TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 1998. ápr. 2. 9h:42'
EZ A 219. JÁTÉKHETED, 219. FORDULÓD
220. játékheted kezdete: ápr. 11.
A következő fordulódat legkorábban
a 220. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 317
Extra forduló: 1

WHITE NOR WACAK KALANDJAI



be 73 bemész a 73. titkos labirintusba
Megkezded a felderítést. Munkádat siker koronázta! Megvan a bejárat. Odabent sötét honol. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Jóleső borzongás fut végig rajtad, ahogy a várható izgalmakra, a labirintus képzelt titkaira gondolsz. Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 210.]

fvh 1 felt. varázslat haszn. 1
Harci varázslataidat használni fogod minden 1. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

ek 7 5 8 t. energia kisütése: 7 5 8
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+8 csapdaészlelés.) (-8 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 210.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+84 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 180.]

lm 2 905 3 mozogsz 2 905 3
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [2. PONT.] Egy autentikus vámpírt pillantasz meg. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy tisztítótűz varázslattal köszöntöd a másikat. 72 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célbatalálj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény az érintéssel életenergiádat szívja el. (-1 szint: -1 támadás, - 229404 TP, -9 max/akt. életerő, -3 tulajdonságpont, -18 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy autentikus vámpír van előtted! Felkészülsz, hogy minnél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról tisztítótűz varázslatot lősz a másikra. 62 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír bal karját. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az autentikus vámpír fejét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az autentikus vámpír bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Iszonyatosan jeges az érintés. (-1 szint: -1 támadás, - 80848 TP, -7 max/akt. életerő, -3 tulajdonságpont, -18 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Összeakadsz Krí Wu Shevel. Raia püspöke. Egy fekete bőrcsizmát, egy umbatari karkötőt, egy tankány karmot, egy ezüst nyakláncot, egy nap szimbólumot, egy vassisakot, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötőt és egy smaragd védőgyűrűt visel. Felszerelését egy norpadolótika trófea, egy ongóliant trófea és egy borzalmas varkaudar trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy Főnix. Érzékeled auráját: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. A másik udvariasan meghajol feléd, és további jó utat kíván. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+4 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy sima, fából készült ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Nyitva van! Egy széles, magas terembe érsz. [3. PONT.] Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Egy purifikátort veszel észre magad előtt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 17 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a purifikátor testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a purifikátor ruganyos törzsét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor szarva. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+5 gonoszság.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver). Egy purifikátort pillantasz meg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 40 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célbatalálj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a purifikátor szürke hengertestét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a purifikátor testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A purifikátor többször beléd döfi a szarvát. (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 gonoszság.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. [17 pontot használtál fel, van még 163.]

lm 900 5 905 mozogsz 900 5 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Elszántan mész előre. Egy sima, fából készült ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [4. PONT.] Egy zombit veszel észre magad előtt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 77 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a zombi rotható húsát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi foszladozó testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a zombi testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zombi van előtted! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 68 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a zombi rotható húsát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy zombi! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 71 életpontot sebeztél. A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 27 tapasztalati pontot kaptál. Továbbsuhansz a folyosón. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [5. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy zombi! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a zombi rotható húsát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi foszladozó testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a zombi foszladozó testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a zombi bal vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zombi. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a zombi foszladozó testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi rotható húsát. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi rotható húsát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a zombi testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver). Egy zombit pillantasz meg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a zombi rotható húsát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a zombi rotható húsát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 tapasztalati pontot kaptál. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [12 pontot használtál fel, van még 151.]

lm 7 6 900 mozogsz 7 6 900
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy sima, fából készült ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [6. PONT.] Hála a körültekintő előrehaladásodnak, kiszúrtál egy rejtett csapdát. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 shinai gömb és 1 vaskulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy kemény tölgyből készült ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Az út végetér - egy zsákutca! [7. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Egy széles, magas terembe érsz. [6. PONT.] Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [33 pontot használtál fel, van még 118.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+68 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 88.]

lm 4 905 8 mozogsz 4 905 8
Továbbsuhansz a folyosón. Az egyenes folyosó közepén vagy. [5. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [4. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [3. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [2. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [8. PONT.] Hajszál híján belegyalogoltál egy csapdába. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy áeratikus hasnyák. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rádzuhogtat egy agykorbács pszit. 24 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célbatalálj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az áeratikus hasnyák testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Nyelvével az áeratikus hasnyák eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az áeratikus hasnyák farkával a kezedre csap. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 17 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy tetemember van előtted! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a tetemember fejét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a tetemember jobb vállát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál. [45 pontot használtál fel, van még 43.]

