TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 1998. ápr. 14. 9h:28'
EZ A 221. JÁTÉKHETED, 220. FORDULÓD
222. játékheted kezdete: ápr. 20.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 313
|
WHITE NOR WACAK KALANDJAI
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Innen csak egy út van: előre! [10. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét
úgy tűnik, hogy egy csontváz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy villámcsapás
varázslatot dobsz ellenfeledre. 68 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng.
Alaposan megsorozod a csontváz sárga koponyáját. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a
vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg
átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg
átszúrod a csontváz nyakát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet,
de sikertelenül. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz bal oldalát. (3 támadással 85 életpontot
sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a csontváz testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz
megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48
tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy csontváz. Az ellenfeled úgy döntött,
eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról
villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 64 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva
megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a csontváz sárga koponyáját. (3 támadással 17
életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával
néhányszor teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor
teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja
felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 29
életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a csontváz testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A csontváz
karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48
tapasztalati pontot kaptál. Egy csontvázat veszel észre magad előtt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat.
Rárontasz a szörnyre.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan
megsorozod a csontváz jobb oldalát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát.
Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz zörgő
csontjait. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (2
támadással 23 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Vashegyű
lándzsával több döféssel felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy
lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz
megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett.
Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48
tapasztalati pontot kaptál. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből.
Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az
ajtót. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [11. PONT.] Rutinos öreg rókaként
körbeszaglászol: majdnem beleléptél egy csapdába! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Az egyik sarokban találsz egy
fémládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő csontkulcs nyitja a ládát. Megnézed,
hogy mi a zsákmány: 60 arany, 1 dözmöng szív, 5 vasérc és 1 varázskő. Gyorsan kiüríted a ládát. Körültekintően, óvatosan
lopódzkodsz tovább. Egy sima, fából készült ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Nyitva van! Tudod, hogy itt senkire és semmire
nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Kanyarodik a járat. [12. PONT.] Egy kart látsz a
falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [33 pontot használtál fel, van
még 297.]
kf 324 1 | kézbeveszed/felveszed a 324. tárgyat a jobb kezedbe
|
Elrakod a cápaölő tőrt, majd a jobb kezedbe veszed az ezüsthegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 297.]
kf 161 2 | kézbeveszed/felveszed a 161. tárgyat a bal kezedbe
|
Elrakod az orgyilkos tőrt, majd a bal kezedbe veszed a nagy vaspajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 297.]
h 305 | használod a 305. tárgyat
|
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 297.]
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [14. PONT.] Találkozol Pitüokamptésszel. Raia főpap-jelöltje.
Egy gromak páncélt, egy fekete bőrcsizmát, egy nap szimbólumot, egy kvazár sisakot és egy bíbor erőövet visel. Ruházatát
egy quwarg királynő trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy quwarg harcos trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik.
Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Jól megnézed, bár ő nem lát
téged. Találkozol Lord Grifflánnal. Elenios főpap-jelöltje. Egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy fekete
bőrcsizmát, egy vassisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy gromak páncélt, egy sárga erőövet és egy umbatari karkötőt visel.
Felszerelését egy Tguarkhan trófea, egy norpadolótika trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára
festve: egy Főnix. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírtőrt, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Láthatatlan
vagy: ezért elmegy melletted. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [15. PONT.] Egy Zinthurgot pillantasz
meg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra
ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85
életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Semmi hatás! A közelharc előtt még
megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a Zinthurg egyik karját. (1
támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp
spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál. Egy Zinthurg lakik itt. Éhes szörny
kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra
ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 64 életpontot sebeztél.
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek
kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg egyik
karját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 fekete gyöngy. Felhasználva 4 csepp
spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy
egy Tguarkhan van előtted! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik
mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás
varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi
támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal.
Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Tguarkhan sziklatestét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Marokra
fogva az ezüsthegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Ezüsthegyű lándzsával eltalálod a Tguarkhan testét. (1 támadással 30
életpontot sebezve.) A Tguarkhan fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A
Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsával csapásokat
mér karjaidra. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot
vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kristálygömb, egy trófea
nyaklánc és egy borostyán függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1510 tapasztalati pontot
kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vasvértet. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy kisebb faládikót. Nincs
bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 arany karperec, 3 mérg. vasnyíl, 1 arx formázó minta (ld.
enc.), 100 arany, 1 galachmit, 2 kvazár, 1 Eldaran karkötője (ld. enc.), 5 pirkit és 14 drótszőr. Gyorsan kiüríted a ládát. Aha,
itt van az üvegszelence is, benne valamilyen porral! Magadhoz veszed, de nem mered kinyitni. [22 pontot használtál fel, van
még 275.]
