TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. máj. 16. 9h:03'
EZ A 493. JÁTÉKHETED, 492. FORDULÓD
494. játékheted kezdete: máj. 22.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1821
Extra forduló: 1

WHITE NOR WACAK KALANDJAI




be 106 bemész a 106. titkos labirintusba
Rövid keresgélés után egy nagyobb kőtömb mögött rábukkansz a barlang bejáratára. Előtted egy titanit ötvözetből készült kapu tornyosul, boltíves keretben. Hiába kopogtatsz az ajtó közepén lógó sárkányfejekkel, semmi sem történik. Rövid keresgélés után a kaputól jobbra rábukkansz a sziklába vájt különös jelekre. Az ismeretlen szöveg alatt apró mélyedést találsz, mely mint egy kulcslyuk, tátong előtted. Néhány pillanatnyi töprengés után remek ötleted támad: előhúzod az ékkövet a hátizsákodból, melyet Kratifix Esthar Kulcsának nevezett, majd a nyílásba dugod. A titanitkapu hangos nyikorgás kíséretében kitárul. Esthar Kulcsát újra a hátizsákodba rejtve szemléled a mélységbe vezető boltíves alagutat. Bepillantasz: teljes a sötétség. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-144 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Vonakodva sétálsz be a hatalmas átjárón, míg egy T elágazáshoz nem érsz. A továbbvezető utak már kevésbé szélesek. [5 pontot használtál fel, van még 398.]

kb 475 561 9999 kiveszel a bankból a 475. tárgyat (561 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 törpe bakancsot. Kiveszel a bank széfjéből 1 Urgod fétisét. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 398.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 398.]

a 561 5903 1 átadod az 561. tárgyat az 5903. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 Urgod fétisét Reno Rainess részére. [5 pontot használtál fel, van még 393.]

aa 533 átadod az 533. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 tűzúr csizmáját Reno Rainess részére. [5 pontot használtál fel, van még 388.]

lm 905 6 mozogsz 905 6
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Peckesen lépdelsz előre a kihalt folyosón. [2. PONT.] Rutinos öreg rókaként körbeszaglászol: majdnem beleléptél egy csapdába! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Egy elágazásba érkeztél. A továbbvezető utak végei a sötétségbe vesznek. [4. PONT.] Haladsz előre a folyosó repedezett padlóján, minden lépésedre külön ügyelve. [6. PONT.] Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. [24 pontot használtál fel, van még 364.]

vv 205 elmormolod a 205. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-29 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 362.]

lm 10 900 14 mozogsz 10 900 14
Egy elágazás! A járatok olyan szélesek, hogy akár egy nagyobb testű lény is könnyedén közlekedhetne bennük. [8. PONT.] Unalmas ütemben halad a járat előre a lábad alatt. Te ásítozva követed. [10. PONT.] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Vigyázva kikerülöd. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A félhomályos folyosó egyenesen vezet tovább [12. PONT.] Úgy néz ki ez zsákutca! A térképet elővéve megbizonyosodsz erről. [14. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy veszett gorilla van előtted! {max. életpontja: 1811-1960.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy Bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a veszett gorilla testét. (6 támadással 299 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a veszett gorilla testét. (8 támadással 769 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a veszett gorilla testét. (6 támadással 388 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A veszett gorilla leken néhány pofont. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A veszett gorilla fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 123 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a veszett gorilla száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12712 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. [1963 : 220] (+232 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [22. PONTON vagy.] [22 pontot használtál fel, van még 340.]

lm 905 24 900 mozogsz 905 24 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Jeges fuvallat csapja meg arcod, amikor belépsz a következő terembe. [23. PONT.] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Egy púpos zsokarg lakik itt. {támadása: 50.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a púpos zsokarg testét. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos zsokarg szőrös púpját. (8 támadással 760 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). Üdvözlésképpen egy armageddon varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 212 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megérinted a púpos zsokarg testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). A púpos zsokarg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Agyarával a púpos zsokarg felkarcolja a combodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 jácint díszkő. 8207 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. [1351 : 149] (+166 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy drag'kór féregűző van előtted! (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 16d8+70.} Fegyvere egy drag'kór bökő. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy életpajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy Bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a drag'kór féregűző nyakát. (6 támadással 299 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a drag'kór féregűző bal oldalát. (8 támadással 752 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a drag'kór féregűző fejét. (4 támadással 254 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Fényaurád 13 sebzést okoz. Hárításod megcsúszik, a drag'kór féregűző fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 107 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a drag'kór féregűző száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12516 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. [1818 : 107] (+202 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 drag'kór bökőt (ld. enc.) és 1 dizen kulcsot. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Átléped a küszöböt, amely egy csodálatos épségben maradt szobába vezet. A falak egyszínű fehérre lettek festve, a terem túlsó végében egy asztal áll, körülötte székekkel. Levonod a következtetést: minden bizonnyal a rakshallion testőrségének étkezőhelye lehetett annak idején. [24. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Nyekergő hang szűrödik el a füledhez a labirintus mélyéről. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [16 pontot használtál fel, van még 324.]

