TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 1999. máj. 21. 9h:11'
EZ A 268. JÁTÉKHETED, 268. FORDULÓD
269. játékheted kezdete: máj. 30.
A következő fordulódat legkorábban
a 269. játékhéten tudjuk betáplálni.
| KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 119
Extra forduló: 1 |
WHITE NOR WACAK KALANDJAI
be 92 | bemész a 92. titkos labirintusba
|
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. Odabent sötét honol. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a
varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A
kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel,
van még 225.]
lm 3 15 20 | mozogsz 3 15 20
|
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [2. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad]
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [3. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Egy széles, magas terembe
érsz. [7. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Az út
egy széles, tágas szobába torkollik. [11. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted
magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 11 életpontot vesztettél. Nagy nehezen
kikecmeregsz. Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Egy széles, magas terembe érsz. [15. PONT.] A falból egy kar áll ki.
[már meghúztad] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy
nagyobb terembe. [14. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló
zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6
támadás] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad]
Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [18.
PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] A falhoz lapulva
osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [20. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint
rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod,
hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek [-156 varázspont]. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés).
Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy tüskés gigaféreg! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Marokra fogva a szívkeresőt a
másikra ugrasz. Szívkeresővel többször eltalálod a tüskés gigaféreg testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.)
Vámpírtőrrel néhányszor megkarcolod a tüskés gigaféreg testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4
életerő). A tüskés gigaféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested
víztartalmát szívják el. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 140
életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel néhány helyen meghorzsolod a tüskés gigaféreg testét. (3 támadással 31 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A tüskés gigaféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.)
A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Túl sok sebet kaptál. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el
tudsz futni előle.
(Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Mély, misztikus hangon
kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad
a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] Ismét a térkép szerinti
18. pontnál vagy. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 185.]
h 305 2 | használod a 305. tárgyat
|
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még
185.]
h 150 | használod a 150. tárgyat
|
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van
még 183.]
tv 92 | támadó/véd. varázslat a 92. varázslatot
|
Védekező varázslatok listájára került: fürgülés. [0 pontot használtál fel, van még 183.]
v 14 1 | elmormolod a 14. varázslatot
|
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal
előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] [5 pontot
használtál fel, van még 178.]
v 6 1 | elmormolod a 6. varázslatot
|
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad az áldomás varázslatot! A
következő csatában pontosabban fogsz találni. [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 173.]
Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [20.
PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy tüskés gigaféreg. Itt csata lesz.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fürgülés létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Öregedtél 1 évet.
(ld. enc.) Ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve!
Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel több
döféssel felnyársalod a tüskés gigaféreg ízelt testét. (6 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöfködöd a
tüskés gigaféreg bal oldalát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A tüskés gigaféreg a bal
karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő
nedvességet. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés gigaféreg testét. (4 támadással 146 életpontot
sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4
életerő). Előremozdulva, a tüskés gigaféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A szörny
szenzoraival vizet szív el a testedből. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 2795 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás
varázslatot. [-4 varázspont.] Megbotlasz valamiben: 1 galachmit, 432 arany, 3 kvazár, 2 vasvért, 1 vasérc, 2 nagy vaspajzs, 1
vasalt bunkó, 1 vashegyű lándzsa, 1 moa üveggömb és 10 mérg. vasnyíl. Felpakolsz. Valamit észreveszel a földön!
Szerzeményed: 13 mérg. vas dobónyíl, 3 varázskő, 1 fpi formázó minta (ld. enc.), 1 kristálygömb és 14 pirkit. Felpakolsz.
Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nagy tölgyfaládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a
birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál
híján lenyakazva téged. (-25 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 6 tolmokov-koktél, 2 kristályfolyadék, 1 alkímiázó üst
(ld. enc.), 1 ezüst papi karkötő, 1 bíbor erőöv, 190 arany, 2 ezüsttollú nyíl (ld. enc.), 1 moa burát (ld. enc.) és 1 ezüst gyűrű.
Gyorsan kiüríted a ládát. Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Egyhelyben toporogsz.
