TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. márc. 12. 9h:22'
EZ A 481. JÁTÉKHETED, 480. FORDULÓD
482. játékheted kezdete: márc. 13.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1932

WHITE NOR WACAK KALANDJAI



lm 6 6 6 mozogsz 6 6 6
Egy kisebb terembe jutottál. A padlón félig szétmarcangolt tetemek fekszenek mindenfelé. Talán Kratifix szolgája is itt végezte, fut át az agyadon. [6. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy testzabáló rasáth. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod életpajzs varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 319 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a testzabáló rasáth pikkelytestét. (6 támadással 287 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Borzalmas rosszullét fog el. (180 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a testzabáló rasáth fejét. (7 támadással 649 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Egy armageddon varázslatot dobsz ellenfeledre. 241 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszúrkálod a testzabáló rasáth pikkelytestét. (4 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). A fényaura 11 ép-t sebez. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. 75 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A testzabáló rasáth harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 136 életpontot vesztesz.) A testzabáló rasáth összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14102 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 rasáth orrkarikát (ld. enc.) és 1 szem szimbólumot [szem szimbólum ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Alaposan körülnézel a teremben. Az egyik sarokban különös ruhájú gnóm hulla fekszik, egyértelmű, hogy ő lehetett valamikor Kratifix segédje. Végigkutatod a zsebeit, az egyikben rálelsz a pergamentekercsekre, amelyről a tudós beszélt. Sajnos nem tudod kibogarászni mit jelentenek rajta az ákombákomok, így csak zsebrevágod, hogy majd egyszer odaadhasd Kratifixnek. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 varázskő, 1 pszi kő és 200 arany. Gyorsan kiüríted a ládát.
(Felt. gyógyítás:) Befejezted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Minden sebed begyógyult. [-49 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egyhelyben toporogsz. Egyhelyben toporogsz. [10 pontot használtál fel, van még 517.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 515.]

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TESTZABÁLÓ RASÁTH (513. SZÖRNY)
Mielőtt még a közel négy méter magas, gyíkszerű végtagokkal rendelkező ocsmány szörnyeteg neked ugrik, apró jelek utalhatnak jelenlétére: az egy-két megcsillanó pikkelyen kívül a messziről érezhető bűzös (és mérgező) lehelletük is feltűnő lehet. Na meg persze, ha le se tudod rázni magadról a sötét szisszenők tömegét (akik ki akarják vívni vezérük megbecsülését harciasságukkal), akkor szinte biztos lehetsz benne: a testzabálók főnöke a közelben van. Az esthar császárság papjai tettek ugyan néhány kétségbeesett kísérletet ezekkel az értelmes lényekkel való szövetségkötésre, de bármilyen kedvező ajánlattal álltak is elő, a rasáthok makacssága minden próbálkozásukat meghiúsította. A testzabálók azóta háborítatlanul élnek barlangjaik mélyén.

RASÁTH ORRKARIKA (859. TÁRGY)
A testzabáló rasáthok kedvenc ékszere, és egyben a vezérré avatásakor kapott szent szimbólum is, melyet élete végéig viselnie kell. Ezeknél a vérszomjas, de ugyanakkor intelligens lényeknél a főnöki tisztség vérségi ágon öröklődik, lemondani a dicsőségről semmiféleképpen nem lehet, de ilyesmi soha eszükbe sem jutna. A rasáth orrkarika egyetlen csontból készült, de hogy ki vagy mi volt képes ezt a szilárd tárgyat egy 30 centiméter átmérőjű körbe hajtogatni, az rejtély, a tudósok mágikus befolyásra gyanakodnak. Mellesleg nem sokan vannak akik láttak már ilyet, hiszen a testzabálók népének szent orrkarikájához jutáshoz csak egy teljes törzs kiirtásán keresztül vezet az út.

ARANYTERMŐ ERSZÉNY (819. TÁRGY)
Ez a vándorcirkuszban nyerhető tárgy csecsebecséktől és ékes díszítésektől mentes külseje ellenére minden kalandozó kedvence lehet, különleges tulajdonsága miatt: minden kör elején aranyat termel gazdájának. A termelt arany mennyisége két dologtól függ: a kalandozó szintjétől és jelenlegi vagyonától. A tárgyat nem lehet átadni.

SHOKARA BOGÁR (436. SZÖRNY)
A sivatagok homokjában sohasem tudhatod, hogy egy dűne homokkupacot, vagy egy rejtőzködő shokara bogarat rejt. Ezek az elefánt méretű óriásbogarak hihetetlenül fürgék, ha mozgást érzékelnek maguk fölött, egy szempillantás múlva már roppantják is ketté áldozatukat csáprágójukkal. A shokara bogár kemény kitinpáncéljával szemben egy vágófegyver nem sokat ér.



KARAKTERLAP
White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia teljhatalmú megbízottja és jobbkeze vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 480. fordulód.

