TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2000. máj. 19. 8h:40'
EZ A 318. JÁTÉKHETED, 318. FORDULÓD
319. játékheted kezdete: máj. 25.
A következő fordulódat legkorábban
a 319. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 190

WHITE NOR WACAK KALANDJAI



be 86 bemész a 86. titkos labirintusba
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. A járatban sötét félhomály van. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Behatolsz, megindulsz az ismeretlen felé! [5 pontot használtál fel, van még 394.]

tv 136 155 60 támadó/véd. varázslat a 136. varázslatot a 155. varázslatot a 60. varázslatot
136. varázslat listáról törölve. 155. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: puha ütés. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a zangrozi csizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

lm 5 7 2 mozogsz 5 7 2
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [2. PONT.] Egy vadász quwargot pillantasz meg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a vadász quwarg jobb hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 grifftojást. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az út itt elkanyarodik. [4. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [5. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vadász quwarg van előtted! Itt csata lesz.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg torát. (5 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadász quwarg testét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted a vadász quwarg testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 3 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 kaját. Egy vadász quwarg lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg torát. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a vadász quwarg testét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a vadász quwarg torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 kaját. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [6. PONT.] Egy keskeny kőlépcső vezet itt lefelé. Előrevilágítasz, majd amikor nem látsz veszélyt, leóvakodsz. [7. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [2. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy quwarg nagymester! Felkészülsz, hogy minnél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (5 támadással 49 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester jobb középső lábát. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. [18 pontot használtál fel, van még 376.]

lm 10 18 2 mozogsz 10 18 2
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [7. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [8. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg nagymester van előtted! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 41 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester bal középső lábát. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel néhányszor megkarcolod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Biami kvazárlándzsával megdöföd a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a quwarg nagymester torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. Úgy suhansz, mint az árnyék. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [9. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [10. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy élőholt quwarg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd az élőholt quwarg torát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy élőholt quwarg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 1306 tapasztalati pontot kaptál. Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [9. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [11. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg harcos van előtted! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a quwarg harcos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Kanyarodik a járat. [12. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 16 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének! Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [13. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [14. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg harcos. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos jobb középső lábát. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a quwarg harcos jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [15. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 16 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének! Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [16. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [17. PONT.] Egy quwarg parafenomént pillantasz meg. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy elektromos pajzs mágiát. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a quwarg parafenomén fejét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg parafenomén. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 35 életpontot vesztettél. Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Hah! Egy lépcsőhöz értél, amely a mélybe vezet. Elővigyázatosan lelopakszol. [18. PONT. --> 1. SZINT, 1. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosót egy másik járat keresztezi. [2. PONT.] Egy quwarg parafenomént pillantasz meg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 35 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. [42 pontot használtál fel, van még 334.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +90 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 334.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy gyógykenőcsöt elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

lm 7 10 6 mozogsz 7 10 6
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [3. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [5. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. A messzeségből egy tompa csattanást hallasz, amit hátborzongató halálüvöltés követ. Valami megölt valamit, de micsoda mit? A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [6. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg harcos van előtted! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Bekukkantasz a kis terembe. [7. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg királynő van előtted! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő testét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [Betelt a hátizsákod, a maximális 115 féle tárgy van Nálad, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 1163 tapasztalati pontot kaptál. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [8. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [10. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg királynő. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted a quwarg királynő jobb oldalát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [Betelt a hátizsákod, a maximális 115 féle tárgy van Nálad, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 1751 tapasztalati pontot kaptál. Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 20 quwarg tojás. Felpakolsz. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [8. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [6. PONT.] [27 pontot használtál fel, van még 307.]

lm 905 5 900 mozogsz 905 5 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [5. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [8 pontot használtál fel, van még 299.]

