TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 1999. máj. 13. 9h:03'
EZ A 267. JÁTÉKHETED, 267. FORDULÓD
268. játékheted kezdete: máj. 21.
A következő fordulódat legkorábban
a 268. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 157

WHITE NOR WACAK KALANDJAI



be 92 bemész a 92. titkos labirintusba
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. Odabent sötét van. Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 531.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+55 életerő.) Istened segítséget nyújt a tudati képességetek fejlődéséhez. [30 pontot használtál fel, van még 501.]

lm 6 905 10 mozogsz 6 905 10
Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [2. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [6. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [10. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [20 pontot használtál fel, van még 481.]

lm 900 3 905 mozogsz 900 3 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Egy széles, magas terembe érsz. [6. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [2. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [3. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [15 pontot használtál fel, van még 466.]

lm 4 7 8 mozogsz 4 7 8
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [4. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [3. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Egy széles, magas terembe érsz. [7. PONT.] Egy vérszomjas csüldőt veszel észre magad előtt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a vérszomjas csüldő testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel megdöföd a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. 986 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vérszomjas csüldő. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a vérszomjas csüldő hájas testét. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Csápjával megérint a vérszomjas csüldő. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 986 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vérszomjas csüldő van előtted! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérszomjas csüldő testét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vérszomjas csüldő száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 986 tapasztalati pontot kaptál. Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Egy nagyobb terembe érkezel. [8. PONT.] Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [40 pontot használtál fel, van még 426.]

fvh 1 felt. varázslat haszn. 1
Harci varázslataidat használni fogod minden 1. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

lm 900 4 905 mozogsz 900 4 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [7. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [3. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [4. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [15 pontot használtál fel, van még 411.]

lm 5 900 7 mozogsz 5 900 7
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [5. PONT.] Egy homokférget veszel észre magad előtt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a homokféreg testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a homokféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1153 tapasztalati pontot kaptál. Egy homokférget veszel észre magad előtt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agreszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 114 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a homokféreg testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A homokféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1153 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy homokféreg! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 123 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a homokféreg testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1153 tapasztalati pontot kaptál. Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [4. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [3. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [7. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] [25 pontot használtál fel, van még 386.]

lm 905 11 900 mozogsz 905 11 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [11. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 12 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol. Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [10 pontot használtál fel, van még 376.]

lm 8 905 9 mozogsz 8 905 9
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [7. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Egy széles, magas terembe érsz. [8. PONT.] A falból egy elforgatható kerék áll ki. [már elforgattad] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [9. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 17 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol. Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Nyekergő hang szűrödik el a füledhez a labirintus mélyéről. [20 pontot használtál fel, van még 356.]

lm 900 11 905 mozogsz 900 11 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [8. PONT.] Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. [már elforgattad] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [7. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [11. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [15 pontot használtál fel, van még 341.]

lm 15 16 14 mozogsz 15 16 14
Egy széles, magas terembe érsz. [15. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy dehidrátor. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. A lény szeméből hősugár lövell ki. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a dehidrátor jobb oldalát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A dehidrátor fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel eltalálod a dehidrátor testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápjaival a dehidrátor lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A dehidrátor fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A dehidrátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1852 tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy dehidrátor van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 115 életpontot sebeztél. A lény szeméből hősugár lövell ki. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a dehidrátor testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Csápjaival a dehidrátor csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A dehidrátor fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a dehidrátor, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a dehidrátor testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A dehidrátor csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A dehidrátor belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1852 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy dehidrátor! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. A lény szeméből hősugár lövell ki. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a dehidrátor testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A dehidrátor csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a dehidrátor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel többször eltalálod a dehidrátor ízelt testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A dehidrátor belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A dehidrátor szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1852 tapasztalati pontot kaptál. A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [16. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Tompa dübörgést hallasz a távolból. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [15. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Egy nagyobb terembe érkezel. [14. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [40 pontot használtál fel, van még 301.]

lm 900 11 905 mozogsz 900 11 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [15. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [11. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [10 pontot használtál fel, van még 291.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +82 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 291.]

