TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 1998. dec. 28. 9h:59'
EZ A 251. JÁTÉKHETED, 251. FORDULÓD
252. játékheted kezdete: jan. 6.
A következő fordulódat legkorábban
a 252. játékhéten tudjuk betáplálni.
| KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 132
|
WHITE NOR WACAK KALANDJAI
lm 29 31 900 | mozogsz 29 31 900
|
Belesel az elementális borzalom terméből nyíló egyik nyílásba. [29. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse,
meghúzod! Nyekergő hang szűrödik el a füledhez a labirintus mélyéről.
Megvizsgálod a déli nyílást. [31. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál.
Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [20 pontot használtál fel, van még 333.]
lm 13 33 905 | mozogsz 13 33 905
|
Ez a terem, ahová belépsz, tele van fényes, kék szálakkal. Át- meg átszövik a térséget, furcsa, extraterriális hangulatot
kölcsönözve a teremnek. Itt-ott apró gubókat látsz, amelyekben mozog valami.
Különös szagot érzel, ahogy továbbmész: mintha valamilyen idegen, nem evilági anyagot égetnének valahol. [27. PONT.]
Elérkezel az O és az A betű közötti átjáróhoz.
Kanyarodik a folyosó: a gigantikus felirat közepénél jársz.
Elérkeztél a MOA felirat jobb felső csücskéhez.
Ellenőrzöd a térképen, hogy jó felé mész-e. Igen, most vagy az M betű bal felső csücskénél.
Elérkeztél a központi terembe, ahonnét minden irányba vezet út. A plafonon furcsa, valószínűleg Moa írásjeleket világítasz
meg. [13. PONT.]
Duzog benned a kalandvágy, miközben egyre izgatottabban haladsz előre.
Elérkezel a hosszú folyosó déli részére. Hogyan tovább innét? [33. PONT.]
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz.
[45 pontot használtál fel, van még 288.]
lm 35 900 38 | mozogsz 35 900 38
|
Kipróbálod a középső folyosót. Ez biztosan biztonságos! [35. PONT.] Hála a körültekintő előrehaladásodnak, kiszúrtál egy
rejtett csapdát. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves
tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a
tüskékre volt kenve... [-6 támadás] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre.
Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Egy végeláthatatlanul hosszú folyosón vagy. Erkharion szagot érzel!
Már nagyon közel vagy a végső rejtekhelyhez, a megafészekhez, a galachmitok valószínűsíthető kamrájához. [38. PONT.]
[20 pontot használtál fel, van még 268.]
h 313 | használod a 313. tárgyat
|
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy gyógykenőcsöt elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 268.]
lm 905 39 900 | mozogsz 905 39 900
|
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz.
Bátran haladsz tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtó! Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás
után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. ÉS! Berobbansz a titkos, tökéletesen védett terembe. Nyilván
nem fog menni a dolog egy kis csetepaté nélkül. Egy ekhariont pillantasz meg. Fegyvere egy vasalt bunkó. Ha a szörny
harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy
villámcsapás varázslatot. 89 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy
tudatrombolás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a
hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ekharion jobb karját. (4
támadással 66 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott a fickó. (8 életpontot
vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel többször
eltalálod az ekharion jobb karját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ekharion nem hagy
pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai végigkarcolják a bal
combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ekharion száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 40 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted
a mérget. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Befejezted a méregsemlegesítés
varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1
teológia). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vasalt bunkót és 1 vassisakot. Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát.
Kiszúrod, hogy csapda van a ládán! Ügyesen eltávolítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a
birtokodban levő ezüst kulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 10 galachmit, 70 arany és 1 moa stuki (ld. enc.).
Gyorsan kiüríted a ládát.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [10 pontot használtál fel, van még 258.]
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot
|
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a
felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel,
van még 253.]
KARAKTERLAPOD
White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér!
Raia nagyhatalmú főpapja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 251. fordulód.
erő : | 42 |
iq : | 28 |
ügyesség : | 28 |
egészség : | 28 |
szerencse: | 32 |
tudatpont: | 14/ 0 |
| |
|
szint : | 22 |
támadás : | 19 |
védekezés: | 40 |
életpont : | 337/278 |
varázspt : | 610/215 |
pszi pont: | 52/ 0 |
| |
|
merészség: | 10/ 5 |
agresszió: | 3 |
menekülés: | 30 % |
jellem: | jó (412) |
pénz : | 767 arany |
halhatatlanság: | 1% |
| |
|
magasság: | 174 cm |
testsúly: | 64 kg |
életkor: | 26 év |
tul.pont: | 0 |
kép.pont: | 5 |
| |
| |
|
Eddig összesen 1668 szörnyet (15 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 15195 TP-t kaptál.
Jelenleg 941413 TP-d van. A következő szinthez még 58587 TP szükséges. Trófeáid: orbitális mackósajt, ongóliant, taalru.
