TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. márc. 30. 9h:34'
EZ A 462. JÁTÉKHETED, 232. FORDULÓD
463. játékheted kezdete: ápr. 6.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1902
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 700
Extra forduló: 11

BUNDÁS SÜSIN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,70] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 3. szinten/térképen, a 16. pontnál. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 vasalt bunkót (30 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 csontkulcsot (250 arany), 1 rájabőrt (15 arany), 1 szulfint (739 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak. Az aranytermő erszény 36 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktusztüskét. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+127 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+43 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 370.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse.) [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 368.] Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-9 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 368.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 366.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 364.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő.) [0 pontot használtál fel, van még 364.]

* 3. KP: kiveszel a bankból az 1133. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 moa varázsdobozt. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

* 4. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy Halatir kalapja elkészítéséhez. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 344.]


h 1271 135 használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy gyöngymangót ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 339.]

f 1073 kísérletezel az 1073. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Telik múlik az idő... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz párducbőr pénztárcát. (ld. enc.) 192 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 329.]
tv 41 61 támadó/véd. varázslat a 41. varázslatot a 61. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: jégcsóva. 61. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

kb 1066 695 1066 kiveszel a bankból az 1066. tárgyat (695 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 párducbőrt. Kiveszel a bank széfjéből 1 ryuku szablyát. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

bb 152 153 181 beraksz a bankba a 152. tárgyat (153 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 vasércet. Beraksz a bank széfjébe 81 pirkitet. Beraksz a bank széfjébe 1 vasalt bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

lm 23 13 22 mozogsz 23 13 22
Épp lazítasz tartásodon, gondolván, nincs okod aggodalomra, amikor észreveszed, hogy egy jegesmedve bámul rád. Felé fordulsz, mire ő nyakába szedve lábait eliramodik az ellenkező irányba. Még ilyet?! - gondolod. [3. SZINT 18. PONT] A sokadig T-alakú elágazásba sétálsz. [3. SZINT 20. PONT] A folyosó végén egy korlát van, mögötte olyan mély szakadék húzódik, hogy nem látni le az aljáig. Mellette aprócska figyelmeztető tábla... Még jó, hogy valaki így óvja a kalandozók testi épségét. [3. SZINT 22. PONT] Bátran haladsz tovább. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Háromszor-négyszer nekiveselkedsz a meredek lépcsősornak. Minduntalan visszacsúszol. Aztán méltóságodat félretéve térdre ereszkedsz és így vágsz neki a dupla szintnyi magasságnak. Még így is nehéz megmaradni a síkos fokokon, de azért csak összejön valahogy. [3. SZINT 23. PONT -> 1. SZINT 10. PONT] A hol kiszélesedő, hol összeszűkülő járatban csak egyetlen dolog állandó: a jeges padló, és a falak, melyek kísérteties hideget árasztanak magukból. [1. SZINT 9. PONT] Bizonytalan léptekkel haladsz előre a csúszós padlón. Az egyik álló jégcsap felületén befagyott kitinpáncélú bogarak mászkálnak. Inkább nem zavarod meg őket mindennapi tevékenységük közepette. [1. SZINT 8. PONT] A gyorsabb haladás érdekében a folyosó egy szakaszát csúszva teszed meg. A rövid ideig tartó száguldás pozitív élményeket kelt benned, főképp a gyerekkorodból felvillanó halvány és beazonosíthatatlan emlékképek miatt. [1. SZINT 11. PONT] Most veszed csak észre, hogy a folyosó fala tükörként is funkcionál. Megcsodálod délceg alakodat, és ellenállhatatlanul bájos pofikádat, majd felvillanyozódva indulsz tovább. [1. SZINT 12. PONT] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 2 gyöngymangó. Felpakolsz. Az út hirtelen ér véget, mintha elvágták volna. A természet kialakította peremről lenézve odalent folytatódó folyosóra leszel figyelmes. Aztán az oldalt álló hatalmas jégcsapra kalandozik tekinteted. Igen, ezen le lehetne csúszni. Átkarolod a különös képződményt, és abban a pillanatban már zuhansz is. Szerencsére ügyesen, két lábra érkezel. [1. SZINT 13. PONT -> 2. SZINT 3. PONT] Megfeszülsz egy pillanatra, amikor felfedezed, hogy egy kalandozó jön veled szembe. Felszerelése kísértetiesen hasonlít a tiedre. Aztán rájössz, hogy a folyosó itt derékszögű kanyart vesz, és csak szemközti jégfalról visszabámuló tükörképed viccelt meg alaposan. [2. SZINT 21. PONT] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 2 gyöngymangó. Felpakolsz. Megállsz két, egymással szemben lévő ajtó között. Tűnődve nézel jobbra, majd balra. Álladat vakargatod, zúzmarás szád szélét harapdálod, hátha ezek a tevékenységek segítenek a "merre tovább" döntésben. Azonban rá kell jönnöd, hogy a szétfagyott ajkak harapdálása nagyon fájdalmas dolog, így hát gyorsan abbahagyod. [2. SZINT 22. PONT] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy rozmárember. Fegyvere egy kőkés. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a rozmárember testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a rozmárember száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rozmárfogat. 620 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kőkést [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [55 pontot használtál fel, van még 274.]

