TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. ápr. 17. 9h:23'
EZ A 487. JÁTÉKHETED, 486. FORDULÓD
488. játékheted kezdete: ápr. 24.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 2079

WHITE NOR WACAK KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 16. pontnál. Táborozásod alatt találkozol az Aukciós Ház ügynökével. Elmondja, hogy sikerült eladni az aukcióra felajánlott 1 kreiton fókuszt, méghozzá 100 aranyért. Átadja az összeget, majd búcsút int neked. A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 68 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott egy 1 rókafarkat. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+53 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1400 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+184 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+3 kaja.)

* 1. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő.) [0 pontot használtál fel, van még 686.] Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 684.] Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 684.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 161. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 682.] Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+19 sebzés támadásonként.) [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 680.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-34 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 678.]

* 3. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 676.] Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 674.] Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 672.]

* 4. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 127. varázslatot a 211. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse.) [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 670.] Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-29 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 668.] Fürgén varázsolsz! [-39 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 666.]

* 5. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 157. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+22 erő). [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 664.] Beizzik a turbómágia. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 662.]


ek 116 89 150 t. energia kisütése: 116 89 150
Szent jogar gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 89 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 662.] Minden sebed tökéletesen begyógyult! A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 660.]

ftv 218 457 felt. tám/véd. varázslat a 218. varázslatot a 457. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 660.]

kno 16 1 képesség-növelés 16
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a kar.lapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 660.]

vv 147 261 209 elmormolod a 147. varázslatot a 261. varázslatot a 209. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 660.] Szupersebesen mormolsz. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. [-199 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 658.] Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-39 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 656.]

vv 164 112 222 elmormolod a 164. varázslatot a 112. varázslatot a 222. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 654.] Szupersebesen mormolsz. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-24 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+10 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 639.] Szupersebesen mormolsz. (+6 csapdaészlelés) [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 637.]

v 21 46 elmormolod a 21. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 46 kaja. [-92 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 632.]

v 1 9999 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 627.]

v 6 9999 elmormolod a 6. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 622.]

kf 560 466 kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat a 466. tárggyal
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 622.]

h 697 9999 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+691 varázspont, -1382 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 622.] Minden sebed tökéletesen begyógyult! A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 620.]

ek 116 89 58 t. energia kisütése: 116 89 58
Azonnali gyógyítás varázslatot fogsz használni, ha életerőd 89 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 620.]

h 305 2 használod a 305. tárgyat
Összetörsz 2 varázskövet. (+200 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 620.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. Szerencséd fejlődött. Istened segítséget nyújt a tudati képességetek fejlődéséhez. [30 pontot használtál fel, van még 590.]

ek 7 5 7 t. energia kisütése: 7 5 7
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+7 csapdaészlelés.) (-7 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 590.]

ef 19 energia fejlesztése 19
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-19 TU.] [190 pontot használtál fel, van még 400.]

v 205 elmormolod a 205. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a Pörhemór köre varázslatot! Elhelyezed Pörhemór körét. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 395.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 393.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

(254,29) a 104. labirintus bejárata

[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Látsz egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete lótuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy szent tölgyfát. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Úgy gondolod, hogy a közeledő kardfogú fülemüle (#146) nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 2 fülemüle agyart. [fülemüle agyar ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 806 tapasztalati pontot kaptál. [115 : 0] Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megpillantasz egy épületet, mely büszkén emelkedik ki a város forgatagából. Homlokzatát két összefonódó Jáde sárkány díszíti. Először, a vastag falak miatt erődítménynek véled, de aztán rájössz, hogy ez egy kolostor. (701. épület.) Tekintetedet egy vérvörösre meszelt ház vonja magára. Amikor közelebb merészkedsz észreveszed, hogy az ajtaja nyitva van. Látod, hogy különbözú fajú harcosok gyakorolnak odabent. A cégérre pillantasz, két kard között hömpölygő ármádiát látsz rajta. Alatta egy írás található, kibetűzöd: "Vérvörös Lángok: harci oktatás". (702. épület.) A városban járkálva egy furcsa épületre leszel figyelmes. Egy fekete ónix piramisra hasonlít, de sokkal kisebb, mint egy ilyen lebegő csoda. Egyetlen ajtót látsz rajta, mely felett egy jelvényt pillantasz meg. Úgy döntesz megnézed közelebbről, egy Bézs alapon édeskés illatú halálsikolyt ábrázol. Az már biztos, hogy a Zan Rendje keze van a dologban. Észreveszed a ház méreteihez képest apró cégért, amin két fekete varkaudar csemete csap össze egy-egy söröskorsót. Alatta apró cikornyás betűkkel egy írást látsz: "Fogadó a Rövidlátó Drakolderhez.". Izgatottan nézed a ki-be sereglő kalandozókat és varkaudarokat (furcsa mód őket senki nem meri megtámadni). Gondolataidban a gyönyörű piramis belséjét deríted fel, de egy határozott BE utasítás talán segít a bejutásban is. (703. épület.) A város monoton, szürke kőtengerét hirtelen szakítja meg ez a csodálatos látvány! Előtted egy magasba ívelő, csipkés, gyönyörű-harsány (mondhatnánk bugyi-) rózsaszín komplexum áll. Még sosem láttál ehhez fogható szépséget. Gondolkodás nélkül rohansz oda a mágikusan irányított, önműködő bejárathoz, hogy körülnézz. (704. épület.)

Összefutsz egy kopasz, szürke szemű troll nővel. Bőre teljesen fehér! Egy a szirén köpenyét, egy arany papi karkötőt, egy Bufa páncélját, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy lidérckoronát, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval. rubinját, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt és egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy quwarg anyakirálynő trófea, egy mouthlan trófea és egy acélkolosszus trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Táguló téridő kontinuum. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Weisser Riese. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Összefutsz Sang Al'rahimmal. Chara-din félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mászó-karperecet, egy mithril kesztyűt, egy mithril láncinget, egy roxati üvegszemet, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy törpe bakancsot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy őrjáratozó katona trófea, egy jégdémon trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Jobb kezében egy drag'kór bökőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Hátasállata egy aurapollátor! Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Ahogy jobban megnézed, észreveszed, milyen gusztustalan nyál csorog a szájából. Egyszer csak egy hatalmas, orkánszerű tüsszentés közepette az arcodba küldi azt, ami az előbb még a szájából ömlött. Fúj de undorító! Ha nem lenne itt a gazdája, biztos kitekernéd a nyakát. Érzékeled auráját: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Csak néhány pillantásra méltatjátok egymást. Motyogni kezd: " Szagom, ha most elrémít, halottként már nem szédít!" Továbbmész.

