TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2000. jan. 7. 9h:13'
EZ A 298. JÁTÉKHETED, 298. FORDULÓD
299. játékheted kezdete: jan. 14.
A következő fordulódat legkorábban
a 299. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1334

WHITE NOR WACAK KALANDJAI



be 75 bemész a 75. titkos labirintusba
Alaposan felméred a terepet, majd hozzálátsz a kutatáshoz. Eredménnyel! Megvan a bejárat. Odabent sötét van. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 311.]

lm 2 100 100 mozogsz 2 100 100
Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [56. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [2. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [10. PONT.] (ld. enc.) [LM 11:] A fenébe! Egy zsákutca. [11. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [29. PONT.] [LM 30:] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [30. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [41. PONTRA.] [20 pontot használtál fel, van még 291.]

lm 100 47 100 mozogsz 100 47 100
[LM 42:] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [42. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 29. PONTRA. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [LM 30:] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [30. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [41. PONTON.] [10 pontot használtál fel, van még 281.]

lm 100 47 100 mozogsz 100 47 100
[LM 42:] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [42. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [29. PONTON vagy.] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [LM 30:] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [30. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [41. PONT.] [10 pontot használtál fel, van még 271.]

lm 47 100 47 mozogsz 47 100 47
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [LM 42:] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [42. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 45. PONTRA. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [47. PONT.] [10 pontot használtál fel, van még 261.]

lm 100 47 100 mozogsz 100 47 100
[LM 48:] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [48. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. [47. PONT.] [LM 48:] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [48. PONT.] [15 pontot használtál fel, van még 246.]

lm 47 100 47 mozogsz 47 100 47
Haladsz az ellenséges labirintusban. [47. PONT.] [LM 48:] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [48. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. [47. PONT.] [15 pontot használtál fel, van még 231.]

lm 100 47 100 mozogsz 100 47 100
[LM 48:] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [48. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [47. PONT.] [LM 48:] Egy nagyobb terembe érkezel. [48. PONT.] [15 pontot használtál fel, van még 216.]

lm 47 55 mozogsz 47 55
Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [47. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [48. PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [49. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [51. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy gránitelementál! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 109 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a gránitelementál testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a gránitelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1640 tapasztalati pontot kaptál. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [52. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [54. PONT.] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 240 arany, 2 varázskő, 1 szent jogar, 1 szent kehely, 1 moa gyémánt és 10 pular kristály. Gyorsan kiüríted a ládát. És nicsak! Van még itt valami igen-igen fontos: a második darabja a varázsbotnak! Izgatottan rakod el. Végre, a kijáratnál vagy! Kimész. [35 pontot használtál fel, van még 181.]

vv 109 5 elmormolod a 109. varázslatot az 5. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 181.] Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 179.]

h 305 használod a 305. tárgyat
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) A kisebb zan energiát szív el (-1 VP). [0 pontot használtál fel, van még 179.]

be 75 bemész a 75. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. Odabent sötét van. Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Istenedhez imádkozva, szemedet a sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot használtál fel, van még 174.]

lm 3 100 100 mozogsz 3 100 100
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [56. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [3. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [6. PONTON vagy.] Összefutsz Morphose-zal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy vasvértet, egy rájabőr úszógatyát, egy virág szimbólumot, egy Rughar gyűrűjét, egy obszidián karkötőt, egy zafír erőövet, egy arany papi karkötőt, egy Morgan sipkáját, egy varkaudar csizmát, egy kvazár kesztyűt és egy smaragd védőgyűrűt visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy varkaudar hadúr trófea, egy Raia szent lovagja trófea és egy orbitális mackósajt trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy szívkeresőt, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, semleges jellemű. Azt mondja: " Látod? Ezzel a csizmával fogom Xswytyyzlidjxat-ot eltaposni!" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább. [LM 7:] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [7. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [17. PONTON vagy.] [LM 18:] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [18. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [19. PONTON.] [20 pontot használtál fel, van még 154.]

lm 22 26 100 mozogsz 22 26 100
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [22. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [24. PONTRA.] Az út végetér - egy zsákutca! [26. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 31. PONTRA. [LM 32:] Úgy suhansz, mint az árnyék. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [32. PONT.] Egy lebegő szellemalak materializálódik előtted! Ijedten hátralépsz, de a szellem megnyugtat: csak egy varázslatot akar neked megtanítani, melynek neve kényszerport. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.) [15 pontot használtál fel, van még 139.]

