benne, és... zutty! Egy szinttel lejjebb érsz földet, egy pár lépés átmérőjű teremben. [2. SZINT 34. PONT -> 3. SZINT 23. PONT] [66 pontot használtál fel, van még 30.]

lm 23 13 22 mozogsz 23 13 22
T-alakú elágazásba érkezel. A térképről tárolt emlékeid szerint már a harmadik szint szívében barangolsz. [3. SZINT 10. PONT] Kétfelé vezet tovább az út. Nagyot sóhajtasz, majd döntesz. [3. SZINT 12. PONT] Elhaladsz egy jégszobor mellett. Visszalépsz, mert túlságosan ismerősek az arcvonásai... Igen! Biztos, hogy láttad már valahol. Csak nem az a törpe az, akivel a legutóbb harcoltál? Á, nem, mégsem... elhessegeted a gondolatot. [3. SZINT 14. PONT] Kitaposott út vezet a derékszögű kanyarig. Kidugod a fejed, de mivel nem látsz ellenséget, bátrabban folytatod az utad. [3. SZINT 15. PONT] Egy távoli nesz arra késztet, hogy harcra kész mozdulatokkal osonj tovább. [3. SZINT 16. PONT] Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [30 pontot használtál fel, van még 0.]

in 4721 178 485 leírod a 4721. kalandozónak a 178. szörnyet a 485. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ongóliant hadúr. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Szent Pörölyt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 4721 279 438 leírod a 4721. kalandozónak a 279. szörnyet a 438. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy halálelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ónix masszavadítót. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 4721 0 221 leírod a 4721. kalandozónak a 221. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) dobóhálót. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 4721 0 273 leírod a 4721. kalandozónak a 273. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) szuper dobóhálót. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 4721 0 434 leírod a 4721. kalandozónak a 434. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bányászcsákányt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 1104 32 251 leírod az 1104. kalandozónak a 32. szörnyet a 251. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gnóm boltos. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kvazár páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 1104 47 1068 leírod az 1104. kalandozónak a 47. szörnyet az 1068. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy harcos. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bundás kabátot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 1104 90 280 leírod az 1104. kalandozónak a 90. szörnyet a 280. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy törpe kovács. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) tyrex csontot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 1104 126 284 leírod az 1104. kalandozónak a 126. szörnyet a 284. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy miksziszi húsgólem. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) sötét italt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 1104 133 306 leírod az 1104. kalandozónak a 133. szörnyet a 306. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy elit palotaőr. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) adamantit kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 1104 134 311 leírod az 1104. kalandozónak a 134. szörnyet a 311. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy palotaőr. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) borkonyó cserjét. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 1104 142 356 leírod az 1104. kalandozónak a 142. szörnyet a 356. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy udvari mágus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Tguarkhan-csapdát. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 1104 178 362 leírod az 1104. kalandozónak a 178. szörnyet a 362. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ongóliant hadúr. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) árnyékköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 1104 200 371 leírod az 1104. kalandozónak a 200. szörnyet a 371. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy magnetikus praglonc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Raia papi palástját. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 4463 212 254 leírod a 4463. kalandozónak a 212. szörnyet a 254. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Tguarkhan. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 4463 179 286 leírod a 4463. kalandozónak a 179. szörnyet a 286. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy élőholt ősmágus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Sheran főzetét. [0 pontot használtál fel, van még 0.]


* 1. BP: használod a 336. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még -10.]

* 2. BP: beraksz a bankba az 1133. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 moa varázsdobozt. [0 pontot használtál fel, van még -10.] Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 2 gyöngymangót. Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 29, 2. Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben -10 pontod maradt, ebből a következő körre -10 pontot vihetsz át. Kapsz még 372 pontot. A következő körben tehát 362 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KVAZÁR PAJZS (296. TÁRGY)
A kvazár pajzs igen hatékony védelmet jelent, 9-el növeli meg a védettségedet. A bökkenő csak az, hogy elkészítését szakemberre kell bíznod. A kovácsolást a megfelelő helyen a KT 296 paranccsal rendelheted meg, 60 TVP-ért. Az elkészítés a formát meghatározó Cru formázó minta mellett hat kvazárt igényel.

