TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. ápr. 1. 9h:56'
EZ A 462. JÁTÉKHETED, 233. FORDULÓD
463. játékheted kezdete: ápr. 6.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1902
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 657
Extra forduló: 11

BUNDÁS SÜSIN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,70] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 17. pontnál. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 párducbőrt (100 arany kikiáltási áron), 1 párducbőrt (101 arany kikiáltási áron), 1 párducbőrt (102 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 2 manakristály (eladási ár: 2150 arany, ebből a kezelési költség: 172 arany) ellenértékét. Norbertina, amikor összefutottatok, adott neked 10 drótszőrt, 4 vas dobónyilat, egy ollót és 5 varkaudar pálinkát. Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy ezüst gyűrű van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. Az aranytermő erszény 33 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ilkin ércet. A teremtés zsákja létrehozott 1 drótszőrt. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+127 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+43 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-9 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 372.] Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse.) [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 370.] Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-9 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 370.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 88. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 368.] Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 366.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő.) [0 pontot használtál fel, van még 366.]

* 3. KP: kiveszel a bankból az 1133. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 moa varázsdobozt. [0 pontot használtál fel, van még 366.]

* 4. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy fekete csuha elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 346.]


kf 189 kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat
Előkészíted a vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

a 69 1104 10 átadod a 69. tárgyat az 1104. kalandozónak (10 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 10 szárnyas hernyót Norbertina részére. [5 pontot használtál fel, van még 341.]

a 203 1104 3 átadod a 203. tárgyat az 1104. kalandozónak (3 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 3 amnioszt Norbertina részére. [5 pontot használtál fel, van még 336.]

a 312 1104 1 átadod a 312. tárgyat az 1104. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 borkonyó bibét Norbertina részére. [5 pontot használtál fel, van még 331.]

in 1104 650 1118 leírod az 1104. kalandozónak a 650. szörnyet az 1118. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy fagymágus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) párducbőr pénztárcát. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

h 1137 3 használod az 1137. tárgyat
Előbányászod az első pálinkásüveget a hátizsákodból, majd a kinyitott üveget tétovázás nélkül a szádhoz emeled, és felhajtod. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) Mámoros kurjongatások közepette kezedbe veszed a következő üveg pálinkát. Bíbelődsz a kinyitásával kicsit, majd egy hajtásra felhajtod. A hatás azonnal jelentkezik. (+3 támadás, -6 védekezés - a kör végéig.) Többször a földre ejted a következő pálinkásüveget, de végül sikerül halálbiztosan a tenyeredbe fognod. A kinyitása már nem ilyen egyszerű, de csak idő kérdése, hogy megbirkózz vele. Majd ledöntöd az édes nedűt már határozottan nedves torkodon. (+2 támadás, -4 védekezés - a kör végéig.) [6 pontot használtál fel, van még 325.]

h 1228 használod az 1228. tárgyat
Leöntöd a torkodon 1 ork fiola tartalmát. A csodaszer rögtön hat: +1 támadás a forduló végéig. [2 pontot használtál fel, van még 323.]

v 22 190 elmormolod a 22. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő mérg. vas dobónyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 vas dobónyíl, 1 ugh méreg. [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 318.]

ftv 47 650 felt. tám/véd. varázslat a 47. varázslatot a 650. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

bb 2 9 beraksz a bankba a 2. tárgyat (9 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 9 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

