TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 1998. dec. 21. 9h:25'
EZ A 250. JÁTÉKHETED, 250. FORDULÓD
251. játékheted kezdete: dec. 28.
A következő fordulódat legkorábban
a 251. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 136

WHITE NOR WACAK KALANDJAI



be 70 bemész a 70. titkos labirintusba
Az útmutatás pontos volt: rábukkansz a hatalmas fém félgömbre. Közelebb lépsz, és a tenyeredet a két piros foltra helyezed, majd azt mondod: "Ok-plua, ez nem phua!" Feltárul az ajtó, mögötte meredek járat sötétlik. A járatban sötét félhomály van. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Leóvakodsz a mélybe. Csöpögést hallasz: a szűk folyosót részben elárasztotta a víz! [5 pontot használtál fel, van még 154.]

lm 2 4 11 mozogsz 2 4 11
A folyosó zsákutcában végződik, viszont van itt egy kis tó. A térkép szerint esetleg érdemes lemerülni a víz alá, és dél felé úszva, kibukkanhatsz a másik folyosón. Nagy levegőt veszel, és alámerülsz! Hamarosan kibukkansz a túloldalon. [2->3. PONT.] Újabb barlangtó, újabb merülésre van szükség. Sikeresen átjutottál. De mindened vizes lett! [4->5. PONT.] Kanyarodik a folyosó. [6. PONT.] A barlang itt egyenetlenül tekerekve vezet tovább. Az agyagfal itt-ott lüktetni, megmozdulni látszik. [7. PONT.] Egy agyagelementált veszel észre magad előtt. (ld. enc.) {támadása: 19.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az agyagelementál testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az agyagelementál jobb oldalát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Mancsával az agyagelementál megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel eltalálod az agyagelementál testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az agyagelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Az agyagelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 924 tapasztalati pontot kaptál. Továbbmész a nehezen belátható, tekergődző folyosón. [8. PONT.] Egy agyagelementált veszel észre magad előtt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az agyagelementál nyakát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az agyagelementál agyagtestét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Az agyagelementál meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az agyagelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 924 tapasztalati pontot kaptál. A Moa ősök csillogását szinte kézzel lehet tapintani. A kusza alagútrendszerben lépkedve azon töprengesz, hogy vajon tényleg a Moák építették-e ezt a primitív dungeont? Hát, nem túl valószínű... Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. A terem, ahová belépsz, egyfajta raktárszobának tűnik. [11. PONT.] Megbotlasz valamiben: 4 moa üveggömb, 1 moa obszidián (ld. enc.), 2 gyógykenőcs, 1 szent jogar és 2 kvazár. Felpakolsz. Találkozol Kőfejű Beldorral. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy regeneráló gyűrűt, egy fekete bőrcsizmát, egy mágusköpenyt, egy Tharr Keresztjét, egy roxati üvegszemet, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy kvazár sisakot és egy bíbor erőövet visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió bronz emlékérmét. Ruházatát egy magnetikus praglonc trófea, egy Notermanthi trófea és egy taalru trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Azt mondja: " ElŞbb vagy utóbb úgyis rájössz, hogy nélkülünk nem megy. Addig meg csak tápolj szemérmetlenül." A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+2 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. [40 pontot használtál fel, van még 114.]

lm 16 905 17 mozogsz 16 905 17
A kusza alagútrendszerben lépkedve azon töprengesz, hogy vajon tényleg a Moák építették-e ezt a primitív dungeont? Hát, nem túl valószínű... Mélyen bent jársz a labirintusban, remélhetőleg nem tévedtél el. Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 8 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Elérkeztél a központi terembe, ahonnét minden irányba vezet út. A plafonon furcsa, valószínűleg Moa írásjeleket világítasz meg. [13. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy bazaltelementál van előtted! (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bazaltelementál bazalttestét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a bazaltelementál testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A bazaltelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel megdöföd a bazaltelementál bazalttestét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A bazaltelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A bazaltelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1230 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a kar.lapon * jelöli.) Nyomulsz. Mielőtt bevennéd a kanyart, félve előrelesel - de semmi! [16. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Egy kis szobába értél, az évszázadokig sötétben várakozó köveken a fény és árnyék furcsa táncot jár. [17. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [35 pontot használtál fel, van még 79.]