ROZMÁREMBER (643. SZÖRNY)
Biztos, hogy abban a pillanatban, amikor ez a humanoid testalkatú, rozmárfejű torzszülött a világra jött, az univerzum összes istene hátat fordított a világnak, az örök jég és fagy birodalmának, ahol ez a lény született. Borzasztó még ránézni is, két karjainak hosszúságát meghaladó méretű szemfogát alig bírja megtartani, ezért állandóan görnyedten jár. Persze a szomorú tekintetében ülő kínok ellenére nem a sajnálat a helyén való érzés, ami egy kalandozót elönthet a vele való találkozáskor, hiszen aki elérzékenyül, könnyen egy lándzsával átdöfve találhatja magát, mélyen eltemetve a hó alatt. A rozmárember vérszomjassága nem ismer könyörületet, minden mozdulatát az életben maradás vezérli, bármilyen nyomorúságos is az. Lehet, hogy a legemberségesebb az ettől való megfosztás lenne?

ROZMÁRFOG (1069. TÁRGY)
Ez a kicsit sárga, hosszú és görbe fog valaha egy rozmár arcát díszítette, most pedig csupán hátizsák nehezéknek jó. Vagy esetleg valami másra is? A megrögzött vadászok biztos a kandalló fölötti falfelületet díszítő woor-antilop agancsok mellé tűznék.

FAGYELEMENTÁL (644. SZÖRNY)
Olyan dermesztő hideg kíséri a fagyelementálok útvonalát, ami még a legcudarabb időjárási körülmények között is elég feltűnő. De nem csak kínzóan másvilági borzongásra emlékeztető aurája az, ami képes elárulni egy fagyelementál közeledését, ezenkívül minden élő dolog egycsapásra megszűnik, amihez a fagyelementál hosszan elnyúló csápjaival hozzáér: a növényekből halott gaz, az állatokból egy darab lejegelt hús, a hóból pedig jég lesz. Szerencsére az ezeknél nagyobb célpontokat még a fagyelementál sem képes egyetlen érintéssel szétporlasztani, de azért súlyos téveszme lenne azt hinni, hogy Ghalla kalandozói most már teljes biztonságban vannak.

ULKOR GYÖNGY (1072. TÁRGY)
Ha legyőzöl egy ulkor jéglényt, általában nem marad több belőle egy tócsánál, hiszen az ulkor anyag nem csak úgy néz ki mint a jég, hanem úgy is olvad. Ha azonban a szerencse a te oldaladon áll, találhatsz néhány gyöngyszerű képződményt, amit valójában az ulkor jéglények szervezete termel. Ezek olyan kemények és törhetetlenek, hogy nincs az az ismert módszer, amivel el lehetne pusztítani.

DERMESZTŐ LIDÉRC (645. SZÖRNY)
Első pillantásra nehéz lenne megmondani, hogy ez a teremtmény a túlvilág sötét bugyraiból, vagy éppen a fagy jéghideg létsíkjáról érkezett, mert mindkét létsík lakóinak legrémesebb tulajdonságait ötvözi magában: fagyos lehelete egyben a halál közelségének érzetét hozza magával, karmainak érintésére pedig szó szerint végigfut az ember hátán a hideg... és persze az elfén is... na és természetesen a többi faj képviselői sincsenek biztonságban, ha összefutnak egy dermesztő lidérccel.

LIDÉRCESSZENCIA (1074. TÁRGY)
A lidércek legyőzése után általában semmi nem marad ezekből a lényekből, nagy ritkán viszont előfordul, hogy egy kis kupac nyálkaszerű anyagot kaparhatsz össze a földről. Ez a lidérc visszamaradt esszenciája, amit valamikor talán még felhasználhatsz valami nemesebb célra.

HÓPÁRDUC (642. SZÖRNY)
A hópárduc puha, nagymacska-mancsain közlekedve még a friss, ropogós hóval borított mezőkön is abszolút hangtalan lopakodásra képes. Ráadásul vakítóan fehér bőre úgy simul bele környezetébe, mintha egy lenne azzal, és ez többnyire így is van. Hogy a jég létsíkján bebörtönözve mi szolgált neki táplálékul, nem tudni, de az egyes szemtanúk állításai szerint nincs olyan élőlény, aminek Ghallán ne támadna neki: látták már trikornist szétmarcangolni, sallankokkal acsarkodni egy dögletes sünmedve teteme felett, de már olyan is előfordult, hogy egy bibircsók-óriás rohant lélekszakadva, nyomában a hópárducok egy megtermett példányával.

PÁRDUCBŐR (1066. TÁRGY)
A hópárduc hófehér bőre még a legdrágább selyemruhákénál is puhább. Egy igazi kalandozó mégsem használná fel ruhadarabként, hiszen színe (hófehér) túlságosan feltűnő, amikor nem esik, és nem borítja a tájat hó. Márpedig a Ghallán uralkodó időjárás nem éppen a hóesésről híres.



