TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 1998. márc. 5. 9h:39'
EZ A 216. JÁTÉKHETED, 215. FORDULÓD
217. játékheted kezdete: márc. 15.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 333

WHITE NOR WACAK KALANDJAI



be 81 bemész a 81. titkos labirintusba
Rábukkansz a hatalmas táblára, rajta a következő felirattal: "VÍZISPORTOK OKTATÁSA, JUTÁNYOS ÁRON!" A tábla tövében egy keskeny lépcsősor vezet a mélybe. Odabent sötét van. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Szíved a torkodban dobog, ahogy óvatosan lemész a kanyargós és szűk lépcsőjáraton. [5 pontot használtál fel, van még 213.]

lm 900 5 13 mozogsz 900 5 13
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Belépsz egy tágas, márvánnyal kirakott terembe. A falon feliratot látsz. "Üdvözöljük korszerű sportkomplexumunkban! Oktatóink szívesen segítik a víziharc fegyveres szakértelme továbbfejlesztésében. Minden egyes lecke 50 aranyba kerül, amit az adott oktatónál kell fizetni. A sorrendet ön választja meg, bár mi a 7., 10., 22., 29., 36., 19., 39., 32., 15. sorrendet ajánljuk, a lehető leghatékonyabb fejlődés érdekében. Érezze jól magát!" Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Északról és délről is vízcsobogást hallasz. [3. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Továbbmész a kövezett folyosón. Észak felé nyíl mutat: "Piranhák". [4. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Nyugatra egy boltíves kapu egy medencéhez vezet, keletre a folyosó tovább folytatódik. [5. PONT.] Sorvadsz (-1 életerő). Továbbmész. Egy feliratot látsz: "Polipakvárium délre. [8. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Dél felé pillantva egy sor medencét láthatsz. Aha, ide jönnek a haladók! [11. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Ebben a szobában egy örvényekkel teli medence van. Minden tudásodra szükség van, hogy át tudj úszni! [12. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Egy iszapos, gusztustalan löttyel teli szobába lépsz be. Nincs kedved itt úszni, de rájössz, nincs más választásod: ez is a gyakorlás része. [13. PONT.] Egy trosnyogó szakócát pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit. [védettséged: 17] Meglengetve a szigonyt ellenfeledre támadsz. teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca jobb hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. 28 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Sorvadsz (-2 életerő). [48 pontot használtál fel, van még 165.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 160.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+31 életerő.) Istened segítséget nyújt a tudati képességetek fejlődéséhez. [30 pontot használtál fel, van még 130.]

lm 14 16 11 mozogsz 14 16 11
Ezt a termet teljesen kitölti egy nagy, átlátszó vízzel teli, nagyon mély medence, melynek alján sötét alakok úsznak. Át kell jutnod! Fejest ugrasz. [14. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy kacagó szépia! (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. [védettséged: 17] A szörny tintát bocsát ki magából. Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rohansz. néhányszor teljesen átdöföd a kacagó szépia testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 4 polip szívókát. 423 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Egy mélység fattyát pillantasz meg. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen. [védettséged: 17] Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. néhányszor teljesen átdöföd a mélység fattya testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a mélység fattya. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csápjaival a mélység fattya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Véres nyál csordul ki a mélység fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 308 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy diuretikus kráken van előtted! (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is. [védettséged: 17] A lény tintát köp! Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Meglengetve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod a diuretikus kráken óriási csápját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Csápjaival a diuretikus kráken csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) több döféssel felnyársalod a diuretikus kráken gigászi testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 5 polip szívókát. 671 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Az elf mesterharcos személyesen üdvözöl téged, amikor belépsz ide! Elmondja, hogy ebben a szobában apró, finom trükköket tanulhatsz, és hogy a déli szobában egy speciális ajándék vár rád. [15. PONT.] [Itt még nem gyakoroltál.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Az elf átkísér ebbe a szobába, és elmondja, hogy expedíciót szervez az északi tenger mélyén rejlő sellőváros felkutatására, és ha vízifegyver szakértelmed eléri a 28-at, szívesen látna a csapatban. [16. PONT.] Némi kutatás után találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 cápaölő tőr (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Az elf mesterharcos személyesen üdvözöl téged, amikor belépsz ide! Elmondja, hogy ebben a szobában apró, finom trükköket tanulhatsz, és hogy a déli szobában egy speciális ajándék vár rád. [15. PONT.] [Itt még nem gyakoroltál.] Sorvadsz (-1 életerő). Ezt a termet teljesen kitölti egy nagy, átlátszó vízzel teli, nagyon mély medence, melynek alján sötét alakok úsznak. Át kell jutnod! Fejest ugrasz. [14. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Egy iszapos, gusztustalan löttyel teli szobába lépsz be. Nincs kedved itt úszni, de rájössz, nincs más választásod: ez is a gyakorlás része. [13. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Ebben a szobában egy örvényekkel teli medence van. Minden tudásodra szükség van, hogy át tudj úszni! [12. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Dél felé pillantva egy sor medencét láthatsz. Aha, ide jönnek a haladók! [11. PONT.] Sorvadsz (-2 életerő). [48 pontot használtál fel, van még 82.]

