TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2000. jan. 7.  9h:13'
 EZ A 298. JÁTÉKHETED, 298. FORDULÓD
 299. játékheted kezdete: jan. 14.
 A következő fordulódat legkorábban
 a 299. játékhéten tudjuk betáplálni.
  | KALANDOZÓ: #2351
 SZÁMLA   : XXXX
 ZSETONOK : 1334
  | 
WHITE NOR WACAK KALANDJAI 
| be 75             |     bemész a 75. titkos labirintusba 
 | 
Alaposan felméred a terepet, majd hozzálátsz a kutatáshoz. Eredménnyel! Megvan a bejárat. Odabent sötét van. Miközben 
a  varázsigéket  mormolod,  kezeddel  fura  mozdulatokat  teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó 
varázsszót,  létrehoztad  a  tündérfény  varázslatot!  A  kézfejed  halványan  világítani  kezd.  [-1 varázspont.] Ahogy belépsz, 
látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 311.] 
| lm 2 100 100      |      mozogsz 2 100 100 
 | 
Haladsz  az  ellenséges  labirintusban.  Elérsz  a  T-elágazáshoz.  Most  vajon merre? [56. PONT.] A felderítést egy szobával 
folytatod.  Odabent  félhomály  fogad.  [2.  PONT.]  Hirtelen  meglódul  veled  a  világ,  és  máris másutt vagy. Teleport! [10. 
PONT.]  (ld.   enc.)  [LM  11:]  A  fenébe!  Egy  zsákutca. [11. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. 
Teleport!  [29.  PONT.]  [LM  30:]  Elértél  a  folyosó  végéhez.  Innen  nem  vezet  tovább  út.  [30. PONT.] Oopsz! Elfordul 
körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [41. PONTRA.] [20 pontot használtál fel, van még 291.] 
| lm 100 47 100     |      mozogsz 100 47 100 
 | 
[LM  42:]  Elértél  a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [42. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő 
cuppan  egyet,  és  elteleportálsz  a  29.  PONTRA.  Tétován  vizsgálgatod  a  térképedet:  nem  igazán  látod, hogy hogyan is 
juthatnál el ahhoz a ponthoz. 
[LM  30:]  Elértél  a  folyosó  végéhez.  Innen  nem  vezet  tovább  út. [30. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a 
következő pillanatban egészen máshol találod magad. [41. PONTON.] [10 pontot használtál fel, van még 281.] 
| lm 100 47 100     |      mozogsz 100 47 100 
 | 
[LM  42:]  Elértél  a  folyosó  végéhez.  Innen  nem  vezet  tovább  út. [42. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [29. 
PONTON vagy.] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. 
[LM  30:]  Elértél  a  folyosó  végéhez.  Innen  nem  vezet  tovább  út.  [30. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris 
másutt vagy. Teleport! [41. PONT.] [10 pontot használtál fel, van még 271.] 
| lm 47 100 47      |      mozogsz 47 100 47 
 | 
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. 
[LM  42:]  Bah!  Egy  zsákutcába  jutottál!  [42.  PONT.]  Hirtelen  gyomorkavaró  érzésed  lesz,  a  levegő  cuppan  egyet,  és 
elteleportálsz a 45. PONTRA. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [47. PONT.] [10 pontot használtál fel, van még 261.] 
| lm 100 47 100     |      mozogsz 100 47 100 
 | 
[LM  48:]  A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [48. PONT.] Hangtalan 
léptekkel  osonsz  előre.  [47. PONT.] [LM 48:] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb 
helyiséghez. [48. PONT.] [15 pontot használtál fel, van még 246.] 
| lm 47 100 47      |      mozogsz 47 100 47 
 | 
Haladsz  az  ellenséges  labirintusban.  [47.  PONT.]  [LM  48:] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra 
minden csendes. [48. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. [47. PONT.] [15 pontot használtál fel, van még 231.] 
| lm 100 47 100     |      mozogsz 100 47 100 
 | 
[LM  48:] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [48. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva 
mész tovább. [47. PONT.] [LM 48:] Egy nagyobb terembe érkezel. [48. PONT.] [15 pontot használtál fel, van még 216.] 
Meg-meg  torpanva,  lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [47. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva 
mész  tovább.  Egy  nagyobb  terem!  [48.  PONT.]  Meg-meg  torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [49. 