lm 22 28 30 mozogsz 22 28 30
Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [4. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [3. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [2. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [17. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 19 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének! Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [18. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy agglomerátor! Felkészülsz, hogy minnél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az agglomerátor testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az agglomerátor feléd harap, de sikertelenül. Az agglomerátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 264 tapasztalati pontot kaptál. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Kanyarodik a járat. [19. PONT.] Egy quwarg parafenomént pillantasz meg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy elektromos pajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy vashegyű nyíl felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg parafenomén bal középső lábát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [20. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [22. PONT.] Egy élőholt quwargot pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg torát. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 1306 tapasztalati pontot kaptál. Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [20. PONT.] Folytatod az utat. Egy kanyarhoz érkeztél. [24. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [25. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [26. PONT.] Egy quwarg parafenomén lakik itt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A mészárlásra kiszemelt áldozat elektromos pajzs varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén bal oldalát. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg parafenomén testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A quwarg parafenomén megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 33 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [28. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy élőholt quwarg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg testét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Egy élőholt quwargot veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [29. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [30. PONT.] Egy élőholt quwarg lakik itt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az élőholt quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy élőholt quwarg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg bal középső lábát. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed az élőholt quwarg torát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 1306 tapasztalati pontot kaptál. [45 pontot használtál fel, van még 254.]

vv 58 5 5 elmormolod az 58. varázslatot az 5. varázslatot az 5. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+40 életerő). [-14 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 252.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 250.] Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 248.]

kf 174 2 kézbeveszed/felveszed a 174. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a vámpírtőrt, majd a bal kezedbe veszed a harci kalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

dd 88 322 104 eldobod a 88. tárgyat a 322. tárgyat a 104. tárgyat
Elhajítasz 1 bronzsisakot. Elhajítasz 1 ezüsttőrt. Sajnos nincs nálad fémrúd. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

lm 33 34 mozogsz 33 34
Úgy suhansz, mint az árnyék. A folyosó kanyarodik. [31. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 20 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének! Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [32. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [33. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kis aranykulcs nyitja a ládát. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészelted egy része gőzzé válva párolog el. (-2 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 galachmit. Gyorsan kiüríted a ládát. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [32. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [34. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy quwarg harcos! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos bal hátsó lábát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg harcos bal középső lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy quwarg harcos! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (5 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a quwarg harcos torát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg harcos megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1361 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg királynő. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő testét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Egy quwarg királynőt pillantasz meg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (5 támadással 56 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg királynő testét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a quwarg királynő jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1401 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg nagymester. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg nagymester jobb oldalát. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy quwarg nagymester! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester jobb vállát. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a quwarg nagymester jobb középső lábát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a quwarg nagymester torát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2152 tapasztalati pontot kaptál. Egy quwarg anyakirálynő lakik itt. Felkészülsz, hogy minnél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (27 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg anyakirálynő potrohát. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a quwarg anyakirálynő testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg anyakirálynő jobb oldalát. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még 233.]

tv 60 92 támadó/véd. varázslat a 60. varázslatot a 92. varázslatot
60. varázslat listáról törölve. Védekező varázslatok listájára került: fürgülés. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

flh 18 343 felt. lőfegyver haszn. 18 a 343. tárggyal
Ok, FLH 18 343 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 231.]

lm 34 34 34 mozogsz 34 34 34
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [34. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy quwarg anyakirálynő! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fürgülés vibrál körülötted. Öregedtél 1 évet. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (45 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg anyakirálynő jobb oldalát. (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a quwarg anyakirálynő bal középső lábát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg anyakirálynő potrohát. (6 támadással 148 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a quwarg anyakirálynő torát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A quwarg anyakirálynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 17 csepp ugh mérget. Elhajítod a vacak taalru trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő quwarg anyakirálynő trófeát. 4109 tapasztalati pontot kaptál. Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 100 quwarg tojás. Felpakolsz. Megbotlasz valamiben: 1 regeneráló gyűrű ** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 vas dobónyilat. **, 1 aranylánc [Betelt a hátizsákod, a maximális 115 féle tárgy van Nálad, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.], 60 kaja, 20 fekete gyöngy, 20 amniosz [Betelt a hátizsákod, a maximális 115 féle tárgy van Nálad, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.], 10 borkonyó bibe, 1 ezüsttollú nyíl, 1 mithril kesztyű és 120 madártoll. Felpakolsz. [Betelt a hátizsákod, a maximális 115 féle tárgy van Nálad, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] Egyhelyben toporogsz. Egyhelyben toporogsz. Figyelmeztetés: megterheltséged 100% fölé emelkedett! [3 pontot használtál fel, van még 228.]

flh 18 176 felt. lőfegyver haszn. 18 a 176. tárggyal
Ok, FLH 18 176 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

tv 92 136 155 támadó/véd. varázslat a 92. varázslatot a 136. varázslatot a 155. varázslatot
92. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: energiafolyam. Támadó varázslatok listájára került: tűzgolyó. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

vv 109 58 58 elmormolod a 109. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 226.] Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+90 életerő). [-14 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 224.] Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+61 életerő). [-14 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 222.]


ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÖRPE BAKANCS (475. TÁRGY)
A törpék mágikus bakancsa ugyan nem annyira kényelmes és elegáns, mint egy zangrozi csizma, viszont sokkal előnyösebb, ha a föld alá ereszkedsz: ha a törpe bakancsot viseled, a labirintusban való alapmozgásod 5 helyett csak 3 TVP-be kerül! Ez elég tetemes megtakarítást jelenthet egy kétszintes, egyenként 80 referenciapontból álló labirintusban. Mellesleg a törpe bakancs ad 2-t a védettségedhez is.
MÁGUSKÖPENY (453. TÁRGY)
Minden kezdő varázsló, még Rughar és Morgan is viselte ezt az egyszerű, ámde rendkívül praktikus varázsköpenyt. Ha ezt az ezüst rúnákkal átszőtt, finom szövetköpenyt a KF 453 paranccsal a válladra teríted, védettséged megnő néggyel, és ellenfeleidnek -2 szerencséje lesz mindenféle támadó varázslatoddal szemben. Végezetül, de nem utolsósorban, kör elején +10 varázspontot fogsz regenerálni (ezt nem sokszorozza a nekrofun).
A SÖTÉT FÖLD
Elérkezett a várva várt pillanat: Borax udvari mágusai publikus térkapukat nyitottak a Sötét Földre, amelyen keresztül a kalandozók végre megtisztíthatják az ocsmány teremtményektől ezt a távoli világot! A nagyhatalmú mágia teljesen biztonságossá teszi az utazást, Thargodanok nem képesek a kapun átkelni (dehogy a Sötét Földön barangoló nevenincs Rémekkel, sárkányokkal és más borzalmakkal mi a helyzet, arról nincs tájékoztatás). Az Alanori királyság kereskedelme fellendülését reméli a Sötét Földről beáramló legendás relikviáktól és egyéb egzotikus anyagoktól, mind pl. sárkánypikkely és hasonlók. A térkapukat a dimenzióugrás varázslattal használhatod, amelyet a csatorna nyugati oldalán, Sutor Kragoru tornyaiban tanítják. Ha valamilyen okból nem tudtad ott a varázslatot megvásárolni, ne ess kétségbe: a varázslatot Borax mágusai is megvették és oktatják a varázslótornyokban, igaz, eléggé borsos áron, és csakis pult alól. A varázslat elsajátításához a toronyban a VTN 163 163 parancsot add ki, ekkor 10,000 arany árán elsajátítod a dimenzióugrást. Persze nem mindenki ilyen krőzus: a varázslat árát le is lehet dolgozni! 500 TVP erejéig kell takarítanod, mosnod és egyéb szolgamunkát végezned a varázslótoronyban, ehhez a VTN 163 <TVP> parancsot add ki a tornyon. A munkát nem kell egyszerre elvégezned, lehet több részletben is. Ha az 500 TVP-t elköltötted, automatikusan és ingyen megtanulod a varázslatot (persze a 35 TVP-t a tanulásra így is el kell költeni.) A dimenzióugrás használatáról ld. részletesebben a varázslat leírását. Itt csak annyit fűzünk hozzá, hogy az egymásnak megfelelő térkapuk a következők: (188,31) <-> (364,61). (190,60) <-> (364,64). (191,105) <-> (364,67). Ezek egyenesen a Sötét Föld középpontjába repítenek. Tehát pl. a (188,31)-es térkapun a V 163 364 61 paranccsal lehet átkelni. Két fontos figyelmeztetés a Sötét Földre vezető térkapukkal kapcsolatban: Legalább 20. szintű kalandozók használhatják, és egy körben összesen egyszer utazhatsz ilyen kapun, tehát vagy oda mész a körben, vagy visszajössz. Bár a Sötét Föld egyenlőre még igencsak ismeretlen terület, mégis, az első felfedezők jelentései alapján már tudunk róla néhány dolgot, ezek: A manakristályok legfeljebb 500 varázspontot adnak vissza a Sötét Földön; a kör végén a max. ép-d bármeddig nőhet; a Sötét Föld igen gazdak ércekben, Trákin csákányának mágiája is hatékonyabban működik; az éhezés sokkal drasztikusabban megviseli a szervezetedet, mint ezen a világon; a GY parancs - Raia angyalai mágiájának köszönhetően - kétszer hatékonyabban működik, mint a halandó világban. Végezetül felhívjuk a figyelmedet, ha olyan tárgyat találsz a Sötét Földön, amelyet szövege szerint nem adhatsz át és el, azokat a tárgyakat a D paranccsal továbbra is eldobhatod (de ekkor más nem fogja megtalálni őket, és elrejteni sem tudod). Ez persze nem vonatkozik a 'klasszikus' átkozott tárgyakra, mint pl. szopókő, azt ott sem dobhatod el. Jó kalandozást kívánunk!