lm 24 25 905 mozogsz 24 25 905
Egy nagyobb terem bejáratához értél. [17. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). A folyosókanyarban, ahová érkezel, egy kék nyilat látsz keletre, rajta felirattal: "Angolnák." [20. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Továbbmész a csodás komplexum folyosóján. [23. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Belépsz egy poros, rég használt raktárhelyiségbe. [24. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 2 halcsont. Felpakolsz. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Továbbmész a csodás komplexum folyosóján. [23. PONT.] Sorvadsz (-1 életerő). Kicsit fázol a sok fürdéstől. Miközben mész tovább, kissé megtörlöd magad. [25. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [36 pontot használtál fel, van még 46.]

lm 26 900 mozogsz 26 900
Ez a raktárszoba is tele van szeméttel, mint a szomszédja. [26. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [11 pontot használtál fel, van még 35.]


ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KACAGÓ SZÉPIA (206. SZÖRNY)
Ezek a nagyméretű tintahalak az édesvizű tavak legveszedelmesebb ragadozói. Tintával elvakított áldozatukat egyszerűen megragadják a csápjaikkal, a szájukba gyömöszölik, és elnyelik. Az izmos száj aztán egyszerűen összeroppantja az áldozatot. Na, azért annyira nem nagyméretű, hogy egy embert is elnyeljen, legfeljebb egy gnómot, és azt is csak a legöregebb példány.
MÉLYSÉG FATTYA (199. SZÖRNY)
A mélység fattya az édesvizek egyik legundorítóbb teremtménye, a legendák szerint egy mélytengeri szörny korcs leszármazottja. Alaktalan, nyálkás fekete tömeg, amely csápjaival és nyúlványaival kimondhatatlan borzalmakban részesíti áldozatát, mielőtt kiszívná (a még élő) áldozat testnedveit. Mivel a fatty érintése tulajdonságcsökkenést is okozhat, ha nincs rajtad tulajdonságpajzs, csak akkor fogod megtámadni, ha feltételes támadást adsz ki rá.
DIURETIKUS KRÁKEN (207. SZÖRNY)
A diuretikus kráken a tavak csúcsragadozója, óriási, pusztító erejű polip. Ha békés fürdőzés vagy kincsvadászat közben ilyenre bukkansz, jobb rögtön elhúzni a csíkot, nehogy esetleg otthagyd a fogad (meg a fürdőnadrágod). Ha képes vagy legyőzni egy diueritkus krákent, és még a levegőd sem fogy el közben, akkor méltó szakértője vagy mind az úszásnak, mind a víziharcnak és elkezdheted fontolgatni, hogy átkelj az alanori csatornán.
CÁPAÖLŐ TŐR (480. TÁRGY)
Ezt a különleges mágikus tárgyat az elf mesterharcos készítette a csatornán átkelni szándékozó kalandozók számára. Ez egy rozsdás fémdarab, amely azonban 4D4+4 sebzésű vízifegyverré változik, ha a csatornában kelet felé úszol, és vércápával találkozol! Ilyenkor a cápaölő tőr 36-os erővel ruház fel! Semmilyen más esetben nem tudod a cápaölő tőrt használni. A használatához szükséges minimális víziharc szakértelem 6-os.

KARAKTERLAPOD


White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia főpap-jelöltje vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 215. fordulód.

erő : 36
iq : 28
ügyesség : 28
egészség : 23
szerencse: 26
tudatpont: 14/ 9
szint : 20
támadás : 23
védekezés: 44
életpont : 305/142
varázspt : 492/315
merészség: 10/ 1
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (307)
pénz : 84 arany
magasság: 174 cm
testsúly: 64 kg
életkor: 25 év
tul.pont: 4
kép.pont: 9

Eddig összesen 1256 szörnyet (12 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 7005 TP-t kaptál. Jelenleg 545873 TP-d van. A következő szinthez még 54127 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, ongóliant, norpadolótika. Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A 214. fordulódban 6677 arany került a bankszámládra (nem beleértve a kamatokat).