lm 22 mozogsz 22
Folytatod a felderítést. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. A következő terem, ahova belépsz, tartalmaz számodra valami érdekeset. Derékmagasságban, a falakat körben különös jelek, talán rúnák tarkítják. Arany fényű tintával írhatták oda őket, mindesetre épségben megmaradtak a jeges falfelületen. Megvizsgálgatod őket közelebbről, és némi szabályszerűséget fedezel fel az ismétlődésükben. Ah, lehet hogy csak egy fránya sorminta az egész? [2. SZINT 19. PONT] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Nyitva van! Bár egy terem a következő, ahova belépsz, mégsem olyan, mint a többi ezen a helyen. Középen keskeny jégpalló ível át a szemben lévő ajtóig, méghozzá egy fodrozó kis tavacska fölött, mely amúgy a terem egészének az alapja. A különös híd nem néz ki túl vastagnak, jobb lesz, ha óvatosan kelsz át rajta. Először arra gondolsz, a holmidat itt hagyod, ezen az oldalon, de aztán meggondolod magad - még a végén nem találnád itt őket, amikor visszajössz. Szóval óvatosan, de szerencsére sikeresen, és cuccostul átkelsz az ingoványos jégpallón. [2. SZINT 20. PONT] Továbbmész. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Mélyeket lélegzel a hideg levegőből, szinte bele is sajdul a tüdőd. Soha nem hitted volna, hogy valaha ennyire vágyni fogsz a napkorong látványára. [2. SZINT 7. PONT] Gyakorlott jégbarlangjáróként rájöttél már, hogy nem jó, ha a lábaidat lépés közben magasra emeled. Ehhez tartva magad, inkább csoszogsz előre. [2. SZINT 8. PONT] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Alaposan meglepődsz, mikor a szélesre tárt ajtón belépve nem találod a szoba padlóját. Ugyanis nincs neki. Helyette vadul zubogó víz árad keleti irányba. Valakinek csak sikerült itt átkelnie, legalábbis erre utal a keresztben kifeszített két kötél. Felül kapaszkodva, alul lépegetve átaraszolsz a túloldalon lévő szélesebb peremre. [2. SZINT 31. PONT] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Amint belépsz, felméred a lehetséges továbbvezető utakat. Vagy az oldalt nyíló ajtón, vagy ott, ahol bejöttél távozhatsz. A wargpini szövőmesterek cégérjelét fedezel fel a teremnyi méretű szőnyegen. Ezen elcsodálkozol, de nem tehetsz mást, magaddal nem viheted, annyira belefagyott a jeges padlóba. [2. SZINT 29. PONT] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Kellemetlen csalódás ér: a láda üres. Bátran haladsz tovább. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. A középső szint déli folyosójának végében állsz, állapítod meg, amikor felidézed magadban a hely térképét. A keleti oldalon véget ér ez a folyosó, bár a félig átlátszó, de borzasztó vastag jégfalak mögött mintha egy terem húzódna. [2. SZINT 28. PONT] Összedörzsölöd kezeidet, amik a dermesztő hidegben már eléggé megfagytak. Az ujjaidba visszatérő pillanatnyi élet pozitív hatással van aurádra is. Kicsit vidámabban indulsz tovább. [2. SZINT 25. PONT] Megállsz két, egymással szemben lévő ajtó között. Tűnődve nézel jobbra, majd balra. Álladat vakargatod, zúzmarás szád szélét harapdálod, hátha ezek a tevékenységek segítenek a "merre tovább" döntésben. Azonban rá kell jönnöd, hogy a szétfagyott ajkak harapdálása nagyon fájdalmas dolog, így hát gyorsan abbahagyod. [2. SZINT 22. PONT] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 kőkés. Felpakolsz. [54 pontot használtál fel, van még 264.]

vv 5 elmormolod az 5. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 262.]

vv 227 elmormolod a 227. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-35 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 260.]

h 305 használod a 305. tárgyat
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 260.]

lm 24 24 24 mozogsz 24 24 24
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Belépsz a délre nyíló terembe. A mennyezetről több helyen földig érő jégcsapok érnek, azok között kell akrobatikus mozdulatokkal szlalomoznod, hogy átkutathasd a helyet. Néhányszor felszisszensz, ahogy az üres helyiség kutatása közben karod a kristályos jégképződményekhez ér, és megérzed a belőlük áradó elviselhetetlen hideget. [2. SZINT 24. PONT] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy fagymágus. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Távolról elemi fagyförgeteg varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! (mivel fehér glóbusz van rajtad.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a fagymágus testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a fagymágus jobb lábát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a fagymágus fejét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. (fehér glóbusz védett meg.) Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel fehér glóbusz van rajtad.) A fagymágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 jégszivet. Eldobod az értéktelenné vált norpadolótika trófeát, és diadalmasan beszerzel egy fagymágus trófeát. 2583 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 mágusszelencét (ld. enc.) és 10 jégszilánkot (ld. enc.). Egyhelyben toporogsz. Egyhelyben toporogsz. [6 pontot használtál fel, van még 254.]