(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 lótuszvirágot. Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Ügyességed TF-elődött. [-49 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [43 pontot használtál fel, van még 350.]

be 702 5 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 205 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 300.]

ek 258 t. energia kisütése: 258
Tudati energiáidat öszegyűjtve megprobálsz csatornát nyitni az isteni síkra, hogy megidézz egy arkangyalt. Erősen koncentrálsz, aminek következtében tudatod kinyúlik istened felé. Létrejött a kapcsolat és a szíved hevesen dobog, hisz még sohasem érezted magad ilyen közel istenedhez, mint most. Elmédet teljesen betölti istened fénye és szeretete, amivel eláraszt téged. Szemedből könnyek csordulnak ki a meghatódságtól. Majd lassan egy alak körvonalai jelennek meg messze előtted, hatalmas szárnyai vannak és repülve közeledik feléd. - Ez csakis az angyal lehet! - villan át agyadon. Fájón gondolsz rá, hogy mindjárt vége ennek a tökéletes harmóniának és amint az angyal elér téged, megszakad a kapcsolat. Nem is tudod mi történt, hisz azon veszed észre magad, hogy a földön fekszel és nagyon fáradt vagy. - Csak álmodtam volna az egészet? - De nem. Amint feltekintesz az égre, megpillantod a feletedd lebegő angyalt. Csodálatos teremtmény, egész valója békét és szeretetet sugároz. Még az a néhány arra járó is akik szemtanúi lettek az angyal jövetelének, ámulattal néznek hol az isteni küldöttre, hol rád. Ekkor a védőnővér lassan leereszkedik hozzád, kezét a válladra teszi és a szemedbe néz. -Menj halandó, terjeszd istened igéjét és védd az élet minden megyilvánulását. Akik itt vannak, azok miatt ne aggódj, rájuk majd én vigyázok. Bár az angyal szája nem mozgott, biztosra veszed, hogy ő szólt hozzád. De úgy látszik nem csak te hallottad a küldött "szavát", mert a szemtanúk örömujjongásban törnek ki, többen futásnak erednek, hogy megvigyék a jó hírt szeretteiknek. Boldogan és büszkén indulsz tovább utadra tudván, hogy ismét jó dolgot hajtottál végre. (-3 TU.) [10 pontot használtál fel, van még 290.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz! [254,29] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bosszantó apróság (#452) közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy életpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról Bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (6 támadással 277 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a bosszantó apróság kilövő állkapcsát. (8 támadással 722 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+145 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrkálod a bosszantó apróság testét. (6 támadással 370 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Fényaurád 12 sebzést okoz. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a bosszantó apróság, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-11 varázspont.) Gyengül a védelmed - a bosszantó apróság ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! [-7 támadás.] A bosszantó apróság karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-13 TVP). A bosszantó apróság farkával megérint. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő kör végéig). Végítélettel valamennyire megsebezgeted a bosszantó apróság testét. (2 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a bosszantó apróság egyik lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A bosszantó apróság fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-8 varázspont.) Itt is, ott is célba talál a bosszantó apróság ollója. (2 támadástól 121 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! [-7 támadás.] A bosszantó apróság karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-13 TVP). A bosszantó apróság farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő kör végéig). Véres nyál csordul ki a bosszantó apróság száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18782 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. [2131 : 441] (vámpirizáció: +269 ép) (-11 vp) (-26 TVP) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+156 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 252.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleporálsz a körre! (16. ref. pontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 252.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

lm 15 905 14 mozogsz 15 905 14
A térképen is jelölt járatban állsz. Egy kisebb lyukon fény szűrődik be, hogy baljós derengésbe vonja a folyosót, valószínűleg a felszínről. [15. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy greén örvény (#443). A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy életpajzs. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre armageddon varázslatot lősz. 816 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 63 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. 9059 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. [816 : 63] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 a fiatalság italát. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Követed a kanyargó járatot. A falakat ezeréves penész borítja. [14. PONT.] Egy pirogólemet veszel észre magad előtt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy Bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a pirogólem testét. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Elszántan ellenfeledre támadsz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pirogólem bal lábát. (8 támadással 691 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a pirogólem testét. (4 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. A pirogólem leken néhány pofont. (2 támadástól 258 életpontot vesztesz.) A pirogólem szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10105 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. [1712 : 258] (vámpirizáció: +187 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Az egyik sarokban találsz egy fémládikót. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 2 dlathog kőzet, 1 dizen kulcs és 1 zafír medallion [zafír medallion ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát. [11 pontot használtál fel, van még 241.]