lm 18 900 28 mozogsz 18 900 28
Továbbmész. Bekukkantasz ebbe az apró cellába, hátha találsz valamit. [18. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Továbbmész. Mielőtt bevennéd a kanyart, félve előrelesel - de semmi! [16. PONT.] Nyomulsz. Elérkeztél a központi terembe, ahonnét minden irányba vezet út. A plafonon furcsa, valószínűleg Moa írásjeleket világítasz meg. [13. PONT.] Ellenőrzöd a térképen, hogy jó felé mész-e. Igen, most vagy az M betű bal felső csücskénél. Elérkeztél a MOA felirat jobb felső csücskéhez. Egy agyagelementált veszel észre magad előtt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az agyagelementál bal oldalát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az agyagelementál testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Az agyagelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az agyagelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 924 tapasztalati pontot kaptál. Kanyarodik a folyosó: a gigantikus felirat közepénél jársz. Elérkezel az O és az A betű közötti átjáróhoz. Különös szagot érzel, ahogy továbbmész: mintha valamilyen idegen, nem evilági anyagot égetnének valahol. [27. PONT.] Ez a terem, ahová belépsz, tele van fényes, kék szálakkal. Át- meg átszövik a térséget, furcsa, extraterriális hangulatot kölcsönözve a teremnek. Itt-ott apró gubókat látsz, amelyekben mozog valami. Egy pszi elementált pillantasz meg. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot vesztettél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rádzuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a pszi elementál testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-16 pszi pont.) A pszi elementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 560 tapasztalati pontot kaptál. Egy pszi elementált pillantasz meg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 10 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a pszi elementál bal vállát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel felnyársalod a pszi elementál jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-2 pszi pont.) A pszi elementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 560 tapasztalati pontot kaptál. [70 pontot használtál fel, van még 9.]

lm 905 29 31 mozogsz 905 29 31
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 9.]


KARAKTERLAPOD


White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia nagyhatalmú főpapja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 250. fordulód.

erő : 42
iq : 28
ügyesség : 28
egészség : 28
szerencse: 32
tudatpont: 14/ 8
szint : 22
támadás : 19
védekezés: 40
életpont : 336/300
varázspt : 610/190
pszi pont: 52/-18
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (408)
pénz : 621 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 174 cm
testsúly: 64 kg
életkor: 26 év
tul.pont: 0
kép.pont: 5

Eddig összesen 1653 szörnyet (11 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 13117 TP-t kaptál. Jelenleg 926218 TP-d van. A következő szinthez még 73782 TP szükséges. Trófeáid: orbitális mackósajt, ongóliant, taalru. Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A 248. fordulódban 441 arany került a bankszámládra. 454 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 7 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 27 vágófegyverek: 7 ütőfegyverek: 20 lőfegyverek:*26 dobófegyverek: 17 Felt. fegyverváltás: << vámpírtőr (140%) << vasalt bunkó (300%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0-3.); bumeráng (4-10.); tüske (11-14.); bronzhegyű nyíl (15-17.); vashegyű nyíl (18-996.); ezüsthegyű nyíl (997-); mérg. vasnyíl (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


(01) rejtőzködés: 32 (02) nyomkövetés: 66 (03) mászás: 5 (04) csapdakészítés: 16 (05) csapdaészlelés: 8 (06) gyógyítás: 24 (07) titkosírás: 4 (08) felderítés: 21 (09) szörnyidomítás: 8 (10) teológia: 27 (11) taumaturgia: 42 (12) szerencsejáték: 4 (13) zene: 10 (14) szörnyismeret: 12 (15) pszi: 6 (16) zárnyitás: 2 (17) vadászat: 4 (18) bányászat: 20 (19) úszás: 9

*** Feltételes parancsaid:


kutatsz max. 200 pontért
segítesz max. 31 pontért
készítesz 447. tárgyat (lótuszvirág) (max. 6 db-ot)
készítesz 403. tárgyat (fokhagyma) (max. 10 db-ot)
készítesz 36. tárgyat (fáklya) (max. 10 db-ot)
ásol max. 16 pontért
maradék tvp-dből 3. tulajdonságodat TF-eled


