TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2000. máj. 26. 9h:04'
EZ A 319. JÁTÉKHETED, 319. FORDULÓD
320. játékheted kezdete: jún. 1.
A következő fordulódat legkorábban
a 320. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 152

WHITE NOR WACAK KALANDJAI



be 90 bemész a 90. titkos labirintusba
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. Odabent sötét honol. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Kissé félve az ismeretlentől indulsz meg befelé a folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 353.]

tv 108 támadó/véd. varázslat a 108. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: varázsvédelem II. [0 pontot használtál fel, van még 353.]

ftv 47 302 felt. tám/véd. varázslat a 47. varázslatot a 302. szörnyet
Ok, a megadott védekező varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 353.]

ftv 50 191 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 191. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 353.]

lm 10 12 905 mozogsz 10 12 905
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [9. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy pszi elementál van előtted! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pszi elementál testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A pszi elementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 560 tapasztalati pontot kaptál. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [10. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 5 borkonyó bibe. Felpakolsz. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [9. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [12. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [13. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [12 pontot használtál fel, van még 341.]
lm 14 900 8 mozogsz 14 900 8
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [14. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 9. PONTRA. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [2. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy pszi elementál van előtted! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agreszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Semmi eredménye! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a pszi elementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 560 tapasztalati pontot kaptál. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [7. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [8. PONT.] Egy ekhariont pillantasz meg. Fegyvere egy göcsörtös bunkó. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion fejét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Az ekharion még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 40 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 göcsörtös bunkót. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy szutykos remák van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 104 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a szutykos remák szőrös testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-12 pszi pont, -2 TU.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál. [17 pontot használtál fel, van még 324.]

dd 123 2 551 eldobod a 123. tárgyat a 2. tárgyat az 551. tárgyat
Elhajítasz 2 göcsörtös bunkót. Elhajítasz 95 kaját. Elhajítasz 1 dentor bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

lm 16 33 905 mozogsz 16 33 905
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [7. PONT.] Haladsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [15. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy pszi elementál. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a pszi elementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 560 tapasztalati pontot kaptál. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [16. PONT.] Egy purifikátort pillantasz meg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 20 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a purifikátor testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [15. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az út itt elkanyarodik. [17. PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [18. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás] Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út ismét kanyarodik. [19. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [20. PONT.] Egy pszi őselementál lakik itt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a pszi őselementál testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A pszi őselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [30. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás]. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [35. PONT.] Egy pszi őselementál lakik itt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agreszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 102 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál farkát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [32. PONT.] Egy pszi elementál lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Semmi hatás! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pszi elementál testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a pszi elementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 560 tapasztalati pontot kaptál. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [33. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás] Csodás dolgot pillantasz meg: egy nekrofun trón! Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [39 pontot használtál fel, van még 285.]

lm 34 900 41 mozogsz 34 900 41
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [34. PONT.] Egy pszi őselementált veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 101 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál jobb lábát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] A falból egy elforgatható kerék áll ki. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [33. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [32. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [35. PONT.] Haladsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [36. PONT.] Folytatod az utat. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [37. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [40. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [41. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 5 gyöngymangó. Felpakolsz. [29 pontot használtál fel, van még 256.]

lm 905 42 900 mozogsz 905 42 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy sima, fából készült ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [42. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy szutykos remák van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 114 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a szutykos remák testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Csápjaival a szutykos remák lecsap a bal karodra. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-16 pszi pont, -2 TU.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál. Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Nyekergő hang szűrödik el a füledhez a labirintus mélyéről. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [8 pontot használtál fel, van még 248.]