lm 900 10 905 mozogsz 900 10 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy pillanatra megállsz fülelni. [9. PONT.] Egy csontváz lakik itt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a csontváz sárga koponyáját. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a csontváz testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48 tapasztalati pontot kaptál. Egy csontvázat pillantasz meg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a csontváz testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy csontváz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48 tapasztalati pontot kaptál. Úgy suhansz, mint az árnyék. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [10. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontváz van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a csontváz bal lábát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz sárga koponyáját. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a csontváz bal lábát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Te itt életveszélyben vagy. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [12 pontot használtál fel, van még 31.]

lm 11 12 mozogsz 11 12
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [10. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontváz van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a csontváz fejét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a csontváz fejét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a csontváz sárga koponyáját. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [10. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy csontváz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a csontváz sárga koponyáját. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Te itt életveszélyben vagy. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. [22 pontot használtál fel, van még 9.]

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KASZTROPLANÁRIS KITÁGULÁS (197. TUDATI KÉPESSÉG)
A kasztroplanáris tér kitágulása során újabb érdekes felfedezéssel lettél gazdagabb: bár a közös tudatnak vannak korlátai (igaz, ezek kitartó gyakorlással és fejlesztéssel kitolhatók), léteznek még magasabb szintű összefonódások is! Az ilyen "tudati szövetségek" olyan, elképzeléseikben hasonló közös tudatokból állnak, melyek készek megosztani belső energiájukat más tudatokkal. Egy ilyen összefonódás legfőbb előnye, hogy felhasználhatod a kasztroplanáris teret olyan dolgokra, melyekre eddig csak tudattársaid esetén voltál képes (az A és IN parancsokat ugyanúgy használhatod a szövetséges KT-k tagjaira, mint tudattársaid esetén, és TU-t is tudsz nekik átadni, emellett kiadhatsz rájuk EK parancsot is). Egy szövetségbe való belépést csak a KT vezetője kérheti, a FELV <szövetség> parancs kiadásával (a szövetségek számai 9301-től 9399-ig terjednek). Amennyiben MINDEN, a szövetségbe tartozó KT vezetője előtte kiadta a FELV <te KT-d sorszáma> parancsot, úgy KT-tok máris tagja a szövetségnek, ellenkező esetben viszont úgy látszik, további egyeztetésre van szükség. Amennyiben egy új szövetséget szeretnél alapítani, úgy a FELV parancs paraméterének olyan számot adjál meg, amelyhez még nem tartozik szövetség (ekkor a parancs automatikusan sikeres lesz). A szövetség további megkötéseit és lehetőségeit a résztvevő közös tudatoknak kell megbeszélniük. Egy újabb FELV parancs hatására a KT automatikusan kilép abból a szövetségből, melynek éppen tagja. A kasztroplanáris tér felfedezése még egy jelentős előnnyel jár: mostantól képes vagy a tudatpajzsot komolyabb tudati koncentrálás nélkül, meditációval felhelyezni. Ha az EK 3 1 parancsot használod, akkor tudatpont helyett 10 TVP-t használsz fel. Nem helyezhetsz el ezzel a módszerrel tudatpajzsot KT társadon.
BANKI ÁTUTALÁSOK
A növekvő elvárás miatt a Fairlight bankrendszer úgy döntött, hogy mostantól elfogad banki átutalásokat is, a következő feltételek mellett: 1. Az átutalás mindig készpénzben történik, tehát egyszerűen a PBE <arany> <kalandozó> paranccsal a nálad levő aranyból a saját bankszámlád helyett rakhatsz be egy másik kalandozó számlájára is. 2. Az átutalást azonnal teljesítik, költséget nem számítanak fel, de az átutalt összeg min. 20 arany kell, hogy legyen. Ha ennél kisebb számot adsz meg, akkor is 20 aranyat fogsz átutalni! 3. Ha az illetőnek van pénz a számláján, akkor az aktuális kamatokat kiszámolják, hozzáadják a betétjéhez, úgy tekintik, mintha a legutóbbi fordulójában rakta volna be a pénzt, és hozzáadják az átutalt összeget. Mivel a maximális kamat eléréséhez a pénzednek min. 7 nap/eltelt forduló ideje a számládon kell lennie, ha ennél sűrűbben léptél, és nem akarod a kamatból veszíteni, kérd meg üzleti partneredet, hogy ne utalja át a pénzt, amíg nem szólsz. 4. A Fairlight bank a csatorna keleti oldaláról a nyugati irányba átutalást nem teljesít. Pénzt persze olyannak is lehet átutalni, akinek tartozása van, így az acélkolosszustól rettegő kalandozót kisegíthetik bajtársai.