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A 248. fordulódban 441 arany került a bankszámládra. 463 aranyat
vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
víziharc: 7 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 27 vágófegyverek: 7
ütőfegyverek: 20 lőfegyverek:*26 dobófegyverek: 18
Felt. fegyverváltás: << vámpírtőr (140%) << vasalt bunkó (300%)
Felt. lőfegyver használat: semmi (0-3.); bumeráng (4-10.); tüske (11-14.); bronzhegyű nyíl
(15-17.); vashegyű nyíl (18-996.); ezüsthegyű nyíl (997-); mérg. vasnyíl (kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Egyéb ismeretek (szint)
(01) rejtőzködés: 32 (02) nyomkövetés: 66 (03) mászás: 5 (04) csapdakészítés: 17
(05) csapdaészlelés: 14 (06) gyógyítás: 24 (07) titkosírás: 4 (08) felderítés: 21
(09) szörnyidomítás: 8 (10) teológia: 28 (11) taumaturgia: 42 (12) szerencsejáték: 4
(13) zene: 10 (14) szörnyismeret: 12 (15) pszi: 6 (16) zárnyitás: 2
(17) vadászat: 4 (18) bányászat: 20 (19) úszás: 9
*** Feltételes parancsaid:
kutatsz max. 200 pontért
segítesz max. 31 pontért
készítesz 447. tárgyat (lótuszvirág) (max. 6 db-ot)
készítesz 403. tárgyat (fokhagyma) (max. 10 db-ot)
készítesz 36. tárgyat (fáklya) (max. 10 db-ot)
ásol max. 16 pontért
maradék tvp-dből 3. tulajdonságodat TF-eled
Felt. támadás: *szintszívó (#96), *autentikus vámpír (#154)
Barátságosság: ragyás burástya (#111), trikornis (#104), fémbontó szójer (#150),
sötét gnóm (#132), purifikátor (#157), varkaudar behemót (#189), áeratikus hasnyák (#243),
nukleáris cickány (#155), őrjárat (#274), ongóliant (#159), tyrannoszaurus rex (#160),
woorgard (#231), semlegesek (#989), jók (#990)
*** Varázslataid (típusonként)
Papi varázslatok
Éber kakukk (#3 *6) Auralátás (#4 *8) Gyógymógy (#5 *6)
Áldomás (#6 *5) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10)
Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0) Hadiszerencse II. (#24 *6)
Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16) Védelem a tűz ellen (#38 *12)
Vakító fény (#43 *7) Tisztító tűz (#44 *13) Gyóntatás (#56 *10)
Azonnali gyógyítás (#58 *15) Hadiszerencse III (#59 *15) Puha ütés (#60 *18)
Tűzeső (#61 *16) Éber vadászkutya (#62 *12) Erőpajzs II (#63 *24)
Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnyészlelés (#82 *8) Szörnycsábítás (#83 *14)
Restoráció (#85 *50) Vasszerevzet (#86 *8) Szopókőpusztítás (#88 *21)
Rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *90) Erőpajzs III. (#127 *30)
Teljes gyógyulás (#133 *60) Élőholt pozdorja (#134 *40) Tárgyészlelés (#135 *35)
Energiafolyam (#136 *30) Égető tekintet (#164 *25) Esszenciavédelem (#165 *15)
Isteni küldetés (#170 *40) Szopógödör eltörlés (#173 *30)
Taumaturgia varázslatok
Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Lángcsóva (#31 *5)
Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8)
Mágiatörés (#35 *10) Védelem sav ellen (#36 *12) Tompítás (#40 *8)
Jégcsóva (#41 *15) Örvénykerítés (#42 *10) Fehér glóbusz (#47 *13)
Gigaököl (#49 *12) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14)
Varázslatolvasás (#67 *30) Mágiafeloldás (#75 *5) Láthatatlanság (#76 *15)
Fúzió (#77 *35) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50)
Varázsitalfőzés (#100 *30) Tükörpajzs (#101 *26) Varázsvédelem II. (#108 *18)
Felszínre ugrás (#109 *25) Varázspáncél (#156 *15) Familiáris idézése (#159 *40)
Varázsenergia (#161 *35) Dimenzióugrás (#163 *55) Városi teleport II. (#181 *60)
Varázsszem (#184 *9) Állatvédelem (#192 *25)
Pszi hatások
Pszi-ernyő (#64 *6) Auratranszformáció (#65 *10) Pszi-regeneráció (#66 *12)
Felejtés (#68 *5) Agyletapogatás (#70 *20) Szürkeállomány akt. (#71 *12)
Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások
állatvédelem varázspáncél varázsenergia
méregsemlegesítés
Feltételes varázslat-használat: 18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslat lista (var. szám) : 136 50 41
Védekező varázslat lista (var. szám): 32 40
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat |
Mit | Kire | | Mit | Kire |
Izomernyesztés (#33) | nómenklatura (#158) | | Villámcsapás (#50) | autentikus vámpír (#154) |
Izomernyesztés (#33) | kultúrmasztodon (#227) | | Varázsvédelem II. (#108) | notermanthi (#257) |
Varázsvédelem II. (#108) | taalru (#249) | | Varázsvédelem II. (#108) | pszi őselementál (#258) |
Varázsvédelem II. (#108) | Chara-din fattya (#236) | | Tompítás (#40) | Tharr hívei (#996) |
Tompítás (#40) | Dornodon hívei (#992) | | Védelem a tűz ellen (#38) | Orkhan Thai (#238) |
Tompítás (#40) | Mnebolath (#237) | | Tompítás (#40) | őrült varázsló (#255) |
Varázsvédelem (#34) | quwarg parafenomén (#248) | | Tompítás (#40) | zoloboo sámán (#230) |
Tompítás (#40) | tguarkhan (#212) | | Fehér glóbusz (#47) | jégtroll (#164) |
Tompítás (#40) | óriás csontváz (#176) | | Varázsvédelem (#34) | Zinthurg (#180) |
Fehér glóbusz (#47) | pattanóböde (#145) | |
|