dd 95 106 122 eldobod a 95. tárgyat a 106. tárgyat a 122. tárgyat
Elhajítasz 1 bakkura bőrt. Elhajítasz 1 fabontót. Elhajítasz 1 dözmöng szívet. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

lm 31 26 24 mozogsz 31 26 24
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [40. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [37. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Kanyarodik a járat. [36. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [35. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [31. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [25. PONTRA.] Bekukkantasz a kis terembe. [26. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy pszi elementál. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rádzuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a pszi elementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 560 tapasztalati pontot kaptál. Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-3 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 2 Eldereth szilánk (ld. enc.), 1 sárga erőöv, 1 Szent Kulacs, 1 ezüsttőr, 5 lótuszvirág, 1 mutáns csont, 3 ormánygőte csont és 1 moa jádekő. Gyorsan kiüríted a ládát. Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [21. PONTON vagy.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [23. PONT.] Egy ekhariont veszel észre magad előtt. Fegyvere egy göcsörtös bunkó. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 120 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion bal vállát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 38 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 göcsörtös bunkót. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [24. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy ekharion. Fegyvere egy göcsörtös bunkó. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 124 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rádzuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion fejét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Az ekharion még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 35 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 göcsörtös bunkót. [24 pontot használtál fel, van még 224.]

lm 905 22 900 mozogsz 905 22 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [23. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [22. PONT.] Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [16 pontot használtál fel, van még 208.]

lm 28 905 29 mozogsz 28 905 29
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [23. PONT.] Folytatod az utat. Kanyarodik a járat. [21. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [20. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út itt elkanyarodik. [27. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [28. PONT.] Egy szutykos remákot veszel észre magad előtt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 105 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a szutykos remák testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-17 pszi pont, -2 TU.) A szutykos remák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [29. PONT.] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Megnyomod. Miért is ne? Nyekergő hang szűrödik el a füledhez a labirintus mélyéről. [23 pontot használtál fel, van még 185.]

lm 900 2 905 mozogsz 900 2 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [28. PONT.] Mész tovább, előre. Az út itt elkanyarodik. [27. PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [20. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Kanyarodik a járat. [19. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [18. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy újabb kanyarnál vagy. [17. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [15. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [24 pontot használtál fel, van még 161.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +24 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 161.]

dd 322 331 277 eldobod a 322. tárgyat a 331. tárgyat a 277. tárgyat
Elhajítasz 1 ezüsttőrt. Elhajítasz 1 mutáns csontot. Elhajítasz 1 rejtőköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

hu 80 41 142 hulladék: 80 41 142
Hulladék, ezért nem gyűjtesz lapkorongot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz grákóbőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szem szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

lm 3 900 6 mozogsz 3 900 6
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [7. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [3. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek [-792 varázspont]. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [5. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy pszi őselementál. Felkészülsz, hogy minnél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rádzuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál egyik csápját. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel jól megszúrod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápjaival a pszi őselementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-12 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-11 pszi pont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [6. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy pszi őselementál van előtted! A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rádzuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel megdöföd a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-10 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-10 pszi pont.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Egy pszi elementál lordot pillantasz meg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a pszi elementál lord fejét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi elementál lord ködlő zsumókját. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a pszi elementál lord testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. 80 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Csápjaival a pszi elementál lord lecsap a bal karodra. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-14 pszi pont, -1 TU.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany papi karkötő, egy gyöngysor, egy obszidián függő és 9 arany. Mosolyogva kidobod a nevetséges Notermanthi trófeát, és diadalmasan beszerzel egy pszi elementál lord trófeát. 3622 tapasztalati pontot kaptál. Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. A láda belsejéből kattanás hallatszik, és gomolygó fehér füst emelkedik fel. Belélegezted! (-1 erő.) A szörnyű gáztól köhögni kezdesz. (-10 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 300 arany, 3 pszi kő, 1 galachmit, 1 aranytű, 1 shinai gömb [Betelt a hátizsákod, a maximális 115 féle tárgy van Nálad, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.], 1 moa zafír ** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 lapkorongot. **, 1 szem szimbólum [Betelt a hátizsákod, a maximális 115 féle tárgy van Nálad, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.], 5 szent jogar és 1 zafír erőöv ** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 grákóbőrt. **. Gyorsan kiüríted a ládát. [Betelt a hátizsákod, a maximális 115 féle tárgy van Nálad, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] [22 pontot használtál fel, van még 139.]

tpf 21 TVP elővétele: 21 pontért
Felszabadítottunk neked 21 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

vv 109 58 5 elmormolod a 109. varázslatot az 58. varázslatot az 5. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Fürgén varázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 158.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-14 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 156.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 154.]

