Figyelem!
A mai naptól kezdve megváltozott az e-mailes fordulókban a titkosírások megjelenítése. A megnézéséhez szükséges gif képek letölthetőek a Beholder Kft. home page-éről.
(A változtatásra azért volt szükség, hogy a TIM parancs eredménye mindig helyesen jelenhessen meg a fordulókban.)
TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 1999. szept. 20. 9h:07'
EZ A 282. JÁTÉKHETED, 282. FORDULÓD
283. játékheted kezdete: szept. 24.
A következő fordulódat legkorábban
a 283. játékhéten tudjuk betáplálni.
| KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1420
|
WHITE NOR WACAK KALANDJAI
be 89 | bemész a 89. titkos labirintusba
|
A kutatkodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! Semmi fényt nem látsz odabent. Koncentrálsz, majd
hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény
varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Amint belépsz, magával ragad a felfedezés izgalma. [5
pontot használtál fel, van még 221.]
fvh 16 | felt. varázslat haszn. 16
|
Harci varázslataidat használni fogod minden 16. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 221.]
lm 11 11 11 | mozogsz 11 11 11
|
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [2. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás!
[3. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [4. PONT.] Haladsz előre. Egy
T-elágazáshoz érkeztél. [5. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A folyosó
kanyarodik. [6. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy régi, rozsdás ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be
van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Elszántan mész előre. Egy sima, fából készült ajtó!
Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Elértél a folyosó
végéhez. Innen nem vezet tovább út. [7. PONT.] Elszántan mész előre. Egy kemény tölgyből készült ajtó körvonalai
bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni.
Sikerült! Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a
kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Az út
végetér - egy zsákutca! [8. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a
sötétből. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő
bronzkulcs nyitja az ajtót. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály.
Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót.
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [9. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz.
Egy nagy vasalt ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad
levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó állja utadat.
Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja
az ajtót. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [10. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább.
Egy tömör sziklából kifaragott ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás
után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Továbbmész. Egy vastag, gránitból készült ajtót látsz. Találsz
egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis aranykulcs nyitja az ajtót.
A fenébe! Egy zsákutca. [11. PONT.] Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[50 pontot használtál fel, van még 171.]
lm 11 905 12 | mozogsz 11 905 12
|
Egyhelyben toporogsz.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, gránitból készült ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset:
Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő smaragd kulcs nyitja az ajtót. Folytatod a
felderítést. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés,
próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy
mindennek ellenálló titanit ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás
után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. Egy nagyobb terembe érkezel. [12. PONT.] Rögtön szemet
szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni!
Így cselekszel te is. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [10 pontot használtál
fel, van még 161.]
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot
|
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal
kisütöd a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] [5 pontot
használtál fel, van még 156.]
be 89 | bemész a 89. titkos labirintusba
|
A kutatkodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! A járatban sötét félhomály van. Mormolni kezdesz.
Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan
világítani kezd. [-1 varázspont.] Szorongással vegyes izgatottsággal teszed meg az első néhány lépést. Amint belépsz,
magával ragad a felfedezés izgalma. [5 pontot használtál fel, van még 151.]
lm 900 22 22 | mozogsz 900 22 22
|
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [2. PONT.]
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] A
folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [4. PONT.] Mindenre
felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [19. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy
manifesztátor van előtted! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a manifesztátor zsezsgő
plazmáját. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) A manifesztátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg
elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Egy széles, magas terembe érsz.
[20. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy kardfogú fülemüle! Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny
étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan
megsorozod a kardfogú fülemüle fejét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd.
Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával
irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kardfogú fülemüle bal szárnyát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.)
Vámpírtőrrel eltalálod a kardfogú fülemüle jobb szárnyát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő).
A kardfogú fülemüle meglök agyarával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a
földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál. Az út egy széles, tágas szobába
torkollik. [21. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy szutykos remák! No, ma sem fognak berozsdálni az
izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 119 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl.
Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A
szutykos remák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál. Halvány fényt látsz magad
előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [22. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy
szubreális vámpír. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 21. pontnál vagy. Halvány
fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [22. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy
tűnik, hogy egy szubreális vámpír. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 21. pontnál
vagy. [40 pontot használtál fel, van még 111.]
lm 22 905 23 | mozogsz 22 905 23
|
Egy széles, magas terembe érsz. [22. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy szubreális vámpír.
Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 21. pontnál vagy. Minden
lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Egy
jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [22. PONT.] Egy szubreális vámpírt pillantasz
meg. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 21. pontnál vagy.
[15 pontot használtál fel, van még 96.]
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot
|
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted
a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] [5 pontot használtál
fel, van még 91.]
be 89 | bemész a 89. titkos labirintusba
|
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. Odabent sötét honol.
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a tündérfény
varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Vajon milyen titkokat rejthet ez az elhagyatott hely?
Istenedhez imádkozva, szemedet a sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot használtál fel, van még 86.]
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot
|
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már
benned van. Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1
életerő). [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 81.]
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot
|
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! A
gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 76.]
lm 900 24 905 | mozogsz 900 24 905
|
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [2. PONT.] Bevilágítva magad előtt
az utat, lassan lépkedsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [3. PONT.] Hangot hallasz szemből -
megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [24.
PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után
kutatsz. [15 pontot használtál fel, van még 61.]
lm 25 900 26 | mozogsz 25 900 26
|
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [25. PONT.] Egy quwarg parafenomén lakik itt. Az
ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat.
Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy vakító fény
varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása
szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket.
Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A
parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés
után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad
csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a quwarg parafenomén
potrohát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A quwarg parafenomén csáprágója kisebb
sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 25 életpontot vesztettél. Válladon
apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A quwarg
parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Viszkető bizsergést
érzel, és megnyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Néha
hátra-hátranézve sietsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [24. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább
suhansz. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a
roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót
erővel betörni. Nekifeszülsz, és minden erődet összegyűjtve benyomod az ajtót. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy
mindennek ellenálló titanit ajtót pillantasz meg. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Megfelelő mozdulatok
kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a
rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne
szükséges a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a Rúna, megszűnt a védővarázslat. [-100 varázspont.] Lenyomod
a kilincset: Szerencsére nyitva van. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [26. PONT.] Rögtön szemet szúr az egyik
sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Egy pillanatra megrettensz tetted
következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [20 pontot használtál fel, van
még 41.]
lm 26 26 26 | mozogsz 26 26 26
|
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 41.]
lm 26 26 26 | mozogsz 26 26 26
|
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 41.]
Úgy suhansz, mint az árnyék. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [24. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz
tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most
értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [4. PONT.] Folytatod az utat. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [5. PONT.]
Továbbsuhansz a folyosón. Innen csak egy út van: előre! [13. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz!
Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 7 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 8
életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod. Haladsz előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [14. PONT.] A talaj megbillen a
lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 17
életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod. Balsejtelem kerít hatalmába, de a
végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. 3 nyílvessző talált el. 13
életpontot vesztettél. Csak remélheted, hogy egy sem volt mérgezett. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz -
a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [15. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát
aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. 6 nyílvessző talált el. 33 életpontot
vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett. Egy surranó hang, és egy óriási és
hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani. Vigyázó léptekkel
mozogsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [16. PONT.] Dübörgést hallasz fentről, és látod, hogy a plafon egy
része zuhanni kezd! Szerencsédnek köszönhetően csak 20 életpontot vesztettél. Félreugrasz a lezúduló kőfal-csapda elől. A
fal lassan visszamegy. Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő
pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. 55 életpontot vesztettél. A
golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [40 pontot használtál fel, van még 1.]
KARAKTERLAPOD
White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér!