vv 5 elmormolod az 5. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 252.]

lm 23 23 23 mozogsz 23 23 23
Megállsz két, egymással szemben lévő ajtó között. Tűnődve nézel jobbra, majd balra. Álladat vakargatod, zúzmarás szád szélét harapdálod, hátha ezek a tevékenységek segítenek a "merre tovább" döntésben. Azonban rá kell jönnöd, hogy a szétfagyott ajkak harapdálása nagyon fájdalmas dolog, így hát gyorsan abbahagyod. [2. SZINT 22. PONT] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! A következő szobába lépve elhűlten megdermedsz. Középen egy dimenziókapu áll. Az azbesztium ötvözetből készült kör alapú szerkezetről millióegy kicsiny jégcsap lóg alá, és láthatólag régóta nem használták. Ha működött egyáltalán... hoppá, most jut csak eszedbe, mintha a Nagy Hóvihar idején a jéglények egy dimenziókapun keresztül érkeztek volna... csak nem ez lenne az? Kizárt... [2. SZINT 23. PONT] Egy fagymágust veszel észre magad előtt. Itt csata lesz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 99 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy elemi fagyförgeteg varázslatot. Semmi hatás! (fehér glóbusz védelmez.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fagymágus jégből vont auráját. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a fagymágus testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a fagymágus nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott fehér glóbusz védelmed.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! (fehér glóbusz védelmez.) A fagymágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 mágusszelence. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 jégszivet. 2583 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 márványkulcsot és 500 aranyat. Egyhelyben toporogsz. Egyhelyben toporogsz. [12 pontot használtál fel, van még 240.]

lm 3 6 1 mozogsz 3 6 1
Megállsz két, egymással szemben lévő ajtó között. Tűnődve nézel jobbra, majd balra. Álladat vakargatod, zúzmarás szád szélét harapdálod, hátha ezek a tevékenységek segítenek a "merre tovább" döntésben. Azonban rá kell jönnöd, hogy a szétfagyott ajkak harapdálása nagyon fájdalmas dolog, így hát gyorsan abbahagyod. [2. SZINT 22. PONT] Megfeszülsz egy pillanatra, amikor felfedezed, hogy egy kalandozó jön veled szembe. Felszerelése kísértetiesen hasonlít a tiedre. Aztán rájössz, hogy a folyosó itt derékszögű kanyart vesz, és csak szemközti jégfalról visszabámuló tükörképed viccelt meg alaposan. [2. SZINT 21. PONT] A folyosó végét elérve jeges lépcsőre bukkansz. Büszkén kihúzod magad, miután egyetlen ingatag mozdulat nélkül sikerül a felsőbb szintre jutni. [2. SZINT 3. PONT] Most veszed csak észre, hogy a folyosó fala tükörként is funkcionál. Megcsodálod délceg alakodat, és ellenállhatatlanul bájos pofikádat, majd felvillanyozódva indulsz tovább. [1. SZINT 12. PONT] A gyorsabb haladás érdekében a folyosó egy szakaszát csúszva teszed meg. A rövid ideig tartó száguldás pozitív élményeket kelt benned, főképp a gyerekkorodból felvillanó halvány és beazonosíthatatlan emlékképek miatt. [1. SZINT 11. PONT] A járat három irányba ágazik. A folytatás is ugyanolyan jegesnek néz ki, mint ahonnan érkeztél. [1. SZINT 4. PONT] Lenyűgözve sétálsz el egy jégkürtő előtt. A leírhatatlan szépségű természeti látványosság szikrázva csillog, ahogy a körbeölelő fény teljesen átjárja a jéghideg felületét. [1. SZINT 5. PONT] Dideregve haladsz tovább. A jégfal földöntúli hideget áraszt magából, ahogy mozgás közben néhol hozzáér a kezed. Az érintésed nyomán megolvad a fal, majd egyből megfagy, ahogy elhúzod a kezed tőle. [1. SZINT 6. PONT] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 2 gyöngymangó. Felpakolsz. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy fagyféreg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fagyféreg havas száját. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a fagyféreg testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a fagyféreg testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A fagyféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-4 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 720 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy rozmárember! Fegyvere egy kőhegyű lándzsa. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a rozmárember jobb karját. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A rozmárember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rozmárfogat. 620 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kőhegyű lándzsát [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Lenyűgözve sétálsz el egy jégkürtő előtt. A leírhatatlan szépségű természeti látványosság szikrázva csillog, ahogy a körbeölelő fény teljesen átjárja a jéghideg felületét. [1. SZINT 5. PONT] Bár messzire nem látni, a falakat és a padlót borító jégrétegen időnként megcsillan az általad a labirintusba hozott fény. Bár ijesztőek az ilyen felvillanások, mindig megnyugszol kicsit, amikor rájössz, te vagy az okozójuk és nem egy mélyedésben éhesen ácsingózó szörny. [1. SZINT 3. PONT] Mielőtt bármit tehetnél ellene, nagy adag hó és jégtörmelék hullik a nyakadba. A testmelegedtől megolvadt hideg víz beszivárog ruhád nyílásaiba, és alaposan lehűti bőrödet. Hamar átfázol. (-2 erő kör végéig.) Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 kőhegyű lándzsa [kőhegyű lándzsa ->eldobod]. Felpakolsz. Minden jeges és csúszós előtted. Különös megfontoltsággal teszed egyik lábad a másik után. [1. SZINT 2. PONT] Félrehajtod a magszimbél-függönyt, és kilépsz a szabadba. Mennyei, ahogyan újra a vidám napsugarak cirógatják arcodat. Hamar felmelegedsz. [72 pontot használtál fel, van még 168.]