[5 pontot használtál fel, van még 168.]
tv 92 | támadó/véd. varázslat a 92. varázslatot
|
92. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 168.]
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot
|
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad.
Létrehoztad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] [5 pontot
használtál fel, van még 163.]
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
LIDÉRCÚR (252. SZÖRNY)
A lidércurak ősi élőholtak, a mocsarak és sötét labirintusok korlátlan hatalmú urai. Állítólag lidércek léteztek már akkor is,
amikor az első elf Ghalla földjére tette a lábát. Ezek a csuklyás, vörösen izzó szemű lények sokak szerint nem is
rendelkeznek igazi testtel, de bizonyosat senki sem tud: T. Vlagyimir egyszer legyőzött egy lidércurat, de semmi más nem
marad a szörny után, csak egy fekete köpeny. A lidércurakat természetesen csak mágikus fegyverrel lehet megsebezni, és
antimágikus aurájuk miatt a támadó varázslatok egyáltalán nem hatnak rájuk. A lidércúr sokszor már gyilkos kiáltásával
megállítja szívedet, és karmai érintésével mágikus esszenciádtól foszt meg. A lidércúr olyan tömegű ocsmányságot képes
művelni veled, hogy csakis FT paranccsal fogod megtámadni.
ZOLOBOO TÖRZSFŐ (268. SZÖRNY)
Az erdők mélyén élő zolobook törzsfői természetesen a legerősebbek, legügyesebbek és legravaszabbak közül kerülnek ki,
így aztán a várható életkoruk is jócskán meghaladja a zolobooknál szokásos 20-25 évet. Korlátozott rituális mágikus
képességekkel rendelkeznek, és elrémísztő csatahuhogásuk félelmet varázsol az ellenfél szívébe.
ALANORI CSATAMÉN (233. LÉNY)
Az alanori csatamén a világ egyik legkitűnőbb hátasállata, csak az igazán kiváltságosak tudhatják magukénak egy-egy
példányát. Az alanori ménes tenyészállatait egy másik valóság különös világából szerezték be emberöltőkkel ezelőtt, majd
különféle mágikus manipulációkkal és célirányos tenyésztéssel hozták létre mai formáját.
Súlya elérheti az ötszáz kilogrammot, alkata robosztus, erőteljes. Színe általában fekete vagy acélszürke, de előfordulnak
tarka és fehér példányai is. Az eredetileg növényevő ősöktől származó állat az alanori mestertenyésztők keze alatt mára
mindenevővé vált, ami igen hasznos lehet egyes vidékeken. Betanítása igencsak nagy türelmet követel, de az eredmény
megéri a fáradtságot: az összeszokott ló és lovas harcban veszélyes ellenfél.
ŐSDENTOR (282. SZÖRNY)
Az ősdentorok nagyhatalmú, mágikus entitások, amelyeket általában varázslók idéznek meg bizonyos feladatok
végrehajtására egy másik létsíkról. Az ősdentor számára a bolygónk légköre méreg, amely kb. 1 nap alatt elpusztítja: így az
ősdentornak igyekeznie kell a feladat végrehajtásával, és ha megidézőjére támad, akkor pedig sosem juthat vissza hazájába.
Nem csoda, hogy az ősdentorok általában igen sietősek, és ha összeakadnak egy kalandozóval, igyekeznek azt a lehető
legrövidebb idő alatt "lerendezni". Az ősdentorok démoni alakú, (de nem Thargodan!) lények, egyesek szerint a Sötét
Földről származnak, de mások ezt vitatják. Az ősdentor csak ezüst és mágikus fegyverekkel sebezhető.
ERA FORMÁLÓ MINTA (418. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, narancsszínű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kalapácsot
formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus
procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Era formázó minta. Az Era az ütőfegyvert jelentő Mirin rúna. Ennek a
mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok ütőfegyverré formázni.