Raia személyes tanácsadója vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 282. fordulód.
erő : | 39 |
iq : | 32 |
ügyesség : | 42 |
egészség : | 28 |
szerencse: | 39 |
tudatpont: | 14/ 0 |
| |
|
szint : | 25 |
támadás : | 22 |
védekezés: | 48 |
életpont : | 400/231 |
varázspt : | 732/ 3 |
pszi pont: | 100/ 0 |
| |
|
merészség: | 9/ 5 |
agresszió: | 3 |
menekülés: | 30 % |
jellem: | jó (474) |
pénz : | 655 arany |
halhatatlanság: | 1% |
| |
|
magasság: | 174 cm |
testsúly: | 64 kg |
életkor: | 27/ 30 év |
tul.pont: | 0 |
kép.pont: | 12 |
| |
| |
|
Eddig összesen 2049 szörnyet (8 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 11427 TP-t kaptál.
Jelenleg 1537391 TP-d van. A következő szinthez még 162609 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, ongóliant, taalru.
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A 281. fordulódban 5120 arany került a bankszámládra. 5120 aranyat
vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (200%) << vámpírtőr (210%) << vasalt bunkó (300%)
Felt. lőfegyver használat: semmi (0-3.); bumeráng (4-10.); bumeráng (11-14.); bronzhegyű
nyíl (15-17.); bronzhegyű nyíl (18-996.); ezüsthegyű nyíl (997.); ezüsttollú nyíl (998-);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
víziharc: | 8/20 | | ökölvívás: | 1/69 | | szúrófegyverek: | 31/39 | | vágófegyverek: | 8/29 | |
ütőfegyverek: | 20/22 | | lőfegyverek: | 29/05 | | dobófegyverek: | 20/81 | |
Egyéb ismeretek (szint)
rejtőzködés: | (01) 34/03 | | nyomkövetés: | (02) 74/54 | | mászás: | (03) 6/02 | | csapdakészítés: | (04) 17/82 | |
csapdaészlelés: | (05) 9/62 | | gyógyítás: | (06) 24/38 | | titkosírás: | (07) 5/65 | | felderítés: | (08) 24/95 | |
szörnyidomítás: | (09) 8/09 | | teológia: | (10) 34/25 | | taumaturgia: | (11) 47/22 | | szerencsejáték: | (12) 4/16 | |
zene: | (13) 10/71 | | szörnyismeret: | (14) 13/34 | | pszi: | (15) 12/87 | | zárnyitás: | (16) 6/70 | |
vadászat: | (17) 4/68 | | bányászat: | (18) 22/76 | | úszás: | (19) 9/91 | |
*** Feltételes parancsaid:
készítesz 447. tárgyat (lótuszvirág) (max. 10 db-ot)
készítesz 403. tárgyat (fokhagyma) (max. 10 db-ot)
ásol max. 16 pontért
kutatsz max. 200 pontért
maradék tvp-dből 2. tulajdonságodat TF-eled
Felt. támadás: *szintszívó (#96), *autentikus vámpír (#154)
Barátságosság: trikornis (#104), fémbontó szójer (#150), sötét gnóm (#132),
purifikátor (#157), varkaudar behemót (#189), áeratikus hasnyák (#243), nukleáris cickány (#155),
ôrjárat (#274), ongóliant (#159), mélység fattya (#199), (kalandozó) (#4314),
ôsdentor (#282), semlegesek (#989), jók (#990)
*** Varázslataid (típusonként)
Papi varázslatok
Éber kakukk (#3 *6) Auralátás (#4 *8) Gyógymógy (#5 *6)
Áldomás (#6 *5) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10)
Vak őrület (#18 *3) Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0)
Hadiszerencse II. (#24 *6) Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16)
Védelem a tűz ellen (#38 *12) Vakító fény (#43 *7) Tisztító tűz (#44 *13)
