Figyelem!
A mai naptól kezdve megváltozott az e-mailes fordulókban a titkosírások megjelenítése. A megnézéséhez szükséges gif képek letölthetőek a Beholder Kft. home page-éről. (A változtatásra azért volt szükség, hogy a TIM parancs eredménye mindig helyesen jelenhessen meg a fordulókban.)

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 1999. szept. 24. 9h:23'
EZ A 283. JÁTÉKHETED, 283. FORDULÓD
284. játékheted kezdete: okt. 3.
A következő fordulódat legkorábban
a 284. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1382

WHITE NOR WACAK KALANDJAI



lm 17 905 18 mozogsz 17 905 18
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Innen csak egy út van: előre! [17. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! 69 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh! Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás]. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [18. PONT.] Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Tompa dübörgést hallasz a távolból. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [15 pontot használtál fel, van még 285.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 280.]

be 89 bemész a 89. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. A járatban sötét félhomály van. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Ahogy belépsz, furcsa hang fogad odabentről. [5 pontot használtál fel, van még 275.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+99 életerő). [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 270.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+11 életerő). [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 265.]

lm 900 22 22 mozogsz 900 22 22
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [2. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [4. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [19. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [20. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [21. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [22. PONT.] Egy szubreális vámpírt pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 159 életpontot sebeztél. Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A szubreális vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] Egyhelyben toporogsz. [35 pontot használtál fel, van még 230.]

lm 905 23 900 mozogsz 905 23 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [23. PONT.] Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [10 pontot használtál fel, van még 220.]
v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 215.]

be 89 bemész a 89. titkos labirintusba
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. A járatban sötét félhomály van. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 210.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy gyógykenőcsöt elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

lm 29 29 mozogsz 29 29
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [2. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [27. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [28. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy pszi őselementál! Itt csata lesz.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 120 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pszi őselementál jobb vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel eltalálod a pszi őselementál testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-11 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-2 pszi pont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [29. PONT.] Egy óriásféreg lakik itt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 100 életpontot sebeztél. Meglengetve a szívkeresőt a másikra ugrasz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd az óriásféreg ízelt testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrkálod az óriásféreg testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az óriásféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Szívkeresővel épp hogy megszúrod az óriásféreg testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod az óriásféreg testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az óriásféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 2421 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kőtipró. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kőtipró testét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a kőtipró fémes testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A kőtipró feléd harap, de sikertelenül. A kőtipró feléd rúg, de nem talál el. A kőtipró összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 trikornis szarvat. 1230 tapasztalati pontot kaptál. Egy őrült varázsló lakik itt. Fegyvere egy csontpálca. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod elektromos pajzs varázslatot rak magára. Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló jobb lábát. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló vámpirizál belőled. 22 életpontot vesztettél. Vámpírtőrrel többször eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus vámpirizál rajtad. 18 életpontot vesztettél. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 csuklyavirág és 2 púderkő. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát. Egy gnóm szolgáló lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tükörpajzs. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 110 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 38 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a gnóm szolgáló jobb lábát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A gnóm szolgáló szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1626 tapasztalati pontot kaptál. Egyhelyben toporogsz. [20 pontot használtál fel, van még 190.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 188.]

lm 31 mozogsz 31
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [30. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy régi, rozsdás ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [31. PONT.] Némi kutatás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő márványkulcs nyitja a ládát. Prezíc, mágiával egybeépített roxati mechnizmust aktiváltál. Dezintegráló sugár csapódik beléd. Megsemmisült 1 purifikátor háj! Te is megsérültél. (-17 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 450 arany, 3 varázskő, 1 aranylánc, 1 mithril kesztyű (ld. enc.), 1 fpi formázó minta, 1 gyöngysor, 1 kvazár kard, 1 díszes rézpajzs, 2 kristályfolyadék és 1 galachmit. Gyorsan kiüríted a ládát. [10 pontot használtál fel, van még 178.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 173.]