lm 900 10 10 mozogsz 900 10 10
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Egészen le kell hajolnod, hogy tovább folytathasd utad a szűk járatban. Az út mindkét oldalán bemélyedések találhatók, de látszólag üresek. [13. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Szűk folyosón haladsz előle. A falak mindenhol egyenetlenek, úgy néznek ki, mint amik bármelyik pillanatban beomolhatnak. [12. PONT.] Egy nagyobb terem tárul fel előtted. A mennyezetet teljes egészében egy felfestett freskó foglalja el, egy csatajelenetet ábrázol: esthar papok küzdenek a földjükre ólálkodó bo'adhun barbárok ellen. [11. PONT.] Egy pirogólem (#514) lakik itt. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy Bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a pirogólem bal karját. (6 támadással 278 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre támadsz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pirogólem bal lábát. (8 támadással 696 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy armageddon varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 435 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megkarcolod a pirogólem fejét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A fényaura 7 ép-t sebez. Mielőtt észbekapnál, a pirogólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 261 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10105 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. [1976 : 261] (vámpirizáció: +153 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egy achát gólem (#515) lakik itt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az achát gólem testét. (6 támadással 279 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Végítéletet ellenfeledre rontasz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az achát gólem fejét. (8 támadással 709 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod az achát gólem erekkel szőtt lábát. (3 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). Mielőtt észbekapnál, az achát gólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 278 életpontot vesztesz.) Az achát gólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12122 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. [1683 : 278] (vámpirizáció: +179 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Az egyik sarokban találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. A csapda ebben a másodpercben sül ki. A robbanás hátrataszít, de a füstön keresztül látod, hogy a láda, tartalmával együtt megsemmisült. (-7 életerő.)
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+258 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kisebb terem tárul fel előtted. Ez a katonák szálláshelye lehetett nagyon régen, a sarokban rozsdás páncélokra és kardokra bukkansz. Az idő vasfoga megtette a magáét, egyik sem látszik használhatónak. [10. PONT.] Egy achát gólem (#515) lakik itt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Üdvözlésképpen egy Bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az achát gólem testét. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) Meglengetve a Végítéletet a másikra rohansz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd az achát gólem bal lábát. (8 támadással 692 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az achát gólem testét. (4 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Fényaurád 7 sebzést okoz. Mielőtt észbekapnál, az achát gólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 245 életpontot vesztesz.) Az achát gólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12122 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. [1722 : 245] (vámpirizáció: +187 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 varázskő, 1 kis aranykulcs [kis aranykulcs ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP] és 1 sötét ital. Felpakolsz. Egyhelyben toporogsz. [17 pontot használtál fel, van még 224.]

a 500 3433 1 átadod az 500. tárgyat a 3433. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad manakristály. [0 pontot használtál fel, van még 224.]

lm 9 9 22 mozogsz 9 9 22
A térképen is jelölt hármas elágazásba jutottál. [7. PONT.] Elszántan mész előre. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő dizen kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Fejedet behúzva haladsz a szűk járatban. [8. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! [-1001 varázspont]. Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.

Egy kisebb terembe érkeztél. A szoba északi oldala teljesen beomlott, és ránézésre a többi falat is az összedőlés veszélye fenyegeti. [9. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy achát gólem (#515). Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az achát gólem testét. (6 támadással 275 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az achát gólem jobb oldalát. (8 támadással 704 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az achát gólem fejét. (6 támadással 355 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Fényaurád 11 sebzést okoz. Az achát gólem leken néhány pofont. (2 támadástól 275 életpontot vesztesz.) Végítélettel többször eltalálod az achát gólem bal oldalát. (4 támadással 359 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod az achát gólem pufók combját. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. Az achát gólem Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 261 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12122 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. [1770 : 536] (vámpirizáció: +297 ép) Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása. Egyhelyben toporogsz. Bizsergető elégedettség tölt el, amint belépsz a hatalmas terembe. Ez annak idején a rakshallion papok tanácsterme lehetett, ahol a harcászati döntéseiket hozták. Bár a díszítés megkopott azóta, még mindig fényesen tündökölnek a falra akasztott csecsebecsék a félhomályban. [22. PONT.] Egy torz gólem (#516) lakik itt. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a torz gólem különös végtagját. (6 támadással 287 életpontot sebezve.) Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre támadsz. Végítélettel tökéletesen perforálod a torz gólem testét. (8 támadással 707 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a torz gólem fejét. (6 támadással 353 életpontot sebezve.) A fényaura 7 ép-t sebez. A torz gólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 283 életpontot vesztesz.) Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a torz gólem jobb vállát. (8 támadással 719 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a torz gólem testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Fényaurád 6 sebzést okoz. A torz gólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 295 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a torz gólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13574 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. [2140 : 578] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 gólemgyűrűt (ld. enc.). Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kholden kulcs nyitja a ládát. A kulcs sajnos tönkrement. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 480 arany, 1 angyalok gyűrűje, 1 szent jogar, 1 gyógykenőcs és 1 rakshallion jogar (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 21. PONTRA. [12 pontot használtál fel, van még 212.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 24 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

kf 533 kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

bb 475 312 733 beraksz a bankba a 475. tárgyat (312 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 törpe bakancsot. Beraksz a bank széfjébe 6 borkonyó bibét. Beraksz a bank széfjébe 1 bunthar bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

m 4 mozogsz a 4. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

v 198 242 44 elmormolod a 198. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 99 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

be 691 bemész a 691. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 212.]
m 5 mozogsz az 5. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

kt 447 elkészíted a 447. tárgyat
Itt nincs fekete lótusz, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy lótuszvirágot készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

m 3 mozogsz a 3. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

kt 447 elkészíted a 447. tárgyat
Itt nincs fekete lótusz, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy lótuszvirágot készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

m 2 1 2 mozogsz a 2. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

m 8 2 3 mozogsz a 3. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

v 75 258 elmormolod a 75. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 4 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 212.]


* 1. BP: elmormolod a 83. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 13 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

* 4. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [9 pontot használtál fel, van még 203.]

* 5. BP: használod a 892. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 203.] Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 3 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat 3 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 248 TVP-t kell elköltened.] [3 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 10, 27. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál az ezoterikus mardel. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. 3 kaját fal föl a trikornis. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt az erőpajzs III hatása. Elmúlt a csupasz izom hatása. Elmúlt a mágikus ütés hatása. Elmúlt a Techiulan aurája hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a csapdaészlelés hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 627 pontot. A következő körben tehát 827 pontot költhetsz el.

EBBEN A FORDULÓBAN...
14065 életpontot sebeztél a szörnyekbe.
2660 életpontot sebeződtél a szörnyektől.
vámpirizációval 1272 ép-t morgan szilánkkal 94 ép-t gyógyultál.
összesen: 1366 ép.
szörnyek 11 vp-t szívtak el.
összesen: -11 vp.
szörnyek 26 TVP-t szívtak el.