kf 820 kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Leveszed a bundás kabátot, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

kb 696 1 kiveszel a bankból a 696. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 ryuku buzogányt. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

bb 1068 1 beraksz a bankba az 1068. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 bundás kabátot. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

v 96 73 59 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

(122,70) a 124. labirintus bejárata, fagymágus (#650), fagyféreg (#640), rozmárember (#643)

[73,59] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Oldalt pillantva, meglátsz egy fény szentélyét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "
(Vándorcirkusz:)
Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Egyesével átadod neki a 20 aranyat. Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Már vár itt rád valami. Egy kék rothasztó.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 97 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával megvágod a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rothasztó talizmán. 1649 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Van itt egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. " [-49 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 148.]

im 3 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Aztán előveszed az 5 Thargodan esszenciát, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Hang szólal meg a fejedben. - Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +18 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve energiafolyam. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Papjaim MINDENRE hajlandóak, hogy bizonyítsák hűségüket. Egy pszi kő feláldozása igazán csekélység. 2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy orgoró maradványait a szélben! 3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! (-2 TU) [30 pontot használtál fel, van még 118.]

h 1271 135 használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy gyöngymangót ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 113.]

h 1269 használod az 1269. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Fiatalodtál 3 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 110.]

be 684 20 4 bemész a 684. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbűznek, a legutóbbi verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom. - Szeretnék megszállni a fogadódban, a padlás is megfelelő lesz. A fogadós bólint, jelezve, hogy van még hely a padláson. Kiperkálod a fizetséget, 11 aranyat. Ezután a tulaj megmutatja a szállásodat. Egy szalmazsákot kapsz, ahol alhatsz. A szállás megtekintése után visszatérsz a söntésbe. [0 pontot használtál fel, van még 110.]

be 684 20 bemész a 684. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 110.]

kt 1118 1 elkészíted az 1118. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 párducbőr pénztárcát. Egészséged TF-elődött. [25 pontot használtál fel, van még 85.]

ef 20 energia fejlesztése 20
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-8 TU.] A befejezéshez még 1366 TU szükséges. [80 pontot használtál fel, van még 5.]

kb 2 10 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

hu 40 75 76 hulladék: 40 75 76
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kis vaskulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézkulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzkulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

hu 183 185 240 hulladék: 183 185 240
Hulladék, ezért nem gyűjtesz vaskulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nagy bronzkulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kis aranykulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

hu 241 245 26 hulladék: 241 245 26
Hulladék, ezért nem gyűjtesz smaragd kulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz márványkulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gyenge mérget. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

hu 88 89 90 hulladék: 88 89 90
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzsisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzpajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

hu 158 162 180 hulladék: 158 162 180
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst karkötőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz borostyán függőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

hu 191 194 195 hulladék: 191 194 195
Hulladék, ezért nem gyűjtesz aranyláncot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz arany karperecet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz obszidián függőt. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

hu 197 12 45 hulladék: 197 12 45
Hulladék, ezért nem gyűjtesz igazgy. fülbevalót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontszuronyt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kis bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 5.]


* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [10 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: beraksz a bankba az 1133. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 moa varázsdobozt. [0 pontot használtál fel, van még -5.] Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 2 gyöngymangót. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 7, 14. Eljön a vacsora ideje, káposztafőzeléket adnak, meg egy pohár savanykás lőrét. Az étkezés befejeztével felvonulsz a padlásra, és elnyújtózol a kényelmes szalmazsákodon. Hamarosan már az igazak álmát alszod. A fogadós közben feljegyezte, hogy majd ébresztést kérsz, hiszen szeretnél a vendégekkel kockázni. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 374 pontot. A következő körben tehát 369 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FEKETE CSUHA (375. TÁRGY)
A fekete csuha viseletének joga már régen is csak a híres varázslóknak, magas rangú papoknak adatott meg. A Tűzvihar óta azonban még az egyszerű, hétköznapi vászon is nagy kincsnek számít, hát még az egykori díszes öltözetek! Most azonban itt a remek alkalom, hogy te is szert tehess egy ilyen nemes ruhadarabra (és ezt mindössze 20 TVP árán). Szabás-varrás tudásodat helyettesíti a mágikus tű, neked csupán az alapanyagot, az öt grákóbőrt kell beszerezned. S ha fejedre hajtod a köpeny csuklyáját (a KF 375 paranccsal), biztos lehetsz benne, hogy senki se fog felismerni, még ha eddig százszor is találkoztatok - kivéve persze akiknek felfeded kiléted (ezt csak azok előtt teszed meg, akikkel amúgy is jó viszonyban van, - tehát bemutatkoznátok). Mások - akiktől lopni próbálsz, vagy akikkel harcolsz - nem látnak egyebet egy fekete csuhás alaknál.

MÁGUSSZELENCE (1076. TÁRGY)
A fagymágusok varázserejét ugyan az elemi fagy táplálja, közel legyőzhetetlenné téve őket, mégis némelyikük hiú becstelenségből egyéb tárgyakkal próbálják erősíteni örökölt hatalmukat. A mágikus szelence egy piciny zsákocska, mely most ugyan üres, de a fagymágusok tudják mivel kell megtölteni... Talán egyszer te is.

JÉGSZILÁNK (1128. TÁRGY)
Talán már el is könyvelted magadban, hogy nem derül ki soha, a jég létsíkjának mágusai mit tartanak azokban a különös szelencéikben. Most viszont - az első jégszilánk megtalálásával - itt kínálkozik a megoldás. Ez a kristályszerű anyag rendkívül sérülékeny, a szépsége viszont lenyűgözőbb a lenyűgözőnél is. Ráadásul elég csak egy pillantást vetni a piciny, csillagforma jégkristályra ahhoz, hogy a hetedik érzéked által sugározott gondolatokból rögtön tudd, egyszer ez a tárgy még komoly szerepet fog játszani az életed megmentésében.

ENERGIAFOLYAM (136. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
A vakítóan tiszta, fehér energiafolyam a tisztítótűz továbbfejlesztett változata, a magasrangú papok igazi fegyvere a sötét erők ellen. Egy igazán tapasztalt kalandozó akár 100 életpontnál is több sebzést képes egy gonosz teremtménynek okozni az energiafolyam lélekpurgáló hatása által - a tisztítótűzzel ellentétben, az energiafolyam maximális lehetséges sebzését csak az istenükhöz legközelebb álló papok ismerik. Ezenfelül, az ellenfél kisebb eséllyel dobja meg a mentődobását, mint a tisztítótűz esetén. A varázslat elmondása 24 VP-be kerül, és anyagi komponense 2 isteni könnycsepp.



KARAKTERLAP
Bundás Süsin, egy göndör aranyhajú, kék szemű mutáns férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia főpap-jelöltje vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 233. fordulód.

