TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. máj. 26. 9h:03'
EZ A 495. JÁTÉKHETED, 495. FORDULÓD
496. játékheted kezdete: máj. 29.
A következő fordulódat legkorábban
a 496. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1692

WHITE NOR WACAK KALANDJAI



vv 205 elmormolod a 205. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 537.]

lm 8 11 mozogsz 8 11
Egy kereszteződéshez érkeztél. A térkép szerint az északra vezető járat a 8. terembe vezet. [3. SZINT - 7. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy gyémánykemény adamantit ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy kisebb terembe érkeztél. A szoba túloldala teljesen beomlott, így a mennyezeten megjelent apró réseken napfény szűrődik be hozzád. [3. SZINT - 8. PONT.] A falból egy elforgatható kerék áll ki. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. A fal mellett találsz egy nagy tölgyfaládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 2 gyógykenőcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Egy kereszteződéshez érkeztél. A térkép szerint az északra vezető járat a 8. terembe vezet. [3. SZINT - 7. PONT.] Egy végeláthatatlan folyosón haladsz előre. Minden egyes lépésed rémisztően visszhangzik a távolból. [3. SZINT - 9. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy esthari vérszopó! {támadása: 60.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Bo'adhun csapás varázslatot. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja az esthari vérszopó jobb hátsó lábát. (6 támadással 315 életpontot sebezve.) Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az esthari vérszopó vörös bundáját. (8 támadással 780 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+157 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrkálod az esthari vérszopó testét. (6 támadással 396 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Fényaurád 11 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Az esthari vérszopó a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 151 életpontot vesztesz.) Végítélettel megbököd az esthari vérszopó vörös bundáját. (1 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az esthari vérszopó vicsorgó pofáját. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A fényaura 6 ép-t sebez. Az esthari vérszopó néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) Az esthari vérszopó a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 179 életpontot vesztesz.) Az esthari vérszopó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 jáde rakshallion. 13171 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. [2179 : 533] (+273 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Felt. gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+241 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Sietősre fogod lépteid, ahogy a nyílegyenes járatban vonulsz előre. [3. SZINT - 10. PONT.] Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Vigyázva kikerülöd. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Egy elágazáshoz érkeztél. Idegesítő, kaparászó zajok érkeznek hozzád a távolból. [3. SZINT - 11. PONT.] [53 pontot használtál fel, van még 484.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-144 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 484.] Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-144 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 484.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-144 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 484.]

lm 12 14 900 mozogsz 12 14 900
Elszántan mész előre. Egy gyémánykemény adamantit ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy kisebb terem bontakozik ki előtted. Mindent évszázados por lep odabent. Amikor azonban alaposabban körbevizsgálódsz, friss lábnyomokat fedezel fel a padlón. [3. SZINT - 12. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy chaktra vadászeb. {védettsége: 80 szúró, 80 vágó, 80 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Üdvözlésképpen egy Bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a chaktra vadászeb testét. (6 támadással 324 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a Végítéletet a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a chaktra vadászeb testét. (8 támadással 806 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+162 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a chaktra vadászeb testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fényaurád 5 sebzést okoz. A chaktra vadászeb néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 253 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. [-7 támadás.] A chaktra vadászeb fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12379 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. [1698 : 305] (+175 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ez nem lehet igaz! Egy nekrofun trónt látsz. Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik. Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 áldott kő és 100 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. Egy elágazáshoz érkeztél. Idegesítő, kaparászó zajok érkeznek hozzád a távolból. [3. SZINT - 11. PONT.] A folyosó derékszögben elkanyarodik előtted. Óvatosan te is bekanyarodsz. [3. SZINT - 13. PONT.] Hirtelen a folyosót lezáró törmelékbe ütközöl. Egyértelmű, itt beomlott valami, de szerencsédre egy kisebb rés maradt még a faldarabok között. Átpréseled magad. [3. SZINT - 14. PONT.] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [32 pontot használtál fel, van még 452.]