CHARA-DIN MONOLITJA (534. TÁRGY)
Egy öt méter magas, fekete, fenyegető csiszolt kőtömb - ez Chara-din monolitja. Chara-din hívei (vagy szolgáik) építették,
istenük parancsára. A monolit félelmetes mágikus erővel bír: elszívja a környezetében tartózkodók mágikus energiáját, így
a Chara-din hívőket kivéve mindenki elveszti a regenerált varázspontjai felét, a Chara-din hívők viszont dupla vp-t kapnak
(ez a hatás nekrofunnal és más duplázó hatásokkal nem adódik össze). A monolit felépítése 100 TVP-be kerül, és az ÉP 534
parancsot kell kiadnod hozzá. Az építkezést egyszerre kell elvégezned, tehát 99 TVP elköltésével az építkezés semmit nem
halad! [Tehát ha nem tudod egyből felépíteni, a parancsot végre sem hajtod.] A monolit tengeren, lakott területen és
mocsáron kívül bárhol megépíthető.
A monolitot bárki rombolhatja a "Zan Indukátor és egyéb, az emberiség egészére káros dolgok Pusztítása": ZIP 534 100
paranccsal. Ekkor 100 TVP elköltésével teljesen lerombolod a monolitot. Ha kevesebb TVP áll rendelkezésedre, a parancs
nem hajtódik végre.
KÁOSZ SZIMBÓLUM (361. TÁRGY)
A káosz szimbólum Chara-din híveinek szent szimbóluma. Mielőtt Chara-din hívei kapcsolatba léptek volna istenükkel, a
szimbólumot bárki hordhatta és használhatta gyógyításra. Jelenleg a káosz szimbólumot csak Chara-din hívei hordhatják, és
külön gyógyításra nem használható. A káosz szimbólum használójának ad +2 támadást és +1 védettséget.
DENTOR BŐR (551. TÁRGY)
Ha lemészároltál egy ősdentort, akkor lenyúzhatod a hátáról tüskés bőrét. Az ezernyi apró tüske könnyen komoly sérülést
okozhat a bőrnek, ezért óvatosan, összetekerve rakod el. Majd csak jó lesz valamire, ha másnak nem, hát lábtörlőnek.
FÜRGÜLÉS (92. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
A fürgülés meggyorsítja a harcos reakcióidejét, ügyesebbé, fürgébbé teszi egy harc időtartamára. Ha elmondod magadra a
fürgülést 22 VP-ért, eggyel több támadást fogsz leadni minden körben, még a lőfegyvereddel is eggyel többet lőhetsz. A
varázslat nem működik a közelharc fázisban, ha ököllel harcolsz. Minden alkalommal, amikor elmondod a fürgülést,
öregszik a tested egy évet. A fürgülés anyagi komponense egy csepp sáfránypor.
TERMÉSZETELLENES ÖREGEDÉS
Előbb-utóbb találkozni fogsz olyan szörnyekkel, amelyek ún. természetellenes öregedést okoznak. Ilyenkor a szörny
pillantásától/érintésétől a tested akár évtizedeket is öregedhet egy szempillantás alatt, ha nem dobod meg a szerencsédet
halál ellen. Ezenkívül bizonyos varázslatok használata is okozhat azonnali öregedést. Az ilyen öregedés csak a testedre hat,
szellemedet, elmédet épen hagyja. Ha viszont ily módon elérkezel a maximális lehetséges életkorodhoz (ezt pontosan te
nem ismered) meghalsz, visszafordíthatatlanul, még a deus ex machina sem ment meg. Természetesen lehetőség van a
természetellenes öregedés visszafordítására is, különböző varázsitalokkal, varázslatokkal. Ha a valódi életkorod (a
szellemedé) és a testedé különbözik, ezt a karakterlapon, az ÉLETKOR: VALÓDI/TESTI életkor formában olvashatod le.
A tested életkora semmilyen módon sem csökkenhet a valódi életkorod alá. Nyilvánvaló, hogy a különböző fajok
élettartama eltérő. Az emberek maximális élettartama 80-110 év, az elfeké 1200-1600, a törpéké 600-750, az árnymanóké
90-130, a trolloké 60-80, a gnómoké 800-1000, az alakváltóké 120-150, a kobuderáké 120-150. A mutánsok maximális
élettartama ismeretlen.
