TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. márc. 6. 8h:46'
EZ A 481. JÁTÉKHETED, 479. FORDULÓD
482. játékheted kezdete: márc. 13.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1975

WHITE NOR WACAK KALANDJAI



be 103 bemész a 103. titkos labirintusba
Rövid keresgélés után rátalálsz a testzabálók barlangjának bejáratára. A barlangtól északra, egy fa tövében egy nagyobb sziklát látsz, szinte bizonyos, hogy ez volt az, amely megmentette Kratifix életét. Odabent sötét honol. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-136 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Izgatottan nekiindulsz. Ahogy haladsz befelé a barlang folyosószerű nyúlványában, egyre elviselhetetlenebb, émelyítő és orrfacsaró bűz ölel körül. [5 pontot használtál fel, van még 53.]

lm 2 905 3 mozogsz 2 905 3
Hamarosan egy kisebb csarnokba érkezel, melynek teteje a sötétség homályába veszik. Apróbb neszek verődnek vissza a terem tükörsima sziklafalairól. [2. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy sötét szisszenő. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy életpajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy életpajzs mágia... Egy energiaspirál varázslattal köszöntöd a másikat. 332 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét szisszenő pikkelytestét. (6 támadással 282 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Pokoli kín járja át testedet, ahogy a méreg a tüdődbe hatol. (194 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a sötét szisszenő pikkelytestét. (7 támadással 606 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a sötét szisszenő testét. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. 68 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A szörny néhányszor belédmar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11968 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Minden sebed begyógyult. [-49 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Egy keskeny, hosszú folyosó húzódik előtted. Izgatottan vonulsz végig rajta. [3. PONT.] Hajszál híján belegyalogoltál egy csapdába. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Eszel valamit. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 33.]

ftv 60 458 felt. tám/véd. varázslat a 60. varázslatot a 458. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

lm 900 5 9 mozogsz 900 5 9
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A folyosó egy nagyobb terembe torkollik, melynek padlózatát megsárgult csontok borítják. [4. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy sötét szisszenő! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy életpajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét szisszenő testét. (6 támadással 268 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! A csatakiáltás miatt tátott szádba betódul a méreg. (169 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét szisszenő testét. (7 támadással 590 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a sötét szisszenő testét. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Fényaurád 6 sebzést okoz. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. 86 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A szörny néhányszor belédmar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Végítélettel többször eltalálod a sötét szisszenő pikkelytestét. (5 támadással 428 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a sötét szisszenő fejét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Fényaurád 8 sebzést okoz. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. 75 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A sötét szisszenő megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A sötét szisszenő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11968 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Eszel valamit. (-1 kaja.) Végigsétálsz az előtted húzódó hosszú folyosón. Kibírhatatlan dögszag kevereg a barlang levegőjében. [5. PONT.] Egy sötét szisszenő lakik itt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy életpajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat életpajzs varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét szisszenő kígyózó farkát. (6 támadással 266 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. A csatakiáltás miatt tátott szádba betódul a méreg. (158 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet ellenfeledre rontasz. Végítélettel tökéletesen perforálod a sötét szisszenő bal vállát. (7 támadással 606 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a sötét szisszenő testét. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. 84 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A sötét szisszenő megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Végítélettel megdöfködöd a sötét szisszenő jobb karját. (4 támadással 347 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a sötét szisszenő bal vállát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11968 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [8. PONT.]
(Felt. gyógyítás:) Befejezted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Minden sebed begyógyult. [-49 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Lehajtod a fejed, hogy átférj azon az alacsony nyíláson, ami egy kisebb terembe vezet. Szanaszét holttestek fekszenek, egyértelmű jelek mutatják, hogy lakmározott belőlük valami. [9. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. Felpakolsz. [20 pontot használtál fel, van még 13.]