lm 16 16 mozogsz 16 16
Fáradtan vonulsz tovább a nyílegyenes folyosón. [3. SZINT - 15. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy drag'kór féregűző. {egyik sebzési módja: 2x 16d8+70.} Fegyvere egy drag'kór bökő. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy életpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Bo'adhun csapás varázslat. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux csapdája. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drag'kór féregűző jobb vállát. (6 támadással 322 életpontot sebezve.) Meglengetve a Végítéletet a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a drag'kór féregűző izmos alkarját. (8 támadással 804 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+161 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a drag'kór féregűző hegyes orrát. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A fényaura 6 ép-t sebez. Gyenge szúrást kap a jobb lábadba. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12516 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. [1761 : 61] (+187 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 drag'kór bökőt [drag'kór bökő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő halgar kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Egy nagyobb terembe érkeztél. A teret enyhe mágikus fény világítja meg, a szoba közepén egy furcsa kőszobor áll. Sárkányt ábrázol, a szemei helyén drágakövek állnak. Megpróbálod kikaparni őket, de nem jársz sikerrel. [3. SZINT - 16. PONT.] Egy drag'kór kolosszust pillantasz meg. {max. életpontja: 2001-2100.} Fegyvere egy drag'kór bökő. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy Bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a drag'kór kolosszus vastag combját. (6 támadással 312 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Végítélettel több döféssel felnyársalod a drag'kór kolosszus fejét. (8 támadással 787 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a drag'kór kolosszus jobb oldalát. (6 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). A fényaura 13 ép-t sebez. A drag'kór kolosszus megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 213 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Végítélettel megkarcolod a drag'kór kolosszus jobb lábát. (1 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a drag'kór kolosszus testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Nem vagy felkészülve a drag'kór kolosszus gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 216 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13148 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. [2193 : 429] (+274 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 drag'kór bökőt [drag'kór bökő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy drag'kór sámánúr van előtted! {védettsége: 55 szúró, 55 vágó, 55 ütő ellen.} Fegyvere egy drag'kór bökő. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy életpajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Bo'adhun csapás varázslat. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a drag'kór sámánúr testét. (6 támadással 324 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre rohansz. Végítélettel tökéletesen perforálod a drag'kór sámánúr ráncos tenyerét. (8 támadással 823 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a drag'kór sámánúr testét. (4 támadással 271 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Kisebb sebet ejt oldaladon a drag'kór sámánúr. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 38 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 44 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13447 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. [1928 : 110] Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 drag'kór bökőt [drag'kór bökő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [14. PONT.]
(Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+248 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fáradtan vonulsz tovább a nyílegyenes folyosón. [3. SZINT - 15. PONT.] Egy nagyobb terembe érkeztél. A teret enyhe mágikus fény világítja meg, a szoba közepén egy furcsa kőszobor áll. Sárkányt ábrázol, a szemei helyén drágakövek állnak. Megpróbálod kikaparni őket, de nem jársz sikerrel. [3. SZINT - 16. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [14. PONTON.] [17 pontot használtál fel, van még 435.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleporálsz a körre! (6. ref. pontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 435.]

lm 4 3 mozogsz 4 3
Egy elágazáshoz érkeztél. [3. SZINT - 2. PONT.] Egy kisebb terembe érkezel. Felülről apró nyílásokon keresztül fény szűrődik a terembe. [3. SZINT - 4. PONT.] Egy drag'kór féregűzőt veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 2x 16d8+70.} Fegyvere egy drag'kór bökő. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy életpajzs. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy Bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 56 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drag'kór féregűző testét. (6 támadással 320 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a drag'kór féregűző jobb oldalát. (8 támadással 794 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+159 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrkálod a drag'kór féregűző bal karját. (3 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A drag'kór féregűző feléd döf, de csak ijesztésképp. 61 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12516 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. [1829 : 117] (+201 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 drag'kór bökőt [drag'kór bökő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 kis aranykulcs [kis aranykulcs ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP]. Felpakolsz. Egy elágazáshoz érkeztél. [3. SZINT - 2. PONT.] Egy kereszteződés! Furcsán émelyítő szag terjeng a levegőben. [3. SZINT - 3. PONT.] [12 pontot használtál fel, van még 423.]