FPI FORMÁLÓ MINTA (419. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, szürkés, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kalapácsot formáz.
A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra
folyamán lehet előállítani. Ez egy Fpi formázó minta. A Fpi a szúrófegyvert jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a
segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok szúrófegyver alakúra formázni.
ALKÍMIÁZÓ ÜST (341. TÁRGY)
Ebbe a nagyhatalmú varázstárgyba permanens alkímia varázslatot építettek. Ha egy tárgyat az alkímiázó üstbe dobsz, az
alkímia varázslathoz hasonlóan, a tárgy arannyá változik. Az alkímiázó üst használata a H 341 <tárgy> <mennyiség>
paranccsal történik, és nem kerül TVP-be. Még egy nagy előnye az egyszerű alkímia varázslattal szemben, hogy az alkímiázó
üst sohasem hibázik, azaz sosem fordul elő, hogy a belédobott tárgyból arany helyett homok lesz.
EZÜSTTOLLÚ NYÍLVESSZŐ (363. TÁRGY)
Ahogy jobban megnézed ezt a különös nyílvesszőt, azonnal feltűnik néhány különös dolog: először is, a hegye valamilyen
kemény, kőszerű anyagból készült, mégis meglepően éles. Maga a vessző nem fából, hanem valamilyen kristályszerű
anyagból készült. Amikor kipróbálod, még két kellemes tulajdonságára derül fény: 1) ha használod, +8 támadást kapsz; 2)
Csak nagyon-nagyon ritkán veszik el; 3) Sebzése 4D5+4; 4) Képes csak mágikusan megsebezhető lényeket is megsebezni.
Az ezüsttollú nyílvesszőt hosszú íjhoz használhatod.
MOA BURÁT (384. TÁRGY)
Igazándiból fogalmad sincs, mi az a burát: a jelenkor törpéi sosem bukkantak még erre a mélybarna, átlátszó, kristályszerű
anyagra. Ez a Moa burát a többi Moa ékszerrel ellentétben megmunkálatlan, felülete tompa, nem csillogóra csiszolt. Csak
azért valószínűsíthető, hogy Moa maradvány, mert leggyakrabban a Phua kúpokban lehet rábukkanni.
MIKSZISZI HÚSGÓLEM (126. SZÖRNY)
Ezeket a rémületes, lélek nélküli gyilkológépeket közepes hatalmú varázslók készítik. Friss halottak részeiből varrják őket
össze, saját tudatuk nincs. Uruk parancsai alapján cselekszenek. Mágiaellenállásuk különösen nagy, és köznapi fegyverrel is
igen nehéz rajtuk sebet ejteni. Félelmetes mennyiségű sebzést képesek elviselni anélkül, hogy működésükben bármilyen
károsodás keletkezne.
VÁROSÉPÍTKEZÉS (398. ÉPÍTMÉNY)
A Túlélők Földjén nyüzsgő kalandozók úgy döntöttek, hogy felépítik saját városukat! Ez persze rengeteg munkát kíván: a
kiválasztott mezőn ki kell vágni a fákat, szabályozni a patakokat, kiirtani a bozótost, felpörkölni a szörnyfészkeket, utakat
építeni, stb, stb. Egy mezőn az ilyen munkálatok 3000 TVP-t igényelnek! A munkában az ÉP 398 <TVP> paranccsal
vehetsz részt. Minden elhasznált 20 TVP számít, tehát a <TVP> mindenképpen 20-al osztható szám legyen. Ha a
városépítkezés elkészül, az adott mező lakott területté válik, ahol a különböző érdekcsoportok (Közös Tudatok)
megkezdhetik saját épületek felhúzását! Városépítkezést egy mezőn csak akkor kezdeményezhetsz, ha egy szomszédos
mezőn már van kalandozók által befejezett városépítkezés. A városok magját, az első városépítkezést a játékvezető rakja le.