KARAKTERLAPOD


White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia személyes tanácsadója vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 318. fordulód.

erő : 42
iq : 34
ügyesség : 44
egészség : 31
szerencse: 41
tudatpont: 42/ 34
szint : 28
támadás : 29
védekezés: 62
életpont : 440/291
varázspt : 951/162
pszi pont: 163/ 71
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 20 %
jellem: jó (708)
pénz : 532 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 174 cm
testsúly: 64 kg
életkor: 27/ 33 év
tul.pont: 2
kép.pont: 3
EFejl: 47 TU

Eddig összesen 2556 szörnyet (38 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 65240 TP-t kaptál. Jelenleg 2478239 TP-d van. A következő szinthez még 121761 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, ősquwarg, quwarg anyakirálynő. Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 ősmágus, 9 ősquwarg. A 315. fordulódban 17400 arany került a bankszámládra. 18270 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


Felt. fegyverváltás: << vámpírtőr (250%) << vasalt bunkó (210%) << biami kvazárlándzsa (140%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0-3.); bumeráng (4-10.); bumeráng (11-14.); bronzhegyű nyíl (15-17.); vashegyű nyíl (18-997.); ezüsttollú nyíl (998-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
  víziharc: 9/05  ökölvívás: 1/69  szúrófegyverek: 34/88  vágófegyverek: 9/54
  ütőfegyverek: 20/58  lőfegyverek: 31/46  dobófegyverek: 21/84

Egyéb ismeretek (szint)

  rejtőzködés: (01) 39/47  nyomkövetés: (02) 86/74  mászás: (03) 7/24  csapdakészítés: (04) 19/80
  csapdaészlelés: (05) 10/48  gyógyítás: (06) 24/69  titkosírás: (07) 6/66  felderítés: (08) 25/62
  szörnyidomítás: (09) 10/29  teológia: (10) 42/54  taumaturgia: (11) 70/08  szerencsejáték: (12) 8/47
  zene: (13) 10/89  szörnyismeret: (14) 16/62  pszi: (15) 19/17  zárnyitás: (16) 3/22
  vadászat: (17) 4/97  bányászat: (18) 27/15  úszás: (19) 10/81

*** Feltételes parancsaid:


készítesz 447. tárgyat (lótuszvirág) (max. 10 db-ot)
készítesz 403. tárgyat (fokhagyma) (max. 10 db-ot)
segítesz max. 35 pontért
készítesz 312. tárgyat (borkonyó bibe) (max. 99 db-ot)
mászol max. 51 pontért
készítesz 69. tárgyat (szárnyas hernyó) (max. 99 db-ot)
kutatsz max. 200 pontért
maradék tvp-dből 4. tulajdonságodat TF-eled


