TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 1998. márc. 5. 9h:39'
EZ A 216. JÁTÉKHETED, 215. FORDULÓD
217. játékheted kezdete: márc. 15.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 333
|
WHITE NOR WACAK KALANDJAI
be 81 | bemész a 81. titkos labirintusba
|
Rábukkansz a hatalmas táblára, rajta a következő felirattal: "VÍZISPORTOK OKTATÁSA, JUTÁNYOS ÁRON!" A tábla
tövében egy keskeny lépcsősor vezet a mélybe. Odabent sötét van. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat
elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd.
[-1 varázspont.] Szíved a torkodban dobog, ahogy óvatosan lemész a kanyargós és szűk lépcsőjáraton. [5 pontot használtál
fel, van még 213.]
lm 900 5 13 | mozogsz 900 5 13
|
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Belépsz egy tágas, márvánnyal kirakott terembe. A falon feliratot látsz.
"Üdvözöljük korszerű sportkomplexumunkban! Oktatóink szívesen segítik a víziharc fegyveres szakértelme
továbbfejlesztésében. Minden egyes lecke 50 aranyba kerül, amit az adott oktatónál kell fizetni. A sorrendet ön választja
meg, bár mi a 7., 10., 22., 29., 36., 19., 39., 32., 15. sorrendet ajánljuk, a lehető leghatékonyabb fejlődés érdekében. Érezze jól
magát!" Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).
Északról és délről is vízcsobogást hallasz. [3. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).
Továbbmész a kövezett folyosón. Észak felé nyíl mutat: "Piranhák". [4. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz
(-2 életerő).
Nyugatra egy boltíves kapu egy medencéhez vezet, keletre a folyosó tovább folytatódik. [5. PONT.] Sorvadsz (-1 életerő).
Továbbmész. Egy feliratot látsz: "Polipakvárium délre. [8. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).
Dél felé pillantva egy sor medencét láthatsz. Aha, ide jönnek a haladók! [11. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan
sorvadsz (-1 életerő).
Ebben a szobában egy örvényekkel teli medence van. Minden tudásodra szükség van, hogy át tudj úszni! [12. PONT.] A
sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő).
Egy iszapos, gusztustalan löttyel teli szobába lépsz be. Nincs kedved itt úszni, de rájössz, nincs más választásod: ez is a
gyakorlás része. [13. PONT.] Egy trosnyogó szakócát pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod
egy kicsit. [védettséged: 17]
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre támadsz. teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca jobb hátsó lábát. (1 támadással 21
életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd
eldől.
28 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Sorvadsz (-2 életerő).
[48 pontot használtál fel, van még 165.]
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot
|
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik
(+28 életerő). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 160.]
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró,
simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+31 életerő.) Istened segítséget nyújt a tudati
képességetek fejlődéséhez. [30 pontot használtál fel, van még 130.]
lm 14 16 11 | mozogsz 14 16 11
|
Ezt a termet teljesen kitölti egy nagy, átlátszó vízzel teli, nagyon mély medence, melynek alján sötét alakok úsznak. Át kell
jutnod! Fejest ugrasz. [14. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy kacagó szépia! (ld. enc.) No, ma sem
fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. [védettséged: 17]
A szörny tintát bocsát ki magából. Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Meglengetve a
szigonyt ellenfeledre rohansz. néhányszor teljesen átdöföd a kacagó szépia testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.)
Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd
csendben meghal.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 4 polip szívókát. 423 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás
varázslatot. [-4 varázspont.] Egy mélység fattyát pillantasz meg. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás
nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen. [védettséged: 17]
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. néhányszor teljesen átdöföd a mélység fattya testét. (2 támadással 48 életpontot
sebezve.) Csápjával megérint a mélység fattya. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez.