KARAKTERLAPOD


White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia főpap-jelöltje vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 219. fordulód.

erő : 36
iq : 28
ügyesség : 28
egészség : 24
szerencse: 27
tudatpont: 14/ 3
szint : 18
támadás : 17
védekezés: 41
életpont : 289/214
varázspt : 456/ 4
merészség: 10/ 1
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (314)
pénz : 159 arany
magasság: 174 cm
testsúly: 64 kg
életkor: 25 év
tul.pont: -2
kép.pont: 5

Eddig összesen 1309 szörnyet (21 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 4742 TP-t kaptál. Jelenleg 264742 TP-d van. A következő szinthez még 75258 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, ongóliant, norpadolótika. Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A 216. fordulódban 6777 arany került a bankszámládra. 7115 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 6 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 25 vágófegyverek: 7 ütőfegyverek: 17 lőfegyverek: 25 dobófegyverek: 14 Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (300%) << vasalt bunkó (220%) << vashegyű lándzsa (110%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); bumeráng (1-10.); tüske (11-15.); tüske (16-996.); ezüsthegyű nyíl (997-); Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


(01) rejtőzködés: 25 (02) nyomkövetés: 59 (03) mászás: 5 (04) csapdakészítés: 14 (05) csapdaészlelés: 15 (06) gyógyítás: 23 (07) titkosírás: 4 (08) felderítés: 20 (09) szörnyidomítás: 5 (10) teológia: 24 (11) taumaturgia: 32 (12) szerencsejáték: 4 (13) zene: 10 (14) szörnyismeret: 11 (15) zárnyitás: 2 (16) vadászat: 4 (17) bányászat: 18 (18) úszás: 8

*** Feltételes parancsaid:


*készítesz 6. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 1 db-ot)

elfogod a 221. szörnyet a 220. csapdával
elfogod a 191. szörnyet a 220. csapdával
elfogod a 184. szörnyet a 220. csapdával
kutatsz max. 90 pontért
*készítesz 17. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 15 db-ot)
segítesz max. 31 pontért
maradék tvp-dből 4. tulajdonságodat TF-eled


Felt. támadás: *szintszívó (#96), *autentikus vámpír (#154) Barátságosság: ragyás burástya (#111), fabontó szójer (#71), trikornis (#104), fémbontó szójer (#150), sötét gnóm (#132), purifikátor (#157), varkaudar behemót (#189), áeratikus hasnyák (#243), nukleáris cickány (#155), semlegesek (#989), jók (#990), őrjárat (#274)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Éber kakukk (#3 *6) Auralátás (#4 *8) Gyógymógy (#5 *6) Áldomás (#6 *5) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10) Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0) Hadiszerencse II. (#24 *6) Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16) Védelem a tűz ellen (#38 *12) Vakító fény (#43 *7) Tisztító tűz (#44 *13) Gyóntatás (#56 *10) Azonnali gyógyítás (#58 *15) Hadiszerencse III (#59 *15) Puha ütés (#60 *18) Tűzeső (#61 *16) Éber vadászkutya (#62 *12) Erőpajzs II (#63 *24) Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnyészlelés (#82 *8) Szörnycsábítás (#83 *14) Restoráció (#85 *50) Vasszerevzet (#86 *8) Szopókőpusztítás (#88 *21) DEM kreálása (#95 *90) Tárgyészlelés (#135 *35)

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Lángcsóva (#31 *5) Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8) Védelem sav ellen (#36 *12) Tompítás (#40 *8) Jégcsóva (#41 *15) Fehér glóbusz (#47 *13) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14) Varázslatolvasás (#67 *30) Mágiafeloldás (#75 *5) Láthatatlanság (#76 *15) Fúzió (#77 *35) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50) Varázsitalfőzés (#100 *30) Tükörpajzs (#101 *26) Familiáris idézése (#159 *40) Varázsenergia (#161 *35) Varázsszem (#184 *9)

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok


éber kakukk Feltételes varázslat-használat: 1. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 44 50 Védekező varázslat lista (var. szám): 32 40 36 47
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Villámcsapás (#50)hadroszaurusz (#162) Izomernyesztés (#33)nómenklatura (#158)
Vakító fény (#43)tüsk. harci gromak (#156) Tisztító tűz (#44)autentikus vámpír (#154)
Villámcsapás (#50)kneopati. molluszk (#209) Villámcsapás (#50)pszi elementál (#221)
Villámcsapás (#50)tguarkhan (#212) Villámcsapás (#50)Zinthurg (#180)
Tompítás (#40)tguarkhan (#212) Védelem a tűz ellen (#38)ongóliant (#159)
Varázsvédelem (#34)sötét főgnóm (#136) Fehér glóbusz (#47)jégtroll (#164)
Tükörpajzs (#101)orgoró (#170) Tompítás (#40)óriás csontváz (#176)
Varázsvédelem (#34)Zinthurg (#180) Védelem sav ellen (#36)nómenklatura (#158)
Varázsvédelem (#34)borzalm. varkaudar (#166) Fehér glóbusz (#47)pattanóböde (#145)