PONT.]  Mindenre  felkészülve  lépsz  be  az  előtted  levő  nagy  terembe.  [51.  PONT.]  Valami  mozog  előtted!  Közelebb 
lopódzol. Egy gránitelementál! A szörny a halálodat akarja, és neked ront. 
Üdvözlésképpen  egy  villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 109 életpontot sebeztél. A közelharc előtt 
még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a gránitelementál testét. 
(4 támadással 110 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a gránitelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 
Megpróbálsz  minél  többet  összegyűjteni  az  ellőtt  lövedékekből.  4  ezüsttollú  nyilat  találsz meg, amelyet még használni 
tudsz.  1640  tapasztalati  pontot  kaptál. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban 
mész  tovább.  [52. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [54. PONT.] A fal mellett 
találsz  egy  nagy,  díszes  ládát.  Nincs  bezárva:  óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 240 arany, 2 varázskő, 1 
szent  jogar,  1  szent  kehely,  1  moa  gyémánt  és  10 pular kristály. Gyorsan kiüríted a ládát. És nicsak! Van még itt valami 
igen-igen  fontos:  a  második  darabja  a  varázsbotnak!  Izgatottan  rakod  el.  Végre,  a  kijáratnál vagy! Kimész. [35 pontot 
használtál fel, van még 181.] 
| vv 109 5          |      elmormolod a 109. varázslatot az 5. varázslatot 
 | 
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 181.] 
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 
179.] 
| h 305             |     használod a 305. tárgyat 
 | 
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) A kisebb zan energiát szív el (-1 VP). [0 pontot használtál fel, van még 179.] 
| be 75             |     bemész a 75. titkos labirintusba 
 | 
Rövid  és  alapos  kutatás  után  rábukkansz  a  bejáratra.  Odabent sötét van. Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni 
készülő  energia  már  az  ujjaidban  is  van!  Sikerült  elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani 
kezd.  [-1  varázspont.]  Istenedhez  imádkozva, szemedet a sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot használtál fel, van még 
174.] 
| lm 3 100 100      |      mozogsz 3 100 100 
 | 
Vigyázó  léptekkel  mozogsz  tovább.  Egy  T-elágazáshoz  érkeztél.  [56.  PONT.]  Egyszercsak  látod,  hogy nincs tovább út. 
Vissza  kell  fordulnod.  [3.  PONT.]  Zutty!  Mi  volt  ez? Ahá, teleportáltál! [6. PONTON vagy.] Összefutsz Morphose-zal. 
Sheran  nagyhatalmú  főpapja.  Egy  vasvértet,  egy  rájabőr  úszógatyát,  egy  virág  szimbólumot,  egy  Rughar  gyűrűjét, egy 
obszidián  karkötőt,  egy  zafír  erőövet,  egy  arany  papi  karkötőt,  egy  Morgan sipkáját, egy varkaudar csizmát, egy kvazár 
kesztyűt  és  egy smaragd védőgyűrűt visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy varkaudar 
hadúr  trófea,  egy  Raia  szent  lovagja  trófea  és  egy orbitális mackósajt trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a 
ruhájára  festett  jel:  egy  eltaposott  quwarg. Jobb kezében egy szívkeresőt, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy 
hosszú  íj.  Mentális auráját felismered, semleges jellemű. Azt mondja: " Látod? Ezzel a csizmával fogom Xswytyyzlidjxat-ot 
eltaposni!"  A  másik  barátságos  viselkedése  belőled  is  felszabadítja  a  pozitív  energiákat  (+8  varázspont). Köszöntitek 
egymást,  aztán  tovább.  [LM  7:]  Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [7. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, 
teleportáltál!  [17.  PONTON  vagy.]  [LM  18:]  Belépsz.  Odabent különösen rossz levegő fogad. [18. PONT.] Egy lépésnél 
megfordul  veled  a  világ,  és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [19. PONTON.] [20 pontot használtál 
fel, van még 154.] 
| lm 22 26 100      |      mozogsz 22 26 100 
 | 
Elértél  a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [22. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! 
[24.  PONTRA.]  Az  út  végetér - egy zsákutca! [26. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és 
elteleportálsz  a  31.  PONTRA.  [LM 32:] Úgy suhansz, mint az árnyék. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. 
