TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 1999. máj. 3. 9h:41'
EZ A 266. JÁTÉKHETED, 266. FORDULÓD
267. játékheted kezdete: máj. 12.
A következő fordulódat legkorábban
a 267. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 195

WHITE NOR WACAK KALANDJAI



be 92 bemész a 92. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. Bepillantasz: teljes a sötétség. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 449.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+66 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 419.]

lm 905 6 900 mozogsz 905 6 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 419.]

lm 2 905 3 mozogsz 2 905 3
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [2. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy umor-pióca. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az umor-pióca testét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Az umor-pióca megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az umor-pióca összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 231 tapasztalati pontot kaptál. Egy umor-pióca lakik itt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az umor-pióca testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Az umor-pióca állkapcsa a levegőben csattan. Az umor-pióca most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 231 tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy umor-pióca van előtted! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az umor-pióca testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Az umor-pióca állkapcsa a levegőben csattan. Az umor-pióca szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 231 tapasztalati pontot kaptál. A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [5 pontot használtál fel, van még 414.]

lm 900 6 905 mozogsz 900 6 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [6. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Nyekergő hang szűrödik el a füledhez a labirintus mélyéről. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [5 pontot használtál fel, van még 409.]

lm 10 900 3 mozogsz 10 900 3
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [2. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [3. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [10 pontot használtál fel, van még 399.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy gyógykenőcsöt elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

lm 905 4 8 mozogsz 905 4 8
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

lm 900 4 905 mozogsz 900 4 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz..............

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RUGHAR GYŰRŰJE (518. TÁRGY)
Minden magát valamire tartó mágus kelléktárában szerepel ez az egyszerű varázstárgy, melyet viszonylag könnyen el lehet készíteni, ha ismered a varázslatkészítés varázslatot. Kell hozzá egy arany gyűrű, egy galachmit és egy moa smaragd, 100 arany, valamint 75 TVP és 300 varázspont. Ja, hogy mire is jó ez a kis csecsebecse? Ha viseled, minden sebző varázslatod nagyobbat fog sebezni (kockánként +1 sebzés), ezenkívül ilyen varázslataid ellen az ellenfél -3 mentődobást kap.

KARAKTERLAPOD


White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 266. fordulód.

erő : 42
iq : 29
ügyesség : 30
egészség : 28
szerencse: 37
tudatpont: 14/ 4
szint : 23
támadás : 24
védekezés: 42
életpont : 363
varázspt : 661/191
pszi pont: 92/ 35
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (455)
pénz : 403 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 174 cm
testsúly: 64 kg
életkor: 26 év
tul.pont: 0
kép.pont: 4

Eddig összesen 1850 szörnyet (5 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 3331 TP-t kaptál. Jelenleg 1194955 TP-d van. A következő szinthez még 5045 TP szükséges. Trófeáid: orbitális mackósajt, ongóliant, taalru. Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A 266. fordulódban 3690 arany került a bankszámládra. 3690 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


Felt. fegyverváltás: << vámpírtőr (140%) << vasalt bunkó (300%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0-3.); bumeráng (4-10.); bumeráng (11-14.); bronzhegyű nyíl (15-17.); vashegyű nyíl (18-996.); ezüsthegyű nyíl (997-); mérg. vasnyíl (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
  víziharc: 8/20  ökölvívás: 1/69  szúrófegyverek: 29/33  vágófegyverek: 7/86
  ütőfegyverek: 20/22  lőfegyverek: 27/95  dobófegyverek: 19/80

Egyéb ismeretek (szint)

  rejtőzködés: (01) 32/49  nyomkövetés: (02) 71/50  mászás: (03) 6/02  csapdakészítés: (04) 17/46
  csapdaészlelés: (05) 15/48  gyógyítás: (06) 24/36  titkosírás: (07) 4/96  felderítés: (08) 23/13
  szörnyidomítás: (09) 8/00  teológia: (10) 30/57  taumaturgia: (11) 44/67  szerencsejáték: (12) 4/07
  zene: (13) 10/67  szörnyismeret: (14) 12/68  pszi: (15) 11/08  zárnyitás: (16) 2/40
  vadászat: (17) 4/67  bányászat: (18) 21/91  úszás: (19) 9/91

*** Feltételes parancsaid:


kutatsz max. 200 pontért
készítesz 447. tárgyat (lótuszvirág) (max. 10 db-ot)
készítesz 403. tárgyat (fokhagyma) (max. 10 db-ot)
ásol max. 16 pontért
maradék tvp-dből 2. tulajdonságodat TF-eled