lm 12 13 900 mozogsz 12 13 900
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [12. PONT.] Egy epokitférget veszel észre magad előtt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 124 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel jól megszúrkálod az epokitféreg bal oldalát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel jól megszúrkálod az epokitféreg egyik ízületét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1490 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy epokitféreg! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agreszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 108 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd az epokitféreg szelvényes testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel jól megszúrkálod az epokitféreg egyik ízületét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az epokitféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1490 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy epokitféreg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel jól megszúrkálod az epokitféreg szelvényes testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az epokitféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel többször eltalálod az epokitféreg testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1490 tapasztalati pontot kaptál. A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [13. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 21 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod. Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Nyekergő hang szűrödik el a füledhez a labirintus mélyéről. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [20 pontot használtál fel, van még 271.]

lm 16 905 17 mozogsz 16 905 17
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [12. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [11. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [15. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [16. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [17. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [30 pontot használtál fel, van még 241.]

lm 900 14 905 mozogsz 900 14 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [16. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [15. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [14. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [15 pontot használtál fel, van még 226.]

lm 18 900 17 mozogsz 18 900 17
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [18. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [14. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [15. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [16. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [17. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] [30 pontot használtál fel, van még 196.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +108 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 196.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +38 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 196.]

lm 905 19 900 mozogsz 905 19 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Egy nagyobb terembe érkezel. [19. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy óriásféreg. Itt csata lesz.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 106 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az óriásféreg testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Az óriásféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel megdöfködöd az óriásféreg testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az óriásféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. 2075 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy óriásféreg! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 114 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az óriásféreg ízelt testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Az óriásféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel jól megszúrkálod az óriásféreg testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az óriásféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. 2075 tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy óriásféreg van előtted! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 120 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriásféreg testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Az óriásféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel többször eltalálod az óriásféreg testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Az óriásféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 2075 tapasztalati pontot kaptál. A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Tompa dübörgést hallasz a távolból. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [10 pontot használtál fel, van még 186.]

lm 20 mozogsz 20
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [17. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [16. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [15. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [14. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Egy nagyobb terembe érkezel. [18. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [20. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! [-19 varázspont]. Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy tüskés gigaféreg! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a szívkeresőt a másikra ugrasz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a tüskés gigaféreg testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted a tüskés gigaféreg testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A tüskés gigaféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Szívkeresővel tökéletesen perforálod a tüskés gigaféreg ízelt testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel néhány helyen meghorzsolod a tüskés gigaféreg testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Előremozdulva, a tüskés gigaféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Elmegy a kedved a harctól. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Ismét a térkép szerinti 18. pontnál vagy. [30 pontot használtál fel, van még 156.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 154.]

fgy 70 30 felt. gyógyítás 70 30
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

h 305 használod a 305. tárgyat
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 154.]

v 14 1 elmormolod a 14. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-19 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 149.]

lm 20 20 20 mozogsz 20 20 20
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [20. PONT.] Egy tüskés gigaférget veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a tüskés gigaféreg testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel párszor épp hogy megérintgeted a tüskés gigaféreg ízelt testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A tüskés gigaféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a tüskés gigaféreg testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel néhányszor megkarcolod a tüskés gigaféreg testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A tüskés gigaféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Ismét a térkép szerinti 18. pontnál vagy. (Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+39 életerő). [-5 varázspont.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [20. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy tüskés gigaféreg van előtted! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzvihar varázslatot. 74 életpontot sebeztél. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szívkeresővel megdöfködöd a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel párszor épp hogy megérintgeted a tüskés gigaféreg testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel párszor épp hogy megérintgeted a tüskés gigaféreg testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Előremozdulva, a tüskés gigaféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A tüskés gigaféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 2795 tapasztalati pontot kaptál. Egy tüskés gigaféreg lakik itt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 66 életpontot sebeztél. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel jól megszúrkálod a tüskés gigaféreg testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel néhányszor megkarcolod a tüskés gigaféreg testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A tüskés gigaféreg a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted a tüskés gigaféreg testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Ismét a térkép szerinti 18. pontnál vagy. (Felt. gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerő). [-5 varázspont.] Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) (Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-5 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-5 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-5 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+38 életerő). [-5 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerő). [-5 varázspont.] Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [20. PONT.] Egy tüskés gigaférget veszel észre magad előtt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 65 életpontot sebeztél. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a szívkeresőt a másikra támadsz. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted a tüskés gigaféreg testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Szívkeresővel megdöfködöd a tüskés gigaféreg testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel néhányszor megkarcolod a tüskés gigaféreg jobb oldalát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Előremozdulva, a tüskés gigaféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A tüskés gigaféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 2795 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy tüskés gigaféreg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 73 életpontot sebeztél. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Megmarkolva a szívkeresőt ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod a tüskés gigaféreg testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted a tüskés gigaféreg testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Elmegy a kedved a harctól. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Ismét a térkép szerinti 18. pontnál vagy. (Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-5 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+45 életerő). [-5 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerő). [-5 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+40 életerő). [-5 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-5 varázspont.] Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.) [75 pontot használtál fel, van még 74.]