[32.  PONT.]  Egy  lebegő  szellemalak  materializálódik  előtted!  Ijedten  hátralépsz,  de  a  szellem  megnyugtat:  csak  egy  
varázslatot  akar  neked megtanítani, melynek neve kényszerport. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! 
(ld.  enc.) [15 pontot használtál fel, van még 139.] 
| lm 22 26 100      |      mozogsz 22 26 100 
 | 
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. 
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. 
[LM  33:]  Úgy  lépsz  be  a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [33. PONT.] Egy lépésnél 
megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [34. PONTON.] [5 pontot használtál fel, 
van még 134.] 
| lm 22 26 100      |      mozogsz 22 26 100 
 | 
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. 
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. 
[LM  35:]  Úgy  határozol,  hogy  körülnézel  a következő teremben: [35. PONT.] Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy 
kezed  erővel  telik  meg.  Létrehoztad  a  kényszerport  varázslatot!  [-7  varázspont.]  Oopsz!  Elfordul  körülötted  a  világ. 
Teleportáltál egyet! [36. PONTRA.] [5 pontot használtál fel, van még 129.] 
| lm 22 26 100      |      mozogsz 22 26 100 
 | 
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. 
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. 
[LM    37:]    Elértél    a    folyosó    végéhez.    Innen    nem  vezet  tovább  út.  [37.  PONT.]  Szemöldöködet  ráncolva  gyors  
ujjmozdulatokba  és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod 
a  kényszerport  varázslatot!  [-7  varázspont.]  Egy  lépésnél  megfordul  veled  a  világ,  és  a  következő pillanatban egészen 
máshol találod magad. [38. PONTON.] [5 pontot használtál fel, van még 124.] 
  ENCYCLOPEDIA FANTASIA 
QUWARG RAJZÁS 
Megremeg  a  föld, tompa moraj szűrődik hozzád a távolból. Hamarosan hírnökök érkeznek: borzalmas katasztrófa történt, 
megkezdődött  a  quwarg  invázió!  A  föld  mélyén  pihenő kisebb quwarg istenek felébredtek évezredes álmukból, és óriási 
gödreik    mélyéről  előkúsztak,  sokezernyi  kisebb-nagyobb  quwarg  kíséretében.  A  falánk  rajok  felzabálnak  mindent  a  
környéken,  legyen az fű, bokor, állat vagy kalandozó. Sokan csak legyintenek: majd elmúlik ez is, mint a sáskajárás - mások 
azonban  borúlátóbbak.  A  hírek  szerint a quwargok már így is nagy területet feldúltak, és ha nem sikerül megfékezni őket, 
még  nagyobb  lesz  a  pusztítás. A legnagyobb hatalmú kalandozók is azt állítják, hogy a quwarg gödrök közvetlen közelébe 
menni  szinte  lehetetlen,  hiszen  a  quwarok  ott  óriásira  nőnek!  A rajzás megállítását tehát a quwargok által uralt terület 
szélénél  kell  elkezdeni.  Egyenlőre  sajnos  nem  lehet  tudni,  mennyi  idő áll rendelkezésetekre, és azt, hogy összesen hány 
quwarg  gödör van. [Figyelem! A karakterlapodon, az elpusztított quwargok rovatba csakis a szabadban, a rajból leölt tagok 
számítanak,  tehát quwarg bolyban vagy a gödörben lakó és egyéb magányos kóbor leölt quwargok nem! Készülj fel rá, hogy 
a  quwarg  invázió  középpontjaiban  megsemmisült  a  legtöbb  növény  és  tereptárgy,  és  ezek  csak  akkor nőnek vissza ill. 
épülnek  újjá,  ha  az  invázió  véget  ért.  A  centrumban  levő  quwargok  jóval erősebbek az átlagnál, így előfordulhat, hogy 
elbújsz egy 20. szintű quwarg harcos elől...] 
LABIRINTUS TELEPORT
A  labirintusokban  levő  teleportok már alapban igencsak zavarók lennének, de ha némelyik teleporter véletlenszerű, hogy 
hová  küld,  az  már  igazán  pokoli.  Különösen  egy  levelezős  játékban, amikor a teljes fordulót előre tervezed. Másrészről 
viszont, vérbeli kalandozó lévén, nyilván nem szívesen mondanál le a teleportokkal teli labirintus térképezésének öröméről. 