kt 926 elkészíted a 926. tárgyat
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a varázsital főzése varázslatot! Együtt van minden a kotyvasztáshoz, ezért rögvest hozzálátsz. Lassan mormolod a varázsigéket, és közben a főzetbe szórod a komponenseket. Hmmm, finom lötty lesz belőle! Kimondod az utolsó szót, mire a főzet nagyot buggyan. Elkészültél! [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Legyártottál 1 kreommat varázsitalt. Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 413.]

kt 937 elkészíted a 937. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a varázsital főzése varázslatot! Kotyvasztani kezdesz. Kivirsz-kavarsz, közben mormolsz. Lassan a főzetbe szórod a komponenseket. Butyogni kezd a trutyi! Borzasztó illata van. Amikor kiejted az utolsó varázsszót, lassan leveszed a tűzről. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Legyártottál 1 raaba-főzetet. Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 403.]

vv 160 160 160 elmormolod a 160. varázslatot a 160. varázslatot a 160. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-119 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 398.] Gyorsvarázsolsz! Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-119 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 393.] Gyorsvarázsolsz! Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-119 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 388.]

vv 160 160 160 elmormolod a 160. varázslatot a 160. varázslatot a 160. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-119 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 383.] Beizzik a turbómágia. Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-119 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 378.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-119 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 373.]

vv 160 160 160 elmormolod a 160. varázslatot a 160. varázslatot a 160. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-119 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 368.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-119 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 363.] Fürgén varázsolsz! Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-119 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 358.]

vv 160 160 160 elmormolod a 160. varázslatot a 160. varázslatot a 160. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-119 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 353.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-119 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [5 pontot használtál fel, van még 348.] Beizzik a turbómágia. Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-119 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 343.]

vv 160 160 160 elmormolod a 160. varázslatot a 160. varázslatot a 160. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-119 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 338.] Gyorsvarázsolsz! Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-119 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 333.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-119 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 328.]

vv 160 160 160 elmormolod a 160. varázslatot a 160. varázslatot a 160. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-119 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 323.] Fürgén varázsolsz! Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-119 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 318.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-119 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 313.]

vv 160 160 160 elmormolod a 160. varázslatot a 160. varázslatot a 160. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-119 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 308.] Beizzik a turbómágia. Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-119 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 303.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-119 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 298.]

lm 905 5 3 mozogsz 905 5 3
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Folytatod a felderítést. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő halgar kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Egy nagyobb terem bontakozik ki előtted. Ez imaterem lehetett valamikor, legalábbis a fából faragott oltár a szoba túlsó sarkában erre utal. [3. SZINT - 5. PONT.] Egy drag'kór kolosszust veszel észre magad előtt. {max. életpontja: 2001-2100.} Fegyvere egy drag'kór bökő. Itt csata lesz.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Bo'adhun csapás varázslatot. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a drag'kór kolosszus védtelen oldalát. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a drag'kór kolosszus fejét. (8 támadással 761 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a drag'kór kolosszus testét. (6 támadással 410 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Fényaurád 4 sebzést okoz. A drag'kór kolosszus megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 188 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Végítélettel megbököd a drag'kór kolosszus bal karját. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy armageddon varázslat. 220 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megbököd a drag'kór kolosszus bal lábát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 242 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Véres nyál csordul ki a drag'kór kolosszus száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13148 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. [2395 : 430] (+270 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 drag'kór bökőt [drag'kór bökő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. Hajszál híján belegyalogoltál egy csapdába. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Egy kereszteződés! Furcsán émelyítő szag terjeng a levegőben. [3. SZINT - 3. PONT.] [16 pontot használtál fel, van még 282.]