Csápjaival a mélység fattya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1
max. életerő.) Véres nyál csordul ki a mélység fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
308 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed,
hogy egy diuretikus kráken van előtted! (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is. [védettséged: 17]
A lény tintát köp! Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Meglengetve a szigonyt
ellenfeledre ugrasz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod a diuretikus kráken óriási csápját. (2 támadással 48 életpontot
sebezve.) Csápjaival a diuretikus kráken csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A diuretikus
kráken fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) több döféssel felnyársalod a diuretikus kráken
gigászi testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 30 életpontot
vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy
kicsit majd csendben meghal.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 5 polip szívókát. 671 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás
varázslatot. [-4 varázspont.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).
Az elf mesterharcos személyesen üdvözöl téged, amikor belépsz ide! Elmondja, hogy ebben a szobában apró, finom
trükköket tanulhatsz, és hogy a déli szobában egy speciális ajándék vár rád. [15. PONT.] [Itt még nem gyakoroltál.] A
sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).
Az elf átkísér ebbe a szobába, és elmondja, hogy expedíciót szervez az északi tenger mélyén rejlő sellőváros felkutatására, és
ha vízifegyver szakértelmed eléri a 28-at, szívesen látna a csapatban. [16. PONT.] Némi kutatás után találsz egy kisebb
faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 cápaölő tőr (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a
ládát. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő).
Az elf mesterharcos személyesen üdvözöl téged, amikor belépsz ide! Elmondja, hogy ebben a szobában apró, finom
trükköket tanulhatsz, és hogy a déli szobában egy speciális ajándék vár rád. [15. PONT.] [Itt még nem gyakoroltál.]
Sorvadsz (-1 életerő).
Ezt a termet teljesen kitölti egy nagy, átlátszó vízzel teli, nagyon mély medence, melynek alján sötét alakok úsznak. Át kell
jutnod! Fejest ugrasz. [14. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-1 életerő).
Egy iszapos, gusztustalan löttyel teli szobába lépsz be. Nincs kedved itt úszni, de rájössz, nincs más választásod: ez is a
gyakorlás része. [13. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).
Ebben a szobában egy örvényekkel teli medence van. Minden tudásodra szükség van, hogy át tudj úszni! [12. PONT.] Tested
lassan sorvadozik (-1 életerő).
Dél felé pillantva egy sor medencét láthatsz. Aha, ide jönnek a haladók! [11. PONT.] Sorvadsz (-2 életerő).
[48 pontot használtál fel, van még 82.]
lm 24 25 905 | mozogsz 24 25 905
|
Egy nagyobb terem bejáratához értél. [17. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-1 életerő).
A folyosókanyarban, ahová érkezel, egy kék nyilat látsz keletre, rajta felirattal: "Angolnák." [20. PONT.] Tested lassan
sorvadozik (-2 életerő).
Továbbmész a csodás komplexum folyosóján. [23. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő).
Belépsz egy poros, rég használt raktárhelyiségbe. [24. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 2
halcsont. Felpakolsz. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).
Továbbmész a csodás komplexum folyosóján. [23. PONT.] Sorvadsz (-1 életerő).
Kicsit fázol a sok fürdéstől. Miközben mész tovább, kissé megtörlöd magad. [25. PONT.] Működik a gonosz varázslat,
lassan sorvadsz (-2 életerő).
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz.
[36 pontot használtál fel, van még 46.]
Ez a raktárszoba is tele van szeméttel, mint a szomszédja. [26. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-1 életerő).
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [11 pontot használtál fel, van még 35.]
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KACAGÓ SZÉPIA (206. SZÖRNY)
Ezek a nagyméretű tintahalak az édesvizű tavak legveszedelmesebb ragadozói. Tintával elvakított áldozatukat egyszerűen
megragadják a csápjaikkal, a szájukba gyömöszölik, és elnyelik. Az izmos száj aztán egyszerűen összeroppantja az áldozatot.
Na, azért annyira nem nagyméretű, hogy egy embert is elnyeljen, legfeljebb egy gnómot, és azt is csak a legöregebb példány.