NEKIK ÍRHATSZ
Weisser Riese (#2221) : neve, címe titkos
Sang Al'rahim (#5689) : neve, címe titkos

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TORZ GÓLEM (516. SZÖRNY)
Ezek a vicsorgó pofájú, egy mutánst megszégyenítő végtagokkal (mindenből kettővel több) rendelkező gólemek réges-régen csupán Roelaoth palotáinak mesés gazdagságú kincseskamráit védték az illetéktelen behatolóktól. Miközben azonban a császárság megbukott, és ezeknek az őrző lényeknek az alkotói odavesztek a három nemzet háborújában, a legtöbb kincseskamrát maga alá temette a triklem drakolderek pusztítása. A káoszban a védelmi feladatokat ellátó gólemek szétszéledtek, szívósságuk azonban töretlen maradt: legtöbbjük még ma is az őrhelyéhez vezető utat keresi, miközben mindenkit aki nem esthar pap (talán még azt is, aki az, ezt nem tudhatjuk) négy kézzel tép darabokra.

GÓLEMGYŰRŰ (866. TÁRGY)
Az esthar papok joggal féltek attól, hogy a titkos ceremóniáikon alkotott őrzőgólemjeik hűségébe hiba csúszhat. Ez a kyorgok minden tudást maga mögé utasító hatalma volt, mellyel bármikor kényük-kedvük szerint tudták formálni a mások által létrehozott mágiát is. A gólemgyűrű olyan hűségbéklyót von tulajdonosa köré, melyet már a legerősebb kyorg hatalom sem képes áttörni. Ez a hatás csupán az estharok mágiával animált szolgáira vonatkozik, így nem valószínű, hogy ha ezt viseled, minden kyorg a lábaid előtt fog heverni. A gólemgyűrű észlelhető hatásai a következők: viselésekor +9 védettséget és +20 max.ép-t kapsz. A gyűrű annyira ragaszkodik gazdájához, hogy sem másik karakternek átadni, sem eladni nem tudod.

RAKSHALLION JOGAR (864. TÁRGY)
A rakshallionok az Esthar császárság vezető papjai voltak. Hatalmuk jelképe ez a színarany jogar, melynek végébe egy rubin ékkövet ágyaztak. A szimbólikus jelentés mellett a rakshallion jogar további speciális tulajdonságokkal is rendelkezett, a megfelelő ember kezébe kerülve félelmetes fegyverré válhatott. Sajnos utoljára az Esthar papok körül kerültek ki ilyen emberek, akik a jogarban rejlő mágikus energiákat uralni tudták - ezért a te kezedben ez a jogar nem más, mint egy egyszerű, 6D4+7 sebzésű mágikus ütőfegyver, amely időnként sivatagi viharral sújt le ellenfeledre. A reményt azonban soha nem szabad feladni... épp ezért a rakshallion jogart nem adhatod át másik karakternek.



KARAKTERLAP
White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia teljhatalmú megbízottja és jobbkeze (23) vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 486. fordulód.

 Erő:75 (71)  Szint:51  Merészség:10/5 Magasság:174 cm 
 IQ:74 (77)  Támadás:65  Agresszió:3 Testsúly:64 kg 
 Ügyesség:73 (77)  Védekezés:111 (119)  Menekülés:15 % Életkor:32/34 év 
 Egészség:72 (77)  Életpont:1251/318  Jellem: jó (777) Tul. pont:
 Szerencse:76 (75)  Varázspont:3026/0  Pénz:7357 arany Kép. pont:16 
 Tudatpont:42/11   Pszi pont:459/14   Halhatatlanság:12 %   EFejl:20 
Eddig összesen 5645 szörnyet (9 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 98797 TP-t kaptál. Jelenleg 28314293 TP-d van. A következő szinthez még 3685707 TP szükséges. Trófeáid: tleikan főbíra, triklem drakolder, kisebb jégisten. A 484. fordulódban 35887 arany került a bankszámládra. 36245 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 10/12   ökölvívás: 1/69   szúrófegyverek: 52/20 (+5%)
  vágófegyverek: 23/57   ütőfegyverek: 23/26   lőfegyverek: 41/1 (+1%)
  dobófegyverek: 24/24 (+1%)        

Feltételes fegyverváltás: Démonölő (#625) (200%) << Végítélet (#636) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -16.); bumeráng (#249) (17 -19.); bumeráng (#249) (20 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -48.); mérg. vasnyíl (#187) (49 -997.); mihlanil nyíl (#597) (998 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtőzködés: 48/71   2. nyomkövetés: 147/90 (+4%)   3. mászás: 24/55
  4. csapdakészítés: 29/42 (+6%)   5. csapdaészlelés: 26/90 (+718%)   6. gyógyítás: 28/21
  7. titkosírás: 7/80   8. felderítés: 25/21   9. szörnyidomítás: 12/93
  10. teológia: 236/50 (+35%)   11. taumaturgia: 130/13 (+11%)   12. szerencsejáték: 6/9
  13. versengés: 5/3   14. zene: 11/87   15. szörnyismeret: 30/34
  16. pszi: 55/2 (+100%)   17. zárnyitás: 13/66 (+35%)   18. vadászat: 6/79
  19. vitalitás: 1/86   20. bányászat: 40/3   21. úszás: 10/81

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 63
3. védekezés: 4 11. kincskeresés: 2    