hu 873 631 306 hulladék: 873 631 306
Hulladék, ezért nem gyűjtesz drag'kór bökőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz adamantit csizmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz adamantit kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: adamantit csizma (200 ap), adamantit kesztyű (130 ap), drag'kór bökő (20 ap), összesen 350 arany, 6 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 319.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleporálsz a körre! (6. ref. pontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 319.]

lm 33 905 31 mozogsz 33 905 31
Egy elágazás! A járatok olyan szélesek, hogy akár egy nagyobb testű lény is könnyedén közlekedhetne bennük. [8. PONT.] Lerombolt kis szobába érkezel. A fal szinte mindenhol beomlott, törmelékkel borítva el a kockakövekkel kirakott padlózatot. [33. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy drag'kór féregűző! {támadása: 52.} Fegyvere egy drag'kór bökő. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy életpajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled Asylux csapdája varázslatot lő rád. (-20 támadás). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a drag'kór féregűző fejét. (6 támadással 295 életpontot sebezve.) Meglengetve a Végítéletet a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drag'kór féregűző bal karját. (8 támadással 717 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a drag'kór féregűző testét. (4 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Fényaurád 11 sebzést okoz. Nem vagy felkészülve a drag'kór féregűző gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 162 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12516 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. [1768 : 162] (+194 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 drag'kór bökőt [drag'kór bökő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. Egy drag'kór kolosszust pillantasz meg. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 8d10+120.} Fegyvere egy drag'kór bökő. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy Bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a drag'kór kolosszus vastag combját. (6 támadással 287 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet a másikra ugrasz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a drag'kór kolosszus testét. (8 támadással 717 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a drag'kór kolosszus testét. (6 támadással 375 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 249 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Végítélettel gyengén megszurkálod a drag'kór kolosszus testét. (2 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a drag'kór kolosszus jobb karját. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Bár ügyesen védekezel, a drag'kór kolosszus sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 250 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A drag'kór kolosszus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13148 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. [2146 : 499] (+271 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 drag'kór bökőt [drag'kór bökő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy drag'kór kolosszus van előtted! {max. életpontja: 2001-2100.} Fegyvere egy drag'kór bökő. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a drag'kór kolosszus bal lábát. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet a másikra rohansz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drag'kór kolosszus testét. (8 támadással 706 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrkálod a drag'kór kolosszus fejét. (6 támadással 380 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). A fényaura 6 ép-t sebez. Bár ügyesen védekezel, a drag'kór kolosszus sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 274 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drag'kór kolosszus védtelen oldalát. (8 támadással 742 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a drag'kór kolosszus testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fényaurád 7 sebzést okoz. A drag'kór kolosszus megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 254 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13148 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. [2207 : 528] (+381 ép) Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 drag'kór bökőt [drag'kór bökő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP].
(Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+183 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Egy elágazás! A járatok olyan szélesek, hogy akár egy nagyobb testű lény is könnyedén közlekedhetne bennük. [8. PONT.] Haladsz előre a folyosó repedezett padlóján, minden lépésedre külön ügyelve. [6. PONT.] Egy elágazásba érkeztél. A továbbvezető utak végei a sötétségbe vesznek. [4. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy kisebb terem. A falakon baljóslatú árnyak gyülekeznek. [31. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [21. PONT.] [43 pontot használtál fel, van még 276.]