 Erő:75 (71)  Szint:51  Merészség:10/5 Magasság:174 cm 
 IQ:72 (75)  Támadás:69  Agresszió:3 Testsúly:64 kg 
 Ügyesség:71 (74)  Védekezés:107 (115)  Menekülés:15 % Életkor:32/42 év 
 Egészség:72 (77)  Életpont:1235/1189  Jellem: jó (777) Tul. pont:
 Szerencse:80 (79)  Varázspont:3020/682  Pénz:6571 arany Kép. pont:19 
 Tudatpont:41/34   Pszi pont:419/184   Halhatatlanság:12 %   EFejl:34 
Eddig összesen 5539 szörnyet (14 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 199363 TP-t kaptál. Jelenleg 27077150 TP-d van. A következő szinthez még 4922850 TP szükséges. Trófeáid: tleikan főbíra, triklem drakolder, kisebb jégisten. Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 ősmágus, 9 ősquwarg. A 472. fordulódban 25450 arany került a bankszámládra. 26468 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 10/12   ökölvívás: 1/69   szúrófegyverek: 51/73 (+10%)
  vágófegyverek: 23/43   ütőfegyverek: 23/26   lőfegyverek: 40/70 (+5%)
  dobófegyverek: 24/18        

Feltételes fegyverváltás: Démonölő (#625) (200%) << Végítélet (#636) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -16.); bumeráng (#249) (17 -19.); bumeráng (#249) (20 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -48.); mérg. vasnyíl (#187) (49 -997.); mihlanil nyíl (#597) (998 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtőzködés: 48/49 (+11%)   2. nyomkövetés: 145/51 (+52%)   3. mászás: 23/25 (+31%)
  4. csapdakészítés: 29/6 (+6%)   5. csapdaészlelés: 19/54   6. gyógyítás: 28/10 (+11%)
  7. titkosírás: 7/80   8. felderítés: 25/15   9. szörnyidomítás: 12/93
  10. teológia: 232/28 (+72%)   11. taumaturgia: 129/20 (+17%)   12. szerencsejáték: 6/9 (+11%)
  13. versengés: 4/4 (+36%)   14. zene: 11/76 (+11%)   15. szörnyismeret: 29/60
  16. pszi: 51/3 (+1%)   17. zárnyitás: 13/6 (+11%)   18. vadászat: 6/46 (+11%)
  19. vitalitás: 1/86   20. bányászat: 39/93   21. úszás: 10/81

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40
3. védekezés: 4 11. kincskeresés: 1    

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 89% életpont alatt [teljes gyógyulás (#133)]
kutatsz max. 180 TVP-ért
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 99 darabot , csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot , csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 99 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot , csak egyszer), mihlanil nyilat (#597) (max. 10 darabot , csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 99 darabot , csak egyszer)
mászol max. 260 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halálmadár (#351), Folrang (#331), Techiulan (#400), ezerszemű bestia (#288), Strissha (#528) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
trikornis (#104), őrjáratozó katona (#274), élőholt ősmágus (#179), Ramirez Crashed (#5451), rothadó lián (#427), vg'axtol torzító (#416), sötét ölész (#314), ml'othag szürcsölő (#415), rd'alv lélektipró (#413), ősöreg hósárkány (#663), jégdémon (#652)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP)  
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) a mágia megértése (#226, 0 VP)
energiaspirál (#232, 32 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP) fénypajzs (#241, 18 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) Bo'adhun csapás (#266, 60 VP)
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 20 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 12 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 20 TVP) molekulaátrendezés (#74, 20 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 18 PP) pszi-acéltorony (#98, 14 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 50 PP, 30 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 24 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 16 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 50 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 23 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 32 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 10 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 28 PP)
agybénítás II (#246, 17 PP) elme dominanciája (#247, 35 PP, 5 TVP)  
Butaság ára beállítás: teológia: +135 vp 2 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) áldomás (#6) Pörhemór köre (#205) (98,25,3) vámpirizáció (#1)
óriáserő (#53) varázsenergia (#161) fényaura (#211) tűzmágia (#157)
égető tekintet (#164)      

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
éjfattyak végzete (#260), energiaspirál (#232), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
életpajzs (#142), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 35, max: 39 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> ősöreg góliát (#313)   energiaspirál (#232) >> drótszőrű mópat (#426)
háló (#186) >> magnetikus praglonc (#200)   tűzgolyó (#155) >> lidércóriás (#401)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan mágus (#318)   tűzgolyó (#155) >> talriai behemót (#312)
energiaspirál (#232) >> ezerszemű bestia (#288)   puha ütés (#60) >> szellemdarázs (#481)
puha ütés (#60) >> hamuelementál (#475)   puha ütés (#60) >> pikkelyes ptog (#470)
izomernyesztés (#33) >> púpos zsokarg (#451)   izomernyesztés (#33) >> dübörgő bahrot (#479)
puha ütés (#60) >> elemi pulzátor (#440)   puha ütés (#60) >> gonoszok (#988)
armageddon (#218) >> tleikan hadúr (#509)   armageddon (#218) >> tleikan behemót (#511)
Bo'adhun csapás (#266) >> tleikan házőrző (#507)   izomernyesztés (#33) >> kreiton idéző (#510)
izomernyesztés (#33) >> gothag döglidérc (#429)   puha ütés (#60) >> bo'adhun lidérc (#467)
tűzgolyó (#155) >> fagybehemót (#660)   Bo'adhun csapás (#266) >> kisebb jégisten (#662)
puha ütés (#60) >> kristályförgeteg (#658)   armageddon (#218) >> greén örvény (#443)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 35, max: 39 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> kisebb jégisten (#662)   fürgülés (#92) >> fagybehemót (#660)
védelem tűz ellen (#38) >> tűzrája (#531)   tükörpajzs (#101) >> dübörgő bahrot (#479)
fürgülés (#92) >> kreiton idéző (#510)   fürgülés (#92) >> sötét ülnök (#508)
fürgülés (#92) >> rd'alv lélektipró (#413)   fürgülés (#92) >> nők (#999)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)   tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
fürgülés (#92) >> férfiak (#998)