MÉLYSÉG FATTYA (199. SZÖRNY)
A mélység fattya az édesvizek egyik legundorítóbb teremtménye, a legendák szerint egy mélytengeri szörny korcs
leszármazottja. Alaktalan, nyálkás fekete tömeg, amely csápjaival és nyúlványaival kimondhatatlan borzalmakban részesíti
áldozatát, mielőtt kiszívná (a még élő) áldozat testnedveit. Mivel a fatty érintése tulajdonságcsökkenést is okozhat, ha nincs
rajtad tulajdonságpajzs, csak akkor fogod megtámadni, ha feltételes támadást adsz ki rá.
DIURETIKUS KRÁKEN (207. SZÖRNY)
A diuretikus kráken a tavak csúcsragadozója, óriási, pusztító erejű polip. Ha békés fürdőzés vagy kincsvadászat közben
ilyenre bukkansz, jobb rögtön elhúzni a csíkot, nehogy esetleg otthagyd a fogad (meg a fürdőnadrágod). Ha képes vagy
legyőzni egy diueritkus krákent, és még a levegőd sem fogy el közben, akkor méltó szakértője vagy mind az úszásnak, mind a
víziharcnak és elkezdheted fontolgatni, hogy átkelj az alanori csatornán.
CÁPAÖLŐ TŐR (480. TÁRGY)
Ezt a különleges mágikus tárgyat az elf mesterharcos készítette a csatornán átkelni szándékozó kalandozók számára. Ez egy
rozsdás fémdarab, amely azonban 4D4+4 sebzésű vízifegyverré változik, ha a csatornában kelet felé úszol, és vércápával
találkozol! Ilyenkor a cápaölő tőr 36-os erővel ruház fel! Semmilyen más esetben nem tudod a cápaölő tőrt használni. A
használatához szükséges minimális víziharc szakértelem 6-os.
KARAKTERLAPOD
White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér!
Raia főpap-jelöltje vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 215. fordulód.
erő : | 36 |
iq : | 28 |
ügyesség : | 28 |
egészség : | 23 |
szerencse: | 26 |
tudatpont: | 14/ 9 |
| |
|
szint : | 20 |
támadás : | 23 |
védekezés: | 44 |
életpont : | 305/142 |
varázspt : | 492/315 |
| |
| |
|
merészség: | 10/ 1 |
agresszió: | 3 |
menekülés: | 30 % |
jellem: | jó (307) |
pénz : | 84 arany |
| |
| |
|
magasság: | 174 cm |
testsúly: | 64 kg |
életkor: | 25 év |
tul.pont: | 4 |
kép.pont: | 9 |
| |
| |
|
Eddig összesen 1256 szörnyet (12 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 7005 TP-t kaptál.
Jelenleg 545873 TP-d van. A következő szinthez még 54127 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, ongóliant, norpadolótika.
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A 214. fordulódban 6677 arany került a bankszámládra (nem
beleértve a kamatokat).