lm 19 19 mozogsz 19 19
Egy kisebb terem bukkan fel előtted. A komor falakból nyirkosság árad. [20. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy púpos zsokarg van előtted! {egyik sebzési módja: 2x 12d9+14.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos zsokarg testét. (6 támadással 295 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Végítélettel több döféssel felnyársalod a púpos zsokarg jobb oldalát. (8 támadással 733 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a púpos zsokarg testét. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Mancsával a púpos zsokarg végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg megtaszít agyarával. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 áldott kő. 8207 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. [1165 : 89] (+173 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egy drag'kór sámánurat pillantasz meg. (ld. enc.) {max. életpontja: 1801-1900.} Fegyvere egy drag'kór bökő. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy életpajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy energiaspirál varázslattal köszöntöd a másikat. 331 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drag'kór sámánúr testét. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a drag'kór sámánúr bal lábát. (8 támadással 757 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a drag'kór sámánúr ráncos tenyerét. (6 támadással 373 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. Gyenge szúrást kap a jobb lábadba. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 42 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 56 életpontot vesztettél. Végítélettel gyengén megszurkálod a drag'kór sámánúr ráncos tenyerét. (2 támadással 189 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a drag'kór sámánúr jobb lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 40 életpontot vesztettél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. A drag'kór sámánúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13447 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. [2034 : 324] Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 drag'kór bökőt [drag'kór bökő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP].
(Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+226 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Továbbmész. Egy gyémánykemény adamantit ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. A térképen jelölt világos falú szobába érkezel. Valószínűleg egy tanácsadó szobája lehetett az ősi időkben. Azóta mindent vastagon belepett a por. [19. PONT.] A fal mellett találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 sötét ital, 50 arany és 1 halgar kulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Egyhelyben toporogsz. [21 pontot használtál fel, van még 255.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleporálsz a körre! (6. ref. pontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 255.]

lm 2 900 30 mozogsz 2 900 30
Egy elágazásba érkeztél. A továbbvezető utak végei a sötétségbe vesznek. [4. PONT.] Peckesen lépdelsz előre a kihalt folyosón. [2. PONT.] Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Unatkozva haladsz előre. Lépéseid hangos koppanásai betöltik a folyosó áporodott levegőjét. [3. PONT.] Hamarosan egy T elágazásba érkezel. A falakat fényes pókháló borítja. [5. PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! És aztán felnyársal téged. 86 életpontot vesztettél.

Egy nyirkos, alacsony terembe érkeztél. A falak mellett széttöredezett hordók állnak, a padlót sötétre színezte a bennük tárolt folyadék. [30. PONT.] Egy esthari vérszopót veszel észre magad előtt. {támadása: 60.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeledre Bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja az esthari vérszopó vicsorgó pofáját. (6 támadással 299 életpontot sebezve.) Meglengetve a Végítéletet a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd az esthari vérszopó testét. (8 támadással 723 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+145 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrkálod az esthari vérszopó bal hátsó lábát. (6 támadással 383 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). A fényaura 11 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Az esthari vérszopó beleharap a kezedbe. (1 támadástól 246 életpontot vesztesz.) Végítélettel megbököd az esthari vérszopó testét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az esthari vérszopó bal hátsó lábát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fényaurád 11 sebzést okoz. Karmával néhányszor az esthari vérszopó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Az esthari vérszopó fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 216 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13171 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. [2081 : 725] (+254 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Felt. gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+258 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 225.]

lm 32 905 25 mozogsz 32 905 25
Hamarosan egy T elágazásba érkezel. A falakat fényes pókháló borítja. [5. PONT.] Az utak elágaznak. Könnyen tájékozódsz Kratifix térképe alapján. [7. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó! Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy díszes szobába érkezel. A terem közepén álló rozoga asztal áll, a hely minden bizonnyal egykoron tanácskozások színhelyéül szolgált. [32. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [27. PONTRA.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Egy újabb szoba! A sziklába vájt terem sarkaiban nehezen felfedezhető őrposztokat alakítottak ki, valószínűleg a rakshalliont védő harcosok bújtak el ezeken a rejtekhelyeken. [26. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy púpos zsokarg. {támadása: 50.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a púpos zsokarg testét. (6 támadással 292 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a Végítéletet a másikra támadsz. Végítélettel tökéletesen perforálod a púpos zsokarg fejét. (8 támadással 744 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a púpos zsokarg szőrös púpját. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A fényaura 8 ép-t sebez. A púpos zsokarg leken néhány pofont. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Agyarával a púpos zsokarg kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 áldott kő. 8207 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. [1104 : 99] (+162 ép) Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy drag'kór sámánúr! {támadása: 50.} Fegyvere egy drag'kór bökő. Itt csata lesz.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Semmi hatás! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drag'kór sámánúr kiugró pofacsontját. (6 támadással 311 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drag'kór sámánúr jobb lábát. (8 támadással 737 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a drag'kór sámánúr fejét. (6 támadással 373 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Bár ügyesen védekezel, a drag'kór sámánúr sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 48 életpontot vesztettél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 56 életpontot vesztettél. Végítélettel többször eltalálod a drag'kór sámánúr jobb lábát. (5 támadással 483 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a drag'kór sámánúr fejét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. A drag'kór sámánúr feléd döf, de csak ijesztésképp. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 54 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13447 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. [1982 : 211] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 drag'kór bökőt [drag'kór bökő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. Elszántan mész előre. Egy gyémánykemény adamantit ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Egy kisebb szoba bukkan fel előtted. A falakat és a mennyezetet körben, kifeszített fátyol fedi, így olyan érzést kelt, mintha még mindig lakna itt valaki az ősi időkből. [25. PONT.] A fal mellett találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. A láda csapdával van védve! Szerencsére észrevetted, így tudod hatástalanítani. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 szent jogar, 50 arany és 1 halgar kulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. [25 pontot használtál fel, van még 200.]