h 1137 használod az 1137. tárgyat
Előbányászod az első pálinkásüveget a hátizsákodból, majd a kinyitott üveget tétovázás nélkül a szádhoz emeled, és felhajtod. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) Oopsz, elfogytak a varkaudar pálinkásüvegek a hátizsákodból. [1 pontot használtál fel, van még 273.]

lm 23 23 23 mozogsz 23 23 23
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. A következő szobába lépve elhűlten megdermedsz. Középen egy dimenziókapu áll. Az azbesztium ötvözetből készült kör alapú szerkezetről millióegy kicsiny jégcsap lóg alá, és láthatólag régóta nem használták. Ha működött egyáltalán... hoppá, most jut csak eszedbe, mintha a Nagy Hóvihar idején a jéglények egy dimenziókapun keresztül érkeztek volna... csak nem ez lenne az? Kizárt... [2. SZINT 23. PONT] Egy fagymágust pillantasz meg. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy elemi fagyförgeteg varázslatot. 145 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fagymágus fejét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a fagymágus fejét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a fagymágus jégből vont auráját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 65 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Ismét a térkép szerinti 22. pontnál vagy.
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84 életerő). [-14 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-14 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerő). [-14 varázspont.] A következő szobába lépve elhűlten megdermedsz. Középen egy dimenziókapu áll. Az azbesztium ötvözetből készült kör alapú szerkezetről millióegy kicsiny jégcsap lóg alá, és láthatólag régóta nem használták. Ha működött egyáltalán... hoppá, most jut csak eszedbe, mintha a Nagy Hóvihar idején a jéglények egy dimenziókapun keresztül érkeztek volna... csak nem ez lenne az? Kizárt... [2. SZINT 23. PONT] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy fagymágus. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 28 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy elemi fagyförgeteg varázslatot, majd rád küldi. 119 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a fagymágus bal lábát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod a fagymágus fejét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a fagymágus testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 74 életpontot vesztettél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 59 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Ismét a térkép szerinti 22. pontnál vagy.
(Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+89 életerő). [-14 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+80 életerő). [-14 varázspont.] A következő szobába lépve elhűlten megdermedsz. Középen egy dimenziókapu áll. Az azbesztium ötvözetből készült kör alapú szerkezetről millióegy kicsiny jégcsap lóg alá, és láthatólag régóta nem használták. Ha működött egyáltalán... hoppá, most jut csak eszedbe, mintha a Nagy Hóvihar idején a jéglények egy dimenziókapun keresztül érkeztek volna... csak nem ez lenne az? Kizárt... [2. SZINT 23. PONT] Egy fagymágust pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy elemi fagyförgeteg varázslatot. 77 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a fagymágus jobb karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod a fagymágus testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a fagymágus testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 74 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Ismét a térkép szerinti 22. pontnál vagy.
(Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+96 életerő). [-14 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+94 életerő). [-14 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-14 varázspont.] [55 pontot használtál fel, van még 218.]

lm 24 24 24 mozogsz 24 24 24
Továbbmész. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Belépsz a délre nyíló terembe. A mennyezetről több helyen földig érő jégcsapok érnek, azok között kell akrobatikus mozdulatokkal szlalomoznod, hogy átkutathasd a helyet. Néhányszor felszisszensz, ahogy az üres helyiség kutatása közben karod a kristályos jégképződményekhez ér, és megérzed a belőlük áradó elviselhetetlen hideget. [2. SZINT 24. PONT] Egy hópárducot veszel észre magad előtt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a hópárduc hatalmas testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a hópárduc bal vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A hópárduc kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 párducbőrt. 580 tapasztalati pontot kaptál. Egy fagymágust pillantasz meg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy elemi fagyförgeteg varázslatot. 172 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Elmegy a kedved a harctól. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Ismét a térkép szerinti 22. pontnál vagy.
(Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+98 életerő). [-14 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84 életerő). [-14 varázspont.] Belépsz a délre nyíló terembe. A mennyezetről több helyen földig érő jégcsapok érnek, azok között kell akrobatikus mozdulatokkal szlalomoznod, hogy átkutathasd a helyet. Néhányszor felszisszensz, ahogy az üres helyiség kutatása közben karod a kristályos jégképződményekhez ér, és megérzed a belőlük áradó elviselhetetlen hideget. [2. SZINT 24. PONT] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy fagymágus. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 24 életpontot sebeztél. Távolról elemi fagyförgeteg varázslatot lő rád a másik. 150 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a fagymágus testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a fagymágus jégből vont auráját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 57 életpontot vesztettél. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 38 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Ismét a térkép szerinti 22. pontnál vagy.
(Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+90 életerő). [-14 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+98 életerő). [-14 varázspont.] Belépsz a délre nyíló terembe. A mennyezetről több helyen földig érő jégcsapok érnek, azok között kell akrobatikus mozdulatokkal szlalomoznod, hogy átkutathasd a helyet. Néhányszor felszisszensz, ahogy az üres helyiség kutatása közben karod a kristályos jégképződményekhez ér, és megérzed a belőlük áradó elviselhetetlen hideget. [2. SZINT 24. PONT] Egy fagymágust pillantasz meg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy elemi fagyförgeteg. 91 életpontot vesztettél. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod a fagymágus jobb lábát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a fagymágus bal lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 55 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 52 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Ismét a térkép szerinti 22. pontnál vagy.
(Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+92 életerő). [-14 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+96 életerő). [-14 varázspont.] [45 pontot használtál fel, van még 173.]