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 89% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)]
kutatsz max. 180 TVP-ért
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 99 darabot , csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot , csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 99 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot , csak egyszer), mihlanil nyilat (#597) (max. 10 darabot , csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 99 darabot , csak egyszer)
mászol max. 260 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halálmadár (#351), Folrang (#331), Techiulan (#400), ezerszemű bestia (#288), Strissha (#528) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
trikornis (#104), őrjáratozó katona (#274), élőholt ősmágus (#179), Ramirez Crashed (#5451), rothadó lián (#427), vg'axtol torzító (#416), sötét ölész (#314), ml'othag szürcsölő (#415), rd'alv lélektipró (#413), ősöreg hósárkány (#663), jégdémon (#652)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 0.25%, 5 VP) tüskepajzs (#30, 0.20%, 4 VP) lángcsóva (#31, 0.25%, 5 VP)
hhaar burka (#32, 0.30%, 6 VP) izomernyesztés (#33, 0.30%, 6 VP) varázsvédelem (#34, 0.40%, 8 VP)
mágiatörés (#35, 0.50%, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 0.60%, 12 VP) tompítás (#40, 0.40%, 8 VP)
jégcsóva (#41, 0.75%, 15 VP) örvénykerítés (#42, 0.50%, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 0.65%, 13 VP)
gigaököl (#49, 0.60%, 12 VP) villámcsapás (#50, 0.90%, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 0.70%, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 1.15%, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 0.25%, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 0.75%, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 1.15%, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 0.35%, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 2.30%, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 1.15%, 30 VP) tükörpajzs (#101, 1.15%, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 0.90%, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 1.15%, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 4.60%, 300 VP) tűzgolyó (#155, 1.15%, 25 VP)
varázspáncél (#156, 0.75%, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 1.15%, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 1.15%, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 4.60%, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 1.15%, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 0.50%, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 2.30%, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 2.30%, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 0.60%, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 0.45%, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 0.75%, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 1.15%, 24 VP)
állatvédelem (#192, 1.15%, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 4.60%, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 0.50%, 10 VP)
jégoszlop (#231, 1.15%, 24 VP) minta formázása (#237, 4.60%, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 2.30%, 50 VP)
éjfattyak végzete (#260, 4.60%, 100 VP) Techiulan aurája (#261, 4.60%, 200 VP, 5 TVP)  
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 0.40%, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 0.30%, 6 VP) auralátás (#4, 0.40%, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 0.30%, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 0.25%, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 0.35%, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 0.30%, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 0.50%, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 0.15%, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 0.15%, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0.00%, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 0.30%, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 0.05%, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 0.80%, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 0.50%, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 0.60%, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 0.60%, 12 VP) vakító fény (#43, 0.35%, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 0.65%, 13 VP) óriáserő (#53, 1.00%, 24 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 0.50%, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 0.75%, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 0.75%, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 0.90%, 18 VP)
tűzeső (#61, 0.80%, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 0.60%, 12 VP) erőpajzs II (#63, 1.00%, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 1.15%, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 0.40%, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 0.70%, 14 VP, 3 TVP)
restoráció (#85, 1.15%, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 0.40%, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 1.00%, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 1.00%, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0.00%, 0 VP) DEM kreálása (#95, 1.15%, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 1.00%, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 1.15%, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 1.15%, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 1.00%, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 1.00%, 24 VP) fiatalítás (#140, 1.15%, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 0.80%, 16 VP) mágikus ütés (#147, 0.90%, 18 VP) becsületjel (#158, 0.70%, 14 VP)
égető tekintet (#164, 1.00%, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 0.75%, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 1.15%, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 1.15%, 50 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 0.90%, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 1.00%, 30 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 0.50%, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 1.00%, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0.00%, 0 VP)
kényszerport (#183, 0.40%, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 0.75%, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 0.90%, 18 VP)
megfejtés (#199, 1.00%, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 1.00%, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 4.60%, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 1.15%, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 1.15%, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 0.60%, 12 VP)
aranyeső (#214, 0.60%, 12 VP, 5 TVP) lélektisztulás (#215, 1.00%, 30 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 0.75%, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 2.30%, 100 VP) csapdaészlelés (#222, 0.60%, 12 VP, 5 TVP) a mágia megértése (#226, 0.00%, 0 VP)
energiaspirál (#232, 1.00%, 32 VP) Solisar aurája (#240, 0.90%, 18 VP) fénypajzs (#241, 0.90%, 18 VP)
meditáció (#250, 0.00%, 0 VP) avatár idézése (#253, 4.60%, 300 VP, 20 TVP) Bo'adhun csapás (#266, 1.15%, 60 VP)
bo'adhun gyógyítás (#272, 0.00%, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0.00%, 0 VP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 0.00%, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 1.15%, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 1.15%, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 0.00%, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 2.30%, 20 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 1.15%, 12 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 0.00%, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 4.60%, 20 PP, 20 TVP) molekulaátrendezés (#74, 2.30%, 20 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 1.15%, 18 PP) pszi-acéltorony (#98, 1.15%, 14 PP) tudatkutatás (#99, 2.30%, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 4.60%, 50 PP, 30 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 4.60%, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 2.30%, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 0.00%, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 1.15%, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 2.30%, 24 PP)
pszi-konverzió (#115, 0.00%, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 1.15%, 16 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 0.00%, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 4.60%, 50 PP) térképelemzés II (#119, 4.60%, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 2.30%, 23 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 3.45%, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 4.60%, 45 PP) az elme hatalma (#123, 3.45%, 32 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 0.00%, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 0.00%, 3 PP) ragály (#191, 1.15%, 10 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0.00%, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 0.00%, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 2.30%, 28 PP)
agybénítás II (#246, 1.15%, 17 PP) elme dominanciája (#247, 3.45%, 35 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 2.30%, 22 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) feltámadás (#168) óriáserő (#53) varázsenergia (#161)
fényaura (#211) tűzmágia (#157) égető tekintet (#164) Pörhemór köre (#205) (104,16,1)
méregsemlegesítés (#14)      