lm 22 26 100 mozogsz 22 26 100
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [LM 33:] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [33. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [34. PONTON.] [5 pontot használtál fel, van még 134.]

lm 22 26 100 mozogsz 22 26 100
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [LM 35:] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [35. PONT.] Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [36. PONTRA.] [5 pontot használtál fel, van még 129.]

lm 22 26 100 mozogsz 22 26 100
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [LM 37:] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [37. PONT.] Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [38. PONTON.] [5 pontot használtál fel, van még 124.]

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG RAJZÁS
Megremeg a föld, tompa moraj szűrődik hozzád a távolból. Hamarosan hírnökök érkeznek: borzalmas katasztrófa történt, megkezdődött a quwarg invázió! A föld mélyén pihenő kisebb quwarg istenek felébredtek évezredes álmukból, és óriási gödreik mélyéről előkúsztak, sokezernyi kisebb-nagyobb quwarg kíséretében. A falánk rajok felzabálnak mindent a környéken, legyen az fű, bokor, állat vagy kalandozó. Sokan csak legyintenek: majd elmúlik ez is, mint a sáskajárás - mások azonban borúlátóbbak. A hírek szerint a quwargok már így is nagy területet feldúltak, és ha nem sikerül megfékezni őket, még nagyobb lesz a pusztítás. A legnagyobb hatalmú kalandozók is azt állítják, hogy a quwarg gödrök közvetlen közelébe menni szinte lehetetlen, hiszen a quwarok ott óriásira nőnek! A rajzás megállítását tehát a quwargok által uralt terület szélénél kell elkezdeni. Egyenlőre sajnos nem lehet tudni, mennyi idő áll rendelkezésetekre, és azt, hogy összesen hány quwarg gödör van. [Figyelem! A karakterlapodon, az elpusztított quwargok rovatba csakis a szabadban, a rajból leölt tagok számítanak, tehát quwarg bolyban vagy a gödörben lakó és egyéb magányos kóbor leölt quwargok nem! Készülj fel rá, hogy a quwarg invázió középpontjaiban megsemmisült a legtöbb növény és tereptárgy, és ezek csak akkor nőnek vissza ill. épülnek újjá, ha az invázió véget ért. A centrumban levő quwargok jóval erősebbek az átlagnál, így előfordulhat, hogy elbújsz egy 20. szintű quwarg harcos elől...]
LABIRINTUS TELEPORT
A labirintusokban levő teleportok már alapban igencsak zavarók lennének, de ha némelyik teleporter véletlenszerű, hogy hová küld, az már igazán pokoli. Különösen egy levelezős játékban, amikor a teljes fordulót előre tervezed. Másrészről viszont, vérbeli kalandozó lévén, nyilván nem szívesen mondanál le a teleportokkal teli labirintus térképezésének öröméről. Következzék tehát néhány stratégiai tanács, ami remélhetőleg sok szenvedést spórol meg. Először is, a véletlenszerű teleportok sem teljesen kiszámíthatatlanok, hanem mindig ugyanaz a 2-4 referenciapont közül kerül kiválasztásra, hová repülsz. Mivel sokszor nem tudod, hogy egy LM parancs után hol állsz, a hatékonyabb térképezés érdekében az LM paramétereként megadhatsz 100-at is, ilyenkor nem a 100-as referenciapontra próbálsz mozogni, hanem az eggyel nagyobb sorszámúra, mint ahol állsz. Például, ha a 10. ponton állsz, és kiadod az LM 100 parancsot, akkor a 11. referenciapontra próbálsz mozogni. Ez már csak azért is különösen hatékony, mert a teleporterek érkezőhelye szokott a legkisebb sorszámú lenni, így az LM 100 szinte mindig továbbmozgat. (Ha a legnagyobb sorszámú referenciaponton állsz, akkor az LM 100 a 2. pontra fog mozgatni.) A másik trükk a többszöri LM parancs használat. Tegyük fel, hogy a 2. ponton állsz. A 3. pont teleportere vagy visszavisz a 2. ponthoz, vagy továbbrepít a 4. pontra. Ekkor kiadsz egy LM 3 3 3 parancsot, így előbb-utóbb csak sikerül túljutni. A harmadik trükk, hogy ne a teljes fordulót a labirintusban töltsd: pl. a forduló végén menj be, lépj néhányat, és ha jó helyre jutottál, a következő forduló elején térképezhetsz tovább valamennyit. A másik megoldás, ha mindig forduló elején bemész a labirintusba, lépsz néhányat, majd a felszínre teleportálsz. No igen, a felszínre ugrás varázslat nélkül nem nagyon érdemes egy ilyen labirintusba merészkedni. Végezetül: néhány helyen el lehet sajátítani egy varázslatot, amely a véletlenszerű teleportáláskor automatikusan aktiválódik, és a véletlen választás helyett mindig a legoptimálisabb helyre repít...
KÉNYSZERÍTETT TELEPORT (183. VARÁZSLAT)
A kényszerített teleport, népszerűbb nevén kényszerport, egy igen speciális varázslat. Nem csoda, hogy az istenek nem bíbelődnek vele, hogy hívüknek megtanítsák ezt az egyszerű papi mágiát, inkább rábízzák, szerezze meg magának. A kényszerített teleportot olyan labirintusban tudod használni, ahol teleporterek - méghozzá véletlenszerű helyekre küldő teleporterek vannak. Ha ezt a varázslatot ismered, és rálépsz egy véletlenszerű helyre küldő teleporterre, akkor a varázslatot automatikusan használod, és arra kényszeríted a teleport-csatornát, hogy a legoptimálisabb helyre repítsen. A varázslat használata tehát automatikus, 8 VP-t igényel, TVP ill. komponens költsége nincs.