lm 26 30 29 mozogsz 26 30 29
Összedörzsölöd kezeidet, amik a dermesztő hidegben már eléggé megfagytak. Az ujjaidba visszatérő pillanatnyi élet pozitív hatással van aurádra is. Kicsit vidámabban indulsz tovább. [2. SZINT 25. PONT] Továbbmész. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Rögtön megragadja figyelmed a hatalmas márványedény a szoba közepén, ahova belépsz. Kívül deres a felülete, fölötte viszont... nocsak, pára felhőcskék szállnak a magasba. Megvizsgálod közelebbről is, kezedet csuklódig belemártod a forró vízbe. A hirtelen meleg megviseli a bőröd, és felszisszensz a fájdalomtól. Szerencsére a hidegben hamar visszanyered az eredeti testhőmérsékleted. [2. SZINT 26. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy dermesztő lidérc! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 28 életpontot sebeztél. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-5 védettség). A dermesztő lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 lidércesszencia. 1284 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+89 életerő). [-14 varázspont.] Összedörzsölöd kezeidet, amik a dermesztő hidegben már eléggé megfagytak. Az ujjaidba visszatérő pillanatnyi élet pozitív hatással van aurádra is. Kicsit vidámabban indulsz tovább. [2. SZINT 25. PONT] A középső szint déli folyosójának végében állsz, állapítod meg, amikor felidézed magadban a hely térképét. A keleti oldalon véget ér ez a folyosó, bár a félig átlátszó, de borzasztó vastag jégfalak mögött mintha egy terem húzódna. [2. SZINT 28. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy fagyféreg! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a fagyféreg testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a fagyféreg testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A fagyféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 féregbél (ld. enc.). 720 tapasztalati pontot kaptál. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. A következő teremben orra buksz egy ölbe tett kézzel ülő alak kinyújtott lábaiban. Miután talpra evickélsz, megvizsgálod, ki lehet az. Egy meztelen elf jéggé fagyott sápadt teste ül előtted, üveges tekintetét vádlón szegezi a tiedbe. Mivel eltemetni itt úgysem tudod, libabőrözve továbbállsz. [2. SZINT 30. PONT] Megbotlasz valamiben: 1 szopókő és 1 deus ex machina. Felpakolsz. A középső szint déli folyosójának végében állsz, állapítod meg, amikor felidézed magadban a hely térképét. A keleti oldalon véget ér ez a folyosó, bár a félig átlátszó, de borzasztó vastag jégfalak mögött mintha egy terem húzódna. [2. SZINT 28. PONT] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Amint belépsz, felméred a lehetséges továbbvezető utakat. Vagy az oldalt nyíló ajtón, vagy ott, ahol bejöttél távozhatsz. A wargpini szövőmesterek cégérjelét fedezel fel a teremnyi méretű szőnyegen. Ezen elcsodálkozol, de nem tehetsz mást, magaddal nem viheted, annyira belefagyott a jeges padlóba. [2. SZINT 29. PONT] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 arx formázó minta. Gyorsan kiüríted a ládát. [40 pontot használtál fel, van még 133.]

v 88 elmormolod a 88. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a szopókőpusztítás varázslatot! Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 128.]