KARAKTERLAP
Bundás Süsin, egy göndör aranyhajú, kék szemű mutáns férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia főpap-jelöltje vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 231. fordulód.

 Erő:26 (30)  Szint:21  Merészség:7/1 Magasság:206 cm 
 IQ:33 (52)  Támadás:28  Agresszió:3 Testsúly:275 kg 
 Ügyesség:22 (24)  Védekezés:30  Menekülés:30 % Életkor:6/4 év 
 Egészség:29 (33)  Életpont:305/268  Jellem: jó (557) Tul. pont:
 Szerencse:31 (35)  Varázspont:790/482  Pénz:282 arany Kép. pont:
 Tudatpont:19/12   Pszi pont:183/273      EFejl:30 
Eddig összesen 1348 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7745 TP-t kaptál. Jelenleg 762290 TP-d van. A következő szinthez még 37710 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, varkaudar hadúr, norpadolótika. A 230. fordulódban 14660 arany került a bankszámládra. 14733 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 2/11   ökölvívás: 6/30   szúrófegyverek:21/23
  vágófegyverek: 21/52 (+9%)   ütőfegyverek: 15/65   lőfegyverek:12/34
  dobófegyverek: 25/18 (+4%)       

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (120%) << vasalt bunkó (#181) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtőzködés: 16/63   2. nyomkövetés: 58/33 (+13%)   3. lopás:1/0
  4. mászás: 9/63   5. csapdakészítés: 25/56 (+6%)   6. csapdaészlelés:7/61 (+12%)
  7. gyógyítás: 23/51   8. titkosírás: 6/7   9. felderítés:20/87
  10. szörnyidomítás: 10/36   11. teológia: 34/95 (-160%)   12. taumaturgia:34/16 (+9%)
  13. versengés: 8/24   14. harcművészetek: 3/45   15. zene:10/76
  16. szörnyismeret: 15/5 (+35%)   17. pszi: 23/93 (+1%)   18. zárnyitás:16/84 (+99%)
  19. vadászat: 10/31   20. vitalitás: 1/37   21. bányászat:22/0 (+34%)
  22. úszás: 6/29   23. főzés: 8/58 (+18%)   

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)]
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 6 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 8 darabot )
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220)
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), varkaudar hadúr (#270) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
trikornis (#104)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP)védelem sav ellen (#36, 12 VP)tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP)fehér glóbusz (#47, 13 VP)villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP)varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP)familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP)varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP)vakító fény (#43, 7 VP)tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP)azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP)tűzeső (#61, 16 VP)éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)rúnapukkasztás (#94, 0 VP)DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6)méregsemlegesítés (#14)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
tisztítótűz (#44), agykorbács (#97), villámcsapás (#50), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> vérfürdető magszim (#148) tisztítótűz (#44) >> szintszívó (#96)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
villámcsapás (#50) >> élőholt mágus (#175) villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150)
villámcsapás (#50) >> varkaudar bajnok (#190)    
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270)
hhaar burka (#32) >> nómenklatúra (#158) védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212)
hhaar burka (#32) >> xirnox (#122) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)    

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: éhes
trikornis (#104) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés;) státusz: éhes
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaim MINDENRE hajlandóak, hogy bizonyítsák hűségüket. Egy pszi kő feláldozása igazán csekélység.
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy orgoró maradványait a szélben! (számláló: 2)
3.) Borzalmas veszélyt jelentenek a világunkba özönlő Thargodanok és az esszenciájuk segítségével folytatott rituális mágia. Égess el oltáromnál öt Thargodan esszenciát!