ZOMBI MESTER (251. SZÖRNY)
Amikor egy nagyhatalmú nekromanta úgy dönt, hogy most pedig leigázza a szomszéd tartományt / országot / világot
zombihadseregével, rádöbben a zombigyártás közepette, hogy nem lehet egyszerre ötezer zombit személyes szóbeli
paranccsal irányítani, kaotikusan megindítani őket egy irányba pedig nem mindig éri el a kívánt hatást. Hosszadalmas és
bonyolult eljárással tehát minden ötvenedik zombit a csapatban ellát egy mágikus csatornával, amelyen keresztül a többi
zombit irányíthatja. És hogy a sereg "agya", a zombi mester nehogy megsemmisüljön egy kósza tisztítótűztől (igen! hat rá!),
igényesen előállítható, de nagyon hatékony önregeneráló rendszerrel látja el a gazdája. Olyannyira, hogy pl. ha
ütőfegyverrel kezded el csépelni, akkor nagy valószínűséggel gyorsabban fog magához térni, mint ahogy sebzed.
OPTIRI AGYSISAK (315. TÁRGY)
Ez egy üreges, könnyű fémből készült gömb, amelyet a fejedre lehet illeszteni a KF 315 paranccsal (ilyenkor persze a sisakot
vagy egyéb tökfödőt leveszed). Az optiri mentátok által kovácsolt tárgy mágikus képességgel bír, jelentősen megnöveli a
neuronok stimulációjának hatásfokát komoly mentális terhelés esetén. Hogy te is értsd: Ha a TF paranccsal az IQ-dat
fejleszted, minden 5 elköltött TVP 6-nak fog számítani (gnómoknál 7-nek). Tehát ha optiri agysisakot viselsz, az IQ 11-ről
12-re növelése 120 TVP helyett mindössze 100 TVP-t igényel (gnómoknak még kevesebbet). Az optiri agysisak persze
korlátozott védelmet is nyújt, eggyel növeli a védettségedet, amíg hordod.
KŐTORONY (394. ÉPÍTMÉNY)
A kőtorony egyike Ghalla legkülönösebb építményének. Mintegy húsz méter magas, átmérője viszont csak hat méter az
aljánál. Ablakok csak a felsőbb szinteken nyílnak, és ki tudja vajon mi van a föld alatt? A gránitkockákból épült hegyes
építmény - amióta világ a világ - a varázslók egyik kedvelt lakhelye. Nem is csoda, hiszen mi más módon volna lehetséges,
hogy a kemény gránitkockák ennyire szabályos ívekben alakítsák ki a falakat, és vajon ki lenne annyira őrült, hogy egy ilyen
építmény felhúzásába fektessen 8000 TVP-nyi munkát, mikor ennyi energiával majd három templomot is felépíthet. [A
munkát 40 TVP-nként kell végezni, vagyis 39 TVP-nyi építéstől az építkezés nem halad semmit, és 79 TVP-nyitől is csak
ugyanannyit halad, mint 40 TVP-től.] És bizonyára a mágia az oka annak is, hogy a sima kövek nem csúsznak el egymásról,
mint ahogy az előbb-utóbb mindenkinél előfordul, aki megpróbál hasonló építkezésbe kezdeni.
Éppen ezért a tornyokat nagy misztikum övezi, igen kevés azoknak a száma, akik belülről láthattak egy-egy hasonló
létesítményt. Erőszakkal bejutni gyakorlatilag lehetetlen: ha az őrszellemek nem nyitják ki az ajtót, jobb ha nem
próbálkozol.
SZUPER HÁLÓCSAPDA (274. SZÖRNYCSAPDA)
A kiváló minőségű szuper dobóhálót egy szörnyre dobva könnyedén foglyul ejtheted, ha a szörny aránylag kicsi. Ha a FOG
<szörny> 274 parancs teljesül, vagyis megpillantod a keresett szörnyet, és a birtokodban van egy szuper dobóháló,
megpróbálod rádobni. Mindenfajta tereptípuson alkalmazható, és csak nagyon ritkán fordul elő, hogy a szörny széttépi a
hálót, ellentétben a sima kötélből készített dobóhálóval. A szuper dobóháló nem működik különösen nagy lények (3 méter
vagy nagyobb) ill. különlegesen erős lények ellen. A használat 8 TVP-be kerül.