 Erő:26 (30)  Szint:21  Merészség:7/1 Magasság:206 cm 
 IQ:33 (54)  Támadás:28  Agresszió:3 Testsúly:275 kg 
 Ügyesség:22 (24)  Védekezés:35  Menekülés:30 % Életkor:6/1 év 
 Egészség:29 (33)  Életpont:306/236  Jellem: jó (558) Tul. pont:
 Szerencse:31 (35)  Varázspont:808/30  Pénz:2475 arany Kép. pont:
 Tudatpont:19/6   Pszi pont:183/302      EFejl:
Eddig összesen 1365 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8155 TP-t kaptál. Jelenleg 780405 TP-d van. A következő szinthez még 19595 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, varkaudar hadúr, fagymágus. A 232. fordulódban 13996 arany került a bankszámládra. 14065 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 2/11   ökölvívás: 6/30   szúrófegyverek:21/23
  vágófegyverek: 21/94 (+16%)   ütőfegyverek: 15/65   lőfegyverek:12/34
  dobófegyverek: 25/22 (+4%)       

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (120%) << vasalt bunkó (#181) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtőzködés: 16/63   2. nyomkövetés: 58/33   3. lopás:1/0
  4. mászás: 9/63   5. csapdakészítés: 25/68 (+6%)   6. csapdaészlelés:7/73 (+6%)
  7. gyógyítás: 23/51   8. titkosírás: 6/7   9. felderítés:20/87
  10. szörnyidomítás: 10/36   11. teológia: 37/64 (+213%)   12. taumaturgia:34/71 (+21%)
  13. versengés: 8/33 (+9%)   14. harcművészetek: 3/45   15. zene:10/76
  16. szörnyismeret: 15/5   17. pszi: 23/95 (+1%)   18. zárnyitás:18/1
  19. vadászat: 10/31   20. vitalitás: 1/37   21. bányászat:22/0
  22. úszás: 6/29   23. főzés: 8/58   

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)]
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 6 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 8 darabot )
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220)
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), varkaudar hadúr (#270) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
trikornis (#104)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP)védelem sav ellen (#36, 12 VP)tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP)fehér glóbusz (#47, 13 VP)villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP)varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP)familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP)varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP)vakító fény (#43, 7 VP)tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP)azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP)tűzeső (#61, 16 VP)éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)rúnapukkasztás (#94, 0 VP)DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP)gyorsvarázslás (#179, 0 VP) 
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6)méregsemlegesítés (#14)villámmágia (#227) 