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes
meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+118 életerő.) Istened
segítséget nyújt a tudati képességetek fejlődéséhez. [30 pontot használtál fel, van még 245.]
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 245.]
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással.
Jóleső meleg fut végig a testeden. (+9 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 215.]
lm 15 900 12 | mozogsz 15 900 12
|
Egyhelyben toporogsz.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [14.
PONT.] Találkozol Pitüokamptésszel. Raia főpap-jelöltje. Egy gromak páncélt, egy fekete bőrcsizmát, egy nap
szimbólumot, egy kvazár sisakot és egy bíbor erőövet visel. Ruházatát egy quwarg királynő trófea, egy áeratikus hasnyák
trófea és egy quwarg harcos trófea színesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy
kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Visszafojtod lélegzetedet: persze ő nem vesz észre. Találkozol Lord
Grifflánnal. Elenios főpap-jelöltje. Egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy vassisakot,
egy smaragd védőgyűrűt, egy gromak páncélt, egy sárga erőövet és egy umbatari karkötőt visel. Fegyverzetét egy Tguarkhan
trófea, egy norpadolótika trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy Főnix. Övén 1
kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírtőrt, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Visszafojtod lélegzetedet: persze ő nem
vesz észre. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az út itt elkanyarodik. [12. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad]
[12 pontot használtál fel, van még 203.]
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [11. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz
tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [10. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy pillanatra megállsz
fülelni. [9. PONT.] Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik.
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [8. PONT.] Körültekintően, óvatosan
lopódzkodsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis
keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Továbbsuhansz a folyosón. Halvány szellő
simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [2. PONT.] Kezdenek némi fogalmaid kialakulni arról,
hogy hogyan is zajlik valójában a harc. Elértél a lépcsőhöz. Kimész. [36 pontot használtál fel, van még 167.]
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ARX FORMÁLÓ MINTA (298. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, zöldes színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy vértet formáz. A
formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra
folyamán lehet előállítani. Ez egy Arx formázó minta. Az Arx a test védelmét jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak
a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok páncél alakúra formázni.
ELDARAN KARKÖTŐJE (373. TÁRGY)
Ezeket a mágikus erejű elf karkötőket eredetileg Eldaran, II. Worx fővadászmestere részére készítették. Ez egy nagyon
könnyű, bőr csuklóvédő, amelyet a KF 373 paranccsal vehetsz fel. A varázsképessége abban nyilvánul meg, hogyha
gyakorlással próbálod az ügyességedet fejleszteni (TF 3), minden 5 elköltött TVP 6-nak fog számítani (elfeknél 7-nek).
Tehát ha Eldaran karkötőjét viseled, az ügyességed 11-ről 12-re növelése 120 TVP helyett mindössze 100 TVP-t igényel
(elfeknek még kevesebbet).
A BARÁTSÁG SZENT TÜZE (484. TEREPTÁRGY)
A Barátság Szent Tüze egy kasztroplanáris úton megidézett, mágikus tulajdonságokkal bíró csatorna, amelyen keresztül az
Igaz barátság szerzetesrend tagjai istenüköz imádkozhatnak. Ha be akarsz lépni a szerzetesrendbe, add ki a BA 9141
parancsot, de vigyázz, ez egy komoly döntés, és ha később meggondolod magad, esszenciád egy részét kell hátrahagynod a
kilépéskor. A Szent Tűz kioltására lehetőség van az RM paranccsal, de ez igen speciális: 60 TVP-t és 60 csepp vizet igényel
(és mint minden tereptárgynál, itt is meg kell adnod egy ütőfegyvert, amivel a tüzet szétcsapdosod).
KARAKTERLAPOD
White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér!
Raia főpap-jelöltje vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 220. fordulód.