lm 6 6 6 mozogsz 6 6 6
A folyosó egy kanyarulatába érkeztél, a falakon hosszú bemélyedések jelzik a helyeket, ahol a becsorgó esővíz utat vájt a sziklába. [8. PONT.] A barlangfolyosó-mennyezet vészes közelségbe süllyedt ezen a részen. Néhol le kell hajolnod, hogy továbbhaladhass. [7. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Tompa dübörgést hallasz a távolból. Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 27 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy sötét szisszenő. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy életpajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy életpajzs varázslat! Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét szisszenő pikkelytestét. (6 támadással 277 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Borzalmas rosszullét fog el. (192 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Végítéletet ellenfeledre rohansz. Végítélettel tökéletesen perforálod a sötét szisszenő testét. (7 támadással 600 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a sötét szisszenő pikkelytestét. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Fényaurád 8 sebzést okoz. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. Semmi eredménye! A sötét szisszenő megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Végítélettel többször eltalálod a sötét szisszenő fejét. (4 támadással 352 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Ellenfeledre armageddon varázslatot lősz. 243 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megbököd a sötét szisszenő bal vállát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fényaurád 9 sebzést okoz. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. 81 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A sötét szisszenő megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11968 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [10 pontot használtál fel, van még 3.]

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GREÉN ÖRVÉNY (443. SZÖRNY)
Ez a csillogva örvénylő, folyékony mágikus energiaoszlop valamilyen teljesen más létsíkól származik. A rakshallion papjai afféle háziállatként idézték meg őket egy térkapun keresztül. Hogy a mágia fókuszálásában segítettek, őrző feladatokat látták el, vagy a papok fegyverei voltak, ma már nem lehet tudni. Tény, hogy időtlen energiatestük túlélte az Esthar császárságot, és most elhagyatottan, cél nélkül bolyonganak. A vadon élő lények már megtanulták, hogy nagy ívben elkerüljék ezeket a teremtményeket, mert érintésük halált hordoz. A kalandozók is hamar megtanulták, hogy fegyverrel nem sokat érnek vele szemben, legfeljebb a mágiától remélhetnek sikert. Sajnos, BA parancsot nem adhatsz ki rá - messziről megérzi az intelligens lényeket.

SÖTÉT SZISSZENŐ (458. SZÖRNY)
A sötét szisszenők a testzabálók fajának büszke tagjai. Bár belső tulajdonságai nem sokban térnek el erdei rokonáétól, külsőleg cseppet sem hasonlítanak: az élénkzöld pikkelyek helyett fekete árnyalatú bőr fedi testüket, mely remek segítséget nyújt a barlangok árnyas járataiban való rejtőzködésben. Ritkán merészkednek a fényre, de hogy a lustaságuk vagy valamilyen allergén hatás veszi rá őket, hogy a sötét lyukak mélyén ülve lessenek áldozatukra, még a legbölcsebbek sem tudják. Mindenesetre az, hogy még mindig élnek, azt mutatja: mindig akad egy-két gyanútlan kalandozó...



KARAKTERLAP
White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia teljhatalmú megbízottja és jobbkeze vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 479. fordulód.

 Erő:75 (71)  Szint:51  Merészség:10/5 Magasság:174 cm 
 IQ:72 (75)  Támadás:69  Agresszió:3 Testsúly:64 kg 
 Ügyesség:71 (74)  Védekezés:107 (115)  Menekülés:15 % Életkor:31/41 év 
 Egészség:72 (77)  Életpont:1234/1127  Jellem: jó (777) Tul. pont:
 Szerencse:80 (79)  Varázspont:3020/485  Pénz:4260 arany Kép. pont:17 
 Tudatpont:41/15   Pszi pont:419/25   Halhatatlanság:12 %   EFejl:33 
Eddig összesen 5525 szörnyet (23 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 350276 TP-t kaptál. Jelenleg 26877787 TP-d van. A következő szinthez még 5122213 TP szükséges. Trófeáid: tleikan főbíra, triklem drakolder, kisebb jégisten. Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 ősmágus, 9 ősquwarg. A 472. fordulódban 25450 arany került a bankszámládra. 26340 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 10/12   ökölvívás: 1/69   szúrófegyverek: 51/63 (+10%)
  vágófegyverek: 23/43 (+2%)   ütőfegyverek: 23/26   lőfegyverek: 40/65 (+3%)
  dobófegyverek: 24/18        

