TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 1998. máj. 29. 9h:40'
EZ A 226. JÁTÉKHETED, 226. FORDULÓD
227. játékheted kezdete: jún. 4.
A következő fordulódat legkorábban
a 227. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 277

WHITE NOR WACAK KALANDJAI



im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+22 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 98.]

v 6 30 elmormolod a 6. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 93.]

m 2 mozogsz keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Meglengetve a szigonyt a másikra rohansz. néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa a levegőben csattan. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra ugrasz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) teljesen átdöföd a vércápa bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A vércápa szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Úszol tovább, remélve, hogy nem kell többet küzdened. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Marokra fogva a szigonyt a másikra rohansz. tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. 505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Gyorsan odébbsiklasz, hátrahagyva a tetemet. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre támadsz. néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) tökéletesen perforálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Kétségbeesetten tempózol odébb, amikor látod a lakomára közelgő cápákat. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Marokra fogva a szigonyt a másikra rontasz. több döféssel felnyársalod a vércápa uszonyát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa farkát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. 505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Azonnal továbblököd a hólyagot, távolodva a harc színhelyétől. Úristen! Sikerült! Nem jön több cápa! Ez nem lehet igaz! Már majdnem átkeltél a csatornán!!! Hirtelen azonban iszonyatos fájdalmat érzel: most haladtál át az energiafüggönyön! [-1 minden tulajdonságra, -13 max. életerő, -149 életerő, -18 max. varázspont.] Majdnem elveszted az eszméletedet, de utolsó erőddel megkapaszkodsz a hólyagban. Mikor egy perc múlva magadhoz térsz, még mindig nem jönnek a cápák. Teljes erőbedobással tempózni kezdesz, és végül kimászol a túlparton! Dideregve veszed fel a holmijaidat. Amikor megfordulsz, minden erő elszáll a tagjaidból: a parti őrség vigyorgó mágusai és katonái vesznek körbe! - Á, á! Ez igazán szép teljesítmény! - mondja az elöl álló mágus, tenyerén egy aktiválásra váló halálvarázslat gömbjét görgetve. Ráébredsz, hogy a biztos halál vár rád. - És a komppénzt ki fogja megfizetni? - megcsillan a remény: a parti őrséget meg lehet vesztegetni! - Öö... Mennyi is a díj? - Neked... de csakis neked! A kiváló sportteljesítményed szemet gyönyörködtető volt, ezért most csak 400 aranyat számítunk fel. Áldva szerencsédet és a parti őrség korrupt mivoltát, kiperkálod a pénzt. - Sok sikert az új országban, bevándorló! - kiált utánad valaki, amit hangos röhögés kísér. Hiába a szörnyű megaláztatás, hiába a tengernyi kín, ráébredsz hogy valami hihetetlent vittél végbe! (ld. enc.) (+1 halhatatlanság.) (ld. enc.) Ritka erdőbe érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ézrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy bávatag golombár. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közlegő veszélyt. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Felismered. Ez egy varkaudar behemót. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 75.]