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


OBSZIDIÁN ERŐD (491. ÉPÍTMÉNY)
Még a nap sugarai is kerülik azt a helyet, ahol egy ilyen robosztus, sima felületű erőd tornyosul a környező vidék fölé, lassan terjedő sötét mocsárrá változtatva a virágos mezőket - mintegy jelezve, hogy ezen a vidéken a fehér aurásoknak semmi keresnivalójuk nincs. Azoknak azonban, akiknak lelkét nem tartják vissza holmi kicsinyes gátlások, kiélvezhetik a torony által a környezetből kisajtolt hatalmat: a mások gyengeségéből származó erőt [+4 szerencse és +4 védettség]. Ezenkívül kapnak egy gyenge láthatatlanság észlelését, amely ugyan nem semlegesíti a láthatatlanok +4 védekezését, viszont legalább tudnak velük harcolni. És még ha mindez nem lenne elég, vp-jük úgy regenerálódik, mintha nekrofunon táboroztak volna, és ép-jük is maximális lesz, HA legalább egyszer harcoltak táborozásuk alatt a torony védelmében. Minderre persze nagy szükségük is van, hiszen azok, akik magukat "jó"-nak nevezik, mindent megtesznek, hogy "felszabadításra" hivatkozva betörjenek az épületbe és kioltsák az erőd hatalmát szimbolizáló sötét lángot [ehhez elég kiadniuk a BE parancsot, amelynek hatására automatikusan meg is próbálnak eljutni a torony közepébe]. Persze ehhez le kell győzniük minden védőt, akiket a torony ereje is segít +3 sebzéssel és támadással. Harcolni csak azokkal fognak, akikkel a merészségük alapján (VIK és menekülés%) is szembeszállnának, az erősebbek elől elbújnak (ami persze azt is jelenti, hogy nem érhetik el céljukat). Pedig Raia és Elenios különleges figyelmét vonhatja magára az, aki jeleskedik az obszidián erődök felszámolásában... Ha valaki elesik az erőd ostromakor, d.e.m.-je nem repíti távolabb egyetlen mezővel sem, de az erődöt sajnos elhagyja. [FIGYELEM! Ha semleges jellemű vagy, és táborozási szándékkal betérsz egy ilyen építménybe, az automatikusan azzal is jár, hogy az elefántcsont tornyok örök időkre ellenségként fognak kezelni.]



KARAKTERLAP
White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia halandók felett uralkodó helyettese vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 495. fordulód.

 Erő:75 (73)  Szint:51  Merészség:10/5 Magasság:174 cm 
 IQ:74 (79)  Támadás:66  Agresszió:3 Testsúly:64 kg 
 Ügyesség:74 (80)  Védekezés:121 (129)  Menekülés:15 % Életkor:32/38 év 
 Egészség:74 (79)  Életpont:1280/1280  Jellem: jó (777) Tul. pont:
 Szerencse:76 (75)  Varázspont:3068/109  Pénz:39008 arany Kép. pont:13 
 Tudatpont:42/12   Pszi pont:352/218   Halhatatlanság:12 %   EFejl:29 
Eddig összesen 5850 szörnyet (20 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 253337 TP-t kaptál. Jelenleg 30930000 TP-d van. A következő szinthez még 1070000 TP szükséges. Trófeáid: tleikan főbíra, triklem drakolder, kisebb jégisten. A 484. fordulódban 35887 arany került a bankszámládra. 37681 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 10/12   ökölvívás: 1/69   szúrófegyverek: *52/100 (+10%)
  vágófegyverek: 23/83 (+2%)   ütőfegyverek: 23/26   lőfegyverek: 41/40 (+4%)
  dobófegyverek: 24/24        

Feltételes fegyverváltás: Démonölő (#625) (160%) << Végítélet (#636) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -16.); bumeráng (#249) (17 -19.); bumeráng (#249) (20 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -48.); mérg. vasnyíl (#187) (49 -997.); mihlanil nyíl (#597) (998 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtőzködés: 48/71   2. nyomkövetés: 151/91 (+14%)   3. mászás: 26/13 (+9%)
  4. csapdakészítés: 29/96 (+6%)   5. csapdaészlelés: 21/16 (+18%)   6. gyógyítás: 28/21
  7. titkosírás: 7/80   8. felderítés: 26/5 (+18%)   9. szörnyidomítás: 12/93
  10. teológia: 244/80 (+80%)   11. taumaturgia: 124/43 (+113%)   12. szerencsejáték: 6/9
  13. versengés: 5/84 (+9%)   14. zene: 11/87   15. szörnyismeret: 30/82
  16. pszi: 58/10 (+7%)   17. zárnyitás: 21/51 (+33%)   18. vadászat: 6/81
  19. vitalitás: 1/86   20. bányászat: 40/31 (+2%)   21. úszás: 10/81