Harci ismeretek (szint)


Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (300%) << vasalt bunkó (225%) << vashegyű lándzsa (100%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); bumeráng (1-10.); tüske (11-15.); tüske (16-996.); ezüsthegyű nyíl (997-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
  víziharc: 6/00  ökölvívás: 1/00  szúrófegyverek: 25/00  vágófegyverek: 7/00
  ütőfegyverek: 16/00  lőfegyverek: 25/00  dobófegyverek: 13/00

Egyéb ismeretek (szint)

  rejtőzködés: (01) 25/00  nyomkövetés: (02) 58/00  mászás: (03) 5/00  csapdakészítés: (04) 14/00
  csapdaészlelés: (05) 7/00  gyógyítás: (06) 23/00  titkosírás: (07) 4/00  felderítés: (08) 20/00
  szörnyidomítás: (09) 5/00  teológia: (10) 24/00  taumaturgia: (11) 32/00  szerencsejáték: (12) 4/00
  zene: (13) 10/00  szörnyismeret: (14) 10/00  zárnyitás: (15) 2/00  vadászat: (16) 4/00
  bányászat: (17) 18/00  úszás: (18) 8/00

*** Feltételes parancsaid:


*készítesz 6. tárgyat (kőkés) (max. 1 db-ot)

készítesz 36. tárgyat (fáklya) (max. 2 db-ot)
elfogod a 221. szörnyet a 220. csapdával
elfogod a 191. szörnyet a 220. csapdával
elfogod a 184. szörnyet a 220. csapdával
kutatsz max. 90 pontért
*készítesz 17. tárgyat (szögletes kő) (max. 15 db-ot)
segítesz max. 31 pontért
maradék tvp-dből 4. tulajdonságodat TF-eled


Felt. támadás: *szintszívó (#96), *autentikus vámpír (#154) Barátságosság: ragyás burástya (#111), fabontó szójer (#71), trikornis (#104), fémbontó szójer (#150), sötét gnóm (#132), purifikátor (#157), varkaudar behemót (#189), áeratikus hasnyák (#243), nukleáris cickány (#155), semlegesek (#989), jók (#990), ôrjárat (#274)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Éber kakukk (#3 *6) Auralátás (#4 *8) Gyógymógy (#5 *6) Áldomás (#6 *5) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10) Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0) Hadiszerencse II. (#24 *6) Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16) Védelem a tűz ellen (#38 *12) Vakító fény (#43 *7) Tisztító tűz (#44 *13) Gyóntatás (#56 *10) Azonnali gyógyítás (#58 *15) Hadiszerencse III (#59 *15) Puha ütés (#60 *18) Tűzeső (#61 *16) Éber vadászkutya (#62 *12) Erőpajzs II (#63 *24) Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnyészlelés (#82 *8) Szörnycsábítás (#83 *14) Restoráció (#85 *50) Vasszerevzet (#86 *8) Szopókőpusztítás (#88 *21) DEM kreálása (#95 *90) Tárgyészlelés (#135 *35)

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Lángcsóva (#31 *5) Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8) Védelem sav ellen (#36 *12) Tompítás (#40 *8) Jégcsóva (#41 *15) Fehér glóbusz (#47 *13) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14) Varázslatolvasás (#67 *30) Mágiafeloldás (#75 *5) Láthatatlanság (#76 *15) Fúzió (#77 *35) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50) Varázsitalfőzés (#100 *30) Tükörpajzs (#101 *26) Familiáris idézése (#159 *40) Varázsenergia (#161 *35) Varázsszem (#184 *9)

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok


éber kakukk láthatatlanság áldomás Feltételes varázslat-használat: 14. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 44 50 Védekező varázslat lista (var. szám): 32 40 36 47
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Villámcsapás (#50)hadroszaurusz (#162) Izomernyesztés (#33)nómenklatura (#158)
Vakító fény (#43)tüsk. harci gromak (#156) Tisztító tűz (#44)autentikus vámpír (#154)
Villámcsapás (#50)kneopati. molluszk (#209) Villámcsapás (#50)pszi elementál (#221)
Védelem a tűz ellen (#38)ongóliant (#159) Varázsvédelem (#34)sötét fôgnóm (#136)
Fehér glóbusz (#47)jégtroll (#164) Tükörpajzs (#101)orgoró (#170)
Tompítás (#40)óriás csontváz (#176) Varázsvédelem (#34)Zinthurg (#180)
Védelem sav ellen (#36)nómenklatura (#158) Varázsvédelem (#34)borzalm. varkaudar (#166)
Fehér glóbusz (#47)pattanóböde (#145)