lm 18 15 13 mozogsz 18 15 13
Továbbmész. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Alaposan meglepődsz, mikor a szélesre tárt ajtón belépve nem találod a szoba padlóját. Ugyanis nincs neki. Helyette vadul zubogó víz árad keleti irányba. Valakinek csak sikerült itt átkelnie, legalábbis erre utal a keresztben kifeszített két kötél. Felül kapaszkodva, alul lépegetve átaraszolsz a túloldalon lévő szélesebb peremre. [2. SZINT 31. PONT] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 4 kötél [kötél ládikóba-> (100,80)-> 4 arany, -2 ÉP]. Felpakolsz. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Gyakorlott jégbarlangjáróként rájöttél már, hogy nem jó, ha a lábaidat lépés közben magasra emeled. Ehhez tartva magad, inkább csoszogsz előre. [2. SZINT 8. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy fagyféreg van előtted! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a fagyféreg testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a fagyféreg havas száját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-4 védettség). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 féregbél. 720 tapasztalati pontot kaptál. Mélyeket lélegzel a hideg levegőből, szinte bele is sajdul a tüdőd. Soha nem hitted volna, hogy valaha ennyire vágyni fogsz a napkorong látványára. [2. SZINT 7. PONT] Bátran haladsz tovább. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Bár egy terem a következő, ahova belépsz, mégsem olyan, mint a többi ezen a helyen. Középen keskeny jégpalló ível át a szemben lévő ajtóig, méghozzá egy fodrozó kis tavacska fölött, mely amúgy a terem egészének az alapja. A különös híd nem néz ki túl vastagnak, jobb lesz, ha óvatosan kelsz át rajta. Először arra gondolsz, a holmidat itt hagyod, ezen az oldalon, de aztán meggondolod magad - még a végén nem találnád itt őket, amikor visszajössz. Szóval óvatosan, de szerencsére sikeresen, és cuccostul átkelsz az ingoványos jégpallón. [2. SZINT 20. PONT] Egy hópárducot pillantasz meg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a hópárduc testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a hópárduc jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A hópárduc harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A hópárduc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 párducbőrt. 580 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+79 életerő). [-14 varázspont.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A következő terem, ahova belépsz, tartalmaz számodra valami érdekeset. Derékmagasságban, a falakat körben különös jelek, talán rúnák tarkítják. Arany fényű tintával írhatták oda őket, mindesetre épségben megmaradtak a jeges falfelületen. Megvizsgálgatod őket közelebbről, és némi szabályszerűséget fedezel fel az ismétlődésükben. Ah, lehet hogy csak egy fránya sorminta az egész? [2. SZINT 19. PONT] Egy fagyelementált pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fehér glóbusz varázst. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a fagyelementál testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a fagyelementál bal oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. 1380 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Bátran haladsz tovább. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A nyugatra hosszan elnyúló folyosó végében állsz. A padlón furcsa lábnyomokat fedezel fel. Mintha egy nagytestű troll jégbe olvadt lábnyomai lennének azok, de hogy hogy kerültek ide... hát azt homály övezi. [2. SZINT 17. PONT] Megbotlasz valamiben: 1 troll csont (ld. enc.). Felpakolsz. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A terem, ahova most léptél, leginkább egy lomtárra emlékeztet. Hevenyészve szétdobált, ripityára tört szekrények, és egyéb fából készült bútorlapok hevernek mindenfelé. A sarokban egy valamennyire ép ágy áll, bár hiányzó lábai miatt félig dőlt helyzetben. Mit kereshetnek ezek itt? Lehet, hogy ez a barlang nem volt mindig ilyen jeges, hanem Ghallaszülött lények lakták? [2. SZINT 18. PONT] Egy fagyféreg lakik itt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a fagyféreg testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a fagyféreg szelvényes testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-4 védettség). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. 720 tapasztalati pontot kaptál. Egy fagyférget veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a fagyféreg testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a fagyféreg havas száját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A fagyféreg megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-4 védettség). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 720 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerő). [-14 varázspont.] A nyugatra hosszan elnyúló folyosó végében állsz. A padlón furcsa lábnyomokat fedezel fel. Mintha egy nagytestű troll jégbe olvadt lábnyomai lennének azok, de hogy hogy kerültek ide... hát azt homály övezi. [2. SZINT 17. PONT] Megállsz a hosszú folyosó közepén, és tekinteteddel az északra és délre nyíló jégpáncél ajtókat vizslatod. Vajon merre tovább? [2. SZINT 14. PONT] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Amint a terembe lépsz, egy hatalmas jégtömb zúdul le a mennyezetről. Áldod a szerencsédet, hogy ki tudsz ugrani alóla. Aztán felnézel és megállapítod, a mennyezet továbbra is ingatag, bármikor újabb omlásra lehet számítani. Jobb lesz, ha gyorsan végzel ezzel a teremmel. [2. SZINT 15. PONT] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy hópárduc. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a hópárduc hófehér bundáját. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a hópárduc hófehér bundáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A hópárduc megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A hópárduc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 párducbőrt. 580 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy hópárduc. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a hópárduc hatalmas testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a hópárduc testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A hópárduc kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A hópárduc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 párducbőrt. 580 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+96 életerő). [-14 varázspont.] Megállsz a hosszú folyosó közepén, és tekinteteddel az északra és délre nyíló jégpáncél ajtókat vizslatod. Vajon merre tovább? [2. SZINT 14. PONT] Egy elágazáshoz érkezel. A jégajtók északra és nyugatra felderítendő termeket rejtenek. [2. SZINT 11. PONT] Továbbmész. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Amint belépsz a délre nyíló terembe, szemet szúr, hogy egy kisebb vízesés csobog a terem szemközti oldalán. Aztán rájössz, miért: egy kisebb nyíláson, a plafonon, néhány kósza napsugár tévedt be a helyiségbe, felmelegítve ezzel a közvetlenül alatta lévő jégréteget. Ezért a tócsa... [2. SZINT 13. PONT] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-20 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 3 téfea-agy. Gyorsan kiüríted a ládát. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [80 pontot használtál fel, van még 48.]