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


YETI FOG (863. TÁRGY)
Ha sikerül egy hegyi yetit legyőznöd, hozzájuthatsz tompa, hátsó metszőfogához. A fogat cipelni önmagában eléggé gusztustalan, viszont egyes híresztelések szerint az esthar kutatások alatt több ilyet találtak a romok között, bizonyítva ezzel, hogy már annak idején is gyűjtötték és minden bizonnyal használták valamire.

MEMÓRIAELIXÍR (860. TÁRGY)
A memóriaelixírt az Esthar Császárság virágzásának idején használták az agyi kapacitás nagyobb kihasználása érdekében, az elkészítésének módját azonban mindig is rejtett könyvtáraik mélyén őrizték. Az esthar nép kipusztulásával ez a tudás odaveszett, csak a csodálatos szerre tett utalások maradtak fenn a kódexekben. A memóriaelixír elkészítése nem egyszerű, viszont egy általános felismerésen alapul: a vörös zselé a yeti foggal érintkezve cseppfolyóssá válik, majd az eggyévált anyagot lassú kevergetés mellett egy energiamembránon átszűrve kapjuk meg a különös kotyvalékot. Sajnos ezt nem lehet akármilyen tárolóedénybe önteni, csupán a tl'urlang fiolában képes megőrizni kellő frissességét, amelyet később más célra már nem lehet felhasználni. A folyadék elkészítése a varázsital főzés varázslattal 40 TVP-t vesz igénybe. A következő probléma az elkészítés után jelentkezik: a memóriaelixír használatának módja is a múltba veszett. Talán a homlokodra kell kenni, talán az utolsó cseppig meg kell inni miközben a hajnalban felkelő nap első sugarai az arcodat cirógatják, mára már senki sem tudja. Mindenesetre érdemes magadnál tartani, hátha kiderül majd egyszer... vagyis semmiféleképpen nem vagy hajlandó másik karakternek átadni.

A ROTHADÁS SZENTÉLYE (487. ÉPÍTMÉNY)
Micsoda perverz sötét hatalom volt képes ily módon tönkretenni, megcsúfolni a csodás és jóságos Fény szentélyét? A szentély fehéren ragyogó márványoszlopait most rücskös vulkáni kőzet helyettesíti, melynek pórusaiból nyálkás lé folyik alá. Az oszlopon bizarr csúszómászók kúsznak fel s alá, gusztustalan cuppogás közepette. A szentély egykor művészien épített teteje most groteszk démonpofát formáz, az aprócska tornyok helyett ocsmány kőkarmok meredeznek az ég felé. A szentély mindig tiszta kőpadlója megfeketetett, a zöldes, fortyogó savtócsák között mindenféle visszataszító testnedvek és anyagok kupacai hevernek, melyeket légyrajok borítanak be. Mindegy, azok a kalandozók, akiket csak a táp érdekel, minden bizonnyal még így is szívesen pihennek itt, hiszen a dupla varázspontregenerálódás és a pozitív hatások egy része továbbra is tökéletesen funkcionál. A pihenéshez azonban engedélyt is kell kérni az itt pihenő Thargodan(ok)tól, ehhez a BE parancs előtt érvényes BA 6667-ednek kell lennie. Dögvész nagyon szereti a kincseket, ezért a belépéskor automatikusan valamilyen ajándékkal fogsz kedveskedni neki. Ha úgy gondolod, hogy itt az ideje a Fény szentélye megtisztításának és a Thargodan elűzésének, akkor inkább az FT 6667-et használd, de nem árt, ha van a birtokodban deus ex machina.