KARAKTERLAPOD


White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 267. fordulód.

erő : 42
iq : 29
ügyesség : 30
egészség : 28
szerencse: 37
tudatpont: 14/ 0
szint : 24
támadás : 21
védekezés: 42
életpont : 374/283
varázspt : 687/ 26
pszi pont: 92/ 57
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (455)
pénz : 42 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 174 cm
testsúly: 64 kg
életkor: 26 év
tul.pont: 3
kép.pont: 7

Eddig összesen 1869 szörnyet (19 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 32369 TP-t kaptál. Jelenleg 1227324 TP-d van. A következő szinthez még 172676 TP szükséges. Trófeáid: orbitális mackósajt, ongóliant, taalru. Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A 267. fordulódban 1615 arany került a bankszámládra. 1615 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


Felt. fegyverváltás: << vámpírtőr (140%) << vasalt bunkó (300%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0-3.); bumeráng (4-10.); bumeráng (11-14.); bronzhegyű nyíl (15-17.); vashegyű nyíl (18-996.); ezüsthegyű nyíl (997-); mérg. vasnyíl (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
  víziharc: 8/20 (-)  ökölvívás: 1/69 (-)  szúrófegyverek: 29/47 (+0.14)  vágófegyverek: 7/86 (-)
  ütőfegyverek: 20/22 (-)  lőfegyverek: 27/96 (+0.01)  dobófegyverek: 19/80 (-)

Egyéb ismeretek (szint)

  rejtőzködés: (01) 32/49 (-)  nyomkövetés: (02) 71/54 (+0.04)  mászás: (03) 6/02 (-)  csapdakészítés: (04) 17/52 (+0.06)
  csapdaészlelés: (05) 14/84 (+0.36)  gyógyítás: (06) 24/36 (-)  titkosírás: (07) 4/96 (-)  felderítés: (08) 24/03 (+0.90)
  szörnyidomítás: (09) 8/00 (-)  teológia: (10) 30/80 (+0.23)  taumaturgia: (11) 45/04 (+0.37)  szerencsejáték: (12) 4/07 (-)
  zene: (13) 10/67 (-)  szörnyismeret: (14) 12/68 (-)  pszi: (15) 11/12 (+0.04)  zárnyitás: (16) 2/40 (-)
  vadászat: (17) 4/67 (-)  bányászat: (18) 21/91 (-)  úszás: (19) 9/91 (-)

*** Feltételes parancsaid:


kutatsz max. 200 pontért
készítesz 447. tárgyat (lótuszvirág) (max. 10 db-ot)
készítesz 403. tárgyat (fokhagyma) (max. 10 db-ot)
ásol max. 16 pontért
gyógyítasz 70 % életerő alatt, 30 pontért
maradék tvp-dből 2. tulajdonságodat TF-eled