Felt. támadás: *szintszívó (#96), *autentikus vámpír (#154) Barátságosság: ragyás burástya (#111), trikornis (#104), fémbontó szójer (#150), sötét gnóm (#132), purifikátor (#157), varkaudar behemót (#189), áeratikus hasnyák (#243), nukleáris cickány (#155), őrjárat (#274), ongóliant (#159), tyrannoszaurus rex (#160), woorgard (#231), semlegesek (#989), jók (#990)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Éber kakukk (#3 *6) Auralátás (#4 *8) Gyógymógy (#5 *6) Áldomás (#6 *5) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10) Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0) Hadiszerencse II. (#24 *6) Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16) Védelem a tűz ellen (#38 *12) Vakító fény (#43 *7) Tisztító tűz (#44 *13) Gyóntatás (#56 *10) Azonnali gyógyítás (#58 *15) Hadiszerencse III (#59 *15) Puha ütés (#60 *18) Tűzeső (#61 *16) Éber vadászkutya (#62 *12) Erőpajzs II (#63 *24) Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnyészlelés (#82 *8) Szörnycsábítás (#83 *14) Restoráció (#85 *50) Vasszerevzet (#86 *8) Szopókőpusztítás (#88 *21) Rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *90) Erőpajzs III. (#127 *30) Teljes gyógyulás (#133 *60) Élőholt pozdorja (#134 *40) Tárgyészlelés (#135 *35) Energiafolyam (#136 *30) Égető tekintet (#164 *25) Esszenciavédelem (#165 *15) Isteni küldetés (#170 *40) Szopógödör eltörlés (#173 *30)

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Lángcsóva (#31 *5) Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8) Mágiatörés (#35 *10) Védelem sav ellen (#36 *12) Tompítás (#40 *8) Jégcsóva (#41 *15) Örvénykerítés (#42 *10) Fehér glóbusz (#47 *13) Gigaököl (#49 *12) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14) Varázslatolvasás (#67 *30) Mágiafeloldás (#75 *5) Láthatatlanság (#76 *15) Fúzió (#77 *35) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50) Varázsitalfőzés (#100 *30) Tükörpajzs (#101 *26) Varázsvédelem II. (#108 *18) Felszínre ugrás (#109 *25) Varázspáncél (#156 *15) Familiáris idézése (#159 *40) Varázsenergia (#161 *35) Dimenzióugrás (#163 *55) Városi teleport II. (#181 *60) Varázsszem (#184 *9) Állatvédelem (#192 *25)

Pszi hatások


Pszi-ernyő (#64 *6) Auratranszformáció (#65 *10) Pszi-regeneráció (#66 *12) Felejtés (#68 *5) Agyletapogatás (#70 *20) Szürkeállomány akt. (#71 *12)

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


állatvédelem varázspáncél varázsenergia méregsemlegesítés Feltételes varázslat-használat: 18. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 136 50 41 Védekező varázslat lista (var. szám): 32 40
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Izomernyesztés (#33)nómenklatura (#158) Villámcsapás (#50)autentikus vámpír (#154)
Izomernyesztés (#33)kultúrmasztodon (#227) Varázsvédelem II. (#108)notermanthi (#257)
Varázsvédelem II. (#108)taalru (#249) Varázsvédelem II. (#108)pszi őselementál (#258)
Varázsvédelem II. (#108)Chara-din fattya (#236) Tompítás (#40)Tharr hívei (#996)
Tompítás (#40)Dornodon hívei (#992) Védelem a tűz ellen (#38)Orkhan Thai (#238)
Tompítás (#40)Mnebolath (#237) Tompítás (#40)őrült varázsló (#255)
Varázsvédelem (#34)quwarg parafenomén (#248) Tompítás (#40)zoloboo sámán (#230)
Tompítás (#40)tguarkhan (#212) Fehér glóbusz (#47)jégtroll (#164)
Tompítás (#40)óriás csontváz (#176) Varázsvédelem (#34)Zinthurg (#180)
Fehér glóbusz (#47)pattanóböde (#145)