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
éjfattyak végzete (#260), Bo'adhun csapás (#266), energiaspirál (#232), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
életpajzs (#142), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 37, max: 39 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> ősöreg góliát (#313)   energiaspirál (#232) >> drótszőrű mópat (#426)
háló (#186) >> magnetikus praglonc (#200)   tűzgolyó (#155) >> lidércóriás (#401)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan mágus (#318)   tűzgolyó (#155) >> talriai behemót (#312)
energiaspirál (#232) >> ezerszemű bestia (#288)   puha ütés (#60) >> szellemdarázs (#481)
puha ütés (#60) >> hamuelementál (#475)   puha ütés (#60) >> pikkelyes ptog (#470)
izomernyesztés (#33) >> púpos zsokarg (#451)   izomernyesztés (#33) >> dübörgő bahrot (#479)
puha ütés (#60) >> elemi pulzátor (#440)   puha ütés (#60) >> gonoszok (#988)
armageddon (#218) >> tleikan hadúr (#509)   armageddon (#218) >> tleikan behemót (#511)
Bo'adhun csapás (#266) >> tleikan házőrző (#507)   izomernyesztés (#33) >> kreiton idéző (#510)
izomernyesztés (#33) >> gothag döglidérc (#429)   puha ütés (#60) >> bo'adhun lidérc (#467)
tűzgolyó (#155) >> fagybehemót (#660)   Bo'adhun csapás (#266) >> kisebb jégisten (#662)
puha ütés (#60) >> kristályförgeteg (#658)   armageddon (#218) >> greén örvény (#443)
armageddon (#218) >> lidérctűz (#457)        
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 37, max: 39 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> őshonos sziklozug (#447)   fürgülés (#92) >> kisebb jégisten (#662)
fürgülés (#92) >> fagybehemót (#660)   védelem tűz ellen (#38) >> tűzrája (#531)
tükörpajzs (#101) >> dübörgő bahrot (#479)   fürgülés (#92) >> kreiton idéző (#510)
fürgülés (#92) >> sötét ülnök (#508)   fürgülés (#92) >> rd'alv lélektipró (#413)
fürgülés (#92) >> nők (#999)   elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)   fürgülés (#92) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
trikornis (#104) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szabadítsd meg kalandozótársaidat legalább 5 szopókőtől!
2.) Tisztítótüzem ellen eddig nem volt védelem, és ezután sem akarom, hogy legyen a sötétség teremtményei számára. Oltáromnál zúzz porrá 3 vörös immunitáskövet!
3.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában!

HŐSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 ősmágus, 9 ősquwarg.

CLformat
Varázslat erősségek
papi erő: 109 varázslói erő: 65 pszierő: 28
Osztók
teológia osztó: 36
taumaturgia osztó: 21
pszi osztó: 10
VP regeneráció
410 vp (alap vp.reg. nyugat) 485 (alap vp.reg. kelet) +30 (tárgyak + 10vp-k)
Bónuszok
+22 sebzés (erőből) +30 sebzés (erőből, erőt növelő varázslatokkal)
+34 védelem (ügyességből)    
+22 erő (csupasz izom) +19 sebzés (óriás erő)  
erő (-4):
dalebgad kristályvért(#564): +2; mihlanil öv(#604): +1; kreiton palást(#888): -5; ro'galhal csuklópánt(#891): -2;
iq (3):
dalebgad kristályvért(#564): +2; mihlanil öv(#604): +1;
ügyesség (4):
dalebgad kristályvért(#564): +2; mihlanil öv(#604): +1; Batharak vállemeze(#831): +1;
egészség (5):
dalebgad kristályvért(#564): +2; mihlanil öv(#604): +1; Ovgun nyaklánca(#615): +2;
szerencse (-1):
smaragd védőgyűrű(#223): +2; dalebgad kristályvért(#564): +2; mihlanil öv(#604): +1; kreiton palást(#888): -5; ro'galhal csuklópánt(#891): -1;
Védelem: 119 (táborozás alatt)
+2 smaragd védőgyűrű(#223); +4 mágusköpeny(#453); +10 lidérckorona(#531);
+8 tűzúr csizmája(#533); +30 dalebgad kristályvért(#564); +3 mihlanil öv(#604);
+2 óriás fülbevaló(#614); +3 ryuku nadrág(#691); +3 Batharak vállemeze(#831);
+2 kreiton palást(#888); +2 ro'galhal csuklópánt(#891); +5 tleikan kesztyű(#893);
+3 jégisten amulett(#1087);
effektív védelem: 68 (kelet)
+támadás tárgyakból és kt képességből (táborozás alatt):
+2 hosszú íj(#111); +4 obszidián karkötő(#229); +6 óriás fülbevaló(#614);
+6 Ovgun nyaklánca(#615); +4 sárkánytőr(#626); +3 Végítélet(#636);
+1 ro'galhal csuklópánt(#891); +2 örökkévalóság gyémántja(#1065);
maxépt növelő tárgyak (táborozás alatt):
+20 Ovgun nyaklánca(#615); +10 Batharak vállemeze(#831); +80 kreiton palást(#888);
+40 ro'galhal csuklópánt(#891); +30 tleikan kesztyű(#893); +10 örökkévalóság gyémántja(#1065);
+50 jégisten amulett(#1087);
maxép: 1011 + 240 = 1251
maxvpt növelő tárgyak (táborozás alatt):
+80 kreiton palást(#888);
maxvp: 2946 + 80 = 3026
teológiát növelő tárgyak (táborozás alatt):
+10 lidérckorona(#531);
teológia: 226 + 10 = 236
taumaturgiát növelő tárgyak (táborozás alatt):
+10 lidérckorona(#531); +8 tűzúr csizmája(#533);
taumaturgia: 112 + 18 = 130
Tulajdonság összeg
370 (377)
Figyelmeztetések
Ritka tárgyak találására van +2% esélyed
Nincs nálad remák szív (#264)
nincs rajtad a vámpirizáció (#1)
Tápfaktor
2235 (átlag: 2536.35) grafikon
Ismeretek
6 tárgyat és 10 szörnyet ismersz
Ebben a körben tett mozgásaid
[143,61] =>
[254,29] (Esthar császárság)

Varázslataid átlagsebzése
energiatüskék (#29) 35.00  
lángcsóva (#31) 83.00 148.00 (tűzmágiával)
méregfelhő (#37) 327.00  
jégcsóva (#41) 72.00  
tisztító tűz (#44) 99.00  
gigaököl (#49) 11.50  
villámcsapás (#50) 110.00  
tűzeső (#61) 130.00 195.00 (tűzmágiával)
agykorbács (#97) 75.00  
energiafolyam (#136) 220.00  
tűzgolyó (#155) 292.50 357.50 (tűzmágiával)
tűzvihar (#175) 176.00 241.00 (tűzmágiával)
méregfelhő II. (#193) 160.00  
az agy kifacsarása (#197) 126.00  
armageddon (#218) 807.50 872.50 (tűzmágiával)
jégoszlop (#231) 220.00  
energiaspirál (#232) 325.00  
fehérállomány roncsolása (#248) 182.00  