Feltételes fegyverváltás: Démonölő (#625) (200%) << Végítélet (#636) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -16.); bumeráng (#249) (17 -19.); bumeráng (#249) (20 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -48.); mérg. vasnyíl (#187) (49 -997.); mihlanil nyíl (#597) (998 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtőzködés: 48/38 (+11%)   2. nyomkövetés: 144/99 (+42%)   3. mászás: 22/94 (+33%)
  4. csapdakészítés: 29/0 (+6%)   5. csapdaészlelés: 19/54 (+12%)   6. gyógyítás: 27/99
  7. titkosírás: 7/80   8. felderítés: 25/15 (+12%)   9. szörnyidomítás: 12/93
  10. teológia: 231/56 (+104%)   11. taumaturgia: 129/3 (+13%)   12. szerencsejáték: 5/98
  13. versengés: 3/68   14. zene: 11/65   15. szörnyismeret: 29/60
  16. pszi: 51/2 (+99%)   17. zárnyitás: 12/95   18. vadászat: 6/35
  19. vitalitás: 1/86   20. bányászat: 39/93   21. úszás: 10/81

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 22
3. védekezés: 4 11. kincskeresés: 1    

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 89% életpont alatt [teljes gyógyulás (#133)]
kutatsz max. 180 TVP-ért
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 99 darabot , csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot , csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 99 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot , csak egyszer), mihlanil nyilat (#597) (max. 10 darabot , csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 99 darabot , csak egyszer)
mászol max. 260 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halálmadár (#351), Folrang (#331), Techiulan (#400), ezerszemű bestia (#288), Strissha (#528) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
trikornis (#104), őrjáratozó katona (#274), élőholt ősmágus (#179), Ramirez Crashed (#5451), rothadó lián (#427), vg'axtol torzító (#416), sötét ölész (#314), ml'othag szürcsölő (#415), rd'alv lélektipró (#413), ősöreg hósárkány (#663), jégdémon (#652)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP)  
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) a mágia megértése (#226, 0 VP)
energiaspirál (#232, 32 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP) fénypajzs (#241, 18 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) Bo'adhun csapás (#266, 60 VP)
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 20 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 12 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 20 TVP) molekulaátrendezés (#74, 20 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 18 PP) pszi-acéltorony (#98, 14 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 50 PP, 30 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 24 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 16 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 50 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 23 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 32 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 10 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 28 PP)
agybénítás II (#246, 17 PP) elme dominanciája (#247, 35 PP, 5 TVP)  
Butaság ára beállítás: teológia: +135 vp 2 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) áldomás (#6) Pörhemór köre (#205) (98,25,3) vámpirizáció (#1)
óriáserő (#53) varázsenergia (#161) fényaura (#211) tűzmágia (#157)
égető tekintet (#164)      

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
éjfattyak végzete (#260), energiaspirál (#232), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
életpajzs (#142), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 34, max: 39 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> ősöreg góliát (#313)   energiaspirál (#232) >> drótszőrű mópat (#426)
háló (#186) >> magnetikus praglonc (#200)   tűzgolyó (#155) >> lidércóriás (#401)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan mágus (#318)   tűzgolyó (#155) >> talriai behemót (#312)
energiaspirál (#232) >> ezerszemű bestia (#288)   puha ütés (#60) >> szellemdarázs (#481)
puha ütés (#60) >> hamuelementál (#475)   puha ütés (#60) >> pikkelyes ptog (#470)
izomernyesztés (#33) >> púpos zsokarg (#451)   izomernyesztés (#33) >> dübörgő bahrot (#479)
puha ütés (#60) >> elemi pulzátor (#440)   puha ütés (#60) >> gonoszok (#988)
armageddon (#218) >> tleikan hadúr (#509)   armageddon (#218) >> tleikan behemót (#511)
Bo'adhun csapás (#266) >> tleikan házőrző (#507)   izomernyesztés (#33) >> kreiton idéző (#510)
izomernyesztés (#33) >> gothag döglidérc (#429)   puha ütés (#60) >> bo'adhun lidérc (#467)
tűzgolyó (#155) >> fagybehemót (#660)   Bo'adhun csapás (#266) >> kisebb jégisten (#662)
puha ütés (#60) >> kristályförgeteg (#658)        
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 34, max: 39 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> kisebb jégisten (#662)   fürgülés (#92) >> fagybehemót (#660)
védelem tűz ellen (#38) >> tűzrája (#531)   tükörpajzs (#101) >> dübörgő bahrot (#479)
fürgülés (#92) >> kreiton idéző (#510)   fürgülés (#92) >> sötét ülnök (#508)
fürgülés (#92) >> rd'alv lélektipró (#413)   fürgülés (#92) >> nők (#999)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)   tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
fürgülés (#92) >> férfiak (#998)