Következzék  tehát  néhány  stratégiai  tanács,  ami  remélhetőleg  sok  szenvedést  spórol  meg.  Először  is,  a véletlenszerű 
teleportok  sem  teljesen  kiszámíthatatlanok,  hanem  mindig  ugyanaz a 2-4 referenciapont közül kerül kiválasztásra, hová 
repülsz.  Mivel  sokszor  nem  tudod,  hogy  egy  LM  parancs  után  hol  állsz,  a  hatékonyabb  térképezés  érdekében az LM 
paramétereként  megadhatsz 100-at is, ilyenkor nem a 100-as referenciapontra próbálsz mozogni, hanem az eggyel nagyobb 
sorszámúra,  mint  ahol  állsz.  Például,  ha  a  10. ponton állsz, és kiadod az LM 100 parancsot, akkor a 11. referenciapontra 
próbálsz  mozogni. Ez már csak azért is különösen hatékony, mert a teleporterek érkezőhelye szokott a legkisebb sorszámú 
lenni,  így az LM 100 szinte mindig továbbmozgat. (Ha a legnagyobb sorszámú referenciaponton állsz, akkor az LM 100 a 2. 
pontra  fog  mozgatni.)  A  másik  trükk  a  többszöri  LM  parancs  használat.  Tegyük  fel,  hogy a 2. ponton állsz. A 3. pont 
teleportere vagy visszavisz a 2. ponthoz, vagy továbbrepít a 4. pontra. Ekkor kiadsz egy LM 3 3 3 parancsot, így előbb-utóbb 
csak  sikerül  túljutni.  A  harmadik  trükk,  hogy  ne a teljes fordulót a labirintusban töltsd: pl. a forduló végén menj be, lépj 
néhányat,  és  ha  jó  helyre  jutottál,  a  következő  forduló  elején térképezhetsz tovább valamennyit. A másik megoldás, ha 
mindig  forduló  elején  bemész  a  labirintusba,  lépsz  néhányat,  majd  a  felszínre  teleportálsz.  No  igen,  a felszínre ugrás 
varázslat  nélkül  nem  nagyon  érdemes egy ilyen labirintusba merészkedni. Végezetül: néhány helyen el lehet sajátítani egy 
varázslatot,  amely  a  véletlenszerű  teleportáláskor  automatikusan  aktiválódik,  és  a  véletlen  választás  helyett  mindig  a 
legoptimálisabb helyre repít... 
KÉNYSZERÍTETT TELEPORT (183. VARÁZSLAT)
A  kényszerített  teleport,  népszerűbb  nevén  kényszerport,  egy  igen  speciális  varázslat.  Nem csoda, hogy az istenek nem 
bíbelődnek  vele,  hogy  hívüknek  megtanítsák  ezt  az  egyszerű  papi  mágiát,  inkább  rábízzák,  szerezze  meg magának. A 
kényszerített  teleportot  olyan  labirintusban  tudod  használni,  ahol teleporterek - méghozzá véletlenszerű helyekre küldő 
teleporterek    vannak.   Ha  ezt  a  varázslatot  ismered,  és  rálépsz  egy  véletlenszerű  helyre  küldő  teleporterre,  akkor  a  
varázslatot  automatikusan  használod,  és  arra kényszeríted a teleport-csatornát, hogy a legoptimálisabb helyre repítsen. A 
varázslat használata tehát automatikus, 8 VP-t igényel, TVP ill. komponens költsége nincs. 
                             KARAKTERLAPOD 
White  Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! 
Raia személyes tanácsadója vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 298. fordulód. 
|  erő      : |  39      |  
|  iq       : |  33      |  
|  ügyesség : |  44      |  
|  egészség : |  29      |  
|  szerencse: |  41      |  
|  tudatpont: |  42/ 14  |  
 |  |  
  | 
|  szint    : |   24      |  
|  támadás  : |   21      |  
|  védekezés: |   51      |  
|  életpont : |  400/401  |  
|  varázspt : |  785/469  |  
|  pszi pont: |  127/ 52  |  
 |  |  
  | 
|  merészség: |   9/  5    |  
|  agresszió: |   3        |  
|  menekülés: |  30 %      |  
|  jellem: |  jó (514)     |  
|  pénz : |     589 arany  |  
|  halhatatlanság: |    1% |  
 |  |  
  | 
|  magasság: |   174 cm   |  
|  testsúly: |    64 kg   |  
|  életkor: |  27/ 30  év |  
|  tul.pont: |   -3       |  
|  kép.pont: |    0       |  
|  EFejl: |      36  TU   |  
 |  |  
  | 
Eddig  összesen  2295  szörnyet  (9  ebben  a  körben)  és  1  kalandozót  öltél  meg.  Ebben  a fordulóban 12211 TP-t kaptál. 