DRAKOLDER PÓRÁZ (773. TÁRGY)
Soha Ghalla történetében nem volt faj a kyorgokon kívül, amely akár csak megpróbálta volna a triklem drakoldereket engedelmességre kényszeríteni. A kyorgok azonban nemcsak megpróbálták, de sikerrel is jártak. Óriási fókuszgömbjeik segítségével közvetlenül a Mágia létsíkjáról nyerték az energiát a varázslathoz, amelyet egyszerre százötvenegy mágus mormolt el. A drakolderek közel kétszáz éven át szolgálták a kyorgokat - ez a mágikus póráz volt egy-egy ilyen lény engedelmességének záloga - azonban amikor a fogvatartó varázslat meggyengült, és a drakolderek elszabadultak, az egyben a kyorg birodalom végét is jelentette. A drakolder póráz nem átadható.

TLEIKAN KARKÖTŐ (895. TÁRGY)
A tleikan harcosok számára fontos a mindennapos gyakorlás. A gyors fejlődés kulcsát persze a kreitonok által készített relikviák jelentik. Ez az egyszerű, bronzból öntött karkötő csak úgy sugárzik a mágiától! Ha viseled, minden ütéseddel +2..+8 közötti bónusz sebzést (bal kéznél felennyit) kapsz, HA az éppen használt fegyver szakértelmed 45-nél kisebb! Hiszen, az igazi mestereknek már a tleikanok tudása sem jelent újdonságot. A bónusz mértéke a fegyverszakértelem nagyságától függ, 35-ösnél még a teljes +8 jár, de minél magasabb a szakértelmed, annál kevesebb, egészen a +2 bónuszig, amit 44-nél még megkapsz. A fentiek mellett a tleikan karkötő +2 erőt, +2 ügyességet és +1 támadást ad. Természetesen, nem átadható más kalandozónak.

PÉZSMATÖK (933. TÁRGY)
Messziről felismerhető, sötétnarancs termésű növény a pézsmatök. Általában a hegyoldalak lankáin található, hiszen ott sok fény érheti hajtásait. Ha közel merészkedsz, és vállalva a tüskés levelek okozta kockázatot, kibontod a pézsmatök jókora, ovális termését, belül egy kisebb, gömbforma magot találsz. Egy pézsmatökmag kibontása 3 TVP-be kerül, KT 934 paranccsal. A belsejében lévő olajat talán fel lehet valahol-valamire használni... Mivel a pézsmatökmag begyűjtése nem egy bonyolult feladat, és nagy pénzek sincsenek a kereskedelmében, ezért nem fogsz másik kalandozónak szedni belőle (azaz nem átadható).

DRAG'KÓR FÉREGŰZŐ (520. SZÖRNY)
A drag'kórok különös, tetőtől talpig páncélba öltözött, barlanglakó szerzetek. Az egyik elmélet szerint nem Ghalláról származnak, hanem egy idegen civilizáció (talán egy másik kontinens?) küldöttei, mások szerint pedig ők is emberek, akiknek zárt közösségei az evolúció során teljesen elszigetelt, önálló életet éltek. Arra, hogy elmondják mi az igazság, nincs lehetőség: beszédüket senki sem érti, mindenkivel bizonytalanok, agresszivitásuk legendás. Amikor a drag'kór nép a törpéket megszégyenítő elszántsággal új járatokat fedez fel, hogy föld alatti birodalmuk határait kiszélesíthessék, akkor van szükség a törzs különös varázslóira, a drag'kór féregűzőkre. Amíg ők nem tisztítják meg az élősködő és betegségeket hordozó életformáktól a területet, más drag'kór nem léphet a meghódított folyosóra. Mindennapos feladatuk folyományaként különös érzékük van a gyilkoláshoz, pillanatnyi tétovázás nélkül bárkinek nekitámadnak, és a legtöbbször meg is találják a módját, hogy térdre kényszerítsék áldozatukat.