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MITHRIL KESZTYŰ (463. TÁRGY)
A mithril kesztyű elegáns, és kényelmes viselet, keménysége ellenére: védettségedet öttel növeli meg, és emellett ad egyet az ügyességedhez is. A mithril kesztyű elkészítése egyszerű, mindössze egy gór formázó mintát, 6 mithrilt és 3 ezüstöt kell beszerezned, és a KT 463 paranccsal, 80 arany felhasználásával egy vaskohónál a varázstárgy készítéssel legyárthatod 80 TVP árán. A mithril kesztyűt csak legalább 17. szintű kalandozó veheti fel.

KARAKTERLAPOD


White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia személyes tanácsadója vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 283. fordulód.

erő : 39
iq : 32
ügyesség : 42
egészség : 28
szerencse: 39
tudatpont: 14/ 0
szint : 25
támadás : 22
védekezés: 45
életpont : 400/389
varázspt : 732/ 86
pszi pont: 100/ -6
merészség: 9/ 5
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (474)
pénz : 814 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 174 cm
testsúly: 64 kg
életkor: 27/ 30 év
tul.pont: 0
kép.pont: 12

Eddig összesen 2060 szörnyet (11 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 16587 TP-t kaptál. Jelenleg 1553978 TP-d van. A következő szinthez még 146022 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, ongóliant, taalru. Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A 281. fordulódban 5120 arany került a bankszámládra. 5171 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (200%) << vámpírtőr (210%) << vasalt bunkó (300%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0-3.); bumeráng (4-10.); bumeráng (11-14.); bronzhegyű nyíl (15-17.); bronzhegyű nyíl (18-996.); ezüsthegyű nyíl (997.); ezüsttollú nyíl (998-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
  víziharc: 8/20 (-)  ökölvívás: 1/69 (-)  szúrófegyverek: 31/44 (+0.05)  vágófegyverek: 8/44 (+0.15)
  ütőfegyverek: 20/22 (-)  lőfegyverek: 29/10 (+0.05)  dobófegyverek: 20/87 (+0.06)

Egyéb ismeretek (szint)

  rejtőzködés: (01) 34/33 (+0.30)  nyomkövetés: (02) 74/86 (+0.32)  mászás: (03) 6/10 (+0.08)  csapdakészítés: (04) 17/82 (-)
  csapdaészlelés: (05) 9/77 (+0.15)  gyógyítás: (06) 24/38 (-)  titkosírás: (07) 5/65 (-)  felderítés: (08) 25/27 (+0.32)
  szörnyidomítás: (09) 8/09 (-)  teológia: (10) 34/48 (+0.23)  taumaturgia: (11) 47/44 (+0.22)  szerencsejáték: (12) 4/16 (-)
  zene: (13) 10/71 (-)  szörnyismeret: (14) 13/34 (-)  pszi: (15) 12/93 (+0.06)  zárnyitás: (16) 2/70 (-)
  vadászat: (17) 4/69 (+0.01)  bányászat: (18) 22/76 (-)  úszás: (19) 9/91 (-)

*** Feltételes parancsaid:


készítesz 447. tárgyat (lótuszvirág) (max. 10 db-ot)
készítesz 403. tárgyat (fokhagyma) (max. 10 db-ot)
ásol max. 16 pontért
kutatsz max. 200 pontért
maradék tvp-dből 2. tulajdonságodat TF-eled