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
tisztítótűz (#44), agykorbács (#97), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> vérfürdető magszim (#148) tisztítótűz (#44) >> szintszívó (#96)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
villámcsapás (#50) >> élőholt mágus (#175) villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150)
villámcsapás (#50) >> varkaudar bajnok (#190)    
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270) hhaar burka (#32) >> nómenklatúra (#158)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181) fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) hhaar burka (#32) >> xirnox (#122)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
trikornis (#104) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés;) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaim MINDENRE hajlandóak, hogy bizonyítsák hűségüket. Egy pszi kő feláldozása igazán csekélység.
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy orgoró maradványait a szélben! (számláló: 2)
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erőöv (#291) $1 * fekete bőrcsizma ($247) 1 * kvazár sisak (#266)
1 * lánckesztyű (#230) 1   mászókarom (#78) 1 * szirén köpenye (#820)
1 * vasvért (#164)        
Fegyverek és lövedékek
1   bumeráng (#249) 1   csontpálca (#329) 4   ezüstshuriken (#327)
1   ezüsttőr (#322) 1   kerek kő (#19) 1   kőkalapács (#13)
2   kőkés (#6) 1 * rövid kard (#171) 1   ryuku buzogány (#696)
1   ryuku szablya (#695) 1   szigony (#389) 5   szögletes kő (#17)
10   tolmokov-koktél (#351) 14   tüske (#22) 1 * varkaudar szablya (#516)
5 * vas dobónyíl (#189) 1   vashegyű lándzsa (#182)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   ametiszt medál (#275) $1   arany karperec ($194) 1 * Eldaran karkötője (#373)
$1   ezüst gyűrű ($180) 1   halálhozó talizmán (#813) 1 * hatalom fülbevalója (#817)
1 * korinthai talizmán (#814) 1 * nap szimbólum (#141) 1 * obszidián karkötő (#229)
1 * örökkéval. rubinja (#900) 3   rothasztó talizmán (#815) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
1 * vark. pecsétgyűrű (#1171) 2 * vortex talizmán (#812)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 + aranypikkely (#415) 1   aranytermő erszény (#819) 1   aranytermő ládikó (#504)
2   aranytű (#272) 1   ásó (#34) 1   csontkulcs (#74)
11 + deus ex machina (#1) 16   fáklya (#36) 1   fiatalság itala (#473)
2   fűszerkeverék (#1170) 6   gyógykenőcs (#313) 1   hűségérme (#1141)
12   kaja (#2) 1   kaleidoszkóp (#1269) 1   kis mágneses bigyó (#1266)
$1   kötél ($92) 3   manakristály (#500) $1   márványkulcs ($245)
1   mászókampó (#165) 1   megbűvölt utazóláda (#1218) 1   olló (#335)
1   párducbőr pénztárca (#1118) 10 + pukkanó tűcsapda (#336) 1   Rodger kezdő üstje (#1167)
1   ryuku védőkenőcs (#1154) 1   sámán gyógykenőcs (#1139) 1   Sheran cserepe (#1271)
1   szeksztáns (#32) 2   szent jogar (#150) 1   szuper dobóháló (#273)
1   tatu dob (#234) 1   teremtés zsákja (#818) 4   varázskő (#305)
2   varkaudar pálinka (#1137) 1   zárnyitó készlet (#39)    
Löttyök és porok, tartóstul
13   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 19 csepp tinta (#101), fér még: 111]
7   fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 35]
1   huhogó bibe (#332) [benne 9 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 3]
7   kavadu iszák (#25) [bennük $2 csepp gyenge méreg ($26), fér még: 68]
2   mágusszelence (#1076) [bennük 10 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 10]
7   sullár hólyag (#168) [bennük 32 csepp spiritusz (#170), fér még: 108]
1   szent kehely (#257) [benne 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 5]
14   uzbány csőr (#169) [bennük 5 csepp ugh méreg (#166), fér még: 163]
3   vizestömlő (#3) [bennük 50 korty víz (#27), fér még: 10]
10   zöld üveg (#82) [bennük 24 csepp ragasztó (#83), fér még: 176]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   alligátorbőr (#661) 15   álompor (#396) 4   amniosz (#203)
2   arx formázó minta (#298) 1   aurach bőr (#658) 4   aurach fog (#657)
3   dözmöng szív (#122) 8   drótszőr (#37) 28   elkarog szőr (#665)
2   etra hályog (#712) 6   evaporőr háj (#105) 5   ezüstdarab (#326)
1   fémrúd (#104) 2   féregbél (#1071) 6   főnixtoll (#563)
1   grákóbőr (#41) 3   grifftojás (#179) 12   gyíkfű (#201)
10   gyöngymangó (#135) 1   halcsont (#390) 7   ilkin érc (#232)
2   jégszív (#282) 25   kaktusztüske (#114) 1   karbin plazma (#199)
1   kavadu lebeny (#24) 4   kazmár gyökér (#205) 3   kőszem (#304)
2   kvazár (#244) 1   lapkorong (#80) 3   lidércesszencia (#1074)
142   madártoll (#112) 4   mákrózsa virág (#56) 4   manifeszt.nyúlvány (#214)
2   moa burát (#384) 2   móri gyümölcs (#116) 3   ormánygőte csont (#21)
1   párducbőr (#1066) 4   polip szívóka (#391) 10   púderkő (#119)
5   pular kristály (#239) 5   rájabőr (#404) 4   ramit kő (#226)
4   remák szív (#264) 1   rinóbőr (#651) 4   rozmárfog (#1069)
10   smirglilevél (#29) 1   szulfin (#676) 7   szvó-ektoplazma (#151)
3   téfea-agy (#172) 1   teknősesszencia (#702) 4   Thargodan esszencia (#328)
1   troll csont (#704) 6   tükör (#43) 4   ulkor gyöngy (#1072)
19   varányszem (#30) 1   varkaudar tekercs (#653) 4   vízionár szem (#102)
1   xirnox szív (#213)        