KARAKTERLAPOD
White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér!
Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 268.
fordulód.
erő : | 42 |
iq : | 29 |
ügyesség : | 30 |
egészség : | 28 |
szerencse: | 37 |
tudatpont: | 14/ 4 |
| |
|
szint : | 24 |
támadás : | 21 |
védekezés: | 50 |
életpont : | 376/215 |
varázspt : | 692/ 46 |
pszi pont: | 92/ 60 |
| |
|
merészség: | 10/ 5 |
agresszió: | 3 |
menekülés: | 30 % |
jellem: | jó (453) |
pénz : | 647 arany |
halhatatlanság: | 1% |
| |
|
magasság: | 174 cm |
testsúly: | 64 kg |
életkor: | 26/ 27 év |
tul.pont: | 3 |
kép.pont: | 7 |
| |
| |
|
Eddig összesen 1876 szörnyet (7 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 8779 TP-t kaptál. Jelenleg
1236103 TP-d van. A következő szinthez még 163897 TP szükséges. Trófeáid: orbitális mackósajt, ongóliant, taalru.
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A 267. fordulódban 1615 arany került a bankszámládra. 1631 aranyat
vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
Felt. fegyverváltás: << vámpírtőr (140%) << vasalt bunkó (300%)
Felt. lőfegyver használat: semmi (0-3.); bumeráng (4-10.); bumeráng (11-14.); bronzhegyű
nyíl (15-17.); vashegyű nyíl (18-996.); ezüsthegyű nyíl (997-);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
víziharc: | 8/20 (-) | | ökölvívás: | 1/69 (-) | | szúrófegyverek: | 29/54 (+0.07) | | vágófegyverek: | 7/86 (-) | |
ütőfegyverek: | 20/22 (-) | | lőfegyverek: | 27/96 (-) | | dobófegyverek: | 19/92 (+0.12) | |
Egyéb ismeretek (szint)
rejtőzködés: | (01) 32/49 (-) | | nyomkövetés: | (02) 71/94 (+0.40) | | mászás: | (03) 6/02 (-) | | csapdakészítés: | (04) 17/52 (-) | |
csapdaészlelés: | (05) 9/08 (+0.24) | | gyógyítás: | (06) 24/36 (-) | | titkosírás: | (07) 4/96 (-) | | felderítés: | (08) 24/06 (+0.03) | |
szörnyidomítás: | (09) 8/00 (-) | | teológia: | (10) 30/97 (+0.17) | | taumaturgia: | (11) 45/16 (+0.12) | | szerencsejáték: | (12) 4/07 (-) | |
zene: | (13) 10/67 (-) | | szörnyismeret: | (14) 12/68 (-) | | pszi: | (15) 11/23 (+0.11) | | zárnyitás: | (16) 2/40 (-) | |
vadászat: | (17) 4/67 (-) | | bányászat: | (18) 22/08 (+0.17) | | úszás: | (19) 9/91 (-) | |
*** Feltételes parancsaid:
készítesz 447. tárgyat (lótuszvirág) (max. 10 db-ot)
készítesz 403. tárgyat (fokhagyma) (max. 10 db-ot)
ásol max. 16 pontért
készítesz 176. tárgyat (vashegyű nyíl) (max. 5 db-ot)
maradék tvp-dből 2. tulajdonságodat TF-eled
Felt. támadás: *szintszívó (#96), *autentikus vámpír (#154)
Barátságosság: trikornis (#104), fémbontó szójer (#150), sötét gnóm (#132),
purifikátor (#157), varkaudar behemót (#189), áeratikus hasnyák (#243), nukleáris cickány (#155),
ôrjárat (#274), ongóliant (#159), mélység fattya (#199), (kalandozó) (#4314),
ôsdentor (#282), semlegesek (#989), jók (#990)
*** Varázslataid (típusonként)
Papi varázslatok
Éber kakukk (#3 *6) Auralátás (#4 *8) Gyógymógy (#5 *6)
Áldomás (#6 *5) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10)
Vak őrület (#18 *3) Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0)
