TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 1999. máj. 3. 9h:41'
EZ A 266. JÁTÉKHETED, 266. FORDULÓD
267. játékheted kezdete: máj. 12.
A következő fordulódat legkorábban
a 267. játékhéten tudjuk betáplálni.
| KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 195
|
WHITE NOR WACAK KALANDJAI
be 92 | bemész a 92. titkos labirintusba
|
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. Bepillantasz: teljes a sötétség. Kezed lágy mozdulatokba kezd,
miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a tündérfény varázslatot!
A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé
vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 449.]
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra
telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra
került. (+66 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 419.]
lm 905 6 900 | mozogsz 905 6 900
|
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 419.]
lm 2 905 3 | mozogsz 2 905 3
|
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [2. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva
látod, hogy egy umor-pióca. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel tökéletesen
perforálod az umor-pióca testét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Az umor-pióca
megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az umor-pióca összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
231 tapasztalati pontot kaptál. Egy umor-pióca lakik itt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel
tökéletesen perforálod az umor-pióca testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Az
umor-pióca állkapcsa a levegőben csattan. Az umor-pióca most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett.
Megölted!
231 tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy umor-pióca van előtted! A szörny a
halálodat akarja, és neked ront.
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az
umor-pióca testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Az umor-pióca állkapcsa a
levegőben csattan. Az umor-pióca szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
231 tapasztalati pontot kaptál. A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Egy pillanatra
megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. A sok
gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a
környék, minden ismert típus után kutatsz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el
ahhoz a ponthoz.
[5 pontot használtál fel, van még 414.]
lm 900 6 905 | mozogsz 900 6 905
|
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön.
Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [6. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre
bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Nyekergő hang szűrödik el a füledhez a labirintus mélyéről. Minden lépés
után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [5 pontot
használtál fel, van még 409.]
lm 10 900 3 | mozogsz 10 900 3
|
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [2. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már
meghúztad] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [3. PONT.] A falból egy kar áll ki.
Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem
történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [10 pontot használtál fel, van még 399.]
h 313 | használod a 313. tárgyat
|
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy gyógykenőcsöt elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 399.]
lm 905 4 8 | mozogsz 905 4 8
|
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 399.]
lm 900 4 905 | mozogsz 900 4 905
|
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el
ahhoz a ponthoz..............
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
RUGHAR GYŰRŰJE (518. TÁRGY)
Minden magát valamire tartó mágus kelléktárában szerepel ez az egyszerű varázstárgy, melyet viszonylag könnyen el lehet
készíteni, ha ismered a varázslatkészítés varázslatot. Kell hozzá egy arany gyűrű, egy galachmit és egy moa smaragd, 100
arany, valamint 75 TVP és 300 varázspont. Ja, hogy mire is jó ez a kis csecsebecse? Ha viseled, minden sebző varázslatod
nagyobbat fog sebezni (kockánként +1 sebzés), ezenkívül ilyen varázslataid ellen az ellenfél -3 mentődobást kap.
KARAKTERLAPOD
White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér!
Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 266.
fordulód.
erő : | 42 |
iq : | 29 |
ügyesség : | 30 |
egészség : | 28 |
szerencse: | 37 |
tudatpont: | 14/ 4 |
| |
|
szint : | 23 |
támadás : | 24 |
védekezés: | 42 |
életpont : | 363 |
varázspt : | 661/191 |
pszi pont: | 92/ 35 |
| |
|
merészség: | 10/ 5 |
agresszió: | 3 |
menekülés: | 30 % |
jellem: | jó (455) |
pénz : | 403 arany |
halhatatlanság: | 1% |
| |
|
magasság: | 174 cm |
testsúly: | 64 kg |
életkor: | 26 év |
tul.pont: | 0 |
kép.pont: | 4 |
| |
| |
|
Eddig összesen 1850 szörnyet (5 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 3331 TP-t kaptál. Jelenleg
1194955 TP-d van. A következő szinthez még 5045 TP szükséges. Trófeáid: orbitális mackósajt, ongóliant, taalru. Büszkén
hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A 266. fordulódban 3690 arany került a bankszámládra. 3690 aranyat vehetsz
fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
Felt. fegyverváltás: << vámpírtőr (140%) << vasalt bunkó (300%)
Felt. lőfegyver használat: semmi (0-3.); bumeráng (4-10.); bumeráng (11-14.); bronzhegyű
nyíl (15-17.); vashegyű nyíl (18-996.); ezüsthegyű nyíl (997-); mérg. vasnyíl (kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
víziharc: | 8/20 | | ökölvívás: | 1/69 | | szúrófegyverek: | 29/33 | | vágófegyverek: | 7/86 | |
ütőfegyverek: | 20/22 | | lőfegyverek: | 27/95 | | dobófegyverek: | 19/80 | |
Egyéb ismeretek (szint)
rejtőzködés: | (01) 32/49 | | nyomkövetés: | (02) 71/50 | | mászás: | (03) 6/02 | | csapdakészítés: | (04) 17/46 | |
csapdaészlelés: | (05) 15/48 | | gyógyítás: | (06) 24/36 | | titkosírás: | (07) 4/96 | | felderítés: | (08) 23/13 | |
szörnyidomítás: | (09) 8/00 | | teológia: | (10) 30/57 | | taumaturgia: | (11) 44/67 | | szerencsejáték: | (12) 4/07 | |
zene: | (13) 10/67 | | szörnyismeret: | (14) 12/68 | | pszi: | (15) 11/08 | | zárnyitás: | (16) 2/40 | |
vadászat: | (17) 4/67 | | bányászat: | (18) 21/91 | | úszás: | (19) 9/91 | |
*** Feltételes parancsaid:
kutatsz max. 200 pontért
készítesz 447. tárgyat (lótuszvirág) (max. 10 db-ot)
készítesz 403. tárgyat (fokhagyma) (max. 10 db-ot)
ásol max. 16 pontért
maradék tvp-dből 2. tulajdonságodat TF-eled
Felt. támadás: *szintszívó (#96), *autentikus vámpír (#154)
Barátságosság: ragyás burástya (#111), trikornis (#104), fémbontó szójer (#150),
sötét gnóm (#132), purifikátor (#157), varkaudar behemót (#189), áeratikus hasnyák (#243),
nukleáris cickány (#155), ôrjárat (#274), ongóliant (#159), mélység fattya (#199),
(kalandozó) (#4314), semlegesek (#989), jók (#990)
*** Varázslataid (típusonként)
Papi varázslatok
Éber kakukk (#3 *6) Auralátás (#4 *8) Gyógymógy (#5 *6)
Áldomás (#6 *5) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10)
Vak őrület (#18 *3) Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0)
Hadiszerencse II. (#24 *6) Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16)
Védelem a tűz ellen (#38 *12) Vakító fény (#43 *7) Tisztító tűz (#44 *13)
Gyóntatás (#56 *10) Azonnali gyógyítás (#58 *15) Hadiszerencse III (#59 *15)
Puha ütés (#60 *18) Tűzeső (#61 *16) Éber vadászkutya (#62 *12)
Erőpajzs II (#63 *24) Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnyészlelés (#82 *8)
Szörnycsábítás (#83 *14) Restoráció (#85 *50) Vasszerevzet (#86 *8)
Szopókőpusztítás (#88 *21) Rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *90)
Erőpajzs III. (#127 *30) Teljes gyógyulás (#133 *60) Élőholt pozdorja (#134 *40)
Tárgyészlelés (#135 *35) Energiafolyam (#136 *30) Mágikus ütés (#147 *18)
Égető tekintet (#164 *25) Esszenciavédelem (#165 *15) Oltár teremtése (#167 *50)
Isteni küldetés (#170 *40) Szopógödör eltörlés (#173 *30) Tűzvihar (#175 *24)
Taumaturgia varázslatok
Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Lángcsóva (#31 *5)
Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8)
Mágiatörés (#35 *10) Védelem sav ellen (#36 *12) Tompítás (#40 *8)
Jégcsóva (#41 *15) Örvénykerítés (#42 *10) Fehér glóbusz (#47 *13)
Gigaököl (#49 *12) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14)
Varázslatolvasás (#67 *30) Mágiafeloldás (#75 *5) Láthatatlanság (#76 *15)
Fúzió (#77 *35) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50)
Varázsitalfőzés (#100 *30) Tükörpajzs (#101 *26) Varázsvédelem II. (#108 *18)
Felszínre ugrás (#109 *25) Varázspáncél (#156 *15) Tűzmágia (#157 *24)
Familiáris idézése (#159 *40) Varázsenergia (#161 *35) Dimenzióugrás (#163 *55)
Városi teleport II. (#181 *60) Symulf rúnája (#182 *12) Varázsszem (#184 *9)
Állatvédelem (#192 *25) A munka gyümölcse (#224 *10)
Pszi hatások
Pszi-ernyő (#64 *6) Auratranszformáció (#65 *10) Pszi-regeneráció (#66 *12)
Felejtés (#68 *5) Agyletapogatás (#70 *20) Szürkeállomány akt. (#71 *12)
Mentális pajzs (#72 *9) Pszí fejlesztés (#73 *20) Molekulaátrendezés (#74 *20)
Agykorbács (#97 *18) Pszí acéltorony (#98 *14)
Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások
állatvédelem méregsemlegesítés varázspáncél
varázsenergia tűzmágia égető tekintet
áldomás
Feltételes varázslat-használat: 18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslat lista (var. szám) : 136 50 41
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat |
Mit | Kire | | Mit | Kire |
Izomernyesztés (#33) | nómenklatura (#158) | | Villámcsapás (#50) | autentikus vámpír (#154) |
Izomernyesztés (#33) | kultúrmasztodon (#227) | | Puha ütés (#60) | Chara-din fattya (#236) |
Tűzvihar (#175) | tyrannoszaurus rex (#160) | | Tűzvihar (#175) | tüskés gigaféreg (#256) |
Varázsvédelem II. (#108) | notermanthi (#257) | | Varázsvédelem II. (#108) | taalru (#249) |
Varázsvédelem II. (#108) | Chara-din fattya (#236) | | Tompítás (#40) | Tharr hívei (#996) |
Tompítás (#40) | Dornodon hívei (#992) | | Védelem a tűz ellen (#38) | Orkhan Thai (#238) |
Tompítás (#40) | Mnebolath (#237) | | Tompítás (#40) | ôrült varázsló (#255) |
Tompítás (#40) | zoloboo sámán (#230) | | Tompítás (#40) | tguarkhan (#212) |
Fehér glóbusz (#47) | jégtroll (#164) | | Tompítás (#40) | óriás csontváz (#176) |
Fehér glóbusz (#47) | pattanóböde (#145) | |
|