Felt. támadás: *szintszívó (#96), *autentikus vámpír (#154) Barátságosság: trikornis (#104), fémbontó szójer (#150), sötét gnóm (#132), purifikátor (#157), varkaudar behemót (#189), áeratikus hasnyák (#243), nukleáris cickány (#155), ôrjárat (#274), ongóliant (#159), mélység fattya (#199), (kalandozó) (#4314), ôsdentor (#282), semlegesek (#989), jók (#990)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Éber kakukk (#3 *6) Auralátás (#4 *8) Gyógymógy (#5 *6) Áldomás (#6 *5) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10) Vak őrület (#18 *3) Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0) Hadiszerencse II. (#24 *6) Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16) Védelem a tűz ellen (#38 *12) Vakító fény (#43 *7) Tisztító tűz (#44 *13) Gyóntatás (#56 *10) Azonnali gyógyítás (#58 *15) Hadiszerencse III (#59 *15) Puha ütés (#60 *18) Tűzeső (#61 *16) Éber vadászkutya (#62 *12) Erőpajzs II (#63 *24) Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnyészlelés (#82 *8) Szörnycsábítás (#83 *14) Restoráció (#85 *50) Vasszerevzet (#86 *8) Szopókőpusztítás (#88 *21) Fürgülés (#92 *22) Rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *90) Erőpajzs III. (#127 *30) Teljes gyógyulás (#133 *60) Élőholt pozdorja (#134 *40) Tárgyészlelés (#135 *35) Energiafolyam (#136 *30) Fiatalítás (#140 *40) Mágikus ütés (#147 *18) Égető tekintet (#164 *25) Esszenciavédelem (#165 *15) Oltár teremtése (#167 *50) Isteni küldetés (#170 *40) Szopógödör eltörlés (#173 *30) Tűzvihar (#175 *24)

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Lángcsóva (#31 *5) Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8) Mágiatörés (#35 *10) Védelem sav ellen (#36 *12) Tompítás (#40 *8) Jégcsóva (#41 *15) Örvénykerítés (#42 *10) Fehér glóbusz (#47 *13) Gigaököl (#49 *12) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14) Varázslatolvasás (#67 *30) Mágiafeloldás (#75 *5) Láthatatlanság (#76 *15) Fúzió (#77 *35) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50) Varázsitalfőzés (#100 *30) Tükörpajzs (#101 *26) Varázsvédelem II. (#108 *18) Felszínre ugrás (#109 *25) Varázspáncél (#156 *15) Tűzmágia (#157 *24) Familiáris idézése (#159 *40) Varázsenergia (#161 *35) Dimenzióugrás (#163 *55) Városi teleport II. (#181 *60) Symulf rúnája (#182 *12) Varázsszem (#184 *9) Állatvédelem (#192 *25) A munka gyümölcse (#224 *10)

Pszi hatások


Pszi-ernyő (#64 *6) Auratranszformáció (#65 *10) Pszi-regeneráció (#66 *12) Felejtés (#68 *5) Agyletapogatás (#70 *20) Szürkeállomány akt. (#71 *12) Mentális pajzs (#72 *9) Pszí fejlesztés (#73 *20) Molekulaátrendezés (#74 *20) Agykorbács (#97 *18) Pszí acéltorony (#98 *14)

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


állatvédelem varázspáncél varázsenergia varázsszem méregsemlegesítés
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Izomernyesztés (#33)nómenklatura (#158) Villámcsapás (#50)autentikus vámpír (#154)
Izomernyesztés (#33)kultúrmasztodon (#227) Puha ütés (#60)Chara-din fattya (#236)
Tűzvihar (#175)tyrannoszaurus rex (#160) Tűzvihar (#175)tüskés gigaféreg (#256)
Puha ütés (#60)quwarg rohamosztag (#242) Tükörpajzs (#101)gnóm szolgáló (#181)
Varázsvédelem II. (#108)notermanthi (#257) Varázsvédelem II. (#108)taalru (#249)
Varázsvédelem II. (#108)Chara-din fattya (#236) Védelem a tűz ellen (#38)Orkhan Thai (#238)
Tompítás (#40)ôrült varázsló (#255) Tompítás (#40)zoloboo sámán (#230)
Tompítás (#40)tguarkhan (#212) Fehér glóbusz (#47)jégtroll (#164)
Tompítás (#40)óriás csontváz (#176) Fehér glóbusz (#47)pattanóböde (#145)