Felt. támadás: *szintszívó (#96), *autentikus vámpír (#154), *szubreális vámpír (#223) Barátságosság: trikornis (#104), varkaudar behemót (#189), áeratikus hasnyák (#243), nukleáris cickány (#155), ôrjárat (#274), (kalandozó) (#4314), semlegesek (#989), jók (#990), kis quwarg isten (#213), magnetikus praglonc (#200), quwarg anyakirálynô (#269)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Éber kakukk (#3 *6) Auralátás (#4 *8) Gyógymógy (#5 *6) Áldomás (#6 *5) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10) Vak őrület (#18 *3) Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0) Hadiszerencse II. (#24 *6) Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16) Védelem a tűz ellen (#38 *12) Vakító fény (#43 *7) Tisztító tűz (#44 *13) Gyóntatás (#56 *10) Azonnali gyógyítás (#58 *15) Hadiszerencse III (#59 *15) Puha ütés (#60 *18) Tűzeső (#61 *16) Éber vadászkutya (#62 *12) Erőpajzs II (#63 *24) Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnyészlelés (#82 *8) Szörnycsábítás (#83 *14) Restoráció (#85 *50) Vasszerevzet (#86 *8) Szopókőpusztítás (#88 *21) Fürgülés (#92 *22) Rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *90) Erőpajzs III. (#127 *30) Teljes gyógyulás (#133 *60) Élőholt pozdorja (#134 *40) Tárgyészlelés (#135 *35) Energiafolyam (#136 *30) Fiatalítás (#140 *40) Életpajzs (#142 *16) Mágikus ütés (#147 *18) Égető tekintet (#164 *25) Esszenciavédelem (#165 *15) Oltár teremtése (#167 *50) Isteni küldetés (#170 *40) Szopógödör eltörlés (#173 *30) Tűzvihar (#175 *24) Gyorsvarázslás (#179 *0) Kényszerport (#183 *80)

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Lángcsóva (#31 *5) Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8) Mágiatörés (#35 *10) Védelem sav ellen (#36 *12) Tompítás (#40 *8) Jégcsóva (#41 *15) Örvénykerítés (#42 *10) Fehér glóbusz (#47 *13) Gigaököl (#49 *12) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14) Varázslatolvasás (#67 *30) Mágiafeloldás (#75 *5) Láthatatlanság (#76 *15) Fúzió (#77 *35) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50) Varázsitalfőzés (#100 *30) Tükörpajzs (#101 *26) Varázsvédelem II. (#108 *18) Felszínre ugrás (#109 *25) Tűzgolyó (#155 *25) Varázspáncél (#156 *15) Tűzmágia (#157 *24) Familiáris idézése (#159 *40) Varázsenergia (#161 *35) Dimenzióugrás (#163 *55) Városi teleport II. (#181 *60) Symulf rúnája (#182 *12) Varázsszem (#184 *9) Állatvédelem (#192 *25) A munka gyümölcse (#224 *10)

Pszi hatások


Pszi-ernyő (#64 *6) Auratranszformáció (#65 *10) Pszi-regeneráció (#66 *12) Felejtés (#68 *5) Agyletapogatás (#70 *20) Szürkeállomány akt. (#71 *12) Mentális pajzs (#72 *9) Pszí fejlesztés (#73 *20) Molekulaátrendezés (#74 *20) Agykorbács (#97 *18) Pszí acéltorony (#98 *14) Tudatkutatás (#99 *20) Térképelemzés I. (#104 *50) Kontinuum-tágítás (#105 *60) Tudatrombolás (#111 *25) Pszí-gyűjtés (#112 *300)

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


méregsemlegesítés állatvédelem áldomás varázsszem varázsenergia Feltételes varázslat-használat: 18. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 136 155
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Izomernyesztés (#33)kultúrmasztodon (#227) Puha ütés (#60)Chara-din fattya (#236)
Puha ütés (#60)quwarg rohamosztag (#242) Puha ütés (#60)Orkhan Thai (#238)
Villámcsapás (#50)purifikátor (#157) Villámcsapás (#50)pszi ôselementál (#258)
Varázsvédelem II. (#108)ôsdentor (#282) Fehér glóbusz (#47)quwarg ôsmágus (#302)
Védelem a tűz ellen (#38)ongóliant (#159) Varázsvédelem II. (#108)notermanthi (#257)
Varázsvédelem II. (#108)taalru (#249) Varázsvédelem II. (#108)Chara-din fattya (#236)
Védelem a tűz ellen (#38)Orkhan Thai (#238) Tompítás (#40)ôrült varázsló (#255)
Tompítás (#40)zoloboo sámán (#230) Tompítás (#40)tguarkhan (#212)
Fehér glóbusz (#47)jégtroll (#164) Tompítás (#40)óriás csontváz (#176)
Fehér glóbusz (#47)pattanóböde (#145)