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * bundás kabát (#1068) $1 * fekete bőrcsizma ($247)
1 * kvazár sisak (#266) 1 * lánckesztyű (#230) 1   mászókarom (#78)
1   szirén köpenye (#820) 1 * vasvért (#164)    
Fegyverek és lövedékek
1   bumeráng (#249) 1   csontpálca (#329) 4   ezüstshuriken (#327)
1   ezüsttőr (#322) 1   kerek kő (#19) 1   kőkalapács (#13)
1   kőkés (#6) 1   mérg. vas dobónyíl (#190) 1 * rövid kard (#171)
1   szigony (#389) 5   szögletes kő (#17) 10   tolmokov-koktél (#351)
14   tüske (#22) 1 * varkaudar szablya (#516) 9 * vas dobónyíl (#189)
2   vasalt bunkó (#181) 1   vashegyű lándzsa (#182)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   ametiszt medál (#275) 1   arany karperec (#194) 1 * Eldaran karkötője (#373)
1   halálhozó talizmán (#813) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * korinthai talizmán (#814)
1 * nap szimbólum (#141) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 * örökkéval. rubinja (#900)
2   rothasztó talizmán (#815) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
2 * vortex talizmán (#812)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
3 + aranypikkely (#415) 1   aranytermő erszény (#819) 1   aranytermő ládikó (#504)
2   aranytű (#272) 1   ásó (#34) 10 + deus ex machina (#1)
16   fáklya (#36) 1   fiatalság itala (#473) 2   fűszerkeverék (#1170)
6   gyógykenőcs (#313) 1   hűségérme (#1141) 1   kaleidoszkóp (#1269)
1   kis mágneses bigyó (#1266) $1   kötél ($92) 3   manakristály (#500)
1   mászókampó (#165) 1   megbűvölt utazóláda (#1218) 1   ork csodaszer (#1228)
10 + pukkanó tűcsapda (#336) 1   Rodger kezdő üstje (#1167) 1   ryuku védőkenőcs (#1154)
1   sámán gyógykenőcs (#1139) 1   Sheran cserepe (#1271) 1   szeksztáns (#32)
2   szent jogar (#150) 1   szuper dobóháló (#273) 1   tatu dob (#234)
1   teremtés zsákja (#818) 5   varázskő (#305) 1   varkaudar pálinka (#1137)
1   zárnyitó készlet (#39)        
Löttyök és porok, tartóstul
13   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 19 csepp tinta (#101), fér még: 111]
7   fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 35]
1   huhogó bibe (#332) [benne 9 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 3]
7   kavadu iszák (#25) [bennük 2 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 68]
7   sullár hólyag (#168) [bennük 32 csepp spiritusz (#170), fér még: 108]
1   szent kehely (#257) [benne 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 5]
14   uzbány csőr (#169) [bennük 4 csepp ugh méreg (#166), fér még: 164]
3   vizestömlő (#3) [bennük 28 korty víz (#27), fér még: 32]
10   zöld üveg (#82) [bennük 24 csepp ragasztó (#83), fér még: 176]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   alligátorbőr (#661) 15   álompor (#396) 10   amniosz (#203)
1   arx formázó minta (#298) 1   aurach bőr (#658) 4   aurach fog (#657)
1   borkonyó bibe (#312) 3   dözmöng szív (#122) 28   elkarog szőr (#665)
2   etra hályog (#712) 6   evaporőr háj (#105) 6   ezüstdarab (#326)
1   fémrúd (#104) 6   főnixtoll (#563) 1   grákóbőr (#41)
3   grifftojás (#179) 12   gyíkfű (#201) 17   gyöngymangó (#135)
1   halcsont (#390) 6   ilkin érc (#232) 24   kaktusztüske (#114)
1   karbin plazma (#199) 1   kavadu lebeny (#24) 4   kazmár gyökér (#205)
3   kőszem (#304) 2   kvazár (#244) 1   lapkorong (#80)
1   lidércesszencia (#1074) 142   madártoll (#112) 4   mákrózsa virág (#56)
4   manifeszt.nyúlvány (#214) 2   moa burát (#384) 2   móri gyümölcs (#116)
3   ormánygőte csont (#21) 1   párducszem (#1073) 81   pirkit (#153)
4   polip szívóka (#391) 19   púderkő (#119) 5   pular kristály (#239)
4   rájabőr (#404) 4   ramit kő (#226) 4   remák szív (#264)
1   rinóbőr (#651) 2   rozmárfog (#1069) 10   smirglilevél (#29)
10   szárnyas hernyó (#69) 7   szvó-ektoplazma (#151) 1   teknősesszencia (#702)
9   Thargodan esszencia (#328) 6   tükör (#43) 4   ulkor gyöngy (#1072)
19   varányszem (#30) 1   varkaudar tekercs (#653) 2   vasérc (#152)
4   vízionár szem (#102) 1   xirnox szív (#213)    