Gyóntatás (#56 *10) Azonnali gyógyítás (#58 *15) Hadiszerencse III (#59 *15)
Puha ütés (#60 *18) Tűzeső (#61 *16) Éber vadászkutya (#62 *12)
Erőpajzs II (#63 *24) Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnyészlelés (#82 *8)
Szörnycsábítás (#83 *14) Restoráció (#85 *50) Vasszerevzet (#86 *8)
Szopókőpusztítás (#88 *21) Fürgülés (#92 *22) Rúnapukkasztás (#94 *0)
DEM kreálása (#95 *90) Erőpajzs III. (#127 *30) Teljes gyógyulás (#133 *60)
Élőholt pozdorja (#134 *40) Tárgyészlelés (#135 *35) Energiafolyam (#136 *30)
Fiatalítás (#140 *40) Mágikus ütés (#147 *18) Égető tekintet (#164 *25)
Esszenciavédelem (#165 *15) Oltár teremtése (#167 *50) Isteni küldetés (#170 *40)
Szopógödör eltörlés (#173 *30) Tűzvihar (#175 *24)
Taumaturgia varázslatok
Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Lángcsóva (#31 *5)
Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8)
Mágiatörés (#35 *10) Védelem sav ellen (#36 *12) Tompítás (#40 *8)
Jégcsóva (#41 *15) Örvénykerítés (#42 *10) Fehér glóbusz (#47 *13)
Gigaököl (#49 *12) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14)
Varázslatolvasás (#67 *30) Mágiafeloldás (#75 *5) Láthatatlanság (#76 *15)
Fúzió (#77 *35) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50)
Varázsitalfőzés (#100 *30) Tükörpajzs (#101 *26) Varázsvédelem II. (#108 *18)
Felszínre ugrás (#109 *25) Varázspáncél (#156 *15) Tűzmágia (#157 *24)
Familiáris idézése (#159 *40) Varázsenergia (#161 *35) Dimenzióugrás (#163 *55)
Városi teleport II. (#181 *60) Symulf rúnája (#182 *12) Varázsszem (#184 *9)
Állatvédelem (#192 *25) A munka gyümölcse (#224 *10)
Pszi hatások
Pszi-ernyő (#64 *6) Auratranszformáció (#65 *10) Pszi-regeneráció (#66 *12)
Felejtés (#68 *5) Agyletapogatás (#70 *20) Szürkeállomány akt. (#71 *12)
Mentális pajzs (#72 *9) Pszí fejlesztés (#73 *20) Molekulaátrendezés (#74 *20)
Agykorbács (#97 *18) Pszí acéltorony (#98 *14)
Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások
méregsemlegesítés állatvédelem varázspáncél
varázsenergia varázsszem
Feltételes varázslat-használat: 16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslat lista (var. szám) : 136 50
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat |
Mit | Kire | | Mit | Kire |
Izomernyesztés (#33) | nómenklatura (#158) | | Villámcsapás (#50) | autentikus vámpír (#154) |
Izomernyesztés (#33) | kultúrmasztodon (#227) | | Puha ütés (#60) | Chara-din fattya (#236) |
Tűzvihar (#175) | tyrannoszaurus rex (#160) | | Tűzvihar (#175) | tüskés gigaféreg (#256) |
Puha ütés (#60) | quwarg rohamosztag (#242) | | Varázsvédelem II. (#108) | notermanthi (#257) |
Varázsvédelem II. (#108) | taalru (#249) | | Varázsvédelem II. (#108) | Chara-din fattya (#236) |
Védelem a tűz ellen (#38) | Orkhan Thai (#238) | | Tompítás (#40) | ôrült varázsló (#255) |
Tompítás (#40) | zoloboo sámán (#230) | | Tompítás (#40) | tguarkhan (#212) |
Fehér glóbusz (#47) | jégtroll (#164) | | Tompítás (#40) | óriás csontváz (#176) |
Fehér glóbusz (#47) | pattanóböde (#145) | |
|