lm 12 10 1 mozogsz 12 10 1
Egy elágazáshoz érkezel. A jégajtók északra és nyugatra felderítendő termeket rejtenek. [2. SZINT 11. PONT] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Otthonosan kialakított terembe érkezel. Nocsak, itt jégből vájt székek állnak, méghozzá egy hosszú, simára csiszolt asztal előtt. Levonod a következtetést: ezek szerint nem csupán vadállatok lakják ezt a helyet. [2. SZINT 12. PONT] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 5 kaja és 3 gyöngymangó. Felpakolsz. Egy elágazáshoz érkezel. A jégajtók északra és nyugatra felderítendő termeket rejtenek. [2. SZINT 11. PONT] Megtorpansz egy pillanatra a folyosó következő kanyarulatában. A fal mellé különös jégszobrot állítottak, ami egy hósárkány kicsinyített mását ábrázolja. Ezek szerint járt már valaha intelligens és kreatív elme ebben a labirintusban, vonod le a következtetést. Vagy a szobor egy... Nincs időd jobban átgondolni, indulni kell tovább! [2. SZINT 10. PONT] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy dermesztő lidérc. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 31 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a dermesztő lidérc egyik csápját. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 lidércesszencia. 1284 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84 életerő). [-14 varázspont.] Egy elágazáshoz érkezel. A jégajtók északra és nyugatra felderítendő termeket rejtenek. [2. SZINT 11. PONT] Megállsz a hosszú folyosó közepén, és tekinteteddel az északra és délre nyíló jégpáncél ajtókat vizslatod. Vajon merre tovább? [2. SZINT 14. PONT] A nyugatra hosszan elnyúló folyosó végében állsz. A padlón furcsa lábnyomokat fedezel fel. Mintha egy nagytestű troll jégbe olvadt lábnyomai lennének azok, de hogy hogy kerültek ide... hát azt homály övezi. [2. SZINT 17. PONT] Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [47 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 1 mozogsz 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 2 3 3 mozogsz a 3. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 1 mozogsz az 1. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 353 keresed a 353. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

vv 83 elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

kb 2 12 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (12 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 12 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 1.]


* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még -9.]

* 2. BP: beraksz a bankba az 1133. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 moa varázsdobozt. [0 pontot használtál fel, van még -9.] Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 3 gyöngymangót. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 4, 5. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. 3 kaját töm magába a trikornis. 4 kaját bezabál a törpemammut. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben -9 pontod maradt, ebből a következő körre -9 pontot vihetsz át. Kapsz még 373 pontot. A következő körben tehát 364 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZULFIN (676. TÁRGY)
A szulfin egy különlegesen ritka anyag, amely hihetetlenül hosszú időn keresztül képes égni és meleget adni. Ha nem volna még az aranynál is sokkal ritkább, minden bizonnyal már minden városban ezzel fűtenének fa helyett - így azonban csak méregdrága mágikus kísérleteknél alkalmazzák.

HALATIR KALAPJA (1262. TÁRGY)
Bizonyára jártál már úgy, hogy amikor egy dalt adtál elő a városi polgároknak, az érte kapott aranyak közül egy-két érme elgurult és többé nem került elő. Ez volt a problémája Halatir Maurloth-nak is, az Összhangzat KT híres bárdjának. Egy borongós napon Fehér Bérc városában zenélt, amikor elkapta egy gyors zápor, ami mind őt magát, mind a közönséget elmosta, ráadásul a kapott aranypénzek közül is sok eltűnt a pocsolyák mélyén. Halatir ekkor fogta magát, és 5 grákóbőrből egy aranytű segítségével varrt valamit, ami távolról emlékeztetett egy széles karimájú kalapra. Ez a kalap később a védjegyévé vált. Ha te is készítesz magadnak egy ilyen kalapot, annak több előnye is van: városban zenéléskor 15%-kal több aranyat kapsz, mert nem gurulnak szét a neked dobott érmék. Sőt, akár a fejedbe is húzhatod a KF 1262 paranccsal, ilyenkor +2 védelmet ad, viszont mivel alig látsz ki alóla, -2 támadást is. Bizonyára ennél sokkal jobb sisakot is tudsz szerezni magadnak. Elkészítése 16 TVP-nyi időt igényel.

PÁRDUCBŐR PÉNZTÁRCA (1118. TÁRGY)
Már sokszor töprengtél rajta, hogyan tárolhatnád optimálisabb módon az aranyérméidet ahelyett, hogy mindig a hátizsákod belsejébe ömleszted? Ahol mindig megtalálhatod (csak te, a tolvajok nem - ha ők aranylopással próbálkoznak, kevesebb pénzt fognak találni), ha szükség van rájuk, és összekuporgatott vagyonod bármikor könnyen megszámolható. Nos, a párducbőr pénztárca lesz a megoldás számodra. Fogj egy párducbőrt, és az ollóval vágd doboz formájúra, majd miután a kinézete már eléggé hasonlít a kincsesládák kicsinyített mására, a doboz egyik oldalát az ollóval szabd felnyithatóra. Már csak egy kis díszítés kellene, hogy szépérzéked is kellően kielégíthesd, így hát egy aranyérme méretű párducszemet még rögzíts a doboz elejére. Az imént leírt folyamat a kalandozók többségénél 25 TVP-nyi időt vesz igénybe. Az elkészült tárgyat elég a hátizsákodban tartani, és a nukleárisan sugárzó szörnyek aranyromboló képessége máris hatástalan marad veled szemben (sebződni azonban továbbra is fogsz tőlük). A tolvajok -10-et kapnak lopásukra, ha aranyat próbálnak lopni tőled.