DRAG'KÓR BÖKŐ (873. TÁRGY)
A drag'kórok fehér fényben tündöklő hegyes lándzsája a drag'kór bökő. Sebzése 4d6+4, tulajdonosa +2 védettséget és +20 max.ép-t kap. Forgatása nem egyszerű, legalább 20-as szintű szúrófegyver szakértelem szükséges hozzá.

DRAG'KÓR KOLOSSZUS (522. SZÖRNY)
A drag'kórok ritkán állnak harckészültségben, hiszen nem sokan háborgatják még köztudatba sem került barlangjaikat, de ha szükség lenne rá, pár óra alatt olyan ütőképes hadsereg felállítására lennének képesek, melyek akár alanor legerősebb légióját is pillanatok alatt a földbe döngölhetnék. Ennek a magját a drag'kór kolosszusok alkotnák, akiket acélos termetük és legyőzhetetlen fegyvertudásuk elsőosztályú katonákká, ill. testőrré emeli. Fehéren csillogó lándzsájuk hegyével bármilyen ellenfél felnyársalására vállalkoznak, legyen az egy kutakodó kalandozó, vagy egy a drag'kórok föld alatti barlangjaiba tévedt felbőszült fenevadak közül.

DRAG'KÓR SÁMÁNÚR (521. SZÖRNY)
A drag'kórok föld alatt élő civilizációjának is megvannak a babonás ceremóniái, melyeket mindig a törzs sámánurai vezetnek le. Ezek általában rendkívül egyhangúak - legyen szó a törzs fiataljainak éretté nyilvánításáról, vagy egy új tárna felavatásáról -, a központban szinte mindig Mangathranhoz, a drag'kórok szentté avatott (egyes pletykák szerint isteni rangra emelkedett) hőséhez fohászkodó imádkozás áll. A drag'kórok sámánurai jelentős mágikus hatalom birtokában vannak, melyet képesek ügyesen a saját javukra fordítani. A vámpirizációra teljesen immúnisak.



KARAKTERLAP
White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia halandók felett uralkodó helyettese vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 492. fordulód.

 Erő:75 (71)  Szint:51  Merészség:10/5 Magasság:174 cm 
 IQ:74 (77)  Támadás:62  Agresszió:3 Testsúly:64 kg 
 Ügyesség:73 (77)  Védekezés:114 (122)  Menekülés:15 % Életkor:32/37 év 
 Egészség:74 (77)  Életpont:1257/904  Jellem: jó (777) Tul. pont:
 Szerencse:76 (75)  Varázspont:3032/0  Pénz:25597 arany Kép. pont:14 
 Tudatpont:42/15   Pszi pont:382/99   Halhatatlanság:12 %   EFejl:26 
Eddig összesen 5788 szörnyet (28 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 340476 TP-t kaptál. Jelenleg 30131496 TP-d van. A következő szinthez még 1868504 TP szükséges. Trófeáid: tleikan főbíra, triklem drakolder, kisebb jégisten. A 484. fordulódban 35887 arany került a bankszámládra. 37322 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 10/12   ökölvívás: 1/69   szúrófegyverek: 52/77 (+10%)
  vágófegyverek: 23/75   ütőfegyverek: 23/26   lőfegyverek: 41/28 (+4%)
  dobófegyverek: 24/24        

Feltételes fegyverváltás: Démonölő (#625) (160%) << Végítélet (#636) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -16.); bumeráng (#249) (17 -19.); bumeráng (#249) (20 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -48.); mérg. vasnyíl (#187) (49 -997.); mihlanil nyíl (#597) (998 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtőzködés: 48/71   2. nyomkövetés: 150/87 (+52%)   3. mászás: 26/4 (+18%)
  4. csapdakészítés: 29/78 (+6%)   5. csapdaészlelés: 20/62 (+36%)   6. gyógyítás: 28/21
  7. titkosírás: 7/80   8. felderítés: 25/75 (+24%)   9. szörnyidomítás: 12/93
  10. teológia: 241/39 (+83%)   11. taumaturgia: 123/3 (-786%)   12. szerencsejáték: 6/9
  13. versengés: 5/57   14. zene: 11/87   15. szörnyismeret: 30/82 (+30%)
  16. pszi: 57/2 (+67%)   17. zárnyitás: 19/73 (+554%)   18. vadászat: 6/81
  19. vitalitás: 1/86   20. bányászat: 40/9 (+3%)   21. úszás: 10/81