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELDERETH SZILÁNK (512. TÁRGY)
Az idők kezdetétől, a virágzó őself kultúra, a silverina birodalom idejéből való mesés relikvia az Eldereth kristály. Több ezer év után már az is csoda, hogy néhány szilánk megmaradt belőle. Ha meg akarod kísérelni a lehetetlent, újra összerakni az Eldereth kristályt, a varázstárgy készítés varázslaton kívül harminc Eldereth szilánkra és három galachmitra van szükséged. A procedúra során, amely 30 TVP-t igényel, a galachmitokat porrá zúzod, és az így keletkezett mágikus ragasztóanyaggal illeszted össze a szilánkokat, ősi mágia megidézése közben.

KARAKTERLAPOD


White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia személyes tanácsadója vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 319. fordulód.

erő : 41
iq : 34
ügyesség : 44
egészség : 31
szerencse: 41
tudatpont: 42/ 31
szint : 28
támadás : 29
védekezés: 64
életpont : 440/337
varázspt : 951/ 67
pszi pont: 163/ 23
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 20 %
jellem: jó (711)
pénz : 858 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 174 cm
testsúly: 64 kg
életkor: 27/ 33 év
tul.pont: 2
kép.pont: 3
EFejl: 47 TU

Eddig összesen 2579 szörnyet (23 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 36843 TP-t kaptál. Jelenleg 2515082 TP-d van. A következő szinthez még 84918 TP szükséges. Trófeáid: pszi elementál lord, ősquwarg, quwarg anyakirálynő. Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 ősmágus, 9 ősquwarg. A 315. fordulódban 17400 arany került a bankszámládra. 18444 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


Felt. fegyverváltás: << vámpírtőr (250%) << vasalt bunkó (210%) << biami kvazárlándzsa (140%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0-3.); bumeráng (4-10.); bumeráng (11-14.); bronzhegyű nyíl (15-17.); vashegyű nyíl (18-997.); ezüsttollú nyíl (998-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
  víziharc: 9/05  ökölvívás: 1/69  szúrófegyverek: 34/97  vágófegyverek: 9/54
  ütőfegyverek: 20/58  lőfegyverek: 31/51  dobófegyverek: 21/86

Egyéb ismeretek (szint)

  rejtőzködés: (01) 39/47  nyomkövetés: (02) 87/10  mászás: (03) 7/24  csapdakészítés: (04) 19/85
  csapdaészlelés: (05) 10/78  gyógyítás: (06) 24/69  titkosírás: (07) 6/66  felderítés: (08) 25/87
  szörnyidomítás: (09) 10/36  teológia: (10) 42/72  taumaturgia: (11) 70/32  szerencsejáték: (12) 8/55
  zene: (13) 10/89  szörnyismeret: (14) 16/62  pszi: (15) 19/17  zárnyitás: (16) 3/22
  vadászat: (17) 4/97  bányászat: (18) 27/23  úszás: (19) 10/81

*** Feltételes parancsaid:


készítesz 447. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 10 db-ot)
készítesz 403. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 10 db-ot)
segítesz max. 35 pontért
készítesz 312. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 99 db-ot)
mászol max. 51 pontért
készítesz 69. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 99 db-ot)
kutatsz max. 200 pontért
maradék tvp-dből 4. tulajdonságodat TF-eled