FAGYMÁGUS (650. SZÖRNY)
Nem kell sokáig töprengened ahhoz, hogy megállapíthasd: a jég létsíkjának egyik varázshasználója áll előtted. Az emberszerű teremtmény testét divatos bunda fedi, pedig valószínű, anélkül is képes lenne életben maradni a legnagyobb hidegben is. Ugyanis energiáját a fagy táplálja, az elemi hideget úgy tudja formálni, ahogy kénye-kedve tartja. Minden bizonnyal a jég létsíkjára visszavezető utat keresi, és ezzel együtt azt a lényt, aki megnyitotta azt a bizonyos dimenziókaput... Terve egyszerű, végezni vele, hátha az mindent helyreállít... Addig viszont miért ne végezzen mindenkivel?

FÉREGBÉL (1071. TÁRGY)
A fagyféreg és egyéb férgek bele nagyon nehezen távolítható el tulajdonosa testéből, sokkal nehezebben, mint amilyen a lény legyőzése volt. A fagyféreg esetében talán azért, mert odafagyott. Ezért van az, hogy ha sikerül szerezned egyet e tárgyból, már szerencsésnek is mondhatod magad. Na igen, főleg, ha tudsz vele kezdeni valamit.

TROLL CSONT (704. TÁRGY)
Na, ez úgy tűnik, egy troll bordacsontja - ha anatómiai ismereted helyesek. Úgy tűnik, ezúttal cserbenhagyta a regenerációs képessége.



KARAKTERLAP
Bundás Süsin, egy göndör aranyhajú, kék szemű mutáns férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia főpap-jelöltje vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 232. fordulód.

 Erő:26 (30)  Szint:21  Merészség:7/1 Magasság:206 cm 
 IQ:33 (52)  Támadás:28  Agresszió:3 Testsúly:275 kg 
 Ügyesség:22 (24)  Védekezés:30  Menekülés:30 % Életkor:6/4 év 
 Egészség:29 (33)  Életpont:305/265  Jellem: jó (557) Tul. pont:
 Szerencse:31 (35)  Varázspont:790/36  Pénz:40 arany Kép. pont:
 Tudatpont:19/14   Pszi pont:183/288      EFejl:30 
Eddig összesen 1360 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9960 TP-t kaptál. Jelenleg 772250 TP-d van. A következő szinthez még 27750 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, varkaudar hadúr, norpadolótika. A 232. fordulódban 13996 arany került a bankszámládra. 13996 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 2/11   ökölvívás: 6/30   szúrófegyverek:21/23
  vágófegyverek: 21/78 (+26%)   ütőfegyverek: 15/65   lőfegyverek:12/34
  dobófegyverek: 25/18       

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (120%) << vasalt bunkó (#181) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtőzködés: 16/63   2. nyomkövetés: 58/33   3. lopás:1/0
  4. mászás: 9/63   5. csapdakészítés: 25/62 (+6%)   6. csapdaészlelés:7/67 (+6%)
  7. gyógyítás: 23/51   8. titkosírás: 6/7   9. felderítés:20/87
  10. szörnyidomítás: 10/36   11. teológia: 35/51 (+56%)   12. taumaturgia:34/50 (+34%)
  13. versengés: 8/24   14. harcművészetek: 3/45   15. zene:10/76
  16. szörnyismeret: 15/5   17. pszi: 23/94 (+1%)   18. zárnyitás:18/1 (+117%)
  19. vadászat: 10/31   20. vitalitás: 1/37   21. bányászat:22/0
  22. úszás: 6/29   23. főzés: 8/58   

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)]
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 6 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 8 darabot )
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220)
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), varkaudar hadúr (#270) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
trikornis (#104)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP)védelem sav ellen (#36, 12 VP)tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP)fehér glóbusz (#47, 13 VP)villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP)varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP)familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP)varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP)vakító fény (#43, 7 VP)tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP)azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP)tűzeső (#61, 16 VP)éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)rúnapukkasztás (#94, 0 VP)DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6)méregsemlegesítés (#14)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
tisztítótűz (#44), agykorbács (#97), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> vérfürdető magszim (#148) tisztítótűz (#44) >> szintszívó (#96)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
villámcsapás (#50) >> élőholt mágus (#175) villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150)
villámcsapás (#50) >> varkaudar bajnok (#190)    
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270)
hhaar burka (#32) >> nómenklatúra (#158) védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212)
hhaar burka (#32) >> xirnox (#122) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)    

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: éhes
trikornis (#104) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés;) státusz: éhes
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaim MINDENRE hajlandóak, hogy bizonyítsák hűségüket. Egy pszi kő feláldozása igazán csekélység.
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy orgoró maradványait a szélben! (számláló: 2)
3.) Borzalmas veszélyt jelentenek a világunkba özönlő Thargodanok és az esszenciájuk segítségével folytatott rituális mágia. Égess el oltáromnál öt Thargodan esszenciát!