Fegyvereid átlagsebzése
kőkés (#6) 4 x 69.50 = 278.00
kőkés (#6) (bal kézzel) 2 x 50.50 = 101.00  
kőkalapács (#13) 4 x 70.50 = 282.00
kőkalapács (#13) (bal kézzel) 2 x 51.50 = 103.00  
kerek kő (#19) 6 x 37.50 = 225.00  
tüske (#22) 6 x 37.00 = 222.00  
ököl (#28) 1 x 59.00 = 59.00  
ásó (#34) 4 x 68.50 = 274.00  
bronzhegyű nyíl (#94) 6 x 46.00 = 276.00  
nyílvessző (#108) 6 x 41.50 = 249.00  
vashegyű nyíl (#176) 6 x 46.50 = 279.00  
bumeráng (#249) 4 x 38.50 = 154.00  
pusztítás botja (#316) 4 x 80.00 = 320.00 tűzeső (#61) 130.00 / 195.00 (tűzmágiával)
Trákin csákánya (#367) 4 x 80.50 = 322.00  
bányászcsákány (#434) 8 x 78.00 = 624.00  
gránátlövedék (#526) 6 x 67.00 = 402.00  
Démonölő (#625) 4 x 92.00 = 368.00  
sárkánytőr (#626) 8 x 85.00 = 680.00
sárkánytőr (#626) (bal kézzel) 6 x 61.00 = 366.00  
Végítélet (#636) 8 x 93.00 = 744.00 armageddon (#218) 807.50 / 872.50 (tűzmágiával)
krathan szablya (#854) 4 x 85.00 = 340.00  
rakshallion jogar (#864) 4 x 89.00 = 356.00  
kyorgölő penge (#875) 4 x 78.50 = 314.00
kyorgölő penge (#875) (bal kézzel) 2 x 59.50 = 119.00  
kyorgölő buzogány (#881) 4 x 78.50 = 314.00
kyorgölő buzogány (#881) (bal kézzel) 2 x 59.50 = 119.00  

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   a szirén köpenye (#820) {200} [0.10] 1   adamantit csizma (#631) 1   adamantit kesztyű (#306) {130} [0.80]
1   angyalok kesztyűje (#609) {70} [0.15] 1 * Batharak vállemeze (#831) 1 * dalebg.kristályvért (#564) [3.00]
1   gyöngyberakásos öv (#732) {130} 1 * kreiton palást (#888) {250} 1 * lidérckorona (#531) {800} [0.33]
1 * mágusköpeny (#453) {200} [0.10] 1 * mihlanil öv (#604) 1   Morgan sipkája (#466) {550}
1   őselemek köpenye (#560) {700} [0.10] 1   regeneráló öv (#882) 1   rubin fejék (#729) {140}
1 * ryuku nadrág (#691) {85} [2.00] 1 * tleikan kesztyű (#893) {250} 1 * tűzúr csizmája (#533) {555}
1   ünnepi övsál (#874) {700} 1   zafír erőöv (#397) {100} [0.40]    
Fegyverek és lövedékek
1   bányászcsákány (#434) {10} [2.00] 8   bronzhegyű nyíl (#94) {40} [0.64] 14   bumeráng (#249) {56} [3.22]
1   Démonölő (#625) {600} 1   fúvócső (#20) {4} [0.10] 10   gránátlövedék (#526) {40} [1.50]
1 * hosszú íj (#111) {20} [2.00] 20   kerek kő (#19) 1   kőkalapács (#13) [2.00]
1   kőkés (#6) [0.50] 1   krathan szablya (#854) {20} 1   kyorgölő buzogány (#881) {200}
1   kyorgölő penge (#875) {200} 1   moa stuki (#413) {10} [0.20] 35   nyílvessző (#108) {35} [3.50]
1   Pusztítás Botja (#316) {180} [2.50] 1   rakshallion jogar (#864) 1 * sárkánytőr (#626) {200}
1   Trákin csákánya (#367) {80} [2.80] 18   tüske (#22) [0.54] 41 * vashegyű nyíl (#176) {205} [32.80]
1 * Végítélet (#636) {600}        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
26 * angyalok gyűrűje (#529) {150} [0.20] 1   aranyfétis (#766) {50} 1   bronz nyakörv (#761) {50}
1   csavart smaragd (#754) 1   ezüstlevél (#759) {50} 1   gólemgyűrű (#866)
2   gyémánt fétisrúd (#758) {100} 1 * jégisten amulett (#1087) {1000} 2   káosztiara (#765) {280}
2   korinthai talizmán (#814) {100} [0.20] 4   kreiton fókusz (#853) 2 * Luthius karkötője (#527) [1.60]
2   malachit füzér (#755) {100} 1   mászó-karperec (#392) {40} [0.60] 1   mihlanil érme (#764) {80}
1   nap szimbólum (#141) {10} [0.05] 1   Natharion karkötő (#738) $1 * obszidián karkötő ($229) {30} [0.50]
1   obszidián kereszt (#756) {50} 1 * óriás fülbevaló (#614) [0.30] 1 * ősmágus fülbevalója (#608) {400}
1 * Ovgun nyaklánca (#615) {400} [0.50] 1   rítusónix (#751) 2   ro'galhal lánc (#763) {100}
1 * rogalhal csuklópánt (#891) {400} 1 * Rughar gyűrűje (#518) {150} [0.20] 1 * smaragd védőgyűrű (#223) {100} [0.10]
1   szerencsetalizmán (#366) {80} [0.30] 1   Thargodan amulett (#536) 1   to'aghan orrkarika (#760) {50}
1   türkiz karika (#750) {50} 2   vortex talizmán (#812) {100} [0.20]    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
3   a fiatalság itala (#473) {80} [0.20] 1   a teremtés zsákja (#818) {200} [3.00] 8   áldott kő (#642) {160}
1   aranytermő erszény (#819) {200} [0.60] 1   aranytermő ládikó (#504) {250} [1.00] 1   ásó (#34) {5} [3.00]
1   bev tekercs (#778) 1   bunthar zsák (#734) 1   daleb.kristálykulcs (#980)
21 + deus ex machina (#1) {525} [2.10] 1   Ezüstmágus kürt (#697) 1   furulya (#233) {7} [0.18]
19   gyógykenőcs (#313) {95} [3.80] 2   Harcosok Könyve (#719) 81   kaja (#2) {81} [24.30]
1   káoszkulcs (#884) 1   kinemfogyó tegez (#368) {70} [0.20] 3   kötél (#92) {3} [3.00]
4   kristályfolyadék (#449) {16} [0.08] 1   Krossan párnája (#876) 1   moa töltő (#525) {100}
1   Morgan szilánkja (#508) [0.20] 9 + pukkanó tűcsapda (#336) {54} [1.35] 1   roxati zárfaló (#314) {100} [0.50]
4   sötét tekercs (#535) [0.20] 1   szeksztáns (#32) {20} [0.20] 6   szent jogar (#150) {300} [0.48]
1   tl'urlang erőkő (#825) {100} 6   tl'urlang fiola (#788) {300} 1   Tudás Könyve (#567) [1.00]
24   varázskő (#305) {720} [4.80]        
Löttyök és porok, tartóstul
1   dentor szüttyő (#590) {38} [0.15] [benne 5 csepp kátrány (#580) {5} [0.25], fér még: 5]
2   Fekete Kehely (#283) {220} [0.60] [bennük 1 korty sötét ital (#284) {50} [0.10], fér még: 9]
44   fűszertartó (#210) {264} [35.20] [bennük 9 csepp sáfránypor (#211) {180} [0.90], fér még: 211]
7   sullár hólyag (#168) {49} [0.56] [bennük 99 csepp spiritusz (#170) {99} [0.99], fér még: 41]
4   szent kehely (#257) {64} [0.80] [bennük 40 csepp isteni könnycsepp (#260) [0.40], fér még: 0]
4   toxyl üvegcse (#592) {100} [3.20] [üres, kapacitás: 40]
8   uzbány csőr (#169) {48} [1.20] [bennük 15 csepp ugh méreg (#166) {30} [0.15], fér még: 81]
16   vizestömlő (#3) {112} [3.20] [bennük 225 korty víz (#27) [2.25], fér még: 95]
7   zöld üveg (#82) {21} [0.70] [bennük 73 csepp ragasztó (#83) {73} [0.73], fér még: 67]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4   adamantit (#627) {100} [0.60] 105   álompor (#396) {105} [2.10] 1   artikula bélhólyag (#927)
10   bahrot bőr (#938) {50} 1   behemótköröm (#1081) {10} 4   cápazsír (#932) {16} [0.72]
1   dentor bőr (#551) {35} 2   dlathog kőzet (#829) {100} 76   drótszőr (#37) {152} [3.80]
1   Éjvadász bundája (#850) 12   ezüstdarab (#326) {48} [3.60] 28   fokhagyma (#403) {112} [2.80]
8 + főnixtoll (#563) [0.08] 3   galachmit (#310) {90} [0.30] 3   gh'raiton származék (#789) {750}
7   grifftojás (#179) {70} [2.80] 41   gyöngymangó (#135) {82} [4.10] 1   hósárkány szív (#1082) {20}
23   jégkristály (#593) {460} 3   jégtörő korong (#1079) {24} [3.00] 30   kaktuszbogyó (#429) {120} [6.00]
5   kazmár gyökér (#205) {20} [0.50] 48   kőszem (#304) {240} [1.92] 6   kr'uagon származék (#791) {1500}
13   lótuszvirág (#447) {52} [0.39] 85   madártoll (#112) {85} [0.85] 8   manifeszt.nyúlvány (#214) {80} [1.28]
3   mithril (#352) {24} [0.30] 2   ml'othag származék (#792) {500} 6   nothar bogyó (#923) {24}
1 * örökkéval.gyémántja (#1065) 35   pirkit (#153) {70} [1.75] 25   púderkő (#119) [2.50]
17   purifikátor háj (#269) {153} [3.40] 31   quwarg tojás (#360) {62} [0.62] 11   ramit kő (#226) {33} [1.10]
1   rasáth orrkarika (#859) 1   rd'alv származék (#790) {250} 7   rókafarok (#124) {21} [3.50]
15   sallank karom (#128) {30} [2.25] 1   Tokan esszenciája (#880) 7   tükör (#43) [2.10]
4   varányszem (#30) {4} [0.08] 1   vg'axtol származék (#793) {250} 3   vörös zyel (#606)
14   xirnox szív (#213) {140} [1.40]        