Hadiszerencse II. (#24 *6) Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16)
Védelem a tűz ellen (#38 *12) Vakító fény (#43 *7) Tisztító tűz (#44 *13)
Gyóntatás (#56 *10) Azonnali gyógyítás (#58 *15) Hadiszerencse III (#59 *15)
Puha ütés (#60 *18) Tűzeső (#61 *16) Éber vadászkutya (#62 *12)
Erőpajzs II (#63 *24) Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnyészlelés (#82 *8)
Szörnycsábítás (#83 *14) Restoráció (#85 *50) Vasszerevzet (#86 *8)
Szopókőpusztítás (#88 *21) Fürgülés (#92 *22) Rúnapukkasztás (#94 *0)
DEM kreálása (#95 *90) Erőpajzs III. (#127 *30) Teljes gyógyulás (#133 *60)
Élőholt pozdorja (#134 *40) Tárgyészlelés (#135 *35) Energiafolyam (#136 *30)
Mágikus ütés (#147 *18) Égető tekintet (#164 *25) Esszenciavédelem (#165 *15)
Oltár teremtése (#167 *50) Isteni küldetés (#170 *40) Szopógödör eltörlés (#173 *30)
Tűzvihar (#175 *24)
Taumaturgia varázslatok
Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Lángcsóva (#31 *5)
Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8)
Mágiatörés (#35 *10) Védelem sav ellen (#36 *12) Tompítás (#40 *8)
Jégcsóva (#41 *15) Örvénykerítés (#42 *10) Fehér glóbusz (#47 *13)
Gigaököl (#49 *12) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14)
Varázslatolvasás (#67 *30) Mágiafeloldás (#75 *5) Láthatatlanság (#76 *15)
Fúzió (#77 *35) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50)
Varázsitalfőzés (#100 *30) Tükörpajzs (#101 *26) Varázsvédelem II. (#108 *18)
Felszínre ugrás (#109 *25) Varázspáncél (#156 *15) Tűzmágia (#157 *24)
Familiáris idézése (#159 *40) Varázsenergia (#161 *35) Dimenzióugrás (#163 *55)
Városi teleport II. (#181 *60) Symulf rúnája (#182 *12) Varázsszem (#184 *9)
Állatvédelem (#192 *25) A munka gyümölcse (#224 *10)
Pszi hatások
Pszi-ernyő (#64 *6) Auratranszformáció (#65 *10) Pszi-regeneráció (#66 *12)
Felejtés (#68 *5) Agyletapogatás (#70 *20) Szürkeállomány akt. (#71 *12)
Mentális pajzs (#72 *9) Pszí fejlesztés (#73 *20) Molekulaátrendezés (#74 *20)
Agykorbács (#97 *18) Pszí acéltorony (#98 *14)
Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások
állatvédelem varázspáncél varázsenergia
égető tekintet méregsemlegesítés
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat |
Mit | Kire | | Mit | Kire |
Izomernyesztés (#33) | nómenklatura (#158) | | Villámcsapás (#50) | autentikus vámpír (#154) |
Izomernyesztés (#33) | kultúrmasztodon (#227) | | Puha ütés (#60) | Chara-din fattya (#236) |
Tűzvihar (#175) | tyrannoszaurus rex (#160) | | Tűzvihar (#175) | tüskés gigaféreg (#256) |
Varázsvédelem II. (#108) | notermanthi (#257) | | Varázsvédelem II. (#108) | taalru (#249) |
Varázsvédelem II. (#108) | Chara-din fattya (#236) | | Tompítás (#40) | Tharr hívei (#996) |
Tompítás (#40) | Dornodon hívei (#992) | | Védelem a tűz ellen (#38) | Orkhan Thai (#238) |
Tompítás (#40) | ôrült varázsló (#255) | | Tompítás (#40) | zoloboo sámán (#230) |
Tompítás (#40) | tguarkhan (#212) | | Fehér glóbusz (#47) | jégtroll (#164) |
Tompítás (#40) | óriás csontváz (#176) | | Fehér glóbusz (#47) | pattanóböde (#145) |
|