Jelenleg  1367959  TP-d  van.  A  következő  szinthez  még  32041  TP  szükséges.  Trófeáid: Notermanthi, ongóliant, taalru. 
Büszkén  hordod  a  varkaudar  invázió  vas  emlékérmét.  A  297.  fordulódban  18841  arany került a bankszámládra. 18841 
aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. 
Harci ismeretek (szint)
víziharc: 9/05         ökölvívás: 1/69        szúrófegyverek: 33/06  vágófegyverek: 9/54   
ütőfegyverek: 20/40    lőfegyverek: 30/33     dobófegyverek: 21/34   
Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (200%) << vámpírtőr (210%) << vasalt bunkó (300%)
Felt. lőfegyver használat: semmi (0-3.); bumeráng (4-10.); bumeráng (11-14.); bronzhegyű 
nyíl (15-17.); vashegyű nyíl (18-996.); ezüsthegyű nyíl (997.); ezüsttollú nyíl (998-);
Óvatosság (labirintusokban): 0       KPCS: automatikusan minden kapcsolónál 
Egyéb ismeretek (szint)
(01) rejtőzködés: 35/96     (02) nyomkövetés: 79/67     (03) mászás: 6/28           (04) csapdakészítés: 18/04 
(05) csapdaészlelés: 9/85   (06) gyógyítás: 24/52       (07) titkosírás: 6/13       (08) felderítés: 24/81     
(09) szörnyidomítás: 8/09   (10) teológia: 37/89        (11) taumaturgia: 58/53     (12) szerencsejáték: 8/31  
(13) zene: 10/75            (14) szörnyismeret: 14/54   (15) pszi: 15/20            (16) zárnyitás: 2/77       
(17) vadászat: 4/69         (18) bányászat: 24/50       (19) úszás: 10/81            
 
*** Feltételes parancsaid:
készítesz 447. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 10 db-ot)
készítesz 403. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 10 db-ot)
ásol max. 16 pontért
segítesz max. 20 pontért
*készítesz 312. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 21 db-ot)
kutatsz max. 200 pontért
mászol max. 40 pontért
maradék tvp-dből 4. tulajdonságodat TF-eled
 
Felt. támadás: *szintszívó (#96), *autentikus vámpír (#154)
Barátságosság:  trikornis (#104), fémbontó szójer (#150), sötét gnóm (#132), 
purifikátor (#157), varkaudar behemót (#189), áeratikus hasnyák (#243), nukleáris cickány (#155), 
őrjárat (#274), ongóliant (#159), (kalandozó) (#4314), ősdentor (#282), 
semlegesek (#989), jók (#990)
*** Varázslataid (típusonként)
Papi varázslatok
Éber kakukk (#3 *6)             Auralátás (#4 *8)               Gyógymógy (#5 *6)               
Áldomás (#6 *5)                 Erőpajzs I. (#12 *6)            Méregsemlegesítés (#14 *10)     
Vak őrület (#18 *3)             Korgó gyomor, huss (#21 *3)     Unkreáció (#22 *0)              
Hadiszerencse II. (#24 *6)      Tündérfény (#25 *1)             Tulajdonságpajzs (#26 *16)      
Védelem a tűz ellen (#38 *12)   Vakító fény (#43 *7)            Tisztító tűz (#44 *13)          
Gyóntatás (#56 *10)             Azonnali gyógyítás (#58 *15)    Hadiszerencse III (#59 *15)     
Puha ütés (#60 *18)             Tűzeső (#61 *16)                Éber vadászkutya (#62 *12)      
Erőpajzs II (#63 *24)           Oltár eltörlése (#79 *60)       Szörnyészlelés (#82 *8)         
Szörnycsábítás (#83 *14)        Restoráció (#85 *50)            Vasszerevzet (#86 *8)           
Szopókőpusztítás (#88 *21)      Fürgülés (#92 *22)              Rúnapukkasztás (#94 *0)         
