TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 1998. dec. 28. 9h:59'
EZ A 251. JÁTÉKHETED, 251. FORDULÓD
252. játékheted kezdete: jan. 6.
A következő fordulódat legkorábban
a 252. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 132

WHITE NOR WACAK KALANDJAI



lm 29 31 900 mozogsz 29 31 900
Belesel az elementális borzalom terméből nyíló egyik nyílásba. [29. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrödik el a füledhez a labirintus mélyéről. Megvizsgálod a déli nyílást. [31. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [20 pontot használtál fel, van még 333.]

lm 13 33 905 mozogsz 13 33 905
Ez a terem, ahová belépsz, tele van fényes, kék szálakkal. Át- meg átszövik a térséget, furcsa, extraterriális hangulatot kölcsönözve a teremnek. Itt-ott apró gubókat látsz, amelyekben mozog valami. Különös szagot érzel, ahogy továbbmész: mintha valamilyen idegen, nem evilági anyagot égetnének valahol. [27. PONT.] Elérkezel az O és az A betű közötti átjáróhoz. Kanyarodik a folyosó: a gigantikus felirat közepénél jársz. Elérkeztél a MOA felirat jobb felső csücskéhez. Ellenőrzöd a térképen, hogy jó felé mész-e. Igen, most vagy az M betű bal felső csücskénél. Elérkeztél a központi terembe, ahonnét minden irányba vezet út. A plafonon furcsa, valószínűleg Moa írásjeleket világítasz meg. [13. PONT.] Duzog benned a kalandvágy, miközben egyre izgatottabban haladsz előre. Elérkezel a hosszú folyosó déli részére. Hogyan tovább innét? [33. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [45 pontot használtál fel, van még 288.]

lm 35 900 38 mozogsz 35 900 38
Kipróbálod a középső folyosót. Ez biztosan biztonságos! [35. PONT.] Hála a körültekintő előrehaladásodnak, kiszúrtál egy rejtett csapdát. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás]. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Egy végeláthatatlanul hosszú folyosón vagy. Erkharion szagot érzel! Már nagyon közel vagy a végső rejtekhelyhez, a megafészekhez, a galachmitok valószínűsíthető kamrájához. [38. PONT.] [20 pontot használtál fel, van még 268.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy gyógykenőcsöt elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

lm 905 39 900 mozogsz 905 39 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Bátran haladsz tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtó! Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. ÉS! Berobbansz a titkos, tökéletesen védett terembe. Nyilván nem fog menni a dolog egy kis csetepaté nélkül. Egy ekhariont pillantasz meg. Fegyvere egy vasalt bunkó. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 89 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ekharion jobb karját. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott a fickó. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel többször eltalálod az ekharion jobb karját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ekharion nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ekharion száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 40 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Befejezted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vasalt bunkót és 1 vassisakot. Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. Kiszúrod, hogy csapda van a ládán! Ügyesen eltávolítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő ezüst kulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 10 galachmit, 70 arany és 1 moa stuki (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [10 pontot használtál fel, van még 258.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 253.]


KARAKTERLAPOD


White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia nagyhatalmú főpapja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 251. fordulód.

erő : 42
iq : 28
ügyesség : 28
egészség : 28
szerencse: 32
tudatpont: 14/ 0
szint : 22
támadás : 19
védekezés: 40
életpont : 337/278
varázspt : 610/215
pszi pont: 52/ 0
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (412)
pénz : 767 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 174 cm
testsúly: 64 kg
életkor: 26 év
tul.pont: 0
kép.pont: 5

Eddig összesen 1668 szörnyet (15 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 15195 TP-t kaptál. Jelenleg 941413 TP-d van. A következő szinthez még 58587 TP szükséges. Trófeáid: orbitális mackósajt, ongóliant, taalru. Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A 248. fordulódban 441 arany került a bankszámládra. 463 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 7 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 27 vágófegyverek: 7 ütőfegyverek: 20 lőfegyverek:*26 dobófegyverek: 18 Felt. fegyverváltás: << vámpírtőr (140%) << vasalt bunkó (300%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0-3.); bumeráng (4-10.); tüske (11-14.); bronzhegyű nyíl (15-17.); vashegyű nyíl (18-996.); ezüsthegyű nyíl (997-); mérg. vasnyíl (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


(01) rejtőzködés: 32 (02) nyomkövetés: 66 (03) mászás: 5 (04) csapdakészítés: 17 (05) csapdaészlelés: 14 (06) gyógyítás: 24 (07) titkosírás: 4 (08) felderítés: 21 (09) szörnyidomítás: 8 (10) teológia: 28 (11) taumaturgia: 42 (12) szerencsejáték: 4 (13) zene: 10 (14) szörnyismeret: 12 (15) pszi: 6 (16) zárnyitás: 2 (17) vadászat: 4 (18) bányászat: 20 (19) úszás: 9