Felt. támadás: *szintszívó (#96), *autentikus vámpír (#154) Barátságosság: ragyás burástya (#111), trikornis (#104), fémbontó szójer (#150), sötét gnóm (#132), purifikátor (#157), varkaudar behemót (#189), áeratikus hasnyák (#243), nukleáris cickány (#155), ôrjárat (#274), ongóliant (#159), mélység fattya (#199), (kalandozó) (#4314), semlegesek (#989), jók (#990)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Éber kakukk (#3 *6) Auralátás (#4 *8) Gyógymógy (#5 *6) Áldomás (#6 *5) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10) Vak őrület (#18 *3) Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0) Hadiszerencse II. (#24 *6) Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16) Védelem a tűz ellen (#38 *12) Vakító fény (#43 *7) Tisztító tűz (#44 *13) Gyóntatás (#56 *10) Azonnali gyógyítás (#58 *15) Hadiszerencse III (#59 *15) Puha ütés (#60 *18) Tűzeső (#61 *16) Éber vadászkutya (#62 *12) Erőpajzs II (#63 *24) Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnyészlelés (#82 *8) Szörnycsábítás (#83 *14) Restoráció (#85 *50) Vasszerevzet (#86 *8) Szopókőpusztítás (#88 *21) Rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *90) Erőpajzs III. (#127 *30) Teljes gyógyulás (#133 *60) Élőholt pozdorja (#134 *40) Tárgyészlelés (#135 *35) Energiafolyam (#136 *30) Mágikus ütés (#147 *18) Égető tekintet (#164 *25) Esszenciavédelem (#165 *15) Oltár teremtése (#167 *50) Isteni küldetés (#170 *40) Szopógödör eltörlés (#173 *30) Tűzvihar (#175 *24)

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Lángcsóva (#31 *5) Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8) Mágiatörés (#35 *10) Védelem sav ellen (#36 *12) Tompítás (#40 *8) Jégcsóva (#41 *15) Örvénykerítés (#42 *10) Fehér glóbusz (#47 *13) Gigaököl (#49 *12) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14) Varázslatolvasás (#67 *30) Mágiafeloldás (#75 *5) Láthatatlanság (#76 *15) Fúzió (#77 *35) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50) Varázsitalfőzés (#100 *30) Tükörpajzs (#101 *26) Varázsvédelem II. (#108 *18) Felszínre ugrás (#109 *25) Varázspáncél (#156 *15) Tűzmágia (#157 *24) Familiáris idézése (#159 *40) Varázsenergia (#161 *35) Dimenzióugrás (#163 *55) Városi teleport II. (#181 *60) Symulf rúnája (#182 *12) Varázsszem (#184 *9) Állatvédelem (#192 *25) A munka gyümölcse (#224 *10)

Pszi hatások


Pszi-ernyő (#64 *6) Auratranszformáció (#65 *10) Pszi-regeneráció (#66 *12) Felejtés (#68 *5) Agyletapogatás (#70 *20) Szürkeállomány akt. (#71 *12) Mentális pajzs (#72 *9) Pszí fejlesztés (#73 *20) Molekulaátrendezés (#74 *20) Agykorbács (#97 *18) Pszí acéltorony (#98 *14)

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


állatvédelem méregsemlegesítés varázspáncél varázsenergia tűzmágia égető tekintet áldomás Feltételes varázslat-használat: 18. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 136 50 41
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Izomernyesztés (#33)nómenklatura (#158) Villámcsapás (#50)autentikus vámpír (#154)
Izomernyesztés (#33)kultúrmasztodon (#227) Puha ütés (#60)Chara-din fattya (#236)
Tűzvihar (#175)tyrannoszaurus rex (#160) Tűzvihar (#175)tüskés gigaféreg (#256)
Varázsvédelem II. (#108)notermanthi (#257) Varázsvédelem II. (#108)taalru (#249)
Varázsvédelem II. (#108)Chara-din fattya (#236) Tompítás (#40)Tharr hívei (#996)
Tompítás (#40)Dornodon hívei (#992) Védelem a tűz ellen (#38)Orkhan Thai (#238)
Tompítás (#40)Mnebolath (#237) Tompítás (#40)ôrült varázsló (#255)
Tompítás (#40)zoloboo sámán (#230) Tompítás (#40)tguarkhan (#212)
Fehér glóbusz (#47)jégtroll (#164) Tompítás (#40)óriás csontváz (#176)
Fehér glóbusz (#47)pattanóböde (#145)