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * bundás kabát (#1068) $1 * fekete bőrcsizma ($247)
1 * kvazár sisak (#266) 1 * lánckesztyű (#230) 1   mászókarom (#78)
1   szirén köpenye (#820) 1 * vasvért (#164)    
Fegyverek és lövedékek
1   bumeráng (#249) 1   csontpálca (#329) 4   ezüstshuriken (#327)
1   ezüsttőr (#322) 1   kerek kő (#19) 1   kőkalapács (#13)
1   kőkés (#6) 1   mérg. vas dobónyíl (#190) 1 * rövid kard (#171)
1   ryuku szablya (#695) 1   szigony (#389) 5   szögletes kő (#17)
10   tolmokov-koktél (#351) 14   tüske (#22) 1 * varkaudar szablya (#516)
1   vashegyű lándzsa (#182)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   ametiszt medál (#275) 1   arany karperec (#194) 1 * Eldaran karkötője (#373)
1   halálhozó talizmán (#813) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * korinthai talizmán (#814)
1 * nap szimbólum (#141) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 * örökkéval. rubinja (#900)
2   rothasztó talizmán (#815) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
2 * vortex talizmán (#812)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 + aranypikkely (#415) 1   aranytermő erszény (#819) 1   aranytermő ládikó (#504)
2   aranytű (#272) 1   ásó (#34) 1   csontkulcs (#74)
11 + deus ex machina (#1) 16   fáklya (#36) 1   fiatalság itala (#473)
2   fűszerkeverék (#1170) 6   gyógykenőcs (#313) 1   hűségérme (#1141)
9   kaja (#2) 1   kaleidoszkóp (#1269) 1   kis mágneses bigyó (#1266)
$1   kötél ($92) 3   manakristály (#500) 1   mászókampó (#165)
1   megbűvölt utazóláda (#1218) 1   ork csodaszer (#1228) 10 + pukkanó tűcsapda (#336)
1   Rodger kezdő üstje (#1167) 1   ryuku védőkenőcs (#1154) 1   sámán gyógykenőcs (#1139)
1   Sheran cserepe (#1271) 1   szeksztáns (#32) 2   szent jogar (#150)
1   szuper dobóháló (#273) 1   tatu dob (#234) 1   teremtés zsákja (#818)
5   varázskő (#305) 1   zárnyitó készlet (#39)    
Löttyök és porok, tartóstul
13   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 19 csepp tinta (#101), fér még: 111]
7   fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 35]
1   huhogó bibe (#332) [benne 9 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 3]
7   kavadu iszák (#25) [bennük 2 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 68]
7   sullár hólyag (#168) [bennük 32 csepp spiritusz (#170), fér még: 108]
1   szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 10]
14   uzbány csőr (#169) [bennük 4 csepp ugh méreg (#166), fér még: 164]
3   vizestömlő (#3) [bennük 14 korty víz (#27), fér még: 46]
10   zöld üveg (#82) [bennük 24 csepp ragasztó (#83), fér még: 176]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   alligátorbőr (#661) 15   álompor (#396) 9   amniosz (#203)
2   arx formázó minta (#298) 1   aurach bőr (#658) 4   aurach fog (#657)
1   borkonyó bibe (#312) 3   dözmöng szív (#122) 28   elkarog szőr (#665)
2   etra hályog (#712) 6   evaporőr háj (#105) 6   ezüstdarab (#326)
1   fémrúd (#104) 2   féregbél (#1071) 6   főnixtoll (#563)
1   grákóbőr (#41) 3   grifftojás (#179) 12   gyíkfű (#201)
7   gyöngymangó (#135) 1   halcsont (#390) 6   ilkin érc (#232)
25   kaktusztüske (#114) 1   karbin plazma (#199) 1   kavadu lebeny (#24)
4   kazmár gyökér (#205) 3   kőszem (#304) 2   kvazár (#244)
1   lapkorong (#80) 3   lidércesszencia (#1074) 142   madártoll (#112)
4   mákrózsa virág (#56) 4   manifeszt.nyúlvány (#214) 2   moa burát (#384)
2   móri gyümölcs (#116) 3   ormánygőte csont (#21) 5   párducbőr (#1066)
1   párducszem (#1073) 4   polip szívóka (#391) 10   púderkő (#119)
5   pular kristály (#239) 5   rájabőr (#404) 4   ramit kő (#226)
4   remák szív (#264) 1   rinóbőr (#651) 3   rozmárfog (#1069)
10   smirglilevél (#29) 10   szárnyas hernyó (#69) 1   szulfin (#676)
7   szvó-ektoplazma (#151) 3   téfea-agy (#172) 1   teknősesszencia (#702)
9   Thargodan esszencia (#328) 1   troll csont (#704) 6   tükör (#43)
4   ulkor gyöngy (#1072) 19   varányszem (#30) 1   varkaudar tekercs (#653)
4   vízionár szem (#102) 1   xirnox szív (#213)    