*** Feltételes parancsaid:


kutatsz max. 200 pontért
segítesz max. 31 pontért
készítesz 447. tárgyat (lótuszvirág) (max. 6 db-ot)
készítesz 403. tárgyat (fokhagyma) (max. 10 db-ot)
készítesz 36. tárgyat (fáklya) (max. 10 db-ot)
ásol max. 16 pontért
maradék tvp-dből 3. tulajdonságodat TF-eled


Felt. támadás: *szintszívó (#96), *autentikus vámpír (#154) Barátságosság: ragyás burástya (#111), trikornis (#104), fémbontó szójer (#150), sötét gnóm (#132), purifikátor (#157), varkaudar behemót (#189), áeratikus hasnyák (#243), nukleáris cickány (#155), őrjárat (#274), ongóliant (#159), tyrannoszaurus rex (#160), woorgard (#231), semlegesek (#989), jók (#990)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Éber kakukk (#3 *6) Auralátás (#4 *8) Gyógymógy (#5 *6) Áldomás (#6 *5) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10) Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0) Hadiszerencse II. (#24 *6) Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16) Védelem a tűz ellen (#38 *12) Vakító fény (#43 *7) Tisztító tűz (#44 *13) Gyóntatás (#56 *10) Azonnali gyógyítás (#58 *15) Hadiszerencse III (#59 *15) Puha ütés (#60 *18) Tűzeső (#61 *16) Éber vadászkutya (#62 *12) Erőpajzs II (#63 *24) Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnyészlelés (#82 *8) Szörnycsábítás (#83 *14) Restoráció (#85 *50) Vasszerevzet (#86 *8) Szopókőpusztítás (#88 *21) Rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *90) Erőpajzs III. (#127 *30) Teljes gyógyulás (#133 *60) Élőholt pozdorja (#134 *40) Tárgyészlelés (#135 *35) Energiafolyam (#136 *30) Égető tekintet (#164 *25) Esszenciavédelem (#165 *15) Isteni küldetés (#170 *40) Szopógödör eltörlés (#173 *30)

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Lángcsóva (#31 *5) Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8) Mágiatörés (#35 *10) Védelem sav ellen (#36 *12) Tompítás (#40 *8) Jégcsóva (#41 *15) Örvénykerítés (#42 *10) Fehér glóbusz (#47 *13) Gigaököl (#49 *12) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14) Varázslatolvasás (#67 *30) Mágiafeloldás (#75 *5) Láthatatlanság (#76 *15) Fúzió (#77 *35) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50) Varázsitalfőzés (#100 *30) Tükörpajzs (#101 *26) Varázsvédelem II. (#108 *18) Felszínre ugrás (#109 *25) Varázspáncél (#156 *15) Familiáris idézése (#159 *40) Varázsenergia (#161 *35) Dimenzióugrás (#163 *55) Városi teleport II. (#181 *60) Varázsszem (#184 *9) Állatvédelem (#192 *25)

Pszi hatások


Pszi-ernyő (#64 *6) Auratranszformáció (#65 *10) Pszi-regeneráció (#66 *12) Felejtés (#68 *5) Agyletapogatás (#70 *20) Szürkeállomány akt. (#71 *12)

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


állatvédelem varázspáncél varázsenergia méregsemlegesítés Feltételes varázslat-használat: 18. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 136 50 41 Védekező varázslat lista (var. szám): 32 40
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Izomernyesztés (#33)nómenklatura (#158) Villámcsapás (#50)autentikus vámpír (#154)
Izomernyesztés (#33)kultúrmasztodon (#227) Varázsvédelem II. (#108)notermanthi (#257)
Varázsvédelem II. (#108)taalru (#249) Varázsvédelem II. (#108)pszi őselementál (#258)
Varázsvédelem II. (#108)Chara-din fattya (#236) Tompítás (#40)Tharr hívei (#996)
Tompítás (#40)Dornodon hívei (#992) Védelem a tűz ellen (#38)Orkhan Thai (#238)
Tompítás (#40)Mnebolath (#237) Tompítás (#40)őrült varázsló (#255)
Varázsvédelem (#34)quwarg parafenomén (#248) Tompítás (#40)zoloboo sámán (#230)
Tompítás (#40)tguarkhan (#212) Fehér glóbusz (#47)jégtroll (#164)
Tompítás (#40)óriás csontváz (#176) Varázsvédelem (#34)Zinthurg (#180)
Fehér glóbusz (#47)pattanóböde (#145)