DEM kreálása (#95 *90)          Erőpajzs III. (#127 *30)        Teljes gyógyulás (#133 *60)     
Élőholt pozdorja (#134 *40)     Tárgyészlelés (#135 *35)        Energiafolyam (#136 *30)        
Fiatalítás (#140 *40)           Életpajzs (#142 *16)            Mágikus ütés (#147 *18)         
Égető tekintet (#164 *25)       Esszenciavédelem (#165 *15)     Oltár teremtése (#167 *50)      
Isteni küldetés (#170 *40)      Szopógödör eltörlés (#173 *30)  Tűzvihar (#175 *24)             
Gyorsvarázslás (#179 *0)        Kényszerport (#183 *80)         
Taumaturgia varázslatok
Energiatüskék (#29 *5)          Tüskepajzs (#30 *4)             Lángcsóva (#31 *5)              
Hhaar burka (#32 *6)            Izomernyesztés (#33 *6)         Varázsvédelem (#34 *8)          
Mágiatörés (#35 *10)            Védelem sav ellen (#36 *12)     Tompítás (#40 *8)               
Jégcsóva (#41 *15)              Örvénykerítés (#42 *10)         Fehér glóbusz (#47 *13)         
Gigaököl (#49 *12)              Villámcsapás (#50 *18)          Elektromos pajzs (#51 *14)      
Varázslatolvasás (#67 *30)      Mágiafeloldás (#75 *5)          Láthatatlanság (#76 *15)        
Fúzió (#77 *35)                 Láth. észlelése (#78 *7)        Városi teleportáció (#96 *50)   
Varázsitalfőzés (#100 *30)      Tükörpajzs (#101 *26)           Varázsvédelem II. (#108 *18)    
Felszínre ugrás (#109 *25)      Varázspáncél (#156 *15)         Tűzmágia (#157 *24)             
Familiáris idézése (#159 *40)   Varázsenergia (#161 *35)        Dimenzióugrás (#163 *55)        
Városi teleport II. (#181 *60)  Symulf rúnája (#182 *12)        Varázsszem (#184 *9)            
Állatvédelem (#192 *25)         A munka gyümölcse (#224 *10)    
Pszi hatások
Pszi-ernyő (#64 *6)             Auratranszformáció (#65 *10)    Pszi-regeneráció (#66 *12)      
Felejtés (#68 *5)               Agyletapogatás (#70 *20)        Szürkeállomány akt. (#71 *12)   
Mentális pajzs (#72 *9)         Pszí fejlesztés (#73 *20)       Molekulaátrendezés (#74 *20)    
Agykorbács (#97 *18)            Pszí acéltorony (#98 *14)       Tudatkutatás (#99 *20)          
Térképelemzés I. (#104 *50)     
Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások 
méregsemlegesítés             állatvédelem                  varázspáncél                  
varázsenergia                  
Feltételes varázslat-használat: 18. és magasabb szintűek ellen 
Támadó varázslat lista (var. szám)  :  136   50 
| *** Feltételes támadó/védekező varázslat használat | 
| Mit | Kire |   | Mit | Kire |  
| Izomernyesztés (#33) | kultúrmasztodon (#227) |   | Puha ütés (#60) | Chara-din fattya (#236) |  
| Tűzvihar (#175) | tyrannoszaurus rex (#160) |   | Puha ütés (#60) | quwarg rohamosztag (#242) |  
| Puha ütés (#60) | Orkhan Thai (#238) |   | Varázsvédelem II. (#108) | notermanthi (#257) |  
| Varázsvédelem II. (#108) | taalru (#249) |   | Varázsvédelem II. (#108) | Chara-din fattya (#236) |  
| Védelem a tűz ellen (#38) | Orkhan Thai (#238) |   | Tompítás (#40) | őrült varázsló (#255) |  
| Tompítás (#40) | zoloboo sámán (#230) |   | Tompítás (#40) | tguarkhan (#212) |  
| Fehér glóbusz (#47) | jégtroll (#164) |   | Tompítás (#40) | óriás csontváz (#176) |  
| Fehér glóbusz (#47) | pattanóböde (#145) |   |  
 
 
  |