Összsúly: 107.60 kgMegterheltség: 103%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 20 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1   bundás kabát (#1068) 6   bunthar bőr (#733) 10   fülemüle agyar (#267)
46   kaja (#2) 2   kis ónixkulcs (#1110) 1   moa varázsdoboz (#1133)
81   pirkit (#153) 6   rókafarok (#124) 1   súlyzó (#347)
5   szulfagor agyar (#677) 1   vasalt bunkó (#181) 64   vasérc (#152)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 amniosz (#203) 1 borkonyó bibe (#312) 1 bundás kabát (#1068)
1 ezüstdarab (#326) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 ork csodaszer (#1228)
1 párducbőr (#1066) 1 párducszem (#1073) 10 szárnyas hernyó (#69)
5 Thargodan esszencia (#328) 1 varázskő (#305) 2 drótszőr (#37)
3 varkaudar pálinka (#1137)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
502 arany (#50) 1 ezüst gyűrű (#180) 3 gyöngymangó (#135)
1 ilkin érc (#232) 5 isteni könnycsepp (#260) 10 jégszilánk (#1128)
2 jégszív (#282) 3 kaja (#2) 1 kőkés (#6)
2 mágusszelence (#1076) 1 márványkulcs (#245) 1 párducbőr pénztárca (#1118)
1 rothasztó talizmán (#815) 1 rozmárfog (#1069) 1 ryuku buzogány (#696)
1 ugh méreg (#166) 1 vas dobónyíl (#189) 36 víz (#27)



E körben tett lépéseid térképe

(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó
(#155), oltár, ház (#400), városi kút, kék rothasztó (#421)



© Beholder Kft., 1992-2003
Ha a játékkal kapcsolatban bármilyen gondod van, a következő címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. forduló küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!

::: A forduló megtekintéséhez szükséges képek :::
A fordulók megtekintéséhez szükséges képek letölthetőek a http://www.beholder.hu oldalról, a letöltés menüpont alatt. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd nekünk a tf@beholder.hu címen és elküldjük neked e-mailben.
::: Forduló archívum :::
Minden e-mailben kért fordulót automatikusan feltöltünk a Beholder Kft. serverén található forduló archívumba. Ha egy fordulót nem kaptál meg, elvesztetted, stb., akkor honlapunkról bármikor letöltheted. Ehhez be kell jelentkezned oldalunkra, és a számlainformációk menüpont alatt megtalálod karaktereid fordulóit. Ha akarod, fordulóidat nyilvánossá teheted, hogy mindenki megnézhesse azokat a honlapon.
::: A hibajavításról :::
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következőkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja karakterszámát, fordulószámát és számlaszámát.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg minden alkalommal, mikor erről levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) Ne lépjen addig, amíg nem kap tőlünk visszajelzést.
::: Mentális üzenet :::
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek egy másik játékostól. Az üzenetet a karaktered legközelebbi postán kért fordulójával együtt postázzuk, addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzeneted jött felirat.
Lehetőséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül.
::: A fordulók külalakjának megváltoztatása :::
Ha a színes forduló helyett neked jobban tetszene esetleg egy fekete alapon fehér betűkkel írt, vagy valamilyen más külalakú forduló, honlapunkról letölthetsz többféle classt is. Ezeket a letöltés menüpont alatt, a TF forduló kinézet (class) gyűjtemény néven találhatod meg.
::: Az Alanori Krónika megrendelése :::
Az Alanori Krónika a Beholder Kft. hivatalos kártya, fantasy és szerepjáték magazinja, melyben sok, a Túlélők Földjével foglalkozó cikket is olvashattok.
Ezentúl minden hónapban, megjelenéskor megkaphatod a Krónikát, a dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre írsz egy e-mailt amelyben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számládon lévő összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 30 zseton, mely tartalmazza a postázás költségeit is. Az újságra előfizethetsz a www.beholder.hu oldalon, az Alanori krónika menüpont alatt is.
A krónika korábbi számainak tartalmát, valamint néhány részletet szintén megtalálsz a www.beholder.hu weboldalon. A korábbi számokat itt meg is vásárolhatod.