KARAKTERLAPOD


White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia személyes tanácsadója vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 298. fordulód.

erő : 39
iq : 33
ügyesség : 44
egészség : 29
szerencse: 41
tudatpont: 42/ 14
szint : 24
támadás : 21
védekezés: 51
életpont : 400/401
varázspt : 785/469
pszi pont: 127/ 52
merészség: 9/ 5
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (514)
pénz : 589 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 174 cm
testsúly: 64 kg
életkor: 27/ 30 év
tul.pont: -3
kép.pont: 0
EFejl: 36 TU

Eddig összesen 2295 szörnyet (9 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 12211 TP-t kaptál. Jelenleg 1367959 TP-d van. A következő szinthez még 32041 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, ongóliant, taalru. Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A 297. fordulódban 18841 arany került a bankszámládra. 18841 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 9/05 ökölvívás: 1/69 szúrófegyverek: 33/06 vágófegyverek: 9/54 ütőfegyverek: 20/40 lőfegyverek: 30/33 dobófegyverek: 21/34 Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (200%) << vámpírtőr (210%) << vasalt bunkó (300%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0-3.); bumeráng (4-10.); bumeráng (11-14.); bronzhegyű nyíl (15-17.); vashegyű nyíl (18-996.); ezüsthegyű nyíl (997.); ezüsttollú nyíl (998-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


(01) rejtőzködés: 35/96 (02) nyomkövetés: 79/67 (03) mászás: 6/28 (04) csapdakészítés: 18/04 (05) csapdaészlelés: 9/85 (06) gyógyítás: 24/52 (07) titkosírás: 6/13 (08) felderítés: 24/81 (09) szörnyidomítás: 8/09 (10) teológia: 37/89 (11) taumaturgia: 58/53 (12) szerencsejáték: 8/31 (13) zene: 10/75 (14) szörnyismeret: 14/54 (15) pszi: 15/20 (16) zárnyitás: 2/77 (17) vadászat: 4/69 (18) bányászat: 24/50 (19) úszás: 10/81

*** Feltételes parancsaid:


készítesz 447. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 10 db-ot)
készítesz 403. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 10 db-ot)
ásol max. 16 pontért
segítesz max. 20 pontért
*készítesz 312. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 21 db-ot)
kutatsz max. 200 pontért
mászol max. 40 pontért
maradék tvp-dből 4. tulajdonságodat TF-eled