Felt. támadás: *szintszívó (#96), *autentikus vámpír (#154), *szubreális vámpír (#223) Barátságosság: trikornis (#104), varkaudar behemót (#189), áeratikus hasnyák (#243), nukleáris cickány (#155), ôrjárat (#274), (kalandozó) (#4314), semlegesek (#989), jók (#990), kis quwarg isten (#213), magnetikus praglonc (#200), quwarg anyakirálynô (#269)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Éber kakukk (#3 *6) Auralátás (#4 *8) Gyógymógy (#5 *6) Áldomás (#6 *5) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10) Vak őrület (#18 *3) Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0) Hadiszerencse II. (#24 *6) Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16) Védelem a tűz ellen (#38 *12) Vakító fény (#43 *7) Tisztító tűz (#44 *13) Gyóntatás (#56 *10) Azonnali gyógyítás (#58 *15) Hadiszerencse III (#59 *15) Puha ütés (#60 *18) Tűzeső (#61 *16) Éber vadászkutya (#62 *12) Erőpajzs II (#63 *24) Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnyészlelés (#82 *8) Szörnycsábítás (#83 *14) Restoráció (#85 *50) Vasszerevzet (#86 *8) Szopókőpusztítás (#88 *21) Fürgülés (#92 *22) Rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *90) Erőpajzs III. (#127 *30) Teljes gyógyulás (#133 *60) Élőholt pozdorja (#134 *40) Tárgyészlelés (#135 *35) Energiafolyam (#136 *30) Fiatalítás (#140 *40) Életpajzs (#142 *16) Mágikus ütés (#147 *18) Égető tekintet (#164 *25) Esszenciavédelem (#165 *15) Oltár teremtése (#167 *50) Isteni küldetés (#170 *40) Szopógödör eltörlés (#173 *30) Tűzvihar (#175 *24) Gyorsvarázslás (#179 *0) Kényszerport (#183 *80)

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Lángcsóva (#31 *5) Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8) Mágiatörés (#35 *10) Védelem sav ellen (#36 *12) Tompítás (#40 *8) Jégcsóva (#41 *15) Örvénykerítés (#42 *10) Fehér glóbusz (#47 *13) Gigaököl (#49 *12) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14) Varázslatolvasás (#67 *30) Mágiafeloldás (#75 *5) Láthatatlanság (#76 *15) Fúzió (#77 *35) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50) Varázsitalfőzés (#100 *30) Tükörpajzs (#101 *26) Varázsvédelem II. (#108 *18) Felszínre ugrás (#109 *25) Tűzgolyó (#155 *25) Varázspáncél (#156 *15) Tűzmágia (#157 *24) Familiáris idézése (#159 *40) Varázsenergia (#161 *35) Dimenzióugrás (#163 *55) Városi teleport II. (#181 *60) Symulf rúnája (#182 *12) Varázsszem (#184 *9) Állatvédelem (#192 *25) A munka gyümölcse (#224 *10)

Pszi hatások


Pszi-ernyő (#64 *6) Auratranszformáció (#65 *10) Pszi-regeneráció (#66 *12) Felejtés (#68 *5) Agyletapogatás (#70 *20) Szürkeállomány akt. (#71 *12) Mentális pajzs (#72 *9) Pszí fejlesztés (#73 *20) Molekulaátrendezés (#74 *20) Agykorbács (#97 *18) Pszí acéltorony (#98 *14) Tudatkutatás (#99 *20) Térképelemzés I. (#104 *50) Kontinuum-tágítás (#105 *60) Tudatrombolás (#111 *25) Pszí-gyűjtés (#112 *300)

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


állatvédelem áldomás éber vadászkutya méregsemlegesítés
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Izomernyesztés (#33)kultúrmasztodon (#227) Puha ütés (#60)Chara-din fattya (#236)
Puha ütés (#60)quwarg rohamosztag (#242) Puha ütés (#60)Orkhan Thai (#238)
Villámcsapás (#50)purifikátor (#157) Villámcsapás (#50)pszi ôselementál (#258)
Villámcsapás (#50)szutykos remák (#191) Varázsvédelem II. (#108)ôsdentor (#282)
Védelem a tűz ellen (#38)ongóliant (#159) Varázsvédelem II. (#108)notermanthi (#257)
Varázsvédelem II. (#108)taalru (#249) Varázsvédelem II. (#108)Chara-din fattya (#236)
Védelem a tűz ellen (#38)Orkhan Thai (#238) Tompítás (#40)ôrült varázsló (#255)
Tompítás (#40)zoloboo sámán (#230) Tompítás (#40)tguarkhan (#212)
Fehér glóbusz (#47)jégtroll (#164) Tompítás (#40)óriás csontváz (#176)
Fehér glóbusz (#47)pattanóböde (#145)