Összsúly: 203.62 kgMegterheltség: 101%
HU-ban levő tárgyaid összértéke: 30 ap
Tárgyaid összértéke: 29258 ap
Syck azt javasolja hogy a 95%-os megterheltséghez 12.10 kg-tól szabadulj meg!
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 7 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 175 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN
47   borkonyó bibe (#312) {235} [9.40] 1   bunthar bőr (#733) {5} [0.50] 20   lótuszvirág (#447) {80} [0.60]
270   madártoll (#112) {270} [2.70] 9   pszi kő (#248) {900} [5.40] 15   rókafarok (#124) {45} [7.50]
1   rubin fejék (#729) {140} 35   sáfránypor (#211) {700} [3.50] 22   sallank karom (#128) {44} [3.30]
29   szent jogar (#150) {1450} [2.32] 1   törpe bakancs (#475) {399} [1.00] 1   Urgod fétise (#561)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 áldott kő (#642) 3 borkonyó bibe (#312) 1 bunthar bőr (#733)
1 ezüstdarab (#326) 2 gyöngymangó (#135) 1 kaktuszbogyó (#429)
1 kholden kulcs (#470) 1 nyílvessző (#108) 1 purifikátor háj (#269)
1 quwarg tojás (#360) 1 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128)
1 szent jogar (#150) 1 törpe bakancs (#475) 1 tükör (#43)
2 tüske (#22) 2 varázskő (#305) 6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 a fiatalság itala (#473) 1 angyalok gyűrűje (#529) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
2 dlathog kőzet (#829) 1 gólemgyűrű (#866) 1 gyógykenőcs (#313)
27 isteni könnycsepp (#260) 24 kaja (#2) 1 rakshallion jogar (#864)
1 sötét ital (#284)        



LÉLEKTISZTÍTÓ IRGALMAS NŐVÉREK (9105. Kt)