erő : | 36 |
iq : | 28 |
ügyesség : | 27 |
egészség : | 24 |
szerencse: | 27 |
tudatpont: | 14/ 5 |
| |
|
szint : | 18 |
támadás : | 17 |
védekezés: | 43 |
életpont : | 289 |
varázspt : | 456/ 5 |
| |
| |
|
merészség: | 10/ 1 |
agresszió: | 3 |
menekülés: | 30 % |
jellem: | jó (314) |
pénz : | 319 arany |
| |
| |
|
magasság: | 174 cm |
testsúly: | 64 kg |
életkor: | 25 év |
tul.pont: | -2 |
kép.pont: | 5 |
| |
| |
|
Eddig összesen 1317 szörnyet (8 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 5329 TP-t kaptál. Jelenleg
270071 TP-d van. A következő szinthez még 69929 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, ongóliant, norpadolótika. Büszkén
hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A 216. fordulódban 6777 arany került a bankszámládra. 7183 aranyat vehetsz
fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
víziharc: 6 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 25 vágófegyverek: 7
ütőfegyverek: 17 lőfegyverek: 25 dobófegyverek: 14
Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (300%) << vasalt bunkó (220%) << vashegyű lándzsa (110%)
Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); bumeráng (1-10.); tüske (11-15.); tüske (16-996.);
ezüsthegyű nyíl (997-);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Egyéb ismeretek (szint)
(01) rejtőzködés: 25 (02) nyomkövetés: 60 (03) mászás: 5 (04) csapdakészítés: 14
(05) csapdaészlelés: 7 (06) gyógyítás: 23 (07) titkosírás: 4 (08) felderítés: 20
(09) szörnyidomítás: 5 (10) teológia: 24 (11) taumaturgia: 32 (12) szerencsejáték: 4
(13) zene: 10 (14) szörnyismeret: 11 (15) zárnyitás: 2 (16) vadászat: 4
(17) bányászat: 18 (18) úszás: 8
*** Feltételes parancsaid:
*készítesz 6. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 1 db-ot)
elfogod a 221. szörnyet a 220. csapdával
elfogod a 191. szörnyet a 220. csapdával
elfogod a 184. szörnyet a 220. csapdával
kutatsz max. 90 pontért
*készítesz 17. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 15 db-ot)
segítesz max. 31 pontért
maradék tvp-dből 4. tulajdonságodat TF-eled
Felt. támadás: *szintszívó (#96), *autentikus vámpír (#154)
Barátságosság: ragyás burástya (#111), fabontó szójer (#71), trikornis (#104),
fémbontó szójer (#150), sötét gnóm (#132), purifikátor (#157), varkaudar behemót (#189),
áeratikus hasnyák (#243), nukleáris cickány (#155), semlegesek (#989), jók (#990),
őrjárat (#274)
*** Varázslataid (típusonként)
Papi varázslatok
Éber kakukk (#3 *6) Auralátás (#4 *8) Gyógymógy (#5 *6)
Áldomás (#6 *5) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10)
Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0) Hadiszerencse II. (#24 *6)
Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16) Védelem a tűz ellen (#38 *12)
Vakító fény (#43 *7) Tisztító tűz (#44 *13) Gyóntatás (#56 *10)
Azonnali gyógyítás (#58 *15) Hadiszerencse III (#59 *15) Puha ütés (#60 *18)
Tűzeső (#61 *16) Éber vadászkutya (#62 *12) Erőpajzs II (#63 *24)
Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnyészlelés (#82 *8) Szörnycsábítás (#83 *14)
Restoráció (#85 *50) Vasszerevzet (#86 *8) Szopókőpusztítás (#88 *21)
DEM kreálása (#95 *90) Tárgyészlelés (#135 *35)
Taumaturgia varázslatok
Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Lángcsóva (#31 *5)
Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8)
Védelem sav ellen (#36 *12) Tompítás (#40 *8) Jégcsóva (#41 *15)
Fehér glóbusz (#47 *13) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14)
Varázslatolvasás (#67 *30) Mágiafeloldás (#75 *5) Láthatatlanság (#76 *15)
Fúzió (#77 *35) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50)
Varázsitalfőzés (#100 *30) Tükörpajzs (#101 *26) Familiáris idézése (#159 *40)
Varázsenergia (#161 *35) Varázsszem (#184 *9)
Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok
éber kakukk láthatatlanság
Feltételes varázslat-használat: 1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslat lista (var. szám) : 44 50
Védekező varázslat lista (var. szám): 32 40 36 47
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat |
Mit | Kire | | Mit | Kire |
Villámcsapás (#50) | hadroszaurusz (#162) | | Izomernyesztés (#33) | nómenklatura (#158) |
Vakító fény (#43) | tüsk. harci gromak (#156) | | Tisztító tűz (#44) | autentikus vámpír (#154) |
Villámcsapás (#50) | kneopati. molluszk (#209) | | Villámcsapás (#50) | pszi elementál (#221) |
Villámcsapás (#50) | tguarkhan (#212) | | Villámcsapás (#50) | Zinthurg (#180) |
Tompítás (#40) | tguarkhan (#212) | | Védelem a tűz ellen (#38) | ongóliant (#159) |
Varázsvédelem (#34) | sötét főgnóm (#136) | | Fehér glóbusz (#47) | jégtroll (#164) |
Tükörpajzs (#101) | orgoró (#170) | | Tompítás (#40) | óriás csontváz (#176) |
Varázsvédelem (#34) | Zinthurg (#180) | | Védelem sav ellen (#36) | nómenklatura (#158) |
Varázsvédelem (#34) | borzalm. varkaudar (#166) | | Fehér glóbusz (#47) | pattanóböde (#145) |
|