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÉRCÁPA (193. SZÖRNY)
Amikor valaki megpillantja az alanori csatában nyüzsgő vércápákat, hosszasan eltöprenghet rajta: vajon valóban csak a torax férgek miatt nem szeret senkisem úszni? Vajon elegendő a csatornán való átkeléshez a kiváló úszás szakértelem? A válasz egyértelmű NEM. A csatorna fölött való átkelés alatt százszor elégetnek a parti őrség mágiái, de a víz alatt úszva ezerszer tépnek szét a vércápák. Hatalmas testű, iszonytató ragadozók, amelyekhez fogható lényeket csak a nyílt tengerben és néhány fényt sosem látott földmélyi tóban találsz. Ha egy vércápát azonnal a vízbe merüléskor sikerül megölnöd, lehet némi esélyed, hiszen a dögre odagyűlnek a társai, és az úszás további részében csak néhány további példánnyal kell megküzdened. Ehhez azonban hihetetlenül magas vízifegyver jártasság szükséges. És ne feledd, gyógyítgatásra útközben nincs idő, úgyhogy mindenképpen találnod kell valamilyen csodával határos módszert, amivel 4-5 csata után is még életben vagy. A vércápák elnevezésüket egyébként onnét kapták, hogy harapásukkal némi életenergiát is szívnak el, így a sebzés egy része permanens károsodást jelent.
ÁTKELTÉL A CSATORNÁN!
Hát igen, ez valóban döbbenetes teljesítmény volt. A csatorna keleti oldalán egy kicsit mások a szabályok, és ezekkel meg kell ismerkedned, ha életben akarsz maradni. Először is, az eddigi 12 helyett mostantól egyszerre 16 BA és T parancsod lehet érvényben. 6 helyett 12 FLH parancsot használhatsz. Mostantól valamivel több varázspontot regenerálsz (a kedvező mágikus környezetnek köszönhetően), minden 40 max. vp-d után kapsz +1 vp-t.) Ezenkívül a legalább 18. szintű szörnyekkel való harctól a jobbkezes fegyver szakértelmed duplán fejlődik. A csatornán túl nincs helye a gyáváknak: kalandozókkal szembeni merészségedet nem állíthatod 5 alá (illetve, ha az alatt volt, most automatikusan 5 lett). Hasonlóképpen, a menekülés% maximális értéke itt 60%. A csatornán keresztül visszafelé nem hajtható végre tudatkinézis, de társaid továbbra is tudnak tárgyakat küldeni neked. A csatornán való átkelés nyugatra még nagyobb kellemetlenségekkel jár, mint a keletre való átjutás.
HALHATATLANSÁG
Igen! Gigászi hőstetteddel megtetted az első lépést a halhatatlanság felé! Mit is jelent az, hogy 1%-ban halhatatlan vagy? Nos, aki sorozatosan nagy tetteket visz véghez, arra előbb-utóbb felfigyelnek az istenek. Minden egyes ilyen tetteddel nagyobb figyelmet érdemelsz ki, ezt jelentik a halhatatlanság százalékok. Tehát az, hogy mondjuk 60%-os halhatatlan vagy, nem jelenti azt, hogy részben sebezhetetlenné váltál, csak annyit, hogy az istenek már nagyon odafigyelnek rád. Ha eléred a 100%-ot, lehetőséged van arra, hogy átlépj a halhatatlanok földjére, és mindenféle különleges képességet kapjál. Ekkor közvetlenül az isteneket szolgálod, félistenné válsz, és halandó lény nem képes többé megsebezni téged. Aki elérte a halhatatlanságot, az maga is megkapja a jogot a teremtéshez: új dolgokat hozhatsz létre a Túlélők Földjén! Persze egy halhatatlan lény élete sem unalmas, ő is szembenézhet kihívásokkal, mint például más halhatatlan teremtményekkel.
BÁVATAG GOLOMBÁR (165. SZÖRNY)
A bávatag golombár a bibircsók-óriás nagytestvére. Nevét egy óriási hatalmú druidáról kapta, aki állítólag ezeket a lényeket azért teremtette, hogy békés paradicsomát, egy gyönyörűséges szigetet velük őriztesse. A bávatag golombárok egyáltalán nem gonosz teremtmények, és az óriásokhoz képest szokatlanul intelligensek. Ha alacsony agresszióval közelítesz hozzájuk, nincs mitől tartanod, de ha vicsorogva, harcra szomjazva lépsz be a felségterületükre, bizony védekezni fognak. Nemcsak sziklákat képesek dobálni, Golombár megtanította őket néhány egyszerű druida varázslatra is. Közelharcban óriási bunkóval harcolnak. Aki sok bávatag golombárt öl le, az könnyen kivívhatja Sheran haragját.

KARAKTERLAPOD


White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia főpapja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 226. fordulód.

erő : 38
iq : 27
ügyesség : 27
egészség : 24
szerencse: 27
tudatpont: 14/ 10
szint : 19
támadás : 22
védekezés: 40
életpont : 285/ 4
varázspt : 493/261
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (321)
pénz : 234 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 174 cm
testsúly: 64 kg
életkor: 25 év
tul.pont: -2
kép.pont: 2

Eddig összesen 1400 szörnyet (15 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 3373 TP-t kaptál. Jelenleg 343373 TP-d van. A következő szinthez még 106627 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, ongóliant, norpadolótika. Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A 226. fordulódban 11039 arany került a bankszámládra. 11039 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (300%) << vasalt bunkó (220%) << vashegyű lándzsa (110%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); bumeráng (1-10.); tüske (11-15.); tüske (16-996.); ezüsthegyű nyíl (997-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
  víziharc: 6/00  ökölvívás: 1/00  szúrófegyverek: 26/00  vágófegyverek: 7/00
  ütőfegyverek: 18/00  lőfegyverek: 25/00  dobófegyverek: 15/00