Harci ismeretek (szint)
Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (300%) << vasalt bunkó (225%) << vashegyű lándzsa (100%)
Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); bumeráng (1-10.); tüske (11-15.); tüske (16-996.);
ezüsthegyű nyíl (997-);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
víziharc: | 6/00 | | ökölvívás: | 1/00 | | szúrófegyverek: | 25/00 | | vágófegyverek: | 7/00 | |
ütőfegyverek: | 16/00 | | lőfegyverek: | 25/00 | | dobófegyverek: | 13/00 | |
Egyéb ismeretek (szint)
rejtőzködés: | (01) 25/00 | | nyomkövetés: | (02) 58/00 | | mászás: | (03) 5/00 | | csapdakészítés: | (04) 14/00 | |
csapdaészlelés: | (05) 7/00 | | gyógyítás: | (06) 23/00 | | titkosírás: | (07) 4/00 | | felderítés: | (08) 20/00 | |
szörnyidomítás: | (09) 5/00 | | teológia: | (10) 24/00 | | taumaturgia: | (11) 32/00 | | szerencsejáték: | (12) 4/00 | |
zene: | (13) 10/00 | | szörnyismeret: | (14) 10/00 | | zárnyitás: | (15) 2/00 | | vadászat: | (16) 4/00 | |
bányászat: | (17) 18/00 | | úszás: | (18) 8/00 | |
*** Feltételes parancsaid:
*készítesz 6. tárgyat (kőkés) (max. 1 db-ot)
készítesz 36. tárgyat (fáklya) (max. 2 db-ot)
elfogod a 221. szörnyet a 220. csapdával
elfogod a 191. szörnyet a 220. csapdával
elfogod a 184. szörnyet a 220. csapdával
kutatsz max. 90 pontért
*készítesz 17. tárgyat (szögletes kő) (max. 15 db-ot)
segítesz max. 31 pontért
maradék tvp-dből 4. tulajdonságodat TF-eled
Felt. támadás: *szintszívó (#96), *autentikus vámpír (#154)
Barátságosság: ragyás burástya (#111), fabontó szójer (#71), trikornis (#104),
fémbontó szójer (#150), sötét gnóm (#132), purifikátor (#157), varkaudar behemót (#189),
áeratikus hasnyák (#243), nukleáris cickány (#155), semlegesek (#989), jók (#990),
ôrjárat (#274)
*** Varázslataid (típusonként)
Papi varázslatok
Éber kakukk (#3 *6) Auralátás (#4 *8) Gyógymógy (#5 *6)
Áldomás (#6 *5) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10)
Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0) Hadiszerencse II. (#24 *6)
Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16) Védelem a tűz ellen (#38 *12)
Vakító fény (#43 *7) Tisztító tűz (#44 *13) Gyóntatás (#56 *10)
Azonnali gyógyítás (#58 *15) Hadiszerencse III (#59 *15) Puha ütés (#60 *18)
Tűzeső (#61 *16) Éber vadászkutya (#62 *12) Erőpajzs II (#63 *24)
Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnyészlelés (#82 *8) Szörnycsábítás (#83 *14)
Restoráció (#85 *50) Vasszerevzet (#86 *8) Szopókőpusztítás (#88 *21)
DEM kreálása (#95 *90) Tárgyészlelés (#135 *35)
Taumaturgia varázslatok
Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Lángcsóva (#31 *5)
Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8)
Védelem sav ellen (#36 *12) Tompítás (#40 *8) Jégcsóva (#41 *15)
Fehér glóbusz (#47 *13) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14)
Varázslatolvasás (#67 *30) Mágiafeloldás (#75 *5) Láthatatlanság (#76 *15)
Fúzió (#77 *35) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50)
Varázsitalfőzés (#100 *30) Tükörpajzs (#101 *26) Familiáris idézése (#159 *40)
Varázsenergia (#161 *35) Varázsszem (#184 *9)
Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok
éber kakukk láthatatlanság áldomás
Feltételes varázslat-használat: 14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslat lista (var. szám) : 44 50
Védekező varázslat lista (var. szám): 32 40 36 47
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat |
Mit | Kire | | Mit | Kire |
Villámcsapás (#50) | hadroszaurusz (#162) | | Izomernyesztés (#33) | nómenklatura (#158) |
Vakító fény (#43) | tüsk. harci gromak (#156) | | Tisztító tűz (#44) | autentikus vámpír (#154) |
Villámcsapás (#50) | kneopati. molluszk (#209) | | Villámcsapás (#50) | pszi elementál (#221) |
Védelem a tűz ellen (#38) | ongóliant (#159) | | Varázsvédelem (#34) | sötét fôgnóm (#136) |
Fehér glóbusz (#47) | jégtroll (#164) | | Tükörpajzs (#101) | orgoró (#170) |
Tompítás (#40) | óriás csontváz (#176) | | Varázsvédelem (#34) | Zinthurg (#180) |
Védelem sav ellen (#36) | nómenklatura (#158) | | Varázsvédelem (#34) | borzalm. varkaudar (#166) |
Fehér glóbusz (#47) | pattanóböde (#145) | |
|