Felt. támadás: *szintszívó (#96), *autentikus vámpír (#154) Barátságosság: ragyás burástya (#111), trikornis (#104), fémbontó szójer (#150), sötét gnóm (#132), purifikátor (#157), varkaudar behemót (#189), áeratikus hasnyák (#243), nukleáris cickány (#155), ôrjárat (#274), ongóliant (#159), mélység fattya (#199), (kalandozó) (#4314), semlegesek (#989), jók (#990)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Éber kakukk (#3 *6) Auralátás (#4 *8) Gyógymógy (#5 *6) Áldomás (#6 *5) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10) Vak őrület (#18 *3) Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0) Hadiszerencse II. (#24 *6) Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16) Védelem a tűz ellen (#38 *12) Vakító fény (#43 *7) Tisztító tűz (#44 *13) Gyóntatás (#56 *10) Azonnali gyógyítás (#58 *15) Hadiszerencse III (#59 *15) Puha ütés (#60 *18) Tűzeső (#61 *16) Éber vadászkutya (#62 *12) Erőpajzs II (#63 *24) Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnyészlelés (#82 *8) Szörnycsábítás (#83 *14) Restoráció (#85 *50) Vasszerevzet (#86 *8) Szopókőpusztítás (#88 *21) Rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *90) Erőpajzs III. (#127 *30) Teljes gyógyulás (#133 *60) Élőholt pozdorja (#134 *40) Tárgyészlelés (#135 *35) Energiafolyam (#136 *30) Mágikus ütés (#147 *18) Égető tekintet (#164 *25) Esszenciavédelem (#165 *15) Oltár teremtése (#167 *50) Isteni küldetés (#170 *40) Szopógödör eltörlés (#173 *30) Tűzvihar (#175 *24)

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Lángcsóva (#31 *5) Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8) Mágiatörés (#35 *10) Védelem sav ellen (#36 *12) Tompítás (#40 *8) Jégcsóva (#41 *15) Örvénykerítés (#42 *10) Fehér glóbusz (#47 *13) Gigaököl (#49 *12) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14) Varázslatolvasás (#67 *30) Mágiafeloldás (#75 *5) Láthatatlanság (#76 *15) Fúzió (#77 *35) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50) Varázsitalfőzés (#100 *30) Tükörpajzs (#101 *26) Varázsvédelem II. (#108 *18) Felszínre ugrás (#109 *25) Varázspáncél (#156 *15) Tűzmágia (#157 *24) Familiáris idézése (#159 *40) Varázsenergia (#161 *35) Dimenzióugrás (#163 *55) Városi teleport II. (#181 *60) Symulf rúnája (#182 *12) Varázsszem (#184 *9) Állatvédelem (#192 *25) A munka gyümölcse (#224 *10)

Pszi hatások


Pszi-ernyő (#64 *6) Auratranszformáció (#65 *10) Pszi-regeneráció (#66 *12) Felejtés (#68 *5) Agyletapogatás (#70 *20) Szürkeállomány akt. (#71 *12) Mentális pajzs (#72 *9) Pszí fejlesztés (#73 *20) Molekulaátrendezés (#74 *20) Agykorbács (#97 *18) Pszí acéltorony (#98 *14)

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


állatvédelem varázspáncél varázsenergia tűzmágia méregsemlegesítés Feltételes varázslat-használat: 1. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 136 50 41
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Izomernyesztés (#33)nómenklatura (#158) Villámcsapás (#50)autentikus vámpír (#154)
Izomernyesztés (#33)kultúrmasztodon (#227) Puha ütés (#60)Chara-din fattya (#236)
Tűzvihar (#175)tyrannoszaurus rex (#160) Tűzvihar (#175)tüskés gigaféreg (#256)
Varázsvédelem II. (#108)notermanthi (#257) Varázsvédelem II. (#108)taalru (#249)
Varázsvédelem II. (#108)Chara-din fattya (#236) Tompítás (#40)Tharr hívei (#996)
Tompítás (#40)Dornodon hívei (#992) Védelem a tűz ellen (#38)Orkhan Thai (#238)
Tompítás (#40)Mnebolath (#237) Tompítás (#40)ôrült varázsló (#255)
Tompítás (#40)zoloboo sámán (#230) Tompítás (#40)tguarkhan (#212)
Fehér glóbusz (#47)jégtroll (#164) Tompítás (#40)óriás csontváz (#176)
Fehér glóbusz (#47)pattanóböde (#145)