Egyéb ismeretek (szint)

  rejtőzködés: (01) 26/00  nyomkövetés: (02) 62/00  mászás: (03) 5/00  csapdakészítés: (04) 15/00
  csapdaészlelés: (05) 7/00  gyógyítás: (06) 23/00  titkosírás: (07) 4/00  felderítés: (08) 21/00
  szörnyidomítás: (09) 5/00  teológia: (10) 25/00  taumaturgia: (11) 33/00  szerencsejáték: (12) 4/00
  zene: (13) 10/00  szörnyismeret: (14) 11/00  zárnyitás: (15) 2/00  vadászat: (16) 4/00
  bányászat: (17) 19/00  úszás: (18) 8/00

*** Feltételes parancsaid:


*készítesz 6. tárgyat (kőkés) (max. 1 db-ot)

elfogod a 221. szörnyet a 220. csapdával
elfogod a 191. szörnyet a 220. csapdával
elfogod a 184. szörnyet a 220. csapdával
kutatsz max. 90 pontért
*készítesz 17. tárgyat (szögletes kő) (max. 15 db-ot)
segítesz max. 31 pontért
maradék tvp-dből 4. tulajdonságodat TF-eled


Felt. támadás: *szintszívó (#96), *autentikus vámpír (#154) Barátságosság: ragyás burástya (#111), fabontó szójer (#71), trikornis (#104), fémbontó szójer (#150), sötét gnóm (#132), purifikátor (#157), varkaudar behemót (#189), áeratikus hasnyák (#243), nukleáris cickány (#155), ôrjárat (#274), semlegesek (#989), jók (#990)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Éber kakukk (#3 *6) Auralátás (#4 *8) Gyógymógy (#5 *6) Áldomás (#6 *5) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10) Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0) Hadiszerencse II. (#24 *6) Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16) Védelem a tűz ellen (#38 *12) Vakító fény (#43 *7) Tisztító tűz (#44 *13) Gyóntatás (#56 *10) Azonnali gyógyítás (#58 *15) Hadiszerencse III (#59 *15) Puha ütés (#60 *18) Tűzeső (#61 *16) Éber vadászkutya (#62 *12) Erőpajzs II (#63 *24) Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnyészlelés (#82 *8) Szörnycsábítás (#83 *14) Restoráció (#85 *50) Vasszerevzet (#86 *8) Szopókőpusztítás (#88 *21) DEM kreálása (#95 *90) Élőholt pozdorja (#134 *40) Tárgyészlelés (#135 *35)

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Lángcsóva (#31 *5) Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8) Mágiatörés (#35 *10) Védelem sav ellen (#36 *12) Tompítás (#40 *8) Jégcsóva (#41 *15) Örvénykerítés (#42 *10) Fehér glóbusz (#47 *13) Gigaököl (#49 *12) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14) Varázslatolvasás (#67 *30) Mágiafeloldás (#75 *5) Láthatatlanság (#76 *15) Fúzió (#77 *35) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50) Varázsitalfőzés (#100 *30) Tükörpajzs (#101 *26) Familiáris idézése (#159 *40) Varázsenergia (#161 *35) Dimenzióugrás (#163 *55) Varázsszem (#184 *9)

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok


éber kakukk áldomás Feltételes varázslat-használat: 14. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 44 50 29 Védekező varázslat lista (var. szám): 32 40 36 47
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Villámcsapás (#50)hadroszaurusz (#162) Izomernyesztés (#33)nómenklatura (#158)
Vakító fény (#43)tüsk. harci gromak (#156) Villámcsapás (#50)kneopati. molluszk (#209)
Villámcsapás (#50)pszi elementál (#221) Villámcsapás (#50)tguarkhan (#212)
Villámcsapás (#50)Zinthurg (#180) Energiatüskék (#29)autentikus vámpír (#154)
Tompítás (#40)tguarkhan (#212) Védelem a tűz ellen (#38)ongóliant (#159)
Varázsvédelem (#34)sötét fôgnóm (#136) Fehér glóbusz (#47)jégtroll (#164)
Tompítás (#40)óriás csontváz (#176) Varázsvédelem (#34)Zinthurg (#180)
Védelem sav ellen (#36)nómenklatura (#158) Varázsvédelem (#34)borzalm. varkaudar (#166)
Fehér glóbusz (#47)pattanóböde (#145)