Felt. támadás: *szintszívó (#96), *autentikus vámpír (#154) Barátságosság: trikornis (#104), fémbontó szójer (#150), sötét gnóm (#132), purifikátor (#157), varkaudar behemót (#189), áeratikus hasnyák (#243), nukleáris cickány (#155), őrjárat (#274), ongóliant (#159), (kalandozó) (#4314), ősdentor (#282), semlegesek (#989), jók (#990)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Éber kakukk (#3 *6) Auralátás (#4 *8) Gyógymógy (#5 *6) Áldomás (#6 *5) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10) Vak őrület (#18 *3) Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0) Hadiszerencse II. (#24 *6) Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16) Védelem a tűz ellen (#38 *12) Vakító fény (#43 *7) Tisztító tűz (#44 *13) Gyóntatás (#56 *10) Azonnali gyógyítás (#58 *15) Hadiszerencse III (#59 *15) Puha ütés (#60 *18) Tűzeső (#61 *16) Éber vadászkutya (#62 *12) Erőpajzs II (#63 *24) Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnyészlelés (#82 *8) Szörnycsábítás (#83 *14) Restoráció (#85 *50) Vasszerevzet (#86 *8) Szopókőpusztítás (#88 *21) Fürgülés (#92 *22) Rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *90) Erőpajzs III. (#127 *30) Teljes gyógyulás (#133 *60) Élőholt pozdorja (#134 *40) Tárgyészlelés (#135 *35) Energiafolyam (#136 *30) Fiatalítás (#140 *40) Életpajzs (#142 *16) Mágikus ütés (#147 *18) Égető tekintet (#164 *25) Esszenciavédelem (#165 *15) Oltár teremtése (#167 *50) Isteni küldetés (#170 *40) Szopógödör eltörlés (#173 *30) Tűzvihar (#175 *24) Gyorsvarázslás (#179 *0) Kényszerport (#183 *80)

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Lángcsóva (#31 *5) Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8) Mágiatörés (#35 *10) Védelem sav ellen (#36 *12) Tompítás (#40 *8) Jégcsóva (#41 *15) Örvénykerítés (#42 *10) Fehér glóbusz (#47 *13) Gigaököl (#49 *12) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14) Varázslatolvasás (#67 *30) Mágiafeloldás (#75 *5) Láthatatlanság (#76 *15) Fúzió (#77 *35) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50) Varázsitalfőzés (#100 *30) Tükörpajzs (#101 *26) Varázsvédelem II. (#108 *18) Felszínre ugrás (#109 *25) Varázspáncél (#156 *15) Tűzmágia (#157 *24) Familiáris idézése (#159 *40) Varázsenergia (#161 *35) Dimenzióugrás (#163 *55) Városi teleport II. (#181 *60) Symulf rúnája (#182 *12) Varázsszem (#184 *9) Állatvédelem (#192 *25) A munka gyümölcse (#224 *10)

Pszi hatások


Pszi-ernyő (#64 *6) Auratranszformáció (#65 *10) Pszi-regeneráció (#66 *12) Felejtés (#68 *5) Agyletapogatás (#70 *20) Szürkeállomány akt. (#71 *12) Mentális pajzs (#72 *9) Pszí fejlesztés (#73 *20) Molekulaátrendezés (#74 *20) Agykorbács (#97 *18) Pszí acéltorony (#98 *14) Tudatkutatás (#99 *20) Térképelemzés I. (#104 *50)

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


méregsemlegesítés állatvédelem varázspáncél varázsenergia Feltételes varázslat-használat: 18. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 136 50
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Izomernyesztés (#33)kultúrmasztodon (#227) Puha ütés (#60)Chara-din fattya (#236)
Tűzvihar (#175)tyrannoszaurus rex (#160) Puha ütés (#60)quwarg rohamosztag (#242)
Puha ütés (#60)Orkhan Thai (#238) Varázsvédelem II. (#108)notermanthi (#257)
Varázsvédelem II. (#108)taalru (#249) Varázsvédelem II. (#108)Chara-din fattya (#236)
Védelem a tűz ellen (#38)Orkhan Thai (#238) Tompítás (#40)őrült varázsló (#255)
Tompítás (#40)zoloboo sámán (#230) Tompítás (#40)tguarkhan (#212)
Fehér glóbusz (#47)jégtroll (#164) Tompítás (#40)óriás csontváz (#176)
Fehér glóbusz (#47)pattanóböde (#145)