Összsúly: 112.92 kgMegterheltség: 108%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 28 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
6   bunthar bőr (#733) 10   fülemüle agyar (#267) 59   kaja (#2)
2   kis ónixkulcs (#1110) 1   moa varázsdoboz (#1133) 1   párducbőr (#1066)
6   rókafarok (#124) 1   ryuku buzogány (#696) 1   ryuku szablya (#695)
1   súlyzó (#347) 5   szulfagor agyar (#677) 62   vasérc (#152)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 amniosz (#203) 6 bunthar bőr (#733) 1 díszes rézpajzs (#84)
1 dözmöng szív (#122) 2 drótszőr (#37) 1 fűszerkeverék (#1170)
5 isteni könnycsepp (#260) 2 jegesmedve bunda (#1067) 59 kaja (#2)
2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 2 mérg. ubuk tüske (#137) 1 mutáns csont (#331)
1 remák szív (#264) 1 rézpáncél (#71) 15 sallank karom (#128)
2 sallank nyíl (#129) 1 spiritusz (#170) 21 ubuk tüske (#131)
1 vas dobónyíl (#189) 1 vasérc (#152) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
183 arany (#50) 1 alligátorbőr (#661) 1 ametiszt medál (#275)
1 arany karperec (#194) 1 bundás kabát (#1068) 5 deus ex machina (#1)
1 elkarog szőr (#665) 13 gyöngymangó (#135) 4 kaktusztüske (#114)
1 kőszem (#304) 1 lidércesszencia (#1074) 1 párducszem (#1073)
81 pirkit (#153) 1 pular kristály (#239) 2 rozmárfog (#1069)
10 szárnyas hernyó (#69) 1 szögletes kő (#17) 4 ulkor gyöngy (#1072)
2 varázskő (#305) 1 vasalt bunkó (#181)    



E körben tett lépéseid térképe

(122,70) a 124. labirintus bejárata, érclelőhely, bávatag golombár (#165), ongóliant (#159), rozmárember (#643),
fagyelementál (#644), dermesztő lidérc (#645), jegesmedve (#637), hópárduc (#642)
(123,71) pattanóböde (#145), Dornodon oltár, vaskohó (#155), 29. jellempróba, érclelőhely
(124,71) Sheran oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534)
(125,71) Sheran oltár
(126,71) tesh alligátor (#353)



© Beholder Kft., 1992-2003
Ha a játékkal kapcsolatban bármilyen gondod van, a következő címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. forduló küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!

::: A forduló megtekintéséhez szükséges képek :::
A fordulók megtekintéséhez szükséges képek letölthetőek a http://www.beholder.hu oldalról, a letöltés menüpont alatt. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd nekünk a tf@beholder.hu címen és elküldjük neked e-mailben.
::: Forduló archívum :::
Minden e-mailben kért fordulót automatikusan feltöltünk a Beholder Kft. serverén található forduló archívumba. Ha egy fordulót nem kaptál meg, elvesztetted, stb., akkor honlapunkról bármikor letöltheted. Ehhez be kell jelentkezned oldalunkra, és a számlainformációk menüpont alatt megtalálod karaktereid fordulóit. Ha akarod, fordulóidat nyilvánossá teheted, hogy mindenki megnézhesse azokat a honlapon.
::: A hibajavításról :::
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következőkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja karakterszámát, fordulószámát és számlaszámát.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg minden alkalommal, mikor erről levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) Ne lépjen addig, amíg nem kap tőlünk visszajelzést.
::: Mentális üzenet :::
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek egy másik játékostól. Az üzenetet a karaktered legközelebbi postán kért fordulójával együtt postázzuk, addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzeneted jött felirat.
Lehetőséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül.
::: A fordulók külalakjának megváltoztatása :::
Ha a színes forduló helyett neked jobban tetszene esetleg egy fekete alapon fehér betűkkel írt, vagy valamilyen más külalakú forduló, honlapunkról letölthetsz többféle classt is. Ezeket a letöltés menüpont alatt, a TF forduló kinézet (class) gyűjtemény néven találhatod meg.
::: Az Alanori Krónika megrendelése :::
Az Alanori Krónika a Beholder Kft. hivatalos kártya, fantasy és szerepjáték magazinja, melyben sok, a Túlélők Földjével foglalkozó cikket is olvashattok.
Ezentúl minden hónapban, megjelenéskor megkaphatod a Krónikát, a dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre írsz egy e-mailt amelyben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számládon lévő összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 30 zseton, mely tartalmazza a postázás költségeit is. Az újságra előfizethetsz a www.beholder.hu oldalon, az Alanori krónika menüpont alatt is.
A krónika korábbi számainak tartalmát, valamint néhány részletet szintén megtalálsz a www.beholder.hu weboldalon. A korábbi számokat itt meg is vásárolhatod.