Összsúly: 112.56 kgMegterheltség: 108%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 26 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
6   bunthar bőr (#733) 10   fülemüle agyar (#267) 47   kaja (#2)
2   kis ónixkulcs (#1110) 1   moa varázsdoboz (#1133) 81   pirkit (#153)
6   rókafarok (#124) 1   ryuku buzogány (#696) 1   súlyzó (#347)
5   szulfagor agyar (#677) 1   vasalt bunkó (#181) 64   vasérc (#152)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 10 gyöngymangó (#135) 5 isteni könnycsepp (#260)
81 pirkit (#153) 9 púderkő (#119) 1 varkaudar pálinka (#1137)
9 vas dobónyíl (#189) 1 vasalt bunkó (#181) 2 vasérc (#152)
14 víz (#27)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
40 arany (#50) 1 aranypikkely (#415) 1 arx formázó minta (#298)
1 deus ex machina (#1) 2 féregbél (#1071) 9 kaja (#2)
1 kaktusztüske (#114) 2 lidércesszencia (#1074) 5 párducbőr (#1066)
1 rozmárfog (#1069) 1 ryuku szablya (#695) 3 téfea-agy (#172)
1 troll csont (#704)        



E körben tett lépéseid térképe

(122,70) a 124. labirintus bejárata, rozmárember (#643), fagymágus (#650), hópárduc (#642), dermesztő lidérc (#645),
fagyféreg (#640), fagyelementál (#644)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLŐK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* A bájital működését felülbíráltuk, minek eredményeképp ez a tárgy mostantól átadhatatlan.
* Javítottuk a hibát, hogy a moa varázsdoboz olyan tárgyakat enciklopédiáját is megadhatta, amit valójában feltalálni sem lehet, csak egy tereptárgynál lehet elcserélni más tárgyakért - Küldetés Teljesítése paranccsal.
* Változtattunk kicsit a köreleji események kiírásának sorrendjén, mivel történt a múltban olyan, hogy egy vesztes csata után, de még elD.E.M.ezés előtt egyéb események kerültek kiírásra (pl. Aukciós Ügynök érkezte). Ez amúgy csak szövegileg volt zavaró, más hibával nem járt.

© Beholder Kft., 1992-2003
Ha a játékkal kapcsolatban bármilyen gondod van, a következő címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. forduló küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!

::: A forduló megtekintéséhez szükséges képek :::
A fordulók megtekintéséhez szükséges képek letölthetőek a http://www.beholder.hu oldalról, a letöltés menüpont alatt. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd nekünk a tf@beholder.hu címen és elküldjük neked e-mailben.
::: Forduló archívum :::
Minden e-mailben kért fordulót automatikusan feltöltünk a Beholder Kft. serverén található forduló archívumba. Ha egy fordulót nem kaptál meg, elvesztetted, stb., akkor honlapunkról bármikor letöltheted. Ehhez be kell jelentkezned oldalunkra, és a számlainformációk menüpont alatt megtalálod karaktereid fordulóit. Ha akarod, fordulóidat nyilvánossá teheted, hogy mindenki megnézhesse azokat a honlapon.
::: A hibajavításról :::
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következőkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja karakterszámát, fordulószámát és számlaszámát.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg minden alkalommal, mikor erről levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) Ne lépjen addig, amíg nem kap tőlünk visszajelzést.
::: Mentális üzenet :::
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek egy másik játékostól. Az üzenetet a karaktered legközelebbi postán kért fordulójával együtt postázzuk, addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzeneted jött felirat.
Lehetőséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül.
::: A fordulók külalakjának megváltoztatása :::
Ha a színes forduló helyett neked jobban tetszene esetleg egy fekete alapon fehér betűkkel írt, vagy valamilyen más külalakú forduló, honlapunkról letölthetsz többféle classt is. Ezeket a letöltés menüpont alatt, a TF forduló kinézet (class) gyűjtemény néven találhatod meg.
::: Az Alanori Krónika megrendelése :::
Az Alanori Krónika a Beholder Kft. hivatalos kártya, fantasy és szerepjáték magazinja, melyben sok, a Túlélők Földjével foglalkozó cikket is olvashattok.
Ezentúl minden hónapban, megjelenéskor megkaphatod a Krónikát, a dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre írsz egy e-mailt amelyben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számládon lévő összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 30 zseton, mely tartalmazza a postázás költségeit is. Az újságra előfizethetsz a www.beholder.hu oldalon, az Alanori krónika menüpont alatt is.
A krónika korábbi számainak tartalmát, valamint néhány részletet szintén megtalálsz a www.beholder.hu weboldalon. A korábbi számokat itt meg is vásárolhatod.